-
-
Εντυπωση μου κανει. Ο ηλ. Κινητηρας εχει 25 κιλα ροπης.
Έχω την αίσθηση πως μπαίνει σε safety mode για να μην υπερθερμανθει το μοτέρ (αν και δεν το νομιζω) ή η μπαταρία δεν μπορεί να τροφοδοτήσει τόσο γρήγορα τόσο μέγαλο φορτίο. Δεν ξέρω θα το ψάξω γιατί είναι τόσο αργό.
-
-
Ειναι βασισμενο στη προηγούμενη πλατφόρμα και οι αλλαγές ειναι κυρίως στο c pillar, το δεσιμο στον θολο, ενω οπου βλεπεις ροζ χρωμα ειναι hot formed χάλυβας με αντοχές κοντά στα 1900 mpa/mm^2. (Κορυφαίο νουμερο). Επίσης φαινεται ξεκαθαρα πλέον η προστασία small overlap της ace platform . Δηλαδή το κόκκινο μπροστά από τον εμπροσθιο τροχό. Αυτό δεν υπάρχει στα υπολοιπα αυτοκινητα της κατηγορίας αλλα και γενικά στα περισσότερα της αγοράς ανεξαρτήτως τιμής.
Το yaris όμως εχει ακόμα καλύτερης αντοχής χάλυβα....με λίγα λόγια όπου εχει κόκκινα το jazz στο a και b pillar το yaris έχει ροζ (hot formed). Ενώ η ακαμψία του θα ειναι η καλύτερη στην κατηγορία με πολυ καλά δεσιματα.
Αλλα δεν θα έχει την προστασία small overlap που έχει το jazz.
-
Ο συγκεκριμένος δοκιμαστής ζυγίζει 60 κιλά και αδειάζει κ το ντεπόζιτο πριν τα τεστ. Το 7,5 σημαίνει 8,5 στην πραγματικότητα. Το αντίστοιχο 2.0l corolla hybrid των 1400 κιλών κάνει 8 στα εκατό με παρόμοιους ρύπους. Στο 80-120 το jazz κάνει 5,5 το corolla θέλει 4,5.
Corolla 2.0l / 1400kg / 26k€ / 8 sec / 106 wltp
Jazz 1.5l / 1200kg / 26k€ / 8.5 sec / 110 wltp
-
Επειδή έγραψα κάποια πράγματα στο yaris thread και το jazz ζήλεψε εξηγώ :
Το immd δεν έχει διπλό, τριπλό η δεκαπλο συμπλέκτη, έχει έναν απλό lock up clutch το οποίο συνδέει την μεκ με την τελική σχέση μετάδοσης σε υψηλές ταχύτητες, δεν πατιναρει οπότε δεν φθείρεται όπως ένας συμβατικός συμπλέκτης.
Η μεκ παρασύρει πάντα τον mg1 είτε είναι ανοικτός ο συμπλέκτης είτε όχι. Η περίσσεια ενέργειας είτε αποθηκεύεται στην μπαταρία είτε πηγαίνει στον mg2.
Στις υψηλές ταχύτητες στο wot ο συμπλέκτης ανοίγει και η επιτάχυνση προέρχεται μόνο από τον mg2, ακριβώς όπως και στις χαμηλές.
Η μπαταρία λόγω μικρού μεγέθους δεν μπορεί να σπρώξει τον mg2 από μόνη της. Στην περίπτωση του clarity που έχουμε phev μπαταρία το όχημα επιταχύνει καλά σε ev mode. Αυτό ισχύει σε όλα τα phev, GTE, rav4 prime, κλπ.
Το μεγαλύτερο μέρος της ισχύος παράγεται από την μεκ , και τον mg1 που τελικά καταλήγει στον mg2. Για αυτό τον λόγο δεν έχουμε άμεση επιτάχυνση όπως στα ηλεκτρικά καθως η μεκ πρέπει να ανεβάσει στροφές.
-
Στις υψηλές ταχύτητες η τελική σχέση μετάδοσης περιορίζει την περιστροφή της μεκ. Αυτό σημαίνει ότι στα 120km/hr η μεκ περιστρέφεται με 1800σαλ.
(Τα νούμερα είναι υποθετικά)
Όταν λοιπόν πατήσεις τέρμα γκάζι η μεκ δεν έχει αρκετή ισχύ για καλή επιτάχυνση, η honda λοιπόν επέλεξε να ανοίγει τον συμπλέκτη, να ανεβάζει στροφές η μεκ, πχ 6000, και το σύστημα να έχει την απόδοση που πρέπει για την επιτάχυνση, ακριβώς όπως γίνεται και στις χαμηλές ταχύτητες.
Αν δεν δώσεις wot και επιταχύνεις σταδιακά ο συμπλέκτης δεν θα ανοίξει.
-
Έχεις καποιο λινκ ή πηγη ότι είναι μονός συμπλεκτης. Εγώ πάλι έχω βρει στα ιαπωνικά ως πηγες το αντιθετο, ότι είναι watercooled διπλοσυμπλεκτος με δαχτυλιδια.
Θα το ονομάζεις το σύστημα serial ή parallel;;;
Οντως στα 120 km/h ο κινητήρας γυρίζει στις 1800...Μέσα έπεσες.
Όταν γεμίζει πέφτει και στις 1200 σ.α.λ. είχα δει ενα βιντεο που στο ψηφιακό καντράν είχε το στροφομετρο και φαινόταν αυτο που αναφέρω.
-Όταν λες ανοίγει ο συμπλεκτης, για να στροφαρει το μοτέρ. Εκεί δεν υπάρχει πατινάρισμα.;;;;
-
Εδώ, το νέο μοτέρ της honda το οποίο τυποποιει τον χαλκό σε στοιχεία το οποίο του δίνει καλύτερη πυκνότητα ανα όγκο, και μειώνει κατά 10% το μέγεθος του.
-
Θα ονόμαζα parallel όλα τα συστήματα με τους δίδυμους ηλεκτροκινητήρες.
Πολλές φορές ακόμα κ τα ιαπωνικά site γράφουν μπούρδες η κάπου χάνει η μετάφραση.
Αυτό με τα 120? Πλάκα κάνεις, τελείως στην τύχη το έγραψα και πρόσθεσα km για να το κάνω κατανοητό, νόμιζα ότι 1800σαλ έχει περίπου στα 80km/hr.
Οταν αποσυνδέεται ο συμπλέκτης η μεκ 'ελευθερώνεται' από την τελική σχέση μετάδοσης και μπορεί να ανεβάσει άμεσα στροφές δίνοντας μέγιστη ενέργεια στον mg1. Περιστρέφεται πλέον ελεύθερα παρασύροντας τον mg1.
Για αυτό πλεονεκτεί παντού το hsd γιατί μέσω του πλανητικού η μεκ μπορεί να περιστραφεί αργά η γρήγορα ανεξάρτητα από την ταχύτητα κίνησης του οχήματος.
-
Φανταστειτε εναν με Το Civic 1.5 182ps να τρωει ήττα στα 0-100 60-100 στο δρομο απο το υβριδικο jazz 109ps. Τρελη επιτάχυνση για hybrid λεμε.
-
Αν έχει 120 km/h με 1800 rpm, σημαίνει ότι φτάνει την τελική των 175 km/h με 2650 rpm. Δεν φαίνεται πιθανό.
-
Ναι κατάλαβα, εγώ αναφέρω το αλλο που λες.
Δηλαδή, ότι κατά την επιτάχυνση λόγω μιας τελικά σχέσης του κιβωτίου, ανοίγει ο συμπλεκτης για να ανεβάσει στροφές, εκεί δεν υπάρχει πατιναρισμα;;;
Όταν συμμετέχει και το ηλεκτρικό μοτέρ, οκ εντάξει το κενό το καλύπτει το ηλ Μοτέρ. Όταν όμως είναι μονο κινητηρας;;; τι γινεται;;;
Εκτός αν ο κινητηρας μπαινει μονο σε υψηλότερες στροφές και πάντα η μπαταρία εχειναποθεματα ενέργειας για να συμβάλει το μοτέρ.
Σε δοκιμές που διαβαζα ιαπωνικων περιοδικών μεταξύ του I mmd συστήματος έναντι του hsd, σε αστικό περιβάλλον έβγαινε νικητής αυτό της Honda, ενώ σε υπεραστικούς ή διαφορα ηταν σχεδόν μηδαμινή ή ελαχιστη σε αλλες δοκιμες. Είχε κάνει εντύπωση και στους Ιάπωνες δημοσιογραφους, όπως έγραφαν, και τελικά το χρέωναν στους ανώτερους ηλεκτρικούς κινητήρες αλλά και στην εξαιρετική διαχείριση του ρεύματος.
Ο νέος 1,5 του e hev βρήκα πως θα είναι και αυτός στο 40% θερμικής απόδοσης
-
Αν έχει 120 km/h με 1800 rpm, σημαίνει ότι φτάνει την τελική των 175 km/h με 2650 rpm. Δεν φαίνεται πιθανό.
Όχι ρε ...1800 όταν φορτίζει την μπαταρία και κρατά το ηλ. μοτέρ σταθερή ταχύτητα. Είπα και πιο πάνω όταν φορτίζε έπεφτε στις 1200.
Όταν πάει diect είναι στα κλασικά ενός ατμοσφαιρικού μοτέρ με cvt κιβωτιο
-
-
Άρα, η τοπ έκδοση (Όχι η crossland) με όλα μέσα αν κοστίζει 22.000 λίρες τότε πάμε στα 25.000 ευρώ με όλα μέσα σε σημερινή ισοτιμία ενώ 23.000 ευρώ θα κόστιζε αν η μεσαία κόστιζε εκεί 20.000 λιρες.
Οι χώροι ανώτεροι από τα b suv, η κατανάλωση καλύτερη από τα diesel και έξτρα δωρακι (πακετακι) το αυτοματο κιβωτιο
Αν βγουν εν τέλη έτσι οι τιμές και εδω, πως σας φαίνονται;
-
H ΕΧ τοπ εκδοση δεν αξιζει με την καμοια=στην ουσια μονο ζαντες, δερματινο σαλονι, αλλη εμπρος κατω μασκα και θερμαινομενα εμπρος εχει.
H SR με ενδιαφερει αλλα ποσο να ερθει? Αν κανει 23κ αντε γεια Σαρακα παω για Yaris Hybrid
-
Αληθεια το yaris το σημερινό ποσό εχει;;;
-
Η ΕΧ εκδοση θα εχει ιδια τιμη με το Crosstar
£23,580
στην Ιαπωνια το ΕΧ εχει και παραπανω τιμη απο το Crosstar
SE £18,890
SR £19,600
Αναλογικα γιατι στην Ιαπωνια εχει πολυ μικρη διαφορα στην τιμη SE με SR
-
Αληθεια το yaris το σημερινό ποσό εχει;;;
ξεκιναει απο 17K
και φημες λενε οτι απο τοσο θα ξεκιναει η αρχικη εκδοση και στο νεο hybrid
Honda Jazz 2020 Hybrid