Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Honda Jazz 2020 Hybrid
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Honda Jazz 2020 Hybrid
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 32
    • 33
    • 5 / 33
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    33
    654
    16448
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techguru last edited by

      Μονο σε electric mode- Ο ταφος

      Youtube Video

      1 Reply Last reply Reply Quote 8
      • L
        lap last edited by

        Εντυπωση μου κανει. Ο ηλ. Κινητηρας εχει 25 κιλα ροπης.

        Έχω την αίσθηση πως μπαίνει σε safety mode για να μην υπερθερμανθει το μοτέρ (αν και δεν το νομιζω) ή η μπαταρία δεν μπορεί να τροφοδοτήσει τόσο γρήγορα τόσο μέγαλο φορτίο. Δεν ξέρω θα το ψάξω γιατί είναι τόσο αργό.

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 7
        • T
          techguru last edited by

          ξεβρακωτο δειχνωντας τα σημεια των αλλαγων

          Youtube Video

          1 Reply Last reply Reply Quote 8
          • L
            lap last edited by

            Ειναι βασισμενο στη προηγούμενη πλατφόρμα και οι αλλαγές ειναι κυρίως στο c pillar, το δεσιμο στον θολο, ενω οπου βλεπεις ροζ χρωμα ειναι hot formed χάλυβας με αντοχές κοντά στα 1900 mpa/mm^2. (Κορυφαίο νουμερο). Επίσης φαινεται ξεκαθαρα πλέον η προστασία small overlap της ace platform . Δηλαδή το κόκκινο μπροστά από τον εμπροσθιο τροχό. Αυτό δεν υπάρχει στα υπολοιπα αυτοκινητα της κατηγορίας αλλα και γενικά στα περισσότερα της αγοράς ανεξαρτήτως τιμής.

            Το yaris όμως εχει ακόμα καλύτερης αντοχής χάλυβα....με λίγα λόγια όπου εχει κόκκινα το jazz στο a και b pillar το yaris έχει ροζ (hot formed). Ενώ η ακαμψία του θα ειναι η καλύτερη στην κατηγορία με πολυ καλά δεσιματα.

            Αλλα δεν θα έχει την προστασία small overlap που έχει το jazz.

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 6
            • ataim
              ataim last edited by

              Ο συγκεκριμένος δοκιμαστής ζυγίζει 60 κιλά και αδειάζει κ το ντεπόζιτο πριν τα τεστ. Το 7,5 σημαίνει 8,5 στην πραγματικότητα. Το αντίστοιχο 2.0l corolla hybrid των 1400 κιλών κάνει 8 στα εκατό με παρόμοιους ρύπους. Στο 80-120 το jazz κάνει 5,5 το corolla θέλει 4,5.

              Corolla 2.0l / 1400kg / 26k€ / 8 sec / 106 wltp

              Jazz 1.5l / 1200kg / 26k€ / 8.5 sec / 110 wltp

              1 Reply Last reply Reply Quote 8
              • ataim
                ataim last edited by

                Επειδή έγραψα κάποια πράγματα στο yaris thread και το jazz ζήλεψε εξηγώ :

                Το immd δεν έχει διπλό, τριπλό η δεκαπλο συμπλέκτη, έχει έναν απλό lock up clutch το οποίο συνδέει την μεκ με την τελική σχέση μετάδοσης σε υψηλές ταχύτητες, δεν πατιναρει οπότε δεν φθείρεται όπως ένας συμβατικός συμπλέκτης.

                Η μεκ παρασύρει πάντα τον mg1 είτε είναι ανοικτός ο συμπλέκτης είτε όχι. Η περίσσεια ενέργειας είτε αποθηκεύεται στην μπαταρία είτε πηγαίνει στον mg2.

                Στις υψηλές ταχύτητες στο wot ο συμπλέκτης ανοίγει και η επιτάχυνση προέρχεται μόνο από τον mg2, ακριβώς όπως και στις χαμηλές.

                Η μπαταρία λόγω μικρού μεγέθους δεν μπορεί να σπρώξει τον mg2 από μόνη της. Στην περίπτωση του clarity που έχουμε phev μπαταρία το όχημα επιταχύνει καλά σε ev mode. Αυτό ισχύει σε όλα τα phev, GTE, rav4 prime, κλπ.

                Το μεγαλύτερο μέρος της ισχύος παράγεται από την μεκ , και τον mg1 που τελικά καταλήγει στον mg2. Για αυτό τον λόγο δεν έχουμε άμεση επιτάχυνση όπως στα ηλεκτρικά καθως η μεκ πρέπει να ανεβάσει στροφές.

                1 Reply Last reply Reply Quote 11
                • ataim
                  ataim last edited by

                  Στις υψηλές ταχύτητες η τελική σχέση μετάδοσης περιορίζει την περιστροφή της μεκ. Αυτό σημαίνει ότι στα 120km/hr η μεκ περιστρέφεται με 1800σαλ.

                  (Τα νούμερα είναι υποθετικά)

                  Όταν λοιπόν πατήσεις τέρμα γκάζι η μεκ δεν έχει αρκετή ισχύ για καλή επιτάχυνση, η honda λοιπόν επέλεξε να ανοίγει τον συμπλέκτη, να ανεβάζει στροφές η μεκ, πχ 6000, και το σύστημα να έχει την απόδοση που πρέπει για την επιτάχυνση, ακριβώς όπως γίνεται και στις χαμηλές ταχύτητες.

                  Αν δεν δώσεις wot και επιταχύνεις σταδιακά ο συμπλέκτης δεν θα ανοίξει.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 16
                  • L
                    lap last edited by

                    Έχεις καποιο λινκ ή πηγη ότι είναι μονός συμπλεκτης. Εγώ πάλι έχω βρει στα ιαπωνικά ως πηγες το αντιθετο, ότι είναι watercooled διπλοσυμπλεκτος με δαχτυλιδια.

                    Θα το ονομάζεις το σύστημα serial ή parallel;;;

                    Οντως στα 120 km/h ο κινητήρας γυρίζει στις 1800...Μέσα έπεσες.

                    Όταν γεμίζει πέφτει και στις 1200 σ.α.λ. είχα δει ενα βιντεο που στο ψηφιακό καντράν είχε το στροφομετρο και φαινόταν αυτο που αναφέρω.

                    -Όταν λες ανοίγει ο συμπλεκτης, για να στροφαρει το μοτέρ. Εκεί δεν υπάρχει πατινάρισμα.;;;;

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 7
                    • L
                      lap last edited by

                      Εδώ, το νέο μοτέρ της honda το οποίο τυποποιει τον χαλκό σε στοιχεία το οποίο του δίνει καλύτερη πυκνότητα ανα όγκο, και μειώνει κατά 10% το μέγεθος του.

                      https://web.motormagazine.co.jp/_ct/17265386

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 8
                      • ataim
                        ataim last edited by

                        Θα ονόμαζα parallel όλα τα συστήματα με τους δίδυμους ηλεκτροκινητήρες.

                        Πολλές φορές ακόμα κ τα ιαπωνικά site γράφουν μπούρδες η κάπου χάνει η μετάφραση.

                        Αυτό με τα 120? Πλάκα κάνεις, τελείως στην τύχη το έγραψα και πρόσθεσα km για να το κάνω κατανοητό, νόμιζα ότι 1800σαλ έχει περίπου στα 80km/hr.

                        Οταν αποσυνδέεται ο συμπλέκτης η μεκ 'ελευθερώνεται' από την τελική σχέση μετάδοσης και μπορεί να ανεβάσει άμεσα στροφές δίνοντας μέγιστη ενέργεια στον mg1. Περιστρέφεται πλέον ελεύθερα παρασύροντας τον mg1.

                        Για αυτό πλεονεκτεί παντού το hsd γιατί μέσω του πλανητικού η μεκ μπορεί να περιστραφεί αργά η γρήγορα ανεξάρτητα από την ταχύτητα κίνησης του οχήματος.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 10
                        • T
                          techguru last edited by

                          Φανταστειτε εναν με Το Civic 1.5  182ps να τρωει ήττα στα 0-100  60-100 στο δρομο  απο το υβριδικο jazz 109ps. Τρελη επιτάχυνση για hybrid λεμε.

                          Youtube Video

                          Youtube Video

                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                          • S
                            super-t last edited by

                            Αν έχει 120 km/h με 1800 rpm, σημαίνει ότι φτάνει την τελική των 175 km/h με 2650 rpm. Δεν φαίνεται πιθανό.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 7
                            • L
                              lap last edited by

                              Ναι κατάλαβα, εγώ αναφέρω το αλλο που λες.

                              Δηλαδή, ότι κατά την επιτάχυνση λόγω μιας τελικά σχέσης του κιβωτίου, ανοίγει ο συμπλεκτης για να ανεβάσει στροφές, εκεί δεν υπάρχει πατιναρισμα;;;

                              Όταν συμμετέχει και το ηλεκτρικό μοτέρ, οκ εντάξει το κενό το καλύπτει το ηλ  Μοτέρ.  Όταν όμως είναι μονο κινητηρας;;; τι γινεται;;;

                              Εκτός αν ο κινητηρας μπαινει μονο σε υψηλότερες στροφές και πάντα η μπαταρία εχειναποθεματα ενέργειας για να συμβάλει το μοτέρ.

                              Σε δοκιμές που διαβαζα ιαπωνικων περιοδικών  μεταξύ του I mmd συστήματος έναντι του hsd,  σε αστικό περιβάλλον έβγαινε νικητής αυτό της Honda, ενώ σε υπεραστικούς ή διαφορα ηταν σχεδόν μηδαμινή ή ελαχιστη σε αλλες δοκιμες. Είχε κάνει εντύπωση και στους Ιάπωνες δημοσιογραφους, όπως έγραφαν, και τελικά το χρέωναν στους ανώτερους ηλεκτρικούς κινητήρες αλλά και στην εξαιρετική διαχείριση του ρεύματος.

                              Ο νέος 1,5 του e hev βρήκα πως θα είναι και αυτός στο 40% θερμικής απόδοσης

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 8
                              • L
                                lap @super-t last edited by

                                Αν έχει 120 km/h με 1800 rpm, σημαίνει ότι φτάνει την τελική των 175 km/h με 2650 rpm. Δεν φαίνεται πιθανό.

                                Όχι ρε ...1800 όταν φορτίζει την μπαταρία και κρατά το ηλ. μοτέρ σταθερή ταχύτητα. Είπα και πιο πάνω όταν φορτίζε έπεφτε στις 1200.

                                Όταν πάει diect είναι στα κλασικά ενός ατμοσφαιρικού μοτέρ με cvt κιβωτιο

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                • T
                                  techguru last edited by

                                  £18,890 στην Αγγλια

                                  https://www.autocar.co.uk/car-news/motor-shows-geneva-motor-show/honda-reveals-2020-jazz-pricing-uk-trims

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                  • L
                                    lap last edited by

                                    Άρα, η τοπ έκδοση (Όχι η crossland) με όλα μέσα αν κοστίζει 22.000 λίρες τότε πάμε στα 25.000 ευρώ με όλα μέσα σε σημερινή ισοτιμία ενώ 23.000 ευρώ θα κόστιζε αν η μεσαία κόστιζε εκεί 20.000 λιρες.

                                    Οι χώροι ανώτεροι από τα b suv, η κατανάλωση καλύτερη από τα diesel και έξτρα δωρακι (πακετακι) το αυτοματο κιβωτιο

                                    Αν βγουν εν τέλη έτσι οι τιμές και εδω, πως σας φαίνονται;

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • T
                                      techguru last edited by

                                      H ΕΧ τοπ εκδοση δεν αξιζει με την καμοια=στην ουσια μονο ζαντες, δερματινο σαλονι, αλλη εμπρος κατω μασκα και θερμαινομενα εμπρος εχει.

                                      H SR με ενδιαφερει αλλα ποσο να ερθει? Αν κανει 23κ αντε γεια Σαρακα παω για Yaris Hybrid

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • L
                                        lap last edited by

                                        Αληθεια το yaris το σημερινό ποσό εχει;;;

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • T
                                          techguru last edited by

                                          Η ΕΧ εκδοση θα εχει ιδια τιμη με το Crosstar

                                          £23,580

                                          στην Ιαπωνια το ΕΧ εχει και παραπανω τιμη απο το Crosstar

                                          SE £18,890

                                          SR £19,600

                                          Αναλογικα γιατι στην Ιαπωνια εχει πολυ μικρη διαφορα στην τιμη  SE με SR

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • T
                                            techguru @lap last edited by

                                            Αληθεια το yaris το σημερινό ποσό εχει;;;

                                            ξεκιναει απο 17K

                                            και φημες λενε οτι απο τοσο θα ξεκιναει η αρχικη εκδοση και στο νεο hybrid

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 5 / 33
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr