-
Εχω βρεθει στη θεση του αγοραστη και του πωλητη.Αν ο αλλος δεν ειναι συνεργασιμος,βαριεται και και και.... ταλαιπωρια και κυνηγι καταντα η φαση.Αγορασα τωρα το γκολφακι 950€ με καποια ψιλοθεματακια απο αλλοδαπο.Ο ανθρωπος συνεργασιμος,αυθημερον μεταβιβαση παρολο που ειχε θεμα με χαρτι εφερε συγγενη του για να μην ξανατρεχω Βολο απο Τρικαλα.Συνεργειο δεν το πηγα,δεν υπηρχε λογος με τετοια τιμη οτι και να μου βγαλει. Αξιολογηση καταστασης αναλωσιμων,γνωση θεματων που πασχει ,βολτα τερμα γκαζι και παζαρεμα εν τελη.
Αν ηταν ακριβο αμαξι θελει χρονο και οχι βιασυνη,και απο μερους πωλητη και αγοραστη αλλιως δεν.
Σημαντικοτερο κριτηριο για μενα στην αποφαση η τιμη.1000€ κατω= πολλα αναλωσιμα που μεσω νετ θα το κανεις σαν καινουριο σε σχεση με και καλα καλοδιατηρημενο.
-
Η Spotmechanic είναι ουσιαστικά η πρώτη εταιρία που ξεκίνησε τον έλεγχο μεταχειρισμένων παράγοντας πιστοποιημένη αναφορά με έλεγχο σε πολλά δομικά σημεία του αυτοκινήτου. Όταν είχα κάνει πρώτη φορά έλεγχο στο αυτοκίνητο μου, βρήκαν (με το μηχανηματάκι που αναφέρθηκε παραπάνω) ότι το αριστερό φτερό ήταν στοκαρισμένο πράγμα που εγώ ως μοναδικός ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου μου δεν το γνώριζα. Πιθανώς να ήταν εργοστασιακή αστοχία ή να μου το είχαν χτυπήσει και παράλληλα φτιάξει αυθημερόν σε κάποιο parking.
Η Spotawheel αναλαμβάνει είτε να σου βρει αυτοκίνητο συγκεκριμένο που ψάχνεις είτε να σου πουλήσει κάποιο που ήδη έχει, παρέχοντας την σχετική έγγραφη πιστοποίηση. Το όφελος, όπως το είδα εγω τουλάχιστον, είναι ότι δεν χρειάζεται να εμπλακείς καθόλου στην όλη διαδικασία πράγμα το οποίο είναι αρκετά ψυχοφθόρο...Αυτά από την σύντομη επαφή μου με την SpotMechanic / awheelSpotawheel/Spotmechanic μόνο για αυτοκίνητα σύγχρονα της τελευταίας 15ετίας κάποιας αξίας.
Για φτηνά αυτοκίνητα π.χ. αξίας 5000euro τρως πόρτα.
-
...Αγορασα τωρα το γκολφακι 950€ με καποια ψιλοθεματακια απο αλλοδαπο....Συνεργειο δεν το πηγα,δεν υπηρχε λογος με τετοια τιμη οτι και να μου βγαλει. Αξιολογηση καταστασης αναλωσιμων,γνωση θεματων που πασχει ,βολτα τερμα γκαζι και παζαρεμα εν τελη...
Ερώτηση.
Πως κατέληξες ότι μπορεί να μην έχει μηχανικό πρόβλημα; Π.χ. φλάτζα ή κάτι άλλο;
Aircondition είχε; Πως το έλεγξες τώρα με το κρύο καιρό;
Με ενδιαφέρει η άποψή σου, γιατί και το αυτοκίνητο που ψάχνω δεν είναι μεγάλης αξίας.
-
Spotawheel/Spotmechanic μόνο για αυτοκίνητα σύγχρονα της τελευταίας 15ετίας κάποιας αξίας.
Για φτηνά αυτοκίνητα π.χ. αξίας 5000euro τρως πόρτα.
Φαντάζομαι ότι ο λόγος είναι προφανής. Όσο προχωράς σε παλαιότητα τόσο πιο χαμηλές είναι οι τιμές οπότε και τόσο πιο μικρά τα περιθώρια κέρδους από μια συναλλαγή. Επίσης δεν νομίζω ένας σοβαρός επιχειρηματίας να θέλει να ριψοκινδυνεύσει την αξιοπιστία του ονόματός του εμπορευόμενος παλαιά αυτοκίνητα που μπορούν από την μία μέρα στην άλλη να παρουσιάσουν προβλήματα που θα ήταν εξαιρετικά δύσκολο να προβλέψεις.
-
Υποθέτω ότι κάποια μέλη θα έχουν αγοράσει μεταχειρισμένα αυτοκίνητα από ιδιώτες.
Μου ζήτησαν βοήθεια επιλογής ενός φτηνού αυτοκινήτου από ιδιώτη. Το αυτοκίνητο θα πρέπει, εφόσον βρεθεί, να το φορτώσω σε καράβι να φύγει Δωδεκάνησα. Το θέμα δεν αφορά την επιλογή του αυτοκινήτου, αφού ήδη γνωρίζω τι αυτοκίνητο θέλουν.
Εγώ εμπειρία αγοράς από ιδιώτη δεν έχω, οπότε έχουν προκύψει κάποια ερωτήματα περί του ελέγχου.
Βασικά αναζητώ τον ποιο σύντομο τρόπο ελέγχου, γιατί μέχρι στιγμής άκρη σε αυτό το θέμα δεν έχω βγάλει.
Κάποιοι ιδιώτες ήδη μου έχουν πει να οδηγήσω το αυτοκίνητό τους για όσο χρόνο θέλω, για να το δω στο δρόμο.
Από την άλλη δεν θέλω να κλείσω αυτοκίνητο με ένα δικό μου και μόνο έλεγχο.
Μπέρδεμα. Καμιά σκέψη;
Πρόσφατα βρέιηκα σε αναζήτηση μεταχειρισμένου . Σε όσους τηλεφωνησα τους ειπα με τη προυποθεση το αμάξι να πάει σε δικό μου συνεργείο και αναλόγως πράτω με την αγορά . Υπήρξαν και περιπτώσεις που είτε δεν ήθελαν ή βρίσκαν δικαιολογίες . Συνοψίζοντας βρήκα 2-3 άτομα και σε αυτό που αποφάσισα πήγε σε συνεργείο. Μόλις με ενημέρωσε πήγαμε στο υπούργειο για μεταβίβαση επιτόπου.
-
Storm αρχικα κοιτας προσεκτικα καθε τι και χωρις να πιεζεσαι.Παρε καποιον ακομα μαζι σου σιγουρα θα βοηθησει η παρουσια του.Το αμαξι οσο κοιτας να δουλευει.Το καλοριφερ σιγουρα κλειστο.Αξιολογησε κατασταση δισκων ,τακακια,σκουριες,χτυπηματα(εγω το φτιαξα μονος μου με υλικα 7€ και ενα απογευμα χρονο),αμορτισερ και οτι αλλο.Παραθυρα και γενικα ολα με το πασο σου τα βαζεις να λειτουργησουν.Οσον αφορα την ουσια.AC μπορεις να καταλαβεις αν κομπλαρει,αλλα θεωρω οτι με θερμοκρασιες Αττικης πρεπει να εισαι οκ .Ενα μινι θερμομετρο σε αεραγωγο και γνωση της εξωτερικης θερμοκρασιας ειναι αρκετο.Προσωπικα το golf πρεπει να ειχε σοβαρο θεμα με το ac (climatronic ) μου το πε ο ανθρωπος εξ αρχης.Αλλαξε καταλυτη,τελικο ποιοτικο και σινεμπλοκ(τον εκοψαν κτεο) και ψυγειο καλοριφερ.Ο κινητηρας καιει λαδια,ολοι καινε ,μου ειπε ποσο και τι λαδι βαζει.Ανοιξα ταπα δοχειου διαστολης το παραφλου καθαρο,το αφησα να δουλευει,ολα οκ.Ανοιξα και ταπα λαδιου.Με προβληματισε το οτι δεν ανοιγε το βεντιλατερ αλλα ετσι ειναι αυτα.Η θερμοκρασια κολλημενη 90.Μετα το οδηγησα τερμα γκαζι και μετρια μετα.Ολα οκ και τελος ξανα τερμα ,συμπλεκτη και σταματαω και κοιταω για νερα που βραζουν,υπερβολικη πιεση στα κολλαρα .Ολα οκ.Ξανα ρελαντι κανα 20λεπτο μεχρι να το παζαρεψω.Τελικα 950 το πηρα.Το βαλα 650 υγραεριο.Στα 2000 το αμαξι θα ναι κομπλε.AC δν νομιζω να ασχοληθω ζω επαρχια ,δεν θα κανω ταξιδια με αυτο.Τι αμαξι ψαχνεις με τι budget?
-
Φίλε ζωγράφισες! Σε ευχαριστώ! Είσαι γνώστης και μπορείς άνετα να κάνεις έλεγχο. Εγώ δεν το έχω καθόλου το θέμα. Κάποια πράγματα σε φανοποϊία τα καταλαλαβαίνω, αλλά από μηχανικά είμαι σκράπας εντελώς. Ανοίγω καπό κοιτώ κάποια πράγματα, αλλά μέχρι εκεί. Παραπέρα δεν... Πιθανά με κάποιο test drive να βγάλω κάποια συμπεράσματα.
Δεν μπορώ να γράψω κάτι για το αυτοκίνητο που με έχουν βάλει να ψάξω γιατί πλέον το φόρουμ δεν ενδείκνυται για τέτοιες συζητήσεις.
Πάντως η άποψή σου ήταν πολύτιμη και σε ευχαριστώ.
-
Φίλε ζωγράφισες! Σε ευχαριστώ! Είσαι γνώστης και μπορείς άνετα να κάνεις έλεγχο. Εγώ δεν το έχω καθόλου το θέμα. Κάποια πράγματα σε φανοποϊία τα καταλαλαβαίνω, αλλά από μηχανικά είμαι σκράπας εντελώς. Ανοίγω καπό κοιτώ κάποια πράγματα, αλλά μέχρι εκεί. Παραπέρα δεν... Πιθανά με κάποιο test drive να βγάλω κάποια συμπεράσματα.
Δεν μπορώ να γράψω κάτι για το αυτοκίνητο που με έχουν βάλει να ψάξω γιατί πλέον το φόρουμ δεν ενδείκνυται για τέτοιες συζητήσεις.
Πάντως η άποψή σου ήταν πολύτιμη και σε ευχαριστώ.
Παρακαλω και καλη επιλογη!Παντως budget και αμαξι-κατηγορια αν γνωριζαμε η βοηθεια θα ηταν πολυ καλυτερη και στοχευμενη,δεν νομιζω να βρεθει κανεις επικριτικος.
Ξεχασα το σημαντικοτερο!Φλαντζα-ρηγμα δεν φοβηθηκα γιατι δεν πηγα να δω το αμαξι στο χωριο οπου εμενε αλλα στο βολο.Αυτος απειχε 45 λεπτα απο βολο.Αν ειχε θεμα στο 45λεπτο θα φτανε σε αστα να πανε κατασταση.Το χοντα που ειχα Κυπρο και ημουν σε φαση για πουλημα ανεβαζε τελευταιο καιρο θερμοκρασια ρελαντι και ημουν σε φαση συγκαλυψης στους πιθανους αγοραστες αλλα και καθυστερουσα την πωληση οταν καποιος το θελε να δω τι ακριβως συμβαινει.Το φαινομενο συνοδευτηκε απο καποιες ακομα αστοχιες σε λιγο μεγαλυτερες διαδρομες,αρχισα να χω τυψεις για πιθανη πωληση του σε καμια κοπελα κτλ.Ωσπου ενα πρωι με εβγαλε απο τη δυσκολη θεση και εσπασε σαν κινητηρας φ1......θεαματικοτατα.(ισως με κανα προσθετο να σωζοταν προσωρινα αλλα με κουρασε υπερβολικα σαν αυτοκινητο και δεν υπηρχε λογος να κερδισω λιγα € σε βαρος ανθρωπων που τα χουν αναγκη),Anyway η ουσια ειναι μην πας στο σπιτι του αλλου με κρυο το αμαξι και βολτα γυρω γυρω.ΕΣΥ αγοραζεις ,ο αλλος πουλαει.Ας μετακινηθει αρκετα το αμαξι και ας ειστε κοντα.Αν ο αλλος φαινεται λαμογιο μαγκακος κτλ. αστο καπου θα στη φερει,οι αγαθοι και ηρεμοι τυποι ειναι καλυτερα(απερριψα μια μερα πριν το γκολφ τετοια περιπτωση).
Το συνεργειο ειναι σιγουρα καλυτερη επιλογη αλλα αν ειναι σε θεση να σε εξυπηρετησει επι τοπου.(π.χ. ελεγχος τ ψυκτικου για φλαντζα με ειδικο κιτ).
-
Παρακαλω και καλη επιλογη!Παντως budget και αμαξι-κατηγορια αν γνωριζαμε η βοηθεια θα ηταν πολυ καλυτερη και στοχευμενη,δεν νομιζω να βρεθει κανεις επικριτικος.
Ξεχασα το σημαντικοτερο!Φλαντζα-ρηγμα δεν φοβηθηκα γιατι δεν πηγα να δω το αμαξι στο χωριο οπου εμενε αλλα στο βολο.Αυτος απειχε 45 λεπτα απο βολο.Αν ειχε θεμα στο 45λεπτο θα φτανε σε αστα να πανε κατασταση.Το χοντα που ειχα Κυπρο και ημουν σε φαση για πουλημα ανεβαζε τελευταιο καιρο θερμοκρασια ρελαντι και ημουν σε φαση συγκαλυψης στους πιθανους αγοραστες αλλα και καθυστερουσα την πωληση οταν καποιος το θελε να δω τι ακριβως συμβαινει.Το φαινομενο συνοδευτηκε απο καποιες ακομα αστοχιες σε λιγο μεγαλυτερες διαδρομες,αρχισα να χω τυψεις για πιθανη πωληση του σε καμια κοπελα κτλ.Ωσπου ενα πρωι με εβγαλε απο τη δυσκολη θεση και εσπασε σαν κινητηρας φ1......θεαματικοτατα.(ισως με κανα προσθετο να σωζοταν προσωρινα αλλα με κουρασε υπερβολικα σαν αυτοκινητο και δεν υπηρχε λογος να κερδισω λιγα € σε βαρος ανθρωπων που τα χουν αναγκη),Anyway η ουσια ειναι μην πας στο σπιτι του αλλου με κρυο το αμαξι και βολτα γυρω γυρω.ΕΣΥ αγοραζεις ,ο αλλος πουλαει.Ας μετακινηθει αρκετα το αμαξι και ας ειστε κοντα.Αν ο αλλος φαινεται λαμογιο μαγκακος κτλ. αστο καπου θα στη φερει,οι αγαθοι και ηρεμοι τυποι ειναι καλυτερα(απερριψα μια μερα πριν το γκολφ τετοια περιπτωση).
Το συνεργειο ειναι σιγουρα καλυτερη επιλογη αλλα αν ειναι σε θεση να σε εξυπηρετησει επι τοπου.(π.χ. ελεγχος τ ψυκτικου για φλαντζα με ειδικο κιτ).
Βασικό αυτό που γράφεις. Γιατί κάποιοι πράγματι μου λένε να πάω σπίτι τους και να κάνουμε βόλτα το τετράγωνο.
Εγώ πάντως σκέφτομαι να οδηγήσω εγώ το αυτοκίνητο για αρκετή ώρα και ας βάλω και βενζίνη. Αν ο άλλος 'κλωτσήσει' τότε θα με βάλει σε υποψίες. Θα του πω αρχικά να έρθει στο Ολυμπιακό Στάδιο εκεί που κάνει φωτογραφήσεις η spotawheel, στο μεγάλο πάρκινγκ. Θα το οδηγήσω εκεί αρχικά, γύρω-γύρω για να δω τι παίζει με τα ηλεκτρονικά, ηλεκτρολογικά και μετά θα του πω να κάνουμε μία μεγάλη βόλτα. Η Αττική Οδός είναι δίπλα και η Εθνική, οπότε άνετα μπορούμε να κάνουμε αρκετά χιλιόμετρα σε ανοιχτό δρόμο.
Αλλά όλα αυτά θα τα ξεκαθαρίσω τηλεφωνικά, αν προλάβω κάποιο αυτοκίνητο. Γιατί ήδη τρία αυτοκίνητα που πήρα τηλέφωνο χθες, σήμερα είχαν πουληθεί... Φοβερό.
-
W202 AMG wrote:
Παρακαλω και καλη επιλογη!Παντως budget και αμαξι-κατηγορια αν γνωριζαμε η βοηθεια θα ηταν πολυ καλυτερη και στοχευμενη,δεν νομιζω να βρεθει κανεις επικριτικος.
Ξεχασα το σημαντικοτερο!Φλαντζα-ρηγμα δεν φοβηθηκα γιατι δεν πηγα να δω το αμαξι στο χωριο οπου εμενε αλλα στο βολο.Αυτος απειχε 45 λεπτα απο βολο.Αν ειχε θεμα στο 45λεπτο θα φτανε σε αστα να πανε κατασταση.Το χοντα που ειχα Κυπρο και ημουν σε φαση για πουλημα ανεβαζε τελευταιο καιρο θερμοκρασια ρελαντι και ημουν σε φαση συγκαλυψης στους πιθανους αγοραστες αλλα και καθυστερουσα την πωληση οταν καποιος το θελε να δω τι ακριβως συμβαινει.Το φαινομενο συνοδευτηκε απο καποιες ακομα αστοχιες σε λιγο μεγαλυτερες διαδρομες,αρχισα να χω τυψεις για πιθανη πωληση του σε καμια κοπελα κτλ.Ωσπου ενα πρωι με εβγαλε απο τη δυσκολη θεση και εσπασε σαν κινητηρας φ1......θεαματικοτατα.(ισως με κανα προσθετο να σωζοταν προσωρινα αλλα με κουρασε υπερβολικα σαν αυτοκινητο και δεν υπηρχε λογος να κερδισω λιγα € σε βαρος ανθρωπων που τα χουν αναγκη),Anyway η ουσια ειναι μην πας στο σπιτι του αλλου με κρυο το αμαξι και βολτα γυρω γυρω.ΕΣΥ αγοραζεις ,ο αλλος πουλαει.Ας μετακινηθει αρκετα το αμαξι και ας ειστε κοντα.Αν ο αλλος φαινεται λαμογιο μαγκακος κτλ. αστο καπου θα στη φερει,οι αγαθοι και ηρεμοι τυποι ειναι καλυτερα(απερριψα μια μερα πριν το γκολφ τετοια περιπτωση).
Το συνεργειο ειναι σιγουρα καλυτερη επιλογη αλλα αν ειναι σε θεση να σε εξυπηρετησει επι τοπου.(π.χ. ελεγχος τ ψυκτικου για φλαντζα με ειδικο κιτ).
Βασικό αυτό που γράφεις. Γιατί κάποιοι πράγματι μου λένε να πάω σπίτι τους και να κάνουμε βόλτα το τετράγωνο.
Εγώ πάντως σκέφτομαι να οδηγήσω εγώ το αυτοκίνητο για αρκετή ώρα και ας βάλω και βενζίνη. Αν ο άλλος 'κλωτσήσει' τότε θα με βάλει σε υποψίες. Θα του πω αρχικά να έρθει στο Ολυμπιακό Στάδιο εκεί που κάνει φωτογραφήσεις η spotawheel, στο μεγάλο πάρκινγκ. Θα το οδηγήσω εκεί αρχικά, γύρω-γύρω για να δω τι παίζει με τα ηλεκτρονικά, ηλεκτρολογικά και μετά θα του πω να κάνουμε μία μεγάλη βόλτα. Η Αττική Οδός είναι δίπλα και η Εθνική, οπότε άνετα μπορούμε να κάνουμε αρκετά χιλιόμετρα σε ανοιχτό δρόμο.
Αλλά όλα αυτά θα τα ξεκαθαρίσω τηλεφωνικά, αν προλάβω κάποιο αυτοκίνητο. Γιατί ήδη τρία αυτοκίνητα που πήρα τηλέφωνο χθες, σήμερα είχαν πουληθεί... Φοβερό.
Ετσι!Τα μεγαλα αστικα κεντρα θελουν τρεξιμο για την αγορα αυτοκινητου.Υπομονη θελει ,μην βιαστεις.Οπως και να χει καλη επιτυχια.Πες μας και τι εκανες τελικα.
-
Μερικά ακόμα...
-
Όταν ανοίξεις το καπώ, δες τα σημεία που πατούν τα γόνατα. Αν η δεξιά μεριά έχει διαφορετικό βάψιμο από την αριστερή, τότε το αυτοκίνητο είναι τρακαρισμένο. Συχνά, αυτά τα σημεία είναι πλημμελώς βαμμένα από τις εταιρείες, ενώ τα περισσότερα συνεργεία τα βάφουν για να εντυπωσιάσουν τον ιδιοκτήτη. Συνεπώς, η μεριά που είναι πιο καλά βαμμένη είναι και η τρακαρισμένη.
Γενικώς ψάξε για ασυμμετρίες. Είναι τα δεξιά φώτα το ίδιο θολωμένα με τα αντίστοιχα αριστερά; Είναι τα κενά μεταξύ των φτερών και των λοιπών μερών τα ίδια στην αριστερή και στην δεξιά πλευρά; κλπ. -
Προτού δεις το όποιο μοντέλο, ψάξε στο internet για τα τρωτά του σημεία. Εκεί θα δεις τις αναμενόμενες βλάβες. Σε ορισμένα μοντέλα αυτά αποτελούσαν πρόβλημα για όλους τους ιδιοκτήτες. Πάνω σε αυτό έχεις να κάνεις δυο πράγματα:
Πρώτον: να κάνεις εντατικότερο έλεγχο σε εκείνα τα σημεία.
Δεύτερον να ρωτήσεις τον ιδιοκτήτη επί των προβλημάτων αυτών. Αν σου πει ότι δεν είχε κανένα τέτοιο πρόβλημα, μάλλον έχεις να κάνεις με ψεύτη. -
Μόλις μπεις να το δοκιμάσεις, προχώρα το αυτοκίνητο πέντε μέτρα, σβήσε την μηχανή και βγες να δεις αν στο σημείο που ήταν σταθμευμένο έχει τίποτα σταγόνες λάδι στον δρόμο. Αν στάζει λάδια, πιθανότατα θα έχει αφήσει ίχνη εκεί.
-
Φρόντισε να ανάψεις την μηχανή με κρύο κινητήρα. Μερικοί κινητήρες έχουν θέματα όταν είναι κρύοι, ενώ όταν είναι ζεστοί λειτουργούν καλά. Κρύος κινητήρας σημαίνει να έχει περάσει κάνα δύωρο σβηστός.
-
Κάνε μια λίστα με τα πράγματα που πρέπει να ελέγξεις για να μην ξεχάσεις τίποτα. Διότι με την συζήτηση με τον ιδιοκτήτη αποπροσανατολίζεσαι και μπορεί να ξεχάσεις κάτι βασικό.
-
-
Ωραίος ο alex!!
Χθες απέκλεισα ένα αυτοκίνητο. Ο τύπος είχε 'χάσει' όλα τα χαρτιά του αυτοκινήτου (service, αποδείξεις) και ταυτόχρονα είχε πρόβλημα το κλιματιστικό και είχε αλλάξει και 'κοντέρ'.
Για πείτε. Ένας άλλος μου λέει ότι έχει κάνει σέρβις φλάντζα... Τι παίζει με αυτά; Είναι ρίσκο;
-
Ωραίος ο alex!!
Χθες απέκλεισα ένα αυτοκίνητο. Ο τύπος είχε 'χάσει' όλα τα χαρτιά του αυτοκινήτου (service, αποδείξεις) και ταυτόχρονα είχε πρόβλημα το κλιματιστικό και είχε αλλάξει και 'κοντέρ'.
Για πείτε. Ένας άλλος μου λέει ότι έχει κάνει σέρβις φλάντζα... Τι παίζει με αυτά; Είναι ρίσκο;
Εξαρταται το αμαξι Storm.π.χ. w202 merc η victor reinz ειχε βγαλει ελλατωματικη φλαντζα κ στα 160-180.000κμ ολα με τετοια φλαντζα αλλαξαν.Σε τετοια περιπτωση ειναι θετικο.Φλαντζα απο υπερθερμανση μπορει να βγαλε και αλλα κουσουρια.
-
Σε ευχαριστώ. Η κατάσταση περιπλέκεται γιατί τα αυτοκίνητα που κοιτώ είναι με πολλά χιλιόμετρα και πολλά αναφέρουν ότι έχει γίνει service φλάντζα. Όπως κατάλαβες προσπαθώ να φιλτράρω αγγελίες.
-
το καλυτερο που διαβασα ειναι αυτος που το πουλησε σε μια γιαγια που εμφανιστηκε εξω απο το σπιτι του με εναν μηχανικο και μια νεραιδα!!!!!!!!!!
-
νομιζω οτι σημαντικο στον ελεγχο να ειναι βρωμικος ο κινητηρας για να φαινονται διαρροες απο λαδια και ειδικα απο παραφλου που χρωματιζει οπου πεσει...ο πρωτος βασικος ελεγχος αν εχουν κατεβει τα χιλιομετρα ,νομιζω οτι πλεον τα κτεο δεν τα περνανε με κατεβασμενα χλμ...αν εχει βιβλιο σερβις να μην ειναι ολο γραμμενο με τον ιδιο στυλο!!! σιγουρα το εχει γραψει σε μια μερα!!!
-
Εγώ πάντως ακόμη δεν έχω καταφέρει να δω αυτοκίνητο ιδιώτη από κοντά. Έχω κάνει 10 τηλέφωνα και άκρη δεν έχω βγάλει.
Ακόμη και από το τηλέφωνο πολύ εύκολα διαπιστώνω ότι πέφτει δούλεμα, οπότε δεν προχωράω ούτε σε συζήτηση για να πάω να το δω.
Είπα σε ένα παλικάρι να πάμε σε ΚΤΕΟ για έλεγχο του αυτοκινήτου και γύρισε και μου είπε ότι θα πρέπει να ρωτήσει την μαμά του αν τον αφήνει! Έλεος!!!!
Η διαδικασία αγοράς από ιδιώτη είναι λαβύρινθος.
-
...αν εχει βιβλιο σερβις να μην ειναι ολο γραμμενο με τον ιδιο στυλο!!! σιγουρα το εχει γραψει σε μια μερα!!!
Ένα στυλό που αντέχει 20 χρόνια!!!!... Το στυλό της NASA...
-
Chrisb. wrote:
...αν εχει βιβλιο σερβις να μην ειναι ολο γραμμενο με τον ιδιο στυλο!!! σιγουρα το εχει γραψει σε μια μερα!!!
Ένα στυλό που αντέχει 20 χρόνια!!!!... Το στυλό της NASA...
Ειχα κανει βολτα ενα υποψηφιο για αγορα στην Κυπρο.Στα λεφτα αυτα υπαρχουν αμαξαρες,υπερτιμημενο σιγουρα και εκνευριστικο σε λακουβες.Ασε το ηλεκτρικο τιμονι....
-
Εννοείς ότι σε αυτά τα χρήματα υπάρχουν αμαξάρες; Στην Ελλάδα ή στην Κύπρο;
Tρόποι ελέγχου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου