Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Focus MK4
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Focus MK4
    • 1
    • 2
    • 86
    • 87
    • 88
    • 89
    • 90
    • 276
    • 277
    • 88 / 277
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    78
    5521
    129527
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      milt @harisma23 last edited by

      Πέρα από την πλάκα, η αλήθεια είναι ότι οι περισσότεροι ούτε που θα καταλάβουν τη διαφορά και ούτε που θα τους ενδιαφέρει. Για εμάς που ενδιαφερόμαστε, το Drive είχε μια συγκριτική δοκιμή μεταξύ ενός Focus 1.0 με ημιάκαμπτο και ενός Focus 1.5 με πολλαπλούς συνδέσμους, όπου πρακτικά η διαφορά σε χρόνους ήταν αδιόρατη. Η διαφορά σε αίσθηση υπάρχει βεβαίως για όποιον ψάχνεται (λίγοι είναι αυτοί) αλλά σίγουρα δεν είναι τεράστια, όπως αναφέρθηκε από κάποιον.

      Αν σας ενδιαφέρει: https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/pollaploi-syndesmoi-vs-imiakamptoy-oli-i-alitheia

      Ακριβώς όπως το λες. Η αίσθηση δεν μπορεί να αποδοθεί με χρόνους.
      Ούτε και η υποκειμενική αντίληψη του εκάστοτε οδηγού για το πως συμπεριφέρεται ένα μηχανικό σύνολο συγκριτικά με κάποιο άλλο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 11
      • M
        milt @harisma23 last edited by

        Αυτή η ελαφρώς tail-happiness συμπεριφορά ήταν πάντα στοιχείο της οδικής συμπεριφοράς όλων των γενιών του Focus. Και ήταν ένα από τα στοιχεία που το έκανε πιο ενδιαφέρον οδηγικά, καθώς ελάττωνε την φυσική υποστροφή που έχουν λίγο - πολύ όλα τα μπροσθοκίνητα. Ποτέ δεν την βρήκα ανησυχητική (είχα Focus mk1, mk2 και έχω mk3.5), αλλά αντιθέτως ήταν πάντα διασκεδαστική. Πολύ δε παραπάνω με τα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας που περιορίζουν την υπερστροφή εν τη γενέση της. Εγώ μάλιστα θα ήθελα να αφήνουν λίγο παιχνίδι παραπάνω.

        Να ρωτήσω με ποια άλλα αυτοκίνητα, εκτός των Focus, έχεις ζήσει;

        1 Reply Last reply Reply Quote 16
        • H
          harisma23 last edited by

          Αλλά αυτοκίνητα; Θα γράψω μόνο όσα είχα εντός οικογενείας ιδιόκτητα, γιατί αν προσθέσω και αυτά με τα οποία έχω κάνει από 100 χιλιόμετρα και πάνω, θα βγει ολόκληρο σεντόνι.

          Πάμε λοιπόν:

          Seat Ibiza mk1 900, μετατροπή σε 1500.

          Mazda 3 (1989) 1300.

          Renault Clio mk1 1.4.

          Ford Fiesta mk5 1.25.

          Citroen Saxo 1.6 VTS (αυτό κι αν ήταν tail happy).

          Focus mk1 και mk2 1.6.

          C-Max mk1 1.8.

          Fiesta mk6 1.4 και 1.6.

          Hyundai Atos.

          Mercedes A150 mk2 1.5.

          Audi A3 8P 2.0T.

          Peugeot 308 mk1 1.6T.

          Skoda Rapid 1.6 TDi.

          Focus mk3.5 1.5 TDCi.

          1 Reply Last reply Reply Quote 10
          • M
            milt last edited by

            Χμ... Βλέπω ποικίλες υλοποιήσεις πίσω ανάρτησης. Εξακολουθεί να με εκπλήσσει η άποψη σου για τη συμπεριφορά του Focus.

            Skoda Rapid 1.6 TDi, αυτοκινητιστής στο επάγγελμα να υποθέσω;

            1 Reply Last reply Reply Quote 15
            • H
              harisma23 last edited by

              Όχι, αρχιτέκτονας εν μέσω κρίσης. Το Rapid ήταν μια έξυπνη αγορά ανάγκης, σε μια εποχή που έπρεπε να περιορίσω τα έξοδα μου. Έκανα με αυτό 48.500 Km σε 3,5 χρόνια με χαμηλό κόστος καυσίμων και ακόμη χαμηλότερο κόστος συντήρησης. Για την ακρίβεια, πέρα από τα σέρβις και τις αλλαγές λαδιών που στοίχισαν στο σύνολο 400 Ευρώ, δεν έριξα ούτε μια δεκάρα παραπάνω (σε φρένα, λάστιχα κτλ). Και μετά από 3,5 χρόνια έπιασε πάνω από το 70% της αρχικής τιμής του.

              Κατά τ' αλλά, όπως βλέπεις από την ποικιλία των εταιριών δεν έχω κόλλημα με καμία μάρκα. Επίσης, όπως καταλαβαίνεις υπήρξαν αυτοκίνητα που μου έκαναν το κέφι, καθώς και άλλα που ήταν απλώς εργαλεία.

              Πραγματικά όμως κι εμένα με εκπλήσσει η δική σου άποψη για τη συμπεριφορά της πίσω ανάρτησης του Focus. Μιας ανάρτησης (πολλαπλών συνδέσμων) που θεωρείται ένα από τα βασικά ατού του αυτοκινήτου από τους ειδικούς και όχι μόνο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 8
              • L
                lap last edited by

                Πουλακι μου, ησουν καγκουρακι και εσυ;;;...saxo vts, τετραπεταλουδο, ελευθερη ροη;;;;

                Περα απο παρενθεσεις ολο με ford εισαι...fordakia

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 7
                • H
                  harisma23 last edited by

                  Στην τρυφερή ηλικία των 31 ετών μπόρεσα να αγοράσω το πρώτο μου 'σβέλτο' αυτοκίνητο, ένα Saxo VTS 1.6 16v. Κάγκουρας δεν ήμουν ποτέ. Μια σκούπα κι ένα σπέσιαλ πρόγραμμα είχε, που όμως έφταναν για να αγγίξει τα 140 άλογα. Στις ακριβές μετατροπές δεν πιστεύω. Αν χώσεις 3-5-10 χιλιάρικα σε ένα αυτοκίνητο, πιστεύω ότι αυτό απλώς σημαίνει ότι εξ αρχής αγόρασες λάθος αυτοκίνητο.

                  Κατά τ' αλλά το ειδικό βάρος της Ford στο σύνολο των αυτοκινήτων που είχα οφείλεται σε ένα τυχαίο γεγονός. Συγκεκριμένα το ότι κάποια στιγμή απέκτησα κάποιες χρήσιμες γνωριμίες μέσα στη Ford. Μέσω αυτών μπορούσα να αγοράζω σε εξαιρετικές τιμές κάποια ελάχιστα χρησιμοποιημένα εταιρικά αυτοκίνητα. Αν οι γνωριμίες μου ήταν π.χ. στην Opel, θα είχα πολύ περισσότερα Opel αντί για Ford, καθώς για μένα σε οποιαδήποτε αγορά μου το σημαντικότερο στοιχείο που αναζητώ είναι το VFM.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 12
                  • L
                    lap last edited by

                    Νομιζω στο audi με dsg το ειχες, σωστα;;;

                    Δεν ειχες καποιο θεμα εσυ.

                    Διαβαζω τωρα για το dsg (direkt schalt getriebe....τωρα το μαθα αυτο...το ξερες;;)

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • S
                      shumakos @harisma23 last edited by

                      Αν δεν είχε βάλει νερά πίσω από την κολώνα του τιμονιού το A3 μάλλον είχε paddles και όχι puddles. Το βλέπω συνέχεια να γράφεται από πολλούς και είπα να καταθέσω τη φιλολογική μου πινελιά...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 11
                      • H
                        harisma23 last edited by

                        Ναι, το Α3 μου είχε το 6άρι DSG υγρού τύπου πρώτης γενιάς. Τελείως απροβλημάτιστο στα 55.000 Km που το είχα και πολύ ευχάριστο. Είχε και paddles πίσω από το τιμόνι για χειροκίνητη λειτουργία. Άχρηστο στο 98% του χρόνου σε ένα τόσο δυνατό αυτοκίνητο (με πρόγραμμα περί τα 250 άλογα και 35 κιλά ροπής) αλλά πολύ ευχάριστο όταν αποφάσιζες να γυρίσεις σε manual.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 12
                        • H
                          harisma23 last edited by

                          Mea culpa! Το διορθώνω, καθώς εκ παραδρομης έγινε το λάθος.

                          Εξάλλου όποιος τα έχει (είχε), ξέρει και να τα προφέρει!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 12
                          • M
                            milt @harisma23 last edited by

                            Πραγματικά όμως κι εμένα με εκπλήσσει η δική σου άποψη για τη συμπεριφορά της πίσω ανάρτησης του Focus. Μιας ανάρτησης (πολλαπλών συνδέσμων) που θεωρείται ένα από τα βασικά ατού του αυτοκινήτου από τους ειδικούς και όχι μόνο.

                            Μα ακριβώς αυτό λέω. Το πάτωμα του Focus αποτέλεσε σχολή στην κατηγορία του. Αν και εραστής της ιταλικής σχολής έβγαλα το καπέλο στην Ford από την πρώτη κιόλας επαφή μαζί του.
                            Έπεσε πολύ δάκρυ την μέρα που έμπαινε η παραγγελία του Ecoboost και μας ανακοινώθηκε η εγκύκλειος με τον ημιάκαμπτο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 10
                            • dimitriscsd
                              dimitriscsd last edited by

                              Σήμερα κάναμε ένα ταξιδακι Ηράκλειο Χανιά. Είδα ένα νούμερο κατανάλωσης που μέχρι σήμερα δεν είχα αντικρίσει! 6.4 στα 100

                              Νορμάλ οδήγηση με ταχύτητες κοντά στα όρια του ΒΟΑΚ, ο οποίος οκ είναι τραγικός... Το πολύ δηλαδή 120 με πιο συχνή ταχύτητα τα 100 με 110. Πάντως και τις προσπεράσεις μας κάναμε και ανηφορικό δρόμο είχε κ απ' όλα.

                              Η αλήθεια είναι πως είναι η πρώτη φορά που ταξιδεύουμε με την κοπέλα χωρίς έξτρα φορτίο... Μια βαλιτσουλα μόνο για 2ημερο.

                              Πάντως καταλαβαίνω πως με καλά στρωμένο πλέον μοτέρ έχει πέσει αρκετά η κατανάλωση.

                              Περιμένω με αγωνία να δω το νούμερο μόλις γυρίσουμε Ηράκλειο

                              1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • J
                                jpsih last edited by

                                Υπαρχει καποιος μπουσουλας για το ποια μοντελα ηρθαν με πολλαπλους πισω μιας και κοιταζω για μεταχειρισμενο;

                                Ερχονταν αρχικα τα St-line με τον 1.0 125Hp με πολλαπλους ή οχι; Οποιαδηποτε βοηθεια για εκδοσεις/κινητηρες/χρονολογιες που βγηκαν με πολλαπλους πισω θα ηταν πολυτιμη!

                                Επισης ποσο πανω σε καταναλωση ειναι ο 1.5 με 150Hp σε σχεση με τον 1.0 125Hp?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • realzeus
                                  realzeus last edited by

                                  Αρχικά με πολλαπλούς έρχονταν μόνον τα 1500 βενζίνης και τα 2000 ντίζελ (νομίζω και όλα τα Vignale). Μετά έγινε μύλος η υπόθεση...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • dimitriscsd
                                    dimitriscsd last edited by

                                    Τα 1000αρια δεν είχαν ποτέ πολλαπλούς

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • M
                                      milt last edited by

                                      Πολλαπλών συνδέσμων ανάρτηση είχαν μόνο τα Active, Vignale, και στις υπόλοιπες εκδόσεις μόνο τα 1.5 ecoboost. Ο χιλιάρης και όλα τα diesel ειχαν ημιάκαμπτο. Αυτό μέχρι τον Απρίλιο του '19. Από κει και μετά το Active διατήρησε τους πολλαπλούς συνδέσμους, για το Vignale δεν παίρνω όρκο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • realzeus
                                        realzeus @milt last edited by

                                        Πολλαπλών συνδέσμων ανάρτηση είχαν μόνο τα Active, Vignale, και στις υπόλοιπες εκδόσεις μόνο τα 1.5 ecoboost. Ο χιλιάρης και όλα τα diesel ειχαν ημιάκαμπτο. Αυτό μέχρι τον Απρίλιο του '19. Από κει και μετά το Active διατήρησε τους πολλαπλούς συνδέσμους, για το Vignale δεν παίρνω όρκο.

                                        Σίγουρα είχαν πολλαπλούς και τα δίλιτρα ντίζελ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • alex-mix
                                          alex-mix @realzeus last edited by

                                          milt wrote:

                                          Πολλαπλών συνδέσμων ανάρτηση είχαν μόνο τα Active, Vignale, και στις υπόλοιπες εκδόσεις μόνο τα 1.5 ecoboost. Ο χιλιάρης και όλα τα diesel ειχαν ημιάκαμπτο. Αυτό μέχρι τον Απρίλιο του '19. Από κει και μετά το Active διατήρησε τους πολλαπλούς συνδέσμους, για το Vignale δεν παίρνω όρκο.

                                          Σίγουρα είχαν πολλαπλούς και τα δίλιτρα ντίζελ.

                                          και 1500 ντίζελ είχαν ή έχουν πολλαπλούς. Έτσι μου είχαν πει τον οκτωβριο

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • dimitriscsd
                                            dimitriscsd @realzeus last edited by

                                            Άραγε αγόρασε κάνεις στην Ελλάδα 2λιτρο diesel?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 86
                                            • 87
                                            • 88
                                            • 89
                                            • 90
                                            • 276
                                            • 277
                                            • 88 / 277
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr