-
Καλησπέρα,
η ερώτηση είναι σχετικά απλή.
Τι θα προτιμούσατε σε ένα κινητήρα αυτοκινήτου που κάποιες φορές θα τραβάει και ένα τρέιλερ με μικρό σκάφος?
Μπόλικη ροπή ή μπόλικη ιπποδύναμη?
Για να βοηθήσω λίγο για την ώρα έχω ένα 1,2 8V με 60ps και 93Nm του 2005. Στις ευθείες όλα όκ. Αν υπάρχει ανηφόρα έκει αρχίζουν τα δύσκολα και τα κατεβάσματα. (βλέπε εθνικη Κόρινθος-Καλαμάτα)
Αν και δεν είναι το πρώτο μου κριτήριο για την αγορά αυτοκινήτου θα ήθελα να γνωρίζω αν ανάμεσα σε πχ ενα 1,0 turbo με 100ps και 160Νm και ένα 1,5diesel με 85ps και 220Νm ύπαρχει αισθητή διαφορά στην οδήγηση με ρυμουλκούμενο.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
Καλησπέρα,
η ερώτηση είναι σχετικά απλή.
Τι θα προτιμούσατε σε ένα κινητήρα αυτοκινήτου που κάποιες φορές θα τραβάει και ένα τρέιλερ με μικρό σκάφος?
Μπόλικη ροπή ή μπόλικη ιπποδύναμη?
Για να βοηθήσω λίγο για την ώρα έχω ένα 1,2 8V με 60ps και 93Nm του 2005. Στις ευθείες όλα όκ. Αν υπάρχει ανηφόρα έκει αρχίζουν τα δύσκολα και τα κατεβάσματα. (βλέπε εθνικη Κόρινθος-Καλαμάτα)
Αν και δεν είναι το πρώτο μου κριτήριο για την αγορά αυτοκινήτου θα ήθελα να γνωρίζω αν ανάμεσα σε πχ ενα 1,0 turbo με 100ps και 160Νm και ένα 1,5diesel με 85ps και 220Νm ύπαρχει αισθητή διαφορά στην οδήγηση με ρυμουλκούμενο.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
Για τι σκαφος μιλαμε;
-
Ροπή και Diesel
-
Τα καλύτερα αυτοκίνητα γι' αυτή τη δουλειά είναι κυρίως τετρακίνητα αγροτικά, πετρέλαιο χωρίς απαραίτητα μεγάλη ιπποδύναμη αρκεί να έχει κιβώτιο υποδιπλασιασμού ή αλλιώς 'αργά'. Αυτό κυρίως για να μπορεί να βγάζει τη ρυμούλκα με το σκάφος από την θάλασσα ιδίως εάν δεν υπάρχει γλίστρα. Επίσης έχουν χαμηλό (σχετικά πάντα με ένα σύγχρονο τζιπ) κόστος επισκευών ενώ φορολογικά δεν είναι κάτι που να προβληματίζει. Απλά πρέπει να προσέξεις το θέμα βάρος - ρυμούλκα - συνθήκες ρυμούλκησης και κόστος επισκευών (συμπλέκτης)
-
Αυτοματο με μετατροπεα ειναι στα συν.
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Το τρείλερ-σκαφος δεν είναι ιδιαίτερα βαρύ- περίπου 300κιλα. Όπως έγραψα το κινώ σχετικά ικανοποιητικά με το φτωχό 1,2 που έχω.
Απ ότι κατάλαβα (το περίμενα βασικά) ενας από τη φύση του ροπάτος πετρελαιοκινητήρας υπερτερεί για τέτοιου είδους χρήση. Ξέρει κανείς αν η διαφορά θα είναι αισθητή σε σχέση με ένα υπετροφοδοτούμενο μικρό βενζινοκίνητο?
-
όλα είναι θέμα ροπής....καλύτερα ο πετρελαιοκινητήρας αλλά απευθύνεται σε αυτούς που κάνουν αρκετά - πολλά χιλιόμετρα (>20000/ έτος). Γι' αυτή την εργασία εγώ προσωπικά θα κοίταγα κάποιο μεταχειρισμένο dacia duster 4χ4 το οποίο θα με καλύπτει και σε σχετικά μη ομαλά - σαθρά εδάφη παραλίες ενώ έχει χαμηλό κόστος χρήσης. Κάνεις συμβιβασμούς αλλά δεν πολυσκέφτεσαι το πως είναι η ακτή για το που θα 'ρίξεις μέσα' το σκάφος. Στα (+) η πολύ κοντή 1η και το Lock - κλείδωμα του διαφορικού....
-
300 κιλα,μιλαμε δηλαδη για βαρκακι γυρω στα 3.5-4.0 μετρα;
Με κανενα απο τα δυο δεν θα εχεις προβλημα,αρκει να βοηθαει και η γλυστρα που ριχνεις-βγαζεις...
-
Ναι accentwizzard μεσα έπεσες 3,60 φουσκωτάκι με γάστρα κ δίχρονη μηχανή... ~280-300κ μαζί με το τρείλερ..
Δεν είχα ποτέ πρόβλημα στο ρίξε-βγάλε
Περισσότερο με ενδιαφέρει η 'άνετη' οδήγηση... να το τραβάει σχετικά άνετα σε καμιά ανηφόρα σε κανα ταξιδάκι.
-
Το τραβηγμα δεν ειναι ειναι τοσο προβλημα,οσο το φρεναρισμα.Δηλαδη να επιβαλεται το αμαξι στο ρυμουλκουμενο και οχι το αντιθετο.Να μη χρειαζεσαι 100 μετρα για φρεναρισμα 20 μετρων πχ..
-
Το τραβηγμα δεν ειναι ειναι τοσο προβλημα, οσο το φρεναρισμα.Δηλαδη να επιβαλεται το αμαξι στο ρυμουλκουμενο και οχι το αντιθετο. Να μη χρειαζεσαι 100 μετρα για φρεναρισμα 20 μετρων πχ..
Απίστευτο πόσο δίκιο έχεις
Όλοι μας (και εγώ μαζί) μιλάμε για τράβηγμα και επιδόσεις με φορτωμένο αμάξι ή όταν ρυμουλκεί τρέιλερ κλπ
Το φρένο περνάει στο φλου. Άντε να πηγαίνεις με 120 τίγκα φορτωμένος ή τραβώντας τρέιλερ βάρκα κλπ και να πρέπει να πλακωθείς στα φρένα. Θα μπορέσεις να σταματήσεις άραγε???
-
Σωστός nick! Απο προσωπική εμπειρία τα πράγματα στο φρενάρισμα είναι ανάλογα με το τράβηγμα.. Σε κατηφόρα το αυτοκίνητο με ρυμουλκούμενο φρενάρει αρκετά πιο δύσκολα απ ότι σε ευθίο δρόμο.
-
μόνο πετρέλαιο για ρυμούλκηση σκάφους
-
Πλέον οι τιμές αγοράς ντίζελ έχουν σχεδόν εξισωθεί με τους τούρμπο βενζίνης, ή έχουν τόσο μικρή διαφορά που που αποσβένεται σε 2 χρόνια, καμιά σχέση με το παρελθόν, τα 20Κ χιλιόμετρα δεν νομίζω πως υφίστανται ακόμη σαν κανόνας. Ένα τούρμπο βενζίνης έχει πλέον ροπή που μπορεί να κάνει τη δουλειά, αλλά θα καίει στην κυριολεξία τουλάχιστον τα διπλά λεφτά όταν ταξιδεύει ρυμουλκώντας. Ενώ και πάλι, για τα ζόρια, +50% περισσότερη ροπή θα έχει το ντίζελ. Γι' αυτό έχουν δίκιο όσοι το συνιστούν.
Απ την άλλη, ο δίσκος του αυτοκινήτου θα υποφέρει. Αν υπάρχει δυνατότητα αυτόματου με μετατροπέα ροπής (όχι διπλού συμπλέκτη κλπ) είναι ακόμη ένα +.
-
Υπάρχουν και τρέιλερ με φρένα.
-
Υπάρχουν και τρέιλερ με φρένα.
Ναι ρε το ξέρω, αλλά πόσοι έχουν τρέιλερ με φρένα και τι φρένα έχουν? (από ότι έχω δει, τα περισσότερα τάμπουρα σε χάλια κατάσταση).
Τεσπα, το σχόλιό μου ήταν ότι τα φρένα περνάνε πολλές φορές στο ντουκου όταν μιλάμε για κίνηση φορτωμένου οχήματος ή οχήματος που ρυμουλκεί, ακόμα και αν το ρυμουλκούμενο έχει φρένα.
Επιλογή αυτοκινήτου για ρυμούλκηση σκάφους