-
Εδω διαπιστωνω τεραστια διαφορα μεταξυ χειροκινητου και cvt
Στα 110 σε επιπεδο εδαφος γραφει 4,7 με 4,8, καιμε κλιμα το πολυ 5 λιτρα το χειροκινητο αυτο 1000000000000% σιγουρο
Το δοκιμασα παρα πολλες φορες...
Εδω στο cvt 1 λιτρο παραπανω...τεραστια διαφορα...και με λιγοτερες στροφες
Ένα απλό cvt για ευκολία μέσα στην πόλη είναι δεν θα έπρεπε να μας κάνει εντύπωση οτι καίει παραπάνω...
Άκυρο αλλά και στο Ιταλικό σιτε δεν υπάρχει το 1.0 boosterjet
-
Πραγματικα μιλαμε 20% πιο ενεργοβορο το ιδιο αυτοκινητο.....δεν ξερω, μου εκανε μεγαλη εντυπωση..
Παει το τουρμπο οπως και εδω...παντως το hybrid κολλητου ειναι αρκετα γρηγορο για μικρο πολης.
Παιζει εκει στα 10 και κατι...στο 0-100
Εδω τρωει και ενα κολλημα στην πρωτη σχεση.
Βεβαια στο turbo οι ρεπριζ ειναι παντα με μια σχεση πανω, αν ψαχνεις δυνατες επιδοσεις οπως με μικροτερη σχεση στο ατμοσφαιρικο...ειδαλως σε πιο νορμαλ ρυθμους με το 1,2 mild hybrid μια χαρα τραβαει....και νιωθεις παραλληλα ενα ελαφρυ πουσαρισμα απο το ηλεκτρικο μοτερ...μαλιστα τραβαει εντυπωσιακα απο 40 και κατι χλμ (δεν θυμαμαι ακριβως) και με 5η σχεση στο κιβωτιο....χωρις δονησεις και κραδασμους.
Και εδω το 140αρι....7,53 ....
Ε ρε να ερθει καιντο 180αρι......
Αχ αχ αχ
-
Πραγματικα μιλαμε 20% πιο ενεργοβορο το ιδιο αυτοκινητο.....δεν ξερω, μου εκανε μεγαλη εντυπωση..
Παει το τουρμπο οπως και εδω...παντως το hybrid κολλητου ειναι αρκετα γρηγορο για μικρο πολης.
Παιζει εκει στα 10 και κατι...στο 0-100
Εδω τρωει και ενα κολλημα στην πρωτη σχεση.
Βεβαια στο turbo οι ρεπριζ ειναι παντα με μια σχεση πανω, αν ψαχνεις δυνατες επιδοσεις οπως με μικροτερη σχεση στο ατμοσφαιρικο...ειδαλως σε πιο νορμαλ ρυθμους με το 1,2 mild hybrid μια χαρα τραβαει....και νιωθεις παραλληλα ενα ελαφρυ πουσαρισμα απο το ηλεκτρικο μοτερ...μαλιστα τραβαει εντυπωσιακα απο 40 και κατι χλμ (δεν θυμαμαι ακριβως) και με 5η σχεση στο κιβωτιο....χωρις δονησεις και κραδασμους.
Και εδω το 140αρι....7,53 ....
Ε ρε να ερθει καιντο 180αρι......
Αχ αχ αχ
Ακόμα και τα dct αυξάνουν την κατανάλωση..
Το 1.2 σίγουρα δεν είναι αργό αλλά δεν με καλύπτει. Θέλω κάτι ζωηρό να σπάει η ρουτίνα της πόλης... Για το αυτό και κοιτάω σε 1.0 - 1.3 turbo. Γενικά είμαι ανάμεσα σε corsa & ibiza είναι μεγαλύτερα με καλύτερη ποιότητα κύλισης και ηχομόνωση και γενικά πιο άνετο, ΑΛΛΆ το swift έχει αυτό το υπέροχο σύνολο 1.0 Hybrid που σε συνδυασμό με το βάρος του δεν καίει τίποτα και επιτρέπει για πολλά χλμ που σε διαφορετική περίπτωση θα το σκεφτόμουν. Έχει και αυτό το αλητικο μουτράκι που βγάζει spirited οδηγήσει. Περιμένω το fl μήπως και διορθώσουν αντάρτη και ηχομόνωση...
Μακάρι με την έλευση του κατανα να πέσει η τιμή στο Sport το οποίο σε συνδυασμό με την 48volt μπαταρία θα έχει αστεία χαμηλή κατανάλωση για τα κυβικά και άλογα.
-
Και πρωταθλημα....εχει πλακα...ο πισω για να φρεναρει πεφτει πανω στον μπροστινο....σου λεει θα φρεναρει αυτος....
Χαχαχα
-
Θα βγει swift sport με 180 αλογατα? Πότε?
-
Ακριβως vdx...εχεις επισημως παθει και εσυ swiftιαση...
Ακου που σου λεω
Αυτο το στυλ mini couper αλα japan τρελαινει πολλους ...πιστεψε με.
Εξου και τα απειρα swift clubs ανα τον κοσμο
Εχω την αισθηση πως το υβριδικο του 140ριου θα εχει οιο δυνατο ηλεκτεικο μοτερ και ισως 55v.
Καπου διαβασα πως θα μπορει να κρατα για λιγη ωρα το αυτοκινητο με ηλεκτρισμο μονο, αυτο ΔΕΝ το κανει το 1,2 hybrid ...αρα μιλαμε για αλλο συστημα
-
Ωπ να τος και αλλος.....εξαπλωνεται.....
Ναι υπαρχει ως πρωτοτυπο σε μια εκθεση και γενικα οπως εβαλε ο γιατρος καποιοι γνωστες των ειδηαιογραφικων το συζητουν εντονα..
Υπαρχουν φημες και οσο περνα ο καιρος γραφο ται σε καποια sites.
Αυτη τη στιγμη υπαρχει επισημο πακετο της hks στην Ιαπωνια και αλλαζει ecu, και turbo και παιζει στα 186 δυναμονετριμενα στον τροχο και 1000 κιλα!!!
Με το αυτοματοτης aisin και το προγραμμα,turbo εβγαζε 0-100: 6,2' !!!!!
-
Ακριβως vdx...εχεις επισημως παθει και εσυ swiftιαση...
Ακου που σου λεω
Αυτο το στυλ mini couper αλα japan τρελαινει πολλους ...πιστεψε με.
Εξου και τα απειρα swift clubs ανα τον κοσμο
Έχω πάθει από την προηγούμενη γενιά και περίμενα με μεγάλη ανυπομονησία την τωρινή γενιά, αλλά ρε γμτ να δώσω 16κ και να κοπανάει η ανάρτηση και μετά τα 100 σε εθνική να κάνει φασαρία??? Βγάλε τα θερμενομενα καθίσματα και βάλε μονωτικά υλικά!!!
Κάνω υπομονή... Ευτυχώς η suzuki στα 6 χρόνια βγάζει νέα γενιά.
Alex δεν υπάρχει επίσημη ανακοίνωση αλλά γίνεται της π... στα διάφορα φορά. Το sport δεν ήταν αρκετό για τους φαν οπότε θα σκάσει σωστή έκδοση! Στις 11 του μηνα στο tokyo auto salon θα μάθουμε.
-
Απ οτι καταλαβα θα ειναι το υπαρχων 140αρι μοτερ + ηλεκτρικο ε?
-
Απ οτι καταλαβα θα ειναι το υπαρχων 140αρι μοτερ + ηλεκτρικο ε?
1.4 bj + 48volt μπαταρία θα μπει σε όλα τα μοντέλα με το 1.4. Θεωρώ λίγο δύσκολο να δώσει 40 άλογα απλο σύστημα μπαταρίας, είναι ευκολότερο να βγάλουν μια μεγαλύτερη έκδοση του 1.4 πχ 1.6 ώστε να έχουν περιθώριο οι αγοραστές γαι tuning.
-
Α με τιποτα 40 αλογα...,εγω πιστευω αν κινηθουν στην λογικη του απλου 1,2 hybrid ισως δωσει καπου ατα 8 με 10 κιλα ροπης....ισα ισα να μην τραβα πολυ βενζινη στο ξεκινα απο σταση....
Ναι ρε γ@@ο οπως ακριβως τα λες. Ρε μα@2ες βαλτε ενα dyanmat πιο χοντρο ή κατι τετοιο στους 4 θολους και τελος....
Αν και τα θερμονομενα καθισματα του ειναι καταπληκτικα....εχουν και θερμοστατη και αναβοσβηνουν και ζεσταινουν ομοιομορφα
Σε πολυ καλο οδοστρωμα ...αυτα τα εντονα μαυρα κομματια στις εθνικες ειναι πιο αθορυβο σε ταξιδι απο peugeot c segment 8 -10 ετιας..Παρα πολυ ησυχο.....παααααααααρα πολυ ομως, μολις μπει ομως η γκρυ ασφαλτος.....χρρρρρρρρρρρ
Αν βγουν ελαστικα με καλα εσωτερικα ηχομονωτικα και κοψουν αυτον τον ηχο των ελαστικων.....ειναι ενα τελειο αυτοκινητο πολης .....δεν θελει κατι αλλο....
-
Α με τιποτα 40 αλογα...,εγω πιστευω αν κινηθουν στην λογικη του απλου 1,2 hybrid ισως δωσει καπου ατα 8 με 10 κιλα ροπης....ισα ισα να μην τραβα πολυ βενζινη στο ξεκινα απο σταση....
Ναι ρε γ@@ο οπως ακριβως τα λες. Ρε μα@2ες βαλτε ενα dyanmat πιο χοντρο ή κατι τετοιο στους 4 θολους και τελος....
Αν και τα θερμονομενα καθισματα του ειναι καταπληκτικα....εχουν και θερμοστατη και αναβοσβηνουν και ζεσταινουν ομοιομορφα
Σε πολυ καλο οδοστρωμα ...αυτα τα εντονα μαυρα κομματια στις εθνικες ειναι πιο αθορυβο σε ταξιδι απο peugeot c segment 8 -10 ετιας..Παρα πολυ ησυχο.....παααααααααρα πολυ ομως, μολις μπει ομως η γκρυ ασφαλτος.....χρρρρρρρρρρρ
Αν βγουν ελαστικα με καλα εσωτερικα ηχομονωτικα και κοψουν αυτον τον ηχο των ελαστικων.....ειναι ενα τελειο αυτοκινητο πολης .....δεν θελει κατι αλλο....
Τι να τα κάνουμε τα θερμενομενα όταν το οδηγείς βράζει το αίμα... Άσε που αυξάνουν άσκοπα και το βάρος.
Ειμαι έξαλλος γιατί μου στερούν κάτι που θέλω πλ επειδή είναι μλκς, τους έχει ασκηθεί κριτική από όλους τους reviews για αυτά τα 2 πράγματα τα οποία είναι αστεία εύκολα να λυθούν, στο baleno πως το κατάφεραν δλδ? Μιλάμε για αυτοκίνητο που σε 3 χρόνια θα αντικατασταθεί από την νέα γενιά, τι σκατα περιμένουν?
Σε καλή άσφαλτο όλα τα αυτοκίνητα ήσυχα είναι...
Σταματάω εδώ γιατί έγινα κουραστικός, υπομονή και πίστη!
Λογικά ο 1.4 μπορεί να βγάλει 180+ αλλά θα είναι στα όρια και δεν θα έχει καθόλου περιθώρια βελτίωσης για αυτό είπα για 1.6 ώστε να έχει αέρα να παίξουν οι tuners και να έχει και χαμηλή κατανάλωση.
Αναρωτιέμαι αν μείωση την τιμή στο sport ή αν θα ξεπεράσει το φράγμα τον 20κ...??
-
Δεν ξερω, ολα πανακριβα τα βλεπω πια.... μπορει να το περασει.
Γενικα τα αυτοκινητα εχουν ακριβυνει αισθητα. Μια τα νεα συστηματα ενεργητικης ασφαλειας που κοστιζουν και οι αυτοκινητοβιομηχανιες προσπαθουν να τα αποσβεσουν νωριτερα, αλλα και να βγαλουν μεγαλυτερα ποσοστα κερδους πριν τοποθετηθουν ως βασικος εξοπλισμός σε όλα....
Μία η οικονομικη κριση τα προηγουμενα ετη που υπαγορευσε σε ζημιες και νεα μετοχικα σχηματα που ζητουν υψηλοτερα ποσοστα κερδων και σε συντομοτερο χρονιμο διαστημα...
Ολα αυτα συμβαλλουν στο να μας τα παρουν ευκολοτερα. Στην Ευρωπη τα εχουν και τα δινουν. Εδω τα ζητανε και ακομα τα περιμενουν.
Καλα το συστημα φορολογησης και ταξινομησης της Ελλαδος το αφηνω απ εξω. Απο μονο του ειναι σαν ελληνικο αρχαιο δραμα.
-
Δεν ξερω, ολα πανακριβα τα βλεπω πια.... μπορει να το περασει.
Γενικα τα αυτοκινητα εχουν ακριβυνει αισθητα. Μια τα νεα συστηματα ενεργητικης ασφαλειας που κοστιζουν και οι αυτοκινητοβιομηχανιες προσπαθουν να τα αποσβεσουν νωριτερα, αλλα και να βγαλουν μεγαλυτερα ποσοστα κερδους πριν τοποθετηθουν ως βασικος εξοπλισμός σε όλα....
Μία η οικονομικη κριση τα προηγουμενα ετη που υπαγορευσε σε ζημιες και νεα μετοχικα σχηματα που ζητουν υψηλοτερα ποσοστα κερδων και σε συντομοτερο χρονιμο διαστημα...
Ολα αυτα συμβαλλουν στο να μας τα παρουν ευκολοτερα. Στην Ευρωπη τα εχουν και τα δινουν. Εδω τα ζητανε και ακομα τα περιμενουν.
Καλα το συστημα φορολογησης και ταξινομησης της Ελλαδος το αφηνω απ εξω. Απο μονο του ειναι σαν ελληνικο αρχαιο δραμα.
Αχ αυτά τα συστήματα ασφαλείας... Το χειρότερο στην περίπτωση της suzuki είναι ότι έχει 3 εκδόσεις και τέλος, οπότε για να έχεις led πρέπει να πας στην glx.
Εγώ θέλω μια απλή έκδοση με το 1.0 led, reversing camera, clima, & infotainment αντε και blind spot warning.
Όταν κάμερα και αισθητήρες, λεδ θα είναι στάνταρ να δω το έξτρα θα πουλάνε...
-
Νομίζω υπερβάλλουμε για το harch ride του swift . Μιλώντας με τεχνικούς αντιπροσωπείας μου ανέφεραν ότι από τα 1000 swift που έχουν πουλήσει ,ζήτημα είναι να παραπονέθηκαν 4-5 αγοραστές για το συγκεκριμένο ζήτημα . Από την άλλη δεν έβγαλε το παραμικρό πρόβλημα . Κατά την γνώμη μου στους δρόμους που πραγματικά θα κοπανήσει το swift δεν υπάρχουν πολλές καλές εκδόσεις μικρών hatc που δεν θα κοπανήσουν αντίστοιχα αν πας να περάσεις αέρα . Ίσως σε κάποια ακουστεί ελαφρώς λιγότερο αλλά δεν αποτελεί αυτό κριτήριο για να αγοράσεις ιχ. Από την άλλη υπάρχουν πλεονεκτήματα του swift που δεν τα συναντάς σε κανένα άλλο.
-
Για τα πλεονεκτηματα το λεω και εγω και με κοροϊδευουν. Βεβαια το καλυτερο ηταν η Αχ! Κουλα, αλλα και το swift ακολουθει. Για αυτοκινητα πολης εστιαζουν εκει που πρεπει...
Εγω εχω εμπειρια απο γερμανικα και γαλλικα αυτοκινητα, ιδιαιτερα στα γαλλικα και εκει εχει οντως διαφορα το swift.
Οταν εγραψα πως σε καλο οδοστρομα ειναι καλυτερο απο γαλλικο 10ετιας και του c seg...εννοω πως η συγκριση περιλαμβανει και το γαλλικο σε καλο οδοστρωμα.!!!!!
Δηλαδη και τα δυο αυτοκινητα σε καλη ασφαλτο....το swift ειναι πιο ησυχο...μολις πατησουν ομως και τα δυο στην γκρυ (τραχια ) ασφαλτο, τοτε το γαλλικο τα καταφερνει καλυτερα στον ηχο τροχασμου. Δηλαδη ο ηχος ερχεται ειτε απο τα ελαστικα, ειτε απο λεπτοτερο φυλλο μονωσης στοτς θολους.
Vdx...παιξε λοττο
Απο το 2020 η εκδοση gl+ εχει ως βααικο εξοπλιαμο full led και οθονη με navi και camera...εμεινε μονο το blind spot....
-
Για τα πλεονεκτηματα το λεω και εγω και με κοροϊδευουν. Βεβαια το καλυτερο ηταν η Αχ! Κουλα, αλλα και το swift ακολουθει. Για αυτοκινητα πολης εστιαζουν εκει που πρεπει...
Εγω εχω εμπειρια απο γερμανικα και γαλλικα αυτοκινητα, ιδιαιτερα στα γαλλικα και εκει εχει οντως διαφορα το swift.
Οταν εγραψα πως σε καλο οδοστρομα ειναι καλυτερο απο γαλλικο 10ετιας και του c seg...εννοω πως η συγκριση περιλαμβανει και το γαλλικο σε καλο οδοστρωμα.!!!!!
Δηλαδη και τα δυο αυτοκινητα σε καλη ασφαλτο....το swift ειναι πιο ησυχο...μολις πατησουν ομως και τα δυο στην γκρυ (τραχια ) ασφαλτο, τοτε το γαλλικο τα καταφερνει καλυτερα στον ηχο τροχασμου. Δηλαδη ο ηχος ερχεται ειτε απο τα ελαστικα, ειτε απο λεπτοτερο φυλλο μονωσης στοτς θολους.
Vdx...παιξε λοττο
Απο το 2020 η εκδοση gl+ εχει ως βααικο εξοπλιαμο full led και οθονη με navi και camera...εμεινε μονο το blind spot....
Αν υπάρχει κάποιος από Θεσσαλονίκη ,ας μας πει με ποια καλή έκδοση ,με μεγάλες ζάντες μπορεί να περάσει αέρας από Σοφούλη και να μην ακουστούν μπαμ και μπουμ ? Αν υπάρχει κάποιο που το κάνει αυτό θα το αγοράσω .
-
Νομίζω υπερβάλλουμε για το harch ride του swift . Μιλώντας με τεχνικούς αντιπροσωπείας μου ανέφεραν ότι από τα 1000 swift που έχουν πουλήσει ,ζήτημα είναι να παραπονέθηκαν 4-5 αγοραστές για το συγκεκριμένο ζήτημα . Από την άλλη δεν έβγαλε το παραμικρό πρόβλημα . Κατά την γνώμη μου στους δρόμους που πραγματικά θα κοπανήσει το swift δεν υπάρχουν πολλές καλές εκδόσεις μικρών hatc που δεν θα κοπανήσουν αντίστοιχα αν πας να περάσεις αέρα . Ίσως σε κάποια ακουστεί ελαφρώς λιγότερο αλλά δεν αποτελεί αυτό κριτήριο για να αγοράσεις ιχ. Από την άλλη υπάρχουν πλεονεκτήματα του swift που δεν τα συναντάς σε κανένα άλλο.
Εκεί εργάζονται τι θα πουν.. Σε όποιο βίντεο να βάλεις ακούς το βουητό ή review να διαβάσεις λένε για ανάρτηση και ηχομόνωση.
Να είμαστε ρεαλιστές και να μην κάνουν τα στραβά μάτια επειδή πονάει το δοντάκι μας. Έχει τα χίλια καλά αλλά πονάει πλ σε 2 σημεία.
-
Masterauto wrote:
Νομίζω υπερβάλλουμε για το harch ride του swift . Μιλώντας με τεχνικούς αντιπροσωπείας μου ανέφεραν ότι από τα 1000 swift που έχουν πουλήσει ,ζήτημα είναι να παραπονέθηκαν 4-5 αγοραστές για το συγκεκριμένο ζήτημα . Από την άλλη δεν έβγαλε το παραμικρό πρόβλημα . Κατά την γνώμη μου στους δρόμους που πραγματικά θα κοπανήσει το swift δεν υπάρχουν πολλές καλές εκδόσεις μικρών hatc που δεν θα κοπανήσουν αντίστοιχα αν πας να περάσεις αέρα . Ίσως σε κάποια ακουστεί ελαφρώς λιγότερο αλλά δεν αποτελεί αυτό κριτήριο για να αγοράσεις ιχ. Από την άλλη υπάρχουν πλεονεκτήματα του swift που δεν τα συναντάς σε κανένα άλλο.
Εκεί εργάζονται τι θα πουν.. Σε όποιο βίντεο να βάλεις ακούς το βουητό ή review να διαβάσεις λένε για ανάρτηση και ηχομόνωση.
Να είμαστε ρεαλιστές και να μην κάνουν τα στραβά μάτια επειδή πονάει το δοντάκι μας. Έχει τα χίλια καλά αλλά πονάει πλ σε 2 σημεία.
Δεν υπάρχει τέτοιο review . Τα έχω διαβάσει και δει σχεδόν όλα . Προσωπικά θα με πονούσε αν έβλεπα 7-8 λιτρα μέση ,που βλέπουν κάποια άλλα ''μικρά'' , του χώρου , αλλά αυτό είναι άλλο θέμα. Δεν είπα ότι δεν έχει σφιχτή ανάρτηση πάντως. Αλλά ότι λίγοι το προσέχουν και ακόμα πιο λίγοι το θεωρούν αποτρεπτικό ,και εδώ μιλάω για τα review, ελληνικά αγγλικά ,ιταλικά και γερμανικά .
-
Για τα πλεονεκτηματα το λεω και εγω και με κοροϊδευουν. Βεβαια το καλυτερο ηταν η Αχ! Κουλα, αλλα και το swift ακολουθει. Για αυτοκινητα πολης εστιαζουν εκει που πρεπει...
Εγω εχω εμπειρια απο γερμανικα και γαλλικα αυτοκινητα, ιδιαιτερα στα γαλλικα και εκει εχει οντως διαφορα το swift.
Οταν εγραψα πως σε καλο οδοστρομα ειναι καλυτερο απο γαλλικο 10ετιας και του c seg...εννοω πως η συγκριση περιλαμβανει και το γαλλικο σε καλο οδοστρωμα.!!!!!
Δηλαδη και τα δυο αυτοκινητα σε καλη ασφαλτο....το swift ειναι πιο ησυχο...μολις πατησουν ομως και τα δυο στην γκρυ (τραχια ) ασφαλτο, τοτε το γαλλικο τα καταφερνει καλυτερα στον ηχο τροχασμου. Δηλαδη ο ηχος ερχεται ειτε απο τα ελαστικα, ειτε απο λεπτοτερο φυλλο μονωσης στοτς θολους.
Vdx...παιξε λοττο
Απο το 2020 η εκδοση gl+ εχει ως βααικο εξοπλιαμο full led και οθονη με navi και camera...εμεινε μονο το blind spot....
Λίγο περισσότερο να είχαν προσέξει το baleno θα είχε την επιτυχία του vitara.
Αλήθεια? Δεν το είχα καταλάβει! Έμεινε να βάλουν τον 1.0
Νέο Suzuki Swift 2017