-
Καλησπερα σας! Ζητω γνωμες για το εξης προβλημα..Το τελευταιο μηνα καθε πρωι που εκκινω το αμαξι μου, αυτο κανει εναν περιεργο θορυβο τυπου γκρρρ (οχι μεταλλικο) σε καθε μικρη και μεγαλη ανωμαλια του οδοστρωματος..π.χ. οταν βουταει το μπροστινο μερος του αμαξιου κατεβαινοντας απο ενα πεζοδρομιο κανει δυνατο γκουπ.. που το νιωθω κοντα στους τροχους. το πισω τμημα κανενα προβλημα.. το πιο περιεργο ειναι οτι μετα απο 2 - 3 χλμ τα παντα στρωνουν και το αυτοκινητο συμπεριφερεται αψογα.. σαν κατι να λιπαινεται και να στρωνει...την αλλη μερα μετα απο ωρες σταματημενο παλι το γκρρρ κοντα στους τροχους.. παει καπου το μυαλο σας? αμορτισερ τοπ μαουντ και δισκοπλακες ειναι τα μονα που δεν εχουν αλλαχτει (200.000 χλμ).. ολα τα αλλα ειναι καινουργια. περιμενω γνωμες..
-
Καλησπερα σας! Ζητω γνωμες για το εξης προβλημα..Το τελευταιο μηνα καθε πρωι που εκκινω το αμαξι μου, αυτο κανει εναν περιεργο θορυβο τυπου γκρρρ (οχι μεταλλικο) σε καθε μικρη και μεγαλη ανωμαλια του οδοστρωματος..π.χ. οταν βουταει το μπροστινο μερος του αμαξιου κατεβαινοντας απο ενα πεζοδρομιο κανει δυνατο γκουπ.. που το νιωθω κοντα στους τροχους. το πισω τμημα κανενα προβλημα.. το πιο περιεργο ειναι οτι μετα απο 2 - 3 χλμ τα παντα στρωνουν και το αυτοκινητο συμπεριφερεται αψογα.. σαν κατι να λιπαινεται και να στρωνει...την αλλη μερα μετα απο ωρες σταματημενο παλι το γκρρρ κοντα στους τροχους.. παει καπου το μυαλο σας? αμορτισερ τοπ μαουντ και δισκοπλακες ειναι τα μονα που δεν εχουν αλλαχτει (200.000 χλμ).. ολα τα αλλα ειναι καινουργια. περιμενω γνωμες..
-
Οι βάσεις αμορτησερ ευθηνονται πολλές φορές για χτύπημα του αμορτισερ ήχο χτυπήματος και αισθηση,
τώρα για το γκρρρρ δεν ξέρω
-
Το γκρρρρρ σε βαση μηχανης με παει και αυτο φοραει βαση λαδιου, θα επρεπε βεβαια να στο κανει και χωρις να κινειται το αυτοκινητο οπως και οτι σταματαει μετα απο λιγο ειναι παραξενο για βαση, αυτο το μοντελο εχει θεματακι με την κολωνα του τιμονιου, γραψε μας τι ακριβως εχεις αλλαξει. Συνεμπλοκ ψαλιδιων ειναι οκ?
-
Δέν ξέρω εάν έχει παρόμοιο σύστημα . Εμένα στο Mazda 6 ( έχουν ευαισθησία) το πήρα μεταχειρισμένο του άλλαξα τη κουκουνάρα , βαση μηχανης λαδιου.
Έβαλα εμπορίου της atp , μου έκανε παρόμοιο θόρυβο και συντονιζόταν όλο το αμάξι.
-
Ναι τα ψαλιδια και τα συνεμπλοκ ειναι καινουργια...σημερα παρατηρησα κατι ακομα που μπορει να σας βοηθησει.. ξεκινωντας σημερα το πρωι το κινητηρα το γρυλλισμα ακουγοταν και με σταματημενο το αμαξι...συντονιζε ενας ηχος σε ολο το αμαξι σαν ηχος τουρμπο..στη συνεχεια καθως ξεκινησα κι επιασα μια κατηφορα, παρολο που ο δρομος ειχε αψογο οδοστρωμα χωρις σαμαρακια ο θορυβος ακουγοταν δυνατα ειδικα στο σημειο που αρχισα να κατεβαινω τη κατηφορα..μετα απο κανα 2 χλμ κλασσικα ολα σταματησαν..βαση μηχανης μου ακουγεται λογικο που μου λετε..αμορτισερ τοπ μαουντ το αποκλειετε?
-
Τοπ μαουντ οχι δε νομιζω οτι ειναι, αμορτισερ με σταματημενο αμαξι παλι δεν ειναι, αν τελικα ειναι η βαση μηχανης σε καμια περιπτωση μη βαλεις εμποριου δεν εχουν αντοχη πανω απο 10-12 μηνες.
-
ευχαριστω για τις απαντησεις..βρε παιδια κατι ακομα..πως ειναι δυνατον να σταματαει αυτο το γρυλλισμα τρανταγμα μετα απο 1-2 χλμ..??? οι βασεις μηχανης λιπαινονται στη πορεια της κινησης?
-
Απο την αρχη το ειπα οτι ειναι παραξενο.
-
Δε ξέρω αν αυτό βοηθάει στην περίπτωσή σου, αλλά συνάδελφος που έχει το Mazda 2 1.5 (2008) υποχρεώθηκε να αλλάξει τις βάσεις μηχανής λόγω σχετικού προβλήματος (δε θυμάμαι τα ακριβή συμπτώματα), περίπου στα 140.000χλμ/7,5 χρόνια. Μάλιστα επειδή οι γνήσιες ήταν πανάκριβες, του είχα παραγγείλει εγώ από ebay βάσεις aftermarket μιας εταιρείας ονόματι Febest ( γύρω στα 120 ευρώ σύνολο).
-
Δε ξέρω αν αυτό βοηθάει στην περίπτωσή σου, αλλά συνάδελφος που έχει το Mazda 2 1.5 (2008) υποχρεώθηκε να αλλάξει τις βάσεις μηχανής λόγω σχετικού προβλήματος (δε θυμάμαι τα ακριβή συμπτώματα), περίπου στα 140.000χλμ/7,5 χρόνια. Μάλιστα επειδή οι γνήσιες ήταν πανάκριβες, του είχα παραγγείλει εγώ από ebay βάσεις aftermarket μιας εταιρείας ονόματι Febest ( γύρω στα 120 ευρώ σύνολο).
Μήπως ήταν Febi Bilstein ?
-
Φιλοι μου σημερα κυριακη εχοντας χρονο για ψαξιμο βαζω φιλο μεσα στο αμαξι και χωρις να το βαλω μπροστα ανοιγω καπο και παταω-πιεζω αμορτισερ με τα χερια και αλλα μερη του αμαξωματος ωστε να κανει αναπηδησεις..ο φιλος μεσα στη καμπινα μου λεει πως δεν κανει τον παραμικρο θορυβο οσο κι αν αναπηδουσε το αμαξι. Στη συνεχεια βαζω μπροστα το αμαξι και φυσικα αρχιζει να κανει το γνωστο σπαστικο θορυβο μεσα στην καμπινα σαν γρυλλισμα-τρανταγμα..εντελως σταματημενο χωρις να το κουνησω βγαινω εξω και εχοντας ανοιχτο το καπο προσπαθω ακουστικα να απομονωσω τον ηχο που ακουμε στην καμπινα αλλα ματαια...ξαναρχιζω να πιεζω τα αμορτισερ δεξια και αριστερα και ο φιλος μου λεει οτι αρχιζει να ακουει πιο εντονα τον θορυβο..κατα τυχη μετα με τις παλαμες μου πιεζω ελαφρα τη μηχανη προς τα κατω και τοτε αρχιζει να δονειται ολο το αμαξωμα με το φιλο απο μεσα να μου λεει οτι μολις πιεζω τη μηχανη προς τα κατω γινεται χαμος μεσα στην καμπινα..οποτε καταληξαμε οτι μολις πιεζουμε απο πανω τη μηχανη κατι γινεται και δονειται ολο το αμαξι... στη συνεχεια παιρνουμε το αμαξι να το δοκιμασουμε στο δρομο και κλασσικα ο θορυβος δυναμωνει στα σαμαρακια, γινεται παρα πολυ εντονος σε κατηφορες και μετα απο κανα 2-3 χλμ σβηνει παντελως...μηπως σας βοηθαω περισσοτερο τωρα?
-
Βαση.
-
;Oπως το λέι ο μάστορας Ηλίας, βάση, ακουμπάει η μηχανή στο ράμφος και μεταφέρει κραδασμούς στην καμπίνα.
-
Βαση πιστευω κι εγω απο τα λιγα που ξερω...ευτυχως που δεν αλλαξα τσαμπα αμορτισερ...μαλιστα πριν απο κανα 6 μηνο ο μαστορας ειχε δει ελαχιστα κομμενο το λαστιχο της πισω βασης σασμαν (κοντρα βαση μου ειχε πει) αλλα τοτε μου ειπε οτι δε χρειαζεται αλλαγη σε καμια περιπτωση....ισως να ειναι κι αυτη που ευθυνεται και για το μεγαλο τρανταγμα ειδικα στις κατηφορες. να παω σε αυθεντικη τι λετε? καθε γνωμη ευπροσδεκτη.
-
Βάσεις μηχανής, και αν έχεις δεξιά βάση υρδοεδρανο ( τότε πιθανών απο εκεί) δεν μπορεί να απορροφήσει τις δονήσεις της μηχανής και τις μεταφέρει στο σκάφος , όταν πιέζεις από πάνω δίνεις στην ουσία και αλλο βάρος στην μηχανή ζορίζονται ακόμη περισσότερο το υπάρχων πρόβλημα και το κάνει ποιο έντονο
-
Τη βαση υδροεδρανο σαν μη ειδικος δε την καταλαβα..πιστευεις οτι πρεπει να αλλαχτουν ολες ή μονο οποια εχει το προβλημα? αυθεντικες ή aftermarket?
-
Βαση πιστευω κι εγω απο τα λιγα που ξερω...ευτυχως που δεν αλλαξα τσαμπα αμορτισερ...μαλιστα πριν απο κανα 6 μηνο ο μαστορας ειχε δει ελαχιστα κομμενο το λαστιχο της πισω βασης σασμαν (κοντρα βαση μου ειχε πει) αλλα τοτε μου ειπε οτι δε χρειαζεται αλλαγη σε καμια περιπτωση....ισως να ειναι κι αυτη που ευθυνεται και για το μεγαλο τρανταγμα ειδικα στις κατηφορες. να παω σε αυθεντικη τι λετε? καθε γνωμη ευπροσδεκτη.
Ωραίος ο μηχανικός, δεν χρειάζεται η πίσω βάση του σαζμάν, άρα οι Ιάπωνες του εργοστασίου είναι αδαείς, ή χαζοί, ή ηλίθιοι, αλλά και εσύ γιατί δεν του έλεγες, γιατί ρε μάστορα τότε την έβαλαν εκεί ?
-
Τη βαση υδροεδρανο σαν μη ειδικος δε την καταλαβα..πιστευεις οτι πρεπει να αλλαχτουν ολες ή μονο οποια εχει το προβλημα? αυθεντικες ή aftermarket?
Είναι βάση που χει μέσα της λάδι ή κάποιο υγρό (πως ακρηβος δουλεύει δεν ξέρω)
-
Αν πας σε aftermarket κοίταξε για febi είναι χρονιά στο αντικειμενο βάσεις ψαλίδια συνεμπλοκ , πιθανών να είναι και ο κατασκευαστής των γνήσιων εξαρτημάτων μιας και έχουν πολλά κοινά με ford
Μπροστινό σύστημα Mazda 2