Προφανώς και η δυναμομέτρηση της superchips είναι στο στρόφαλο και όχι στο τροχό. Αυτό ισχύει για κατασκευαστές και βελτιωτές στη Γηραιά Ήπειρο. Οι Αμερικάνοι αρέσκονται να μετράνε σε WHP (wheel horse power).
harisma23 καλά το πήγες αρχικά, αλλά στο τέλος το χάλασες. Οι απώλειες σ΄ ένα προσθιοκίνητο αυτ/το, είναι κάπου ανάμεσα στα 10 με 20 PS, οπότε 230-240 PS στο στρόφαλο, μόνο με φουλ 1ο στάδιο βελτίωσης.
stephan147 : Απλά αναρωτήσου τι κέρδος έχει ένας βελτιωτής να βγάλει ένα αυτ/το 13ps & 1,7 kgm παραπάνω στη stock μορφή του, μειώνοντας το προσδοκόμενο κέρδος του πελάτη ...
Ορίστε και τα νούμερα της ΗΚS (πριν & μετά) ... στο στρόφαλο για το jdm spec :
https://www.hks-power.co.jp/en/product_db/electronics/db/19941
192,6 PS & 28,4 kgm ...
Σας αρέσει δε σας αρέσει, αποδίδει λίγο παραπάνω !!!