-
Έχω το ίδιο έκδοση “Premium 1.0 120hp” κατασκευή Σεπτέμβρη 18
Καύσιμο ΕΚΟ 100αρα.
Τα περσότερα των χιλιομέτρων με εμένα, 105 κιλά, την γυναίκα και τα δυο παιδιά. Εκτός πόλης αλλά και αρκετά εντός μικτά θα έλεγα.
Το προσέχω το στρώσιμο να γίνει σωστά αλλά όχι υπερβολές. Χρησιμοποιώ όλο το φάσμα έως τις 4000 στροφές αν και σε δυο τρις προσπεράσεις τις πέρασα για λίγο.
Δεν γραφώ ακόμα εντυπώσεις γιατί είναι νωρίς αν και έχω αρκετά και καλά, και κακά να γράψω. Απλά στέλνω και εγώ την καταγραφή του αυτοκινήτου για κατανάλωση λόγο των παραπάνω post.
6.7 lt/100km -
-
Ο χρήστης giannisrossi27 έγραψε:
Το έχω περάσει αντιχαρακτική προστασία 11Η με νανοτεχνολογία και εγγύηση 10 χρόνια στη nano4life η μόνη ελληνική εταιρεία.Καλοτάξιδο , καλά και ασφαλή χιλιόμετρα
Πόσο κόστισε ; Αξίζει ; -
Ο χρήστης terry308 έγραψε:
Το έχω περάσει αντιχαρακτική προστασία 11Η με νανοτεχνολογία και εγγύηση 10 χρόνια στη nano4life η μόνη ελληνική εταιρεία.
Καλοτάξιδο , καλά και ασφαλή χιλιόμετρα
Πόσο κόστισε ; Αξίζει ;Aksizei para polu..https://www.facebook.com/RSnanotechology/ δες εδώ κ ρωτά ότι θες να μάθεις
Στάλθηκε από το FRD-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης legal alien έγραψε:
Πως το καταφερες αυτο;Πολυ χαμηλη ειναι.
-
Ελαφρύ πόδι τώρα στο στρώσιμο. Δουλεύω πολύ τις ταχύτητες για να μην το ζορίζω με πάτημα γκαζιού. Παρεμπιπτόντως η έκτη είναι πολύ μακριά ταχύτητα και αν ο δρόμος δεν είναι τελείως flat χρειάζονται καλές αυξομειώσεις γκαζιού για σταθερή ταχύτητα.
Το πρωί στην καθημερινή βόλτα να αφήσω τα παιδιά στο σχολείο με την κίνηση, σταμάτα – ξεκίνα, πάει 6.9 αλλά μετα σε ποιο ανοικτούς δρόμους πέφτει.
Είχα την εντύπωση όσο περίμενα την παράδοση ότι θα ήμουν πολύ αργός μέχρι τα 1000 χμ, με άγχος πως θα φροντίσω την μηχανή σε αυτά τα πρώτα χιλιόμετρα (στροφές μηχανής, Km/h και βάρος). Τελικά το οδηγώ σχεδόν όπως θα το οδηγώ καθημερινά. Αυτό μου το πρόσφερε το αυτοκίνητο, ήρθε φυσιολογικά, δεν χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια για να κινηθεί σβέλτα . Απλά έως τις 4000 στροφές, όχι πολλά άτομα και αντιστέκομαι του εαυτού μου στο να πατήσω περισσότερο το γκάζι (για την ώρα τουλάχιστον). Λίγο ζέσταμα στο ξεκίνημα και το αφήνω στο ρελαντί για 10-15 δευτερόλεπτα πριν το σβήσω για να κρυώσει το turbo. Απενεργοποιώ και το
start-stop για τώρα που κάνει κρύα και είμαι στο στρώσιμο. Κρίμα που δεν το θυμάται αλλά πρέπει να το κάνω κάθε φορά που ανάβω την μηχανή.Ζήτησα να πάω στα 1000 1100 χιλιόμετρα για αλλαγή λαδιών και φίλτρου λαδιών.
Μειωμένη ορατότητα πίσω το περίμενα ότι θα έχει, το είχα διαβάσει σε reviews. Έχεις εσύ θέμα με ορατότητα πίσω το βράδυ ? Λίγο η μειωμένη ευκρίνεια της κάμερας αλλά και σαν να μην αρκεί ο φωτισμός από τα φώτα της όπισθεν. Μπορεί και να είμαι εγω, είναι νωρίς ακόμα το μαθαίνω.
-
Είναι εξαιρετικά μικρό το δείγμα χιλιομέτρων για να κριθεί σοβαρά.
@legan alien, έχει και ηλεκτρική αντλία για να κρυώνει αφότου σβύσει η μηχανή; Έχεις προσέξει δηλαδή κάποιον χαμηλό αλλά υψηλής συχνότητας ήχο ενώ έχεις σβύσει; Ειδικότερα αν έχει ζοριστεί πχ σε καμια ανηφορίτσα, ασχέτως αν το άφησες 10-15 δλ. όπως λες για να κρυώσει. -
έχει και ηλεκτρική αντλία για να κρυώνει αφότου σβύσει η μηχανή; Έχεις προσέξει δηλαδή κάποιον χαμηλό αλλά υψηλής συχνότητας ήχο ενώ έχεις σβύσει;
Δεν έχω ακούσει κάτι τέτοιο ίσως επειδή δεν το εχω ζορίσει ακόμα.
-
Ένας σύγχρονος υπερσυμπιεσμένος κινητήρας δεν χρειάζεται κάτι διαφορετικό, σε σχέση με έναν ατμοσφαιρικό. Ούτε ζέσταμα, ούτε αποθέρμανση. Εδώ στην πίστα πάμε και απλά κάνουμε μετά τους γρήγορους γύρους έναν cool down lap, μπαίνουμε στα πιτς και σβήνουμε.
-
Ο κινητήρας όχι,ο σαλιγκαρος όμως θέλει λιγο το χρόνο του πρίν και μετά.
-
Αναφέρομαι σε ό,τι έχει να κάνει με τον κινητήρα. Δεν τα λέω εγώ, είναι τα λόγια των εταιρειών.
-
Καλησπέρα σε όλους. Ειμαι στο τελικό στάδιο αγοράς του fastback και εχω το εξης διλλημα:
Να πάρω την έκδοση premium στα 18.000 ή να πάρω style navi sta 17.600?
Στα θετικα του style navi ειναι πως εχει clima, 16ara ζαντα, navi για 7 χρονια , και ρεζερβα αντι για κιτ επισκευης..
Αρνητικα ...το χρώμα ...εχει μόνο white sand. και ίσως το πίσω υποβραχιονιο.
Στην εκδοση premium κερδιζεις το πίσω υποβραχιονιο και ski through, χρωμιωμενα εξωτερικα πλαισια παραθυρων, και το συστημα υποβοηθησης παρκαρισματος.
Επίσης με την 16αρα ζαντα δεν θα είναι και λίγο πιο οικονομικο στον δρόμο?
-
To στυλ ναυή από μένα.
-
Style navi? από πότε ξέμεινε αυτό? Η διαφορά στην κατανάλωση είναι αμελητέα. Για μένα πάρε την έκδοση που έχει τον αυτόματο κλιματισμό. Ή πίεσε μήπως μπορέσεις να πάρεις premium με διζωνικό σε ειδική παραγγελία.
-
Αν υπάρχει η δυνατότητα χρήματων ή αναμονής για να τα μαζέψεις μπορείς να πάρεις το 1.4TB 140ps DISTINCTIVE και να τα έχεις όλα αυτά αλλά και ποιο σωστή μηχανή για το αμάξωμα/βάρος.
-
Για να μην παρεξηγηθώ, όχι ότι στα 1.0 120hp υπάρχει πρόβλημα μια χαρα ειναι αλλά όπως και να το κάνεις θα είναι πιο άνετα τα 1.4.
-
Ο χρήστης legal alien έγραψε:
Για να μην παρεξηγηθώ, όχι ότι στα 1.0 120hp υπάρχει πρόβλημα μια χαρα ειναι αλλά όπως και να το κάνεις θα είναι πιο άνετα τα 1.4.Που να δεις τα 2.0cc 275hp..........
-
Το Ν ε; Υπέροχο είναι. Αν και όταν πάμε σε κάτι σπορ / γρήγορο αυτού του βεληνεκούς, πες με περίεργο, τα θέλω awd ή έστω πισωκίνητα.
-
Αθήνα - Λαμία μέση ταχύτητα 120 χλμ , 6.9λιτρα /100 . Έχω διανύσει 2700χλμ μέχρι στιγμής.
Στάλθηκε από το FRD-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Kαλημερα...
Τελικά κατεληξα στο stylenavi...και μπορω να πω πως ειμαι πολύ ευχαριστημενος
Λαμία - Θεσσαλονικη με 120max και στροφες ως 2.500 +- ......μεση καταναλωση 5.8lt!!!!Eρωτηση για όσους γνωρίζουν το navi από που το αναβαθμίζουμε; στο μενού βρηκα την επιλογη...αλλα δεν μπορω να βρω το site που θα κατεβάσω τους χάρτες ...
Ευψαριστώ για την βοηθεια
Hyundai i30 Fastback