Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νέο Honda Civic 2017
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νέο Honda Civic 2017
    • 1
    • 2
    • 127
    • 128
    • 129
    • 130
    • 131
    • 295
    • 296
    • 129 / 296
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    64
    5914
    123062
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      shumakos @vasilas last edited by

      Παιδιά γιατί το αυτοκίνητο παίρνει asea c2; Με αυτή την προδιαγραφή ήταν το λαδι που έπαιρνε το diesel που είχα λόγω του πετρελαίου που επέστρεφε στο κάρτερ.

      Και σε αυτό που πήρες τώρα υπάρχει αραίωση λαδιού από καύσιμο. Η ερώτηση όμως καλύτερα να γίνει σε μηχανικό της Honda, εκτός και αν υπάρχει τέτοιος μέσα στο forum για να απαντήσει.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • V
        vasilas last edited by

        Αν υπάρχει αραίωση λαδιού από καύσιμο τότε καλύτερα συχνότερες αλλαγές. Αφού το λάδι χάνει τις ιδιότητες του. Επίσης η άνοδος της στάθμης στο κάρτερ είναι πονοκέφαλος. Κανείς δεν θέλει να ξεμπιελώσει το μοτέρ του.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • T
          thesaint @realzeus last edited by

          Μην γράφετε αναπόδεικτες αστειότητες. Τα σύγχρονα λάδια είναι φτιαγμένα για να διαρκούν 20 και 30 χιλιάδες χλμ ή 1-2 χρόνια, αναλόγως των προδιαγραφών. Οι δοξασίες του 1821, με τα λάδια που είχαμε τότε, καλό είναι να σταματήσουν κάποια στιγμή.

          σε συνθηκες οδηγησης πολης τα 20000 ερχοντα με περιπου 700 ωρες λειτουργιας.

          σε συνθηκες επαρχιακου δικτιου ή εθνικης ερχονται σε περιπου 180-200 ωρες λειτουργιας.

          κρινε ποτε πρεπει να αλλαξουμε το λαδι μας στις συνθηκες πολης που οι περισοτεροι οδηγουμε.

          το να αλλαξω λαδια προσωπικα μου κοστιζει περιπου 80 ευρω παραπανω τον χρονο...το λαδι ειναι το βασικοτερο στην συντηρηση του αυτοκινητου...οποιος διαφωνει σε αυτο το συζηταμε.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • T
            thesaint @vasilas last edited by

            Παιδιά γιατί το αυτοκίνητο παίρνει asea c2; Με αυτή την προδιαγραφή ήταν το λαδι που έπαιρνε το diesel που είχα λόγω του πετρελαίου που επέστρεφε στο κάρτερ.

            δεν μπορω να στο απαντησω γιατι δεν ειμαι Honda αλλα τα C2 λαδια εχουν να κανουν με την περιεκτικοτητα σε θειουχα τεφρα για προστασια του καταλυτη.

            τα ACEA C2, C3 , C4  γενικά ειναι απο τα ποιο εξελιγμενα λαδια στο εμποριο αυτη την στιγμη με αναλογη τιμη.

            ειναι επισης αγνωστο τι προδιαγραφες εχουν τα type 2.0 λαδια της Honda. δεν γραφει τιποτα η συσκευασια τους και δεν εχω βρε κατι.

            στην επομενη αλλαγη θα βαλω 0-30 C2 λάδι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • alexandros-k
              alexandros-k last edited by

              Ποιο 0-30 σκεφτεσαι?

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                thesaint @alexandros-k last edited by

                Ποιο 0-30 σκεφτεσαι?

                shell helix ultra 0-30 c2/c3 . εξαιρετικο στα χαρτια

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  thesaint @alexandros-k last edited by

                  Ποιο 0-30 σκεφτεσαι?

                  https://www.ato24.de/en/blog/comparison-0w-30-engine-oils

                  δες εδω..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • alexandros-k
                    alexandros-k last edited by

                    Καλο φαινεται ,** αλλά **ειναι το πιο 'χοντρο' απο τα υπολοιπα

                    Εσυ σε καινουριο μοτερ δεν θες χοντρο λαδι, θες λεπτορευστο

                    Η Honda 0-20 βαζει ?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • T
                      thesaint @alexandros-k last edited by

                      Καλο φαινεται ,** αλλά **ειναι το πιο 'χοντρο' απο τα υπολοιπα

                      Εσυ σε καινουριο μοτερ δεν θες χοντρο λαδι, θες λεπτορευστο

                      Η Honda 0-20 βαζει ?

                      ολα τα 0-30 λεπτα ειναι 🙂 ...καταλαβαινω τι λες ομως.

                      ναι το 0-20 type 2.0 λεει αυτο εβαλα στην πρωτη αλλαγη αλλα δεν βρισκω τις προδιαγραφες του λαδιου οπως δεν βρισκω εαν ειναι full συνθετικο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        thesaint @alexandros-k last edited by

                        Καλο φαινεται ,** αλλά **ειναι το πιο 'χοντρο' απο τα υπολοιπα

                        Εσυ σε καινουριο μοτερ δεν θες χοντρο λαδι, θες λεπτορευστο

                        Η Honda 0-20 βαζει ?

                        επισης η shell στις προδιαγραφες του λαδιου δινει 204 στο viscosity ενω στο τεστ 170...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          vasilas last edited by

                          Χωρίς να έχω αποδείξεις αποκλείεται το 0-20 να μην είναι φουλ συνθετικό. Επίσης σίγουρα λαδώνει καλύτερα τον κινητήρα οταν είναι κρύος και προστατευει καλύτερα στην κρύα εκκίνηση τα πρώτα 2 χιλιόμετρα. Βέβαια σε υψηλές στροφές με 35 βαθμούς το καλοκαίρι, μπορεί να το τσιμπάει.

                          Στο σασμαν παίρνει ειδος 0-20 οπως λέει κάπου στο μανουαλ.

                          Χαμηλό θειαφι θελει το dpf στα diesel για να μη φράζει γρήγορα. Επισης στην Toyota μου είχαν πει για απαίτηση diesel χαμηλής περιεκτικότητας σε θειάφι.

                          Μήπως το Civic έχει κατι παρόμοιο με το dpf και κάποια παρόμοια λειτουργία για να καίει μικροσωματίδια;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • alexandros-k
                            alexandros-k last edited by

                            Προσεξε επισης μην εχεις θεμα με την εγγύηση αν τους πας άλλο λαδι

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              thesaint @alexandros-k last edited by

                              Προσεξε επισης μην εχεις θεμα με την εγγύηση αν τους πας άλλο λαδι

                              δεν υπαρχει προβλημα στο βιβλιο του αυτοκινητου λεει αν οχι το 0-20 της honda τοτε 0-30 ή 5-30 C2

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • alexandros-k
                                alexandros-k last edited by

                                Το δικο τους 0-20 πόσο το χρεωνουν ? Πανω απο 15€/λτ ?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  thesaint @alexandros-k last edited by

                                  Το δικο τους 0-20 πόσο το χρεωνουν ? Πανω απο 15€/λτ ?

                                  90 ευρω με εργασια και φιλτρο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • O
                                    otokomae last edited by

                                    Στο δικό μου diesel μου είπαν ότι το ιξώδες είναι 5w 30 και το τονιζω αυτό γιατί ζήτησα το υπόλοιπο της συσκευασιας. Μισό λίτρο και παραπάνω ήταν. Πρώτη φορά το ζήτησα, τις άλλες 3 πήγε υπέρ πίστεως. Ιξώδες δεν αναφερεται πουθενά λέει μόνο ότι ειναι συνθετικό 100%. Αυτό είναι σκοταδισμός. Εγω παντως την επόμενη φορά θα επιλέξω μόνος μου λαδια.Τωρα για την επιλογή του ιξώδους  από πού προκύπτει η επιλογή 0w 30 η 0w 20 ; ακόμη και αν κάποιος ζει στη Φλώρινα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • T
                                      thesaint @otokomae last edited by

                                      Στο δικό μου diesel μου είπαν ότι το ιξώδες είναι 5w 30 και το τονιζω αυτό γιατί ζήτησα το υπόλοιπο της συσκευασιας. Μισό λίτρο και παραπάνω ήταν. Πρώτη φορά το ζήτησα, τις άλλες 3 πήγε υπέρ πίστεως. Ιξώδες δεν αναφερεται πουθενά λέει μόνο ότι ειναι συνθετικό 100%. Αυτό είναι σκοταδισμός. Εγω παντως την επόμενη φορά θα επιλέξω μόνος μου λαδια.Τωρα για την επιλογή του ιξώδους  από πού προκύπτει η επιλογή 0w 30 η 0w 20 ; ακόμη και αν κάποιος ζει στη Φλώρινα

                                      στο manua του αυτοκινητου μου γραφει

                                      λαδι Honda type 2.0 0-20

                                      ή 0-30 c2 ή 5-30 επισης c2

                                      στην παπα λαδιου στον κινητηρα μου γραφει c2 πανω.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • V
                                        vasilas last edited by

                                        Παιδιά τι υγρό βάζετε για τους υαλοκαθαριστήρες;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • O
                                          otokomae last edited by

                                          Εκεί αναφέρεται στο μέσο όρο των θερμοκρασιών που λειτουργεί 1 αυτοκίνητο. Εσύ ανάλογα με το περιβάλλον που οδηγείς επιλέγεις. Άστο να πάει να μη βάλω και το τρόπο οδήγησης.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • realzeus
                                            realzeus @thesaint last edited by

                                            REALZEUS wrote:

                                            Μην γράφετε αναπόδεικτες αστειότητες. Τα σύγχρονα λάδια είναι φτιαγμένα για να διαρκούν 20 και 30 χιλιάδες χλμ ή 1-2 χρόνια, αναλόγως των προδιαγραφών. Οι δοξασίες του 1821, με τα λάδια που είχαμε τότε, καλό είναι να σταματήσουν κάποια στιγμή.

                                            σε συνθηκες οδηγησης πολης τα 20000 ερχοντα με περιπου 700 ωρες λειτουργιας.

                                            σε συνθηκες επαρχιακου δικτιου ή εθνικης ερχονται σε περιπου 180-200 ωρες λειτουργιας.

                                            κρινε ποτε πρεπει να αλλαξουμε το λαδι μας στις συνθηκες πολης που οι περισοτεροι οδηγουμε.

                                            το να αλλαξω λαδια προσωπικα μου κοστιζει περιπου 80 ευρω παραπανω τον χρονο...το λαδι ειναι το βασικοτερο στην συντηρηση του αυτοκινητου...οποιος διαφωνει σε αυτο το συζηταμε.

                                            Συμφωνώ ότι το σωστότερο θα ήταν με τις ώρες λειτουργίας, αλλά κανένα αυτοκίνητο δεν έχει ωρόμετρο. Για αυτό υπάρχει η ασφαλιστική δικλείδα του ενός ή δύο ετών. Επίσης προβλέπονται πιο συχνές αλλαγές σε δυσμενείς συνθήκες λειτουργίας.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 127
                                            • 128
                                            • 129
                                            • 130
                                            • 131
                                            • 295
                                            • 296
                                            • 129 / 296
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr