-
Καλησπέρα τον Ιούλιο και πριν συμπληρώσει το αυτοκίνητο τα 2 έτη στις διακοπές το αυτοκίνητο χωρίς να ζοριστεί μπήκε σε safe mode . Συγκεκριμένα με ταχύτητα 90 χλμ και στροφές κάτω από 2000 το αυτοκίνητο άρχισε να ζορίζεται και ξαφνικά έδειξε ένδειξη engine service now και μπήκε σε safe mode . Σταμάτησα δεξιά έκλεισα την μηχανή και ανοίγοντάς την ξανά το μήνυμα έφυγε. Μου το ξανάκανε και άλλες φορές και όταν το πήγα στην Βελμαρ κάνανε ένα update στον εγκέφαλο μου είπαν ότι είναι οκ και το πήρα. Μετά από 15 μέρες σε ταξίδι πάλι το ξαναέκανε . Το ξαναπήγα στην Βελμαρ το κράτησαν 1 μήνα και δεν βρίσκουν γιατί γίνεται. Ενεργοποίησα την Ford η οποία αφού έβλεπε ότι δεν γίνεται κάτι με έστειλε στο car center οπού και εκεί δεν βρήκαν τίποτε παρα μόνο κάνανε κάποια updates. Επειδή το θεωρώ άκρως επικίνδυνο να συμβαίνει κάτι τέτοιο σε καινούργιο σχετικά αμάξι, μήπως κάποιος είχε παρόμοιο περιστατικά και μπορεί να με βοηθήσει . Επίσης να αναφέρω ότι το αμάξι είναι αυτόματο οπότε δεν παίζει να το έχω ζορίσει εγώ με στροφές στα όρια.
Ευχαριστώ
-
Αυτόματο diesel με το powershift ή βενζίνη?
Πρώτη φορά το ακούω, αλλά χωρίς να είμαι ειδικός, μου κάνει για ηλεκτρονική βλάβη. Απαράδεκτο πάντως που 1 μήνα δεν βρίσκουν τι έχει. ΄τουλάχιστον σου έχουν δώσει αυτοκίνητο αντικατάστασης?
-
Αυτοματο diesel powershift. Δυστυχώς με το που σβηνεις τον κινητήρα η βλάβη χάνεται απο τον εγκέφαλο, οπότε δεν βγάζει κάτι το διαγνωστικό. Κάνανε τελικά στο 2ο συνεργείο που το πήγα κάποια updates και μου είπαν αν το ξαναεμφανίσει να τους το πω... Μπλέξιμο
-
Αυτοματο diesel powershift. Δυστυχώς με το που σβηνεις τον κινητήρα η βλάβη χάνεται απο τον εγκέφαλο, οπότε δεν βγάζει κάτι το διαγνωστικό. Κάνανε τελικά στο 2ο συνεργείο που το πήγα κάποια updates και μου είπαν αν το ξαναεμφανίσει να τους το πω... Μπλέξιμο
-
Εαν το πάς συνεργείο χωρίς να σβήσεις (κινείται αργά στο safe mode σωστά?) ώστε να μην χαθεί η βλάβη?
Βέβαια μου κάνει εντύπωση να χάνει την βλάβη ο εγκέφαλος, εκτός εαν δεν καταγ΄ραφεται ώς βλάβη από τον εγκέφαλο, γιατί είναι κάτι παροδικό και φταίει π.χ. κάποιος αισθητήρας.
-
Είναι μια λύση αλλά με 1000 στροφες χωρίς αλλαγή ταχύτητας και όταν το εμφανίσει και αν είσαι κοντά...
-
Πέρασα την παρασκευή απο Βελμάρ και κοίταξα το Kuga σε ντίζελ. Απο τα τελευταία κομμάτια που υπάρχουν αφου απο Μάιο θα έρθουν τακαινούργια. Μου έδωσαν τιμή για το 1.5 st line σε χρώμα Chrome Blue(το τελευταίο ελεύθερο τα άλλα δυο ήταν κρατημένα) απο 28550€ με έξοδα πινακίδων και τέλη κυκλοφορίας 26411€ δηλαδή έκπτωση 2139€. Το πρόβλημα ήταν η κοστολόγηση του δικού μου KUGA MK1 αφου μου είπαν οτι δεν είχαν πρόβλημα να το κρατήσουν. Σήμερα ήρθε και η απάντηση πολύ θετική 8000€ και το σκέπτομαι πολύ σοβαρά. Στον αντίποδα το QQ σε 1.5 ντίζελ. έκδοση Acenta με 21500€ τελική τιμή και η N-CONNECTA με 25428€ αμφότερες με μεταλλικό. To Ford εχει 8 χρόνια εγγύηση και σαν δώρο ζήτησα σαλόνι και χώρο αποσκευών τα λαστιχένια πατάκια και παίζει και συναγερμός. Κάτι παρόμοιο και για το QQ. Βλέπω να κλείνω στο Kuga παρόλο που η διαφορά τιμής με το QQ είναι σημαντική(5000€) γιατι το σαλόνι του QQ μου φέρνει πολύ με τα μαύρα γιαλυστερά στο ταμπλό μου κάθεται πολύ μα πολύ άσχημα αλλά είναι και πολύ 'χωστό' σαν σαλόνι.
-
Απλά να πω (περαν του οτι το Κουγκα ειναι καλύτερο αυτοκινητο) οτι η διαφορα με το QQ δεν ειαι €5.000, γιατι η Accentα ειναι 'γυμνη', και μονο το N connecta ειναι συγκρίσιμο με το ST Line και πάλι το Κούγκα εχει πολυ πολυ καλύτερο εξοπλισμο (ειδικα τα κατευθυντικά bi-xenon).
-
Τα 5000€ τα ανέφερα ιατι έψαχνα κάτι πιο οικονομικό απο το ST LINE.Kαι βέβαια η ST LINE είναι καλύτερη εξοπλιστικά απο την N-CONNECTA δεν το συζητάμε, οι κατευθυντικοί bi-xenon τι είναι; Επίσης το ντίζελ δεν εχει το πακέτο ασφαλείας που εχει η βενζίνη αν θυμάμαι καλά.
-
οι κατευθυντικοί bi-xenon τι είναι; Επίσης το ντίζελ δεν εχει το πακέτο ασφαλείας που εχει η βενζίνη αν θυμάμαι καλά.
Έχει φωτα bi-xenon κατευθυντικά (στρίβουν στις στροφές, οχι απλο cornering light) αντι για τα 'καντήλια' αλογόνου που εχει το QQ.
Για το πακέτο ασφαλείας δεν γνωρίζω να σου πω. -
islander wrote:
οι κατευθυντικοί bi-xenon τι είναι; Επίσης το ντίζελ δεν εχει το πακέτο ασφαλείας που εχει η βενζίνη αν θυμάμαι καλά.
Έχει φωτα bi-xenon κατευθυντικά (στρίβουν στις στροφές, οχι απλο cornering light) αντι για τα 'καντήλια' αλογόνου που εχει το QQ.
Για το πακέτο ασφαλείας δεν γνωρίζω να σου πω.Δεν το έχω προσέξει στις προδιαγραφές να σου πω την αλήθεια, δηλαδή το φανάρι με τα μεσαία και τα μεγάλα εχει μηχανισμό και στη στροφή το φως ακολουθεί την πορεία του αυτοκινήτου; Ή λες για τους προβολείς ομίχλης;
Επίσης θα ήθελα μια πληροφορία για τα λάστιχα η διάσταση είναι 235/50 R18 101V ή 97V;
Εκτός δρόμου πηγαίνεις καθόλου; Με την 18αρα ζάντα, τις ποδιές και την χαμηλωμένη ανάρτηση είναι εντελώς αποτρεπτικό πιστεύω ακόμα και για εντελώς ελαφρές διαδρομές.
-
Δεν το έχω προσέξει στις προδιαγραφές να σου πω την αλήθεια, δηλαδή το φανάρι με τα μεσαία και τα μεγάλα εχει μηχανισμό και στη στροφή το φως ακολουθεί την πορεία του αυτοκινήτου; Ή λες για τους προβολείς ομίχλης;
Επίσης θα ήθελα μια πληροφορία για τα λάστιχα η διάσταση είναι 235/50 R18 101V ή 97V;
Εκτός δρόμου πηγαίνεις καθόλου; Με την 18αρα ζάντα, τις ποδιές και την χαμηλωμένη ανάρτηση είναι εντελώς αποτρεπτικό πιστεύω ακόμα και για εντελώς ελαφρές διαδρομές.
Όταν το πήρα εγώ έτσι ήταν (δλδ έστριβαν οι προβολείς, όχι το φως ομίχλης), δεν ξέρω εαν ισχύει ακόμα.
Δεν έχω to ST Line, έχω το business που φοράει 235/55/17. Και πηγαίνω αρκετά συχνά σε χωματόδρομους (ειδικά καλοκαίρι στο νησί) και κακοτράχαλους δρόμους χωρίς κανένα πρόβλημα.
Όμως στο test drive (3 φορές) που οδήγησα το ST Line και το πήγα και εκτός δρόμου δεν είχε κανένα πρόβλημα, κατάπινε τα πάντα (εξάλλου μιλάμε για 19εκ απόσταση από το έδαφος), ήταν εντυπωσιακό! Ο μόνος περιορισμός είναι τα ελαστικά, αλλιώς πάει σε λακκούβες και κακοτράχαλο δρόμο που δεν θα το πιστεύεις! Εγώ το λυπόμουν και ο πωλητής επέμενε...δικό μου αυτοκίνητο δύσκολα να το πήγαινα στις λακκούβες που πήγα με τον πωλητή.
Μόλις είδα επίσης ότι έχουν προσθέσει και την ηλεκτρικά ανοιγόμενη πόρτα χώρου αποσκευών στο ST Line, οπότε ο εξοπλισμός είναι ουσιαστικά πλήρης (λείπουν μόνο τα δερμάτινα ηλεκτρικά καθίσματα, η ηλιοροφή και το ηχοσύστημα Β&Ο), μιλάμε για το πιο πλήρες πακέτο σε αυτά τα χρήματα...ΔΕΝ θα βρείς με €26.000 αυτοκίνητο με τόσο καλό εξοπλισμό ακόμα και 1 ή 2 κατηγορίες κάτω!
-
To Kuga ST-Line έχει ημιδερμάτινα καθίσματα (που είναι μάλλον και ο καλύτερος συνδυασμός) στάνταρ, αν δεν κάνω λάθος.
-
To Kuga ST-Line έχει ημιδερμάτινα καθίσματα (που είναι μάλλον και ο καλύτερος συνδυασμός) στάνταρ, αν δεν κάνω λάθος.
Ναι έχει, δεν κάνεις λάθος Χάρη!
-
Φάνη καλημέρα, με τα τακάκια στο Kuga τι έκανες τελικά; Ήθελαν όντως αλλαγή τόσο γρήγορα;
-
Φάνη καλημέρα, με τα τακάκια στο Kuga τι έκανες τελικά; Ήθελαν όντως αλλαγή τόσο γρήγορα;
Καλημέρα! Να σου πω δεν έχω προλάβει να ασχοληθώ (τα 1.000χλμ τα έκανα σε ένα ΠΣΚ Θεσσαλονίκη, οπότε τ να ελέγξω σε 1.500χλμ), μετά της 6 Δεκεμβρίου θα έω χρόνο να πάω στον Μόραρη να μου πει μια γνώμη. Θα ενημερώσω, δεν το έχω ξεχάσει!
-
Παραγγέλθηκε επίσημα σήμερα το 1.5 ντίζελ st line σε χρώμα chrome blue 26411€, το αργότερο στο τέλος της άλλης εβδομάδας θα μου το παραδώσουν. Δωράκια τα ελαστικά πατάκια που ζήτησα σαλόνι και χώρο αποσκευών και συναγερμός της ΜΕΤΑ. Λεει τίποτα ο συναγερμός ή τσάμπα η φασαρία;
-
Μπράβο, με το καλό!! Έκανες εξαιρετική επιλογή σε όλα....ακόμα και στο χρώμα (για εμένα μαζί με το laser blue τα καλύτερα!). Θα το ευχαριστηθείς πολύ το αυτοκίνητο.
Από ποια αντιπροσωπεία το πήρες?
Για τον συναγερμό δεν μπορώ να σου πώ, γιατί δεν τον ήθελα και έτσι είπα και μου έκαναν άλλα δώρα...δεν εμπιστεύομαι τους συναγερμούς που μπαίνουν Ελλάδα και γενικά δεν πιστεύω ότι κάνουν κάτι. Αλλά γενικά δεν έχουν ακουστεί θέματα με τους ΜΕΤΑ.
-
Φάνη ευχαριστώ πολύ! Το πήρα από Βελμάρ Ηράκλειο Κρήτης. Το συναγερμό και εγώ δεν τον ήθελα σκεπτόμουν κάτι σε clifford,viper ή avital αλλά επειδή πρέπει να είμαι Αθήνα το άφησα και το πολύ πολύ τον ξηλώνω και βάζω κάποιον της αρεσκείας μου αργότερα. Τα πατάκια είναι της Ford καθώς και του χώρου αποσκευών οπότε αν κρίνω από αυτά που είχα πρέπει να είναι καλής ποιότητας και με άψογη εφαρμογή.
-
Φάνη ευχαριστώ πολύ! Το πήρα από Βελμάρ Ηράκλειο Κρήτης. Το συναγερμό και εγώ δεν τον ήθελα σκεπτόμουν κάτι σε clifford,viper ή avital αλλά επειδή πρέπει να είμαι Αθήνα το άφησα και το πολύ πολύ τον ξηλώνω και βάζω κάποιον της αρεσκείας μου αργότερα. Τα πατάκια είναι της Ford καθώς και του χώρου αποσκευών οπότε αν κρίνω από αυτά που είχα πρέπει να είναι καλής ποιότητας και με άψογη εφαρμογή.
Καλοτάξιδο φίλε! Ηράκλειο είμαι και εγώ λογικά όλο και κάπου θα σε πετύχω στο δρόμο
Τα πατάκια τα έχω στο καινούριο Focus και είναι καταπληκτικά. Τέλεια εφαρμογή και ποιότητα. Φαντάζομαι ανάλογα θα είναι και του Kuga.
Τυχερό να είναι φίλε και προσοχή εδώ με τους Ζουλού...
Ford Kuga