-
Υπολόγησε το κόστος βενζίνης και πετρελαίου στα 16.000χλμ που θα κάνεις ετησίως και δες σε πόσο βάθος χρόνου θα αποσβέσεις αυτά τα επιπλέον 2.000€. Νομίζω ότι για χιλιόμετρα άνω των 25.000 έχει νόημα το diesel από θέμα οικονομίας.
Τώρα στα της δύναμης, σίγουρα το diesel θα έχει καλύτερο στιγμιαίο τράβηγμα για προσπεράσεις, σε βουνό δε θα δεις τεράστια διαφορά, απλά το βενζινοκίνητο θα πρέπει να το δουλεύεις ψιλά και άρα θα ανεβαίνει η κατανάλωση.
Σίγουρα θα τα υπολογίσω αλλά το ντίζελ θα έχει καλύτερο τράβηγμα λόγω ροπής στο βουνο οπότε ενα ακόμα σύν.
-
οπως τα γραφεις ακριβως θα ειναι τα νουμερα που θα συναντησεις μπροστα σου.
Αντε παλι να ξαναγραψουμε τα νουμερα ...αφου το ντιζελ συμφερει απο τα ...25000 και πανω που λεει ο φίλος!
Για 25000 με 6λτ ντιζελ και 8.5λτ βενζίνης καταναλωσης ( για να τραβαει η βενζινα , το ντιζελ τραβαει ετσι κια αλλιως απο χαμηλα) με την σημερινη τιμη βενζινης κερδιζεις 1000 ευρώ το χρονο με το ντιζελ ! δλδ σε 2 χρονια αποσβένεις την διαφορα τιμης η οποία αφορά χειροκινητο κιβωτιο στην βενζινη με αυτοματο στο ντιζελ!!!
τι συζηταμε ρε παιδια? αλλοι χρεώνουν το αυτοματο μονο 2000 και εδω παιρνεις και ντιζελ και αυτοματο και το συζητάμε?
Στα 16000 που κανεις κερδιζεις 660 ευρω τον χρονο δλδ σε 3 χρονια αποσβεσες και με 16000/χρονο!
Οκ αμα σκοπεύεις να το πουλήσεις σε ενα χρονο ναι συμφερει να παρεις τον χιλιάρη!!!
-
Εαν σε ενδιαφέρει το τράβηγμα και η δύναμη παίρνεις το 1.500 με τα 150 αλογα. Με €700 διαφορά απο το 1.000αρη, το 1.000αρη δεν εχει νοημα/λογο υπαρξης (περαν του τεκμηριου). Εαν σε ενδιαφέρει η κατανάλωση παιρνεις το diesel. Το 1.000αρη παντως σε καμια περιπτωση δεν εχει ιδιαιτερο νόημα.
-
Το 1.0 βενζίνη πάντως στο μεγαλύτερο Karoq είναι εξαιρετικό.
-
οπως τα γραφεις ακριβως θα ειναι τα νουμερα που θα συναντησεις μπροστα σου.
Αντε παλι να ξαναγραψουμε τα νουμερα ...αφου το ντιζελ συμφερει απο τα ...25000 και πανω που λεει ο φίλος!
Για 25000 με 6λτ ντιζελ και 8.5λτ βενζίνης καταναλωσης ( για να τραβαει η βενζινα , το ντιζελ τραβαει ετσι κια αλλιως απο χαμηλα) με την σημερινη τιμη βενζινης κερδιζεις 1000 ευρώ το χρονο με το ντιζελ ! δλδ σε 2 χρονια αποσβένεις την διαφορα τιμης η οποία αφορά χειροκινητο κιβωτιο στην βενζινη με αυτοματο στο ντιζελ!!!
τι συζηταμε ρε παιδια? αλλοι χρεώνουν το αυτοματο μονο 2000 και εδω παιρνεις και ντιζελ και αυτοματο και το συζητάμε?
Στα 16000 που κανεις κερδιζεις 660 ευρω τον χρονο δλδ σε 3 χρονια αποσβεσες και με 16000/χρονο!
Οκ αμα σκοπεύεις να το πουλήσεις σε ενα χρονο ναι συμφερει να παρεις τον χιλιάρη!!!
Το αυτοκίνητο θα πουληθεί αν υπάρχει η δυνατότητα αγοράς νέου στα 6-7 χρόνια, ειδικά τώρα που η αλλαγή του τοπίου με τα υβριδικά θα αλλάξει την αγορά. Οπότε όπως είπε και ο Φάνης επειδή με ενδιαφέρει η οικονομία θα κατευθυνθώ προς το ντίζελ το μόνο που προβληματίζει είναι τα εξτρά επειδή δεν υπάρχει περιθώριο. Σκέπτομαι ακόμα να δω και το μπλέ που δεν εχει χρέωση ώστε να μπορώ να προσθέσω κάτι εκτός απο χρώμα στην Ambition.
Φάνη αυτο τα 1000€ που εγραψες ως έκπτωση σε παραγγελία ισχύουν; Γιατι δεν μου ανέφερε κάτι ο πωλητής ούτε στου Μακρή ούτε στην έκθεση.
-
Το 1.0 βενζίνη πάντως στο μεγαλύτερο Karoq είναι εξαιρετικό.
Μπορεί να είναι (εμένα δεν μου άρεσε πολύ ούτε στο Καμίκ ούτε στο Αρόνα αλλά κρατάω επιφύλαξη επειδή ήταν καινούργια), αλλά για όποιον θέλει βενζίνη είναι κρίμα να μην πάρει τον 1.500 για €700 διαφορά, είναι αστείο το νούμερο, για το πόσο καλύτερο αυτοκίνητο και κινητήρα παίρνεις!
Οπότε όπως είπε και ο Φάνης επειδή με ενδιαφέρει η οικονομία θα κατευθυνθώ προς το ντίζελ το μόνο που προβληματίζει είναι τα εξτρά επειδή δεν υπάρχει περιθώριο. Σκέπτομαι ακόμα να δω και το μπλέ που δεν εχει χρέωση ώστε να μπορώ να προσθέσω κάτι εκτός απο χρώμα στην Ambition.
Φάνη αυτο τα 1000€ που εγραψες ως έκπτωση σε παραγγελία ισχύουν; Γιατι δεν μου ανέφερε κάτι ο πωλητής ούτε στου Μακρή ούτε στην έκθεση.
Με τα έξτρα είναι ένα θέμα (και έχει πολλά το άτιμο!), αλλά εαν πάρεις βαθιά ανάσα και απόφαση ότι θα περάσεις τις €17.000 ΛΤΠΦ (εγώ μόνο έτσι το σκέφτομαι), τότε έχεις μεγάλο περιθώριο. Εαν δεν θες να ανέβεις τόσο ψηλά, το παίρνεις ώς έχει, χωρίς έξτρα.
Τα €1.000 ούτε εμένα μου τα ανέφεραν αρχικά, αλλά το είδα στο Excel του εμπόρου που έκανε τους υπολογισμούς (αλλά δεν μου το τύπωσε...αχαχα), μάλιστα είχε 2 εκπτώσεις, μια εμπόρους και μια της εισαγωγικής (€400 και €600). Μάλλον θέλουν πίεση!
-
Πέρασα για κοστολόγηση σήμερα για το δικό μου και περιμένω αύριο την αντιπρότασή τους, ζήτησα 8000€. Θα στείλω mail με φωτο αυριο σε δυο εκθέσεις στην Αθήνα να μου πουν πόσο το παίρνουν οι έμποροι που συνεργάζονται.
Απο οτι φαίνεται καταλήγω στο 1.6 ambition χωρίς έξτρα μόνο με την επιλογή χρώματος γιατί φτάνει τα 24000€ μόλις περάσει τα 17000€ ΛΤΠΦ απο 21970€, η skoda karenta δίνει 50% έκπτωση στα 4 πρώτα service. Τους ζήτησα ακόμη την επέκταση εγγύησης και λαστιχένια πατάκια σαλόνι και χώρο αποσκευών. Θα μου απαντήσουν ανάλογα την τιμή που θα τους πουν από Αθήνα.
-
Καλησπέρα σας παιδιά και από εμένα!
Έχω την εξής απορία σχετικά με το πανέμορφο και ικανότατο Kamiq.
Το diesel στην έκδοση ambition κοστίζει στα 22.000 ευρώ περίπου. Στην ίδια τιμή αγοράζεις και το Karoq το diesel με την μόνη διαφορά ότι δεν έχει dsg κιβώτιο αλλά 6άρι. Δεν συμφέρει περισσότερο το Karoq μιας μα έχει πολύ περισσότερους χώρους? Να υπήρχε το Kamiq με 6άρι κιβώτιο και -2000 ευρώ και θα άλλαζαν τα δεδομένα.
Θα χαρώ να ακούσω την άποψη σας.
-
Αν μπορείς και έχεις την υπομονή και την διάθεση δες να δώσεις το παλιό μόνος. Μπορει να χάσεις ως και 20-25% της αξίας στις αντιπροσωπείες. Φυσικά άμα βιάζεσαι η αντιπροσωπεία είναι μονόδρομος με το ανάλογο κόστος αλλά ...αβαδιαστα!!!!
-
Έχω την εξής απορία σχετικά με το πανέμορφο και ικανότατο Kamiq.
Το diesel στην έκδοση ambition κοστίζει στα 22.000 ευρώ περίπου. Στην ίδια τιμή αγοράζεις και το Karoq το diesel με την μόνη διαφορά ότι δεν έχει dsg κιβώτιο αλλά 6άρι. Δεν συμφέρει περισσότερο το Karoq μιας μα έχει πολύ περισσότερους χώρους?
Είναι καθαρά θέμα αναγκών και θέλω. Συμφέρει το Καρόκ για κάποιον που θέλει χώρους και δεν θέλει αυτόματο κιβώτιο. Κάποιος μπορεί αν θέλει οπωσδήποτε αυτόματο ή να θέλει μικρότερο αυτοκίνητο, οπότε τι να το κάνει το Καρόκ? Επίσης, ώς μεγαλύτερο και βαρύτερο θα είναι πιο αργό και λιγότερο οικονομικό.
-
Αν μπορείς και έχεις την υπομονή και την διάθεση δες να δώσεις το παλιό μόνος. Μπορει να χάσεις ως και 20-25% της αξίας στις αντιπροσωπείες. Φυσικά άμα βιάζεσαι η αντιπροσωπεία είναι μονόδρομος με το ανάλογο κόστος αλλά ...αβαδιαστα!!!!
Το προσπαθώ ενα χρόνο τώρα αλλά δεν μπορώ γιατι είναι 2λιτρο και με υψηλά τέλη κυκλοφορίας. Εν τω μεταξύ πρέπει να πληρώσω και τα τέλη του 2020, θα φορτωθεί ενα χρόνο ακόμα στην πλάτη και τον Απρίλιο χρειάζομαι αυτοκίνητο και δεν μπορώ να περιμένω. Θέλω να το εχω και λίγο καιρό πριν φύγω για δουλειές ώστε αν βγάλει κάτι να εχω service και να μην τρέχω απο το νησί στην Αθήνα, βάλε και τα μεταφορικά.....
-
Καλησπέρα σας παιδιά και από εμένα!
Έχω την εξής απορία σχετικά με το πανέμορφο και ικανότατο Kamiq.
Το diesel στην έκδοση ambition κοστίζει στα 22.000 ευρώ περίπου. Στην ίδια τιμή αγοράζεις και το Karoq το diesel με την μόνη διαφορά ότι δεν έχει dsg κιβώτιο αλλά 6άρι. Δεν συμφέρει περισσότερο το Karoq μιας μα έχει πολύ περισσότερους χώρους? Να υπήρχε το Kamiq με 6άρι κιβώτιο και -2000 ευρώ και θα άλλαζαν τα δεδομένα.
Θα χαρώ να ακούσω την άποψη σας.
Το Karoq δεν εχει τον ίδιο εξοπλισμό με το Kamiq για αυτό έχουν την ίδια περίπου τιμή, π.χ. δεν εχει led φώτα και climatronic που αν τα βάλεις έξτρα στο Karoq η τιμή φτάνει στην style και τα 27000€. Ειναι ετσι φτιαγμένα ώστε να μπορείς να βάλεις πιθανά μόνο χρώμα μεταλλικό.
-
Εγώ επειδή πήγα στο Karoq, λόγω νέων οικογενειακών αναγκών, θα έλεγα ότι πρώτα απαντιέται το ερώτημα της αναγκαιότητας των χώρων και μετά επιλέγεται το μοντέλο και τυχόν τα αξεσουάρ. Π.χ. στις ανάγκες μας δεν χωρούσαμε με κάτι μικρότερο, ακόμα και με της ίδιας κατηγορίας.
Το Kamiq, θα το επέλεγα ως 2ο αυτοκίνητο πιο πολύ πόλης, δεδομένης οικονομικής δυνατότητας, λόγω μειωμένων χώρων, όπως και όλα τα μικρά SUV.
-
Εγώ επειδή πήγα στο Karoq, λόγω νέων οικογενειακών αναγκών, θα έλεγα ότι πρώτα απαντιέται το ερώτημα της αναγκαιότητας των χώρων και μετά επιλέγεται το μοντέλο και τυχόν τα αξεσουάρ. Π.χ. στις ανάγκες μας δεν χωρούσαμε με κάτι μικρότερο, ακόμα και με της ίδιας κατηγορίας.
Το Kamiq, θα το επέλεγα ως 2ο αυτοκίνητο πιο πολύ πόλης, δεδομένης οικονομικής δυνατότητας, λόγω μειωμένων χώρων, όπως και όλα τα μικρά SUV.
Σωστά, εμένα δεν με ενδιέφεραν οι χώροι του Karoq και για αυτό πήγα στο Kamiq το πολύ πολύ αν τελικά θέλω κάτι περισσότερο μια μπαγκαζιέρα απο πάνω θα λύση το πρόβλημα..
-
Η μπαγκαζιέρα δεν είναι το πιο άνετο πράγμα, ανάλογα με τη συχνότητα χρήσης και τα πράγματα που είναι να βάζεις εκεί.
Αν μιλάμε για πολύ περιστασιακή χρήση, π.χ. 2 φορές τη χρονιά, οκ.
Τίποτα δεν αντικαθιστά το χώρο αποσκευών.
-
Έτσι ακριβώς. Υποτίθεται μιλάμε για αεροδυναμικους συντελεστές και θορύβους για καταναλωσεις ποιότητα κύλισης και όλα αυτά που τα θες κυρίως; Στα μεγάλα ταξίδια. Και στα μεγάλα ταξίδια 2-3 φορές τον χρόνο θα κοτσαρεις τον όγκο πάνω σου. Και τον υπόλοιπο καιρό αν δεν έχεις αποθήκη θα σκονιζεται σε κάνα μπαλκόνι.
-
Όχι είναι για δυο φορές το χρόνο και για καθαρά μεταφορικούς λόγους απο το σπίτι στο εξοχικό. Δεν συζητάω μεγάλα ταξίδια και εθνικές οδούς αν ήταν έτσι θα πήγαινα σε Karoq,Grandland,Tuchon,Sportage ;ή ακόμη και σε 3008 σε κάτι ακριβότερο.
Εξάλλου για να καταλάβετε τις χωρητικότητες το Kuga εχει 350 λίτρα κυρίως χώρο αποσκευων και 50 λίτρα κάτω απο το πάτωμα σε θήκες τετράγωνες απο κατι σαν φελιζόλ, με πεσμένες τις πλάτες εχει περίπου 1500 λίτρα οχι παραπάνω. Το Kamiq εχει 400 λίτρα μονοκόματο και με πεσμένες πλάτες 1400 λίτρα περίπου, έτσι σκεφτηκα την μπαγκαζιέρα.
Εσι όπως βλέπω τον ανταγωνισμό μπορεί το Kamiq να είναι συντηρητικό στη σχεδίαση αλλά προσφέρει ενα απο τα πιο καλά πακέτα εξοπλισμού και ποιότητας και θεωρώ οτι θα παει καλά στις πωλήσεις, είναι και στην πεντάδα για best buy στην ευρώπη.
-
Τελικά δεν μπορούν να κρατήσουν το αυτοκίνητο μου για ανταλλαγή και το Kamiq έφαγε άκυρο. Αλλά οχι μόνο για αυτό, έκανα αναζήτηση προβλημάτων dsg και έφριξα απο το προβλήματα και το κόστος επισκευής οπότε θα έριχνα άκυρο απο μόνος μου αλλά με πρόλαβαν αυτοί
-
Vag group εύκολα μόνο με λιζινγκ. Αλλιώς ζεις επικινδύνως!
-
Και χωρις leasing η λυση ειναι απλη: επεκταση εγγύησης και πωληση του αυτοκινήτου πριν λήξει. Τα προβλήματα του dsg είναι γνωστά.
Skoda Kamiq