-
alexandros.K wrote:
... Αλλά μου κανει εντύπωση το εξης. Υπαρχουν αυτοκινητα πλεον με φιλτρα λαδιου που δεν ειναι μιας χρησης?
Φυσικά και υπάρxουν (π.χ. BMW) που δεν είναι **όλο το φίλτρο **(χαρτόφιλτρο, βαλβίδες, μεταλλικό περίβλημα ) μιας χρήσης.
Και στο peugeot μου ετσι ειναι, σαν της bmw , αλλά δεν εννοω ΟΛΟ το συστημα
Εννοω υπαρχουν αυτοκινητα που εστω και το χαρτοφιλτρο δεν ειναι μιας χρησης?
-
alexandros.K wrote:
... Αλλά μου κανει εντύπωση το εξης. Υπαρχουν αυτοκινητα πλεον με φιλτρα λαδιου που δεν ειναι μιας χρησης?
Φυσικά και υπάρxουν (π.χ. BMW) που δεν είναι **όλο το φίλτρο **(χαρτόφιλτρο, βαλβίδες, μεταλλικό περίβλημα ) μιας χρήσης.
Και στο peugeot μου ετσι ειναι, σαν της bmw , αλλά δεν εννοω ΟΛΟ το συστημα
Εννοω υπαρχουν αυτοκινητα που εστω και το χαρτοφιλτρο δεν ειναι μιας χρησης?
-
alexandros.K wrote:
... Αλλά μου κανει εντύπωση το εξης. Υπαρχουν αυτοκινητα πλεον με φιλτρα λαδιου που δεν ειναι μιας χρησης?
Φυσικά και υπάρxουν (π.χ. BMW) που δεν είναι **όλο το φίλτρο **(χαρτόφιλτρο, βαλβίδες, μεταλλικό περίβλημα ) μιας χρήσης.
Και στο peugeot μου ετσι ειναι, σαν της bmw , αλλά δεν εννοω ΟΛΟ το συστημα
Εννοω υπαρχουν αυτοκινητα που εστω και το χαρτοφιλτρο δεν ειναι μιας χρησης?
-
alexandros.K wrote:
... Αλλά μου κανει εντύπωση το εξης. Υπαρχουν αυτοκινητα πλεον με φιλτρα λαδιου που δεν ειναι μιας χρησης?
Φυσικά και υπάρxουν (π.χ. BMW) που δεν είναι **όλο το φίλτρο **(χαρτόφιλτρο, βαλβίδες, μεταλλικό περίβλημα ) μιας χρήσης.
Και στο peugeot μου ετσι ειναι, σαν της bmw , αλλά δεν εννοω ΟΛΟ το συστημα
Εννοω υπαρχουν αυτοκινητα που εστω και το χαρτοφιλτρο δεν ειναι μιας χρησης?
-
Μηπως το μικρο δεν εχει τις βαλβιδες που λεγαμε?
Σκετο χαρτι και τα δυο.Το μονο που υποψιαζομαι ειναι οι διαφορες σε ιξωδη λαδιου και αντλια?
-
Μηπως το μικρο δεν εχει τις βαλβιδες που λεγαμε?
Σκετο χαρτι και τα δυο.Το μονο που υποψιαζομαι ειναι οι διαφορες σε ιξωδη λαδιου και αντλια?
-
Χωρητικοτητα λιπαντικου ειναι η ιδια πανω κατω? Εννοω των κινητήρων
-
21 Quadra wrote:
Ανακεφαλαιώνοντας, τα χάρτινα που είναι σε κλειστά μεταλλικά κουτιά, έχουν τις βαλβίδες τους εσωτερικά, και όταν έρθεις η ώρα της αλλαγής τους πετιούνται, είναι δηλαδή όλο το φίλτρο () χαρτόφιλτρο, βαλβίδες, μεταλλικό περίβλημα ) μιας χρήσης
Αυτο το ηξερα και το εγραψες και παραπανω για τους 3 τυπους βαλβιδων που εχουν μεσα τους
21 Quadra wrote:
, τα άλλα που μόνο το χαρτί είναι αννταλλακτικό έχουν ξεχωριστές βαλβίδες στο housing του φίλτρου και δεν αλλάζονται, όσες βγαίνουν καθαρίζονται και επανατοποθετούνται μαζί με το ανταλλακτικό φιλτρόχαρτο, σε άλλα housing βγαίνουν όλες σε άλλα μόνο η μία.
Αυτο ρωταγα εξ αρχης. Αν τα χαρτινα εχουν βαλβιδες τα ιδια (μεσα τους). Καταλήγουμε οτι Δεν εχουν (τις βαλβιδες τις εχει ο κινητηρας του αυτοκινητου)
21 Quadra wrote:
Το μεγαλύτερο ποσοστό των αυτοκινήτων έχουν φίλτρα λαδιού μιας χρήσης και η παρατήρηση ότι πρέπει να βάζουμε πάντα το γνήσιο φίλτρο που λέει ο κατασκευαστής ( μάρκα /τύπο / κωδικό ) αφορά τα φίλτρα λαδιού μιας χρήσης λόγω του ότι δεν μπορούμε να ελέγξουμε το περιεχόμενο και την ποιότητα του φίλτρου.
Συμφωνω. Αλλά μου κανει εντύπωση το εξης. Υπαρχουν αυτοκινητα πλεον με φιλτρα λαδιου που δεν ειναι μιας χρησης?
Υπήρχαν, πρίν χρόνια η γυναίκα μου είχε ένα Ρωσικό ZAZ V4 αερόψυκτο πισωκίνητο / πισωμήχανο που είχε μαγνητικό φίλτρο λαδιού το οποίο δεν άλλαζε ποτέ, απλά το έβγαζες και το καθάριζες.
-
21 Quadra wrote:
Ανακεφαλαιώνοντας, τα χάρτινα που είναι σε κλειστά μεταλλικά κουτιά, έχουν τις βαλβίδες τους εσωτερικά, και όταν έρθεις η ώρα της αλλαγής τους πετιούνται, είναι δηλαδή όλο το φίλτρο () χαρτόφιλτρο, βαλβίδες, μεταλλικό περίβλημα ) μιας χρήσης
Αυτο το ηξερα και το εγραψες και παραπανω για τους 3 τυπους βαλβιδων που εχουν μεσα τους
21 Quadra wrote:
, τα άλλα που μόνο το χαρτί είναι αννταλλακτικό έχουν ξεχωριστές βαλβίδες στο housing του φίλτρου και δεν αλλάζονται, όσες βγαίνουν καθαρίζονται και επανατοποθετούνται μαζί με το ανταλλακτικό φιλτρόχαρτο, σε άλλα housing βγαίνουν όλες σε άλλα μόνο η μία.
Αυτο ρωταγα εξ αρχης. Αν τα χαρτινα εχουν βαλβιδες τα ιδια (μεσα τους). Καταλήγουμε οτι Δεν εχουν (τις βαλβιδες τις εχει ο κινητηρας του αυτοκινητου)
21 Quadra wrote:
Το μεγαλύτερο ποσοστό των αυτοκινήτων έχουν φίλτρα λαδιού μιας χρήσης και η παρατήρηση ότι πρέπει να βάζουμε πάντα το γνήσιο φίλτρο που λέει ο κατασκευαστής ( μάρκα /τύπο / κωδικό ) αφορά τα φίλτρα λαδιού μιας χρήσης λόγω του ότι δεν μπορούμε να ελέγξουμε το περιεχόμενο και την ποιότητα του φίλτρου.
Συμφωνω. Αλλά μου κανει εντύπωση το εξης. Υπαρχουν αυτοκινητα πλεον με φιλτρα λαδιου που δεν ειναι μιας χρησης?
Υπήρχαν, πρίν χρόνια η γυναίκα μου είχε ένα Ρωσικό ZAZ V4 αερόψυκτο πισωκίνητο / πισωμήχανο που είχε μαγνητικό φίλτρο λαδιού το οποίο δεν άλλαζε ποτέ, απλά το έβγαζες και το καθάριζες.
-
21 Quadra wrote:
Ανακεφαλαιώνοντας, τα χάρτινα που είναι σε κλειστά μεταλλικά κουτιά, έχουν τις βαλβίδες τους εσωτερικά, και όταν έρθεις η ώρα της αλλαγής τους πετιούνται, είναι δηλαδή όλο το φίλτρο () χαρτόφιλτρο, βαλβίδες, μεταλλικό περίβλημα ) μιας χρήσης
Αυτο το ηξερα και το εγραψες και παραπανω για τους 3 τυπους βαλβιδων που εχουν μεσα τους
21 Quadra wrote:
, τα άλλα που μόνο το χαρτί είναι αννταλλακτικό έχουν ξεχωριστές βαλβίδες στο housing του φίλτρου και δεν αλλάζονται, όσες βγαίνουν καθαρίζονται και επανατοποθετούνται μαζί με το ανταλλακτικό φιλτρόχαρτο, σε άλλα housing βγαίνουν όλες σε άλλα μόνο η μία.
Αυτο ρωταγα εξ αρχης. Αν τα χαρτινα εχουν βαλβιδες τα ιδια (μεσα τους). Καταλήγουμε οτι Δεν εχουν (τις βαλβιδες τις εχει ο κινητηρας του αυτοκινητου)
21 Quadra wrote:
Το μεγαλύτερο ποσοστό των αυτοκινήτων έχουν φίλτρα λαδιού μιας χρήσης και η παρατήρηση ότι πρέπει να βάζουμε πάντα το γνήσιο φίλτρο που λέει ο κατασκευαστής ( μάρκα /τύπο / κωδικό ) αφορά τα φίλτρα λαδιού μιας χρήσης λόγω του ότι δεν μπορούμε να ελέγξουμε το περιεχόμενο και την ποιότητα του φίλτρου.
Συμφωνω. Αλλά μου κανει εντύπωση το εξης. Υπαρχουν αυτοκινητα πλεον με φιλτρα λαδιου που δεν ειναι μιας χρησης?
Υπήρχαν, πρίν χρόνια η γυναίκα μου είχε ένα Ρωσικό ZAZ V4 αερόψυκτο πισωκίνητο / πισωμήχανο που είχε μαγνητικό φίλτρο λαδιού το οποίο δεν άλλαζε ποτέ, απλά το έβγαζες και το καθάριζες.
-
Χωρητικοτητα λιπαντικου ειναι η ιδια πανω κατω? Εννοω των κινητήρων
Ναι ιδια.Ισως λιγο πιο ογκωδης ο m111.Εν τω μεταξυ ο m271 μπορει να παει σε longlife με αυτο το φιλτρο.Ιδως και ο m111 να μπορουσε απλα εκεινη την εποχη δν υπηρχε τετοια ταση.
-
Χωρητικοτητα λιπαντικου ειναι η ιδια πανω κατω? Εννοω των κινητήρων
Ναι ιδια.Ισως λιγο πιο ογκωδης ο m111.Εν τω μεταξυ ο m271 μπορει να παει σε longlife με αυτο το φιλτρο.Ιδως και ο m111 να μπορουσε απλα εκεινη την εποχη δν υπηρχε τετοια ταση.
-
To μονο που σκεφτομαι ειναι μηπως η πυκνότητα του φιλτρου και η διαταξη του, κανουν την ιδια δουλεια με πριν
-
Καλησπέρα και συγνώμη για την άμεση ερώτηση σαν 1ο ποστ. Το ερώτημα σχετίζεται με λάδια, άσχετα απο τις σάλτσες..
Έχω ένα Toyota Corolla sedan 1400cc έτους 2001 (To facelift). Πριν κανά 8μηνο του έκανα σοβαρό συμμάζεμα 500 ευρώ για να είναι πιο ανθρώπινο καθώς έτριζε σαν μαούνα. Έκτοτε, ξεκίνησε μια σειρά απο προβλήματα. Χρονολογικά,
Το λάδι που χρησιμοποιώ ανέκαθεν ήταν 10/40
- Έκαψε αισθητήρα Λ , τον αντικατέστησα.
- Άλλαξα τα μπουζί που είχαν φθαρεί λόγω κακού αισθητήρα
- Το αμάξι ξεκίνησε να καίει λάδια. Γύρω στο 1 λίτρο ανά 6.000 χλμ. Σημειώστε οτι πιο πριν δεν ξέμμενε ούτε στις 15.000, παρότι έκανα τακτικά σέρβις
- Άρχισαν να τα τινάζουν ένας ένας οι πολλαπλασιαστές, ως τώρα έχω αλλάξει 3/4 .
- Σταδιακά το λάδι που καίει αυξάνεται. Πλέον σήμερα καίει έυκολα 1 λίτρο ανά 1.000 χλμ
- *Πολύ περίεργο, μετά απο 1 μήνα ακινησίας τσέκαρα λάδια και δε βρήκα τίποτα μέσα! Δεν υπήρχε κανένα σημάδι στο δρόμο που το είχα παρκάρει, ούτε και στη μηχανή απο κάτω..
- Φέτος, 1 χρόνο μετά ξαναέκαψε αισθητήρα Λ... Ο μηχανικός λέει οτι εφόσον καίει λάδια θα συνεχίσει να τον καίει. Και μετά θα μαυρίζουν τα μπουζί, και θα χαλάει τους πολλαπλασιαστές, και έπειτα θα χαλάνε τα μπουζί, και θα καίει περισσότερο ΄λάδι , Κ. ο. Κ.
Το αμάξι πέρα απο λίγες γραντζουνιές δεν έχει τρακάρει ποτέ.. έχει μόνο 265.000 χλμ και ως πρόσφατα δεν είχε ζητήσει τίποτα.. Είναι λογικά τα παραπάνω? Ή μήπως πρέπει να το πάω για παλιοσίδερα?
Για την ώρα το κουνάω χωρίς αισθητήρα και παρατηρώ απλά λίγο μεγαλύτερη κατανάλωση και απώλεια ισχύος μετά τα 70χλμ/ωρα ειδικά αν είναι λίγο ανηφόρα.. Δεν ξέρω αν αξίζει να δώσω άλλα χρήματα..
Το μυστήριο των εξαφανισμένων λαδιών
. Ίσως αναλήφθηκαν στον ουρανό
, εκεί που πρέπει να πάει και το αυτοκίνητο σου μετά το πρόσφατο ιστορικό του και την απάντηση του μηχανικού σου.
υγ θα επερνα και μια 2η γνώμη βέβαια.
-
Δεν πειραξα μοτέρ . Τα μαζεματα ήταν κυρίως μετάδοση. Άλλοι μου λένε να μη δινω σημασία κ οτι είναι νορμάλ... ε και εδω που τα λεμε 10-20 ευρώ λαδια κάθε μήνα δεν είναι και πολλάαααα
-
Τον μηχανικο τον εμπιστεύεσαι ? Εμεινε καιρο το αμαξι στο συνεργειο του?
-
Εμάς σε 6άρι δεν έκαψε ποτέ ούτε σταγόνα, πάντα με 5-30.
10-40 γιατί;
Η απάντηση γνωστή, πολύ θερμό κλίμα για τόσο λεπτά λάδια. Κι εγώ επιμένω στο 5w30, τώρα λάθος ή σωστό θα το δείξει ο χρόνος.
-
Καλησπέρα και συγνώμη για την άμεση ερώτηση σαν 1ο ποστ. Το ερώτημα σχετίζεται με λάδια, άσχετα απο τις σάλτσες..
Έχω ένα Toyota Corolla sedan 1400cc έτους 2001 (To facelift). Πριν κανά 8μηνο του έκανα σοβαρό συμμάζεμα 500 ευρώ για να είναι πιο ανθρώπινο καθώς έτριζε σαν μαούνα. Έκτοτε, ξεκίνησε μια σειρά απο προβλήματα. Χρονολογικά,
Το λάδι που χρησιμοποιώ ανέκαθεν ήταν 10/40
- Έκαψε αισθητήρα Λ , τον αντικατέστησα.
- Άλλαξα τα μπουζί που είχαν φθαρεί λόγω κακού αισθητήρα
- Το αμάξι ξεκίνησε να καίει λάδια. Γύρω στο 1 λίτρο ανά 6.000 χλμ. Σημειώστε οτι πιο πριν δεν ξέμμενε ούτε στις 15.000, παρότι έκανα τακτικά σέρβις
- Άρχισαν να τα τινάζουν ένας ένας οι πολλαπλασιαστές, ως τώρα έχω αλλάξει 3/4 .
- Σταδιακά το λάδι που καίει αυξάνεται. Πλέον σήμερα καίει έυκολα 1 λίτρο ανά 1.000 χλμ
- *Πολύ περίεργο, μετά απο 1 μήνα ακινησίας τσέκαρα λάδια και δε βρήκα τίποτα μέσα! Δεν υπήρχε κανένα σημάδι στο δρόμο που το είχα παρκάρει, ούτε και στη μηχανή απο κάτω..
- Φέτος, 1 χρόνο μετά ξαναέκαψε αισθητήρα Λ... Ο μηχανικός λέει οτι εφόσον καίει λάδια θα συνεχίσει να τον καίει. Και μετά θα μαυρίζουν τα μπουζί, και θα χαλάει τους πολλαπλασιαστές, και έπειτα θα χαλάνε τα μπουζί, και θα καίει περισσότερο ΄λάδι , Κ. ο. Κ.
Το αμάξι πέρα απο λίγες γραντζουνιές δεν έχει τρακάρει ποτέ.. έχει μόνο 265.000 χλμ και ως πρόσφατα δεν είχε ζητήσει τίποτα.. Είναι λογικά τα παραπάνω? Ή μήπως πρέπει να το πάω για παλιοσίδερα?
Για την ώρα το κουνάω χωρίς αισθητήρα και παρατηρώ απλά λίγο μεγαλύτερη κατανάλωση και απώλεια ισχύος μετά τα 70χλμ/ωρα ειδικά αν είναι λίγο ανηφόρα.. Δεν ξέρω αν αξίζει να δώσω άλλα χρήματα..
Ο αισθητήρας λάμδα και οι πολλαπλασιαστες θεωρούνται αναλώσιμα και έχουν όριο ζωής
Αισθητήρα λάμδα έβαλε εμπορίου , γνωρίζεις το κωδικό βλάβης που έβγαλε ;
Λάδια κάθε πόσα χιλιόμετρα αλλάζεις ;
Καλό είναι κάθε 8500-10000 να γίνεται αλλαγή μαζί με φίλτρο.
Τι ποιότητα σου βάζει , μήπως σου βάζουν φθηνή ποιότητα.
Να γίνει και έλεγχος μήπως θέλει αλλαγή κάποια φλάντζα καπακιού (κοστιζει 15-20€ γνήσια)
-
To φιλτράρισμα είναι το ίδιο σαν ποιότητα, το μικρό όμως φίλτρο ( μπουκώνει ? ) συχνότερα λόγω μεγέθους, άρα πρέπει να αλλάζεται πάντα μαζί με την αλλαγή των λαδιών τα οποία όμως δεν πρέπει να αλλάζονται λάθε 15-20-30Κ χλμ αλλά κάθε 7.500, αν η κίνηση είναι μέσα στην πόλη κατά 70%+ ή το πολύ 10Κ.
Οι αραιές αλλαγές λαδιών βρωμίζουν τον κινητήρα γιατί καταστρέφονται τα πρόσθετα που έχουν και δημιουργούν λάσπη ( sludge ) ειδικά τα λεπτόρευστα καταρρέουν γρηγορότερα από τα πιο παχύρευστα, τώρα τι λένε οι κατασκευαστές λαδιών είναι καθαρά εμπορικό το θέμα και όχι τεχνικό. Yπάρχουν και αυτοί οι οδηγοί για να μας θυμίζουν ότι η αλλαγή λαδιών σε λογικά διαστήματα είναι το καλύτερο για τον κινητήρα και την τσέπη μας.
Η φωτό είναι από Audi που δεν άλλαξε λάδια για 80.000 μίλια, μια ωραία φωτό με φόντο το ηλιοβασίλεμα ενός κινητήρα.
-
Engine Oil Sludging on 1992-2003 Mercedes Benz 1.8L
M111 EnginesΕιναι αρχειο(με γοογλαρισμα,δεν ξερω πως να το ανεβασω)-οδηγια σχετικα με τους Μ111 κινητηρες και τη συσσωρευση λασπης.Ο δικος μου κινητηρας με το μεγαλο φιλτρο και εκτεταμενες αλλαγες λογω lpg ειναι πιο καθαρος και απο το δειγμα του αρχειου.Ο κινητηρας Μ271 ειναι σε ασχημη κατασταση και ο ιδιος και το φιλτρο του που ηταν ενα βημα πριν σκορπισει.
Σιγουρα η διαφορα οφειλεται στο καυσιμο,στη χρηση και στην υπερπληρωση.
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]