-
ρε παιδια τι παιζει με το start stop? ξερω οτι οι μπαταριες ειναι ειδικες για αυτον τον σκοπο αλλα το πρωι που πηζω στην κινηση και κανω λιγα μετρα καθε λιγα δευτερολεπτα πραγματικα το λυπαμαι το αυτοκινητο να το ταλαιπωρω ετσι αναψε σβησε.
H μπαταρία δεν έχει πρόβλημα (υπάρχει σύστημα παρακολούθησης και εαν πέσει χαμηλά η φόρτιση δεν ενεργοποιείται το start/stop), είναι AGM και αντέχει. Η μίζα ταλαιπωρείται ίσως λιγο, αλλά και πάλι δεν θα πάθει κάτι. Το 'χειρότερο' είναι ίσως για τον ίδιο τον κινητήρα, αλλά και πάλι δεν έχω καταλήξει εαν κάνει ζημιά και πόσο μεγάλη.
Σε κάθε περίπτωση, μπορείς να το απανεργοποίησεις.
-
Καλημέρα,
γίνεται να κλειδώνουν αυτόματα οι πόρτες όταν ξεκινάς; Δεν έχω βρει κάτι στις ρυθμίσεις.
Επίσης υπάρχει τρόπος να κρατάει το επιλεγμένο mode (Normal - Eco - Sport) και να μη το γυρνάει στο Normal την επόμενη φορά που χρησιμοποιείς το αυτοκίνητο;
Το αυτοκίνητο είναι ST-Line 1.0 AUTO.
Ευχαριστώ!
-
Καλημέρα,
γίνεται να κλειδώνουν αυτόματα οι πόρτες όταν ξεκινάς; Δεν έχω βρει κάτι στις ρυθμίσεις.
Επίσης υπάρχει τρόπος να κρατάει το επιλεγμένο mode (Normal - Eco - Sport) και να μη το γυρνάει στο Normal την επόμενη φορά που χρησιμοποιείς το αυτοκίνητο;
Το αυτοκίνητο είναι ST-Line 1.0 AUTO.
Ευχαριστώ!
Το αυτόματο κλείδωμα έχει απαγορευτεί από την ΕΕ όσο ξέρω για λόγους ασφαλείας. Το έχουν μόνο κάποια οχήματα τα οποία ως έξτρα παίρνουν 'αυτόματο ξεκλείδωμα σε περίπτωση ατυχήματος'. Τα περισσότερα καινούρια οχήματα δεν το έχουν.
Μπορεί να ενεργοποιηθεί το αυτοματο κλείδωμα στο Focus με πλάγιο τρόπο. Χρειάζεται το ForScan και καλώδιο για να συνδεθείς στο OBD. Δεν είναι όμως εύκολη διαδικασία και θα σου πρότεινα αν το αποφασίσεις να το πας σε κάποιον που ξέρει τι κάνει.
Όσο για τα modes όχι δεν γίνεται. Πάντα γυνράει σε normal όταν βάζεις μπρος.
-
Το αυτόματο κλείδωμα έχει απαγορευτεί από την ΕΕ όσο ξέρω για λόγους ασφαλείας. Το έχουν μόνο κάποια οχήματα τα οποία ως έξτρα παίρνουν 'αυτόματο ξεκλείδωμα σε περίπτωση ατυχήματος'. Τα περισσότερα καινούρια οχήματα δεν το έχουν.
Μπορεί να ενεργοποιηθεί το αυτοματο κλείδωμα στο Focus με πλάγιο τρόπο. Χρειάζεται το ForScan και καλώδιο για να συνδεθείς στο OBD. Δεν είναι όμως εύκολη διαδικασία και θα σου πρότεινα αν το αποφασίσεις να το πας σε κάποιον που ξέρει τι κάνει.
Δεν έχει απαγορευτεί από την Ε.Ε (τα περισσότερα αυτοκίνητα το έχουν!), απλά είναι μια 'ιδιοτροπία' της Ford....δεν ξέρω το λόγο όμως. Γιατί εαν ήταν θέμα 'ξεκλειδώματος σε ατύχημα' τότε γιατί μπορώ να κλειδώσω τις πόρτες μόνος μου? Εαν γίνει ατύχημα δεν θα ξεκλειδώσουν?
Σωστά λές ότι ενεργοποιείται με αυτό τον τρόπο...το έχουν κάνει αρκετοί στο Κούγκα.
-
gmag wrote:
ρε παιδια τι παιζει με το start stop? ξερω οτι οι μπαταριες ειναι ειδικες για αυτον τον σκοπο αλλα το πρωι που πηζω στην κινηση και κανω λιγα μετρα καθε λιγα δευτερολεπτα πραγματικα το λυπαμαι το αυτοκινητο να το ταλαιπωρω ετσι αναψε σβησε.
H μπαταρία δεν έχει πρόβλημα (υπάρχει σύστημα παρακολούθησης και εαν πέσει χαμηλά η φόρτιση δεν ενεργοποιείται το start/stop), είναι AGM και αντέχει. Η μίζα ταλαιπωρείται ίσως λιγο, αλλά και πάλι δεν θα πάθει κάτι. Το 'χειρότερο' είναι ίσως για τον ίδιο τον κινητήρα, αλλά και πάλι δεν έχω καταλήξει εαν κάνει ζημιά και πόσο μεγάλη.
Σε κάθε περίπτωση, μπορείς να το απανεργοποίησεις.
το γνωριζω οτι απενεργοποιειται με το κουμπτι. Ετσι το κανω. Απλα ρωτω διοτι δεν εχω καταληξει εαν η συνεχης χρηση του start stop μπορει να προκαλεσει καποιο προβλημα καποια στιγμη καπου.
-
το αυτοματο κλειδωμα με το ξεκινημα του αυτοκινητου θα επρεπε για λογους ασφαλειας να ειναι στανταρ σε ολα τα αυτοκινητα. ετσι και αλλιως το αυτοματο κλειδωμα των θυρων αφορα κλειδωμα απο τα εξωτερικα και μονο χερουλια οποτε ενας κακοποιος δεν μπορει να ανοιξει την πορτα πχ να κλεψει μια τσαντα. Απο τα εσωτερικα χερουλια οι πορτες παντα ανοιγουν εκτος απο τις πισω εαν εχεις ενεργιποιησει την παιδικη ασφαλεια. Οποτε δεν μπορω να καταλαβω γιατι η FORD επελεξε να μην εχει αυτην την λειτουργια.
-
Απλα ρωτω διοτι δεν εχω καταληξει εαν η συνεχης χρηση του start stop μπορει να προκαλεσει καποιο προβλημα καποια στιγμη καπου.
Ούτε εγώ έχω καταλήξει. Η λογική μου, μου λέει ότι ο κινητήρας έχει μεγαλύτερη φθορά (π.χ. ενώ είναι ζεστός μένει χωρίς λάδι - κυρίως η τουρμπίνα - συνέχεια) και στην BMW το είχα μόνιμα απενεργοποιημένο. Στο Κούγκα, επειδή έχω 8 χρόνια εγγύηση σπάνια το απενεργοποιώ....εαν πάθει κάτι θα το φτιάξουν στην εγγύηση!
Απο τα εσωτερικα χερουλια οι πορτες παντα ανοιγουν εκτος απο τις πισω εαν εχεις ενεργιποιησει την παιδικη ασφαλεια. Οποτε δεν μπορω να καταλαβω γιατι η FORD επελεξε να μην εχει αυτην την λειτουργια.
Η 'επίσημη' απάντηση είναι ότι δεν υπάρχει η λειτουργία να ξεκλειδώνουν αυτόματα οι πόρτες σε ατύχημα (οπότε να εαν είναι κλειδωμένες πως θα ανοίξουν απο έξω από το συνεργείο διάσωσης?). Εαν όμως ισχύει αυτό, τότε τι γίνεται στην περίπτωση που τις έχουμε κλειδώσει εμείς από μέσα? δεν ανοίγουν? Οπότε, κάτι δεν μου κάθεται καλά στην 'δικαιολογία' της Φόρντ.
-
gmag wrote:
ρε παιδια τι παιζει με το start stop? ξερω οτι οι μπαταριες ειναι ειδικες για αυτον τον σκοπο αλλα το πρωι που πηζω στην κινηση και κανω λιγα μετρα καθε λιγα δευτερολεπτα πραγματικα το λυπαμαι το αυτοκινητο να το ταλαιπωρω ετσι αναψε σβησε.
H μπαταρία δεν έχει πρόβλημα (υπάρχει σύστημα παρακολούθησης και εαν πέσει χαμηλά η φόρτιση δεν ενεργοποιείται το start/stop), είναι AGM και αντέχει. Η μίζα ταλαιπωρείται ίσως λιγο, αλλά και πάλι δεν θα πάθει κάτι. Το 'χειρότερο' είναι ίσως για τον ίδιο τον κινητήρα, αλλά και πάλι δεν έχω καταλήξει εαν κάνει ζημιά και πόσο μεγάλη.
Σε κάθε περίπτωση, μπορείς να το απανεργοποίησεις.
H μίζα είναι διαφορετική από αυτήν για χωρίς s/s (rated για περισσότερες εκκινήσεις). Ο κινητήρας δεν έχει θέμα.
-
gmag wrote:
Απλα ρωτω διοτι δεν εχω καταληξει εαν η συνεχης χρηση του start stop μπορει να προκαλεσει καποιο προβλημα καποια στιγμη καπου.
Ούτε εγώ έχω καταλήξει. Η λογική μου, μου λέει ότι ο κινητήρας έχει μεγαλύτερη φθορά (π.χ. ενώ είναι ζεστός μένει χωρίς λάδι - κυρίως η τουρμπίνα - συνέχεια) και στην BMW το είχα μόνιμα απενεργοποιημένο. Στο Κούγκα, επειδή έχω 8 χρόνια εγγύηση σπάνια το απενεργοποιώ....εαν πάθει κάτι θα το φτιάξουν στην εγγύηση!
gmag wrote:
Απο τα εσωτερικα χερουλια οι πορτες παντα ανοιγουν εκτος απο τις πισω εαν εχεις ενεργιποιησει την παιδικη ασφαλεια. Οποτε δεν μπορω να καταλαβω γιατι η FORD επελεξε να μην εχει αυτην την λειτουργια.
Η 'επίσημη' απάντηση είναι ότι δεν υπάρχει η λειτουργία να ξεκλειδώνουν αυτόματα οι πόρτες σε ατύχημα (οπότε να εαν είναι κλειδωμένες πως θα ανοίξουν απο έξω από το συνεργείο διάσωσης?). Εαν όμως ισχύει αυτό, τότε τι γίνεται στην περίπτωση που τις έχουμε κλειδώσει εμείς από μέσα? δεν ανοίγουν? Οπότε, κάτι δεν μου κάθεται καλά στην 'δικαιολογία' της Φόρντ.
Εαν όντως δεν υπάρχει αυτόματο σύστημα ΞΕκλειδώματος σε ατύχημα τότε όντως δεν ανοίγουν απ έξω. Το συνεργείο ή σπαει το τζάμι για να ανοίξει από μέσα ή σε πιο άσχημες περιπτώσεις, κόβει την πόρτα (στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν θα άνοιγε έτσι κ αλλίως ακόμα και ξεκλείδωτη)
-
[quote=Fanis75]
gmag wrote:
Απλα ρωτω διοτι δεν εχω καταληξει εαν η συνεχης χρηση του start stop μπορει να προκαλεσει καποιο προβλημα καποια στιγμη καπου.
Ούτε εγώ έχω καταλήξει. Η λογική μου, μου λέει ότι ο κινητήρας έχει μεγαλύτερη φθορά (π.χ. ενώ είναι ζεστός μένει χωρίς λάδι - κυρίως η τουρμπίνα - συνέχεια) και στην BMW το είχα μόνιμα απενεργοποιημένο. Στο Κούγκα, επειδή έχω 8 χρόνια εγγύηση σπάνια το απενεργοποιώ....εαν πάθει κάτι θα το φτιάξουν στην εγγύηση!
σωστος...α ρε Fordαρα με τα 8 χρονια εγγυησης μας εχεις λυσει τα χερια. Δεν θα ξαναγοραζα αμαξι με εγγυηση λιγοτερο απο 5 ετη εγγυηση. Στη VW που ειχα παει μου εδιναν 2 και αλλα 2 με 740 (αν θυμαμαι καλα) ευρω.
-
Καλημέρα,
γίνεται να κλειδώνουν αυτόματα οι πόρτες όταν ξεκινάς; Δεν έχω βρει κάτι στις ρυθμίσεις.
Επίσης υπάρχει τρόπος να κρατάει το επιλεγμένο mode (Normal - Eco - Sport) και να μη το γυρνάει στο Normal την επόμενη φορά που χρησιμοποιείς το αυτοκίνητο;
Το αυτοκίνητο είναι ST-Line 1.0 AUTO.
Ευχαριστώ!
Το αυτόματο πως το βλέπεις; από κατανάλωση τι βγάζει;
-
Το αυτόματο κιβώτιο δουλεύει πολύ ωραία, πάντα επιλέγει τη σωστή σχέση και οι αλλαγές είναι ανεπαίσθητες. Μέσα στη πόλη είναι μεγάλη ευκολία. Σε επαρχιακό δρόμο δεν το έχω δοκιμάσει ακόμη για να δω τι γίνεται σε προσπεράσεις κλπ.
Από κατανάλωση τα 7.0 λίτρα που είχα διαβάσει δε τα έχω δει ακόμη αν και το αυτοκίνητο είναι καινούργιο, 1 μήνα και 1800χλμ.
Μέσα στη πόλη είναι στα 9.0 λίτρα και σε ένα ταξίδι που έχω κάνει στην εθνική με 120-140χλμ στα 8.0 λίτρα.
-
Δεν γνωριζω ποιας χρονολογιας μοντελα αφορά
-
Πρόκειται για την γνωστή ιστορία με τα powershift κιβώτια διπλού συμπλέκτη.
Τα είχε η προηγούμενη γενιά αυτοκινήτων της Ford συμπεριλαμβανομένου και του προηγούμενου focus.
Τα καινούρια πλέον είναι με torque converter εντελώς διαφορετικής κατασκευής
-
Το αυτόματο κιβώτιο δουλεύει πολύ ωραία, πάντα επιλέγει τη σωστή σχέση και οι αλλαγές είναι ανεπαίσθητες. Μέσα στη πόλη είναι μεγάλη ευκολία. Σε επαρχιακό δρόμο δεν το έχω δοκιμάσει ακόμη για να δω τι γίνεται σε προσπεράσεις κλπ.
Από κατανάλωση τα 7.0 λίτρα που είχα διαβάσει δε τα έχω δει ακόμη αν και το αυτοκίνητο είναι καινούργιο, 1 μήνα και 1800χλμ.
Μέσα στη πόλη είναι στα 9.0 λίτρα και σε ένα ταξίδι που έχω κάνει στην εθνική με 120-140χλμ στα 8.0 λίτρα.
Εντύπωση μου κάνει το 1000αρι να καίει τόσο. Αυτά τα νούμερα είναι μεγαλύτερα από το δικό μου που είναι 1500 με 182 άλογα.
Οδηγείς μέσα στη πόλη με Sport μήπως; Δε νομίζω να κάνει τόσο μεγάλη διαφορά πια το αυτόματο!
Η αλήθεια είναι πως και στο δικό μου τα νούμερα έπεσαν σχεδόν 1 ολόκληρο λίτρο μετά τα 5-6 χιλ χμ του στρωσίματος.
-
Οδηγώ αποκλειστικά με Normal mode και σχετικά ήρεμα. Το Sport mode μέσα στην πόλη μου φαίνεται απότομο και το Eco υποτονικό.
Πάντως τα περισσότερα χιλιόμετρα είναι σε κίνηση, σε πιό ανοικτό δρόμο η κατανάλωση πέφτει δραματικά.
-
Μια γρήγορη ερώτηση για όποιον έχει το ST-Line. Έχει το αυτοκίνητο πάνω του το adaptive cruise control ή το απλό ?
-
Το απλό. Το adaptive ειναι εξτρα.
-
Το απλό. Το adaptive ειναι εξτρα.
Thanks
-
Ψηφιακός πίνακας όπως στο Puma γνωρίζει κάποιος αν θα μπει στο focus
Ford Focus MK4