-
Είσαι ντεφορμέ, έχεις χάσει το χιούμορ σου.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
:lol:
Για να καταλάβεις την αναλογία:
'Χτες οδηγούσα ωραία ωραία με το παπάκι μου στο πεζοδρόμιο, κυριλέ αργά και προσεχτικά, ούτε σούζες ούτε τίποτις, και ξαφνικά πέφτει πάνω μου ένας @#$%πεζός.Ο Λάππας φταίει που το γκαντέμιασε τις προάλλες με το βίντεο.'
Ε ποιος φταίει δηλαδή;
Καλά, οι πάπιες έχουν ξεφύγει εντελώς. Εδώ στον Πειραιά κορνάρουν στους πεζούς σε πεζοδρόμια και πεζόδρομους. Έχω πάψει να θυμώνω, έχουν καταντήσει γραφικοί.
-
Είναι η παραδοχή της ήττας εκ μέρους μας. Το ίδιο συνέβαινε και όταν πρωτοξεκίνησαν να μπαίνουν από το πλάι πρώτοι στα φανάρια και όταν πρωτοξεκίνησαν να οδηγούν στην ΛΕΑ. Την στιγμή που αποδέχεσαι μια τέτοια παράλογη κατάσταση ως φυσιολογική και παύεις να θυμώνεις με αυτή, έχεις παραχωρήσει ένα μέρος της ελευθερίας σου και της ανθρωπιάς σου.
Θα μου πεις... 'και τι να κάνω, όχι, πες μου ΤΙ ΣΚ@ΤΑ ΝΑ ΚΑΝΩ;;' Ειλικρινά δεν ξέρω. Σε μια χώρα με ανύπαρκτη αστυνόμευση δεν ξέρω πια.
Χτες έκανα μια καταγγελία για τις καφετέριες στο χωριό που ήταν τεκές. Η κοπέλα στο νούμερο μου εξήγησε ότι αν δεν υπάρχει δημοτική αστυνομία στην περιοχή, δύσκολα θα γίνει κάτι (ενώ αν υπήρχε θα γινόταν ).
Η δικιά μας είναι μια κουλτούρα η οποία ποτέ δεν έμαθε να φοβάται τον νόμο. Και ο σεβασμός στον νόμο δεν πηγάζει από την γνώση, πηγάζει από τον φόβο. -
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Είναι η παραδοχή της ήττας εκ μέρους μας......Χρήστο, από τη μέρα που έβγαλα δίπλωμα ως σήμερα, έχω γράψει 3-4 εκατομμύρια χιλιόμετρα ως οδηγός. Παραδοχή της ήττας μου θα ήταν να κλειστώ στο Δαφνί ή στη Σινούρειο (στην καλή περίπτωση), για κάθε μαλάκα που δε με σέβεται
Μπορεί να του την πω, αλλά μπινελίκια και ξύλο τα έχω κομμένα από χρόνια πια
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Είναι η παραδοχή της ήττας εκ μέρους μας. Το ίδιο συνέβαινε και όταν πρωτοξεκίνησαν να μπαίνουν από το πλάι πρώτοι στα φανάρια και όταν πρωτοξεκίνησαν να οδηγούν στην ΛΕΑ. Την στιγμή που αποδέχεσαι μια τέτοια παράλογη κατάσταση ως φυσιολογική και παύεις να θυμώνεις με αυτή, έχεις παραχωρήσει ένα μέρος της ελευθερίας σου και της ανθρωπιάς σου.
[...]Συμφωνώ με όσα λες καταρχήν. Όμως από τη στιγμή που οι περισσότεροι βολεύονται με αυτήν την κατάσταση καθώς πιθανόν και οι ίδιοι να κάνουν το ίδιο, πως περιμένεις να αντιδράσουν? Από τη στιγμή που έκανε κάποιος την παρανομία, την τσατσιά, την 'μαγκιά-κλανιά-και-εξάτμιση' και δεν τιμωρήθηκε, το κάνουν όλοι. Γι'αυτό όμως και δεν αντιδρούν .
ΥΓ: Παίζει να είπα το ίδιο ακριβώς με σένα
-
Ο χρήστης djalma έγραψε:
Από τη στιγμή που έκανε κάποιος την παρανομία, την τσατσιά, την 'μαγκιά-κλανιά-και-εξάτμιση' και δεν τιμωρήθηκε, το κάνουν όλοι.Η προσωπική μας νίκη είναι να καταφέρουμε να ΜΗΝ το κάνουμε, εκεί που θα το κάνουν όλοι.
Αν σήμερα σκέφτομαι εγώ κι εσύ όπως σου λέω, αν αύριο σκέφτονται έτσι άλλοι δέκα και μεθαύριο άλλοι εκατό, το λύσαμε το πρόβλημα.Στην καθημερινότητα που βιώνουμε, βέβαια, αυτά σίγουρα ακούγονται ως φιλοσοφίες του κώλου. Άσε που είμαστε και ΠΟΛΥ
-
Tις προηγούμενες μερες έκανα μια βολτα πρός τα 'νότια'...
επηρεασμενος απο την κουβεντα που γίνεται εδω και αλλού, παρατηρούσα πιο πολυ τα διόδια.
Απο Λάρισα μεχρι Χαλκίδα πλήρωσα της Πελασγίας και των Θερμοπυλων.
Μοσχοχώρι, Τραγάνα και Θήβα θεωρώ οτι δεν με καθυστερούν πολυ και τα παρέκαμψα.Θα επικεντωθω στο κομμάτι Χαλκιδα Αθήνα:
Δεν εχω πολυ καιρο που το περασα, αλλα ο δρόμος ειναι αγνώριστος.
πολυ καλη ασφαλτος παντου, παλια θυμαμαι στη δεξια λωρίδα δεν πηγαιναν ουτε τα φορτηγα, χωρια ο ηχος κύλισης απο την ασφαλτο (στη Θηβα κυρίως)Παλια θυμαμαι (κι αν κανω λαθος να με διορθωσουν οι...κοντινοί ) απο Αθήνα μεχρι χαλκιδα πληρωνα 2 ή 3 διόδια
Τωρα ειναι μονο των Αφιδνών.
Δηλαδη ολοι οσοι δουλευουν ή μενουν τριγυρω έχουν ενα διόδιο να πληρωσουν και μαλιστα οχι απο τα ακριβα.
Το μεγαλο κοστος το επωμίζεται οποιος ερχεται απο μακρυαΕπίσης το να μην πληρωνουμε καθολου, ΔΕΝ κολλάει.
Δυστυχως το κρατος μας εκτος απο τους άλλους τομείς ειναι και ανίκανο να συντηρήσει ενα δρόμο.
Οσοι συγκρίνουν την κατασταση, ακόμα και στα έτοιμα κομμάτια, με πριν απο λίγα χρόνια καταλαβαίνουν τι εννοώ.Απο την πλευρα μας ο καθενας κανει οτι μπορεί ή οτι θεωρεί σωστο.
αλλος δεν πληρωνει πουθενα, άλλος τα πληρώμει όλα και αλλος πληρωνει μερικα και παει απο τις παρακαμψεις στα υπόλοιπα ( ) -
Επίσης το να μην πληρωνουμε καθολου, ΔΕΝ κολλάει.
Έχουνε πληρώσει φόρους ΛΕΜΕ...
Τώρα έριξα μια ματιά στην εφημερίδα και διάβασα τη δήλωση μιας κυρίας, μέλους του κινήματος. 'Πήγαμε μια εκδρομή στο Κάστρο και πληρώσαμε χ διόδια...'
Προφανώς καθένας με τον πόνο του, αλλά αν βγαίνουν προς τα έξω τέτοια μηνύματα, χάνεται η σοβαρότητα του όποιου σοβαρού και επιβεβλημένου αιτήματος.
Δηλαδη ολοι οσοι δουλευουν ή μενουν τριγυρω έχουν ενα διόδιο να πληρωσουν και μαλιστα οχι απο τα ακριβα.
Ξεχνάς την Αττική Οδό. Για να βγείς Κηφισίας πχ πρέπει να μπεις από Α.Ο. Ποιός μπερδεύεται τώρα μέσα από τις Κηφισιές και τις Ερυθραίες... Αφού έχουν πληρώσει και φόρους δηλαδή.
Και επειδή όπως λέει ο λαός μάθανε ότι γαμάμε πλακώσανε κι οι γύφτοι, από κοντά και ο Τσίριζα υπέρμαχος του ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΓΕΝΙΚΑ (και στα ΜΜΜ). Τώρα που το ψηφαλάκι είναι ζεστό... -
Τώρα βασικά ενώ καθόλου δεν με νοιάζει για το 'κινημα' μάλλον το πρόβλημά μας ειναι το κίνημα και όχι οι τιμές των διοδίων? Οκ τότε πάω πάσο! Μιά χαρά είναι οι τιμές οπότε ας κάνουμε ενα κίνημα να μπούν και άλλα διόδια και να γίνουν και πιο ακριβά!
Οσο χάνουνε αυτοι το όποιο δίκιο τους με τέτοιες δηλώσεις άλλο τοσο το χάνουμε κι εμεις που αντι να μας νοιαζει το πρόβλημα μας νοιάζουν τα κινήματα
-
Ο χρήστης zamc έγραψε:
Τώρα βασικά ενώ καθόλου δεν με νοιάζει για το 'κινημα' μάλλον το πρόβλημά μας ειναι το κίνημα και όχι οι τιμές των διοδίων? Οκ τότε πάω πάσο! Μιά χαρά είναι οι τιμές οπότε ας κάνουμε ενα κίνημα να μπούν και άλλα διόδια και να γίνουν και πιο ακριβά!Οσο χάνουνε αυτοι το όποιο δίκιο τους με τέτοιες δηλώσεις άλλο τοσο το χάνουμε κι εμεις που αντι να μας νοιαζει το πρόβλημα μας νοιάζουν τα κινήματα
Διαβαζεις τι γραφουν οι αλλοι ή απαντας σε αυτα που νομιζεις οτι γραφουν;
-
Έτυχε να ξαναπάρω σήμερα Α.Ο. μετά από πολλούς μήνες. Δε μου πάει καρδιά να μη πληρώσω διόδια.
Λίγο οφφ τοπικ ερώτηση (ας τη μεταφέρει ο Βιλλ όπου νομίζει καλύτερα): Ποιο είναι το υλικό το μαγικό στην Α.Ο που παρόλο που έχει την κίνηση της αρκούδας μένει τζάμι ενώ π.χ. στα Καμένα βούρλα αισθάνομαι να τον τινάζω τον κουραμπιέ; -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Διαβαζεις τι γραφουν οι αλλοι ή απαντας σε αυτα που νομιζεις οτι γραφουν;Έτσι νομιζω, αν δείς το προηγούμενο μύνημα του φίλου πάνω απο το προηγούμενο δικό μου, για το κίνημα μιλησε και για τις δηλώσεις κάποιας κυρίας απο αυτους.
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Τι είναι πιο δίκαιο? Να πληρώνουν για ένα έργο αυτοί που τελικά θα το χρησιμοποιούν, ναι? Αν υποθέσουμε ότι έτσι είναι, τότε τα χρήματα που θα πάρει η εκάστοτε κατασκευαστική κοινοπραξία από τους οδηγούς τους οποίους μέσω διοδίων σε άσχετους δρόμους έχει ορίσει με τις ευλογίες του κράτους ως 'σπόνσορες' του νέου έργου, δε θα πρέπει να είναι παρά ΔΑΝΕΙΚΑ (αναμφίβολα, κάποιοι θα σκεφτούν ότι είμαι εξωγήινος διαβάζοντας την προηγούμενη πρόταση ). Άρα λοιπόν, κανονικά, αφού ολοκληρωθεί το έργο και δοθεί στην κυκλοφορία, ένα μεγάλο μέρος από τα χρήματα που θα συγκεντρώνονται από τα διόδια που θα έχει ο νέος δρόμος θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί για να ξεπληρώσει αυτά τα δανεικά. Θα πρέπει δηλαδή, αν θέλουμε να είμαστε δίκαιοι, να μπορείς να πας με τις αποδείξεις που θα έχεις μαζέψει από το δρόμο Β, οι οποίες θα αναγράφουν 'διόδια υπερ κατασκευής δρόμου Α' (ή κάπως έτσι) και να σου δίνουν τα χρήματά σου (ή ένα μεγάλο μέρος από αυτά) πίσω. Ναι ή όχι? Ή, αν θες, να μπορείς να δίνεις τις αποδείξεις αυτές αντί χρημάτων όταν περνάς κι εσύ από τα διόδια του δρόμου Α, για να 'πατσίσεις'.
Θα ήταν, αλήθεια, τόοοοοσο δύσκολο να γίνει (αν υπήρχε ο στοιχειώδης σεβασμός προς τον πολίτη/οδηγό)?
Αυτό έχω γράψει κι εγώ επανειλλημένα. Επειδή όμως ως γνωστόν τα λεφτά σου πίσω δεν τα παίρνεις ποτέ σε μετρητά, είχα προτείνει το ρεαλιστικότερο (πιστεύω) να τα παίρνεις πίσω σε δωρεάν διελεύσεις. Μάλιστα ακόμα συμβιβαστικότερος είχα προτείνει και απομείωση της αξίας του δανικού κεφαλαίου προτείνοντας για κάθε 3 αποδείξεις να παίρνεις 2 δωρεάν διελεύσεις στον καινούριο δρόμο. Αλλά μπροστά στην απληστία που διακρίνει τις κατασκευαστικές (καλά κάνουν, ιδιώτες είναι όχι κοινωφελές ίδρυμα) και ακόμα περισσότερο στην εγκληματική απροθυμία των κρατικών αξιωματούχων να προστατεύσουν το δημόσιο συμφέρον (μμμμμμ... μίζα...), σάμπως έχει καμμία θέση κανένα λογικό επιχείρημα; Φωνή βοώντων εν τη ερήμω είμαστε φίλε nidosan...
-
-
Κάτσε λίγο γιατί έχω μπερδευτεί και εγώ. Προφανώς δεν υπάρχει ένα καπετανάτο.
Το καπετανάτο diodiastop (ο γνωστός γέρος) έχει τις εξής θέσειςhttp://2.bp.blogspot.com/_SecS7HdN560/T ... 01_Pa1.jpg
Για να το κάνω λιανά διάβασε τι ακολουθεί μετά το ρήμα ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ.
Αυτοί εδώ από την άλλη
http://epitropesdiodiastop.blogspot.com ... _1989.html
δεν πέφτουν στη λούμπα των πρώτων να απαιτήσουν κάτι συγκεκριμένο, απλά εκφράζουν την αγανάκτηση τους με την μαλακία που δέρνει τις εκάστοτε κυβερνήσεις.
Δεν νομίζω κάποιος να μην συμφωνεί με αυτό (με τη μαλακία που δέρνει τις κυβερνήσεις) αλλά το δεν πληρώνω είναι μια αρκετά γενικευμένη θέση.
Πχ τώρα που θα γενικευτεί το θέμα και στα μέσα μαζικής μεταφοράς τι θα γίνει; Θα παίζει ο κόσμος μπούφλες με τους ελεγκτές; (αν τυχόν κάνουν τον κόπο και αρχίσουν να εμφανίζονται οι τελευταίοι)Λένε πάντως και το χαριτωμένο 'Δεν πληρώνουμε την κρίση τους'. Άραγε τι καίνε τα αμάξια τους; Κάτουρο; Βενζίνη (νοθευμένη) δεν βάζουν και αυτοί με 1,60; Για αυτό δεν σκέφτονται να κάνουν κάτι; Το μετρό πχ και τα διόδια είναι η πεμπτουσία της κρίσης;
Από την άλλη βλέπω ασχολούνται και με το θέμα των ΧΥΤΑ, πράγμα καλό αλλά τελικά μήπως ξεφεύγει το κίνημα; Γιατί άλλο να επιδιώκεις 2-3-5 συγκεκριμένα πράγματα και άλλο να διαμαρτύρεσαι γενικά.
Μήπως πρέπει να γίνει ειδικό θέμα 'ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ' γιατί πολύ σύντομα μόνο για διόδια δεν θα μιλάμε. Ο γέρος θα μείνει μόνο να κράζει για τα Κιούρκα.
-
Σόρυ για το 2ο ποστ αλλά βαριόμουνα να κάνω επεξεργασία.
Πιο πολύ νόημα θα είχε το αίτημα να μην πληρώνουμε τέλη τα οποία έχουν καταντήσει μαζί με τη βενζίνη ένα ακόμα χαράτσι είδος άμεσου φόρου που προκύπτει από την ανικανότητα της κυβέρνησης να εισπράτει από αυτούς που πρέπει παρά τα διόδια.
Δεν είδα όμως να υπάρχει αυτό σαν αίτημα. Δηλαδή αν είναι να πληρώνουμε διόδια σε ιδιώτες να μην πληρώνουμε τέλη ή τέλος πάντων όχι τόσο αυξημένα.'Το Αιγάλεω και ο Γάβρος να κερδάνε και οι άλλοι να πάνε να γ@μηθούν...'
Sounds familiar?
-
Ο χρήστης imago έγραψε:
Έτυχε να ξαναπάρω σήμερα Α.Ο. μετά από πολλούς μήνες. Δε μου πάει καρδιά να μη πληρώσω διόδια.
Λίγο οφφ τοπικ ερώτηση (ας τη μεταφέρει ο Βιλλ όπου νομίζει καλύτερα): Ποιο είναι το υλικό το μαγικό στην Α.Ο που παρόλο που έχει την κίνηση της αρκούδας μένει τζάμι ενώ π.χ. στα Καμένα βούρλα αισθάνομαι να τον τινάζω τον κουραμπιέ;Δεν υπάρχουν μαγικά υλικά, υπάρχει συνεχής συντήρηση. Είναι μια δουλειά που δεν τελειώνει ποτέ και όσο μεγαλύτερη χρήση γίνεται στον δρόμο, τόσο πιο συχνά πρέπει να γίνεται. Παρεμπιπτόντως, αυτή η συντήρηση που θαυμάζεις και που όλοι απολαμβάνουμε, στοιχίζει ΠΟΛΛΑ χρήματα, αλλά λειτουργεί ανταποδοτικά σε άνεση, μακροζωία των μερών του αυτοκινήτου και κυρίως σε ασφάλεια.
Παρόλα αυτά, σε κάποια σημεία και στην Α.Ο. ο ασφαλτοτάπητας θέλει βελτίωση. Το πρώτο που μου έρχεται στο μυαλό είναι στην έξοδο προς Λαμία, όπου η άσφαλτος έχει κάτσει.
Έχει ενδιαφέρον το ότι υπάρχει λυσσαλέος πόλεμος ενάντια στα διόδια στους καλούς αυτοκινητόδρομους, αλλά πλήρης αδιαφορία για την τραγική κατάσταση των υπόλοιπων δρόμων μας που όχι απλά κάνουν την ζωή μας δύσκολη και ακριβή, αλλά και επικίνδυνη. Ζω για την στιγμή που οι κάτοικοι των πόλεων θα αρχίσουν να απαιτούν με την ίδια θέρμη να είναι τα καπάκια των υπονόμων στο ίδιο επίπεδο με τους δρόμους, και για την μέρα που κανένας εργολάβος δεν θα πληρώνεται αν δεν έχει κλείσει πρώτα χωρίς σαμαράκια όλες τις τρύπες που άνοιξε για να κάνει οποιοδήποτε έργο.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Πιο πολύ νόημα θα είχε το αίτημα να μην πληρώνουμε τέλη τα οποία έχουν καταντήσει μαζί με τη βενζίνη ένα ακόμα χαράτσι είδος άμεσου φόρου που προκύπτει από την ανικανότητα της κυβέρνησης να εισπράτει από αυτούς που πρέπει παρά τα διόδια.Κι εγώ μαζί σου φίλε σ αυτό. Το θέμα είναι να ξεκαθαρίσουμε αν είναι διοδια αυτο ή τέλη που είναι πιο άδικο να πληρώνουμε. Γιατι όλα μαζί ειναι πολύ! Το θέμα μας εδώ δε νομίζω να είναι το τί κάνει ενα κίνημα. Ποτε δεν ήμουν δε κανένα! Το θέμα είναι να δούμε αν μπορούμε να κάνουμε κάτι για το θέμα, γιατι απο ότι βλέπω όλοι συνφωνούμε στο θέμα οτι ειναι ακριβά τα διόδια και διαφωνούμε στο αν κάνει καλά ή όχι ενα κίνημα! Σκασίλα μου για το κίνημα, πιο πολύ με ενδιαφέρει να βρεθεί ενας τρόπος να πληρώνουμε πιο ορθολογικά στα διόδια και το κατα πόσο είναι νόμιμα όλα αυτά ή όχι!
Έχει ενδιαφέρον το ότι υπάρχει λυσσαλέος πόλεμος ενάντια στα διόδια στους καλούς αυτοκινητόδρομους, αλλά πλήρης αδιαφορία για την τραγική κατάσταση των υπόλοιπων δρόμων μας που όχι απλά κάνουν την ζωή μας δύσκολη και ακριβή, αλλά και επικίνδυνη. Ζω για την στιγμή που οι κάτοικοι των πόλεων θα αρχίσουν να απαιτούν με την ίδια θέρμη να είναι τα καπάκια των υπονόμων στο ίδιο επίπεδο με τους δρόμους, και για την μέρα που κανένας εργολάβος δεν θα πληρώνεται αν δεν έχει κλείσει πρώτα χωρίς σαμαράκια όλες τις τρύπες που άνοιξε για να κάνει οποιοδήποτε έργο.
Απόλυτα σύμφωνο με βρίσκεις, απλά το οτι γίνεται μόνο το ένα δεν αποτελεί μειονέκτημα για όποιον το κάνει. Πρέπει να μας νοιάζει για όλα όπως είπες. ΚΑι πρεπει απο κάπου να ξεκινήσει κανείς. Απλά πρεπει να βρεθεί ο σωστός τρόπος. Και να σε νοιάζει και να παλεύεις για όλα.
Το 'κίνημα' και καλά είναι μια προσπάθεια σε κάτι που να συμφωνήσω πως έχει χίλια άσχημα (ερχονται στη δημοσιότητα άτομα που ίσως μόνο αυτό τους νοιάζει ή παίζονται τοπικά συμφέροντα και πολλά άλλα ίσως) όμως μέσα σ όλα αυτά ειναι μια αρχή (ίσως κακή) το θέμα είναι να ξυπνήσουμε και να αντιδρούμε με σωστό τρόπο και να διεκδικούμε ότι μας αξίζει. Και να το κάνουμε για όλα και όχι μόνο για ότι συμφέρει μόνο εμάς!
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Έχει ενδιαφέρον το ότι υπάρχει λυσσαλέος πόλεμος ενάντια στα διόδια στους καλούς αυτοκινητόδρομους, αλλά πλήρης αδιαφορία για την τραγική κατάσταση των υπόλοιπων δρόμων μας που όχι απλά κάνουν την ζωή μας δύσκολη και ακριβή, αλλά και επικίνδυνη.Πράγματι. Ο καλός και σωστός αυτοκινητόδρομος ας έχει διόδια.
Προσωπικά, βγαίνω από τα ρούχα μου όταν πληρώνω για το κομμάτι των Τεμπών (τελειώστε το, κάντε το αυτοκινητόδρομο και ΜΕΤΑ θα πληρώνω μετά χαράς) ή για κομμάτια της Κορίνθου - Πατρών. Πλάκα μας κάνουν;Ζω για την στιγμή που οι κάτοικοι των πόλεων θα αρχίσουν να απαιτούν με την ίδια θέρμη να είναι τα καπάκια των υπονόμων στο ίδιο επίπεδο με τους δρόμους, και για την μέρα που κανένας εργολάβος δεν θα πληρώνεται αν δεν έχει κλείσει πρώτα χωρίς σαμαράκια όλες τις τρύπες που άνοιξε για να κάνει οποιοδήποτε έργο.
Λυπάμαι αν σε προσγειώνω, αλλά αυτή η στιγμή έχει τοποθετηθεί, χρονικά, αρκετά μετά το πέρας της ζωής σου
-
Αθήνα
Με μηχανήματα του δήμου ο δήμαρχος Στυλίδας Απόστολος Γκλέτσος γκρέμισε τις προστατευτικές μπάρες κοντά στα διόδια της Πελασγίας δημιουργώντας έναν παράπλευρο δρόμο, έτσι ώστε οι κάτοικοι της ανατολικής Φθιώτιδας να έχουν ελεύθερη διέλευση χωρίς να πληρώνουν διόδια.Είναι χαρακτηριστικό ότι ο κ. Γκλέτσος βρέθηκε και ο ίδιος πάνω στο χωματουργικό μηχάνημα του Δήμου Στυλίδας, για να γκρεμίσει τις παράπλευρες μπάρες. Μάλιστα, κάποια στιγμή προκλήθηκε ένταση, όταν αστυνομικοί προσπάθησαν μάταια να τον εμποδίσουν.
Στην περιοχή, όπου βρίσκονται ισχυρές δυνάμεις της αστυνομίας από την Φθιώτιδα και τη Μαγνησία, οι διαβουλεύσεις είναι σε εξέλιξη. Παράλληλα συνεργεία της εταιρείας που εκμεταλλεύεται τα διόδια βρίσκονται στο σημείο, προκειμένου να αποκαταστήσουν τις ζημιές, μόλις απομακρυνθούν τα μηχανήματα του δήμου της Στυλίδας.
Οι κάτοικοι της ανατολικής Φθιώτιδας δεν έχουν άλλο δρόμο, για να μετακινηθούν εσωτερικά στο δήμο και είναι υποχρεωμένοι να περνούν από τα διόδια. Στους κατοίκους της περιοχής έχουν δοθεί κάρτες ελεύθερης διέλευσης μόνο από τα διόδια της Πελασγίας, αλλά για ένα μικρό διάστημα είχαν ακυρωθεί.
Τα τελευταία εικοσιτετράωρα μετά από διαβουλεύσεις και διαπραγματεύσεις ισχύουν εκ νέου οι συγκεκριμένες άδειες.
Πάντως, ο δήμαρχος της Στυλίδας κ. Απόστολος Γκλέτσος δηλώνει σε όλους του τόνους ότι στόχος του είναι «να αποκαταστήσει την απρόσκοπτη και χωρίς κόστος επικοινωνία μεταξύ των δημοτικών διαμερισμάτων του δήμου του…» και μάλιστα, όπως δήλωσε, δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να επανέλθει εκ νέου στην περιοχή των διοδίων.
Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231073841
Μισές δουλειές, έπρεπε να πάρει τα μηχανήματα και να πάρει σβάρνα ΚΑΙ τα διόδια Και μετά να κατέβει ωσάν απελευθερωτής του 1821 και στην Πατρών - Κορίνθου
-Διοδια- ...δεν πληρωνω!!!