Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    mx-5 vs MR2
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. mx-5 vs MR2
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    20
    37
    121
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Μου φενεται το 1.6 δεν εχει μπλοκε διαφορικο οπως το 1.8 πραγμα που ειναι πολυ βασικο.Επισης δεν νομιζω το 1.6 να ειναι τοσο παιχνιδιαρικο οσο το 1.8.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        efthymis last edited by

        Μπλοκε εχουν τα 1,8 Μκ2,5 (01-05) και τα 2λιτρα Μκ3 (05-κ.ε.) Τα υπολοιπα οχι, αλλα ειναι μια δυνατοτητα που δε θα τη χρειαστεις με το 'καλημερα' αν δεν εχεις εμπειρια ενω με κοστος περιπου 400€ μπαινει. Επαναλαμβανω, για μεταχειρισμενο μιλαμε, οποτε αυτο που ψαχνουμε αρχικα ειναι η σωστη συντηρηση. Μακαρι να βρει καλο σπορτυ με 10Κ

        Επισης η διασκεδαση στην προκειμενη περιπτωση δεν μετριεται με αλογα -μονο- και με 110 πισωκινητα αλογα μια χαρα θα διασκεδασει ο φιλος. Αν δεν τον καλυπτει μελλοντικα μπορει ειτε να το αναβαθμισει ειτε να παει σε κατι πιο δυνατο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • ?
          A Former User last edited by

          Εγώ γιατί έχω την εντύπωση ότι τα αρχικά ΜκΙ ακόμα και τα 1,6 είχαν μπλοκέ;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Σωστος ! και ειχαν και πιο πολυ δυναμη.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              efthymis last edited by

              Ειχαν μεχρι το 1994. Δεν το ανεφερα γιατι δε νομιζω να ειναι στις επιλογες του φιλου. Γνωμη μου, να μην κοιταξει πιο παλια απο τα Μκ 2,5 (το φεισλιφτ δηλαδη που εγινε το 2001)

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                dimgster last edited by

                Ο χρήστης Professeur έγραψε:
                Πάρε ένα ΜΧ καλοδιατηρημένο να χαρείς και να μάθεις. Από το άλλο μόνο θα πάθεις.
                Αν πάντως καταλήξεις σε MR κάνε τη χάρη στον εαυτό σου και πάρε το με esp. Μια μάντρα που θα γλυτωσεις θα ισοφαρίσει τη διαφορά στα λεφτά.

                Δεν ισχυει τίποτα από αυτά για το mr2.

                Μια χαρά είναι το αμάξι... θα πρέπει να το πιέσεις πολύ και να φτάσεις στα όρια του για να σε δαγκώσει.

                Επίσης ESP είχε μόνο η έκδοση με το ημιαυτόματο κιβώτιο το οποίο είναι χάλια και ακυρώνει όλη τη λογική του αυτοκινήτου.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • M
                  mikegr last edited by

                  Ο χρήστης mag/fmx έγραψε:
                  Σωστος ! και ειχαν και πιο πολυ δυναμη.

                  και ηταν σαφως ελαφρυτερα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dimgster last edited by

                    Πάρε mk 2.5 και σίγουρα 1.8 αν σε ενδιαφέρει να μάθεις...

                    Το mr2 ειναι καλύτερο αμάξι στο οδηγικό κομμάτι...
                    Απίστευτο τιμόνι
                    πολύ καλά φρένα (άμεσα, δυνατά, δεν κουράζονται λίγο ευαίσθητο ABS αν δεν έχεις καλό λάστιχο)
                    πολύ άμεσο turn in
                    ουδέτερη συμπεριφορά αν το μάθεις λίγο και δεν είσαι άτσαλος
                    πολύ μακρύ σασμάν (κυρίως 5 και 6η)
                    αξιόπιστο (μιλάω για τα facelift) και πολύ οικονομικό στη χρήση και συντήρησή του
                    του λείπει η δύναμη...

                    από την άλλη το mx5 1.8 ειναι πιο ολοκληρωμένο σαν αμάξι
                    παίζεις μαζί του και με λίγα χιλιόμετρα (οπότε δε σου φαίνεται και τόσο η έλλειψη δύναμης, που και αυτό δεν έχει)
                    ειναι πιο χρηστικό
                    ειναι πολύ αξιόπιστο

                    το κυριότερο ατου του mx που αρκει από μόνο του για να το επιλέξεις ειναι η μεταπώληση...
                    απλα στο mr2 την ξεχνάς...

                    όποιο και να πάρεις θα μάθεις πολλά και θα το ευχαριστηθείς...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      heras last edited by

                      Ειχα mr2 κ mx5...τα χω ξαναγραψει...με δυο λογια: Πιο απαιτητικο το mr2, δυσκολα θα παρει τις γωνιες του mx5, καλυτερο κρατημα, φρενα, θεση οδηγησης. Απλα δεν μπορεις να το πας αργα...καρτ!. Πιο ευκολο κ ανεμελο το mx5, μπορεις να κανεις κ τη βολτιτσα σου χαλαρος κ να λυσσαξεις στην πιστα με την ιδια ανεση. Πιο αξιοπιστο αλλα καιει περισσοτερο

                      Μπορω να γραψω σελιδες κ για τα δυο αλλα το χουμε εξαντλησει το θεμα κ βαριεμαι

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        jpl73 last edited by

                        Να συμπληρώσω μια λεπτομέρεια, οτι τα MR2 χωράει και λίγο πιο ψηλούς επιβάτες. Το ΜΧ5 είναι λιγο πιο 'χαμηλοντάβανο'.
                        Δοκίμασέ τα πριν αποφασίσεις.....
                        Νομίζω και τα δύο θα τα χαρείς..!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • xenos
                          xenos last edited by

                          Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                          Εγώ γιατί έχω την εντύπωση ότι τα αρχικά ΜκΙ ακόμα και τα 1,6 είχαν μπλοκέ;

                          Mε δισκάκια και μετά από τόοοοοοοσα χρόνια είναι σχεδόν ελεύθερα.

                          Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mikegr last edited by

                            απο που κι ως που το mx5 πιο αξιοπιστο? Εμενα φιλος φαναρτζης που ειχε φτιαξει ενα καρο απο τετοια μου χε πει πως το mr2 ειναι το πιο καλοκατασκευασμενο της κατηγοριας του και με απαιχτο πλαισιο. Μετα ειναι το mx5

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Και τι σχέση έχει ο φαναρτζής με τα μηχανικά μέρη;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mikegr last edited by

                                μιλαμε για ποιοτητα κατασκευης. Ο ανθρωπος τα χει λυσει και τα χει δεσει, τα χει κοψει τα χει ξανακολλησει...
                                καλα απο Χοντα, αμετρητα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nonos last edited by

                                  Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                  Και τι σχέση έχει ο φαναρτζής με τα μηχανικά μέρη;

                                  Παμε παλι..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Ο λαστιχάς σου τι γνώμη έχει για τον κινητήρα της ΖΧ σου Νονέ;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      heras last edited by

                                      τα πρωτα mr2 (πριν το φ/λ) εκαιγαν λαδια...κ τα περισσοτερα εχουν αλλαξει μπλοκ (με του φ/λ). Μεγαλη ιστορια...

                                      παντως η γενικοτερη αισθηση κ των δυο αυτοκινητων ειναι παρομοια (ελαφρια, τρομερα τιμονια κ κιβωτια, παιχνιδιαρικα κλπ)...οι λεπτομερειες τα διαφοροποιουν...το σιγουρο ειναι κ για τα 2 οτι ειναι ο,τι πιο απολαυστικο υπαρχει σε φτηνο διθεσιο!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        meco last edited by

                                        Ο χρήστης nonos έγραψε:

                                        Και τι σχέση έχει ο φαναρτζής με τα μηχανικά μέρη;

                                        Παμε παλι..

                                        Ο λαστιχάς σου τι γνώμη έχει για τον κινητήρα της ΖΧ σου Νονέ;

                                        απο που κι ως που το mx5 πιο αξιοπιστο? Εμενα φιλος φαναρτζης που ειχε φτιαξει ενα καρο απο τετοια μου χε πει πως το mr2 ειναι το πιο καλοκατασκευασμενο της κατηγοριας του και με απαιχτο πλαισιο. Μετα ειναι το mx5

                                        Αν δεν είχες πετάξει εκείνο το 'αξιόπιστο' τότε οι δύο από-πάνω δεν θα είχαν δίκιο.
                                        Αν μιλάς μόνο για πλαίσιο και ποιότητα κατασκευής τότε δεκτό. Συνυπογράφω μάλιστα.
                                        Ένα mx-5 σε σύγκριση με ένα mr2 αντίστοιχης ηλικίας είναι κουδουνίστρα. To προηγούμενο TT (εννοείται και η Ζ3-αυτή υπολείπεται και από το mx5) δεν είχαν τόση συμπαγή αίσθηση.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1
                                        • 2
                                        • 2 / 2
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr