-
Ο χρήστης ntinaras έγραψε:
Δεν θα κοιμουνταν οι υπαλληλοι ,απλα θα ηταν λιγοτεροι.Βεβαια θα μπορουσαν να σβηνουν και τα φωτα,να μην δουλευουν τα συνεργεια οδικης βοηθειας κλπ
ποιο το νοημα να εχεις εναν υπαλληλο το βραδυ που θα κοστιζει περισσοτερο απο τα εσοδα του ταμειου?
τα φωτα αν δε δουλευουν το βραδυ ποτε θα δουλευουν?Αφου δεν θα πληρωνει κανεις διοδια το βραδυ γιατι να αναβουν φωτα;
-
σωστα,να το κανουμε σα jukebox που οταν ριχνω το κερμα να αναβει ενα φως.τυχαιο καθε φορα
-
Ο χρήστης ntinaras έγραψε:
σωστα,να το κανουμε σα jukebox που οταν ριχνω το κερμα να αναβει ενα φως.τυχαιο καθε φοραΉ σαν κουλοχερη!
-
Ο χρήστης stam69 έγραψε:
Τυχόν έκπτωση με το μηχανάκι (που ήδη ισχύει), θα αποσκοπεί στη μείωση των ουρών στα διόδια (ταχύτερη διέλευση)Ταχύτερη διέλευση??? μάλλον δεν έχεις πετύχει πολλές μηχανές μπροστά σου...
Περνάνε την ουρά των αυτοκινήτων σαν να είναι στην Πανεπιστημίου...
Κάθονται στο γκισέ,ψάχνουν την νεκρά (και παρακαλάς να έχουν βάλει καλά λάδια), βγάζουν το γάντι, ανοίγουν το μπουφάν,σηκώνουν την ζελατίνα του κράνους,βγάζουν το πορτοφόλι, δίνουν το αντίτιμο, πέρνουν τα ρέστα, τα βάζουν στο πορτοφόλι, κουμπώνουν το μπουφάν, βάζουν το γάντι, στηρίζονται στο άλλο πόδι, βάζουν 1η, κατεβάζουν την ζελατίνα...και μετά απο 1,5 λεπτό φεύγουν, αφού έχουν γράψει τους υπόλοιπους στα...παλιά τους παπούτσια...ΠΡΟΣΟΧΗ!
Απλά μία αναφορά για μερικά ζώα με δίτροχα...όχι αρχή για διαμάχες...ζώα υπάρχουν και με 2 τροχούς, με 3, με 4, με 6, με 8 κλπΥΓ. Έχω μηχανή και πριν ξεκινήσω έχω το ακριβές αντίτιμο στην τσέπη μου...
-
Αντιγράφω από την http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=238662
Οσοι βρέθηκαν στα Εξάρχεια προχθές διαπίστωσαν πως το «κίνημα» έχει μεγαλώσει τόσο που δεν περιορίζεται, ούτε και καθορίζεται πλέον μόνο από την άρνηση πληρωμής στα διόδια. Προσανατολίζεται μάλιστα σε συμπόρευση με εργαζόμενους που διαφοροποιούνται από την εκάστοτε συνδικαλιστική «ομπρέλα» και σε νέες δράσεις, με απώτερο στόχο την κατάργηση των εισιτηρίων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και στα νοσοκομεία. Εξελίσσεται σε νέο κοινωνικό μοντέλο, πολιτικοποιημένο αλλά χωρίς κομματικές ταμπέλες, από πολίτες που μοιράζονται το ίδιο όραμα: την αφύπνιση των συμπολιτών τους και τη νόμιμη, σύμφωνα με όσα υποστηρίζουν, άμυνά τους στις «ληστρικές επιδρομές τής (όποιας) εξουσίας στις τσέπες των πολιτών»
Έτσι, για να ξέρουμε με ποιούς έχουμε να κάνουμε ...
-
Έχουν εισιτήριο τα νοσοκομεία;
-
Kαι βέβαια έχουν.
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
Έχουν εισιτήριο τα νοσοκομεία;3 ευρώ και τώρα 5 ευρώ από το 2011. Σκοπός ήταν να μειωθούν με το εισιτήριο αυτό οι συνεχείς επισκέψεις των κατά φαντασία ασθενών που προκαλούσαν σοβαρότατη οικονομική αιμορραγία στο σύστημα.
Εννοείται ότι το εισιτήριο δεν αφορά θέματα άμεσης ανάγκης ή προσφορά πρώτων βοηθειών. Άλλωστε η θέση 'χώσιμο' στα νοσοκομεία θεωρούνται οι εντατικές που εξ ορισμού δεν έχουν φακελάκι.
-
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
Nα γίνει επισύναψη παρακαλώ για να το διαβάζουν οι υπέρμαχοι των εργολάβων, μέχρι να το εμπεδώσουν.
Τι πάει να πει κύριε, αναλαμβάνεις το έργο του κράτους δανειζόμενος από το κράτος? Τα έχεις? Φτιαχτο! Δεν τα έχεις? Τον πούλο!
Έτσι γίνομαι εργολάβος-κατασκευαστής και εγώ άμα λάχει να 'ούμε.Aμα δεν έχει λεφτά να βάλει το κράτος σαν συμμετοχή , τα βάζει από τα διόδια που παίρνει η εταιρεία κατά την διάρκεια του έργου .
Τον πούλο δεν τον παίρνει η ξένη εταιρεία που δεν θα κάνει το έργο , αφού θα βρεί κάπου αλλού στον κόσμο να κάνει , αλλά εσύ και εγώ και όλοι μας που θα μείνουμε με τους δρόμους του 60 και τους 40-50 νεκρούς του σαβατοκύριακου , όπως συνέβαινε μερικά χρόνια πριν .Πριν γράψετε οι πιτσιρικάδες , ελάτε σε επαφή με τον πραγματικό κόσμο γιατί στην ονειροχώρα έχει δρομάρες και ουρί του παραδείσου .
δηλαδη να τους παρουμε και πιπα που πρωτα μας κλεβουν και μετα με ρυθμο χελωνας φτιαχνουν τα αυτονοητα?..
Και βέβαια να τους πάρουμε και π$#@α...Αλλα όταν σε παίρνουνε απ' τον κ@λο, μετα λίγο σε πειράζει η π@#α...!! Οπως εμείς που πληρώνουμε διόδια δυο φορές για να περνάμε τα Τεμπη. Προσέξτε....!! Τον παλιό δρόμο των Τεμπών, οχι τα τούνελ...! Αυτά, ΟΤΑΝ θα γίνουν....Κι όταν θα πεσει κανας βράχος στο κεφάλι κανενός διερχόμενου πολίτη, η εταιρία θα τη βγάλει λάδι ασφαλώς!! Κι όταν θα γίνει καμμιά σοβαρή κατολίσθηση απο τα φουρνέλα και κλείσει ο δρομος για κανα 6άμηνο, η εταιρία θα αποζημιώσει όλους οσοι παθουν οικονομική ζημιά. Και θα αποκαταστήσει όλα τα παρακαμπτήρια δίκτυα που θα καταστραφούν απο την αναγκαστική διέλευση βαρέων οχημάτων....Ωπα..!! Για κάτσε....Η κατολίσθηση έχει γίνει ήδη απ΄οτι θυμάμαι , οι αποκαταστάσεις εχουν γίνει και οι αποζημιώσεις έχουν δοθεί....??
Αλλα δε βαριέσαι..? Νομοταγείς πολίτες μάγκες...!! Πανω απ΄ολα νομοταγείς πολίτες να είστε....!! Κι εγω περυσι που πληρωσα Λαρισα-Βόλος, Βόλος-Λαρισα κοντά 5 ευρώ νομοταγής πολίτης ημουν. Βεβαια στο γυρισμό προς Λαρισα, επρεπε να περιμένω και 10 λεπτα στην ουρά μιας και δούλευαν μόνο 2 ταμεία...!! Ετσι κάνω κι εγω στην επιχείρηση μου....Οταν πεφτει πολύς κόσμος στο ταμείο, βαζω τα προβατάκια στη σειρά και τους λέω ' ΖΩΑ, θα είστε νομοταγείς και θα περιμένετε υπομονετικά να με πληρώσετε...!' Βέβαια, ενίοτε πετάγεται και κανας μαγκάκος και μου λέει, 'βαλτη στον κ@$$ο σου την κωλομπλούζα σου, θα παω να πάρω απο αλλού....', αλλα δε φταίει αυτός. Φταιει το κωλοκράτος που δίνει τη δυνατότητα στα ΖΩΑ να βρισκουν και αλλού καλύτερες υπηρεσίες και προιόντα απο μένα, με αποτέλεσμα αυτά να εχουν εναλλακτικές....!! Ευτυχώς που εχει μεριμνησει για τους δρόμους και τα ΖΩΑ ΔΕΝ έχουν εναλλακτικές..!
-
Ο χρήστης k2825 έγραψε:
Αντιγράφω από την http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=238662Οσοι βρέθηκαν στα Εξάρχεια προχθές διαπίστωσαν πως το «κίνημα» έχει μεγαλώσει τόσο που δεν περιορίζεται, ούτε και καθορίζεται πλέον μόνο από την άρνηση πληρωμής στα διόδια. Προσανατολίζεται μάλιστα σε συμπόρευση με εργαζόμενους που διαφοροποιούνται από την εκάστοτε συνδικαλιστική «ομπρέλα» και σε νέες δράσεις, με απώτερο στόχο την κατάργηση των εισιτηρίων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και στα νοσοκομεία. Εξελίσσεται σε νέο κοινωνικό μοντέλο, πολιτικοποιημένο αλλά χωρίς κομματικές ταμπέλες, από πολίτες που μοιράζονται το ίδιο όραμα: την αφύπνιση των συμπολιτών τους και τη νόμιμη, σύμφωνα με όσα υποστηρίζουν, άμυνά τους στις «ληστρικές επιδρομές τής (όποιας) εξουσίας στις τσέπες των πολιτών»
Έτσι, για να ξέρουμε με ποιούς έχουμε να κάνουμε ...
Μάλιστα... μάλιστα... Κοινώς στα ήδη επιδοτούμενα ΜΜΜ να έχουμε ακόμα μεγαλύτερη επιδότηση. Επιπλέον το συμβολικό ποσό των 3 ή 5 ευρώ (όσο ένας καφές σε απογευματινό μαγαζί) για τα Νοσοκομεία να μειωθεί στο μηδέν.
Το κίνημα των τζαμπατζήδων συνεχίζει ακάθεκτο. Πάντως σήμερα προκάλεσε αμηχανία στην Ελληνική αντιπροσωπεία η δήλωση του Γερμανού Υπουργού Οικονομικών ο οποίος ούτε λίγο ούτε πολύ είπε 'δεν μπορεί ο Γερμανός πολίτης να φορολογείται άγρια και να δουλεύει ως τα 67 ενώ ο αντίστοιχος Έλληνας να φορολογείται όπως φορολογείται και να δουλεύει ως τα 59' (στοιχεία βασισμένα στο μέσο χρόνο συνταξιοδότησης Γερμανίας και Ελλάδος.
Θα έχει πλάκα
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Μάλιστα... μάλιστα... Κοινώς στα ήδη επιδοτούμενα ΜΜΜ να έχουμε ακόμα μεγαλύτερη επιδότηση. Επιπλέον το συμβολικό ποσό των 3 ή 5 ευρώ (όσο ένας καφές σε απογευματινό μαγαζί) για τα Νοσοκομεία να μειωθεί στο μηδέν.
Το κίνημα των τζαμπατζήδων συνεχίζει ακάθεκτο. Πάντως σήμερα προκάλεσε αμηχανία στην Ελληνική αντιπροσωπεία η δήλωση του Γερμανού Υπουργού Οικονομικών ο οποίος ούτε λίγο ούτε πολύ είπε 'δεν μπορεί ο Γερμανός πολίτης να φορολογείται άγρια και να δουλεύει ως τα 67 ενώ ο αντίστοιχος Έλληνας να φορολογείται όπως φορολογείται και να δουλεύει ως τα 59' (στοιχεία βασισμένα στο μέσο χρόνο συνταξιοδότησης Γερμανίας και Ελλάδος.
Θα έχει πλάκα
2 εικονες, 2000λεξεις.
-
Κυριακή πάντως που έχει free pass να πάω καμία βολτούλα;
-
Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
Κυριακή πάντως που έχει free pass να πάω καμία βολτούλα;Να πας να ξεμπουκωσει
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Κυριακή πάντως που έχει free pass να πάω καμία βολτούλα;
Να πας να ξεμπουκωσει
-
Θα με ενδιέφερε η επιχειρηματολογία όσων θεωρούν λογικό και δίκαιο το να προ-πληρώνει το δρόμο Α [μέσω διοδίων] ο χρήστης του δρόμου Β, ο οποίος μπορεί το δρόμο Α να μην τον χρησιμοποιήσει ποτέ [ενώ αντιθέτως θα μπορεί να τον χρησιμοποιεί οποιοσδήποτε δεν προ-πλήρωσε ούτε 1 ευρώ για να κατασκευαστεί].
-
Ο χρήστης kristosFM έγραψε:
2 εικονες, 2000λεξεις.
Κι άλλη 1 εικόνα, άλλες 1000
Περάστε ελεύθερα (όχι δωρεάν, αλλά πάντως με δική σας ευθύνη).
-
ποιος δρομος ειναι αυτος?
-
Κορίθνου-Πατρών;
Δεν νομίζω..Για τέτοιους δρόμους δεν υφίσταται λόγος να πληρώσεις αλλά συγκριτικά με την αττική οδό δεν μου πάει να μην πληρώσω.
Ο μόνος λόγος είναι να πηγαίνουν τα επιπλέον χρήματα (που νομίζω αυτό συμβαίνει) στην εταιρία και όχι στο δημόσιο. -
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα, η Εθνική Οδός Κορίνθου-Πατρών.
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Θα με ενδιέφερε η επιχειρηματολογία όσων θεωρούν λογικό και δίκαιο το να προ-πληρώνει το δρόμο Α [μέσω διοδίων] ο χρήστης του δρόμου Β, ο οποίος μπορεί το δρόμο Α να μην τον χρησιμοποιήσει ποτέ [ενώ αντιθέτως θα μπορεί να τον χρησιμοποιεί οποιοσδήποτε δεν προ-πλήρωσε ούτε 1 ευρώ για να κατασκευαστεί].Την βινιετα εννοεις;
-Διοδια- ...δεν πληρωνω!!!