-
-
Ο χρήστης paddler έγραψε:
Με το δίκιο του. Εναλλακτικά εγώ θα ζήταγα απο τον οδηγό του Fluence να με αφήσει σε στάση των ΚΤΕΛ!
αυτό ήταν μπηχτή για (εμάς) τους κατόχους fluence diesel?
Όχι! Το αντίθετο! Μετα την διαδρομή με το Fluence που δεν είναι δικό του ... που να γυρίσει στο αρχαίο Rover.
-
Αυτά τα Video δημoσιεύτηκαν από την οργανισμό Korean N-Cap
-
Έτσι, για να χαρούν ο Ορέστης (ως fluence-ικός) & ο Alexis 5 (ως diesel-άτος):
Μετά από +1400 χλμ εκδρομής στο κεντρικό Ζαγόρι, η κατανάλωση ήταν 83 λίτρα (κάτω από 6λτ/100χλμ)
με συνολικό κόστος 115€. Στην εθνική οδό (ως τη Λαμία) η ταχύτητα ήταν περιορισμένη στα 150χλμ/ώρα
σταθερά με cruise control, ενώ στις ανηφόρες (Δομοκός-Μέτσοβο-Ζαγόρι-Βίκος) η ροπή & το 6-άρι έκαναν
το 'ανέβα' σκανδαλωδώς έυκολο & όλα αυτά για ένα αυτοκίνητο που άδειο ζυγίζει 1300 κιλά, με μοτέρ
έναν κοινό πετρελαιοκινητήρα που έχει φορεθεί σε άλλα renault/suzuki/nissan κλπ κλπ. Τρέμω στην ιδέα
να είχα πάει εκεί έστω & με μικρό βενζινοκίνητο, η διαφορά μεταφράζεται σε μια νύχτα επιπλέον συν το φαγητό!υγ: Μετά από 4 μήνες, το fluence έχει περάσει τα 19000 χλμ...
-
Να το χαίρεσαι βρε paddler.Τα κολλήματα με τη Golfω σου έφυγαν ή ακόμα? (πλάκα κάνω εννοείται)
-
-
Λίγα σχόλια για το παραπάνω βίντεο.
Ταξιδιάρικο αυτοκίνητο που σε καλή άσφαλτο και ευθεία δείχνει να αιωρείται.
Εχω την εντύπωση πως ο κορεάτης που σχεδίασε το Fluence πρέπει να έχει γαλλικές καταβολές. Ούτε η ίδια η Renault στο κέντρο του Παρισιού δεν θα έφτιαχνε ένα τόσο όμορφο αυτοκίνητο που δυστυχώς δεν το προωθεί όπως πρέπει και το αδικεί.
Ποια είναι αυτή η Τούρκικη πόλη (είδα τζαμί και τούρκικη σημαία) που δεν έχει καθόλου αυτοκίνητα στους δρόμους και όμορφη αρχιτεκτονική στο κέντρο της? (Να πάω και να κώβω ατέλειωτες βόλτες ηρεμίας και χαλάρωσης με το QQ μου. ) -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Λίγα σχόλια για το παραπάνω βίντεο.
Ταξιδιάρικο αυτοκίνητο που σε καλή άσφαλτο και ευθεία δείχνει να αιωρείται.
Εχω την εντύπωση πως ο κορεάτης που σχεδίασε το Fluence πρέπει να έχει γαλλικές καταβολές. Ούτε η ίδια η Renault στο κέντρο του Παρισιού δεν θα έφτιαχνε ένα τόσο όμορφο αυτοκίνητο που δυστυχώς δεν το προωθεί όπως πρέπει και το αδικεί.
Ποια είναι αυτή η Τούρκικη πόλη (είδα τζαμί και τούρκικη σημαία) που δεν έχει καθόλου αυτοκίνητα στους δρόμους και όμορφη αρχιτεκτονική στο κέντρο της? (Να πάω και να κώβω ατέλειωτες βόλτες ηρεμίας και χαλάρωσης με το QQ μου. )Βασικά δεν πρέπει να είναι μία πόλη στο video.Πρεπει να είναι το μισό γυρισμένο στην πόλη και το άλλο μισό στην Σμύρνη
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
:yahoo:
Να το χαίρεσαι βρε paddler.Τα κολλήματα με τη Golfω σου έφυγαν ή ακόμα? (πλάκα κάνω εννοείται)Να σαι καλά Ορέστη, ευχαριστώ πολύ, το ίδιο εύχομαι και σε σένα! Το χαίρομαι όσο μπορώ, λογικά το σ/κ με την εκδρομή στον Παρνασσό και την Οίτη θα συμπληρώσει 20000 χλμ. Ναι μεν με πάει και με φέρνει κάθε μέρα στη δουλειά, αλλά πρέπει να συνυπολογιστεί το γεγονός της απίστευτης οικονομίας σε σχέση με ένα βενζινοκίνητο και μάλιστα στη δύσκολη εποχή που διανύουμε. Είναι συνεπώς φυσικό να μην πολυ-υπολογίζω τις αποστάσεις και να πηγαίνουμε εκδρομές με άνεση τέτοια που ενδεχομένως δε θα υπήρχε διαφορετικά. Οι χώροι & ο πλούσιος εξοπλισμός συμπληρώνουν το τρίπτυχο της επιτυχίας οικονομία-6άρι-ροπή, έστω & αν έχω συγκεκριμένα παράπονα στον τομέα της συναρμολόγησης & της bubbly οδικής συμπεριφοράς, λόγοι που δε με αφήνουν να 'αποτοξινωθώ' από τον ποιοτικότατο πύραυλο (για τα κυβικά του) με την super συμπεριφορά (με την έξτρα ανάρτηση) που λέγεται golf.
Ταξιδιάρικο αυτοκίνητο που σε καλή άσφαλτο και ευθεία δείχνει να αιωρείται.
Εχω την εντύπωση πως ο κορεάτης που σχεδίασε το Fluence πρέπει να έχει γαλλικές καταβολές. Ούτε η ίδια η Renault στο κέντρο του Παρισιού δεν θα έφτιαχνε ένα τόσο όμορφο αυτοκίνητο που δυστυχώς δεν το προωθεί όπως πρέπει και το αδικεί.Έχει δίκιο ο cosneo. Δεν ξέρω πως είναι στημένο το βενζινοκίνητο του Ορέστη, αν δηλαδή είναι διαφορετικό απ' το diesel, αλλά το δικό μας σίγουρα είναι σχεδόν μονοδιάστατα φτιαγμένο για να πηγαίνει στον αυτοκινητόδρομο. Στην πόλη ο όγκος κουράζει & με πετρελαιοκινητήρα ακόμα πιο πολύ. Ο σχεδιασμός είναι κάτι το υποκειμενικό, άλλους τους ικανοποιεί, άλλους όχι. Στην περίπτωσή μας δεν έπαιξε κανένα ρόλο, άλλα ήταν τα κριτήρια με τα οποία αγοράστηκε. Η προωθητική πολιτική της εταιρείας στην Ελλάδα είναι μηδενική, οι 4Τροχοί δεν έχουν γράψει ούτε μονόστηλο για το αυτοκίνητο σε καμμία από τις εκδόσεις του. Δε νομίζω να συνέβαινε αυτό αν υπήρχε έντονο ενδιαφέρον της εταιρείας για το αυτοκίνητο, πιστεύω πως το έχει απλά για να συμπληρώνει τη γκάμα της. Δείτε πως προωθεί η vw το jetta ή η fiat το linea, σαν αντιπαραδείγματα. Τα megane & clio π.χ. τα έχουμε δει αρκετές φορές σε συγκριτικά και δοκιμές. Ίσως να φταίει το γεγονός πως έχει σχεδιαστεί για αναπτυσσόμενες αγορές και όχι για την Ευρώπη. Ίσως το ότι παράγεται απ τους εξ ανατολών γείτονες. Το γεγονός είναι πως δεν έχω δει ούτε μια διαφήμιση. Επίσης το http://www.e-guide.renault.com στην επιλογή 'αγγλία' δεν έχει κάτι για το fluence (δεν ξέρουμε όλοι γαλλικά!), τι γνώμη έχετε οι υπόλοιποι;
-
Ενταξει, το jetta και το linea, δεν ετυχαν και καμιας φοβερης προωθησης τουλαχιστον τα τελευταια 2 χρονια...
Επισης η κατηγορια των μικρομεσαιων σενταν, στην Ευρωπη εχει ελαχιστες πωλησεις και στην Ελλαδα ακομα εχει μειωθει πολύ το ποσοστο της.. To octavia ουσιαστικα μονοπωλει στην κατηγορία λογω κινητηρων και ονοματος..
Τηρουμενων των αναλογιων, δηλαδη χωρις τουρμπο και χωρις βαρυ ονομα, βλεπε megane sedan μια χαρα τα παει σε πωλησεις..
Το Δεκεμβριο ταξινομηθηκαν 8 ενω το jetta 5, το cruze 5, corolla 7,tiida 5... octavia βεβαια 191 -
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
Το Δεκεμβριο ταξινομηθηκαν 8 ενω το jetta 5, το cruze 5, corolla 7,tiida 5... octavia βεβαια 191Και 12 S40
Βασικα μαλλον η μικρη γκαμα κινητηρων το περιοριζει...τι διαφημιση και τι πωλησεις να κανουν με 1 μοτερ και μαλιστα οχι tce? (εκτος αν εχω χασει επεισοδια )
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Το Δεκεμβριο ταξινομηθηκαν 8 ενω το jetta 5, το cruze 5, corolla 7,tiida 5... octavia βεβαια 191
Και 12 S40
Βασικα μαλλον η μικρη γκαμα κινητηρων το περιοριζει...τι διαφημιση και τι πωλησεις να κανουν με 1 μοτερ και μαλιστα οχι tce? (εκτος αν εχω χασει επεισοδια )
με δυο μοτερ, τον 1,6 16V και το αλλο διαθεσιμο μοτερ ειναι ο 1,5dCi...
Γιατι, θεωρεις οτι ενα volvo ανταγωνιζεται ενα renault..?
Πλακα πλακα το S40 ειναι σαν παλιο καλο κρασι.. Οσο γερναει τοσο ομορφαινει..
Τον τελευταιο καιρο πουληθηκαν καποια στα Χανια σε λευκο με τον D2 κινητηρα και ειναι πανεμορφα.!! -
Ο χρήστης rafi έγραψε:
Γιατι, θεωρεις οτι ενα volvo ανταγωνιζεται ενα renault..?Ολα ανταγωνιζονται τα παντα αναλογα με την τσεπη και τα κεφια του καθενως! Ποσο μαλλον στη συγκεκριμενη περιπτωση οπου μιλαμε για δυο C-Seg σενταν, με το ενα να ειναι το μοναδικο premium της κατηγοριας, με οτι αυτο μπορει να σημαινει στον καθενα
-
Πάντως στα Octavia να σημειωθεί ότι πάρα πολλές πωλήσεις όλα τα χρόνια είναι κ τα taxi.
-
Συγνώμη αλλά και το S40 με ένα μοτερ πωλείται πλέον.
Τέλος πάντων στο θέμα της προώθησης θα μπορούσαν να έχουν κάνει περισσότερα πράγματα από το τίποτα που κάνουν τώρα(κι αυτό δεν ισχύει μόνο για το Fluence αλλά και για τα υπόλοιπα μοντέλα της φίρμας) -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Συγνώμη αλλά και το S40 με ένα μοτερ πωλείται πλέον.
Τέλος πάντων στο θέμα της προώθησης θα μπορούσαν να έχουν κάνει περισσότερα πράγματα από το τίποτα που κάνουν τώρα(κι αυτό δεν ισχύει μόνο για το Fluence αλλά και για τα υπόλοιπα μοντέλα της φίρμας)Αντε να μπει το 1,4 τουρμπομοτερ στο δικο σου να ειναι
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Συγνώμη αλλά και το S40 με ένα μοτερ πωλείται πλέον.
Τέλος πάντων στο θέμα της προώθησης θα μπορούσαν να έχουν κάνει περισσότερα πράγματα από το τίποτα που κάνουν τώρα(κι αυτό δεν ισχύει μόνο για το Fluence αλλά και για τα υπόλοιπα μοντέλα της φίρμας)Απο τον Μαιο (ΜΥ11-προτελευταιο δηλαδη και μετα τελος), 3 βενζινης (1.6/2.0/Τ5), 3 πετρελαιου (D2/D3/D4) και ενα bifuel (2.0F)...κι ολα αυτα με 4 επιπεδα εξοπλισμου (Kinetic/Momentum/Summum/R-Design) συν 1 eco για το D2 (DRIVe), και δυνατοτητα διπλοσυμπλεκτου στο 2.0 και στα D3/D4 και geartronic (girltronic ) στο Τ5...απλως τωρα που φτανει στο τελος της ζωης του, κατηργησαν το option του awd στο Τ5 (παντα στα δυο τελευταια ΜΥ κοβει την κορυφαια εκδοση), τον 1.8 και τον 2.4...
Ακομα λοιπον και σε Ευρωπαικο επιπεδο, προσφεροντας μονο 2 εκδοσεις βενζινης και 4 πετρελαιου και μαλιστα τωρα που ειναι στα ντουζενια του το Fluence δειχνει οτι μαλλον δεν το προωθει η ιδια η Renault! Ειδικα αν λαβεις υποψην σου οτι υπαρχουν στο 'οπλοστασιο' και οι tce και δεν προσφερονται!! -
Δεν βάζει τον tce γιατί το Fluence είναι αυτοκίνητο προορισμένο για αναπτυσσόμενες αγορές, πως να το τιμολογήσει ανάλογα αν αρχίσει να βάζει προηγμένα τεχνολογικά καλούδια?
-
@VolvoZeus: Μακάρι να βλέπαμε και C30 turbo...
Renault Fluence