-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
+2...+οο αν έχεις τις κατάλληλες γνωριμίες
charmak προσεχώς με τον 'Καλλικράτη' στα πανεπιστήμια θα το δεις και αυτό. Άτομα που έχουν οικονομική άνεση θα πληρώνουν γενικά κάποιο ποσό ενώ αντίστοιχα άτομα που πραγματικά έχουν πρόβλημα θα παίρνουν υποτροφίες. Κάπως έτσι γίνεται στο εξωτερικό.
Έχουμε να ακούσουμε εκεί ιστορίες απ' την κρύπτη αντίστοιχες με των νοσοκομείων αλλά σαφώς μικρότερου budget. -
Ξεχνατε ενα ΒΑΣΙΚΟ ΣΗΜΕΙΟ, η Αθηνα και Θεσ/νικη ΕΠΙΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ , και τα κομιστρα των εισιτηριων Αστικα ΚΤΕΛ, ΚΤΕΛ τα οριζει το ΚΡΑΤΟΣ κατι που δεν γνωριζουν πολλοι και νομιζουν πως οι διοικησεις των Αστικων ΚΤΕΛ, ΚΤΕΛ οριζουν την τιμολογιακη πολιτικη τους.
-
πωπω, κόπηκε ένα δρομολόγιο του οασά που βόλευε απίστευτα ρε γμτ και είχε και πολύ κόσμο (206)!
-
Τιμές εισιτηρίων....
http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1918657
1.40 € το 90 λεπτών (+40%). 1.20 € το μίας διαδρομής (το προηγούμενο που είχε καταργηθεί είχε τιμές που κυμαίνονταν από τα 50 ως 80 λεπτά). Οι μηνιαία κάρτα των 35 € στα 45 € (αύξηση 28%).
αντιγράφω....
Ο κ. Βούγιας τόνισε πως έγινε προσπάθεια οι αυξήσεις να είναι όσο το δυνατό πιο ήπιες και να υπάρχει διάκριση μεταξύ εκείνων που χρησιμοποιούν τα μέσα για μία διαδρομή και των άλλων που είναι αναγκασμένοι να κάνουν πολλαπλές διαδρομές.Δηλαδή αν δεν ήταν ήπιες τι θα γινόταν???? Θα έκανε το εισιτήριο 1.50 € και η κάρτα 50 € το μήνα???
-
Στη Θεσ/νικη από 1/1/11 ο ΟΑΣΘ αύξησε την τιμή του εισιτηριου μονης μεταβασης απο 0,60 σε 0,80 λεπτα και το εισιτηριο διαρκειας 90 λεπτων στο οποιο μπορεις να κανεις μεχρι 2 μεταβασεις προς την ίδια κατεύθυνση κοστιζει 0,90ευρώ.
Παραλληλα η μηνιαια καρτα απο 24 ευρώ ανεβηκε στα 30!!!
Όμως επειδη δεν προλαβαν να τυπωσουν τα νεα εισιτηρια ,οι αυξησεις θα ισχυσουν απο τον Φεβρουαριο...
Αντιθετα οσοι αγορασαν την καρτα του Ιανουαριου,πλήρωσαν 30 ευρώ!!
Δεν είναι παραδοξο? -
Όχι, στην Ελλάδα ζεις.
-
Αυτο το μονης διαδρομης ειναι αστειο ειλικρινα. Ειτε παρω δηλαδη λεωφορειο να παω απο το σπιτι μου στο Θριασιο (διαδρομη 5-10 λεπτων, αθλια οχηματα) ειτε απο το Αιγαλεω μεχρι το Χολαργο με το μετρο θα πληρωσω 1,20€??
Δεν καταλαβαινω γιατι καταργηθηκαν τα ξεχωριστα εισιτηρια για καθε μεσο, ηταν πολυ πιο δικαιη η τιμολογηση, αντιστοιχη της παρεχομενης υπηρεσιας.
-
Οι μαλακίες και ο λαικισμός συνεχίζονται από την κυβέρνηση .
Ετσι αντί να πάει το βασικό εισιτήριο στα 2 € , ώστε να μην επιδοτούμε τους τουρίστες και τους εποχιακούς χρήστες , αλλά ταυτόχρονα να υπάρχουν 3 ζώνες στην πόλη και πολλών ειδών χρονικών και ζωνών κάρτες με πολύ φτηνό εισητήριο ώστε να επιδοτείται ο μόνιμος χρήστης , πχ μηνιαία κάρτα 1 ζώνης φοιτητή και ηλικιωμένου 7-10 € , μπαίνουμε πάλι στην λογική του ατομικού εισιτηρίου , που σε συνδυασμό με την έλλειψη ελέγχου θα συνεχίσει να αυξάνει τα ελλείμματα που θα τα πληρώνουμε όλοι μας . -
@ cruiser
Όπως γνωρίζεις υπάρχουν μισές κάρτες για πολίτες > 65 και σπουδαστές με πάσο.
Για την τιμή των 2 € έχω να πω τα κάτωθι (αντιγράφω από το δελτίο ειδήσεων της ΝΕΤ).
'Μείωση παρουσιάζεται στις πωλήσεις εισιτηρίων κατά 5% το 2010. Σημαντική μείωση της κίνησης παρατηρείται σε περιοχές όπως η Καισαριανή, Δραπετσώνα ενώ αύξηση σε περιοχές όπως Φιλοθέη, Γλυφάδα'.
Πως διαβάζεται το άνω κείμενο. Αύξηση της εισιτήριο-διαφυγής γενικότερα και ειδικά στις λεγόμενες λαϊκές συνοικίες. Μείωση της κίνησης με ΙΧ στις λεγόμενες ακριβές συνοικίες.
Όπερ μεθερμηνευόμενον. Κατανοώ απόλυτα γιατί το Ελληνικό Δημόσιο εδώ και 15 μήνες κωλυσιεργεί για το έργο του Μετρό και ειδικότερα για την επέκταση προς Ελληνικό. Η ενεργοποίηση της γραμμής ως το Ελληνικό θα σημάνει και σημαντικότατη μείωση των εσόδων του Δημοσίου καθώς θα μειωθούν τα έσοδα από τα καύσιμα και μεγάλος αριθμός μετακινούμενων με ΙΧ θα επιλέγει το Μετρό.
Οπότε άσε το έργο να καρκινοβατεί και βλέπουμε.......
Ερώτηση προς cruiser. Σε μία αύξηση του εισιτηρίου κατά 100% (από 1 στα 2 €) θεωρείς ότι θα οδηγούσε σε αύξηση των εσόδων ή απλά στη μείωση τους καθώς η εισιτήριο - διαφυγή ως πρακτική θα αποκτούσε τερατώδεις διαστάσεις? Γιατί μπορώ να σου πω ότι όταν ο διαφυγών είναι 1 ή 2 μέσα σε ένα Λεωφορείο τα πράγματα για τον ελεγκτή είναι εύκολα. Όταν όμως εμφανίζεται ομάδα 20 πακιστανών (πχ. ή Ελλήνων ή Αλβανών) χωρίς εισιτήριο, ο ελεγκτής φοβούμενος την σωματική του ακεραιότητα (μου έτυχε σε διαδρομή από το ΤΕΙ Πειραιά προς το Κέντρο της Αθήνας κατά της 7 το απόγευμα ένα βράδυ Δευτέρας με ομάδα Πακιστανών) απλά θα 'ποιήσει τη νήσσα'.
-
Η ενεργοποίηση της γραμμής ως το Ελληνικό θα σημάνει και σημαντικότατη μείωση των εσόδων του Δημοσίου καθώς θα μειωθούν τα έσοδα από τα καύσιμα και μεγάλος αριθμός μετακινούμενων με ΙΧ θα επιλέγει το Μετρό.
Χωρίς να πιστεύω ότι το ελληνικό γκουβέρνο είναι υποδειγματικό στη λειτουργία του, δεν μπορώ να φανταστώ ότι λειτουργεί τόσο μυωπικά.
Δεν προχωράει η επέκταση του μετρό στο Ελληνικό, για να συνεχίσει να πουλάει για λίγο καιρό ακόμη καύσιμα στον κοσμάκη που αναγκάζεται να χρησιμοποιεί το ΙΧ του? Τζήζους!
Τα εισητήρια του Μετρό που χάνει την ίδια στιγμή, οι δυνατότητες προβολής του κυβερνητικού έργου που εξανεμίζονται σε περίοδο πολιτικής ένδειας μάλιστα, οι καθυστερήσεις του έργου που γίνονται πολιτικά μπούμερανγκ στα χέρια της αντιπολίτευσης, η διόγκωση του εμπορικού ελλείματος με την υπερκατανάλωση εισαγόμενων καυσίμων δεν μετράνε σαν αντίβαρο? -
Προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί η κρατική επιδότηση των ΜΜΜ
Το Υπουργείο Υποδομών εξετάζει, πέρα από την αύξηση των εισιτηρίων, την εκχώρηση έργου σε ιδιώτες (έκδοση και έλεγχος εισιτηρίων, τηλεματική). Ετησίως, η λαθρεπιβίβαση συνεπάγεται...
διαφυγόντα έσοδα άνω των 50 εκατ. ευρώ.
Ανά κατηγορία, τα διαφυγόντα έσοδα επιμερίζονται σε 34 εκατ. από τους κλασικούς λαθρεπιβάτες, 12 εκατ. ευρώ από πλαστά εισιτήρια (κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ) και 4 εκατ. από το κίνημα των «Ρομπέν των εισιτηρίων».
Σύμφωνα με μελέτες, που έγιναν για τη χρήση 2009, εκτιμάται ότι το ποσοστό της εισιτηριοδιαφυγής κυμάνθηκε από 7% έως 18% (ή και 40%) ανά φορέα, γεγονός που ερμηνεύει τη στασιμότητα των εσόδων, παρά την αύξηση των κομίστρων και με την επιβατική κίνηση να μην σημειώνει σημαντική μεταβολή κατά τα τελευταία έτη.
Πηγη: http://etheldrivers.blogspot.com/2011/0 ... _1834.html
-
Μεσομακροπρόθεσμα, ο ΟΑΣΑ εξετάζει την εφαρμογή ζωνικού συστήματος στα εισιτήρια των μέσων μαζικής μεταφοράς.
Το ζωνικό σύστημα θα περιλαμβάνει όλο το νομό Αττικής, χωρίζοντάς τον σε 2-3 ζώνες, με τρίτη και τελευταία ζώνη περιοχές όπως η Σαρωνίδα και το Λαύριο...
Γι’ αυτό το λόγο ο εξαγγελθείς «Μητροπολιτικός Φορέας για τις Αστικές Συγκοινωνίες», πέρα από τη συγχώνευση των μέσων σταθερής τροχιάς (Τραμ, Μετρό, ΗΣΑΠ) και της ΕΘΕΛ με τα ΗΛΠΑΠ, περιλαμβάνει τα ΚΤΕΛ και τον Προαστιακό Αθηνών.
Ως δεύτερη λύση προβάλλει η χιλιομετρική χρέωση.
Η τιμή του εισιτηρίου θα υπολογίζεται με βάση τις χιλιομετρικές αποστάσεις που διανύουν τα μέσα· όμως η συγκεκριμένη επιλογή κρίνεται αρκετά περίπλοκη, ιδιαίτερα για τους χρήστες. Ωστόσο, οι αλλαγές δεν σταματούν εδώ. Η προκήρυξη από το Υπουργείο Ανάπτυξης και όχι από το Υπουργείο Υποδομών, των διαγωνισμών για το αυτόματο κόμιστρο και τη τηλεματική, συνεπάγεται σαφή αναβάθμιση των παρεχομένων υπηρεσιών των ΜΜΜ.
Ποιο είναι το αύριο; Σταδιακή κατάργηση του χάρτινου εισιτηρίου από «έξυπνες κάρτες», οι οποίες θα επιτρέπουν την πραγματοποίηση ενός αριθμού διαδρομών με τα ΜΜΜ, ανάλογα με την αξία που θα έχει αποθηκευμένη η κάρτα και την πραγματοποίηση απεριορίστου αριθμού διαδρομών για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα (π.χ. ημερήσιο εισιτήριο, εβδομαδιαίο, κ.ά.).
Οι επιβάτες θα έχουν τη δυνατότητα να επαναφορτίζουν τις «έξυπνες κάρτες» με διάφορους τρόπους (περίπτερα, ΑΤΜ, e-banking, Ίντερνετ, κινητό ή σταθερό τηλέφωνο), ενώ για την αποφυγή της λαθρεπιβίβασης θα μπουν μπάρες στο Μετρό και τον ΗΣΑΠ. Τα «φιλόδοξα» σχέδια δεν σταματούν εδώ, καθώς ο διαγωνισμός της τηλεματικής προβλέπει την εγκατάσταση 1.000 «έξυπνων στάσεων», αλλά και τηλεοράσεων σε λεωφορεία και τρόλεϊ και την τοποθέτηση συστημάτων GPS σ’ αυτά.
Στόχος του Υπουργείου Υποδομών είναι το 2012, το 50% των μετακινήσεων να γίνεται με ΜΜΜ, έναντι 31% σήμερα. Αύξηση των εισιτηρίων (στο μνημόνιο με το ΔΝΤ γίνεται σαφής αναφορά σε αύξηση των τιμολογίων των MMM κατά τουλάχιστον 30%) θα επέλθει το πρώτο τρίμηνο του έτους.
«Εντέχνως» και με βάση κοστολογικά κριτήρια, οι αυξήσεις θα περάσουν και με την εφαρμογή του ζωνικού ή του χιλιομετρικού συστήματος.
Ήδη, το Υπουργείο Υποδομών δέχεται εισηγήσεις για άμεση αύξηση του ενιαίου εισιτηρίου από το 1 ευρώ στα 1,4-1,5 ευρώ, διατηρώντας πιθανότατα το χρονικό όριο της 1,5 ώρας. Ακόμη, το Υπουργείο δέχεται εισηγήσεις για κατηγοριοποίηση των εισιτηρίων στα μέσα σταθερής τροχιάς (Τραμ, Μετρό, ΗΣΑΠ) και οδικής μεταφοράς (ΕΘΕΛ, ΗΛΠΑΠ), κάτι το οποίο πιθανότατα θα ισχύσει μόνο για τη δεύτερη κατηγορία, με αντίτιμο 1,2-1,3 ευρώ ανά διαδρομή.
Ποσα χρονια το ακουω
Πηγη: http://etheldrivers.blogspot.com/2011/0 ... _6571.html -
Aν είναι γκρουπάκι 3-4 ατόμων όμως οι ελεγκτές και ο ένας αστυνομικός , θα είναι αλλιώς τα πράγματα και μετά από 2-3 μήνες θα μάθουν όλοι να πληρώνουν .
Αλλά πρέπει να είναι πολύ φτηνές οι κάρτες και όχι 45 ευρώ που είπαν τώρα δηλαδή 32 εισιτήρια του 1,40 γιά τον μήνα .
Η μηνιαία πρέπει να είναι 28 , η εβδομαδιαία 7 , η τριμηνιαία 70 , η εξαμηνιαία 110 και η ετήσια 170 .
Να έχει εισιτήρια 2 ευρώ γιά κίνηση στην πόλη και 4 ημερήσιο . Επίσης τα εισιτήρια σε τοπικά λεωφορεία που πλέον θα γίνουν τα περισσότερα και γιά διαδρομές μέχρι 4 χλμ να έχουν 1 ευρώ,
Να μπούν αυτόματοι πωλητές στις στάσεις και να αυξηθούν οι αποστάσεις των στάσεων από 200-250 μ που είναι σήμερα στα 350-400 μ .Απλά πράγματα που μπορούν με την βοήθεια της τεχνολογίας να μειώσουν τα ελλείμματα .
Γιά το ελληνικό φταίει ότι κανείς υπουργός δεν τολμά να παραλάβει έργο της ζήμενς μέχρι να κλείσει οριστικά το θέμα .
-
Το Έργο του Μετρό προς Ελληνικό θα παραληφθεί μερικούς μήνες πριν τις Βουλευτικές Εκλογές. Πάγια τακτική της εκάστοτε Κυβέρνησης.
@ criuser Οι τιμές που προτείνεις για την εξαμηνιαία και ετήσια κάρτα είναι τρομερά χαμηλές και δεν αντικατοπτρίζουν το κόστος ούτε στο ελάχιστο. Αν διατηρηθεί το παρόν καθεστώς η ετήσια κάρτα για όλα τα μέσα θα βρεθεί στα 450 € που συνεπάγεται περί το 1 εισιτήριο την ημέρα. Αλλά υπάρχουν σκέψεις να καταργηθεί οπότε η επιβάρυνση αυτού που είχε την ετήσια από 350 € θα φτάσει τα 540 € ήτοι +190€ ή 54% αύξηση πάνω δηλαδή και από την αύξηση της τιμής του απλού εισιτηρίου σε μία ένδειξη απόλυτης φαυλότητας σκέψης από πλευράς των Κυβερνώντων που κινούνται μόνον στο τρίπτυχο 'λεφτά, λεφτά, λεφτά'.
Για τις αποστάσεις των στάσεων κ.α. δεν διαφωνώ καθόλου. Είχε πριν χρόνια αναφερθεί στο forum να εφαρμοστεί το μέτρο αυτό στις στάσεις του Τραμ (με την υπερπήδηση μίας στάσεως και την δημιουργία 2 γραμμών σε κάθε τροχιά για τις ζυγές και μονές στάσεις) ώστε να μειωθεί ο χρόνος ταξιδιού από Αθήνα σε Γλυφάδα κάτω από τα 3 τέταρτα της ώρας ώστε το Τραμ να αποκτήσει λόγο ύπαρξης. Όσο είδες εσύ κάτι άλλο τόσο είδα και εγώ.
-
Τα εισητήρια στην Ελλάδα είναι τζάμπα σε σχέση με το εξωτερικό. Για μια διαδρομή Θεσσαλονίκη-Περαία χρειάζεσαι 4€ για τη μονή διαδρομή και η ημερήσια κοστίζει 9€ στη Γερμανία. Στην Αγγλία όμοια πανάκριβα. Και το σύστημα με την κάρτα με έχει μαμίσει μια φορά στο μετρό, που περίμενα τον μλκ τον Λονδρέζο από την Ζιμπάμπουε να μου ανοίξει την είσοδο, γιατί η κάρτα δεν δούλευε. Και αν στο μετρό δεν δημιουργεί πρόβλημα(λόγο των πολλών εισόδων), στο λεωφορείο η είσοδος είναι μία....
Ωράιο σύστημα έχει στην Μπρατισλάβα, που τα εισητήρια είναι χρονοεισητήρια. Έχει 10 λεπτών, 20 λέπτών κλπ. Αλλά και εκεί είναι πιο ακριβά.
Οι αυξήσεις στα καύσιμα συμπαρασύρουν τα πάντα.
Απλά θα μπορούσαν αντί να αυξήσουν την τιμή, να πολεμήσουν τους λαθρεπιβάτες. Ακόμα και με χρήση ιδιωτών. -
Οι τιμές των καρτών πρέπει να είναι τρομερά χαμηλές .
Αν είχαμε 1.000.000 χρήστες ετησίων καρτών στην Αθήνα θα είχε σίγουρα έσοδα 180.000.000 ο ΟΑΣΑ .
Εύκολα ο ΟΑΣΑ θα είχε έσοδα 300.000.000 .
Δεν ξέρω πόσα είναι τα έξοδα του , αλλά νομίζω ότι τόσα έσοδα δεν έχει .Πάρτε και τον ισολογισμό του 2009 γιά να μας τα πουν οι οικονομολόγοι
http://www.oasa.gr/pdf/el/annualreports ... os2009.pdf
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Απλά θα μπορούσαν αντί να αυξήσουν την τιμή, να πολεμήσουν τους λαθρεπιβάτες. Ακόμα και με χρήση ιδιωτών.
Επειδή έχει γραφεί και από άλλους. Εδώ είναι δύσκολο να εισπράξει το κράτος χρήματα με χρήση της αστυνομίας θα το κάνει με ιδιώτες? Με τη λογική που στα διόδια κάποιοι δεν πληρώνουν (γιατί ξέρουν ότι δεν θα τους μπαγλαρώσει η Αστυνομία) αν περάσει ο έλεγχος των εισιτηρίων στους ιδιώτες σε μία εβδομάδα θα έχει δημιουργηθεί κίνημα 'εισιτήρια δεν πληρώνω' με τις ίδιες παράλογες απαιτήσεις. Θα βλέπουμε καταλήψεις στάσεων του μετρό, λεωφορεία να καταλαμβάνονται, ομάδες περιφρούρησης του δικαιώματος στην μη πληρωμή στον κακό ιδιώτη να τρέχουν ξωπίσω από τους ελεγκτές και άλλα ευτράπελα.
Στην Ελλάδα ζούμε. Η έκφραση ιδιώτης είναι ταυτόσημη (έτσι έχουν φροντίσει οι 'έντιμοι πολιτικοί μας') με τον κλέφτη. Φυσικά αυτό και δεν ισχύει για το Δημόσιο τομέα που είναι 'βράχος ηθικής'.
(τι γράφω ο μαλά@@@ και δεν καίγεται το πληκτρολόγιο....)
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Οι τιμές των καρτών πρέπει να είναι τρομερά χαμηλές .
Αν είχαμε 1.000.000 χρήστες ετησίων καρτών στην Αθήνα θα είχε σίγουρα έσοδα 180.000.000 ο ΟΑΣΑ .
Εύκολα ο ΟΑΣΑ θα είχε έσοδα 300.000.000 .
Δεν ξέρω πόσα είναι τα έξοδα του , αλλά νομίζω ότι τόσα έσοδα δεν έχει .1,000,000 κάρτες συνεπάγεται το 20% του πληθυσμού του λεκανοπεδίου. Δεν μπορεί να ισχύει όμως αυτό γιατί απλά μόνον το 40% του λεκανοπεδίου (πληθυσμιακά) καλύπτεται κατά επαρκή τρόπο από τα ΜΜΜ. Γιατί κακά τα ψέματα μόλις φύγεις από το κέντρο της Αθήνας καληνύχτα.
Δεν θα είναι το ίδιο όταν το μετρό θα έχει 6 ή 8 γραμμές (αυτό σε 50 χρόνια από τώρα) αλλά σήμερα δυστυχώς αυτή είναι η θλιβερή πραγματικότητα.
Μέχρι τότε λοιπόν δεν είναι δυνατόν να μιλάμε για τέτοιες τιμές. Ίσως θα πρέπει να το σκεφτούμε ότι μέρος των χρημάτων των εισιτηρίων καταλήγει ώστε να αναπτυχθούν νέες υποδομές αλλά φευ αυτό απαγορεύεται να το λέμε καθώς για κάποιους εδώ μέσα πρέπει πρώτα να φτιαχτεί το έργο και στη συνέχεια να πληρώσουμε τόσο το κεφάλαιο όσο και τους τόκους προς τις τράπεζες. Και τώρα με τα επιτόκια στο 10% θα μας μπει ένα καβ@@ στο @ώλο που θα μας γαργαλά απαλά τον ουρανίσκο. Αλλά είπαμε.... για κάποιους ενοχλεί πολύ το να πληρώνουν για κάτι που έχουν συνηθίσει στο τζάμπα.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Απλά θα μπορούσαν αντί να αυξήσουν την τιμή, να πολεμήσουν τους λαθρεπιβάτες. Ακόμα και με χρήση ιδιωτών.
Επειδή έχει γραφεί και από άλλους. Εδώ είναι δύσκολο να εισπράξει το κράτος χρήματα με χρήση της αστυνομίας θα το κάνει με ιδιώτες? Με τη λογική που στα διόδια κάποιοι δεν πληρώνουν (γιατί ξέρουν ότι δεν θα τους μπαγλαρώσει η Αστυνομία) αν περάσει ο έλεγχος των εισιτηρίων στους ιδιώτες σε μία εβδομάδα θα έχει δημιουργηθεί κίνημα 'εισιτήρια δεν πληρώνω' με τις ίδιες παράλογες απαιτήσεις. Θα βλέπουμε καταλήψεις στάσεων του μετρό, λεωφορεία να καταλαμβάνονται, ομάδες περιφρούρησης του δικαιώματος στην μη πληρωμή στον κακό ιδιώτη να τρέχουν ξωπίσω από τους ελεγκτές και άλλα ευτράπελα.
Στην Ελλάδα ζούμε. Η έκφραση ιδιώτης είναι ταυτόσημη (έτσι έχουν φροντίσει οι 'έντιμοι πολιτικοί μας') με τον κλέφτη. Φυσικά αυτό και δεν ισχύει για το Δημόσιο τομέα που είναι 'βράχος ηθικής'.
(τι γράφω ο μαλά@@@ και δεν καίγεται το πληκτρολόγιο....)
Μα να γίνει με τέτοιο τρόπο, που η μη πληρωμή του θα σημαίνει αυτόφωρη διαδικασία π.χ. Ακόμα και το πληρώνω το 60πλάσιο, δεν σημαίνει κάτι. Ήδη κάποιος πριν έγραψε ότι δεν πληρώνει, γιατί το πρόστιμο είναι μικρό σε σχέση με τον αριθμό των ελέγχων και το κανονικό αντίτιμο.
Ίσως δημιουργίας μια ομάδας αστυνομίας για αυτόν το σκοπό. Σίγουρα θα έβγαζε τα χρήματά της. Είναι πολύ εύκολο να πατάξεις την εισητηριοδιαφυγή. Αν δεν μπορούν να ελέγξουν αυτήν, πως δηλώνουν 'πόλεμο' εναντίον της φοροδιαφυγής;;;; -
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Μα να γίνει με τέτοιο τρόπο, που η μη πληρωμή του θα σημαίνει αυτόφωρη διαδικασία π.χ. Ακόμα και το πληρώνω το 60πλάσιο, δεν σημαίνει κάτι. Ήδη κάποιος πριν έγραψε ότι δεν πληρώνει, γιατί το πρόστιμο είναι μικρό σε σχέση με τον αριθμό των ελέγχων και το κανονικό αντίτιμο.
Ίσως δημιουργίας μια ομάδας αστυνομίας για αυτόν το σκοπό. Σίγουρα θα έβγαζε τα χρήματά της. Είναι πολύ εύκολο να πατάξεις την εισητηριοδιαφυγή. Αν δεν μπορούν να ελέγξουν αυτήν, πως δηλώνουν 'πόλεμο' εναντίον της φοροδιαφυγής;;;;Μάλλον χάνουμε τα αβγά και τα πασχάλια. Δεν είναι δυνατόν να είναι αυτόφωρη η διαδικασία. Δεν μπορείς σε κάποιον που δεν έχει πληρώσει ένα εισιτήριο να τον πας αυτόφωρο. Γιατί τότε δεν κάνεις σωστά τη δουλειά σου ως κράτος. Πρέπει να υπάρχει μία κλιμάκωση με λογική στις ποινές ανάλογα του αξιόποινου. Αν τώρα για 2 € στέλνεις κάποιον στο αυτόφωρο για 1000 € θα τον εκτελείς επί τόπου? Δηλαδή για φόνο συλλαμβάνεται κάποιος και του δίνεται χρόνος να απολογηθεί. Θα έχουμε αυτόφωρο για ένα τέτοιο ζήτημα??
Μετά τη ΔΙ.ΑΣ. (Δίκυκλη Αστυνομία) θα έχουμε και την ΑΣ.ΜΕ (Αστυνομία Μεταφορών)? Μήπως θα έπρεπε να χρησιμοποιήσουμε την τεχνολογία (μέτρα αποτροπής) ώστε να επιτύχουμε το προσδοκούμενο αποτέλεσμα αντί να προσπαθούμε με μέτρα καταστολής να λύσουμε το πρόβλημα??
Περι εισιτηρίων λεωφορείων