-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
Καδενα εχει και πλεον τα renault εχουν πολυ χαμηλο κοστος συντηρησης..
Μέχρι να χρειαστεί να πας για ιμάντες(αν έχει το αυτοκίνητο σόυ βέβαια όπως το δικό μου καλή ώρα)
Γιατι μωρε τους ρωτησες τιμη..? Η γκρινιαζεις για να χαρεις τελικα με την τιμη..?
Ρώτησα και καλύτερα να μην σου πω γιατί θα πάθεις τίποτα και δεν το θέλω.Το μόνο καλο είναι ότι μέχρι τα 90000 χιλιόμετρα έχουμε ακόμα
-
Ευχαριστώ παιδιά!!Οι περισσότεροι αντιπρόσωποι είπανε ότι μια αλλαγή λαδιών στοιχίζει γύρω στα 90Ε..Οπότε και του Megane κάπου εκεί κυμαίνονται?
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Ρώτησα και καλύτερα να μην σου πω γιατί θα πάθεις τίποτα και δεν το θέλω.Το μόνο καλο είναι ότι μέχρι τα 90000 χιλιόμετρα έχουμε ακόμαΩχ ωχ ωχ!!!
Σαν μην πέρασε μια μέρα! Χρυσοί οι ιμάντες!
Ας αργήσει να έρθει εκείνη η μέρα της αλλαγής. -
Ο χρήστης araxnis έγραψε:
Ευχαριστώ παιδιά!!Οι περισσότεροι αντιπρόσωποι είπανε ότι μια αλλαγή λαδιών στοιχίζει γύρω στα 90Ε..Οπότε και του Megane κάπου εκεί κυμαίνονται?Πόσο σου είπανε?
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Ρώτησα και καλύτερα να μην σου πω γιατί θα πάθεις τίποτα και δεν το θέλω.Το μόνο καλο είναι ότι μέχρι τα 90000 χιλιόμετρα έχουμε ακόμα
Ωχ ωχ ωχ!!!
Σαν μην πέρασε μια μέρα! Χρυσοί οι ιμάντες!
Ας αργήσει να έρθει εκείνη η μέρα της αλλαγής.Ναι άστα Cosneo.
Δεν αλλάζουν τακτική με τίποτα λέμε
Τυχερός είσαι πάντως εσύ με την καδένα -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Ναι άστα Cosneo.
Δεν αλλάζουν τακτική με τίποτα λέμε
Τυχερός είσαι πάντως εσύ με την καδέναΟρέστη στις προυποθέσεις ήταν η καδένα ... περισσότερο για ψυχολογικούς λόγους.
Τραυματική εμπειρία για μένα μέχρι και λίγα χρόνια πριν ο ιμάντας χρονισμού vs Renault με θύμα την τσέπη μου και νικητή τον αντιπρόσωπο!
Αποτέλεσμα για μένα, δύο μεγάλα Χ από μένα σε δύο κατα τα λοιπά υπέροχα αυτοκίνητα. Το Twingo GT και το Duster.
Και είναι ίσως το μόνο που ήθελα να επιβάλει η Nissan στην Renault! Στον 1,5 diesel που υπάρχει και στις δύο εταιρίες, υπάρχει διαφορά στις τιμές μεταξύ Nissan και Renault. Και μάντεψε ποιος είναι ακριβότερος!ΥΓ. Λίγο πριν 'φύγει' το Megane μου είχα μάθει τιμές σέρβις στην ... Κωνσταντινούπολη. Αν τις ήξερα από την αρχή ούτε βίδα δεν θα πλήρωνα στο Θεσσαλονικιώτικο 'μονοπώλιο'! Σέρβις στο Megane και τσάι στον Βόσπορο θα έπινα!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Ναι άστα Cosneo.
Δεν αλλάζουν τακτική με τίποτα λέμε
Τυχερός είσαι πάντως εσύ με την καδέναΟρέστη στις προυποθέσεις ήταν η καδένα ... περισσότερο για ψυχολογικούς λόγους.
Τραυματική εμπειρία για μένα μέχρι και λίγα χρόνια πριν ο ιμάντας χρονισμού vs Renault με θύμα την τσέπη μου και νικητή τον αντιπρόσωπο!
Αποτέλεσμα για μένα, δύο μεγάλα Χ από μένα σε δύο κατα τα λοιπά υπέροχα αυτοκίνητα. Το Twingo GT και το Duster.
Και είναι ίσως το μόνο που ήθελα να επιβάλει η Nissan στην Renault! Στον 1,5 diesel που υπάρχει και στις δύο εταιρίες, υπάρχει διαφορά στις τιμές μεταξύ Nissan και Renault. Και μάντεψε ποιος είναι ακριβότερος!ΥΓ. Λίγο πριν 'φύγει' το Megane μου είχα μάθει τιμές σέρβις στην ... Κωνσταντινούπολη. Αν τις ήξερα από την αρχή ούτε βίδα δεν θα πλήρωνα στο Θεσσαλονικιώτικο 'μονοπώλιο'! Σέρβις στο Megane και τσάι στον Βόσπορο θα έπινα!
Ρε λες να περάσω στους γείτονες για Service
-
Για την αλλαγή λαδιών και τα 90 που σου είπανε πολλά είναι ακόμη και σε εξουσιοδοτημένα. Ευκολα λιγότερα.
Και αφού έχει καδένα δεν έχει κάτι ιδιαίτερο να φοβάσαι σε κόστος.@orestisren: συνδύαζε το service με ταξιδάκι!
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Για την αλλαγή λαδιών και τα 90 που σου είπανε πολλά είναι ακόμη και σε εξουσιοδοτημένα. Ευκολα λιγότερα.
Και αφού έχει καδένα δεν έχει κάτι ιδιαίτερο να φοβάσαι σε κόστος.@orestisren: συνδύαζε το service με ταξιδάκι!
+1 τα 60-70 ευρω ειναι το φυσιολογικο για λαδια σε εξουσιοδοτημενο, αν και συνηθως με εκπτωσεις κτλ και αν πας σε φτηνο αντιπροσωπο μπορει να πεσει στα 50 ευρω..
-
Γι αυτό με τα λάδια κι εγώ για 50 με 60 ευρώ ξέρω ότι θέλει περίπου(τόσα πληρώνουμε δηλαδή 6 χρόνια τώρα και για το Fluence μου είπαν 55 λάδια-φίλτρο)
-
Για το megane γύρω στα 55€ το σέρβις των 15Κ χλμ και 200€ των 30Κ χλμ
-
Παιδιά συγνώμη, εγώ το έγραψα λάθος...Η τιμή των 90Ε αφορά ένα τυπικό σέρβις(λάδια-φίλτρα-υγρά-εργασία) και μας την έδωσαν ολοι οι αντιπρόσωποι όλων των εταιριών, άλλος λιγο πάνω,άλλος λίγο κάτω..
-
Ο χρήστης dimitrisF1 έγραψε:
Καλησπέρα και απο εμένα μου αρέσει πολύ το νέο megane το μόνο που με προβληματίζει είναι οι χώροι του ειδικά για τους πίσω όπως και οι χώροι για μικροαντικείμενα απ ότι έχω δει σε reviews υστερεί σε αυτους τους τομείς τα ελληνικά sites δεν τα εμπιστεύομαι γιατί βλέπω ότι προωθούν το γερμανικό κουτί της VAG 'ο βασιλιάς της κατηγορίας'.Μπορεί κάποιος κάτοχος να με πληροφορήσει για τους χώρους του αυτοκινήτου.οι χώροι για τους πίσω είναι όντως μέτριοι, ειδικά για άντρες άνω του 1.80. Κατά τα άλλα μπροστά υτερεί μόνο στις άβολες ποτηροθήκες, κυρίως.
-
renault = αβολες ποτηροθηκες, ειναι κανονας αυτο!
-
Στο clio iii μια χαρά τις βρίσκω.
Στο Α3 που οδηγώ είναι πλήρως άβολες. Θήκη για μικροπράγματα έχουν καταντήσει. -
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
...Θήκη για μικροπράγματα έχουν καταντήσει.Αν είναι στη κεντρική κονσόλα ίσως και για θήκη κινητού...
Πάντως εγώ θεωρώ τις ποτηροθήκες εκτός από άχρηστες μέσα στα αυτοκίνητα και άκρως επικίνδυνες... ειδικά όταν είναι στο χώρο της κεντρικής κονσόλας.
-
Στο θέμα της ποτηροθήκης έχω κάνει ... διδακτορικό!
Τις πιο βολικές τις έχω δει σε παλιά Citroen C5 που ήταν από την αριστερή πλευρά -αν και δεξιόχειρας- δίπλα από το τιμόνι και σε σημείο που δεν ενοχλεί καμία κίνηση των χεριών, στο Micra που είναι στην βαση της κονσόλας και μακρυά από τον λεβιέ και τις απαραίτητες κινήσεις των χεριών και στο Xtrail που είναι στις άκρες του ταμπλό.
Εκεί που δεν μου αρέσει και τις ανέχομαι είναι στο QQ που είναι σε σημείο που στηρίζοντας τον αγκώνα στο υποβραχιόνιο για να φτάσει το χέρι στον λεβιέ προσπερνά το ποτήρι και ο δε συνοδηγός δεν έχει μια θέση για το αριστερο του χέρι πέρα απο ... αναμεσα στα σκέλια! -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Πάντως εγώ θεωρώ τις ποτηροθήκες εκτός από άχρηστες μέσα στα αυτοκίνητα και άκρως επικίνδυνες... ειδικά όταν είναι στο χώρο της κεντρικής κονσόλας.
Πάντως οι κατασκευαστές δεν τις βρίσκουν!
Απόλυτα χρήσιμες και ακίνδυνες! Άλλωστε κατά ποιον τρόπο θα μπορούσαν να αποτελέσουν κίνδυνο;
-
Χρησιμότατες οι ποτηροθήκες... βάζεις κινητά, κλειδια κλπ...
-
Και τηλεχειρηστήριο γκαραζόπορτας
Renault Megane III