-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Δε μπορεί να κυκλοφορείς όσο θες για ένα μήνα με μισό ευρώ τη μέρα.γιατι?
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
' Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψιλά
κάντο πενηνταράκια, που λέγαμε παλιά.
θα το προσπερνούσα αλλά τα χώνεις στον αποκάτωνα.
Εννοώ ότι για μία υπηρεσία (όπως ο καφές) που στοιχίζει 2 ευρώ σε οποιαδήποτε πόλη της Ευρώπης ο Έλληνας πληρώνει 4 ευρώ και δεν ενοχλείται. Ενοχλήθηκε όμως όταν ο διπλασιασμός (με την αντίστοιχη όμως μείωση του κόστους των μηνιαίων καρτών ώστε να επωφεληθεί ο καθημερινός συχνός χρήστης) των εισιτηρίων (μάλλον η κατάργηση του απλού εισιτηρίου) έθιξε τον περιστασιακό χρήστη και ξεκίνησε η καμπάνια 'δώσε το εισιτήριο στο διπλανό σου μην αφήνεις να σε κλέβει το κράτος'
(στο Θωμά τα χώνω για την παθητική φωνή.....) και είμαι πολύ ευπρεπής... που να δεις τον αυτόν ....
http://faeenamalaka.blogspot.com/2010/1 ... st_27.html
(αν εννοείς αυτό... ως χώσιμο )
-
ψιλά vs ψηλά.
-
Oι κάρτες πρέπει να μείνουν φτηνές και το εισιτήριο να πάει στα 2 ευρώ και περισσότερο γιά μεγάλες διαδρομές .
Δεν μπορεί να επιδοτούμε τους τουρίστες και τους εποχιακούς χρήστες .Οσο γιά την 'μαγκιά' των φοιτητών , να μην πληρώνουν γιατί είναι ακριβά και τους εμποδίζουν να ανοίγουν το σίβας το βράδυ , είναι ανάλογα με τις άλλες μαγκιές σε αυτή την χώρα που στζητάμε σε άλλα θέματα .
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
' Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψιλά
κάντο πενηνταράκια, που λέγαμε παλιά.
θα το προσπερνούσα αλλά τα χώνεις στον αποκάτωνα.
Εννοώ ότι για μία υπηρεσία (όπως ο καφές) που στοιχίζει 2 ευρώ σε οποιαδήποτε πόλη της Ευρώπης ο Έλληνας πληρώνει 4 ευρώ και δεν ενοχλείται. Ενοχλήθηκε όμως όταν ο διπλασιασμός (με την αντίστοιχη όμως μείωση του κόστους των μηνιαίων καρτών ώστε να επωφεληθεί ο καθημερινός συχνός χρήστης) των εισιτηρίων (μάλλον η κατάργηση του απλού εισιτηρίου) έθιξε τον περιστασιακό χρήστη και ξεκίνησε η καμπάνια 'δώσε το εισιτήριο στο διπλανό σου μην αφήνεις να σε κλέβει το κράτος'
(στο Θωμά τα χώνω για την παθητική φωνή.....) και είμαι πολύ ευπρεπής... που να δεις τον αυτόν ....
http://faeenamalaka.blogspot.com/2010/1 ... st_27.html
(αν εννοείς αυτό... ως χώσιμο )
Δεν το καταλαβα , τι εκανα?? Εγω ημουν απο αυτους που φωναζαν να ακριβυνει το εισιτηριο και το εγραφα δυο χρονια και σε ενα αλλο φορουμ.
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Oι κάρτες πρέπει να μείνουν φτηνές και το εισιτήριο να πάει στα 2 ευρώ και περισσότερο γιά μεγάλες διαδρομές .
Δεν μπορεί να επιδοτούμε τους τουρίστες και τους εποχιακούς χρήστες .Σωστα!! Τα ποδια γιατι τα εχουν;Ας τα χρησιμοποιησουν!!
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Δε μπορεί να κυκλοφορείς όσο θες για ένα μήνα με μισό ευρώ τη μέρα.γιατι?
Επειδή είναι πολύ φτηνό και εννοώ εκτός κοινής λογικής φτηνό. Πήγα να πω για τον βασικό μισθό αλλά μετά σκέφτηκα και τον άνεργο. Δεν μπορεί λοιπόν ακόμα και ο άνεργος των 454 ευρώ να κυκλοφορεί δίνοντας μόνο το 3,3% του επιδόματός του. Για κάποιον μέτριο λοιπόν των 1000 ευρώ το μήνα είναι το 1,5%!!! Θα πρέπει να ανέβει σε κόστος από 50-100%. Ακόμα και τότε θα είναι μόνο το 6,5% του επιδόματος ανεργίας. Θα πρέπει να αντιστοιχεί στο κόστος τουλάχιστον 22 (όσες οι εργάσιμες μέρες) απλών εισιτηρίων. Αντίστοιχα και για την κάρτα με μετρό. Έτσι η κάρτα σου κοστίζει τα μισά από τα κανονικά και τα ΣΚ δωρεάν. Λογικό και δίκαιο ακούγεται...
Επίσης θα ήταν λογικό το εισιτήριο να έχει 2 κλίμακες, ένα φτηνό για μέχρι 20 λεπτά ή κάποια απόσταση ή σύστημα με ζώνη κι ένα πιο ακριβό για πιο πέρα. Γενικά το σύστημα με τις ζώνες το υποστηρίζω, δεν το θεωρώ σωστό να μπορώ με ένα απλό εισιτήριο να κάνω διαδρομή 20+χλμ και 2 περίπου ωρών!! -
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Οσο γιά την 'μαγκιά' των φοιτητών , να μην πληρώνουν γιατί είναι ακριβά και τους εμποδίζουν να ανοίγουν το σίβας το βράδυ , είναι ανάλογα με τις άλλες μαγκιές σε αυτή την χώρα που στζητάμε σε άλλα θέματα .
Ποιος σου είπε ότι οι φοιτητές δεν πληρώνουν εισιτήριο?
(καλά το σίβας δεν το συζητώ - μάλλον δεν υπήρξες ποτέ ή πέρασες από κανένα college) -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Δε μπορεί να κυκλοφορείς όσο θες για ένα μήνα με μισό ευρώ τη μέρα.
γιατι?
Επειδή είναι πολύ φτηνό και εννοώ εκτός κοινής λογικής φτηνό. Πήγα να πω για τον βασικό μισθό αλλά μετά σκέφτηκα και τον άνεργο. Δεν μπορεί λοιπόν ακόμα και ο άνεργος των 454 ευρώ να κυκλοφορεί δίνοντας μόνο το 3,3% του επιδόματός του. Για κάποιον μέτριο λοιπόν των 1000 ευρώ το μήνα είναι το 1,5%!!! Θα πρέπει να ανέβει σε κόστος από 50-100%. Ακόμα και τότε θα είναι μόνο το 6,5% του επιδόματος ανεργίας. Θα πρέπει να αντιστοιχεί στο κόστος τουλάχιστον 22 (όσες οι εργάσιμες μέρες) απλών εισιτηρίων. Αντίστοιχα και για την κάρτα με μετρό. Έτσι η κάρτα σου κοστίζει τα μισά από τα κανονικά και τα ΣΚ δωρεάν. Λογικό και δίκαιο ακούγεται...
Επίσης θα ήταν λογικό το εισιτήριο να έχει 2 κλίμακες, ένα φτηνό για μέχρι 20 λεπτά ή κάποια απόσταση ή σύστημα με ζώνη κι ένα πιο ακριβό για πιο πέρα. Γενικά το σύστημα με τις ζώνες το υποστηρίζω, δεν το θεωρώ σωστό να μπορώ με ένα απλό εισιτήριο να κάνω διαδρομή 20+χλμ και 2 περίπου ωρών!!μα πρεπει να υπαρχει κινητρο για τη χρηση των μμμ,και οχι για του αυτοκινητου
πιστευεις οτι το 3.3% ειναι πολλα για καποιον που προσπαθει να επιβιωσει(οχι ζησει) με 450-600 ευρω το μηνα?
αν ηταν πιο ακριβο σιγουρα θα εμπαινε χωρις να πληρωσει τιποτα. -
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
ψιλά vs ψηλά.Έχεις απόλυτο δίκαιο.....!! mea culpa....
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Δεν το καταλαβα , τι εκανα?? Εγω ημουν απο αυτους που φωναζαν να ακριβυνει το εισιτηριο και το εγραφα δυο χρονια και σε ενα αλλο φορουμ.
Έκανες ένα ορθογραφικό και έκανα και εγώ ένα και ο wannabe μου την είπε γιατί σου την είπα..... Είχε δίκαιο
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Οσο γιά την 'μαγκιά' των φοιτητών , να μην πληρώνουν γιατί είναι ακριβά και τους εμποδίζουν να ανοίγουν το σίβας το βράδυ , είναι ανάλογα με τις άλλες μαγκιές σε αυτή την χώρα που στζητάμε σε άλλα θέματα .
Ποιος σου είπε ότι οι φοιτητές δεν πληρώνουν εισιτήριο?
(καλά το σίβας δεν το συζητώ - μάλλον δεν υπήρξες ποτέ ή πέρασες από κανένα college)Υπάρχουν κάποιοι που θεωρούν μαγκιά και χτύπημα κατά του συστήματος την μη πληρωμή εισιτηρίου.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Δεν το καταλαβα , τι εκανα?? Εγω ημουν απο αυτους που φωναζαν να ακριβυνει το εισιτηριο και το εγραφα δυο χρονια και σε ενα αλλο φορουμ.
Έκανες ένα ορθογραφικό και έκανα και εγώ ένα και ο wannabe μου την είπε γιατί σου την είπα..... Είχε δίκαιο
Και νομιζα πως ειπα κατι λαθος
-
μ αρέσει που βλέπω άπλα στο φόρουμ
ας μου εξηγήσετε γιατί να υπάρξουν ΑΥΞΗΣΕΙΣ στα εισητήρια αυτήν την εποχή. μας βάλαν βελούδινα καθίσματα;
να παταχθεί η εισιτηριοδιαφυγή ναι, αλλά προς τι οι αυξήσεις; μας περισσεύουν; τα ΜΜΜ δεν είναι πολυτέλεια, ανάγκη είναι. -
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
μ αρέσει που βλέπω άπλα στο φόρουμας μου εξηγήσετε γιατί να υπάρξουν ΑΥΞΗΣΕΙΣ στα εισητήρια αυτήν την εποχή. μας βάλαν βελούδινα καθίσματα;
να παταχθεί η εισιτηριοδιαφυγή ναι, αλλά προς τι οι αυξήσεις; μας περισσεύουν; τα ΜΜΜ δεν είναι πολυτέλεια, ανάγκη είναι.κλασσικη πολιτικη φασιστοκυβερνησης
να αρπαξουμε οτι μπορουμε οσο πιο ευκολα μπορουμε απ οποιον πιο ευκολο -
Οι αυξήσεις στα αστικά λεωφορεία έπρεπε να έχουν γίνει εδώ και χρόνια. Απλά καθυστέρησαν.
Αντίθετα θεωρώ πιο ενοχλητικές τις αυξήσεις σε ΦΠΑ, διόδια και χίλια άλλα πράματα. Στα λεωφορεία όμως έπρεπε.Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Δε μπορεί να κυκλοφορείς όσο θες για ένα μήνα με μισό ευρώ τη μέρα.
γιατι?
Επειδή είναι πολύ φτηνό και εννοώ εκτός κοινής λογικής φτηνό. Πήγα να πω για τον βασικό μισθό αλλά μετά σκέφτηκα και τον άνεργο. Δεν μπορεί λοιπόν ακόμα και ο άνεργος των 454 ευρώ να κυκλοφορεί δίνοντας μόνο το 3,3% του επιδόματός του. Για κάποιον μέτριο λοιπόν των 1000 ευρώ το μήνα είναι το 1,5%!!! Θα πρέπει να ανέβει σε κόστος από 50-100%.
μα πρεπει να υπαρχει κινητρο για τη χρηση των μμμ,και οχι για του αυτοκινητου
πιστευεις οτι το 3.3% ειναι πολλα για καποιον που προσπαθει να επιβιωσει(οχι ζησει) με 450-600 ευρω το μηνα?
αν ηταν πιο ακριβο σιγουρα θα εμπαινε χωρις να πληρωσει τιποτα.Με τη βενζίνη και τα τέλη εκεί που έχουν πάει και με μειώσεις μισθών το αντικίνητρο για αυτοκίνητο είναι τόσο ισχυρό που δρα υπέρ των λεωφορείων ακόμα και 2 ευρώ να πάει το εισιτήριο!
Πιστεύω ότι το 3,3% είναι ελάχιστο και αντιστοιχεί στον πιο αδύνατο. Σε οποιονδήποτε άλλο είναι ακόμα λιγότερο από ελάχιστο είναι μηδαμινό. Κάνε σύγκριση με οποιονδήποτε χρησιμοποιήσει αυτοκίνητο για την ίδια διαδρομή πχ Αθήνα-Γλυφάδα. Για αυτό και κατηγορώ ακόμα πιο πολύ αυτούς που δεν πληρώνουν. Γιατί δεν πληρώνουν όχι γιατί δεν μπορούν να πληρώσουν αλλά επειδή μπορούν να μην πληρώσουν. Και αν νομίζουν ότι μπορούν να κάνουν οικονομία από το εισιτήριο του λεωφορείου είναι λάθος και έγινε μόνο επειδή τους επιτρέπεται εδώ και καιρό με τον ανεπαρκή έλεγχο. Γιατί δεν υπάρχει άλλη δικαιολογία. Παρόλα αυτά θα δεχόμουν μειωμένες τιμές (πχ τις τωρινές) για όσους παίρνουν κάτω από 800 ευρώ το μήνα. -
Δεν υπαρχουν μονο ανεργοι με επιδομα, αλλα και τοσοι που δεν παιρνουν τιποτα, ειτε γιατι εχει παρελθει ο χρονος, ειτε επειδη δεν εχουν δουλεψει ποτε αλλα 'οργωνουν' την Αθηνα με τα ΜΜΜ (που πλην μετρο ειναι σε αθλια κατασταση) προς ευρεση εργασιας. Μην ξεχναμε κ τους φοιτητες!! Δηλαδη αν παει στα 50€ η μηνιαια καρτα (και 25 η φοιτητικη) θα ειναι δικαιο??? Δε νομιζω γιατι μπορει να ειναι πολυ μικροτερο το ποσο απο αυτο της χρησης του αυτοκινητου, οι παρεχομενες υπηρεσιες ομως ειναι πολυ κατωτερες
-
αυτο το 3.3% ειναι 2 σουβλακια,προτιμας να πληρωσεις το εισιτηριο η να τα φας?
-
Kαλό είναι όσοι απαντούν να διαβάζουν και τα προηγούμενα ποστ γιατί εκτίθενται .
Ο κάρτες πρέπει να είναι φτηνές και η ετήσια κάρτα πολυυυύ φτηνή .
Το εισιτήριο μιάς διαδρομής πρέπει να υπερβαίνει το πραγματικό κόστος λειτουργίας .Δηλαδή αρκετοί από εδώ , μάλλον ακόμα δεν θα έχουν μπεί στην αγορά εργασίας , γιά να θεωρούν ότι τα ελλείμματα τα πληρώνουν κάποιοι άλλοι και όχι όλοι μας .
Οι χρήστες πληρώνουν . Οι περιστασιακοί πολύ ακριβότερα , οι μόνιμοι πολύ λιγότερο .
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Σωστα!! Τα ποδια γιατι τα εχουν;Ας τα χρησιμοποιησουν!!Πήγαινε μιά βόλτα στον υπόλοιπο κόσμο και μετά θα βγείς από την ονειροχώρα
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Σωστα!! Τα ποδια γιατι τα εχουν;Ας τα χρησιμοποιησουν!!
Πήγαινε μιά βόλτα στον υπόλοιπο κόσμο και μετά θα βγείς από την ονειροχώρα
Mου εφαγες μια φατσουλα ' ' .
Περι εισιτηρίων λεωφορείων