-
Ποιο προτιμάτε? Σαν μάτια ψαριού δεν είναι τα xenon?
-
No Xenon!!!
-
Xenon!!!!!!
-
φυσικα xenon!
-
Αν και δεν χρειάζεται να παραφορτώσεις με έξτρα ένα κουβαδάκι 3.5μέτρων, εγώ δεν θα έβαζα τίποτε, αλλά αν επιμένεις σίγουρα με τα xenon αλλάζει λίγο η αισθητική του 500 προς το καλύτερο. Μην σε ξεγελά η αθώα μουρίτσα του, που μοιάζει να αλληθωρίζει. Αυτό είναι γενικά το concept του μοντέλου, να είναι ευχάριστο και αθώο εμφανισιακά δίχως να προκαλεί. Τα abarth είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.
Αν θες πάντως μια τάξη μεγέθους, εγώ έδωσα 15.050 ευρώ για τους 69 ίππους του 1.200 lounge με αρκετά εμφανισιακά έξτρα.
θα προτιμούσα όμως να είχα το sport για τα φανταστικά του καθίσματα, με το πακέτο νίκελ όμως στους προφυλακτήρες και στις πόρτες. -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Στα υπόψιν ότι το service στο 99% των προγραμματισμένων εργασιών συντήρησης δεν θα μπορεί να γίνει πουθενά εκτός δικτύου Fiat, καθώς απαιτούνται ειδικά εργαλεία και μέθοδοι....που δεν θα διαθέτουν όχι απλά οι μηχανικοί της γειτονιάς,αλλά ούτε οργανωμένες μονάδες σαν αυτές τις Bosch,Blue point,MM ecc.Λογικό μου ακούγεται. Εξάλλου δεν νομίζω να υπάρχει ιδιαίτερος λόγος τουλάχιστον την πρώτη 2ετία να πας αλλού πέρα από εξουσιοδοτημένο service.
Σταδιακά όμως το know how θα επεκταθεί και στα συνοικιακά συνεργεία, απλά το θέμα είναι να μην γίνει πειραματόζωο το δικό σου αυτοκίνητο -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Στα υπόψιν ότι το service στο 99% των προγραμματισμένων εργασιών συντήρησης δεν θα μπορεί να γίνει πουθενά εκτός δικτύου Fiat, καθώς απαιτούνται ειδικά εργαλεία και μέθοδοι....που δεν θα διαθέτουν όχι απλά οι μηχανικοί της γειτονιάς,αλλά ούτε οργανωμένες μονάδες σαν αυτές τις Bosch,Blue point,MM ecc.
Λογικό μου ακούγεται. Εξάλλου δεν νομίζω να υπάρχει ιδιαίτερος λόγος τουλάχιστον την πρώτη 2ετία να πας αλλού πέρα από εξουσιοδοτημένο service.
Σταδιακά όμως το know how θα επεκταθεί και στα συνοικιακά συνεργεία, απλά το θέμα είναι να μην γίνει πειραματόζωο το δικό σου αυτοκίνητοΚάθε άλλο παρά λογικό.Ευρωπαϊκή οδηγία 1400/2002 (ψάξε για direttiva Monti - Regolamento Europeo 1400/2002) και θα καταλάβεις τι εννοώ.
Στο δικό μου αυτοκίνητο ακόμα και αν ήθελα να εμπιστευθώ το επίσημο ελληνικό δίκτυο.....δεν μπορώ (ιδίως σε ζητήματα ηλεκτρονικών),ούτε θέλω (λόγω χρεώσεων).Δεν ξέρω τι γίνεται στην Ελλάδα στον τομέα των εξουσιοδοτημένων και μη(αν και μέσα στα επίσημα, πειραματόζωα έχουν γίνει πολλά αυτοκίνητα εντός εγγύησης).Στην Ιταλία πάντως,αυτή τη στιγμη υπάρχουν περίπου 53000 συνεργεία,ελάχιστα εκ των οποίων ανήκουν πλέον αποκλειστικά σε επίσημα δίκτυα μαρκών.Πολλοί πρώην εξουσιοδοτημένοι έχουν εγκαταλείψει τα επίσημα δίκτυα για να ενταχθούν σε ανεξάρτητα (Rhiag,Bosch,MM,officine blue ecc),με όλα τα πλεονεκτήματα για τα ίδια (περισσότερα μοντελά και μάρκες)και για τον καταναλωτή (κόστος).
Για την Ελλάδα μπορεί να έχεις και δίκιο.Στην δυτικοευρωπαϊκή αγορά πάντως θεωρείται αδιανόητο να μην μπορείς να επιλέγεις εσύ το μηχανικό της αρεσκείας σου,χωρίς να χάνεις την κάλυψη της εργοστασιακής εγγύησης (δεν μιλάμε και για maserati.....για αυτοκίνητο πόλης μιλάμε).Επομένως στην Ιταλία, βάσει της direttiva Monti,τα εξειδικευμένα εργαλεία και τα πρότυπα του tair είναι υποχρεωτικό να περάσουν και στα συνεργεία εκτός δικτύου (άλλο αν η Fiat μπορεί να τους ζητήσει για κάτι τέτοιο.....200 εκατομύρια).Στην Ελλάδα δεν έχω ιδέα τι θα γίνει.
-
Μιλησα χθες με την fiat hellas και μου είπαν οτι για το 1.3 mjt II 95 ps θα ανοίξει ο κωδικός στα μέσα Ιανουαρίου για όποιον ενδιαφέρεται. Τιμή δεν ξέρουν ακόμα.
Επίσης εχω δυο ερώτησεις προς τους κατόχους.
1)Απο φρένα πως είναι το αμάξι?
Ρωτάω γιατί στην Ιταλία που είχα νοικιασει ένα 1.2 για τρεις μέρες το μονο που δεν μου άρεσε ήταν τα φρένα του.
Ηταν σαν να μην έχει υποβοήθηση. Υποψιάζομαι όμως οτι το είχαν ξεπατώσει οι προηγούμενοι ενοικιαστές, είχε καμια 15000χλμ.
2)Αν βάλω ESP θα έχει και πίσω δισκόφρενα? -
Fiat 500 0.9 85hp Twinair Lounge: Βασική τιμή € 14650
Χρώμα: Μαύρο Crossover € 370
ΗΧΟΣΥΣΤΗΜΑ HI-FI INTERSCOPE ME ΕΝΙΣΧΥΤΗ & SUB-WOOFER 100W € 370
Λέτε τα 320bps mp3 μου να ακούγονται μια χαρά και στο απλό ηχοσύστημα?ΚΑΘΙΣΜΑ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΜΕ ΜΝΗΜΗ ΘΕΣΗΣ € 110
Για να μη γκρινιάζουν οι λοιποί επιβάτες. Μήπως χαλάει ο μηχανισμός? Τι λέει γενικά?ΣΥΣΤΗΜΑ ESP / ASR / HILL HOLDER € 350
Έλεγα να μη το βάλω γιατί είμαι συνετός οδηγός. Το βάζω μόνο και μόνο γιατί θα έχω 45% λιγότερο πιθανότητα να τρακάρω από ότι διάβασα.ΗΛΕKΤΡΙΚΑ ΑΝΟΙΓΟΜΕΝΗ ΗΛΙΟΡΟΦΗ SKYDOME € 320
Άμα αρχίσει να τρίζει και δε θα την ανοίγω εν κινήση, θα με ξενερώσει τελείως. Τρίζει μετα από λίγο καιρό?σύνολο € 16.170 + € 640 (λοιπά έξοδα) = € 16.810
Ποιο extra θα κόβατε από τα παραπάνω?
-
To esp δεν εχει να κανει με το αν εισαι συνετος οδηγος... Δεν χρειαζεται να πας με 180km/h για να χασεις τον ελεγχο και να μπει το esp..
Τελοςπαντων..
Καλοταξιδο
-
-Μαζί με το ESP παίρνεις και δισκόφρενα και hill holder.
-Εγώ σίγουρα δεν θα το αγόραζα μαύρο (ούτε πάει στο 500, άσε που έχει τα γνωστά προβλήματα, λερώνει, ζεσταίνεται κλπ κλπ) , ενώ και τα σχεδόν 400€ για το sub είναι πολλά.
-Πάρτο ασημί, είναι σχετικά σπάνιο χρώμα στο 500 και είναι και δωρεάν. Θα κάνει και μια χαρά αντίθεση με την ηλιοροφή.
-Η ηλιοροφή, αν δεν συντηρείται σωστά, θα τρίξει. Θέλει 3-4 φορές τον χρόνο λάδωμα και σίγουρα καθάρισμα μετά το καλοκαίρι και τις σκόνες.
-Με τα λεφτά που σου έκανα οικονομία + λίγα ακόμη, παίρνεις τον 0.9 ή το Dualogic ...
-Ο 900άρης, λόγω μηδενικών τελών κυκλοφορίας, σε κάποια χρόνια θα σου έχει κάνει απόσβεση, αν συνυπολογίσεις και την οικονομία, τις επιδόσεις αλλά και την καλύτερη μεταπώληση. Σίγουρα πάντως, το 1.2 θα το προτιμούσα από το 1.4. Είναι μια χαρά για το 500. -
Καλησπέρα, το δικό μου το περιμένω μέσα Ιανουαρίου και έχει τα εξής:
1.4 lounge κόκκινο με clima (πολύ σημαντικό για εμένα) και έξτρα διακοσμητικά στο καπό. Το esp, hill holder κλπ είναι στάνταρ στην έκδοση αυτή. Δεν προτίμησα να πάρω το twin air επειδή είναι καινούργια μηχανη και δεν έχει δοκιμαστεί αν και αυτό δεν λέει κάτι. Ούτε θα ανοίγει η οροφή αλλά επειδή είναι το lounge έχει τζάμι οπότε μου φτάνει. Κάποια στιγμή ίσως του βάλω xenon φώτα. Μετράω τις μέρες αντίστροφα και το περιμένω με μεγάλη αγωνία! -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
-Μαζί με το ESP παίρνεις και δισκόφρενα και hill holder.
-Εγώ σίγουρα δεν θα το αγόραζα μαύρο (ούτε πάει στο 500, άσε που έχει τα γνωστά προβλήματα, λερώνει, ζεσταίνεται κλπ κλπ) , ενώ και τα σχεδόν 400€ για το sub είναι πολλά.
-Πάρτο ασημί, είναι σχετικά σπάνιο χρώμα στο 500 και είναι και δωρεάν. Θα κάνει και μια χαρά αντίθεση με την ηλιοροφή.
-Η ηλιοροφή, αν δεν συντηρείται σωστά, θα τρίξει. Θέλει 3-4 φορές τον χρόνο λάδωμα και σίγουρα καθάρισμα μετά το καλοκαίρι και τις σκόνες.
-Με τα λεφτά που σου έκανα οικονομία + λίγα ακόμη, παίρνεις τον 0.9 ή το Dualogic ...
-Ο 900άρης, λόγω μηδενικών τελών κυκλοφορίας, σε κάποια χρόνια θα σου έχει κάνει απόσβεση, αν συνυπολογίσεις και την οικονομία, τις επιδόσεις αλλά και την καλύτερη μεταπώληση. Σίγουρα πάντως, το 1.2 θα το προτιμούσα από το 1.4. Είναι μια χαρά για το 500.Δυστυχώς δεν ισχύει αυτό. Η δικιά μου ηλιοροφή τρίζει απτον πρώτο μήνα σχεδόν και είμαι ιδιαιτέρως ψείρας. Εσχάτως τρίζει αρκετά στην ανάκληση και η ηλιοροφή του Q5. Γενικότερα αν και δεν την διαπραγματεύομαι σε κανένα αμάξι ανεξαρτήτως κατηγορίας είναι από τα νο1 σημεία για πρόκληση τριγμών. Εκ πείρας...
Ο φίλος που ενδιαφέρεται για το 500 ας κόψει το hi-fi. Το μαμά είναι υπεραρκετό για το μέγεθος της καμπίνας ενώ αναβάθμιση μπορεί να γίνει ανα πάσα ώρα και στιγμή και με μικρότερο ίσως κόστος και καλύτερο αποτέλεσμα.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Εσχάτως τρίζει αρκετά στην ανάκληση και η ηλιοροφή του Q5. Γενικότερα αν και δεν την διαπραγματεύομαι σε κανένα αμάξι ανεξαρτήτως κατηγορίας είναι από τα νο1 σημεία για πρόκληση τριγμών. Εκ πείρας...
Όταν την έχω στην ανάκληση θα ακούω το κρουτσου-κρούτσου? Πόσο δυνατό είναι? Γιατί πάντα ακούω και μουσική...
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
-Μαζί με το ESP παίρνεις και δισκόφρενα και hill holder.
-Εγώ σίγουρα δεν θα το αγόραζα μαύρο (ούτε πάει στο 500, άσε που έχει τα γνωστά προβλήματα, λερώνει, ζεσταίνεται κλπ κλπ) , ενώ και τα σχεδόν 400€ για το sub είναι πολλά.
-Πάρτο ασημί, είναι σχετικά σπάνιο χρώμα στο 500 και είναι και δωρεάν. Θα κάνει και μια χαρά αντίθεση με την ηλιοροφή.
-Η ηλιοροφή, αν δεν συντηρείται σωστά, θα τρίξει. Θέλει 3-4 φορές τον χρόνο λάδωμα και σίγουρα καθάρισμα μετά το καλοκαίρι και τις σκόνες.
-Με τα λεφτά που σου έκανα οικονομία + λίγα ακόμη, παίρνεις τον 0.9 ή το Dualogic ...
-Ο 900άρης, λόγω μηδενικών τελών κυκλοφορίας, σε κάποια χρόνια θα σου έχει κάνει απόσβεση, αν συνυπολογίσεις και την οικονομία, τις επιδόσεις αλλά και την καλύτερη μεταπώληση. Σίγουρα πάντως, το 1.2 θα το προτιμούσα από το 1.4. Είναι μια χαρά για το 500.Δυστυχώς δεν ισχύει αυτό. Η δικιά μου ηλιοροφή τρίζει απτον πρώτο μήνα σχεδόν και είμαι ιδιαιτέρως ψείρας. Εσχάτως τρίζει αρκετά στην ανάκληση και η ηλιοροφή του Q5. Γενικότερα αν και δεν την διαπραγματεύομαι σε κανένα αμάξι ανεξαρτήτως κατηγορίας είναι από τα νο1 σημεία για πρόκληση τριγμών. Εκ πείρας...
Ο φίλος που ενδιαφέρεται για το 500 ας κόψει το hi-fi. Το μαμά είναι υπεραρκετό για το μέγεθος της καμπίνας ενώ αναβάθμιση μπορεί να γίνει ανα πάσα ώρα και στιγμή και με μικρότερο ίσως κόστος και καλύτερο αποτέλεσμα.
στην μίτο δεν ακούγεται κίχ...
και σε προηγούμενο bmw που είχαμε με ελάχιστη συντήρ δεν ακουγόταν τίποτα... -
Ο χρήστης Joun έγραψε:
Όταν την έχω στην ανάκληση θα ακούω το κρουτσου-κρούτσου? Πόσο δυνατό είναι? Γιατί πάντα ακούω και μουσική...
Αν έχεις θέμα με τους τριγμούς όπως ο ομιλών θα σε ενοχλεί στις διάφορες ανωμαλίες και όταν δεν έχεις δυνατά μουσική. Τουλάχιστον στο δικό μου όλα αυτά και σε κάνα δυο άλλα φίλων.
στην μίτο δεν ακούγεται κίχ...
και σε προηγούμενο bmw που είχαμε με ελάχιστη συντήρ δεν ακουγόταν τίποτα...Η Mito αν δεν κάνω λάθος έχει ίδιο τύπο μηχανισμού με το G. Punto ε? Το οποίο με τη σειρά του έχει ίδιο με το 500. Σε μια πρόχειρη στατιστική που έχω βγάλει είναι ότι οι ηλιοροφές που ανοίγουν προς τα έξω το τζάμι έχουν περισσότερες πιθανότητες να δημιουργήσουν τριγμούς. Πχ στο 500, στο land rover, στο audi που είναι έτσι έτριξαν σχεδόν αμέσως, σε Ε36 και Ε46 που το τζάμι ήταν χονευτό στην οροφή άντεξαν παραπάνω.
-
Δες εάν υπάρχει το Κόκκινο Μεταλλικό (Rosso Metallizzato, ή όπως αλλιώς λέγεται στο 500)
Το παραπάνω αυτοκίνητο είναι για την αγορά των ΗΠΑ. Touchdown!
-
Οι αλλαγες του αμερικάνικου είναι όλα τα λεφτά. Πρέπει να περάσουν και στα δικά μας. Ντουλαπάκι, οι διακόπτες για τα παράθυρα, τα καθίσματα είναι must για το πρώτο facelift.
-
Ο χρήστης JohnCharles έγραψε:
Δες εάν υπάρχει το Κόκκινο Μεταλλικό (Rosso Metallizzato, ή όπως αλλιώς λέγεται στο 500)Απ ότι βλέπω στη σελίδα της φίατ δεν υπάρχει μεταλλικό κόκκινο. Ένα περλέ υπάρχει μόνο το οποίο κοστίζει 790Ε (RAGGAMUFFIN)
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Οι αλλαγες του αμερικάνικου είναι όλα τα λεφτά. Πρέπει να περάσουν και στα δικά μας. Ντουλαπάκι, οι διακόπτες για τα παράθυρα, τα καθίσματα είναι must για το πρώτο facelift.Σε σοβαρές αλλαγές εστίασες.
Οι αλλαγές στο πάτωμα, που έχει βελτιωμένη ακαμψία και χαμηλότερο βάρος
και ο κινητήρας 1.4 Multiair,
λίγες είναι;
FIAT 5oo 2007