-
Ψυχραιμία παιδιά....είτε στρίβουν , είτε είναι άνετα , είτε έχουν πληροφοριακό τιμόνι , εδω καταλήγουν όλα
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Ευθυμακο μου θα το γαμαμε οσο θελουμε εφοσον ο δημιουργος εξαφανιστηκε απο τη πρωτη δημοσιευση και επιπλεον γραφονται μαλακιες..Αντι να κανεις το πυροσβστη απο θεμα σε θεμα πες και μια φορα την αποψη σου..Εντελως φιλικα..
Εκει που θα πιασει τοπο η αποψη μου θα τη γραψω και το εχω κανει πολλες φορες
Στα υπολοιπα δε συμφωνω, ο σεβασμος στο συνομιλητη κ τον αναγνωστη πρεπει να υφισταται, ΕΙΔΙΚΑ στα θεματα που 'βρωμανε' απο την αρχη, ακριβως για να μην κανεις τη χαρη σε αυτον που τα ανοιξε για να καθισει μετα να γελασει με τις προσβλητικες αντιπαραθεσεις...
απο μερους μου τουλαχιστον, παντα φιλικα τα οσα γραφονται
παρα είσαι καλό...
γράφτους όλους στα @@ σου ρεεε -
Το σεβασμο πρεπει να τον δινεις εκει που αξιζει Ευθυμη μιας που μου επιασες και τα φιλοσοφικα..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ειναι εντελως γελοιο να καταλαβεις οδηγωντα ενα μικρομεσαιο εκεινης της εποχης, αρχικα οτι δε φοραει ημιακαμπτο και μετα νταξ... .
χαλάρωσε και λίγο...
σε εγκάρσιες ανωμαλίες (ειδικά πάνω σε στροφή) είναι κάτι παραπάνω από προφανής η τυπολογία...Δε διαφωνουμε. προφανως και δε μιλησα για κινηση μεσα στη πολη.
Ε αφου το αγορασατε θα ηταν πρωτοποριακο..Ξε-κολλημενε.. Εισαι τοσο γελοιος που ακομα να καταλαβεις οτι τα ιδια θα εγραφα αν μιλαγες για την 147 π.χ. ,δεν εχει σχεση με τη καθε xsara..Εχει σχεση με το οτι γραφονται ανακριβιες στα ορια της ασχετοσυνης ,ολως τυχαιως απο εσενα παλι , πανω σε αμαξια που τα ξερω.
Α να σου πω sprint απο απλα sud εμαθες να ξεχωριζεις?
Ρε παθιαρη σου εχω ξαναπει οτι εχει βρωμισει απο τη Λαμια ποιος εισαι και δε ξερεις παραπανω...Αστο λοιπον να γελαω εδω που ειμαι.. Αμορφωτε...
Για πες νούμερο ποιός είμαι παραμορφωμενε .
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Ψυχραιμία παιδιά....είτε στρίβουν , είτε είναι άνετα , είτε έχουν πληροφοριακό τιμόνι , εδω καταλήγουν όλα -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Σε εγκάρσια (σαμαράκι) δύσκολο να καταλάβεις κάτι. Καθημερινά ζω με ημιάκαμπτο, πολλαπλούς και υστερούντες. Σε λακούβα από τη μια μεριά ναι, βλέπω διαφορά.γιατί η εγκάρσια ανωμαλία είναι σαμαράκι??
μπορεί να είναι τμήμα διαστολής σε γέφυρα... μπορεί να είναι και λακούβα -
Να προτεινω εγω κατι;Γιατι δεν σταματατε να μαλωνετε για ΛΑΜΑΡΙΝΕΣ;;;Coolάρετε λιγο ρε παιδια!!! ΦΙΛΙΚΑ και στους δυο σας...
-
Δεν πρόκειται να δαπανήσω ιδιαίτερα μεγάλο ποσό, μέχρι 3500Ε. Κάποιος μου πρότειναι Golf IV 1.4 σ' αυτά τα χρήματα. Σας ευχαριστώ όλους παιδια
-
Ο χρήστης tisis έγραψε:
Δεν πρόκειται να δαπανήσω ιδιαίτερα μεγάλο ποσό, μέχρι 3500Ε. Κάποιος μου πρότειναι Golf IV 1.4 σ' αυτά τα χρήματα. Σας ευχαριστώ όλους παιδιαπάρε ένα κορόλα να βρείς την υγεία σου...
τα σέρβις της αρ είναι ακριβά για 3500 μπάτζετ... -
Golf IV 1400? Πόσο πολύ σε μισεί αυτός που σου το πρότεινε;
-
Καλη 147 σε αυτα τα λεφτα με τιποτα..
-
Γενικα για τους αξονες:
http://www.autobild.gr/index.php?cat_id=484&page_id=738http://www.caroto.gr/2009/02/13/ημιάκαμπτος-άξονας/
Ημιάκαμπτος άξονας
13 Φεβ 2009 - Nίκος Mαρινόπουλος caroto.gr.Είναι η πιο διαδομένη διάταξη πίσω ανάρτησης λόγω της απλής, συμπαγής και οικονομικής κατασκευαστικής του δομής. Ο ημιάκαμπτος άξονας κατατάσσεται στην κατηγορία των ημιανεξάρτητων αναρτήσεων καθώς επιτρέπει την σχετική κίνηση μεταξύ των δύο τροχών στον ίδιο άξονα. Το κύριο χαρακτηριστικό του ημιάκαμπτου είναι πως αποτελείται από ένα δοκό ανοιχτής διατομής ο οποίος επιτρέπει σχετική στρέψη μεταφέροντας δυναμικά στοιχεία από τον έναν τροχό στον άλλο. Ο ημιάκαμπτος μπορεί να συνδυαστεί με υστερούντες βραχίονες ενώ τα σημεία άρθρωσης ποικίλουν ανάλογα με τον κατασκευαστή.
-
Ο χρήστης billaras_XantiaII έγραψε:
Γενικα για τους αξονες:
http://www.autobild.gr/index.php?cat_id=484&page_id=738http://www.caroto.gr/2009/02/13/ημιάκαμπτος-άξονας/
Ημιάκαμπτος άξονας
13 Φεβ 2009 - Nίκος Mαρινόπουλος caroto.gr.Είναι η πιο διαδομένη διάταξη πίσω ανάρτησης λόγω της απλής, συμπαγής και οικονομικής κατασκευαστικής του δομής. Ο ημιάκαμπτος άξονας κατατάσσεται στην κατηγορία των ημιανεξάρτητων αναρτήσεων καθώς επιτρέπει την σχετική κίνηση μεταξύ των δύο τροχών στον ίδιο άξονα. Το κύριο χαρακτηριστικό του ημιάκαμπτου είναι πως αποτελείται από ένα δοκό ανοιχτής διατομής ο οποίος επιτρέπει σχετική στρέψη μεταφέροντας δυναμικά στοιχεία από τον έναν τροχό στον άλλο. Ο ημιάκαμπτος μπορεί να συνδυαστεί με υστερούντες βραχίονες ενώ τα σημεία άρθρωσης ποικίλουν ανάλογα με τον κατασκευαστή.
so??
-
Μετά από όλο αυτό μην τολμήσεις και δεν πάρεις το focus
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Golf IV 1400? Πόσο πολύ σε μισεί αυτός που σου το πρότεινε;Τόσο χάλια, δεν καίγομαι κ πολύ για ταχύτητες υψηλές και φανάρια, αυτό το θέλω για ταξίδια περισσότερο. Δε λέει το Golf λοιπόν;
-
Μην τσιμπάτε ρε...πάνω που άρχισε να τελειώνει, μπήκε και ένα Γκολφ σαν κερασάκι στην τούρτα...
Νέος γύρος...υπάρχουν και αυτά...
TiSIs -
Ο χρήστης tisis έγραψε:
Golf IV 1400? Πόσο πολύ σε μισεί αυτός που σου το πρότεινε;
Τόσο χάλια, δεν καίγομαι κ πολύ για ταχύτητες υψηλές και φανάρια, αυτό το θέλω για ταξίδια περισσότερο. Δε λέει το Golf λοιπόν;
Μεινει σε αυτα τα 3 πολυ καλα αυτοκινητα που κοιτας. Και μαλλον επικεντρωσου στο focus και στη xsara αφου στα 3500 δυσκολα 147 της προκοπης..
-
Εξαρταται σε τι θελει να παει. Τι αμαξι θελει.
Πολυ καλος φιλος μου εχει την 147Ti 2009. Απιστευτο αμαξι σε στησιμο, απιστευτα φρενα, απιστευτο τιμονι, απιστευτο στησιμο για το πλαισιο του. Πολυ γρηγορο τιμονι, αλλα αν θες να ξεπαρκαρεις κανεις μια ωρα αν ειναι στενη η θεση σταθμευσης. Κοντο κιβωτιο με απιστευτη αισθηση, ωραιο εσωτερικο, σκληρες αναρτησεις (για τα γουστα μου) και τα καθισματα επισης σκληρα. Αλλα με πολυ καλη στηριξη. Αν εξαιρεσεις καποια πραγματακια που θα σου σπασουν τα νευρα στα πλαστικο-ηλεκτρικα του τοτε αυτο να παριες.
Το focus ειναι πιο ουδετερο σε σχεση με το 147 σε αισθηση, ακι δνε ξερω, εμενα δεν μου αρεσε ουτε ρο πρωτο οπυτε το επομενο. Απολυτο οδηγικα δεν ειναι σαν το 147. Καλυτερο στησιμο στον δρομο εχει φυσικα η 147 σε σχεση με το focus. Πλαισιο καλυτερο εχει σε σχεση με το 147. Απο θεμα εξοπλισμου δεν μπορω να σχολιασω.
Xsara τα λεφτα της τα αξιζει και με το παραπανω. Πολυ καλο εξοπλισμο για την εποχη της (στην εκδοση exclussive), το κιβωτιο εχιε ενα θεμα αισθησης, αλλα εχει παρα πολυ καλα φρενα, καλο τιμονι, ανεση, αρκετα καλο πλαισιο, ανετο. Εμενα που το εχω οδηγησει μου αρεσε η αισθηση που εχιε στον δρομο, εχιε εντονη την αισθηση της παθητικης τετραδιευθυνσης αν το βαλεις αποτομα και με πολλα, και στριβει παρα μα παρα πολυ καλα για την μαλακοτητα της αναρτησης της. Απιστευτη στα ταξιδια, καθολου κουραστικη, πολυ καλο μοτερ σε θεμα δυναμης. -
Εφ οσον στην αναζήτηση μπήκαν και άλλα μοντέλα (άλλων εταιριών) προτείνω αυτό http://www.car.gr/classifieds/cars/view/787049/ να νοιώσει ο φίλος και premium
Aφήστε δε οτι θα ανακαλύψει και τη χαρά της πίσω κίνησης.... -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Εφ οσον στην αναζήτηση μπήκαν και άλλα μοντέλα (άλλων εταιριών) προτείνω αυτό http://www.car.gr/classifieds/cars/view/787049/ να νοιώσει ο φίλος και premium
Aφήστε δε οτι θα ανακαλύψει και τη χαρά της πίσω κίνησης....Τι σουργελο ειναι αυτο βρε συ;
Alfa 147 ή Xsara 1.6 ή Focus 1.6