Sep 17, 2004, 10:45 AM

Φίλε nass,

  1. Δεν διαφωνούμε, πράγματι υπάρχουν διαφορετικοί τρόποι.

  2. Μην μπαίνεις στον κόπο να το ψάξεις, το πίσω 'γόνατο' στα Focus εδράζεται στο ψαλίδι και όχι στην πλήμνη (ελπίζω να μην κάνω λάθος και εγώ, το είχα δει βιαστικά και στιγμιαία, δεν σου επιτέπουν να πλησιάζεις και να παρατηρείς διάφορα), αλλά αυτό 'παραλλάσσει' μόνο τον μοχλισμό και δίνει έναν βαθμό ελευθερίας στην κάθετη κίνηση του τροχού, ή καλύτερα, 'ανεξαρτητοποιεί' την τροχιά του τροχού και την 'απόκλισή' του σε σχέση με την κάθετο, από την τροχιά που διαγράφει το κάτω μέρος του ελατηρίου-αμορτισέρ. Όμως, η όλη κατασκευή εξακολουθεί να μου δίνει την εντύπωση πως έχει 'εξαφανιστεί' ένα επάνω ψαλίδι, και το κάθετο ελατήριο-αμορτισέρ το έχει αντικαταστήσει, έστω με διαφορετικό τρόπο από τα classic MacPherson, στα οποία το μπράτσο του MacPherson είναι 'πακτωμένο' με την πλήμνη. Ίσως και αυτός ο βαθμός ελευθερίας να δίνει το δικαίωμα στους Βρετανούς να μην τα αναφέρουν ως MacPherson, όπως και τη Subaru και την Peugeot να τα αναφέρει διαφορετικά.

  3. Τα 205Τ16 και οι S4 είχαν McPherson (οι διαφορετικές λύσεις που λέμε) και ήταν σε θέση να 'βουτάνε' άνετα μετά τα πηδήματα. Τότε, επικρατούσε η σχολή του 'προσγειώνομαι πρώτα στον έναν μπροστινό τροχό', μετά το 'προσγείνομαι πρώτα στους δύο μπροστινούς τροχούς' και τα διπλά ψαλίδια το άντεχαν αφού έχουν καλή ενδοτικότητα και το ελατήριο-αμορτισέρ είναι υπό γωνία επάνω στο πλαίσιο 'εκτονώνοντας' την κρούση, ενώ τώρα ισχύει το 'προσγειώνομαι με τα τέσσερα για να διαιρέσω δια του τέσσερα το κρουστικό φορτίο, χωρίς να φοβάμαι μην χαθεί η γεωμετρία', αν και... δεν το καταφέρνουν πάντα.

  4. Και πάλι δεν είμαι σε θέση να βάλω φωτό στο post, φοβάμαι ότι δεν τα καταλαβαίνω αυτά που μου έγραψες, και παραιτούμαι! Στο e-mail σου έχεις τις φωτό.