-
όχι ακριβώς όλων..
-
**Θάνο **, πάρε μια ιδέα δουλειάς ενός από τα ανταγωνιστικά πανεπιστήμια-πολυτεχνικές σχολές.
Umea Institute of Design — 2010
http://www.cardesign.ru/articles/diploma/2010/12/05/4361/
**RCA **
http://www.rca.ac.uk/Default.aspx?ContentID=509646&GroupID=508434&CategoryID=32491&Contentwithinthissection&More=1
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
-
Ο χρήστης vengas έγραψε:
Τι έπαθες vengas
-
Επικουρικά της προσπάθειας του Θάνου και της σχολής του.
Ρίξτε καμιά ιδέα όλοι σας να βοηθήσουμε. -
Τελικά ανέλαβα μόνος μου να ολοκληρώσω μία συνολική πρόταση, δύσκολο γιατί θέλει μεγαλύτερο όγκο δουλειάς από μέρους μου αλλά σε αυτή τη φάση ήταν το πιο αποδοτικό. Ευχαριστώ για τα link και τις ιδέες. Αυτή τη στιγμή βρίσκομαι σε φάση έρευνας (μελέτη όλων των μοντέλων Ferrari του παρελθόντος και προσπάθεια αποτύπωσης των πιο σημαντικών χαρακτηριστικών τους).
-
Θάνο , καλή δουλειά!
(θα είναι...δύσκολη )
Αντε ...σου συμπαραστέκομαι!
-
Ο σχεδιασμός ενός μοντέλου της Φερράρι είναι εξαιρετικά δύσκολος. Πρέπει να πατάει κυρίως στο συναίσθημα. Σχεδιαστικά οι Φερράρι έχουν αποδειχθεί ελάχιστες φορές πρωτοποριακές. Κων/νε τα σχέδια που παραθέτεις δε μου κάνουν καθόλου σε Φερράρι. Ιταλικά ναι, Φερράρι όμως δε θα το λεγα.
Θανάση καλή επιτυχία! Θα είναι πολύ καλή εμπειρία!
-
θάνο , ρετρό θα κάνεις ή νέο
-
τα πρωτα που μου έχουν έρθει στο μυαλό είναι αυτά
-
Η γνώμη μου είναι να αποφευγθεί η προσπάθεια μεταφοράς των γραμμών που 'χαρακτηρίζουν' τα μοντέλα της εταιρίας έως σήμερα (κάτι τέτοιο δηλαδή)...
-
Αυτό είναι που λένε, σε κάθετη πτώση
-
Βασικά επειδή μιλάμε για 25 χρόνια μετά, η σημερινή σχεδιαστική γλώσσα θα είναι πια ρετρο Παράδειγμα τα κυκλικά φώτα που εξέχουν στο πίσω μέρος, όσο και ωραία να είναι πρέπει να τα αποφύγω σίγουρα. Μιλάμε για 2 ή και 3 βήματα μπροστά από την επερχόμενη αντικαταστάτη της 599 που θα παρουσιαστεί σε κανα χρόνο. Σίγουρα πρέπει να θυμίζει πολύ ferrari αφού το ζητάει και το brief πολύ έντονα αλλά αυτό γίνεται με χιλιάδες τρόπους. Μετά από έρευνα στα μοντέλα του παρελθόντος (όλα) της φίρμας, τείνω να κάνω κάτι με μπροστά τη μηχανή στα πρότυπα της daytona του '60 αλλά σίγουρα πολύ διαφορετικό. Έχω κανονίσει κάποιες συζητήσεις με καθηγητές μου, με θέμα κυρίως το μέλλον και που πάει η κοινωνία και ποια η θέση του αυτοκινήτου μέσα σε αυτή μέσα στα επόμενα 25 χρόνια. Οπότε κάτι θα πάρω και από αυτά. Ευχαριστώ πολύ και πάλι για τη βοήθεια και τα σχέδια!
-
Ο χρήστης Thanas_4 έγραψε:
Βασικά επειδή μιλάμε για 25 χρόνια μετά, η σημερινή σχεδιαστική γλώσσα θα είναι πια ρετρο Παράδειγμα τα κυκλικά φώτα που εξέχουν στο πίσω μέρος, όσο και ωραία να είναι πρέπει να τα αποφύγω σίγουρα.Οι Ferrari δεν είχαν πάντα στρογγυλα πίσω φώτα. Θα μπορούσες να εμπνευστείς από τα πίσω φώτα της Testarossa. (Πολύυυυυυυυ αγαπημένη μου!!!)
-
Ο χρήστης Thanas_4 έγραψε:
Βασικά επειδή μιλάμε για 25 χρόνια μετά, η σημερινή σχεδιαστική γλώσσα θα είναι πια ρετρο Παράδειγμα τα κυκλικά φώτα που εξέχουν στο πίσω μέρος, όσο και ωραία να είναι πρέπει να τα αποφύγω σίγουρα. Μιλάμε για 2 ή και 3 βήματα μπροστά από την επερχόμενη αντικαταστάτη της 599 που θα παρουσιαστεί σε κανα χρόνο. Σίγουρα πρέπει να θυμίζει πολύ ferrari αφού το ζητάει και το brief πολύ έντονα αλλά αυτό γίνεται με χιλιάδες τρόπους. Μετά από έρευνα στα μοντέλα του παρελθόντος (όλα) της φίρμας, τείνω να κάνω κάτι με μπροστά τη μηχανή στα πρότυπα της daytona του '60 αλλά σίγουρα πολύ διαφορετικό. Έχω κανονίσει κάποιες συζητήσεις με καθηγητές μου, με θέμα κυρίως το μέλλον και που πάει η κοινωνία και ποια η θέση του αυτοκινήτου μέσα σε αυτή μέσα στα επόμενα 25 χρόνια. Οπότε κάτι θα πάρω και από αυτά. Ευχαριστώ πολύ και πάλι για τη βοήθεια και τα σχέδια!Θάνο , πίεσε τους καθηγητές σου έτσι ώστε να επισπεύσετε τις συναντήσεις και την κουβέντα σας , γιατί απ ότι φαίνεται το χρονικό περιθώριο είναι πολύ πιεσμένο , αν αναλογισθείς τον όγκο δουλειάς που πρέπει να εκτελέσεις.
-
Σε αντιδιαστολή με τις Ferrari του μέλλοντος, άλλο ένα δικό μου project επίσης λίγο παλιό (του 2003) για ένα αυτοκινητάκι για αγώνες βαρύτητας. Δεν το έφτιαξα σαν σχεδιαστική άσκηση αλλά με σκοπό να κατασκευαστεί και να κερδίσει (αμ πώς, άσχετα αν τελικά δε φτιάχτηκε ), το αποτέλεσμα όμως πιστεύω είναι σχεδιαστικά ενδιαφέρον, άλλωστε form follows function
Μπορείτε να το δείτε στην μικρή παρουσίαση εδώ: http://erripman.com/__concepts/bsquid.php
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Σε αντιδιαστολή με τις Ferrari του μέλλοντος, άλλο ένα δικό μου project επίσης λίγο παλιό (του 2003) για ένα αυτοκινητάκι για αγώνες βαρύτητας. Δεν το έφτιαξα σαν σχεδιαστική άσκηση αλλά με σκοπό να κατασκευαστεί και να κερδίσει (αμ πώς, άσχετα αν τελικά δε φτιάχτηκε ), το αποτέλεσμα όμως πιστεύω είναι σχεδιαστικά ενδιαφέρον, άλλωστε form follows functionΜπορείτε να το δείτε στην μικρή παρουσίαση εδώ: http://erripman.com/__concepts/bsquid.php
Γραμμές με συνέπεια και καθαρές.
Γιατί δεν κατασκευάστηκε?
Η 'κατάρα' που μας δέρνει (έλλειψη κεφαλαίου)Σχετικά τωρα με το τι εκφράζει και πως αυτό μετουσιώνεται σε αμάξωμα μια Ferrari......τεράστια κουβέντα
-
θέλω να ρωτήσω κάτι και ελπίζω να μην είμαι οφφ τοπικ
βλέπουμε σε πολλά βιντεάκια ανάπτυξης ενός μοντέλου οτι οι σχεδιαστές ασχολούνται με το σμίλεμα πρωτοτύπων σε πηλό. υπο κλίμακα ή 1:1. στην εποχή του CAD και του CNC γιατί συνεχίζεται αυτή η πρακτική? -
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
θέλω να ρωτήσω κάτι και ελπίζω να μην είμαι οφφ τοπικ
βλέπουμε σε πολλά βιντεάκια ανάπτυξης ενός μοντέλου οτι οι σχεδιαστές ασχολούνται με το σμίλεμα πρωτοτύπων σε πηλό. υπο κλίμακα ή 1:1. στην εποχή του CAD και του CNC γιατί συνεχίζεται αυτή η πρακτική?Κυρίως έχει να κάνει με την παράδοση στον τρόπο λειτουργίας του σχεδιαστικού κέντρου της κάθε εταιρίας.
Αυτό που συνήθως βλέπουμε στα βίντεο είναι μικρές επεμβάσεις (από ανθρώπινο χέρι) σε μοντέλο που έχει κοπεί από cnc.Kάποια γραμμή δεν τους άρεσε , κάτι σκέφτηκαν εκ των υστέρων κοκ.
Αντίστοιχα , οταν το μοντέλο είναι υπό κλίμακα , είναι απείρως πιο οικονομικό να γίνει στο χέρι.
Ουσιαστικά , αλλαγές γίνονται ως την τελευταία στιγμή που θα πέσει το ok περί της εμφάνισης του μοντέλου. -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Γραμμές με συνέπεια και καθαρές.
Γιατί δεν κατασκευάστηκε?
Η 'κατάρα' που μας δέρνει (έλλειψη κεφαλαίου)Ευχαριστώ Δεν κατασκευάστηκε επειδή ήμασταν λίγο ανώριμοι τότε για τέτοιο project και το κακό είναι πως από 5-6 στο τέλος μείναμε ενάμιση άτομο. Δεν θα ήταν ιδιαίτερα ακριβό να φτιαχτεί πάντως. Πάντως ήταν πολύ διδακτική εμπειρία. Ο συγκεκριμένος διαγωνισμός ήτανε λίγο χύμα, ανάλογοι όμως διαγωνισμοί έχουν μεγάλο ενδιαφέρον. Μακάρι να γινότανε πάλι, θα είχε πολύ πλάκα και τα αυτοκινητάκια αυτά είναι ιδανικός τρόπος να μάθει κανείς να φτιάχνει κάτι ενδιαφέρον με μικρό σχετικά κόστος.
Σχεδιασμός Αυτοκινήτου