Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σχεδιασμός Αυτοκινήτου
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Σχεδιασμός Αυτοκινήτου
    • 1
    • 2
    • 51
    • 52
    • 53
    • 54
    • 55
    • 81
    • 82
    • 53 / 82
    Περί αυτοκίνησης
    66
    1622
    1207
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      όχι ακριβώς όλων..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        konstantinos last edited by

        **Θάνο **, πάρε μια ιδέα δουλειάς ενός από τα ανταγωνιστικά πανεπιστήμια-πολυτεχνικές σχολές.
        Umea Institute of Design — 2010
        http://www.cardesign.ru/articles/diploma/2010/12/05/4361/

        **RCA **
        http://www.rca.ac.uk/Default.aspx?ContentID=509646&GroupID=508434&CategoryID=32491&Contentwithinthissection&More=1

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vengas last edited by

          Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:

          http://www.cardesign.ru/articles/diploma/2010/12/05/4361/

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            konstantinos last edited by

            Ο χρήστης vengas έγραψε:

            http://www.cardesign.ru/articles/diploma/2010/12/05/4361/

            Τι έπαθες vengas

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              konstantinos last edited by


              Επικουρικά της προσπάθειας του Θάνου και της σχολής του.
              Ρίξτε καμιά ιδέα όλοι σας να βοηθήσουμε.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                thanas_4 last edited by

                Τελικά ανέλαβα μόνος μου να ολοκληρώσω μία συνολική πρόταση, δύσκολο γιατί θέλει μεγαλύτερο όγκο δουλειάς από μέρους μου αλλά σε αυτή τη φάση ήταν το πιο αποδοτικό. Ευχαριστώ για τα link και τις ιδέες. Αυτή τη στιγμή βρίσκομαι σε φάση έρευνας (μελέτη όλων των μοντέλων Ferrari του παρελθόντος και προσπάθεια αποτύπωσης των πιο σημαντικών χαρακτηριστικών τους).

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  konstantinos last edited by

                  Θάνο , καλή δουλειά!
                  (θα είναι...δύσκολη )
                  Αντε ...σου συμπαραστέκομαι!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    thymios last edited by

                    Ο σχεδιασμός ενός μοντέλου της Φερράρι είναι εξαιρετικά δύσκολος. Πρέπει να πατάει κυρίως στο συναίσθημα. Σχεδιαστικά οι Φερράρι έχουν αποδειχθεί ελάχιστες φορές πρωτοποριακές. Κων/νε τα σχέδια που παραθέτεις δε μου κάνουν καθόλου σε Φερράρι. Ιταλικά ναι, Φερράρι όμως δε θα το λεγα.

                    Θανάση καλή επιτυχία! Θα είναι πολύ καλή εμπειρία!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      vengas last edited by

                      θάνο , ρετρό θα κάνεις ή νέο

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vengas last edited by

                        τα πρωτα που μου έχουν έρθει στο μυαλό είναι αυτά


                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          konstantinos last edited by

                          Η γνώμη μου είναι να αποφευγθεί η προσπάθεια μεταφοράς των γραμμών που 'χαρακτηρίζουν' τα μοντέλα της εταιρίας έως σήμερα (κάτι τέτοιο δηλαδή)...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            thanos last edited by

                            Αυτό είναι που λένε, σε κάθετη πτώση

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              thanas_4 last edited by

                              Βασικά επειδή μιλάμε για 25 χρόνια μετά, η σημερινή σχεδιαστική γλώσσα θα είναι πια ρετρο Παράδειγμα τα κυκλικά φώτα που εξέχουν στο πίσω μέρος, όσο και ωραία να είναι πρέπει να τα αποφύγω σίγουρα. Μιλάμε για 2 ή και 3 βήματα μπροστά από την επερχόμενη αντικαταστάτη της 599 που θα παρουσιαστεί σε κανα χρόνο. Σίγουρα πρέπει να θυμίζει πολύ ferrari αφού το ζητάει και το brief πολύ έντονα αλλά αυτό γίνεται με χιλιάδες τρόπους. Μετά από έρευνα στα μοντέλα του παρελθόντος (όλα) της φίρμας, τείνω να κάνω κάτι με μπροστά τη μηχανή στα πρότυπα της daytona του '60 αλλά σίγουρα πολύ διαφορετικό. Έχω κανονίσει κάποιες συζητήσεις με καθηγητές μου, με θέμα κυρίως το μέλλον και που πάει η κοινωνία και ποια η θέση του αυτοκινήτου μέσα σε αυτή μέσα στα επόμενα 25 χρόνια. Οπότε κάτι θα πάρω και από αυτά. Ευχαριστώ πολύ και πάλι για τη βοήθεια και τα σχέδια!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cosneo last edited by

                                Ο χρήστης Thanas_4 έγραψε:
                                Βασικά επειδή μιλάμε για 25 χρόνια μετά, η σημερινή σχεδιαστική γλώσσα θα είναι πια ρετρο Παράδειγμα τα κυκλικά φώτα που εξέχουν στο πίσω μέρος, όσο και ωραία να είναι πρέπει να τα αποφύγω σίγουρα.

                                Οι Ferrari δεν είχαν πάντα στρογγυλα πίσω φώτα. Θα μπορούσες να εμπνευστείς από τα πίσω φώτα της Testarossa. (Πολύυυυυυυυ αγαπημένη μου!!!)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  konstantinos last edited by

                                  Ο χρήστης Thanas_4 έγραψε:
                                  Βασικά επειδή μιλάμε για 25 χρόνια μετά, η σημερινή σχεδιαστική γλώσσα θα είναι πια ρετρο Παράδειγμα τα κυκλικά φώτα που εξέχουν στο πίσω μέρος, όσο και ωραία να είναι πρέπει να τα αποφύγω σίγουρα. Μιλάμε για 2 ή και 3 βήματα μπροστά από την επερχόμενη αντικαταστάτη της 599 που θα παρουσιαστεί σε κανα χρόνο. Σίγουρα πρέπει να θυμίζει πολύ ferrari αφού το ζητάει και το brief πολύ έντονα αλλά αυτό γίνεται με χιλιάδες τρόπους. Μετά από έρευνα στα μοντέλα του παρελθόντος (όλα) της φίρμας, τείνω να κάνω κάτι με μπροστά τη μηχανή στα πρότυπα της daytona του '60 αλλά σίγουρα πολύ διαφορετικό. Έχω κανονίσει κάποιες συζητήσεις με καθηγητές μου, με θέμα κυρίως το μέλλον και που πάει η κοινωνία και ποια η θέση του αυτοκινήτου μέσα σε αυτή μέσα στα επόμενα 25 χρόνια. Οπότε κάτι θα πάρω και από αυτά. Ευχαριστώ πολύ και πάλι για τη βοήθεια και τα σχέδια!

                                  Θάνο , πίεσε τους καθηγητές σου έτσι ώστε να επισπεύσετε τις συναντήσεις και την κουβέντα σας , γιατί απ ότι φαίνεται το χρονικό περιθώριο είναι πολύ πιεσμένο , αν αναλογισθείς τον όγκο δουλειάς που πρέπει να εκτελέσεις.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by

                                    Σε αντιδιαστολή με τις Ferrari του μέλλοντος, άλλο ένα δικό μου project επίσης λίγο παλιό (του 2003) για ένα αυτοκινητάκι για αγώνες βαρύτητας. Δεν το έφτιαξα σαν σχεδιαστική άσκηση αλλά με σκοπό να κατασκευαστεί και να κερδίσει (αμ πώς, άσχετα αν τελικά δε φτιάχτηκε ), το αποτέλεσμα όμως πιστεύω είναι σχεδιαστικά ενδιαφέρον, άλλωστε form follows function

                                    Μπορείτε να το δείτε στην μικρή παρουσίαση εδώ: http://erripman.com/__concepts/bsquid.php

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      konstantinos last edited by

                                      Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                      Σε αντιδιαστολή με τις Ferrari του μέλλοντος, άλλο ένα δικό μου project επίσης λίγο παλιό (του 2003) για ένα αυτοκινητάκι για αγώνες βαρύτητας. Δεν το έφτιαξα σαν σχεδιαστική άσκηση αλλά με σκοπό να κατασκευαστεί και να κερδίσει (αμ πώς, άσχετα αν τελικά δε φτιάχτηκε ), το αποτέλεσμα όμως πιστεύω είναι σχεδιαστικά ενδιαφέρον, άλλωστε form follows function

                                      Μπορείτε να το δείτε στην μικρή παρουσίαση εδώ: http://erripman.com/__concepts/bsquid.php

                                      Γραμμές με συνέπεια και καθαρές.
                                      Γιατί δεν κατασκευάστηκε?
                                      Η 'κατάρα' που μας δέρνει (έλλειψη κεφαλαίου)

                                      Σχετικά τωρα με το τι εκφράζει και πως αυτό μετουσιώνεται σε αμάξωμα μια Ferrari......τεράστια κουβέντα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • W
                                        wannabe last edited by

                                        θέλω να ρωτήσω κάτι και ελπίζω να μην είμαι οφφ τοπικ
                                        βλέπουμε σε πολλά βιντεάκια ανάπτυξης ενός μοντέλου οτι οι σχεδιαστές ασχολούνται με το σμίλεμα πρωτοτύπων σε πηλό. υπο κλίμακα ή 1:1. στην εποχή του CAD και του CNC γιατί συνεχίζεται αυτή η πρακτική?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          konstantinos last edited by

                                          Ο χρήστης wannabe έγραψε:
                                          θέλω να ρωτήσω κάτι και ελπίζω να μην είμαι οφφ τοπικ
                                          βλέπουμε σε πολλά βιντεάκια ανάπτυξης ενός μοντέλου οτι οι σχεδιαστές ασχολούνται με το σμίλεμα πρωτοτύπων σε πηλό. υπο κλίμακα ή 1:1. στην εποχή του CAD και του CNC γιατί συνεχίζεται αυτή η πρακτική?

                                          Κυρίως έχει να κάνει με την παράδοση στον τρόπο λειτουργίας του σχεδιαστικού κέντρου της κάθε εταιρίας.
                                          Αυτό που συνήθως βλέπουμε στα βίντεο είναι μικρές επεμβάσεις (από ανθρώπινο χέρι) σε μοντέλο που έχει κοπεί από cnc.Kάποια γραμμή δεν τους άρεσε , κάτι σκέφτηκαν εκ των υστέρων κοκ.
                                          Αντίστοιχα , οταν το μοντέλο είναι υπό κλίμακα , είναι απείρως πιο οικονομικό να γίνει στο χέρι.
                                          Ουσιαστικά , αλλαγές γίνονται ως την τελευταία στιγμή που θα πέσει το ok περί της εμφάνισης του μοντέλου.

                                          Youtube Video

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            techadmin admin last edited by

                                            Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:

                                            Γραμμές με συνέπεια και καθαρές.
                                            Γιατί δεν κατασκευάστηκε?
                                            Η 'κατάρα' που μας δέρνει (έλλειψη κεφαλαίου)

                                            Ευχαριστώ Δεν κατασκευάστηκε επειδή ήμασταν λίγο ανώριμοι τότε για τέτοιο project και το κακό είναι πως από 5-6 στο τέλος μείναμε ενάμιση άτομο. Δεν θα ήταν ιδιαίτερα ακριβό να φτιαχτεί πάντως. Πάντως ήταν πολύ διδακτική εμπειρία. Ο συγκεκριμένος διαγωνισμός ήτανε λίγο χύμα, ανάλογοι όμως διαγωνισμοί έχουν μεγάλο ενδιαφέρον. Μακάρι να γινότανε πάλι, θα είχε πολύ πλάκα και τα αυτοκινητάκια αυτά είναι ιδανικός τρόπος να μάθει κανείς να φτιάχνει κάτι ενδιαφέρον με μικρό σχετικά κόστος.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 53
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 81
                                            • 82
                                            • 53 / 82
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr