-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
έχω αρχίσει και πιστεύω οτι οι κάτοχοι toyota αγοράζουν χωρίς να δοκιμάσουν άλλα αυτοκίνητα...
απλά πάνε το παλίο τους πίσω και πέρνουν το νέο avensis...Βασισονται στο κλασσικο: ''δεν σπαει, δεν χαλαει...''
Αν αυτό είναι σημαντικό για αυτούς γιατί να μην το κάνουν;
Βασικα αυτο ειναι απο τα σημαντικοτερα πραγματα για καποιον που βλεπει το αυτοκινητο σαν ενα απλο εργαλειο... Οι Ιαπωνες ειναι πιο πανω σε σχεση με αλλους κατασκευαστες σ' αυτον τον τομεα (οπως επισης και στο after sales) αλλα αυτο δεν σημαινει οτι οι αλλοι ειναι για πεταμα...!Αν και μιας και μιλαμε για αυτοκινητα μαζικης παραγωγης υπαρχει και το ενδεχομενο να βρεθεις με μια ''ασπαστη'' Alfa - Lancia - Fiat (τα υποτιθεμενα αναξιοπιστα) οπως επισης και με ενα ''ζημιαρικο'' Toyota, Mazda κτλ...
-
Ο χρήστης kele έγραψε:
Φιλε μου οσο και να σου κανει εντυπωση η γυναικα καταλαβε οτι το auris ειναι βαρκα γυαλο, βγηκαμε στη συγγρου πηγαιναμε με 100 και το αμαξι σου εδινε το πατημα που μας δινει και το polo του 95 με αλλαγμενες αναρτησεις που του εχω. Χωρις ιχνος υπερβολης, καμμια σχεση με το leon. Επιτηδες περνουσα πανω απο λακκουβες και το leon τις απεσβενε πολυ ομαλα, οχι ομως τοσο καλα οσο το golf η αληθεια ειναι. Ο συνεπιβατης καταλαβαινει η αληθεια ειναι το τι αισθηση σου δινει το οχημα, ειδικα στα μηχανακια που εχω αλλαξει καμποσα η γυναικα και γνωμη εχει και παντα πετυχαινει..Η συμβία πώς επείσθη αλήθεια έχω την απορία...
Από το Τογιότα και ξερό ψωμί δεν είναι και λίγο να άλλαξε γνώμη με το test drive από το κάθισμα του συνοδηγού.
Εκτός αν κάθισε στη θέση με το βολάν για ένα κομμάτι της διαδρομής...Όχι δεν εννοώ κάτι συγκεκριμένο, και το Λεόν μια χαρά αξιόπιστο και καλοκατασκευασμένο είναι όπως και το Άουρις
και το after sales της Σέατ είναι όπως λένε από τα καλύτερα όπως και της Τογιότα,
απλά από τα προηγούμενα που ανέφερες είχα καταλάβει πως η συμβία ήταν ψιλοανένδοτη
οπότε συμπεραίνω - κάτι που το είπες - πως για να έδωσε το οκ
(ειδικά για ευρωπαϊκό που μάλλον θα σνόμπαρε ως γιαπωνεζόφιλη)
πρέπει η διαφορά στην πράξη να ήταν αρκετά παραπάνω από εμφανής.
Δεν είναι μόνο η παραδοσιακή βάρκα-γυαλό συμπεριφορά στο δρόμο σε πολλά Τογιότα
αλλά προσθέτεις στο Λεόν και το συνδυασμό πλαίσιο-πίσω αναρτήσεις που κάνουν κακά τα ψέματα μεγαλύτερη τη διαφορά.Καλοτάξιδο λοιπόν και χωρίς άγχος, τα λεφτά που θα έδινες επιπλέον για ατμοσφαιρικό 1600άρι
λογικά θα τα κερδίζεις και μόνο από τα 1200 κυβικά του κινητήρα και το σταρτ-στοπ
(αν και γενικά σαν παρατήρηση για το πρώτο θα διατηρούσα επιφυλάξεις μέχρι να επαληθευτεί στην πράξη το κατά πόσο ισχύει στην πραγματικότητα η οικονομία του 1.2τούρμπο όχι σε πάγια έξοδα αλλά σε κατανάλωση και για το τελευταίο στο κατά πόσο με το σταρτ-στοπ καταπονείται κινητήρας-μίζα-ηλεκτρικά-μπαταρία κλπ).Έχε υπόψη ακόμη ότι τα τούρμπο θέλουν και μια μικρή καλομεταχείριση αλλά από την άλλη και η Σέατ είναι Φολκσβάγκεν οπότε τα συστήματα λίγο πολύ δοκιμάζονται σε μεγάλη κλίμακα για να αντέχουν (γι' αυτό και δίνουν ίδιες εγγυήσεις 2 χρόνια+ επέκταση), και τελευταία είχα δει ότι έρευνες βγάζουν τη Σέατ πάνω από το μέσο όρο αξιοπιστίας (δεν εννοώ αστειότητες τύπου οτοτσικνοπέμπτη).
Απροβλημάτιστο λοιπόν και να το προσέχεις από το κακό μάτι γιατί και εμφανισιακά είναι πιο εντυπωσιακό και λέει περισσότερα πράγματα από το Άουρις. Βλέπω τη συμβία να σε πιέζει σε λίγο καιρό να διαλέξεις και τα υποδήματα ελαφρού κράματος...
-
για να εχω αμεση συγκριση, και ειληκρινα δεν εχουν καμμια σχεση. Τι μαπα ανοστο αμαξι ειναι το auris
Δόξα τω Θεώ τα αισθητήρια σου όργανα δεν έχουν κάποια βλάβη. Γλίτωσες πολλά λεφτά και ταλαιπωρία σε εξετάσεις γιατί είχα ανησυχήσει.
Καλορίζικο και καλά χλμ. Πολύ καλή επιλογή. (αν μπορείς να στριμωχτείς ελάχιστα για 1,4 νομίζω αξίζει) -
Καλοταξιδο φιλε, με το καλο να ερθει κ να το χαρεις ευχομαι!!!
Ο χρήστης kele έγραψε:
Επιτηδες περνουσα πανω απο λακκουβεςΥΓ κι εγω την επεκταση εγγυησης θα επελεγα
-
Ο χρήστης kele έγραψε:
Επιτηδες περνουσα πανω απο λακκουβες+1
Και εγώ ψηφίζω επέκταση με προσοχή σε αυτό πρότινος: >(διαβάζοντας καλά και τα πολύ ψιλά γράμματα).
Εννοείται το κοιτάς και αυτό!
Το σύστημα start/stop στο leon πόσο μειώνει τους ρύπους και κατ' επέκταση τα τέλη κυκλοφορίας;
Βλέπω εδώ ότι έχει 124 g/km το οποίο σημαίνει 124€. Με το start/stop δεν έχω βρει ακόμα. Αν ρίχνει κατά 4g/km την εκπομπή, τότε αυτόματα πέφτει κατηγορία και πάει 120*0.8= 96€ τέλη.
-
Στις μετρήσεις πιστοποίησης σταματάνε τον κινητήρα μέσω του συστήματος αυτού, για να ρίξουν την κατανάλωση και τους ρύπους? Και μετά αφού πάρουν τα εύσημα για τις χαμηλές εκπομπές, σου δίνουν και από πάνω ένα κουμπί που το ενεργοποιεί ΟΠΟΤΕ θέλεις? Αλλά παρόλα αυτά οι εκπομπές σου λογίζονται οι χαμηλές, αυτές με το σύστημα σε λειτουργία?
Χλωμότατο... -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Στις μετρήσεις πιστοποίησης σταματάνε τον κινητήρα μέσω του συστήματος αυτού, για να ρίξουν την κατανάλωση και τους ρύπους? Και μετά αφού πάρουν τα εύσημα για τις χαμηλές εκπομπές, σου δίνουν και από πάνω ένα κουμπί που το ενεργοποιεί ΟΠΟΤΕ θέλεις? Αλλά παρόλα αυτά οι εκπομπές σου λογίζονται οι χαμηλές, αυτές με το σύστημα σε λειτουργία?
Χλωμότατο...Έτσι ακριβώς συμβαίνει.
-
Θα τρελλαθούμε, συμβαίνει αυτή η κοροιδία?
-
Γιατί, αυτές οι μετρήσεις κοροϊδία από μόνες τους δεν είναι; Στον κύκλο πόλης το αυτοκίνητο επιταχύνει μέχρι τα 50 χ.α.ω. μέσα σε 40 δευτερόλεπτα αν θυμάμαι σωστά. Άσε που δεν έχει αεροδυναμική αντίσταση καθώς το τεστ γίνεται σε κυλιόμενο διάδρομο...
-
Ο χρήστης Άρης έγραψε:
Το σύστημα start/stop στο leon πόσο μειώνει τους ρύπους και κατ' επέκταση τα τέλη κυκλοφορίας;
Βλέπω εδώ ότι έχει 124 g/km το οποίο σημαίνει 124€. Με το start/stop δεν έχω βρει ακόμα. Αν ρίχνει κατά 4g/km την εκπομπή, τότε αυτόματα πέφτει κατηγορία και πάει 120*0.8= 96€ τέλη.
Ακόμα και με την αλλαγή της κατηγορίας λοιπόν δεν είναι και τόσο σημαντικό το όφελος από τα τέλη κυκλοφορίας. Αν όμως το αυτοκίνητο 'γράφει' πολλά χιλιόμετρα μέσα στην πόλη τότε το σύστημα θα αποσβέσει σύντομα το κόστος του.
-
Παιδια σημερα εδωσα την προκαταβολη και η χαρα μου ειναι μεγαλη Πρωτο αμαξι που παιρνω στη ζωη μου
Τελικα ομως και εφοσον το αμαξι θα το κρατησω χρονια αποφασισα να ανεβω λιγο κυβικα και να ειμαι κομπλε απο ολες τις αποψεις και εκλεισα το leon 1.4 tsi style edition (full εκδσοη) με esp, σε ανθρακι-μολυβι χρωμα (μιας και ειμαι λιγο συντηρητικος)!!
Το μονο αρνητικο ειναι οτι το παρηγγειλα και θα το παρω μετα απο 3 μηνες αλλα δεν πειραζει...Τελικη τιμη 17500 με δωρο αισθητηρες, συναγερμος, πατακια, φαρμακειο. -
Καλοτάξιδο και σιδερένιος!
-
Ο χρήστης kele έγραψε:
Παιδια σημερα εδωσα την προκαταβολη και η χαρα μου ειναι μεγαλη Πρωτο αμαξι που παιρνω στη ζωη μου
Τελικα ομως και εφοσον το αμαξι θα το κρατησω χρονια αποφασισα να ανεβω λιγο κυβικα και να ειμαι κομπλε απο ολες τις αποψεις και εκλεισα το leon 1.4 tsi style edition (full εκδσοη) με esp, σε ανθρακι-μολυβι χρωμα (μιας και ειμαι λιγο συντηρητικος)!!
Το μονο αρνητικο ειναι οτι το παρηγγειλα και θα το παρω μετα απο 3 μηνες αλλα δεν πειραζει...Τελικη τιμη 17500 με δωρο αισθητηρες, συναγερμος, πατακια, φαρμακειο.Με το καλο η παραλαβη, να το χαρεις ευχομαι!!!
-
Ο χρήστης kele έγραψε:
Παιδια σημερα εδωσα την προκαταβολη και η χαρα μου ειναι μεγαλη Πρωτο αμαξι που παιρνω στη ζωη μου
Τελικα ομως και εφοσον το αμαξι θα το κρατησω χρονια αποφασισα να ανεβω λιγο κυβικα και να ειμαι κομπλε απο ολες τις αποψεις και εκλεισα το leon 1.4 tsi style edition (full εκδσοη) με esp, σε ανθρακι-μολυβι χρωμα (μιας και ειμαι λιγο συντηρητικος)!!
Το μονο αρνητικο ειναι οτι το παρηγγειλα και θα το παρω μετα απο 3 μηνες αλλα δεν πειραζει...Τελικη τιμη 17500 με δωρο αισθητηρες, συναγερμος, πατακια, φαρμακειο.Και πρωτο αυτοκινητο;;;;Πςςς αυτα ειναι!Να το χαρεις αγορινα και να σε βγαλει ασπροπροσωπο για πολλααααααα χιλιομετρα! (αντε να 'ρθει κι η σειρα μας... )
-
Καλοτάξιδο
-
Ο χρήστης Zisis1992 έγραψε:
έχω αρχίσει και πιστεύω οτι οι κάτοχοι toyota αγοράζουν χωρίς να δοκιμάσουν άλλα αυτοκίνητα...
απλά πάνε το παλίο τους πίσω και πέρνουν το νέο avensis...Βασισονται στο κλασσικο: ''δεν σπαει, δεν χαλαει...''
Αν αυτό είναι σημαντικό για αυτούς γιατί να μην το κάνουν;
Βασικα αυτο ειναι απο τα σημαντικοτερα πραγματα για καποιον που βλεπει το αυτοκινητο σαν ενα απλο εργαλειο... Οι Ιαπωνες ειναι πιο πανω σε σχεση με αλλους κατασκευαστες σ' αυτον τον τομεα (οπως επισης και στο after sales) αλλα αυτο δεν σημαινει οτι οι αλλοι ειναι για πεταμα...!Αν και μιας και μιλαμε για αυτοκινητα μαζικης παραγωγης υπαρχει και το ενδεχομενο να βρεθεις με μια ''ασπαστη'' Alfa - Lancia - Fiat (τα υποτιθεμενα αναξιοπιστα) οπως επισης και με ενα ''ζημιαρικο'' Toyota, Mazda κτλ...
ποιος είπε οτι τα φιατ είναι αναξιόπιστα??
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
ποιος είπε οτι τα φιατ είναι αναξιόπιστα??Μα αυτο λεω,οτι δεν ισχυει!
-
Ο χρήστης Zisis1992 έγραψε:
ποιος είπε οτι τα φιατ είναι αναξιόπιστα??
Μα αυτο λεω,οτι δεν ισχυει!
έχουν την φήμη??
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
έχουν την φήμη??
Απ' οσο ξερω,ναι... Γενικα οι Ιταλικες κατασκευες...(Φιατ εχεις; )
-
Ο χρήστης Zisis1992 έγραψε:
έχουν την φήμη??
Απ' οσο ξερω,ναι... Γενικα οι Ιταλικες κατασκευες...(Φιατ εχεις; )
γερμανικό-ιταλικό-γαλλικό
μακράν χειτότερα τα γαλλικά
Seat Leon 1.2 tsi και volkswagen 1.2 tsi