-
Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ. Τα 195/50 16 σε sportcontact2 σαν αυτά που φοράει, μου είπανε 600€. Κορυφαίο λάστιχο, δε λέω. Αλλά από την άλλη, το αμάξι κινείται εξ ολοκλήρου μέσα στην πόλη και λίγους μήνες του χρόνου σε νησί με όχι και τόσο καλή άσφαλτο, και σκέφτομαι ότι με τα 15άρια, εκτός του ότι κάνουν τα μισά λεφτά, θα κάνουν το αυτοκίνητο και πιο μαλακό. Επίσης μια φορά που το οδηγούσε ο πατέρας μου, για να αποφύγει ατύχημα αναγκάστηκε να το ρίξει πάνω σε πεζοδρόμιο, με μόνη απώλεια ένα λάστιχο, που σκίστηκε και δεν επισκευαζόταν, και η τιμή για ένα μεμονωμένο ήταν 180€(στην τετράδα προφανώς κάνουν εκπτώσεις....), και τρέμω στην ιδεά του να συμβεί κάτι τέτοιο ξανά. Οπότε στην παρούσα φάση, έχω αποφασίσει να προχωρήσω στην αλλαγή.
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ. Τα 195/50 16 σε sportcontact2 σαν αυτά που φοράει, μου είπανε 600€. Κορυφαίο λάστιχο, δε λέω. Αλλά από την άλλη, το αμάξι κινείται εξ ολοκλήρου μέσα στην πόλη και λίγους μήνες του χρόνου σε νησί με όχι και τόσο καλή άσφαλτο, και σκέφτομαι ότι με τα 15άρια, εκτός του ότι κάνουν τα μισά λεφτά, θα κάνουν το αυτοκίνητο και πιο μαλακό. Επίσης μια φορά που το οδηγούσε ο πατέρας μου, για να αποφύγει ατύχημα αναγκάστηκε να το ρίξει πάνω σε πεζοδρόμιο, με μόνη απώλεια ένα λάστιχο, που σκίστηκε και δεν επισκευαζόταν, και η τιμή για ένα μεμονωμένο ήταν 180€(στην τετράδα προφανώς κάνουν εκπτώσεις....), και τρέμω στην ιδεά του να συμβεί κάτι τέτοιο ξανά. Οπότε στην παρούσα φάση, έχω αποφασίσει να προχωρήσω στην αλλαγή.Έχεις σκεφτεί και τα premiumcontact2 (για λίγο πιο μαλακά)? Τα φοράει το twingo και είναι αξιόλογα (ειδικά σε σχέση με τα bridgestone turanza er300 της mercedes μου).
-
Τα premium contact 2 σε 15άρια μου είπανε γύρω στα 350€ και το σκέφτομαι. Από την άλλη, τα 16άρια έρχονται με δείκτη ταχύτητας V και νομίζω ότι είναι κάπως υπερβολικό για ένα τέτοιο αμάξι. Επίσης διαβάζω καλές κριτικές και για τα dunlop sp sport. Θα δούμε. Μάλλον την άλλη βδομάδα θα πάω για αλλαγή.
-
Φιλε mark αν τα αλλαξεις ενημερωσε μας και για τυχον αλλαγες σε ανεση-οδικη συμπεριφορα...
600 ευρω για τα sport contact ειναι υπερβολικα πολλα...... και εχω και εγω ενα λαστιχο με προβλημα που αδειαζει καθε βδομαδα+ το οτι τα εχω φαει σχεδον τα μπροστινα και δε θελω να μου ερθει βαρυ κουστουμι
Σκεφτηκες να τα αλλαξεις μηπως με 205/55/16..? Ισως ειναι πιο φτηνα αφου ειναι πιο πολυφορεμενη διασταση νομιζω.. -
Κοίτα να δεις. Γενικά δε θέλω να αλλάζω διαστάσεις ελαστικών, πέρα από τις προβλεπόμενες. Ξέρω ότι πολύς κόσμος το κάνει, αλλά αναρωτιέμαι ένα πράγμα. Στο βιβλιαράκι σου αναφέρει τις εργοστασιακές διαστάσεις και σου λέει τι πίεση πρέπει να βάλεις. Και για κάθε διάσταση είναι διαφορετική. Αν βάλεις κάτι εντελώς άλλο ξέρεις πόσο θα το φουσκώσεις? Αν η ανάρτηση είναι μελετημενη να δουλεύει με συγκεκριμένης διαμέτρου τροχό μήπως δεν κάνει? Δεν ξέρω, ίσως να είμαι και υπερβολικός, αλλά ειλικρινά δε γνωρίζω. Από εκεί και πέρα, με 205/55 16 νομίζω ότι θα το ψοφίσεις το αμάξι. Με αυτή τη διάσταση ο τροχός μεγαλώνει 3 ολόκληρους πόντους στη διάμετρο. Ένας φίλος μου με το ίδιο αμάξι, για πιο οικονομική λύση, έβαλε 195/45 16. Και με την αλλαγή παρατήρησε πιο ζωντανό το αμάξι(λογικό καθώς εκείνος αντίθετα, μίκρυνε 2 πόντους τη διάμετρο), περισσότερο κοπάνημα(για μένα ανεπιθύμητο, ίσα ίσα που προτιμώ το αντίθετο), ελαφριά μείωση στην κατανάλωση και την τάση να πιάνει άνετα τα 210 στο κοντέρ αντί των 200 με τα παλιά λάστιχα(για αυτό κρατώ τις επιφυλάξεις μου, καθώς με την αλλαγή στη διάμετρο παίζει να έχει μεγαλώσει και το σφάλμα του κοντέρ).
-
Φίλε Mark, αν σε ενοχλεί το κοπάνημα, ίσως θα πρέπει να αποφύγεις τη sport σειρά και γενικότερα τα σκληρά λάστιχα.
Τα premiumcontact2 που έχω, συνδυάζουν άνεση με καλές επιδόσεις. Ενώ τα bridgestone είναι σκληρά και ανθεκτικά, αλλά γλυστράνε και ζεσταίνονται δύσκολα. Μόνο στη βροχή είναι εξαιρετικά (και φυσικά θα αντικατασταθούν σύντομα ). Δεν κολλάω στα premiumcontact2. Προφανώς υπάρχουν και άλλες αξιόλογες μάρκες.
Ίσως , αλλά σχετικά με το βιβλιαράκι του κατασκευαστή που αναφέρεις, στη mercedes (w201), μαμά είχε 185/65/R15. Τα άλλαξα με 205/60/R15 και απέκτησα πολύ καλύτερη πρόσφυση. Νομίζω μάλιστα ότι στη επόμενη σειρά (w202), άλλαξαν τις μαμά διαστάσεις.
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Κοίτα να δεις. Γενικά δε θέλω να αλλάζω διαστάσεις ελαστικών, πέρα από τις προβλεπόμενες. Ξέρω ότι πολύς κόσμος το κάνει, αλλά αναρωτιέμαι ένα πράγμα. Στο βιβλιαράκι σου αναφέρει τις εργοστασιακές διαστάσεις και σου λέει τι πίεση πρέπει να βάλεις. Και για κάθε διάσταση είναι διαφορετική. Αν βάλεις κάτι εντελώς άλλο ξέρεις πόσο θα το φουσκώσεις? Αν η ανάρτηση είναι μελετημενη να δουλεύει με συγκεκριμένης διαμέτρου τροχό μήπως δεν κάνει? Δεν ξέρω, ίσως να είμαι και υπερβολικός, αλλά ειλικρινά δε γνωρίζω. Από εκεί και πέρα, με 205/55 16 νομίζω ότι θα το ψοφίσεις το αμάξι. Με αυτή τη διάσταση ο τροχός μεγαλώνει 3 ολόκληρους πόντους στη διάμετρο. Ένας φίλος μου με το ίδιο αμάξι, για πιο οικονομική λύση, έβαλε 195/45 16. Και με την αλλαγή παρατήρησε πιο ζωντανό το αμάξι(λογικό καθώς εκείνος αντίθετα, μίκρυνε 2 πόντους τη διάμετρο), περισσότερο κοπάνημα(για μένα ανεπιθύμητο, ίσα ίσα που προτιμώ το αντίθετο), ελαφριά μείωση στην κατανάλωση και την τάση να πιάνει άνετα τα 210 στο κοντέρ αντί των 200 με τα παλιά λάστιχα(για αυτό κρατώ τις επιφυλάξεις μου, καθώς με την αλλαγή στη διάμετρο παίζει να έχει μεγαλώσει και το σφάλμα του κοντέρ).Η διάμετρος δεν πρέπει επ ουδενί να αλλάζει πάνω ή κάτω από 10 χιλιοστά. Ο φίλο σου κόντυνε την μετάδοση και στην ουσία αλλοίωσε τους υπολογισμούς του κατασκευαστή σε θέματα γεωμετρίας, μετάδοσης κλπ, κλπ. Τα χλμ που βλέπει είναι μούφα.
Κάνε και εδώ τους υπολογισμούς σου:
http://www.glavopoulos.gr/arthra/tires/ ... re_gr.shtm -
Σιγουρα αλλαζεις τη συμπεριφορα των αναρτησεων, αλλα οταν ο κατασκευαστης δινει για τον ιδιο κινητηρα εργοστασιακες διαστασεις τοσο διαφορετικες.. 195/50/16 και //15 η αλλαγη σε 205/55/16 δεν ειναι και τοσο τραγικη... Το πιθανοτερο ειναι να μην εχει θετικο αντικρυσμα γενικα παρα μονο ισως στην ανεση και λιγο στην τιμη αγορας..
Απο την αλλη εγω ειμαι υπερευχαριστημενος απο τα sp.contact2 και επειδη δεν εχω ορεξη να ψαχνω αλλα ελαστικα καλυτερα ιδιαιτερα απο τη στιγμη που δεν εχω εγω ο ιδιος εμπειρια με τα μονα που ισως εκανα την αλλαγη θα ηταν τα sport contact 3 σκεπτομενος οτι αφου τα sc2 ηταν πολυ καλα τα sc3 θα ειναι ακομα καλυτερα..
Στο θεμα της ανεσης, στα πρωτα 15.000χλμ το αυτοκινητο μου φαινοταν κουτσουρο, πλεον ομως τα αμορτισερ στα 30.000χλμ εχουν μαλακωσει αισθητα και αν και πλεον το αυτοκινητο ειναι πολύ ανετο, με εκνευριζουν καπως οι κλισεις που παιρνει..Ασχετο, αλλα ακουει καποιος κατοχος clioIII αεροδυναμικο θορυβο μετα τα 100χαω απο τον εμπρος αριστερο καθρευτη,δηλαδη του οδηγου..? Εδω και καιρο ακουω ενα σφυριγμα και δεν θυμαμαι αν το ειχε απο την αρχη η αν το απεκτησε στη συνεχεια απο καποιο χτυπημα του καθρευτη η απο καποια τρυπα αναμεσα στο τζαμι και στο αμαξωμα η κατι τελος παντων, γιατι με εκνευριζει αρκετα σε εκεινα τα χιλιομετρα αφου κατα τα αλλα δεν ακουγεται κατι..
-
To θέμα είναι ότι οι διαστάσεις του κατασκευαστή, όσο και να φαίνονται διαφορετικές μεταξύ τους, στο τέλος βγάζουν ίδια διάμετρο τροχού, με ακρίβεια λίγων χιλιοστών. Τώρα το άλλο θεματάκι είναι με τα sportcontact. Eίχα ακούσει καιρό πριν, πάνω από χρόνο ίσως, ότι τα 2 σταματάνε με το που βγήκανε τα 3. Αλλά τα 3 από όσο ξέρω βγαίνουν για 17άρα ζάντα και πάνω. Από την άλλη όμως, πριν από 7-8 μήνες που χρειάστηκα λάστιχο όταν μου σκίστηκε, βρέθηκε κανονικά καινούριο κιόλας 2άρι, ενώ τώρα που ρώτησα πάλι υπήρχε. Ενδεχομένως να έχουν κρατήσει την παραγωγή του 2 για διαστάσεις που δε βγαίνει το 3 δηλαδή.
-
Μark για την 185/60 15 τί τιμές σου είπαν; κοντά στο 300άρι ή παραπάνω;
-
350 για continental και 300 για Kleber. Αλλά θα το ψάξω κι άλλο εννοείται πριν βάλω.
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
350 για continental και 300 για Kleber. Αλλά θα το ψάξω κι άλλο εννοείται πριν βάλω.Πολύ ακριβά τα πρώτα και χάλια τα δεύτερα....
-
Παιδια να ρωτησω...Το Renault 21 εβγαινε με το Dialog ή οχι(αυτο που σε ειδοποιουσε για βλαβες μεσω φωνητικων εντολων);
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Σκοπός της Ρενώ, ήταν να μου τα κάνουν τούμπανο... Τα έχουν καταφέρει...Υπάρχουν και ...πλεονεκτήματα (στην κάρτα αναφέρομαι...) !!
-
καλό !!!
-
Ο χρήστης Zisis1992 έγραψε:
Παιδια να ρωτησω...Το Renault 21 εβγαινε με το Dialog ή οχι(αυτο που σε ειδοποιουσε για βλαβες μεσω φωνητικων εντολων);Απ' ο,τι θυμάμαι όχι.
-
Το θέμα είναι πως έχω κάποιες αμφιβολίες μετά το τελευταίο μικρό σέρβις κατά πόσο αλλάχτηκαν τα μπουζί και το
φίλτρο βενζίνης.Το αμάξι έχει 110.000 χλμ και το νιώθω πλέον πολύ πνιγμένο, κάτι που πίστευα πως θα διορθωθεί
με το σέρβις. -
Ο χρήστης mmarkom έγραψε:
Σε Clio II 1.4. 16v είναι εύκολο να βγουν και μπουν τα μπουζί για να ελεγθούν ή υπάρχει φόβος να κάνω καμμία
ματσόλα ; Επίσης κατά πόσο είναι εύκολα προσβάσιμο το φίλτρο βενζίνης ;Δύσκολο δεν είναι. Απλά θέλει λίγη προσοχή το ξεβίδωμα του πολλαπλασιαστή. ΤΟ φίλτρο βενζίνης(σαν κουτάκι κόκα κόλα, λίγο πιο μικρό) φαίνεται εάν σκύψεις κάτω από το αμάξι, περίπου είναι πίσω και δεξιά. Εάν έχει αλλαχτεί πολύ πρόσφατα θα φαίνεται η διαφορά του από το υπόλοιπο αμάξωμα.
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Σε Clio II 1.4. 16v είναι εύκολο να βγουν και μπουν τα μπουζί για να ελεγθούν ή υπάρχει φόβος να κάνω καμμία
ματσόλα ; Επίσης κατά πόσο είναι εύκολα προσβάσιμο το φίλτρο βενζίνης ;Εγώ, με όλο το θάρρος, δηλώνω άσχετος και, κυρίως, άτολμος, οπότε πηγαίνω στο 'δικό μου' συνεργείο, που κάτι τέτοια τα κάνει δωρεάν !
Πού εργαλεία και χώρος/φωτισμός κλπ. τώρα για να βγάζεις καπάκια, πολλαπλασιαστές και άλλα μέσ' το κρύο ...+1 σχετικά με το πρόβλημα του χώρου. Ειδικά αν παρκάρεις στο δρόμο, όπου βρεις, μακρυά από το σπίτι.
-
Ο χώρος είναι το μόνο που δεν με απασχολεί καθώς έχω υπαίθριο μέρος στην αυλή.Η αλήθεια είναι πως είναι το 1ο μου
Renault και ενώ είχα ακούσει πως μετά από τα 50.000 km τα μοτέρ τους 'ανοίγουν', εγώ αντίθετα νιώθω στο δικό μου πως
κλείνει.Πίστευα πως μετά το service λόγω αλλαγής μπουζί και φίλτρων πως θα βελτιωνόταν η κατάσταση αλλά το
πρόβλημα παραμένει.
RENAULT FORUM