-
Εχω διαβασει οτι τα προιοντα που φέρνει ειτε ειναι β' διαλογης ή απομιμήσεις .
Τωρα τι να σου πω μπορει αυτη την βρωμα να την εχουν βγαλει ανταγωνιστες του . -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
αυτό που λέει: ...The pump does not automatically come with a sampling kit,
but we'll be happy to send you one if you make a note when you place your order.
τι εννοεί ακριβώς? τι είναι το sampling kit?
για να μου το στείλει δεσμεύομαι να τους στείλω το δείγμα για έλεγχο?
εγω βασικά θέλω ένα φτηνό τρόπο να αλλάξω τα λάδια χωρίς να μπω σε πατέντες με σύριγγες κ.λ.π. (όχι ότι είναι δύσκολο μιας και έχω αγοράσει ήδη αλλά δεν έκανε όπως γράφω πιο πάνω) αλλά κ δείγμα να τους στείλω δεν θα με χάλαγε..
Βασικά για Ελλάδα τι χρεώνουν μεταφορικά?βέβαια υπάρχει και αυτό αλλά με ακριβούτσικα μεταφορικά:....
To sapling kit (κιτ δειγματοληψίας) είναι το σετ με το δοχειάκι/μπουκαλάκι όπου θα βάλεις το λάδι για να τους το στείλεις. Είναι δωρεάν και δεν έχεις υποχρέωση να το χρησιμοποιήσεις.
Εγώ πάντως για ρουφηχτή αλλαγή λαδιών θα προτιμούσα το πολύ φτηνότερο, all time classic, χειροκίνητο μπρούτζινο ναυτικού τύπου που έχει αναφερθεί.Όπως τα λέει ο onyx αλλά ... ας γίνουμε λίγο ποιό σαφής:
Δεν βολεύει ώστε να κάνεις αλλαγή λαδιών, βολεύει για να βγάλεις ένα δείγμα που το κάνεις ότι θες (π.χ. στο στέλνεις αλλού για ανάλυση)
Για να δημιουργηθεί η απαραίτητη υποπίεση χρειάζεται και το sampling kit (που μεταξύ των άλλων περιλαμβάνει δοχείο που **βιδώνει **πάνω στο vacuum-pump και έτσι ρουφάει.Έτσι για να αδειάσεις όλα τα λάδια που έχει ο κινητήρας θα πρέπει να ξεβιδώσεις, αδειάσεις το δοχείο (300ml νομίζω) κάπου αλλού, να ξαναβιδώσεις και να ξαναρουφίξεις κλπ μέχρι να αδειάσει. Υπολόγισε λοιπόν 10 φορές + αυτή την διαδικασία.
Εκτός αν βρεις ένα μεγαλύτερο δοχείο που να βιδώνει πάνω στην αντλία /vacuum-pump ή ίσως αν τοποθετήσεις χαμηλότερα από το κάρτερ την αντλία και εκμεταλλευθείς άλλο φυσικό φαινόμενο (ξεχνώ το όνομά του )
Ελπίζω να κάλυψα τις απορίες σου. -
Σας Ευχαριστω όλους για τις απαντήσεις σας!
ΟΚ το να το αδειάζω και να ξανα-ρουφάω δεν με χαλάει κ πολύ...
ξέρουμε τι χρεώνει για την αποστολή?Υ.Γ. τα links με την αντλία τα είδατε? ακριβά μεταφορικά έχουν όμως, τώρα στην Ελλάδα χλωμό να το εμπορεύεται κανένας.
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Εχω διαβασει οτι τα προιοντα που φέρνει ειτε ειναι β' διαλογης ή απομιμήσεις .
Τωρα τι να σου πω μπορει αυτη την βρωμα να την εχουν βγαλει ανταγωνιστες του .Επειδή έχει ξανασυζητήθει το θέμα αν θυμάμαι καλά κάτι τέτοιο δεν υφίσταται.
-
Από γκαγκαμπλούμ κι αυτό είναι σε καλή τιμή με 6,72e το λίτρο .
http://www.ch.total.com/ch/content/NT00003C62.pdf
Κι από το e-kostakis.gr αυτή η κούτα με τα 6 τετράλιτρα agip 10w40 .
http://www.e-kostakis.gr/ViewShopProduc ... tId=326123 -
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Σε ΤΟΥΟΤΑ corolla 1.3 του 2000 με πολλααα χλμ στο μοτερ, τι λαδια προτεινετε να βαλω?
Καταρχην παμε σε ημισυνθετικα, ή και σε συνθετικα?
Τωρα που το εχω στην κατοχη μου 2 φορες εχω βαλει comma oil 10-40 και αλλαγη στα 7500 αλλα θα ηθελα να βαλω κατι πιο επωνυμο.
Επειδη ειμαι γερμανογαλλοφιλος, δεν εχω ξανασχοληθει με γιαπωνεζικα και δεν μπορω να βρω καν τι μαρκα προτεινει η toyota οπως πχ πεζω προτεινει τοταλ, η toyota τι?(καστρολ?)Η Toyota δεν προτεινει καμια μαρκα. Το μονο που προτεινει ειναι να ειναι API SM, SL, SJ, SH κτλ. Αμα θελεις να κρατας τα λαδια για πανω απο 10.000χλμ ή κανεις σκληρη χρηση ή θελεις να καθαρισεις το μοτερ απο τυχον προηγουμενη ελλιπη συντηρηση γυρνα το σε συνθετικα. Αμα το εχεις για ηπια χρηση ή θελεις να του αλλαζεις συχνα λαδια βαλε του ημισυνθετικα.
Τωρα για το ιξωδες δες τι σου προτεινει το manual του αυτοκινητου ή απλα συνεχιζε να βαζεις αυτο με το οποιο το μοτερ δεν σου παρουσιαζει προβληματα π.χ.: αμα του εβαζες 10W40 χωρις κανενα προβλημα μπορεις να του βαλεις και 5w40 ή και 0w40.
Αμα φορας τον ιδιο κινητηρα με του yaris 1.3 τοτε εγω στο δικο μου yaris του 2001 με 120.000χλμ του βαζω 10W30 Α3/Β3/Β4 φουλ συνθετικα και δεν εχω κανενα προβλημα.
-
Για την γνησιοτητα των εν λογω προιοντων δεν εχω καποια επιφυλαξη. Αυτο που με εχει βαλει σε σκεψεις ειναι η ηλικια, δηλαδη ποσα χρονια απο την ημερομηνια παραγωγης εχουν περασει σε καποια απο αυτα τα προιοντα
-
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
εφόσον είναι σφραγισμένο, τί να πάθει ρε παιδιά, να κόψει η μαρέγκαΓράφει το μπουκάλι ημερομηνία συσκευασίας, όχι πως έχει και καμιά σημασία όσο είναι σφραγισμένα, δεν είναι γάλα για να κόψει το λάδι μηχανής
Στο ιντερνετ οι εταιριες επισημα ανακοινωνουν πως ενα μπουκαλι λαδι ανανοιγο αντεχει 5 χρονια το μεγιστο. Επισης πολλα λαδια δεν γραφουν πανω ημερομηνια συσκευασιας τσεκαρισμενο απο τουλαχιστον 2 μεγαλες εταιριες λιπαντικων. Μεχρι στιγμης μονο τα Motul που εχω αγορασει αναγραφουν ημερομηνια παραγωγης.
Επισημη τοποθετηση : http://www.mobiloil.com/USA-English/Mot ... _Life.aspx
Ανεπισημη τοποθετηση : http://www.bobistheoilguy.com/forums/ub ... er=1521584
Αμα καποιος ξερει κατι περισσοτερο για το θεμα ας μας διαφωτισει.
-
Ο χρήστης nippon έγραψε:
Σε ΤΟΥΟΤΑ corolla 1.3 του 2000 με πολλααα χλμ στο μοτερ, τι λαδια προτεινετε να βαλω?
Καταρχην παμε σε ημισυνθετικα, ή και σε συνθετικα?
Τωρα που το εχω στην κατοχη μου 2 φορες εχω βαλει comma oil 10-40 και αλλαγη στα 7500 αλλα θα ηθελα να βαλω κατι πιο επωνυμο.
Επειδη ειμαι γερμανογαλλοφιλος, δεν εχω ξανασχοληθει με γιαπωνεζικα και δεν μπορω να βρω καν τι μαρκα προτεινει η toyota οπως πχ πεζω προτεινει τοταλ, η toyota τι?(καστρολ?)Η Toyota δεν προτεινει καμια μαρκα. Το μονο που προτεινει ειναι να ειναι API SM, SL, SJ, SH κτλ. Αμα θελεις να κρατας τα λαδια για πανω απο 10.000χλμ ή κανεις σκληρη χρηση ή θελεις να καθαρισεις το μοτερ απο τυχον προηγουμενη ελλιπη συντηρηση γυρνα το σε συνθετικα. Αμα το εχεις για ηπια χρηση ή θελεις να του αλλαζεις συχνα λαδια βαλε του ημισυνθετικα.
Τωρα για το ιξωδες δες τι σου προτεινει το manual του αυτοκινητου ή απλα συνεχιζε να βαζεις αυτο με το οποιο το μοτερ δεν σου παρουσιαζει προβληματα π.χ.: αμα του εβαζες 10W40 χωρις κανενα προβλημα μπορεις να του βαλεις και 5w40 ή και 0w40.
Αμα φορας τον ιδιο κινητηρα με του yaris 1.3 τοτε εγω στο δικο μου yaris του 2001 με 120.000χλμ του βαζω 10W30 Α3/Β3/Β4 φουλ συνθετικα και δεν εχω κανενα προβλημα.
Ευχαριστω για την απαντηση,
τα 10-40 ειδα δεν τα καιει,οποτε στην επομενη αλλαγη θα δοκιμασω συνθετικα 5-40 για αλλαγη στις 10.000. -
Ο χρήστης nippon έγραψε:
Στο ιντερνετ οι εταιριες επισημα ανακοινωνουν πως ενα μπουκαλι λαδι ανανοιγο αντεχει 5 χρονια το μεγιστο.Νομίζω υπάρχουν διεθνείς κανονισμοί που υποχρεώνουν τους πάντες να μην μπορούν να δώσουν σε τίποτα πάνω από 5 χρόνια διάρκεια ζωής (ίσως το διάστημα να έχει και σχέση με τον τρόπο συσκευασίας και το 5 να είναι για το πλαστικό δοχείο των λαδιών και το είδος του περιεχομένου). Οπότε αυτό μπορεί να μην έχει καμιά σχέση με την αλήθεια. Προσωπικά αν δεν είχαμε τις τόσο συχνές αλλαγές προδιαγραφών δεν θα είχα πρόβλημα να βάλω ένα λάδι σωστά φυλαγμένο και για 10 χρόνια. Όπως δεν έχω να πάρω κι ένα χάπι τόσων ετών....
-
Μακαρι να το ηξερα αυτο νωριτερα... Θα ειχα αγορασει λαδια σε πολυ καλυτερες τιμες και μεγαλυτερες ποσοτητες...
-
Εχει κανεις αποψη γι'αυτο τον προϊον της Sonax ή κατι αντιστοιχο ? λεει τιποτα ή ειναι πεταμενα λεφτα ?
Το ειδα προχθες στο Praktiker και στο μπουκαλι γραφει οτι το ριχνεις στην μηχανη πριν την αλλαγη λαδιων , δουλευεις το αμαξι 10-15 λεπτα και μετα αλλαζεις τα λαδια.
Απ'οτι γραφει ενσωματώνεται με τα λαδια ,τα διαλύει και βοηθαει στην καλυτερη απομακρυνση τους , καθαριζει την μηχανη απο την λασπη και κραταει καθαρες τις διοδους του λαδιου.
Tι λετε ? -
Αν αλλάζεις λάδια κάθε 30.000 χλμ μπορεί να χρειάζεται.
Με συχνές αλλαγές λαδιών (πχ 10.000 χλμ) ο κινητήρας είναι πεντακάθαρος - δεν χρειάζεται τίποτε. -
Κάτι τέτοια τα φοβάμαι εγώ: αν έχει ο κινητήρας χλμ, μη ξεκολλήσει κανένα μεγάλο κομμάτι καμιά δίοδο...
Ίσως θα ταν προτιμότερο να βαζε κανείς κανένα ντιζελόλαδο που έχει ήπια μεν, περισσότερα δε σε σχέση με τα βενζίνης, καθαριστικά και να το άφηνε μέσα για μερικά χλμ. -
+1
αν και έχω χρησιμοποιήσει τέτοια καθαριστικά, αν δεν είναι προσεγμένης σύνθεσης ενδέχεται να συρρικνώσουν φλάτζες ή να καθαρίσουν υπερβολικά και να έχεις διαρροές (την έχω πατήσει, μια φλάτζα αλλάχθηκε, η άλλη δεν αξίζει τον κόπο/κόστος). -
Σας ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις
οποτε ειναι πεταμενα λεφτα αν το χρησιμοποιείς σε καθε αλλαγη λαδιων και μπορει να αποδειχθεί και επικίνδυνο για τον κινητηρα ( φλατζα-βουλωμενη διοδος λαδιου) αν το χρησιμοποιησεις σε βρωμικο εσωτερικα κινητηρα -
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Σας ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις
οποτε ειναι πεταμενα λεφτα αν το χρησιμοποιείς** σε καθε αλλαγη λαδιων **και μπορει να αποδειχθεί και επικίνδυνο για τον κινητηρα ( φλατζα-βουλωμενη διοδος λαδιου) αν το χρησιμοποιησεις σε βρωμικο εσωτερικα κινητηραΕγκληματικό για τον κινητήρα σου, άντε το πολύ ανά 100.000ΚΜ με την προυπόθεση ότι χρησιμοποιείς 100 % συνθετικά, αν χρησιμοποιείς ορυκτέλαια και έχεις πάνω από 50.000ΚΜ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΥΤΑΙ.
-
Αυτο το καθαριστικο της SONAX το χρησιμοποιω πολλα χρονια, και παλιωτερα καποιο αντιστοιχο της wynns
το βαζω ομως ανα 4 αλλαγες δηλαδη 30.000 χλμ και την μιση ποσοτητα επειδη φοβαμαι μηπως εχει τιποτα καυστικα και προξενησει ζημιες, εκεινο που εχω παρατηρησει ειναι οτι οταν το βαζω τα λαδια βγαινουν λιγο πιο ρευστα
αλλα καθολου πιο βρωμικα, ισως επειδη βαζω λεπτορευστο συνθετικο λαδι.
Τα αυτοκινητα στα οποια το εβαζα τα δυο περασαν τα 180.000 χλμ και το τελευταιο τα 230.000 χλμ,
αυτο που εχω τωρα ειναι στα 45.000 χλμ και σε κανενα δεν παρουσιαστηκε το παραμικρο προβλημα. -
Κυριοι,
εχω το opel corsa με κινητηρα 1,2 ΧΕ ecotec.
Τα χιλιομετρα του ειναι ~170.000 μεσα σε 9 χρόνια.
Τις αλλαγες λαδιων τις κανω καθε 7500km περίπου με το συνθετικό λάδι της Opel 5-30.
Στις δύο τελευταίες αλλαγες παρατήρησα ότι εχει 'καψει' νομιζω λάδι 2-3 γραμμούλες απο το δείκτη λαδιων. Κατι που ποιο πριν δεν εδειχνε οτι 'καιει' ούτε σταγονα.
Η οδήγηση είναι κυρίως επαρχιακη αλλα και περιστασιακα εθνικη. Φετος δούλεψε και πολύ το a/c σε διαφορες ταχυτητες και χρόνου. Λοιπον αν πράγματι πρόκειται για καταναλωση λαδιού μπορεί να θεωρηθεί φυσιολογική? Επισης αν λόγω χιλιομετρων και έτων λειτουργιας θα ήταν συνετο να χρησιμοποιήσω ένα λίγο ποιο 'χοντρο' λάδι, πχ 10-40?
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]