-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Τις ίδιες απόψεις εκφράζουν πολλοί ιταλοί lancisti για την τορινέζικη μάρκα. Πώληση άμεσα διότι με αυτά τα πλάνα απλά χάνουν το χρόνο τους.
Tης ποιάς;
Τελικά Busso εκείνος ο ψευτογκουρού......αποβλάκωσε πολύ κόσμοΟ μοναδικός(από αυτούς που ξέρουν εννοώ) που έπιασε τι ήθελα να πω....
Μα δεν βλέπεις τα αποτελέσματα και δεν βγάζω την ουρά μου απ'έξω.... -
Βusso μιας και το έφερε η κουβέντα.....mark my words:
Πολύ σύντομα θα διαβάσεις διθυράμβους για το αυτοκίνητο του Tony Soprano (alias new Flaminia-rebadged 300c)....που αν και ελάχιστα φωτογενές (sic),στην πραγματικότητα αποτελεί την πιο όμορφη πρόταση της κατηγορίας,με πολύ πετυχημένες αναλογίες.....και μπροστά του δεν πιάνουν μια η νέα 5er και το νέο A6....μπλα μπλα.Και η Lancia είναι πολύ τυχερή που θα έχει στη γκάμα της ένα αυτοκίνητο που σαν τυπολογία και στυλ φέρνει πολύ στην οriginal Flaminia,της οποίας το 300c ξεσηκώνει πολλά σχεδιαστικά highlights στα πίσω φώτα,στα πίσω φτερά στο φιλέτο χρωμίου κλπ.
Και αν δεν τα διαβάσεις εγώ έφυγα για καλλιέργεια μαριχουάνας στη Jamaica. -
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Η AR μόνη της χάνει πελάτες.Από τη στιγμή που δεν είχε το μοντέλο που ήθελε ο υποψήφιος αγοραστής (και πελάτης της μέχρι πρότινος αν θέλετε) στην γκάμα της, στράφηκε προς άλλη μεριά. Εκεί με το που αγοράσεις κάποιο προϊόν και γνωρίσεις τη μάρκα, από τη στιγμή που μένεις ικανοποιημένος και βλέπεις στην πράξη κάποια θετικά στοιχεία σε σχέση με ότι ήξερες μέχρι εκείνη τη στιγμή, δεν θέλει και πολύ για να σε κερδίσει ως πελάτη.
Είτε σας αρέσει είτε όχι αυτή είναι η πραγματικότητα. Άτομα που είχαν alfa romeo και στράφηκαν σε bmw, vw, audi και λοιπές προτάσεις δεν είναι καθόλου λίγα.
και τη μερκα ξεχασες πολυ βασικη και ξερω πολυ κοσμο που πηρε απο την αλφα
-
Ο χρήστης MILANEZOS έγραψε:
καθιστε ρε παιδια και ολα αυτα τα καταλαβατε ξαφνικα το 2010;
Μεχρι τοτε που εισασταν κρυμμενοι σε κανενα βουνο, μετα σας αμολησανε ξαφνικα
και γνωρισετε το πολιτισμο(απο γερμανια πλευρα), αλλαζοντας τα γουστα σας, την γραμμη πλευσης
και αυτοματως αυτα που μεχρι προτεινος ηταν για φτυσιμο (vw), απο την μια μερα στην αλλη αγιοποιηθηκαν.
Αυοτο μου θυμιζει λιγακι το 'πεθανε ο βασιλιας, ζητω ο νεος βασιλίας'Μην μου αναφερεις για παραδειγμα λεγομενα τυπου μουτζαχεντιν...
Αυτη η περιπτωση, πιστευω δεν συναδει με την λογικη...
Ανθρωπος που ολη την μερα αναλυει και ασχολειται με εμμονη με τον συγκεκριμενο ομιλο, βγαζοντας οτι αρνητικο υπαρχει (και τπτ θετικο και που στις περισσοτερες των περιπτωσεων, αποδειχτηκαν ανθρακες οι 'ειδησεις' του) και το δημοσιευει copy paste σε πολλα και διαφορα φορουμ.
Και φυσικα οταν οι συνθηκες δεν το ευννουν, χανεται...
Θεωρειςκαποιος οτι αυτο ειναι φυσιολογικο;
Εκτος εαν αυτο του το επιβαλει καποιου ειδους επαγγελματικη σχεση..αλλιως σε φυσιολογικες συνθηκες δεν νομιζω
ο καθενας να εχει την διαθεση, ορεξη, χρονο να εχει στο ενεργητικο του, καποιες χιλιαδες δημοσιευσεων με το ιδιο και απαραλαχτο περιεχομενο.
Επαγγεματιες δημοσιογραφοι που δραστηριοποιουνται σε καποιο συγκεκριμενο τομεα, δεν δειχνουν τετοιο 'ζηλο'!δεν ειναι υπαλληλος καμιας αντιπροσωπειας ο busso ξεκολληστε με αυτη τη βλακεια..
-
Nαι ρε ας ειναι ο,τι γουσταρει..Απ την αλλη θυμαμαι τα διθυραμβικα για τον....busso του vasgay κλπ κλπ χρηστων καθως και τα επικα ποστς αντιπαραθεσεων του (βαριεμαι βεβαια αυτη την ωρα να ψαξω απο περιεργεια εκεινα τα ποστς καποια μερα που θα εχω ορεξη απειρου καψιματος θα το κανω ομως για τον χαβαλε.. ) και στο μυαλο μου κατι δε μου κολλαει...ειναι πολυ καπως ρε παιδι μου... Σα να βλεπω στο δρομο πορτοκαλι s3 ενα πραμα κατι μου κανει δεν ξερω τι.Τωρα θα πεις 'και γιατι ασχολεισαι με τον ταδε η τον δεινα' και θα χεις και δικιο απλα κουβεντα να γινεται (οφφ τοπικ οπως παντα..)
Υγ:epic post του μορφεα
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Σα να βλεπω στο δρομο πορτοκαλι s3 ενα πραμα κατι μου κανει δεν ξερω τι...αυτο ουτε κι εμενα μου κανει και βλεπω συνεχεια ενα εδω γυρω
παντως δεν καταλαβαινω προς τι το πολιτισμικο σοκ ρε πασχο..ο ανθρωπος δεν αλλαξε αποψεις και κοσμοθεωρια..
αλλωστε το χε πει καιρο πριν οτι θα κανει υπομονη μεχρι να δει τη giulietta και αμα δε του αρεσει θα αρχισει το θαψιμοτο οτι δειχνει συμπαθεια για τη vw , δεν ειναι ακριβως οπως φαινεται και εννοειται οτι αν υπηρχε ιταλικη αντιπροταση σε καποια πραγματα θα τη προτιμουσε
αμα σηκωθεις καμια μερα και ερθεις σε καμια συναντηση δεν υπαρχει περιπτωση να μη συμπαθησεις τον busso
εμενα παντως η εκπληξη μου ηταν πολυ μεγαλυτερη απο τη δικη σου
αυτα τα λιγα offtopic, ας γυρισουμε στο θεμα μας
-
Ωωωωωω ο Κιούσης γουστάρει το Μπούσσο!!!
-
http://www.feministcritics.org/blog/200 ... they-want/
-
Κιουση παρε εδω...
viewtopic.php?f=13&t=35898&p=1531382&hilit=%CE%B3%CE%B9%CE%B1+%CF%84%CE%BF%CE%BD+%CE%BC%CF%80%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%BF#p1531382
-
Ο χρήστης zeppelin έγραψε:
http://www.feministcritics.org/blog/2008/04/26/do-women-know-what-they-want/Ο μπουσσο είναι gay??
-
Αφου κανει παρεα με τον vasgay...
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
πάρε μια μτχ spider και άσε τις χαζομάρες... δεν χορταίνεις να την χαζεύεις...
btw σήμερα πήγα βόλτα με guilietta qv ...
-
στέφανε την παρέλαβες την brera???
e για πες εντυπώσεις ρε τέρας, μην πανηγυρίζεις
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Οκ απ τη μια η τζουλιετα δεν ανακαλυψε τον τροχο αρα οκ δεν ειναι οπως οι παλιες αλφα (αλλα ποιο αυτοκινητο ειναι οπως τα παλια και γιατι η αλφα θα πρεπε να αποτελει εξαιρεση) απ την αλλη εχουμε μια αλφα και κοιταμε τα πλαστικα της.Αυτο σορρυ δεν ειναι αντιπροσωπευτικο δειγμα αλφιστα.Ποτε δε θα ελεγε καποιος αλφιστα οτι δε θα παρω την αλφα αυτη επειδη τα πλαστικα της ειναι ενα κλικ κατω απο ο,τι τα περιμενα.Παραμύθια της χαλιμάς αγαπητέ Πάσχε.
Το τσιτάτο της αντιπαράθεσης των πλαστικών (που δεν είναι μόνο αυτά) με τα τεχνικά χαρακτηριστικά (ποιά είναι αυτά;),ακόμα και αν ίσχυε (που δεν ισχύει) ως επιλογή της εταιρείας,εν έτει 2010 δεν μπορεί να αποτελεί 'άποψη' (γιατί ο alfista δεν κόβει μονέδα με μηχάνημα στο πλυσταριό του σπιτιού του,ούτε τρώει την παραμύθα ότι αγοράζει Elise) ......αλλά φτηνή δικαιολογία της ανικανότητας να παράξει ένα προϊόν κορυφαίο σε 360 μοίρες.Αυτός που περιγράφεις δεν είναι ο alfista.Είναι ο alfista fiattaro,που έχει μάθει τόσα χρόνια να ικανοποιείται με αυτό που η Fiat μπορεί να φτιάξει ως Alfa (και αν δεήσει να το βγάλει και στην αγορά) και αρκείται στη μίζερη δικαιολογία 'στα 30χλιάρικα δεν παίρνω και τίποτα καλύτερο από μια 159tbi'.Αν όμως το ταβάνι του αγοραστή είναι τα 50Κ.... προφανώς απαγορεύεται δια ροπάλου να έχει την απαίτηση για προϊόν αντίστοιχης αξίας (και όχι απλά τιμής) από την AR.
Η πίσω κίνηση,τα διπλά ψαλίδια,τα transaxle,η κατά βούληση παροχή τετρακίνησης,αυτομάτων κιβωτίων,κινητήρων μπλα μπλα δεν είναι σήμερα τεχνολογία του Enterprise και του star Treck.Υπάρχει ήδη δίπλα μας.Μήπως είναι καλύτερο να έχει κανείς ψηλά τον πήχυ των απαιτήσεών του, αντί να δαιμονοποιεί εταιρείες της πλάκας (η μια πριν 35 χρόνια έβγαζε φόλες σαν το σκαραβαίο,το 412 και το Κ70 και η άλλη αναγκάστηκε να βαφτίσει το 50 σε Polo..... γιατί με το σήμα της δεν πούλαγε μια),που κατάφεραν να φτάσουν όπου έφτασαν σήμερα;
Γιατί λοιπόν να περιορίζεται η AR στα στενά όρια που την έχει περιχαρακωμένη η Fiat και αν βαρέθηκε να το αποδέχεται κάποιος αυτό,αυτομάτως πρέπει να βαφτίζεται αντιalfista;Αυτά εντελώς φιλικά από κάποιον που ξέρεις πόσο έχει 'στηρίξει' το προϊόν που λέγεται Giulietta,την οποία,ακόμα και όπως είναι, θα είχα στην κορυφή των επιλογών μου, αν ενδιαφερόμουν για τέτοιου είδους αυτοκίνητο.
Τα λόγια του Ghidella (από πρόσφατη συνέντευξή του,αναφερόμενος στην περίοδο παρουσιάσης του Tipo) είναι εξαιρετικά επίκαιρα:
«Con quel modello, la Fiat espresse il massimo della propria capacità tecnica, che era imperniata sulle piccole vetture per la motorizzazione di massa. Dove la casa non era sicuramente all'altezza era nel settore delle vetture medio-grandi. La Lancia Thema fu un ottimo risultato, ma fu un episodio, perché dopo lo sviluppo andò ad urtare contro carenze, anche economiche, di una struttura industriale di un paese che non avrebbe consentito la produzione di macchine di quel segmento.» -
Αφού έκατσες που έκατσες να γράψεις το σεντόνι δεν κάνεις και μια μετάφραση στην τελευταία παράγραφο να καταλαβαίνουμε και εμείς οι μη ιταλομαθείς.
-
ρε άλμπα... τόση κλάψα και δράμα ούτε ο καίλας στον λουστράκο...
φτιάξε ένα διαφορετικό τοπικ και γραψε τα σενάρια καταστροφολογίας σου ... ορθά και αληθη ή μη καταντάνε κουραστικά...
επίσης καταντάει κουραστικο να μας πετάς ιταλικές εκφράσεις...
-
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Τα ελάχιστα ελληνικά stock είναι τα περισσότερα γυμνά. Εγώ θέλω πολύ συγκεκριμένο συνδυασμό. Θελω ΤΙ οπωσδήποτε, cuio δέρματα, σκούρες 19αρες, navi και xenon και τέτοιο αμάξι δεν υπάρχει εδώ.[/url]ακριβως! ελλαδα δυσκολο να βρεις τετοιο πακετο! κ οσες υπαρχουν στο εξωτερικο ειναι 30.000+ ακομα.
εγω παντως την προτιμω κοκκινη ti!
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2 -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Παραμύθια της χαλιμάς αγαπητέ Πάσχε.
Το τσιτάτο της αντιπαράθεσης των πλαστικών (που δεν είναι μόνο αυτά) με τα τεχνικά χαρακτηριστικά (ποιά είναι αυτά;),ακόμα και αν ίσχυε (που δεν ισχύει) ως επιλογή της εταιρείας,εν έτει 2010 δεν μπορεί να αποτελεί 'άποψη' (γιατί ο alfista δεν κόβει μονέδα με μηχάνημα στο πλυσταριό του σπιτιού του,ούτε τρώει την παραμύθα ότι αγοράζει Elise) ......αλλά φτηνή δικαιολογία της ανικανότητας να παράξει ένα προϊόν κορυφαίο σε 360 μοίρες.Αυτός που περιγράφεις δεν είναι ο alfista.Είναι ο alfista fiattaro,που έχει μάθει τόσα χρόνια να ικανοποιείται με αυτό που η Fiat μπορεί να φτιάξει ως Alfa (και αν δεήσει να το βγάλει και στην αγορά) και αρκείται στη μίζερη δικαιολογία 'στα 30χλιάρικα δεν παίρνω και τίποτα καλύτερο από μια 159tbi'.
Μεχρι εδω δε διαφωνω πουθενα.
Αν όμως το ταβάνι του αγοραστή είναι τα 50Κ.... προφανώς απαγορεύεται δια ροπάλου να έχει την απαίτηση για προϊόν αντίστοιχης αξίας (και όχι απλά τιμής) από την AR.
Η πίσω κίνηση,τα διπλά ψαλίδια,τα transaxle,η κατά βούληση παροχή τετρακίνησης,αυτομάτων κιβωτίων,κινητήρων μπλα μπλα δεν είναι σήμερα τεχνολογία του Enterprise και του star Treck.Υπάρχει ήδη δίπλα μας.Μήπως είναι καλύτερο να έχει κανείς ψηλά τον πήχυ των απαιτήσεών του, αντί να δαιμονοποιεί εταιρείες της πλάκας (η μια πριν 35 χρόνια έβγαζε φόλες σαν το σκαραβαίο,το 412 και το Κ70 και η άλλη αναγκάστηκε να βαφτίσει το 50 σε Polo..... γιατί με το σήμα της δεν πούλαγε μια),που κατάφεραν να φτάσουν όπου έφτασαν σήμερα;
Γιατί λοιπόν να περιορίζεται η AR στα στενά όρια που την έχει περιχαρακωμένη η Fiat και αν βαρέθηκε να το αποδέχεται κάποιος αυτό,αυτομάτως πρέπει να βαφτίζεται αντιalfista;Σε οσα ποστ κανω εδω μεσα εχω στο νου μου την Αλφα ως κλαδο μιας εταιριας που κατασκευαζει και πουλα αυτοκινητα μεχρι τις 40Κ το πολυ ευρω που κοστιζει μια giulietta qv με οσα εξτρα υπαρχουν.Δε λαμβανω υποψην μου φυσικα την 8c.Eπομενως η συγκριση αυτοματως γινεται με τον (αμεσο) ανταγωνισμο που υπαρχει μεχρι τις 40Κ ευρω.Ο πολυ σημαντικος κλαδος της μηχανολογιας που λεγεται εργονομια βρισκει ελαχιστη εφαρμογη σε αυτοκινητα αυτης της τιμης.Ειτε λεγεται γκολφ gti ειτε giulietta qv ειτε megane rs ειτε σενταν δε μαρεσ.Αν εχουμε 3 προϊοντα χωρις σηματα και τα βαλουμε στη σειρα το ενα θα πλεονεκτει εναντι του αλλου σε καποιον τομεα αφου γι αυτο ακριως εχει κατασκευαστει για να χτυπησει τα τρωτα σημεια του αλλου.Αφης στιγμης ( ) το γκολφ εχει ποιοτικοτατα πλαστικα οτιδηποτε εφαμιλλο του σε ποιοτητα και οχι ΠΟΛΥ καλυτερο του θα παει ακλαφτο γιατι εχει αποτυπωθει ως ανωτατο οριο στον αγοραστη αυτης της κατηγοριας.Συμπερασμα (με εξελικτικη λογικη αλλα απολυτως ορθη) :Αν εβγαινε νωριτερα η τζιουλιεττα αυτη θα ηταν τωρα το ανωτατο οριο και κανεις δε θα κλαιγοταν για τα πλαστικα της,ασχετα αν ΚΑΙ ΤΟΤΕ ακομα θα αγοραζαν οι περισσοτεροι το γκολφ.Αυτα οσον αφορα τη δικη μου λογικη.
Εσυ τωρα το προχωρας και πας σε ανωτερη κατηγορια τιμης απο αυτη που μπορει να πουλησει η αλφα.Αυτοματως δεν υπαρχει θεμα προς συζητηση αφου ειναι νεκρη (τουλαχιστον) σε αυτη την κατηγορια.Σαφως και ο πελατης μετα την τοπ πχ μπρερα 3.2 δε θα αρκεστει στην G θα στραφει κατα...audi (το πιθανοτερο για μενα) μερια.Κατι τετοιο ομως δεν ειναι απαραιτητα κακο για την εταιρεια.Δε θα πουλουσε ετσι κι αλλιως τιποτα.Σημασια εχει οτι ελαχιστοι απο αυτους που θα κοιταξουν αποκλειστικα και μονο την τεχνολογια του ανταγωνισμου δεν θα διαλεξουν την G.Για αλλους λογους προφανως την απορριπτουν μιας και εκει προφανως οχι μονο δεν πασχει αλλα υπερισχυει σε πολυ σημαντικους τομεις.
Οσο για τον μπουσο και για αλλους δε νομιζω οτι στοχευαν σε κατι ανω των 50Κ και απλα στραφηκαν αλλου.Αντιθετως,αλλαξαν οι αναγκες τους και πλεον βλεπουν τα πλαστικα που αλλοτε δεν επαιρναν καν χαμπαρι τι χρωμα εχουν γιατι εστιασαν την προσοχη τους στα διπλα ψαλιδια,στο selespeed,στη συμμετοχοκοτητα του γαμημενου βολαν,στο μοναδικο αυτο αγκαλιασμα που σου κανει το καθισμα σου οταν στριβεις,στα φρενα επιδοσεων,στις επιδοσεις των κινητηρων.Αυτο δε σημαινει για μενα αντιαλφιστα,σημαινει ο,τι λεω παραπανω οτι αλλαξαν οι αναγκες τους.Αλλο ομως αυτο κι αλλο το να φτανεις να κατηγορεις την G (ασχετα με το τι πιστευεις για την φιρμα) επειδη εχει 34 κλικ πιο μετρια πλαστικα απο το αστρα και την 1er η επειδη ακομα αυτη τη βιδα οι ιταλοι δεν την εχουν κρυψει. -
+1
Ο pasxos νομίζω τα συμμάζεψε όλα πολύ ωραία.Και κατηγορούν τον pasxos για τρολλάρισμα.. τσκ τσκ τσκ
ΑLFA ROMEO FORUM