«από IKE » 01/12/10 2:28
πλέον δηλαδή μπορούμε να περάσουμε σε φάση antonis-team )»
ΣΙΓΟΥΡΑ, ένα προϊόν που ζητάει ενεργεία για να αποδώσει, είναι αντικείμενο δοκιμών στην πράξη.
Δεν θα έγραφα εδώ μέσα, άλλα ο φίλος ΙΚΕ….
Όλοι η σχεδόν όλοι γνωρίζετε, το water injection, που κατά κόρο χρησιμοποιούσανε οι αυτοκινητοβιομηχανίες. Στην Ελλάδα το είδαμε στους αγώνες, φορεμένο στης ιντεγκραλε, και όχι μόνον. Δεν γνωρίζω τον λόγω.
Παρασυρμένος τότε, και με θετικά αποτελέσματα, κατασκεύασα το VIX. Δεν ήταν τίποτα άλλο από έναν ναργιλέ, που υγρασίαζε τον αποροφώμενο αέρα.
Θα έχετε παρατήσει, ότι της ημέρες με υγρασία, ο κινητήρας σας ακούγεται καλύτερα. Δεν μιλάω για κρύο, μα για υγρασία.
Δεν θα μιλήσω για οικονομία. Δεν θα μιλήσω για απόδοση. Θα πω μόνον ότι τα αυτοκίνητα που έβγαζαν καυσαέρια, ΠΕΡΝΟΥΣΑΝ ΣΤΟ ΚΤΕΟ.
Και επειδή, ο φίλος ΙΚΕ, του αρέσει να ψάχνει, και επειδή δεν διάβασα γραφόμενα του δογματικά, (πλην από το τμήμα που παρέθεσα!!), τον προκαλώ!!!....
Πάρε φίλε μου έναν ναργιλέ. Σίγουρα όχι αυτούς που είναι για βητρήνα!!. Βάλτων σε ένα αυτοκίνητο που βγάζει μονοξείδιο. Θα τον συνδέσεις σε ένα σωληνάκι με Τ μετά την πεταλούδα, προς τους χώρους καύσης. Πήγαινα σε έναν καλό αναλυτή καυσαερίων. Μέτρα πρώτα με ‘πνιγμένο’ σωλήνα του ναργιλέ, και όταν σταθεροποιηθεί η μέτρηση, άνοιξε το. ΘΑ ΕΚΠΛΑΓΕΙΣ.
ΑΝΤΩΝΗΣ.