Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πώς ξεκολλάμε ενα 4Χ4
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. Πώς ξεκολλάμε ενα 4Χ4
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Εκτός Δρόμου
    14
    24
    1387
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      megane98hp last edited by

      Σε λασπη, αμμο, χιονι πώς βγαινουμε; Κανουμε χρηση ολων αυτων που κανουμε με τα επιβατικα και που ακουμε κατα καιρους πχ σπρωχνουμε, σκαβουμε, βαζουμε πετρες, χορτα κλπ; ή συνδιαζουμε τις επιλογες μας απο το μοχλο/κουμπι της τετρακινησης;

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • M
        megane98hp last edited by

        Σε λασπη, αμμο, χιονι πώς βγαινουμε; Κανουμε χρηση ολων αυτων που κανουμε με τα επιβατικα και που ακουμε κατα καιρους πχ σπρωχνουμε, σκαβουμε, βαζουμε πετρες, χορτα κλπ; ή συνδιαζουμε τις επιλογες μας απο το μοχλο/κουμπι της τετρακινησης;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          megane98hp last edited by

          Σε λασπη, αμμο, χιονι πώς βγαινουμε; Κανουμε χρηση ολων αυτων που κανουμε με τα επιβατικα και που ακουμε κατα καιρους πχ σπρωχνουμε, σκαβουμε, βαζουμε πετρες, χορτα κλπ; ή συνδιαζουμε τις επιλογες μας απο το μοχλο/κουμπι της τετρακινησης;

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • rocsta
            rocsta last edited by

            Βασικό εργαλείο:

            All time classic συμβουλή: Άπαξ και κολλήσεις, δεν έχει νόημα να σπινιάρεις, απλά βουλιάζεις παραπάνω.

            1 Reply Last reply Reply Quote 7
            • ?
              A Former User last edited by

              Ισχύουν όλα τα γενικά, αλλά με το τετρακίνητο να ξέρεις ότι έχεις κολλήσει σε πιο δύσκολο σημείο....

              Ναι ισχύουν όλες οι γνωστές συνταγές αλλά και κάθε περίπτωση είναι μοναδική. Ακόμα και στην ίδια λάσπη να έχουν κολλήσει 2 αυτοκίνητα αλλιώς θα ξεκολλήσεις το καθένα ανάλογα με βάρος, δύναμη, ελαστικά, ύψος, γωνίες κλπ.

              Η σωστή χρήση των κοντών σχέσεων και εμπλοκής διαφορικών είναι προληπτική δηλαδή προτού μείνεις. Οφείλεις να έχεις προβλέψει τη δυσκολία και να έχεις ήδη ενεργοποιήσει τις σχετικές δυνατότητες. Κατόπιν εορτής μπορεί να μην μπορούν να βοηθήσουν.
              Το ίδιο ισχύει και για τα λάστιχα και για τις πιέσεις αυτών.

              Υπάρχουν περιπτώσεις που το σπινάρισμα συνιστάται.... (η φυγόκεντρος αδειάζει τα στομωμένα αυλάκια του ελαστικού. Αυτός είναι ο λόγος που σε τέτοιες συνθήκες οι οδηγίες λένε να απενεργοποιήσετε το αντισπίν.)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                giannis-athanasiou last edited by

                Σε περίπτωση κολλήματος καλό είναι το τράβηγμα να γίνει από σταθερό έδαφος. Ποτέ δεν βάζουμε δεύτερο αυτοκίνητο μέσα στη λάσπη. Αν η κατάσταση γίνει πολύ δύσκολη το μόνο μηχάνημα έργων που μπορεί να βοηθήσει είναι η «τσάπα». Όλα τα άλλα κινδυνεύουν να κολλήσουν και αυτά.

                Επιλογή σχέσης στο κιβώτιο; Η μεγαλύτερη - ναι πέμπτη - και αν δεν ξεκινήσει με αυτή, σβήσει δηλαδή, τετάρτη και πάει λέγοντας. Ελάχιστο γκάζι και προσπάθεια για διατήρηση της ισοροπίας της πρόσφυσης.

                Πολλές φορές δεν είναι εύκολο να μας βοηθήσει κάποιο άλλο αυτοκίνητο ή έχουμε κάνει την αποκοτιά να ξεκινήσουμε μόνοι μια δύσκολη διαδρομή. Τι γίνεται όταν διαπιστώσουμε ότι το ταξίδι μας τελείωσε με το αυτοκίνητο να... αρνείται να προχωρήσει, χωμένο μέχρι τα μαρσπιέ στο σαθρό έδαφος; Εάν το όχημα μας είναι καλά εξοπλισμένο δεν υπάρχει ουσιαστικά πρόβλημα. Πέρα από τις λύσεις με τη χρήση εργάτη, υπάρχουν πολλά πράγματα τα οποία μπορούμε να κάνουμε. Αρκεί να διαθέτουμε έναν καλό γρύλο, κατά προτίμηση high lift jack, ένα φτυάρι και προαιρετικά σκάρες εδάφους.

                Σπουδαίο ρόλο παίζει η στήριξη του γρύλου, τόσο στο αυτοκίνητο, όσο και στο έδαφος. Όσον αφορά το αυτοκίνητο, πρέπει να ελέγξουμε πριν την εξόρμηση αν υπάρχει συμβατότητα ανάμεσα στο αυτοκίνητο και το γρύλο. Για το έδαφος είναι χρήσιμο να υπάρχει ένα μεγάλο σε επιφάνεια υπόβαθρο, μεταλλικό ή ξύλινο, που θα ασκήσει τη δύναμη σε μεγαλύτερη επιφάνεια, μειώνοντας την πίεση, άρα και την πιθανότητα να βουλιάξει ο γρύλος στη λάσπη.

                Πριν ξεκινήσουμε το σήκωμα του αυτοκινήτου, είναι καλό να τοποθετήσουμε τις σκάρες εδάφους, ξύλα ή πέτρες δίπλα στους τροχούς του αυτοκινήτου, για να μπορούμε να τα τοποθετήσουμε γοργά κάτω από αυτούς. Αρχίζουμε να σηκώνουμε, μέχρι να σηκωθεί η κοιλιά του αυτοκινήτου από το έδαφος. Αν αυτό δεν είναι δυνατό, σηκώνουμε, «τακάρουμε» το αυτοκίνητο, βάζουμε μιά πέτρα ή έναν τάκο κάτω από το γρύλο και ξανασηκώνουμε. Όταν σηκωθεί η κοιλιά, γεμίζουμε με πέτρες ή ξύλα τις λακκούβες κάτω από του τροχούς που έχουν δημιουργηθεί ή τις καλύπτουμε με τις σχάρες. Επαναλαμβάνουμε και στον άλλο άξονα και έχουμε το αυτοκίνητο σε σημείο να ξεκινήσει. Πολλές φορές είναι απαραίτητο να επαναληφθεί το σήκωμα πολλές φορές μέχρι να βγει το αυτοκίνητο από το σαθρό έδαφος.

                Αν δεν υπάρχει γρύλος στο αυτοκίνητο, μπορεί να αντικατασταθεί η χρήση του με το σκάψιμο, το οποίο βέβαια είναι πολύ πιό κοπιαστικό και δύσκολο. Αρχίζουμε το σκάψιμο από τα πλευρά του αυτοκινήτου, απομακρύνοντας όσο το δυνατόν πιό μακριά όσο χώμα ή χιόνι βγάζουμε. Σιγά σιγά μπορούμε να απομακρύνουμε ένα στρώμα χώματος το οποίο θα αφήσει την κοιλιά του οχήματος ελεύθερη. Απομακρύνουμε μέρος από το χώμα εμπρός από τους τροχούς και προσπαθούμε να ξεκινήσουμε το αυτοκίνητο. Και εδώ μπορεί να χρειαστεί να εφαρμοστεί η μέθοδος πολλές φορές πριν ξεκολήσει οριστικά το αυτοκίνητο. Σωτήρια λύση μπορεί να είναι τα πατάκια του αυτοκινήτου, τα οποία μπορούν να προσφέρουν την ελάχιστη εκείνη πρόσφυση που χρειάζεται για να ξεκολήσει το αυτοκίνητο, αν τα τοποθετήσουμε κάτω από τους τροχούς. Το ίδιο και κλαδιά με πυκνό φύλωμα.

                Καλό... ξεκόλλημα!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 7
                • K
                  kostakis last edited by

                  που μπορούμε να βρούμε σκάρες εδαφους στη Θεσσαλονίκη?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • C
                    cosneo last edited by

                    Οι αλυσίδες χιονιού μπορούν να βοηθήσουν στο ξεκόλλημα?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • F
                      fokion_sportage last edited by

                      αναλλογα...
                      ΜΕΤΑ το κολλημα συνηθως οχι... ειναι αργα πλεον
                      Να το αποφυγεις ενιωται ναι...
                      που σημαινει οτι τις εχεις βαλει απο πριν...
                      (για αμμο - λασπη ετσι??)
                      και αναλλογα σε τι λαστιχο πας να τις βαλεις...
                      σε ενα καθαροαιμο MUD που θα χωθουν αναμεσα στα τακουνια δεν εχει κανενα νοημα, το αντιθετο καθοτι θα φραζει τα κενα που διαφορετικά θα εδιωχναν την λασπη
                      σε ενα συνηθες ασφαλτινο εως 50-50 ναι...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                      • L
                        leonp last edited by

                        Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
                        Σε λασπη, αμμο, χιονι πώς βγαινουμε; Κανουμε χρηση ολων αυτων που κανουμε με τα επιβατικα και που ακουμε κατα καιρους πχ σπρωχνουμε, σκαβουμε, βαζουμε πετρες, χορτα κλπ; ή συνδιαζουμε τις επιλογες μας απο το μοχλο/κουμπι της τετρακινησης;

                        Πρέπει να ΞΕΡΕΙΣ.
                        Αν ξέρεις, το σπινιάρεις ΟΣΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ. Αν δεν ξέρεις, μη το σπινιάρεις καθόλου.

                        Αν ποτέ κολλήσω, κάνω ΓΡΗΓΟΡΑ μπρος-πίσω.
                        ΤΕΡΜΑ ΓΚΑΖΙ, τέρμα φρένο. Το σασμάν βροντάει, τα φρένα μπορεί να μυρίσουν όπως και τα λάστιχα, το αμάξι τρίζει αλλά σχεδόν πάντα ξεκολλάω.
                        Πάντως δεν είναι καθόλου ευχάριστη εμπειρία για το αμάξι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • P
                          pienaf1 last edited by

                          Ο χρήστης leonp έγραψε:
                          Αν ποτέ κολλήσω, κάνω ΓΡΗΓΟΡΑ μπρος-πίσω.
                          ΤΕΡΜΑ ΓΚΑΖΙ, τέρμα φρένο. Το σασμάν βροντάει, τα φρένα μπορεί να μυρίσουν όπως και τα λάστιχα, το αμάξι τρίζει αλλά σχεδόν πάντα ξεκολλάω.
                          Πάντως δεν είναι καθόλου ευχάριστη εμπειρία για το αμάξι.

                          Το σύστημα ΤΡΑΜΠΑΛΑ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                          • F
                            fokion_sportage last edited by

                            Κάπως ετσι..
                            ( Λαστιχα φαρδια - κακως /// με φουλ αερα - κακως// φαγωμενα ασφαλτο-mud)

                            Youtube Video

                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • L
                              leonp last edited by

                              Σωστός.
                              Φέρεσαι ευγενικά στο αμάξι

                              1 Reply Last reply Reply Quote 7
                              • F
                                fokion_sportage last edited by

                                δεν - και το κυριωτερο ουτε μπορω να - εχω αλλο αχαχαχαχαχα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                • P
                                  panormus772 last edited by

                                  Αν και δεν είναι ακριβώς -ή αποκλειστικά- για ξεκόλλημα 4χ4,το βρήκα χρήσιμο ως βiντεάκι:

                                  Youtube Video

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                  • T
                                    tesa54 last edited by

                                    Πάντως για το ξεκόλλημα στην άμμο ο πρώτος κανόνας είναι να μην μπαίνεις καν στην άμμο. Και ένα link με λίγες αλλά χρήσιμες συμβουλές.
                                    Youtube Video

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                    • L
                                      leonp last edited by

                                      H Toyota έχει σύστημα crawl control για να ξεκολλήσει το αμάξι στην άμμο.
                                      Youtube Video

                                      Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • P
                                        panormus772 last edited by

                                        Tragic..

                                        Youtube Video

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                        • T
                                          tesa54 last edited by

                                          ο οδηγός δεν γνώριζε από τέτοια αλλά και οι άλλοι του δίνανε οδηγίες πάτα γκάζι με αποτέλεσμα να θαφτεί μέσα στην άμμο τέτοια αμαξάρα. Πάλι καλά που δεν είχε και κύμα να το βουλιάξει.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                          • gatoz
                                            gatoz last edited by

                                            πεδιλα λεγεται η λυσις. επισης εργατης. οχι ιδρωμενος. σε σαθρο και αμμο σανιδωνοντας τακαρεις. τιποτες αλλο.

                                            και για παραδειγματιζμο: τα πικαπ εχουν μεγαλο προβλημα εξαιτιας της καροτσας, ειναι πολυ ελαφρια πισω και δεν δινουν. πρεπει να φορτωνεις πριν πας για εκτος δρομου. και το μπλοκε που εχουν ειναι πισω... για αυτο δεν παιρνεις αγροτικο για οφ ροαντινγκ.

                                            #milf-a-man

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr