-
Να δω τι αλλο θα κανουμε για καλυτερο χρονο(εφοσον οι οδηγικες μου ικανοτητες ειναι περιορισμενες..):oops:
Ξεχασα και την κεραια....(-15 γραμμαρια απο εκει... ) -
[quote='kouk']Συνήθως μια αναλογία κάτω απο 10 κιλά ανά ίππο αρχίζει να δείχνει οφέλη!
π.χ. 150 άλογα με βάρος 1250 κιλά ισούται με 8,3 κιλά/ίππο!Οπότε βρές το βάρος του αυτοκινήτου σου (σε μια πλάστιγγα),ακόμα καλυτερα ανα άκρο,και μετά άθροιζε το βάρος αυτών που μπορείς να αφαιρέσεις!!
Στα 'αχρηστα' να προσθέσω τις ηχομονώσεις που βρίσκονται μέσα στις πόρτες!! [/quote
Δηλαδη ρε φιλε μου Νικο, εαν εγω ειμαι 110 κιλα και χασω καμμια 20ρια θαεχω καποιο καλο οφελος στις επιδοσεις του αυτοκινητου?
Αν ναι Universal... ερχομαι. -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Δηλαδη ρε φιλε μου Νικο, εαν εγω ειμαι 110 κιλα και χασω καμμια 20ρια θαεχω καποιο καλο οφελος στις επιδοσεις του αυτοκινητου?Στα κάρτ ειδικά στα νοικιάρικα της πλάκας έχει τεράστια διαφορά αφού ο λόγος κιλά/ίππο βελτιώνεται σημαντικά! Πχ 110 κιλά οδηγός και 40 ας πούμε το κάρτ για 4 άλογα είναι 150/4=37,5. Αν ο οδηγός χάσει 20 κιλά τότε 130/4=32,5 κιλά ανά ίππο! Όμως εννοείται ότι αν στην πίστα βρίσκεται άλλος βάρους 65 κιλών (πχ νεαρός 16άχρονος ή γυναίκα) με 105/4=26,25 σε ξεφτιλίζει κανονικά στην επιτάχυνση από φουρκέτα....
Δίδαγμα, σε φιλικές κόντρες με τέτοια κάρτ πάντα οι γυναίκες μεταξύ τους για να μην μας ξεφτιλίσουν! -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Πχ 110 κιλά οδηγός και 40 ας πούμε το κάρτ για 4 άλογα είναι 150/4=37,5. Αν ο οδηγός χάσει 20 κιλά τότε 130/4=32,5 κιλά ανά ίππο! Όμως εννοείται ότι αν στην πίστα βρίσκεται άλλος βάρους 65 κιλών (πχ νεαρός 16άχρονος ή γυναίκα) με 105/4=26,25 σε ξεφτιλίζει κανονικά στην επιτάχυνση από φουρκέτα....Αυτός ακριβώς είναι ο λόγος που αποφεύγω τις κόντρες με καρτ. 95 κιλά βλέπεις...
Δίδαγμα, σε φιλικές κόντρες με τέτοια κάρτ πάντα οι γυναίκες μεταξύ τους για να μην μας ξεφτιλίσουν!
Εντάξει, δεν αρκεί μόνο το βάρος.
Αν τώρα το διαβάσουν οι γυναίκες του φόρουμ δε με βλέπω καλά!
-
Επ Επ Επ
Τι άκουσα για 65 κιλά; Γυναίκα;
Ντροπή σας, εγώ είμαι 63 και δεν είμαι και 16χρονος
Σας έχω όλους ρε!! -
Το videaki με την jag που θα το βρω?
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό σε όλες τις περιπτώσεις.Οταν κυκλοφορούσα για ένα 3μηνο με γδυμένο τελείως το Xsara από τη μέση και πίσω (καθίσματα, μου βγήκε η μέση για να τα κουβαλήσω στο σπίτι , ταπετσαρίες, πλαστικά, εταζέρα, μοκέτες, όλα βγήκαν) πέρασα πολύ όμορφα, κουνούσε τον πισινό του ευκολότατα ! Ασε που άκουγα και την εξάτμιση, καθώς και το παραμικρό πετραδάκι στους θόλους!
Χιχιχιχι εγώ σε πατάω….
Τα ακούω χωρίς να ξηλώσω τίποτα! -
Το θέμα είναι πολύ ενδιαφέρον και σκέφτομαι να ελαφρύνω το δικό μου κατα 20 κιλά αλλα αυτό που θα έχει ακόμα μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα θα είναι να ελαφρύνω την μοτοσυκλέτα κατα 20 κιλά.
Φυσικά αυτό θα γίνει ταυτόχρονα σε μηχανή και αυτοκίνητο μιας και το βάρος θα φύγει απο τον οδηγό ο οποίος είναι 105 κιλά
θα σας ανημερώσω για τα αποτελέσματα, όσοι ζηλεύετε τα τεράστια περιθώρια βελτίωσης και πάτε να με μιμηθείτε προσέχτε μην καταλήξετε σαν αιθίοπες και σομαλοί
-
Ας πάρουμε π.χ. ένα μικρό αμάξι (π.χ. Clio ή όποιο άλλο θέλετε)
πόσο ζυγίζει το πλαίσιο, πόσο ο κινητήρας πόσο τα καθίσματα, πόσο οι ρόδες και πόσο τα διάφορα παρεμφερή (αερόσακοι, ρ/cd). Πως δηλαδή βγαίνουν τα 1000 (ίσως και περισσότερα) κιλά;ένα ελαφρύ αγωνιστικό N3 πόσα κιλά είναι?
-
Οι επαγγελματίες προχωρούν ως εξής:
Τζάμια macrolon->10-30Kg
Ξύσιμο όλης της καρότσας από κάτω για να φύγει όλη η προστατευτική 'πίσσα' ->5-10Kg
Ξύσιμο όλης της μπογιάς και ξαναβαφη με ένα μόνο χέρι και χωρίς surfacer ->5-10Kg
Ελάφρωμα καρότσας με 'τρύπες' σε όσα σημεία δεν καταπονούνται
Αφαίρεση των προστατευτικών από τις πόρτες ->3-10Kg
Αφαίρεση airbags, ABS, κλπ ->10-30Kg
Αφαίρεση εσωτερικού και διακοσμητικών στοιχείων ->30-80Kg
Αν οι κανονισμοί το επιτρέπουν αλλαγή μερών για άλλα από πολυεστέρα / άνθρακα ->30-100KgΕμπειρικά η επιτάχυνση 0-100 υπολογίζεται ως: βάρος / ιπποδύναμη * 1,025
Μετά από τα παραπάνω μπορείς να βάλεις αγωνιστικά καθίσματα και ζώνες και να αρχίσεις να τρέχεις....
Με τα παραπάνω βέβαια καλύτερα να μην εμφανιστείς σε ΚΤΕΟ ακόμα και με φάκελο Α4...
-
Τα τζάμια macrolon τι είναι;Είναι ακριβά; Μειονεκτήματα;
-
Πέταμα ρεζέρβες, γρύλλοι, εργαλεία, μοκέτες πορτ μπαγκάζ.
Αδειάζεις την πλυστική των τζαμιών.
Μιας και είναι άχρηστοι οι υαλοκαθαριστήρες πλέον, τους ξηλώνεις.Πηγαίνεις πάντα με σχεδόν άδειο ρεζερβουάρ.
Ποτέ με επιβάτες. Οπότε ξηλώνεις και δεξί - πίσω κάθισμα, δεξιούς αερόσακους κουρτίνας και τις αντίστοιχες ζώνες ασφαλείας.
Πέταμα ραδιόφωνο, σιντιέρες, ηχεία, Τζι Πι Ες και όλα τα λοιπά.
Πέταμα εταζέρα, ηχομονώσεις, καλύμματα στις πόρτες.
Κόψιμο και πέταμα του ταμπλό πλήν του πίνακα οργάνων (αν είσαι αποφασισμένος διώξτον κι αυτόν!) Αν είσαι αδιόρθωτος καπνιστής άσε και τασάκι - αναπτήρα. Πάντως αν τα πέταγες μαζί με το πακέτο τα τσιγάρα όλο και κάποιο κιλό θα γλίτωνες...
Πετάς άχρηστο ηλεκτρονικό εξοπλισμό (πχ ηλεκτρικά παράθυρα κάνε τα μηχανικά). Δεν το παραγγέλνεις με ηλιοροφή.
Πλαστικά μέρη (πόρτες, παράθυρα)
Ζάντες αλουμινίου ελαφρές, με ελαφρά λάστιχα. Και μικρότερη διάσταση αν δε σε νοιάζει το κράτημα.
Ελάφρωμα του σφονδύλου.
Πέταμα της επένδυσης του ουρανού, πακέτο με τις πλαφονιέρες και τις χειρολαβές.
Πέταμα η μοκέτα στο πάτωμα.
Πέταμα οι πετούγιες από τις πόρτες (καλά, άσε του οδηγού! )
Έχεις προνοήσει το αμάξι να το αγόρασες MADE IN ΣΠΑΡΤΗ!
Τωρα αν θες κι άλλα, ξεπέτσιασε το τιμόνι, λεβιέ και κάθισμα από τις επενδύσεις δέρματος, βγάλε τις τάπες από τις βαλβίδες των ελαστικών.
Στήριξε σταθερά το κάθισμα και πέτα τον σιδηρόδρομο. Ομοίως τους καθρέφτες και πέτα τον ηλεκτρομηχανισμό.
Αφήνεις μονίμως να λείπει 1 κιλό λάδι από τη μηχανή. Δεν θα πάθει και τίποτα!!
Αλλά και να πάθει κάτι, έτσι που το έκανες το αμάξι δε νομίζω να σε πειράξει!!! -
Ο χρήστης PG220 έγραψε:
Τα τζάμια macrolon τι είναι;Είναι ακριβά; Μειονεκτήματα;Είναι τζάμια πλαστικά, διατηθονται σε πλάκες με το τετραγωνικό, τα κόβεις με βάση τα υπάρχοντα. Υπάρχουν σε διάφορα πάχη, 2, 3, 4 mm.
Μειονέκτημα: χαράζουν. -
Την κορυφαία σκέψη για ελάφρωμα του αυτοκινήτου του είχε κάνει ένας συνάδελφος μου ο οποίος μέχρι πρόσφατα είχε το Audi A3 1,6 FSI το οποίο σύμφωνα με τις επιθυμίες του δεν πήγαινε και άρα κάτι έπρεπε να κάνει.
Ε! έκανε 2 πράγματα.
Το πρώτο ήταν να αφαιρέσει τον πίσω καναπέ αφού το πολύ 2 έμπαιναν στο αυτοκίνητο. Με αυτό κέρδιζε και 0,2 στα 0-100Το δεύτερο που έλυσε και το πρόβλημα ήταν μετά απο συμβίωση περίπου 6 μηνών να το πουλήσει και να αγοράσει το Mini Cooper S και να βρεί το χαμόγελο του και πάλι όπως λέει.
-
Ο χρήστης tryphon έγραψε:
Εμπειρικά η επιτάχυνση 0-100 υπολογίζεται ως: βάρος / ιπποδύναμη * 1,025Αυτό κατά πόσο είναι ακριβές?
Βάρος μαζί με τον οδηγό υποθέτω ε? -
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Εμπειρικά η επιτάχυνση 0-100 υπολογίζεται ως: βάρος / ιπποδύναμη * 1,025
Αυτό κατά πόσο είναι ακριβές?
Βάρος μαζί με τον οδηγό υποθέτω ε?Είναι αρκετά ακριβές, το συνολικό βάρος βέβαια (οδηγός, βενζίνη, κλπ.). Κάνε τους υπολογισμούς και σύγκρινε το με αποτελέσματα, θα δεις ότι, σχεδόν, χάνουν το χρόνο τους όσοι κάθονται και τα μετράνε...
Ρίξε μια ματιά και εδώ:
http://www.letstorquebhp.com/ -
Ο χρήστης tryphon έγραψε:
Εμπειρικά η επιτάχυνση 0-100 υπολογίζεται ως: βάρος / ιπποδύναμη * 1,025
Αυτό κατά πόσο είναι ακριβές?
Βάρος μαζί με τον οδηγό υποθέτω ε?Είναι αρκετά ακριβές, το συνολικό βάρος βέβαια (οδηγός, βενζίνη, κλπ.). Κάνε τους υπολογισμούς και σύγκρινε το με αποτελέσματα, θα δεις ότι, σχεδόν, χάνουν το χρόνο τους όσοι κάθονται και τα μετράνε...
Ρίξε μια ματιά και εδώ:
http://www.letstorquebhp.com/Έχεις δίκιο, έκανα μια ψιλοέρευνα κι αν κρίνω από τις τιμές που δίνουν οι κατασκευάστριες εταιρίες κλπ δείχνει να ισχύει!
-
Χωρίς νά υπολογίζει τίς σχέσεις μετάδωσης;
Θά τό τσεκάρω καί εγώ.
Γιά τό δικό μου τό καντέτ,πού έχει 120 ίππους καί 960 κιλά,βγαίνει 0-100 σέ 7,8 δευτερόλεπτα,πράγμα πού είναι πολύ μακριά από τήν πραγματικότητα,πού είναι 9,2 δευτερόλεπτα. -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Χωρίς νά υπολογίζει τίς σχέσεις μετάδωσης;
Θά τό τσεκάρω καί εγώ.
Γιά τό δικό μου τό καντέτ,πού έχει 120 ίππους καί 960 κιλά,βγαίνει 0-100 σέ 7,8 δευτερόλεπτα,πράγμα πού είναι πολύ μακριά από τήν πραγματικότητα,πού είναι 9,2 δευτερόλεπτα.Πιο καντετ είναι 960 κιλά? Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα.
Για να δουλέψει ο τύπος πρέπει να έχεις την πραγματική ιπποδύναμη και το πραγματικό βάρος με οδηγό. Επίσης ο τύπος δίνει 0-100χλμ/ω και όχι 0-60μιλια/ω
Σε ένα αυτοκίνητο με πολύ κοντές σχέσεις προφανώς δεν εφαρμόζεται, εφαρμόζεται όμως κατά 95% σε στάνταρτ εργοστασιακά... -
Ο χρήστης tryphon έγραψε:
[Πιο καντετ είναι 960 κιλά? Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα.
Για να δουλέψει ο τύπος πρέπει να έχεις την πραγματική ιπποδύναμη και το πραγματικό βάρος με οδηγό. Επίσης ο τύπος δίνει 0-100χλμ/ω και όχι 0-60μιλια/ω
Σε ένα αυτοκίνητο με πολύ κοντές σχέσεις προφανώς δεν εφαρμόζεται, εφαρμόζεται όμως κατά 95% σε στάνταρτ εργοστασιακά...Καντέτ -Ε- τού '85.
Δέν υπολόγισα τόν οδηγό (+85),οπότε δίνει ο τύπος 8,53 δευτερόλεπτα.
Αλήθεια,πόσα κιλά νομίζεις ότι ζύγιζαν τά καντέτ;
Πως κανεις ενα αυτοκινητο πιο ελαφρυ?