Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πως κανεις ενα αυτοκινητο πιο ελαφρυ?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πως κανεις ενα αυτοκινητο πιο ελαφρυ?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    25
    54
    1156
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bagus last edited by

      Να δω τι αλλο θα κανουμε για καλυτερο χρονο(εφοσον οι οδηγικες μου ικανοτητες ειναι περιορισμενες..):oops:
      Ξεχασα και την κεραια....(-15 γραμμαρια απο εκει... )

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • M
        megane98hp last edited by

        [quote='kouk']Συνήθως μια αναλογία κάτω απο 10 κιλά ανά ίππο αρχίζει να δείχνει οφέλη!
        π.χ. 150 άλογα με βάρος 1250 κιλά ισούται με 8,3 κιλά/ίππο!

        Οπότε βρές το βάρος του αυτοκινήτου σου (σε μια πλάστιγγα),ακόμα καλυτερα ανα άκρο,και μετά άθροιζε το βάρος αυτών που μπορείς να αφαιρέσεις!!

        Στα 'αχρηστα' να προσθέσω τις ηχομονώσεις που βρίσκονται μέσα στις πόρτες!! [/quote
        Δηλαδη ρε φιλε μου Νικο, εαν εγω ειμαι 110 κιλα και χασω καμμια 20ρια θαεχω καποιο καλο οφελος στις επιδοσεις του αυτοκινητου?
        Αν ναι Universal... ερχομαι.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • ?
          A Former User last edited by

          Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
          Δηλαδη ρε φιλε μου Νικο, εαν εγω ειμαι 110 κιλα και χασω καμμια 20ρια θαεχω καποιο καλο οφελος στις επιδοσεις του αυτοκινητου?

          Στα κάρτ ειδικά στα νοικιάρικα της πλάκας έχει τεράστια διαφορά αφού ο λόγος κιλά/ίππο βελτιώνεται σημαντικά! Πχ 110 κιλά οδηγός και 40 ας πούμε το κάρτ για 4 άλογα είναι 150/4=37,5. Αν ο οδηγός χάσει 20 κιλά τότε 130/4=32,5 κιλά ανά ίππο! Όμως εννοείται ότι αν στην πίστα βρίσκεται άλλος βάρους 65 κιλών (πχ νεαρός 16άχρονος ή γυναίκα) με 105/4=26,25 σε ξεφτιλίζει κανονικά στην επιτάχυνση από φουρκέτα....
          Δίδαγμα, σε φιλικές κόντρες με τέτοια κάρτ πάντα οι γυναίκες μεταξύ τους για να μην μας ξεφτιλίσουν!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            techadmin admin last edited by

            Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
            Πχ 110 κιλά οδηγός και 40 ας πούμε το κάρτ για 4 άλογα είναι 150/4=37,5. Αν ο οδηγός χάσει 20 κιλά τότε 130/4=32,5 κιλά ανά ίππο! Όμως εννοείται ότι αν στην πίστα βρίσκεται άλλος βάρους 65 κιλών (πχ νεαρός 16άχρονος ή γυναίκα) με 105/4=26,25 σε ξεφτιλίζει κανονικά στην επιτάχυνση από φουρκέτα....

            Αυτός ακριβώς είναι ο λόγος που αποφεύγω τις κόντρες με καρτ. 95 κιλά βλέπεις...

            Δίδαγμα, σε φιλικές κόντρες με τέτοια κάρτ πάντα οι γυναίκες μεταξύ τους για να μην μας ξεφτιλίσουν!

            Εντάξει, δεν αρκεί μόνο το βάρος.

            Αν τώρα το διαβάσουν οι γυναίκες του φόρουμ δε με βλέπω καλά!

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • A
              alexx last edited by

              Επ Επ Επ
              Τι άκουσα για 65 κιλά; Γυναίκα;
              Ντροπή σας, εγώ είμαι 63 και δεν είμαι και 16χρονος
              Σας έχω όλους ρε!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • D
                dimitris_ last edited by

                Το videaki με την jag που θα το βρω?

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • T
                  thanos last edited by

                  Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
                  Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό σε όλες τις περιπτώσεις.

                  Οταν κυκλοφορούσα για ένα 3μηνο με γδυμένο τελείως το Xsara από τη μέση και πίσω (καθίσματα, μου βγήκε η μέση για να τα κουβαλήσω στο σπίτι , ταπετσαρίες, πλαστικά, εταζέρα, μοκέτες, όλα βγήκαν) πέρασα πολύ όμορφα, κουνούσε τον πισινό του ευκολότατα ! Ασε που άκουγα και την εξάτμιση, καθώς και το παραμικρό πετραδάκι στους θόλους!

                  Χιχιχιχι εγώ σε πατάω….
                  Τα ακούω χωρίς να ξηλώσω τίποτα!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • T
                    techadmin admin last edited by

                    Το θέμα είναι πολύ ενδιαφέρον και σκέφτομαι να ελαφρύνω το δικό μου κατα 20 κιλά αλλα αυτό που θα έχει ακόμα μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα θα είναι να ελαφρύνω την μοτοσυκλέτα κατα 20 κιλά.

                    Φυσικά αυτό θα γίνει ταυτόχρονα σε μηχανή και αυτοκίνητο μιας και το βάρος θα φύγει απο τον οδηγό ο οποίος είναι 105 κιλά

                    θα σας ανημερώσω για τα αποτελέσματα, όσοι ζηλεύετε τα τεράστια περιθώρια βελτίωσης και πάτε να με μιμηθείτε προσέχτε μην καταλήξετε σαν αιθίοπες και σομαλοί

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • R
                      rallye1-6 last edited by

                      Ας πάρουμε π.χ. ένα μικρό αμάξι (π.χ. Clio ή όποιο άλλο θέλετε)
                      πόσο ζυγίζει το πλαίσιο, πόσο ο κινητήρας πόσο τα καθίσματα, πόσο οι ρόδες και πόσο τα διάφορα παρεμφερή (αερόσακοι, ρ/cd). Πως δηλαδή βγαίνουν τα 1000 (ίσως και περισσότερα) κιλά;

                      ένα ελαφρύ αγωνιστικό N3 πόσα κιλά είναι?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tryphon last edited by

                        Οι επαγγελματίες προχωρούν ως εξής:

                        Τζάμια macrolon->10-30Kg
                        Ξύσιμο όλης της καρότσας από κάτω για να φύγει όλη η προστατευτική 'πίσσα' ->5-10Kg
                        Ξύσιμο όλης της μπογιάς και ξαναβαφη με ένα μόνο χέρι και χωρίς surfacer ->5-10Kg
                        Ελάφρωμα καρότσας με 'τρύπες' σε όσα σημεία δεν καταπονούνται
                        Αφαίρεση των προστατευτικών από τις πόρτες ->3-10Kg
                        Αφαίρεση airbags, ABS, κλπ ->10-30Kg
                        Αφαίρεση εσωτερικού και διακοσμητικών στοιχείων ->30-80Kg
                        Αν οι κανονισμοί το επιτρέπουν αλλαγή μερών για άλλα από πολυεστέρα / άνθρακα ->30-100Kg

                        Εμπειρικά η επιτάχυνση 0-100 υπολογίζεται ως: βάρος / ιπποδύναμη * 1,025

                        Μετά από τα παραπάνω μπορείς να βάλεις αγωνιστικά καθίσματα και ζώνες και να αρχίσεις να τρέχεις....

                        Με τα παραπάνω βέβαια καλύτερα να μην εμφανιστείς σε ΚΤΕΟ ακόμα και με φάκελο Α4...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • P
                          pg220 last edited by

                          Τα τζάμια macrolon τι είναι;Είναι ακριβά; Μειονεκτήματα;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • G
                            georgetabs last edited by

                            Πέταμα ρεζέρβες, γρύλλοι, εργαλεία, μοκέτες πορτ μπαγκάζ.

                            Αδειάζεις την πλυστική των τζαμιών.
                            Μιας και είναι άχρηστοι οι υαλοκαθαριστήρες πλέον, τους ξηλώνεις.

                            Πηγαίνεις πάντα με σχεδόν άδειο ρεζερβουάρ.

                            Ποτέ με επιβάτες. Οπότε ξηλώνεις και δεξί - πίσω κάθισμα, δεξιούς αερόσακους κουρτίνας και τις αντίστοιχες ζώνες ασφαλείας.

                            Πέταμα ραδιόφωνο, σιντιέρες, ηχεία, Τζι Πι Ες και όλα τα λοιπά.

                            Πέταμα εταζέρα, ηχομονώσεις, καλύμματα στις πόρτες.

                            Κόψιμο και πέταμα του ταμπλό πλήν του πίνακα οργάνων (αν είσαι αποφασισμένος διώξτον κι αυτόν!) Αν είσαι αδιόρθωτος καπνιστής άσε και τασάκι - αναπτήρα. Πάντως αν τα πέταγες μαζί με το πακέτο τα τσιγάρα όλο και κάποιο κιλό θα γλίτωνες...

                            Πετάς άχρηστο ηλεκτρονικό εξοπλισμό (πχ ηλεκτρικά παράθυρα κάνε τα μηχανικά). Δεν το παραγγέλνεις με ηλιοροφή.

                            Πλαστικά μέρη (πόρτες, παράθυρα)

                            Ζάντες αλουμινίου ελαφρές, με ελαφρά λάστιχα. Και μικρότερη διάσταση αν δε σε νοιάζει το κράτημα.

                            Ελάφρωμα του σφονδύλου.

                            Πέταμα της επένδυσης του ουρανού, πακέτο με τις πλαφονιέρες και τις χειρολαβές.

                            Πέταμα η μοκέτα στο πάτωμα.

                            Πέταμα οι πετούγιες από τις πόρτες (καλά, άσε του οδηγού! )

                            Έχεις προνοήσει το αμάξι να το αγόρασες MADE IN ΣΠΑΡΤΗ!

                            Τωρα αν θες κι άλλα, ξεπέτσιασε το τιμόνι, λεβιέ και κάθισμα από τις επενδύσεις δέρματος, βγάλε τις τάπες από τις βαλβίδες των ελαστικών.

                            Στήριξε σταθερά το κάθισμα και πέτα τον σιδηρόδρομο. Ομοίως τους καθρέφτες και πέτα τον ηλεκτρομηχανισμό.

                            Αφήνεις μονίμως να λείπει 1 κιλό λάδι από τη μηχανή. Δεν θα πάθει και τίποτα!!
                            Αλλά και να πάθει κάτι, έτσι που το έκανες το αμάξι δε νομίζω να σε πειράξει!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • T
                              tryphon last edited by

                              Ο χρήστης PG220 έγραψε:
                              Τα τζάμια macrolon τι είναι;Είναι ακριβά; Μειονεκτήματα;

                              Είναι τζάμια πλαστικά, διατηθονται σε πλάκες με το τετραγωνικό, τα κόβεις με βάση τα υπάρχοντα. Υπάρχουν σε διάφορα πάχη, 2, 3, 4 mm.
                              Μειονέκτημα: χαράζουν.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • S
                                scientist last edited by

                                Την κορυφαία σκέψη για ελάφρωμα του αυτοκινήτου του είχε κάνει ένας συνάδελφος μου ο οποίος μέχρι πρόσφατα είχε το Audi A3 1,6 FSI το οποίο σύμφωνα με τις επιθυμίες του δεν πήγαινε και άρα κάτι έπρεπε να κάνει.
                                Ε! έκανε 2 πράγματα.
                                Το πρώτο ήταν να αφαιρέσει τον πίσω καναπέ αφού το πολύ 2 έμπαιναν στο αυτοκίνητο. Με αυτό κέρδιζε και 0,2 στα 0-100

                                Το δεύτερο που έλυσε και το πρόβλημα ήταν μετά απο συμβίωση περίπου 6 μηνών να το πουλήσει και να αγοράσει το Mini Cooper S και να βρεί το χαμόγελο του και πάλι όπως λέει.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • D
                                  droemmen last edited by

                                  Ο χρήστης tryphon έγραψε:
                                  Εμπειρικά η επιτάχυνση 0-100 υπολογίζεται ως: βάρος / ιπποδύναμη * 1,025

                                  Αυτό κατά πόσο είναι ακριβές?
                                  Βάρος μαζί με τον οδηγό υποθέτω ε?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    tryphon last edited by

                                    Ο χρήστης droemmen έγραψε:

                                    Εμπειρικά η επιτάχυνση 0-100 υπολογίζεται ως: βάρος / ιπποδύναμη * 1,025

                                    Αυτό κατά πόσο είναι ακριβές?
                                    Βάρος μαζί με τον οδηγό υποθέτω ε?

                                    Είναι αρκετά ακριβές, το συνολικό βάρος βέβαια (οδηγός, βενζίνη, κλπ.). Κάνε τους υπολογισμούς και σύγκρινε το με αποτελέσματα, θα δεις ότι, σχεδόν, χάνουν το χρόνο τους όσοι κάθονται και τα μετράνε...

                                    Ρίξε μια ματιά και εδώ:
                                    http://www.letstorquebhp.com/

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • D
                                      droemmen last edited by

                                      Ο χρήστης tryphon έγραψε:

                                      Εμπειρικά η επιτάχυνση 0-100 υπολογίζεται ως: βάρος / ιπποδύναμη * 1,025

                                      Αυτό κατά πόσο είναι ακριβές?
                                      Βάρος μαζί με τον οδηγό υποθέτω ε?

                                      Είναι αρκετά ακριβές, το συνολικό βάρος βέβαια (οδηγός, βενζίνη, κλπ.). Κάνε τους υπολογισμούς και σύγκρινε το με αποτελέσματα, θα δεις ότι, σχεδόν, χάνουν το χρόνο τους όσοι κάθονται και τα μετράνε...

                                      Ρίξε μια ματιά και εδώ:
                                      http://www.letstorquebhp.com/

                                      Έχεις δίκιο, έκανα μια ψιλοέρευνα κι αν κρίνω από τις τιμές που δίνουν οι κατασκευάστριες εταιρίες κλπ δείχνει να ισχύει!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • H
                                        hunter last edited by

                                        Χωρίς νά υπολογίζει τίς σχέσεις μετάδωσης;
                                        Θά τό τσεκάρω καί εγώ.
                                        Γιά τό δικό μου τό καντέτ,πού έχει 120 ίππους καί 960 κιλά,βγαίνει 0-100 σέ 7,8 δευτερόλεπτα,πράγμα πού είναι πολύ μακριά από τήν πραγματικότητα,πού είναι 9,2 δευτερόλεπτα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • T
                                          tryphon last edited by

                                          Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                                          Χωρίς νά υπολογίζει τίς σχέσεις μετάδωσης;
                                          Θά τό τσεκάρω καί εγώ.
                                          Γιά τό δικό μου τό καντέτ,πού έχει 120 ίππους καί 960 κιλά,βγαίνει 0-100 σέ 7,8 δευτερόλεπτα,πράγμα πού είναι πολύ μακριά από τήν πραγματικότητα,πού είναι 9,2 δευτερόλεπτα.

                                          Πιο καντετ είναι 960 κιλά? Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα.
                                          Για να δουλέψει ο τύπος πρέπει να έχεις την πραγματική ιπποδύναμη και το πραγματικό βάρος με οδηγό. Επίσης ο τύπος δίνει 0-100χλμ/ω και όχι 0-60μιλια/ω
                                          Σε ένα αυτοκίνητο με πολύ κοντές σχέσεις προφανώς δεν εφαρμόζεται, εφαρμόζεται όμως κατά 95% σε στάνταρτ εργοστασιακά...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • H
                                            hunter last edited by

                                            Ο χρήστης tryphon έγραψε:
                                            [Πιο καντετ είναι 960 κιλά? Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα.
                                            Για να δουλέψει ο τύπος πρέπει να έχεις την πραγματική ιπποδύναμη και το πραγματικό βάρος με οδηγό. Επίσης ο τύπος δίνει 0-100χλμ/ω και όχι 0-60μιλια/ω
                                            Σε ένα αυτοκίνητο με πολύ κοντές σχέσεις προφανώς δεν εφαρμόζεται, εφαρμόζεται όμως κατά 95% σε στάνταρτ εργοστασιακά...

                                            Καντέτ -Ε- τού '85.
                                            Δέν υπολόγισα τόν οδηγό (+85),οπότε δίνει ο τύπος 8,53 δευτερόλεπτα.
                                            Αλήθεια,πόσα κιλά νομίζεις ότι ζύγιζαν τά καντέτ;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr