-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Ουτε ειναι και κομματοσκυλο οποιος βαρεθηκε να πληρωνει τοσα χρονια για δρομους που ποτε δεν φτιαχτηκαν
Eπειδή απορείς σε ποιούς αναφέρομαι
'Η 'Αγωνιστική Συνεργασία' καταγγέλλει την τεράστια αυτή αύξηση της τιμής των διοδίων και καλούμε όλους τους φορείς και τις συλλογικότητες που θέλουν να αγωνιστούν ενάντια στα διόδια και την ιδιωτικοποίηση των δρόμων στη δεύτερη συμβολική απελευθέρωση των διοδίων που οργανώνουμε την Κυριακή 28 Νοεμβρίου στις 4 μ.μ. στα διόδια της Νεστάνης''
Νομίζω είναι προφανές .
Προκαταβολικα το εγραψες δηλαδη;Γιατι πρωτα ειχες γραψει εσυ τον χαρακτηρισμο και μετα εγω εβαλα την ειδηση.
Οπως και να εχει ας ειμαστε πιο προσεκτικοι και να μην προσβαλουμε τους συνομιλητές μας,προς ολους μας παει αυτο
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Προκαταβολικα το εγραψες δηλαδη;Γιατι πρωτα ειχες γραψει εσυ τον χαρακτηρισμο και μετα εγω εβαλα την ειδηση.Oxi αλλά έχω φτιαχτεί από προχτές που βγήκε το πρωί στο σκαι ένας τέτοιος τύπος και έλεγε γιά τα διόδια , ότι να πληρώνουμε μόνο στα κρατικά . Αυτό γιά μένα είναι ο έσχατος λαικισμός από τα κομματόσκυλα , αφού δεν λένε όχι στα διόδια γιά να μην επιβαρύνεται ο πολίτης οικονομικά , αλλά όχι , μόνο στα ιδιωτικά διόδια , που όμως όπως έχω ήδη αναφέρει δεν είναι ιδιωτικά .
Απλά είναι οι γνωστές ιδεολογικές αγκυλώσεις των κομμάτων της αριστεράς που λένε όχι σε όλα χωρίς να προτείνουν τίποτε και έτσι αφήνουν τον δικομματισμό να κάνει πάρτι και εμάς τους πολίτες εγκλωβισμένους στο να διαλέγουμε μεταξύ κλεπτών , απατεώνων και ανεδαφικών αερολόγων .Γιά αυτό λέω ότι οι κάθετοι εναντίον των διοδίων , είναι η εαυτούληδες και κοινωνικά ανάλγητοι , η κομματικά ενεργούμενα .
Υπάρχει βέβαια και περίπτωση κάποιοι από αυτούς να είναι μέλη του διεφθαρμένου συστήματος των δημοσίων έργων , που έτρωγαν καλά εις βάρος μας , με τις απευθείας αναθέσεις και το κόψιμο των έργων ανά 10 χλμ δρόμου σε διαφορετική εταιρεία .Και μέλη του διεφθαρμένου συστήματος δεν ήταν μόνο οι εταιρείες , αλλά κυρίως ο εμπλεκόμενος δημόσιος τομέας , που επέτρεπε να γινονται τα έργα με 3πλάσιο, 5πλάσιο η και 8πλάσιο κόστος . Και υπήρχε πολύς κόσμος εκεί που έβγαζε καλό μετροκάματο , που τώρα κόπηκε .
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
τα περι συντηρησης και επεκτασης οδικου δικτυου σε αλλες περιοχες μεσω του αντιτιμου που εγω πληρωνω τα ακουω βερεσε. ας πανε πρωτα στο δρομο τον οποιο πληρωνω αμεσα και οταν φτιαχτει ας τα πηγαινουν και στην κωλοπετεινιτσα, no problem. ειναι σα να μην εχω να φαω και να μου ζητανε να δωσω για το κεντρο απορων, δεν παει ετσι φιλος πρωτα κοιτας τη δικη σου επιβιωση
Κάπως ανάλογα θα σκεφτούν και οι κάτοικοι του Αλιβερίου , της Μεγαλόπολης και της Πτολεμαίδας και θα σου κόψουν το ρεύμα .
Κάπως ανάλογα θα σκεφτούν οι περί τον Εύηνο και τον Μόρνο και θα σου κόψουν το νερό .Ολα γιά την πάρτη μας λοιπόν.
Αν αυτο καταλαβες τοτε προφανως ειτε δε διαβασες το ποστ μου (βλ bold) ειτε την κατανοηση κειμενου δεν την εχεις και πολυ..
Οχι ΟΛΑ για την παρτη μας. Αλλα ΠΡΩΤΑ η παρτη μας. Οταν ΕΓΩ δεν εχω δρομο (ξαναθυμιζω: στην Κορινθου-Πατρων αναφερομαι, δε μιλαω για καποιον αλλο δρομο) προφανως χεστηκα αν εχουν ή οχι στην Πτολεμαϊδα, τοσο απλο ειναι. Ας μου φτιαχτει ο δικος μου που τον πληρωνω αμεσα και ΔΕΝ τον εχω και μετα πληρωνω και για Πτολεμαϊδα και οπου να'ναι. Κι αν δεν εχουν αυτοι ρευμα και τους το παιρνω εγω, ας μου το κοψουν, κανενα προβλημα. Προφανως ο καθενας πρωτα την παρτη του θα κοιταξει -
Δεν μιλάμε μόνο γιά σένα . Και αν μη τι άλλο γιά τον Κορίνθου - Πατρών υπάρχει θέμα . Η ιστορία με τα διόδια ξεκίνησε και συντηρείται από τα Κιούρκα και τα Μάλγαρα που έχουν δρομάρες .
Και αυτούς εξυπηρετούν τα Αλιβέρια και οι Πτολεμαίδες .
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Ιδ. Νοσοκομείο, Ιδ. Σχολείο κλπ και σε λίγο θα πληρώνεις και ιδιώτη να μαζεύει τα σκουπίδια από την γειτονιά
Αν το Κράτος είχε έσοδα και λειτουργούσε σωστά θα είχες δρόμο με λιγότερα διόδια χωρίς να χρειάζεται να αφηνεις premium στον ιδιώτη.
Αν θέλουμε να φοροδιαφεύγουμε έχει και τίμημα που τώρα θα βγει στο προσκήνιο με την αδυναμάι επενδύσεων από το Κράτος.
Και εγω σου λέω ότι το Κράτος λεει τέλος τα διόδια τσάμπα... θα φύγουν οι διαχειριστές και μετά τι? Θα τα τρέξει το ελληνικό δημόσιο με τι λεφτά κύριοι?Ναι, ΟΚ, αλλά δεν είναι μόνο 'αν θέλουμε να φοροδιαφεύγουμε', είναι και 'αν δε μπορεί το κράτος να αξιοποιεί τα χρήματα που μαζεύει από έμμεσους & άμεσους φόρους και τα πετάει σε υπεράριθμους αργόσχολους, διπλόμισθους, ηλίθια επιδόματα, λιμουζίνες κλπ 'προνόμια' υπουργών, βουλευτών και λοιπών άρμοδίων΄ και παρατρεχάμενων τους, πρόστιμα από την ΕΕ, και ένα σωρό άλλα'. Δεν είναι μόνο η φοροδιαφυγή το πρόβλημα, είναι και η τρομερή κακοδιαχείριση του 'κουμπαρά', η οποία εξοργίζει αυτόν που συνεχώς του ζητάνε να κάνει θυσίες και έργα δε βλέπει.
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Aντε πάλι από την αρχή .
Πρώτον εγώ είμαι μηχανικός του ιδιωτικού τομέα . Με τα δημόσια έργα δεν είχα , ούτε έχω καμμιά σχέση .Αναφερόμουν σε έργα και μηχανικούς γενικότερα. Αν μου δείξεις έναν μηχανικό που δεν κάνει τέτοια κόλπα αποδεδειγμένα, θα σε παραδεχθώ, αλλά ως άνθρωπος που έχτισε σπίτι πρόσφατα, γνωρίζω τι παίζει στην πιάτσα και ό,τι γράφεις είναι επιβαρυντικό για εσένα. Προσωπικά δηλαδή, αν υποστηρίζεις ότι δε γίνονται αυτά, απλά γελάω με την προσπάθεια εξαπάτησης και καταλαβαίνω τι φαγοπότι πέφτει στα δημόσια έργα. Το 1000% σίγουρο ήταν αυτό στους Ο.Α. με το ΙΚΑ ή ΚΑΙ αυτό δεν το γνωρίζω καλά;
Γιά το θέμα των διοδίων , όλα αυτά τα 'τοπικιστικά' επιχειρήματα τα έβαλα όπως έχω ήδη πεί αρκετές φορές , γιατί δεν μπορώ να ανεχθώ την λογική του άσπρου - μαύρου . Δηλαδή η άποψη καθόλου διόδια με βρίσκει κάθετα αντίθετο γιατί τότε αντί να πληρώνουν γιά τους δρόμους οι χρήστες , θα τους πληρώνουν όλοι οι φορολογούμενοι , που το θεωρώ ανήθικο .
Ελπίζω να θεωρείς ανήθικο επίσης, να πληρώνω στο Αθήνα - Λαμία, το Αντίρριο - Ιωάννινα. Βλέπεις, τα πράγματα δεν είναι άσπρο - μαύρο, όπως είπες κι εσύ. Να βάλουμε διόδια, αλλά όχι όσα θέλουμε, όπου θέλουμε, αρκεί να βγάλουμε λεφτά για να φτιάξουμε κάτι άλλο. Πληρώνουμε τη χρήση του δρόμου και όχι τη χρήση, τη συντήρηση, την κατασκευή άλλου, τα δάνεια, το κέρδος κτλ. Φτιάξε δρόμο να πληρώνουμε χρήση + συντήρηση + κέρδος. Τα υπόλοιπα είναι παράλογα και αν δε βγαίνεις, απλά ΔΕΝ αναλαμβάνεις το έργο, τόσο απλό είναι. Καπιταλισμό έχουμε, δεν σου εξασφαλίζει κανείς το κέρδος όταν ανοίγεις την επιχείρησή σου.
Αντίθετα , θεωρώ ότι το σύστημα των διοδίων χρειάζεται διορθώσεις , κυρίως γιά τα μετωπικά διόδια και γιά το κόστος .
Αυτή όμως την λογική την αρνούνται οι τζαμπατζήδες .
Δεν θεωρώ ότι επειδή σε κάποιους έτυχε να έχουν αυτοκινητόδρομο , αυτοί πρέπει να μην ενδιαφέρονται γιά τους υπόλοιπους .
Οι υποδομές είναι προαπαιτούμενο της ανάπτυξης . Είδαμε ήδη τι ανάπτυξη έφερε η Εγνατία σε παρατημένες περιοχές . Και επιτέλους το δημόσιο συμφέρον είναι πάνω από το ατομικό .
Λένε οι τζαμπατζήδες ότι θα πληρώνουν μόνο στα δημόσια διόδια . Μα δεν υπάρχουν ιδιωτικά διόδια . Και τα άλλα δημόσια είναι , αφού τα μισά σχεδόν πάνε απαευθείας στο κράτος και τα άλλα μισά πάνε πάλι στο κράτος που έχει παραχωρήσει τους δρόμους στους ιδιώτες αφού δεν πληρώνει το κόστος κατασκευής . Είναι όπως όταν πίνουμε τον καφέ μας στην δημόσια πλατεία που έχει παραχωρήθεί έναντι αντιτίμου στην καφετέρια .Απαντάς σε εμένα όμως που δεν είμαι 'τζαμπατζής', αν και δεν τους θεωρώ τζαμπατζήδες, αλλά αγωνιζόμενους, με όποιον τρόπο πονάει αυτόν που τους καταπιέζει. Και φυσικά, δεν ανήκω στον συγκεκριμένο πολιτικό χώρο που έχεις / έχετε αναφερθεί.
Για το θέμα του αυτοκινητοδρόμου τώρα. Αυτός που ήδη έχει αυτοκινητόδρομο, πολύ απλά ΔΕΝ μπορείς να πας να του λες 20-30-40% αύξηση + 2 σταθμοί διοδίων γιατί πρέπει να βγάλω τα δάνεια που πήρα για να φτιάξω άλλο δρόμο. Τι με ενδιαφέρει εμένα που είμαι χρήστης, αν εσύ θες να κάνεις 1000 δρόμους; Κοστίζει η συντήρηση αυτού του κομματιού που χρησιμοποιώ + το νόμιμο κέρδος σου τα ποσά που μου ζητάς; Όχι, και το γράφεις και μόνος σου ότι υπάρχει πρόβλημα τιμολογιακής πολιτικής. Γιατί να τα δεχθώ, λοιπόν, αυτά ως κάτοικος πχ Κατερίνης;
Ψυχολογικά και μόνο: Δεν περιμένεις διαμαρτυρίες από αυτόν που ενώ είχε δρόμο του λες πλήρωσε +χ% σε +n=1,2,3... παλαιά και νέα διόδια; Αντιστοίχως, δεν περιμένεις από αυτόν που χρησιμοποιεί έναν δρόμο που, τώρα κατασκευάζεται, και δέχεται όλη την ταλαιπωρία της κατασκευής, να διαμαρτύρεται, αν του αυξάνεις τα διόδια; Αύξηση ανάλογη της ταλαιπωρίας και, μετά, νέα αύξηση, όταν φτιάξουμε το δρόμο και μάλιστα στο πολλαπλό (βλ. Κορίνθου - Πατρών με τα 4 διόδια που θα υπάρχουν). Αντιθέτως, δεν περιμένεις ένας που δεν είχε ποτέ σωστό δρόμο να σε πληρώσει ευκολότερα 1-2 € όταν του δώσεις δρόμο να κάνει τη δουλειά του;
Το σύστημα κατασκευής δρόμων με παραχώρηση , είναι υγιέστερο από την κατασκευή σαν δημόσιο έργο , αφού προυποθέτει την κατασκευή του από πραγματικές εταιρείες που έχουν πρόσβαση στον διεθνή τραπεζικό δανεισμό και όχι από εταιρείες φαντάσματα που γινόταν μέχρι τώρα , από χορηγούς των πολιτκών . Σίγουρα και το νέο σύστημα θέλει διορθώσεις , αλλά όχι κατάργηση , πράγμα που θα συμβεί , αν καταργηθούν τα διόδια , ενώ ούτε οι απαραίτητες υποδομές θα γίνουν .
Δε διαφωνώ σε αυτό που γράφεις ως προς την αρχή. Η ένστασή μου είναι στο εξής: τελικά το σύστημα δουλεύει ή όχι; Βλέπουμε όλοι, υπερβολικά πολλούς σταθμούς, με υπερβολικές χρεώσεις, χωρίς ηλεκτρονικό σύστημα, χωρίς παροχές (βλ. ΣΕΑ στην Εγνατία), χωρίς εκπτώσεις (τα έκανα και επισήμως παράθεση, αν και τα γνωρίζαμε όλοι), χωρίς δίκαιη κατανομή των πόρων (βρήκαμε Ε.Ο. ας βάλουμε διόδια), χωρίς κινήσεις από τις εταιρείες και το κράτος, πέραν των αυξημένων χρεώσεων και της δημιουργίας διοδίων που θα πιάσουν τους 'παραβάτες'.
Τι πρέπει να γίνει; Μα τα έχω γράψει εδώ και καιρό και ας μην είμαι 'ειδικός'. Γράφονται όμως, περίεργες απόψεις, που δεν έχουν σχέση με τη λογική και την πραγματικότητα. Όταν έλεγα για ηλεκτρονικά συστήματα που, με την πινακίδα ή / και με μια βινιέτα ή ένα e-pass, θα περνάς free παντού για κάποιο χρονικό διάστημα, διάβαζα απαντήσεις για υπαλλήλους που χρειάζονται, για ξένους που δε θα έρχονται κτλ. Λες και δεν υπάρχουν ANPR συστήματα έτοιμα, λες και οι ξένοι σήμερα δεν πληρώνουν διόδια, λες και τα πλευρικά διόδια με τους υπαλλήλους κοστίζουν λιγότερο από τα 2-3.000€ που χρειάζονται για ένα σύστημα ANPR σε κάθε σταθμό διοδίων. Αν διαβάζω τέτοιες απόψεις, χάνω κάθε ιδέα για τον 'ειδικό' μηχανικό και το μόνο που το πονηρό μου μυαλό αντιλαμβάνεται είναι, πως το υπάρχον σύστημα εξυπηρετεί καταστάσεις, γιατί διαφορετικά, η άγνοια των σύγχρονων εξελίξεων της τεχνολογίας, θα οδηγούσε σε σκέψεις περί 'ειδικότητας' ή μη, που πονάει ακόμα περισσότερο, όπως καταλαβαίνεις. Δε θέλω να προσβάλλω κόσμο, αλλά στο σύστημα ηλεκτρονικής χρέωσης μόνο προσκόμματα παρουσιάζονταν (από συγκεκριμένο χρήστη), ενώ το υπάρχον, παρά τις ατέλειές του είναι το ιδανικό. Πώς γίνεται, λοιπόν, ιδανικό για την περίσταση, αλλά με ατέλειες για την περίσταση, δεν το καταλαβαίνω.
Τελικά γιά να το ξεκαθαρίσουμε γιά άλλη μιά φορά .
Οι υποδομές είναι αναγκαίες παντού , σε όλη την χώρα γιατί αυτές φέρνουν την ανάπτυξη , αλλιώς η Ελλάδα μαραζώνει .
Ο χρήστης πληρώνει . Ο ρυπαίνων πληρώνει .
Το δημόσιο συμφέρον είναι πάνω από το ιδιωτικό .Δε διαφωνούμε, αλλά όπως έγραψες, το ΔΗΜΟΣΙΟ συμφέρον είναι πάνω από το ιδιωτικό. Δεν μπορεί, λοιπόν, ένας Υπουργός (δεν ξέρω τους λόγους, αλλά τους φαντάζομαι) να υπογράφει μια σύμβαση και ο ιδιώτης μετά να κάνει ό,τι θέλει και εμείς να λέμε ναι. Ο Υπουργός ελέγχεται, ο ιδιώτης το ίδιο. Όταν βλέπεις όμως ότι Υπουργός πρώην, Υπουργός νυν, εταιρείες, υπάλληλοι κτλ τα έχουν κάνει πλακάκια και, παρά τις αντιδράσεις, δε γίνεται τίποτε, κάπως πρέπει να αντιδράσουν οι πολίτες, όπως ορίζει και το Σύνταγμα σε περιπτώσεις που αυτό καταπατείται (βλ. συμβάσεις / ΦΕΚ που είναι παράλογα / παράνομα / αντι-Συνταγματικά).Και ποια άλλη αντίδραση υπάρχει ως προς τα διόδια, εκτός της άρνησης πληρωμής; Πηγαίνοντας από επαρχιακές οδούς; Τότε, ο ιδιώτης θα κάνει τα διόδια 100€ / σταθμό για να βγάλει τα ίδια κέρδη και πάλι κάποιοι θα βρεθούν να τον πληρώσουν, οπότε τελικά, θα έχουμε υποδομές για τους έχοντες και όχι για το σύνολο του λαού που έχει δώσει λεφτά μέσω φόρων για μέρος της κατασκευής του δρόμου, είτε στο παρελθόν (έτοιμα κομμάτια), είτε δίνει ακόμα.
Δεν το βλέπω, λοιπόν, κομματικά ή στενά επαγγελματικά. Το βλέπω από την πλευρά του πολίτη που καλείται να πληρώσει την Παρασκευή που θα πάει Θεσσαλονίκη ~45€ διόδια στο πήγαινε-έλα, όταν πριν 2 χρόνια πλήρωνε ~25€. Πώς θα αντιδράσει ο πολίτης; Πώς θα κάνει το κράτος να λειτουργήσει και τον ιδιώτη να συμπεριφερθεί σωστά; Είμαι σίγουρος πως, ακόμα και τα δικαστήρια, θα βγάλουν την απόφαση που όλοι γνωρίζουμε ότι θα βγει. Πώς; Μα γνωρίζοντας εκ των προτέρων ότι ο ισχυρός κερδίζει πάντα, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, αφού έχει ήδη φτιάξει τα πράγματα όπως τον βολεύουν.
Ευχαριστώ.
-
Από την στιγμή που δεν είσαι a priori κατά των διοδίων , δεν έχουμε διαφωνία .
Ολοι μπορούμε να προτείνουμε τρόπους βελτίωσης του συστήματος και διόρθωσης των κακώς κειμένων .
Δυστυχώς όμως η άρνηση των τζαμπατζήδων , δεν αφορά την βελτίωση του συστήματος , αλλά την ακύρωση του , χωρίς να προτείνουν άλλους τρόπους κατασκευής των απαιτούμενων υποδομών από την στιγμή που το κράτος δεν μπορεί να τις κατασκευάσει .Εκεί που τελικά διαφωνούμε , είναι ότι γιά μένα όλη η Ελλάδα είναι ενιαίο κράτος και επειδή πρέπει να γίνουν οι υποδομές , ακόμα και εκεί που οι κυκλοφοριακοί φόρτοι δεν επιτρέπουν την κατασκευή τους με αυτοχρηματοδότηση , είναι λογικό να επιβαρυνθούν οι χρήστες των περιοχών που απορροφούν πολλούς δημόσιους πόρους .
Σε ότι αφορά τα δημόσια έργα , δεν διαφώνησα με αυτά που λές , αφού και εγώ γνωρίζω τι γίνεται , αλλά μόνο σαν πολίτης μιά και σαν επαγγελματίας δεν είχα ποτέ καμμιά σχέση μαζί τους , αφού με ενοχλεί η καμαρίλα .
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Είναι όπως όταν πίνουμε τον καφέ μας στην δημόσια πλατεία που έχει παραχωρήθεί έναντι αντιτίμου στην καφετέρια .Νατα πάλι... Θα το ξαναπούμε, να το εμπεδώσεις: ΑΜΑ θέλω πάω στη εν λόγω καφετέρια, πράγμα που δε συμβαίνει με τους δρόμους μας. Στις περισσότερες των περιπτώσεων ή δεν υπάρχουν εναλλακτικές ή οι εναλλακτικές είναι επιεικως τριτοκοσμικές.
Όσο για τον χαρακτηρισμό 'τζαμπατζήδες' που επαναλαμβάνεις ξανά και ξανά, λες και προσπαθήσεις να πείσεις τους μετριοπαθείς, δείχνει τελικά αν σε κόφτουν ή όχι τα συμφέροντα του... συναφιού σου. Έλα τώρα μεταξύ μας (που λένε και στο 'ράδιο αρβύλα')πες μας σε ποια από αυτές τις μεγάλες εταιρείες δουλεύεις, αλήθεια δε θα σε παρεξηγήσουμε, έχουμε κατανόηση.
-
Φίλε μου δεν είμαι υπάλληλος , οπότε δεν δουλεύω σε καμμιά εταιρεία .
Οσο γιά τα επιχειρήματα σου περί μη ύπαρξης εναλλακτικών , προφανώς εναλλακτικοί αυτοκινητόδρομοι δεν υπάρχουν .
Υπάρχουν όμως δρόμοι , τριτοκοσμικοί όπως τους λές , που είναι όμως οι μοναδικοί γιά μεγάλο μέρος της χώρας και οι τζαμπατζήδες επιθυμούν να μείνουν έτσι τα πράγματα , μιά και αυτοί βολέψανε τον εαυτούλη τους .Γιά πες τώρα και εσύ , μεταξύ μας , σε ποιά κομματική συνιστώσα μαθητεύεις ?
Αλλάξτε όμως και κανένα βιβλίο , γιατί 30 χρόνια τώρα τα ίδια έχετε και τα ίδια λέτε . -
Είμαι φουντικός και χασίστας. Καλύφθηκες τώρα?
Δε μου λες όμως... Ποιος εαυτούλης βολεύτηκε στην Πατρών-Κορίνθου, στα Τέμπη και στο άφτιαχτο κομμάτι του Μαλιακού?
-
Το θέμα δεν είναι πολιτικό κατά την γνώμη μου. Ξεκίνησε ως δικαιολογημένη αγανάκτηση στον Πατρών Κορίνθου, και τώρα έχει εξελιχτεί σε φάση 'βρήκαμε την ευκαιρία να κάνουμε κάτι τσάμπα, όπως επιτάσσει το δαιμόνιο της φυλής, και προσπαθούμε να το διαδώσουμε για να είμαστε πιο σίγουροι ότι δεν θα έχουμε συνέπειες'.
Safety in numbers.Ρε συ, Ταύρε, το ερώτημα δεν είναι γιατί να είναι τριτοκοσμικοί οι παράδρομοι. Το πρόβλημα είναι ότι πριν τις επενδύσεις των ιδιωτών με αντάλλαγμα τα διόδια, ήταν τριτοκοσμικοί και οι (κατ' όνομα μόνο) αυτοκινητόδρομοι.
-
Και τι να κάνω τώρα δηλαδή ρε Χρήστο? Να γυρίσω τον χρόνο πίσω και να αρχίσω να σηκώνω μπαριέρες το σωτήριο έτος 2001? (τυχαίο)
Μια επανάσταση (ή 'επανάσταση' αν εσύ προτιμάς) θέλει το χρόνο της και τις συνθήκες να ωριμάσει. Προφανώς κανέναν δεν τον πείραζε όσο το κόστος ενός ταξιδιού (βενζίνη και διόδια) ήταν σε λογικά πλαίσια. Όταν ξέφυγε το πράγμα, κάποιοι άρχισαν να τσινάνε. Επίσης παλαιότερα δεν υπήρχε η πληροφόρηση και η ιντερνετική οργάνωση. Μπαίναμε σαν ζώα στην Πατρών-Κορίνθου και πληρώναμε, πιστεύοντας οτι 'αυτό είναι σωστό', μέχρι που κάποιος σκάλισε τα πίτουρα και ανακάλυψε τον κανονισμό της ΕΕ περί διοδίων και προδιαγραφών δρόμων στους οποίους δικαιούται κάποιος να βάλει. Ε, από κει και πέρα άρχισε να κυλά η χιονοστοιβαδα...
-
Οι χιονοστιβάδες είναι άσχημο πράγμα. Και πίστεψε με, μιλάω εκ πείρας.
-
Δεν ήταν τυχαίο που τη χρησιμοποίησα στην πρόταση.
-
Για να το ξεκαθαρίσουμε λίγο, όσοι είσαστε υπέρ των διοδίων πιστεύετε ότι
- ορθά έχουν μπει σε όσους δρόμους έχουν μπει (δηλ. η κατάσταση των δρόμων είναι ικανοποιητική και δικαιολογημένα υπάρχουν διόδια)?
- το αντίτιμο είναι λογικό και 'ανταποδοτικό'?
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Για να το ξεκαθαρίσουμε λίγο, όσοι είσαστε υπέρ των διοδίων πιστεύετε ότι- ορθά έχουν μπει σε όσους δρόμους έχουν μπει (δηλ. η κατάσταση των δρόμων είναι ικανοποιητική και δικαιολογημένα υπάρχουν διόδια)?
- το αντίτιμο είναι λογικό και 'ανταποδοτικό'?
Εσυ παλι πιστευεις οτι το επιτοκιο για την χρηματοδωτηση αυτων των εργων + το γεγονος οτι θα τους φτιαξουν οι γνωστες υπηρεσιες του δημοσιου που ολοι μας εδω μεσα λεμε οτι τα 'παιρνουν', βαλε και το αδικο, να τους χρεωθουν ανθρωποι που δεν θα τους χρησιμοποιησουν σχεδον ποτε... ειναι πιο δικαιο και συμφερων για το κοινονικο συνολο...??. Με λιγα λογια αν σου βαλουν ενα κοστος στις φορολογικες δηλωσεις ας πουμε 50 - 100 ευρω για ολους που θα αντιπροσωπευει τους τοκους χρηματοδωτησης, το θεωρεις πιο δικαιο... Τα νουμερα φυσικα ειναι τυχαια...οπως αγνωστο ειναι και το ποσα θα πανε στις τσεπες... αρμοδιων και μη...
Επειδη δε ο pipinos1976, ρωτησε να του δειξουμε εναν Μπλα ...μπλα... εγω του δειχνω τον εαυτο μου.... ναι ισως ειμαι μια εξαιρεση... αλλα ναι δεν εχω περασει ουτε εξω απο πολαιοδομια... εκτος απο υπογραφη που εβαλα για ανακαινιση σπιτιου της γυναικας στο νησι, και για την ποια δεν πληρωθηκα... της εκανα δωρεα την αμοιβη.... οπως λεει ο νομος... για να μην πληρωσουμε κερατιατικα και φορο απο πανω... -
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
Για να το ξεκαθαρίσουμε λίγο, όσοι είσαστε υπέρ των διοδίων πιστεύετε ότι
- ορθά έχουν μπει σε όσους δρόμους έχουν μπει (δηλ. η κατάσταση των δρόμων είναι ικανοποιητική και δικαιολογημένα υπάρχουν διόδια)?
- το αντίτιμο είναι λογικό και 'ανταποδοτικό'?
Εσυ παλι πιστευεις οτι το επιτοκιο για την χρηματοδωτηση αυτων των εργων + το γεγονος οτι θα τους φτιαξουν οι γνωστες υπηρεσιες του δημοσιου που ολοι μας εδω μεσα λεμε οτι τα 'παιρνουν', βαλε και το αδικο, να τους χρεωθουν ανθρωποι που δεν θα τους χρησιμοποιησουν σχεδον ποτε... ε τσεπες... αρμοδιων και μη...
Αγαπητέ
Δεν απαντάς σε αυτό που σε ρωτανε( όπως και οι υπόλοιποι υπερμαχοι -'συνηγοροι' των εταιριών και μη ) , απάντησε αν θες χωρίς πολλά λόγια στα παρακατω ,προσθετω και μερικά δικά μου ..
**1) Ορθά έχουν μπει σε όσους δρόμους έχουν μπει (Δηλ. η κατάσταση των δρόμων είναι ικανοποιητική και δικαιολογημένα υπάρχουν διόδια , Εχουν υλοποιηθει ΟΛΟΙ οι οροι της συμαβασης απο την εταιρία και βαζει διόδια ? κτλ κτλ.) **
2) το αντίτιμο είναι λογικό και 'ανταποδοτικό' ?
3) τα υπερβολικά τέλη κυκλοφορίας που πληρώνουμε ,ποιό λόγο εξυπηρετούν ?
-
Ο χρήστης tpapo έγραψε:
Για να το ξεκαθαρίσουμε λίγο, όσοι είσαστε υπέρ των διοδίων πιστεύετε ότι
- ορθά έχουν μπει σε όσους δρόμους έχουν μπει (δηλ. η κατάσταση των δρόμων είναι ικανοποιητική και δικαιολογημένα υπάρχουν διόδια)?
- το αντίτιμο είναι λογικό και 'ανταποδοτικό'?
Εσυ παλι πιστευεις οτι το επιτοκιο για την χρηματοδωτηση αυτων των εργων + το γεγονος οτι θα τους φτιαξουν οι γνωστες υπηρεσιες του δημοσιου που ολοι μας εδω μεσα λεμε οτι τα 'παιρνουν', βαλε και το αδικο, να τους χρεωθουν ανθρωποι που δεν θα τους χρησιμοποιησουν σχεδον ποτε... ε τσεπες... αρμοδιων και μη...
Αγαπητέ φίλε @224.v
Δεν απαντάς σε αυτό που σε ρωτανε( όπως και οι υπόλοιποι υπερμαχοι -'συνηγοροι' των εταιριών και μη ) , απάντησε αν θες χωρίς πολλά λόγια στα παρακατω ,προσθετω και μερικά δικά μου ..
**1) Ορθά έχουν μπει σε όσους δρόμους έχουν μπει (Δηλ. η κατάσταση των δρόμων είναι ικανοποιητική και δικαιολογημένα υπάρχουν διόδια , Εχουν υλοποιηθει ΟΛΟΙ οι οροι της συμβασης ( παράπλευρο οδικό, αντιπλημμυρικά κ.τ.λ) απο την εταιρία και βαζει διόδια ? ) **
2) Το αντίτιμο είναι λογικό και 'ανταποδοτικό' ?
3) Τέλος τα υπερβολικά τέλη κυκλοφορίας που πληρώνουμε ,ποιό λόγο εξυπηρετούν ?
-
Για το 1 μπορεις να πας στον εισαγγελεα να κανεις μηνηση κατα παντως υπευθυνου αν νομιζεις οτι η συμβαση δεν υλοποιειται... οπως πρεπει..
Τα 2, και 3 ειναι το ιδιο ερωτημα και ειναι υποκειμενικο.... αν και δεν ειπε κανεις, η δεν ορισε κανεις, την εννοια του 'ανταποδοτικος' ... τραβα στα δικαστηρια να στην ορισουν.... αφου η βουλη δεν σε καλυπτει.... -
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Ξεκίνησε ως δικαιολογημένη αγανάκτηση στον Πατρών Κορίνθου...Χρήστο ΔΕΝ ξεκίνησε από την Πατρών-Κορίνθου , αλλά από τα Κιούρκα και την Ιπποκράτειο Πολιτεία και συνεχίστηκε από τους Κατερινιώτες . Τώρα φωνάζουν και οι Γιαννιώτες που θέλουν να έχουν την Εγνατία που τους φέρνει φράγκα με τα τσουβάλια τζάμπα . Είναι ακριβώς αυτό που λέω . Οι απόλυτοι παρτάκηδες . Και μετά επειδή τα διόδια είναι 'ιδιωτικά' , καπέλλωσαν τις 'κινητοποιήσεις' τα γνωστά κόμματα του τίποτα και της άρνησης , που ποτέ όμως δεν προτείνουν λύσεις , παρά μόνο συνθήματα γιά χαχόλους .
Αγαπητέ
Δεν απαντάς σε αυτό που σε ρωτανε( όπως και οι υπόλοιποι υπερμαχοι -'συνηγοροι' των εταιριών και μη ) , απάντησε αν θες χωρίς πολλά λόγια στα παρακατω ,προσθετω και μερικά δικά μου ..
-
Ορθά έχουν μπει σε όσους δρόμους έχουν μπει (Δηλ. η κατάσταση των δρόμων είναι ικανοποιητική και δικαιολογημένα υπάρχουν διόδια , Εχουν υλοποιηθει ΟΛΟΙ οι οροι της συμαβασης απο την εταιρία και βαζει διόδια ? κτλ κτλ.)
-
το αντίτιμο είναι λογικό και 'ανταποδοτικό' ?
-
τα υπερβολικά τέλη κυκλοφορίας που πληρώνουμε ,ποιό λόγο εξυπηρετούν ?
Απαντήσεις
1.Ορθά έχουν μπεί και κάκιστα δεν έχουν μπεί ακόμα και στην Εγνατία και όπου αλλού έχουμε αυτοκινητόδρομους .
Στην Κορίνθου - Πατρών θα μπορούσαν να είναι τα μισά , όπου έχει 1+1 λωρίδα και κανονικά όπου έχει 2+2 .
Είναι όμως λάθος τα μετωπικά διόδια και πρέπει να αντικατασταθούν με πλευρικά .2.Το αντίτιμο θα μπορούσε να είναι και μεγαλύτερο , θα έπρεπε όμως να υπήρχαν σοβαρά εκπτωτικά προγράμματα με εκπτώσεις μέχρι και 70 % στους συχνούς χρήστες .
Τα διόδια στην Ιταλία και στην Γαλλία είναι πολύ ψηλότερα .
Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να επιδοτούμε τους τουρίστες η τους περιστασιακούς χρήστες .
Στην Ελλάδα έχουμε μιά ηλίθια λογική που είναι αποτέλεσμα της επιρροής των κομμάτων του τίποτε και δεν βοηθάμε τους πολίτες μας .
Γίνεται συζήτηση γιά την τιμή του εισιτηρίου των λεωφορείων , αν θα πάει από 1 € σε 1,20 η 1,50 . Το εισιτήριο πρέπει να πάει 2 € τουλάχιστον και να φτηνήνουν οι κάρτες η μηνιαίες και οι ετήσιες , ώστε να επιδοτείται ο εργαζόμενος και όχι ο τουρίστας . Αυτά είναι πράγματα προφαν΄΄η στον πολιτισμένο κόσμο , καινοφανή όμως στην χώρα των κορμοράνων .- Τα τέλη κυκλοφορίας , είναι όντως υπερβολικά για τα δίλιτρα και πάνω αυτοκίνητα , αλλά δεν αφορούν τους αυτοκινητόδρομους , αφού πηγαίνουν στους δήμους .
Αρα δεν είναι συγκρίσιμο . Και το 23 % ΦΠΑ είναι υπερβολικό , αλλά και αυτό δεν έχει σχέση με το θέμα που συζητάμε .
-
Αυξηση διοδίων (ξανά!)