-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Εγώ λοιπόν, προτιμώ να πληρώνεις και εσύ που χρησιμοποιείς και φθείρεις τον δρόμο, και εσύ που δημιουργείς κίνηση κάθε μέρα, και εσύ που δημιουργείς τα ατυχήματα και κοστίζεις στο κράτος εκατομμύρια €€ σε χαμένες εργατοώρες, παρά να αυξάνονται δυσανάλογα τα δικά μου τέλη κάθε χρόνο γιατί έκανα το τραγικό λάθος να αγοράσω αυτοκίνητο με πολλά κυβικά εκατοστά στην Ελλάδα.
Να αρνηθώ να πληρώσω το σήμα που θα μου έρθει και να ανοίξω ένα topic παρακινώντας όλους όσους βρέθηκαν στην ίδια θέση με εμένα να κάνουν το ίδιο; Τι λες;
τωρα που πληρωνεις και ηλιθια και υπερβολικα τελη, αλλα και πανακριβα διοδια σε ημιτελεις δρομους εισαι ικανοποιημενος;
η μηπως θα σταματησεις να πληρωενις κατι απο τα 2;
οσο για το σημα, χιλιαδες δεν το πληρωσαν περυσι, δεν νομιζω να τους εκανε κανεις ελεγχο
αν δεν το πληρωσει κανεις το σημα, ισως το ξανασκεφτουν
Είμαι ικανοποιημένος στην Αττική Οδό. Είμαι Ικανοποιημένος στον ΠΑΘΕ μέχρι Λαμία που τον κάνω συχνά. Είμαι ικανοποιημένος στον Κορίνθου Τρίπολης. Εκεί τουλάχιστον βλέπω που πηγαίνουν τα χρήματα μου. Το χιλιάρικο από τα τέλη κυκλοφορίας που θα δώσω φέτος δεν βλέπω που πηγαίνει.
στις τσεπες διαφορων δημαρχων (εκει πανε τα τελη). για τους δρομους που αναφερεις, εισαι σιγουρος οτι τα τρελλα διοδια καθε 50 χιλ ,πανε στη συντηρηση και κατασκευη;
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
αφού οι φορολογούμενοι πλήρωσαν/πληρώνουν ΄τα έργα γιατί χρειάζονται τα διόδια και δει εντόνως αυξανόμενα?
φόροι+δάνεια+διόδια=μισοτελειωμένα έργα + απειλές για άγριες αυξήσεις.
πως σου φαίνεται σαν ισότητα, λογική?μα καλα? Δεν εχεις ακούσει ότι οι έλληνες φορολογούμενοι δεν τα πάνε καλα με την φορολογία?
Εφοσον είμαστε φοροφυγάδες το Κράτος στην κάνει γυριστη και δεν έχει ΠΔΕ και τελικά πληρώωεις για όλα.
Απλά τα πράγματα.
Ιδ. Νοσοκομείο, Ιδ. Σχολείο κλπ και σε λίγο θα πληρώνεις και ιδιώτη να μαζεύει τα σκουπίδια από την γειτονιά
Αν το Κράτος είχε έσοδα και λειτουργούσε σωστά θα είχες δρόμο με λιγότερα διόδια χωρίς να χρειάζεται να αφηνεις premium στον ιδιώτη.
Αν θέλουμε να φοροδιαφεύγουμε έχει και τίμημα που τώρα θα βγει στο προσκήνιο με την αδυναμάι επενδύσεων από το Κράτος.
Και εγω σου λέω ότι το Κράτος λεει τέλος τα διόδια τσάμπα... θα φύγουν οι διαχειριστές και μετά τι? Θα τα τρέξει το ελληνικό δημόσιο με τι λεφτά κύριοι?να σταματήσει να μου έρχεται ένα ετήσιο μπιλιετάκι με κόκκινο χρώμα, να σουτάρουμε όλους τους (τουλάχιστον κατά τα φαινόμενα) απολύτως άχρηστους εφοριακούς και μετά να γυρίσει σε φουλ ιδιωτικό.
έτσι ναι, γιατί αλλιώς να πληρώνω ΠΑΝΤΟΥ και να παίρνω αποτα 3 το καλύτερο δε λέει. -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ουτε ειναι και κομματοσκυλο οποιος βαρεθηκε να πληρωνει τοσα χρονια για δρομους που ποτε δεν φτιαχτηκανEπειδή απορείς σε ποιούς αναφέρομαι
'Η 'Αγωνιστική Συνεργασία' καταγγέλλει την τεράστια αυτή αύξηση της τιμής των διοδίων και καλούμε όλους τους φορείς και τις συλλογικότητες που θέλουν να αγωνιστούν ενάντια στα διόδια και την ιδιωτικοποίηση των δρόμων στη δεύτερη συμβολική απελευθέρωση των διοδίων που οργανώνουμε την Κυριακή 28 Νοεμβρίου στις 4 μ.μ. στα διόδια της Νεστάνης''
Νομίζω είναι προφανές .
τα περι συντηρησης και επεκτασης οδικου δικτυου σε αλλες περιοχες μεσω του αντιτιμου που εγω πληρωνω τα ακουω βερεσε. ας πανε πρωτα στο δρομο τον οποιο πληρωνω αμεσα και οταν φτιαχτει ας τα πηγαινουν και στην κωλοπετεινιτσα, no problem. ειναι σα να μην εχω να φαω και να μου ζητανε να δωσω για το κεντρο απορων, δεν παει ετσι φιλος πρωτα κοιτας τη δικη σου επιβιωση
Κάπως ανάλογα θα σκεφτούν και οι κάτοικοι του Αλιβερίου , της Μεγαλόπολης και της Πτολεμαίδας και θα σου κόψουν το ρεύμα .
Κάπως ανάλογα θα σκεφτούν οι περί τον Εύηνο και τον Μόρνο και θα σου κόψουν το νερό .Ολα γιά την πάρτη μας λοιπόν.
-
Τα χωριά περιξ του φράγματος του Ευήνου είχαν και αυτά ένα κέρδος από την υπόθεση. Θέσεις εργασίας και επίσης δρόμους που επιτέλους κατασκευάστηκαν για να μπορούν τα φορτηγά να πηγαίνουν στο εργοτάξιο. Πριν από αυτό... άστα. Η λέξη 'Γκράβαρα' σου λέει τίποτα?
-
Και οι πουτάνες έχουν οικονομικό όφελος , αλλά δεν παύουν να είναι πουτάνες .
-
Κατά πρώτον, μπορω και εγώ να κάνω μπουρδέλο το τοπικ, χωρίς να φέρω πουτάνες μάλιστα.
Κατά 2ον, ποιο είναι το πρόβλημα μ' αυτό δηλαδή? Οι πουτάνες δεν πάνε στον κρεοπώλη? Δεν ψωνίζουν ρούχα? Δεν πάνε σε καφετέριες?
Και συμπληρώνοντας το προηγούμενο σκεπτικό μου, μπορεί να έχουν καταστραφεί σε ένα μεγάλο βαθμό η Μεγαλόπολη και η Πτολεμαΐδα, θα σου έλεγα όμως που θα βρισκόντουσαν όλοι αν δεν υπήρχαν τα εργοστάσια. Ιδιαίτερα στη Μεγαλόπολη, η οποία -εδώ που τα λέμε- δεν βρίσκεται και σε κανένα ιδιαίτερα σημαντικό σημείο για να έχει άλλου είδους ανάπτυξη...
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Και οι πουτάνες έχουν οικονομικό όφελος , αλλά δεν παύουν να είναι πουτάνες .Η συλλογιστική σου είναι απλή:
Χωρίζεις την Ελλάδα σε περιοχές και λες: ο κάτοικος στο Αλιβέρη τρώει ρύπανση, άρα εσύ θα πληρώνεις το δρόμο στη Λαμία για να φτιάξουμε δρόμο στη Ρόδο. Τότε, αυτομάτως, εξαφανίζεται η χρέωση με τη χρήση και πηγαίνουμε σε άλλο μοντέλο που στην πράξη όμως, οδηγεί ξανά σε διαμοιραζόμενη χρέωση ανάλογα με τη χρήση.
Εξηγώ: ο κάτοικος στο Αλιβέρη ας μου κόψει το ρεύμα κι εγώ στην Αθήνα θα του κόψω το νοσοκομείο, το Υπουργείο και το Παν/μιο. Ρεύμα θα εισάγω, θα παράγω στη Σαλαμίνα (νομός Αττικής), στην Αίγινα που θα την γεμίσω φωτοβολταϊκά και από 1000 ανεμογενήτριες. Και όχι μόνο αυτό, αλλά τρόφιμα από Τουρκία και άλλα υλικά από Ε.Ε. Όταν ο κάτοικος στο Αλιβέρη θελήσει όμως γιατρό, θα τον χρεώσω 100000€ την επίσκεψη γιατί, ναι μεν πληρώνει φόρους, αλλά από την άλλη, κι εγώ πληρώνω βενζίνες για το μποτιλιάρισμα που μου προκαλεί, για το ασθενοφόρο που θα τον φέρει και τρώω και τη ρύπανση που προκαλεί, άσε που μου γεμίζει και την πόλη χωρίς να πληρώνει (δεν πληρώνει δημοτικά τέλη για τα πεζοδρόμια που περπατάει) κτλ. Εγώ, λοιπόν, πρέπει να πληρώνω περισσότερους φόρους από τον κάτοικο στο Αλιβέρη, αλλά από την άλλη και οι κάτοικοι τριγύρω να με πληρώνουν γιατί τόσα χρόνια είχα χωματερή στο Κερατσίνι και 2 νεκροταφεία. Παράλογα πράγματα που δεν τα περίμενα από εσένα.
Η συλλογιστική αυτή, το μόνο που προκαλεί, άθελά σου ελπίζω, είναι τοπικιστικές διαφορές μεταξύ των κατοίκων της χώρας. Αν την ακολουθήσουμε, άκρη δε θα βγει και ο μόνος που θα κερδίσει είναι οι υπάρχουσες δομές: πληρώνω 2-3 Υπουργούς, κάνω τις συμβάσεις όπως θέλω, στη συνέχεια τραβάω στα άκρα αυτές τις συμβάσεις και η επόμενη κυβέρνηση (πάλι πληρώνω 2-3 Υπουργούς) κρύβεται πίσω από την προηγούμενη, ενώ ούτε τα έργα γίνονται όπως πρέπει, ούτε σωστή τιμολόγηση θα υπάρξει και με λίγα λόγια, οι υπηρεσίες θα είναι ελλιπείς και δυσανάλογα ακριβές, ακριβώς όπως σήμερα.
Ευχαριστώ.
- Κάποτε, ένας συνάδελφός σας, με ρώτησε πώς πληρώνεις τους Υπουργούς. Τα πράγματα είναι απλά και το κάνετε 100% όλοι οι Μηχανικοί όταν κατασκευάζετε ένα έργο. Πχ πλακάκια 4000€ με ΦΠΑ, του λες να τα γράψει 2000 για να γλυτώσεις το ΦΠΑ και τα υπόλοιπα μαύρα. Ο Υπουργός, λοιπόν, δηλώνει 1 προεκλογική δαπάνη και έχει ξοδέψει 10, που φυσικά δεν έχουν βγει από την τσέπη του, αλλά από την τσέπη του επιχειρηματία που θέλει τη σύμβαση. Πώς αποδεικνύεται αυτό; Μα από εκλογικά γραφεία στο κέντρο των Αθηνών που δηλώνονται με ενοίκια που αντιστοιχούν σε διαμερίσματα στο Αιγάλεω. Να μην μιλήσουμε για εταιρείες ολόκληρες που ψηφίζουν συγκεκριμένα άτομα (είναι γνωστά τα περί Siemens και αμφιθεάτρων με υπαλλήλους που συμβουλεύονται να ψηφίσουν τον γνωστό σε όλους μας Υπουργό).
** Ξεπερνάω το σαθρό του επιχειρήματος, γι' αυτό απάντησα και τυπικά και όχι με . Απλά, να έχουμε υπόψη μας ότι τέτοιες τοπικιστικές φανφάρες, οδηγούν σε υδροκέφαλα κράτη που ενδιαφέρονται για Αττική και Μύκονο και έχουν αφήσει την υπόλοιπη Ελλάδα στο έλεος του Θεού, απλά για να παράγει ρεύμα, φρούτα, γάλα και χώρο διακοπών για τους Αθηναίους / Θεσσαλονικείς.
-
Και μιας και βρισκόμαστε, ας δούμε στην παρακάτω διεύθυνση:
http://www.aegeanmotorway.gr/eway/
Το μηχάνημα που χρησιμοποιείται, είναι ίδιο με της Α.Ο. Γιατί τα συστήματα δεν είναι συμβατά; Και άντε και το δεχόμαστε αυτό.
Γράφει:
Οι τιμές των διοδίων όταν γίνεται χρήση του eway δεν διαφοροποιούνται και η χρέωση παραμένει ίδια με τις λωρίδες με εισπράκτορα.
Γιατί; Γιατί το ίδιο ισχύει σε όλες τις Ε.Ο. πλην Α.Ο. και ακόμα και αν πάρουμε μηχανάκι δεν έχουμε εκπτώσεις; Για να πάρεις μηχανάκι, σημαίνει ότι θα κάνεις αρκετές διαδρομές μέσα στο έτος. Τους χαλάει να βάλουν 1€ τη διέλευση - στις υπάρχουσες δομές διοδίων - αν έχεις μηχανάκι; Τους χαλάει να έχουν κοινό σύστημα όλες οι εταιρείες; Πού βρίσκεται το πελατοκεντρικό σύστημα που υποτίθεται ότι έχουν και οι υπηρεσίες που προσφέρουν; Το κράτος, αν δεν είναι μιλημένο, τι είναι και κοιτάει από μακριά σαν θεατής;
Προφανώς, αν οι υποστηρικτές των διοδίων μιλάνε για επαναστάτες με σκοπιμότητα (κομματικά ενεργούμενα), φαντάζομαι ότι θα πουν απατεώνες τις εταιρείες που 3-4 χρόνια τώρα σφυρίζουν αδιάφορα στα παραπάνω που έγραψα και ακόμα χειρότερα για κράτος δοσιλόγων που τα κάνουν πλακάκια με τους επιχειρηματίες και δεν τους ενοχλούν όταν αυτοί παίζουν παιχνίδια στην πλάτη των πολιτών.
Ευχαριστώ.
-
Aντε πάλι από την αρχή .
Πρώτον εγώ είμαι μηχανικός του ιδιωτικού τομέα . Με τα δημόσια έργα δεν είχα , ούτε έχω καμμιά σχέση .Γιά το θέμα των διοδίων , όλα αυτά τα 'τοπικιστικά' επιχειρήματα τα έβαλα όπως έχω ήδη πεί αρκετές φορές , γιατί δεν μπορώ να ανεχθώ την λογική του άσπρου - μαύρου . Δηλαδή η άποψη καθόλου διόδια με βρίσκει κάθετα αντίθετο γιατί τότε αντί να πληρώνουν γιά τους δρόμους οι χρήστες , θα τους πληρώνουν όλοι οι φορολογούμενοι , που το θεωρώ ανήθικο .
Αντίθετα , θεωρώ ότι το σύστημα των διοδίων χρειάζεται διορθώσεις , κυρίως γιά τα μετωπικά διόδια και γιά το κόστος .
Αυτή όμως την λογική την αρνούνται οι τζαμπατζήδες .
Δεν θεωρώ ότι επειδή σε κάποιους έτυχε να έχουν αυτοκινητόδρομο , αυτοί πρέπει να μην ενδιαφέρονται γιά τους υπόλοιπους .
Οι υποδομές είναι προαπαιτούμενο της ανάπτυξης . Είδαμε ήδη τι ανάπτυξη έφερε η Εγνατία σε παρατημένες περιοχές . Και επιτέλους το δημόσιο συμφέρον είναι πάνω από το ατομικό .
Λένε οι τζαμπατζήδες ότι θα πληρώνουν μόνο στα δημόσια διόδια . Μα δεν υπάρχουν ιδιωτικά διόδια . Και τα άλλα δημόσια είναι , αφού τα μισά σχεδόν πάνε απαευθείας στο κράτος και τα άλλα μισά πάνε πάλι στο κράτος που έχει παραχωρήσει τους δρόμους στους ιδιώτες αφού δεν πληρώνει το κόστος κατασκευής . Είναι όπως όταν πίνουμε τον καφέ μας στην δημόσια πλατεία που έχει παραχωρήθεί έναντι αντιτίμου στην καφετέρια .Το σύστημα κατασκευής δρόμων με παραχώρηση , είναι υγιέστερο από την κατασκευή σαν δημόσιο έργο , αφού προυποθέτει την κατασκευή του από πραγματικές εταιρείες που έχουν πρόσβαση στον διεθνή τραπεζικό δανεισμό και όχι από εταιρείες φαντάσματα που γινόταν μέχρι τώρα , από χορηγούς των πολιτκών . Σίγουρα και το νέο σύστημα θέλει διορθώσεις , αλλά όχι κατάργηση , πράγμα που θα συμβεί , αν καταργηθούν τα διόδια , ενώ ούτε οι απαραίτητες υποδομές θα γίνουν .
Τελικά γιά να το ξεκαθαρίσουμε γιά άλλη μιά φορά .
Οι υποδομές είναι αναγκαίες παντού , σε όλη την χώρα γιατί αυτές φέρνουν την ανάπτυξη , αλλιώς η Ελλάδα μαραζώνει .
Ο χρήστης πληρώνει . Ο ρυπαίνων πληρώνει .
Το δημόσιο συμφέρον είναι πάνω από το ιδιωτικό . -
εγω παντως χθες που εκανα 2 φορες το Κορινθος Πατρα υπο βροχη, νιωθω μεγαλος πιλοτος που καταφερα και γυρισα ζωντανος.
ευχαριστω το Ελληνικο κρατος που ανεβαζει με τον τροπο του την αυτοεκτιμιση μου. -
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Ουτε ειναι και κομματοσκυλο οποιος βαρεθηκε να πληρωνει τοσα χρονια για δρομους που ποτε δεν φτιαχτηκαν
Eπειδή απορείς σε ποιούς αναφέρομαι
'Η 'Αγωνιστική Συνεργασία' καταγγέλλει την τεράστια αυτή αύξηση της τιμής των διοδίων και καλούμε όλους τους φορείς και τις συλλογικότητες που θέλουν να αγωνιστούν ενάντια στα διόδια και την ιδιωτικοποίηση των δρόμων στη δεύτερη συμβολική απελευθέρωση των διοδίων που οργανώνουμε την Κυριακή 28 Νοεμβρίου στις 4 μ.μ. στα διόδια της Νεστάνης''
Νομίζω είναι προφανές .
Προκαταβολικα το εγραψες δηλαδη;Γιατι πρωτα ειχες γραψει εσυ τον χαρακτηρισμο και μετα εγω εβαλα την ειδηση.
Οπως και να εχει ας ειμαστε πιο προσεκτικοι και να μην προσβαλουμε τους συνομιλητές μας,προς ολους μας παει αυτο
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Προκαταβολικα το εγραψες δηλαδη;Γιατι πρωτα ειχες γραψει εσυ τον χαρακτηρισμο και μετα εγω εβαλα την ειδηση.Oxi αλλά έχω φτιαχτεί από προχτές που βγήκε το πρωί στο σκαι ένας τέτοιος τύπος και έλεγε γιά τα διόδια , ότι να πληρώνουμε μόνο στα κρατικά . Αυτό γιά μένα είναι ο έσχατος λαικισμός από τα κομματόσκυλα , αφού δεν λένε όχι στα διόδια γιά να μην επιβαρύνεται ο πολίτης οικονομικά , αλλά όχι , μόνο στα ιδιωτικά διόδια , που όμως όπως έχω ήδη αναφέρει δεν είναι ιδιωτικά .
Απλά είναι οι γνωστές ιδεολογικές αγκυλώσεις των κομμάτων της αριστεράς που λένε όχι σε όλα χωρίς να προτείνουν τίποτε και έτσι αφήνουν τον δικομματισμό να κάνει πάρτι και εμάς τους πολίτες εγκλωβισμένους στο να διαλέγουμε μεταξύ κλεπτών , απατεώνων και ανεδαφικών αερολόγων .Γιά αυτό λέω ότι οι κάθετοι εναντίον των διοδίων , είναι η εαυτούληδες και κοινωνικά ανάλγητοι , η κομματικά ενεργούμενα .
Υπάρχει βέβαια και περίπτωση κάποιοι από αυτούς να είναι μέλη του διεφθαρμένου συστήματος των δημοσίων έργων , που έτρωγαν καλά εις βάρος μας , με τις απευθείας αναθέσεις και το κόψιμο των έργων ανά 10 χλμ δρόμου σε διαφορετική εταιρεία .Και μέλη του διεφθαρμένου συστήματος δεν ήταν μόνο οι εταιρείες , αλλά κυρίως ο εμπλεκόμενος δημόσιος τομέας , που επέτρεπε να γινονται τα έργα με 3πλάσιο, 5πλάσιο η και 8πλάσιο κόστος . Και υπήρχε πολύς κόσμος εκεί που έβγαζε καλό μετροκάματο , που τώρα κόπηκε .
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
τα περι συντηρησης και επεκτασης οδικου δικτυου σε αλλες περιοχες μεσω του αντιτιμου που εγω πληρωνω τα ακουω βερεσε. ας πανε πρωτα στο δρομο τον οποιο πληρωνω αμεσα και οταν φτιαχτει ας τα πηγαινουν και στην κωλοπετεινιτσα, no problem. ειναι σα να μην εχω να φαω και να μου ζητανε να δωσω για το κεντρο απορων, δεν παει ετσι φιλος πρωτα κοιτας τη δικη σου επιβιωση
Κάπως ανάλογα θα σκεφτούν και οι κάτοικοι του Αλιβερίου , της Μεγαλόπολης και της Πτολεμαίδας και θα σου κόψουν το ρεύμα .
Κάπως ανάλογα θα σκεφτούν οι περί τον Εύηνο και τον Μόρνο και θα σου κόψουν το νερό .Ολα γιά την πάρτη μας λοιπόν.
Αν αυτο καταλαβες τοτε προφανως ειτε δε διαβασες το ποστ μου (βλ bold) ειτε την κατανοηση κειμενου δεν την εχεις και πολυ..
Οχι ΟΛΑ για την παρτη μας. Αλλα ΠΡΩΤΑ η παρτη μας. Οταν ΕΓΩ δεν εχω δρομο (ξαναθυμιζω: στην Κορινθου-Πατρων αναφερομαι, δε μιλαω για καποιον αλλο δρομο) προφανως χεστηκα αν εχουν ή οχι στην Πτολεμαϊδα, τοσο απλο ειναι. Ας μου φτιαχτει ο δικος μου που τον πληρωνω αμεσα και ΔΕΝ τον εχω και μετα πληρωνω και για Πτολεμαϊδα και οπου να'ναι. Κι αν δεν εχουν αυτοι ρευμα και τους το παιρνω εγω, ας μου το κοψουν, κανενα προβλημα. Προφανως ο καθενας πρωτα την παρτη του θα κοιταξει -
Δεν μιλάμε μόνο γιά σένα . Και αν μη τι άλλο γιά τον Κορίνθου - Πατρών υπάρχει θέμα . Η ιστορία με τα διόδια ξεκίνησε και συντηρείται από τα Κιούρκα και τα Μάλγαρα που έχουν δρομάρες .
Και αυτούς εξυπηρετούν τα Αλιβέρια και οι Πτολεμαίδες .
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Ιδ. Νοσοκομείο, Ιδ. Σχολείο κλπ και σε λίγο θα πληρώνεις και ιδιώτη να μαζεύει τα σκουπίδια από την γειτονιά
Αν το Κράτος είχε έσοδα και λειτουργούσε σωστά θα είχες δρόμο με λιγότερα διόδια χωρίς να χρειάζεται να αφηνεις premium στον ιδιώτη.
Αν θέλουμε να φοροδιαφεύγουμε έχει και τίμημα που τώρα θα βγει στο προσκήνιο με την αδυναμάι επενδύσεων από το Κράτος.
Και εγω σου λέω ότι το Κράτος λεει τέλος τα διόδια τσάμπα... θα φύγουν οι διαχειριστές και μετά τι? Θα τα τρέξει το ελληνικό δημόσιο με τι λεφτά κύριοι?Ναι, ΟΚ, αλλά δεν είναι μόνο 'αν θέλουμε να φοροδιαφεύγουμε', είναι και 'αν δε μπορεί το κράτος να αξιοποιεί τα χρήματα που μαζεύει από έμμεσους & άμεσους φόρους και τα πετάει σε υπεράριθμους αργόσχολους, διπλόμισθους, ηλίθια επιδόματα, λιμουζίνες κλπ 'προνόμια' υπουργών, βουλευτών και λοιπών άρμοδίων΄ και παρατρεχάμενων τους, πρόστιμα από την ΕΕ, και ένα σωρό άλλα'. Δεν είναι μόνο η φοροδιαφυγή το πρόβλημα, είναι και η τρομερή κακοδιαχείριση του 'κουμπαρά', η οποία εξοργίζει αυτόν που συνεχώς του ζητάνε να κάνει θυσίες και έργα δε βλέπει.
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Aντε πάλι από την αρχή .
Πρώτον εγώ είμαι μηχανικός του ιδιωτικού τομέα . Με τα δημόσια έργα δεν είχα , ούτε έχω καμμιά σχέση .Αναφερόμουν σε έργα και μηχανικούς γενικότερα. Αν μου δείξεις έναν μηχανικό που δεν κάνει τέτοια κόλπα αποδεδειγμένα, θα σε παραδεχθώ, αλλά ως άνθρωπος που έχτισε σπίτι πρόσφατα, γνωρίζω τι παίζει στην πιάτσα και ό,τι γράφεις είναι επιβαρυντικό για εσένα. Προσωπικά δηλαδή, αν υποστηρίζεις ότι δε γίνονται αυτά, απλά γελάω με την προσπάθεια εξαπάτησης και καταλαβαίνω τι φαγοπότι πέφτει στα δημόσια έργα. Το 1000% σίγουρο ήταν αυτό στους Ο.Α. με το ΙΚΑ ή ΚΑΙ αυτό δεν το γνωρίζω καλά;
Γιά το θέμα των διοδίων , όλα αυτά τα 'τοπικιστικά' επιχειρήματα τα έβαλα όπως έχω ήδη πεί αρκετές φορές , γιατί δεν μπορώ να ανεχθώ την λογική του άσπρου - μαύρου . Δηλαδή η άποψη καθόλου διόδια με βρίσκει κάθετα αντίθετο γιατί τότε αντί να πληρώνουν γιά τους δρόμους οι χρήστες , θα τους πληρώνουν όλοι οι φορολογούμενοι , που το θεωρώ ανήθικο .
Ελπίζω να θεωρείς ανήθικο επίσης, να πληρώνω στο Αθήνα - Λαμία, το Αντίρριο - Ιωάννινα. Βλέπεις, τα πράγματα δεν είναι άσπρο - μαύρο, όπως είπες κι εσύ. Να βάλουμε διόδια, αλλά όχι όσα θέλουμε, όπου θέλουμε, αρκεί να βγάλουμε λεφτά για να φτιάξουμε κάτι άλλο. Πληρώνουμε τη χρήση του δρόμου και όχι τη χρήση, τη συντήρηση, την κατασκευή άλλου, τα δάνεια, το κέρδος κτλ. Φτιάξε δρόμο να πληρώνουμε χρήση + συντήρηση + κέρδος. Τα υπόλοιπα είναι παράλογα και αν δε βγαίνεις, απλά ΔΕΝ αναλαμβάνεις το έργο, τόσο απλό είναι. Καπιταλισμό έχουμε, δεν σου εξασφαλίζει κανείς το κέρδος όταν ανοίγεις την επιχείρησή σου.
Αντίθετα , θεωρώ ότι το σύστημα των διοδίων χρειάζεται διορθώσεις , κυρίως γιά τα μετωπικά διόδια και γιά το κόστος .
Αυτή όμως την λογική την αρνούνται οι τζαμπατζήδες .
Δεν θεωρώ ότι επειδή σε κάποιους έτυχε να έχουν αυτοκινητόδρομο , αυτοί πρέπει να μην ενδιαφέρονται γιά τους υπόλοιπους .
Οι υποδομές είναι προαπαιτούμενο της ανάπτυξης . Είδαμε ήδη τι ανάπτυξη έφερε η Εγνατία σε παρατημένες περιοχές . Και επιτέλους το δημόσιο συμφέρον είναι πάνω από το ατομικό .
Λένε οι τζαμπατζήδες ότι θα πληρώνουν μόνο στα δημόσια διόδια . Μα δεν υπάρχουν ιδιωτικά διόδια . Και τα άλλα δημόσια είναι , αφού τα μισά σχεδόν πάνε απαευθείας στο κράτος και τα άλλα μισά πάνε πάλι στο κράτος που έχει παραχωρήσει τους δρόμους στους ιδιώτες αφού δεν πληρώνει το κόστος κατασκευής . Είναι όπως όταν πίνουμε τον καφέ μας στην δημόσια πλατεία που έχει παραχωρήθεί έναντι αντιτίμου στην καφετέρια .Απαντάς σε εμένα όμως που δεν είμαι 'τζαμπατζής', αν και δεν τους θεωρώ τζαμπατζήδες, αλλά αγωνιζόμενους, με όποιον τρόπο πονάει αυτόν που τους καταπιέζει. Και φυσικά, δεν ανήκω στον συγκεκριμένο πολιτικό χώρο που έχεις / έχετε αναφερθεί.
Για το θέμα του αυτοκινητοδρόμου τώρα. Αυτός που ήδη έχει αυτοκινητόδρομο, πολύ απλά ΔΕΝ μπορείς να πας να του λες 20-30-40% αύξηση + 2 σταθμοί διοδίων γιατί πρέπει να βγάλω τα δάνεια που πήρα για να φτιάξω άλλο δρόμο. Τι με ενδιαφέρει εμένα που είμαι χρήστης, αν εσύ θες να κάνεις 1000 δρόμους; Κοστίζει η συντήρηση αυτού του κομματιού που χρησιμοποιώ + το νόμιμο κέρδος σου τα ποσά που μου ζητάς; Όχι, και το γράφεις και μόνος σου ότι υπάρχει πρόβλημα τιμολογιακής πολιτικής. Γιατί να τα δεχθώ, λοιπόν, αυτά ως κάτοικος πχ Κατερίνης;
Ψυχολογικά και μόνο: Δεν περιμένεις διαμαρτυρίες από αυτόν που ενώ είχε δρόμο του λες πλήρωσε +χ% σε +n=1,2,3... παλαιά και νέα διόδια; Αντιστοίχως, δεν περιμένεις από αυτόν που χρησιμοποιεί έναν δρόμο που, τώρα κατασκευάζεται, και δέχεται όλη την ταλαιπωρία της κατασκευής, να διαμαρτύρεται, αν του αυξάνεις τα διόδια; Αύξηση ανάλογη της ταλαιπωρίας και, μετά, νέα αύξηση, όταν φτιάξουμε το δρόμο και μάλιστα στο πολλαπλό (βλ. Κορίνθου - Πατρών με τα 4 διόδια που θα υπάρχουν). Αντιθέτως, δεν περιμένεις ένας που δεν είχε ποτέ σωστό δρόμο να σε πληρώσει ευκολότερα 1-2 € όταν του δώσεις δρόμο να κάνει τη δουλειά του;
Το σύστημα κατασκευής δρόμων με παραχώρηση , είναι υγιέστερο από την κατασκευή σαν δημόσιο έργο , αφού προυποθέτει την κατασκευή του από πραγματικές εταιρείες που έχουν πρόσβαση στον διεθνή τραπεζικό δανεισμό και όχι από εταιρείες φαντάσματα που γινόταν μέχρι τώρα , από χορηγούς των πολιτκών . Σίγουρα και το νέο σύστημα θέλει διορθώσεις , αλλά όχι κατάργηση , πράγμα που θα συμβεί , αν καταργηθούν τα διόδια , ενώ ούτε οι απαραίτητες υποδομές θα γίνουν .
Δε διαφωνώ σε αυτό που γράφεις ως προς την αρχή. Η ένστασή μου είναι στο εξής: τελικά το σύστημα δουλεύει ή όχι; Βλέπουμε όλοι, υπερβολικά πολλούς σταθμούς, με υπερβολικές χρεώσεις, χωρίς ηλεκτρονικό σύστημα, χωρίς παροχές (βλ. ΣΕΑ στην Εγνατία), χωρίς εκπτώσεις (τα έκανα και επισήμως παράθεση, αν και τα γνωρίζαμε όλοι), χωρίς δίκαιη κατανομή των πόρων (βρήκαμε Ε.Ο. ας βάλουμε διόδια), χωρίς κινήσεις από τις εταιρείες και το κράτος, πέραν των αυξημένων χρεώσεων και της δημιουργίας διοδίων που θα πιάσουν τους 'παραβάτες'.
Τι πρέπει να γίνει; Μα τα έχω γράψει εδώ και καιρό και ας μην είμαι 'ειδικός'. Γράφονται όμως, περίεργες απόψεις, που δεν έχουν σχέση με τη λογική και την πραγματικότητα. Όταν έλεγα για ηλεκτρονικά συστήματα που, με την πινακίδα ή / και με μια βινιέτα ή ένα e-pass, θα περνάς free παντού για κάποιο χρονικό διάστημα, διάβαζα απαντήσεις για υπαλλήλους που χρειάζονται, για ξένους που δε θα έρχονται κτλ. Λες και δεν υπάρχουν ANPR συστήματα έτοιμα, λες και οι ξένοι σήμερα δεν πληρώνουν διόδια, λες και τα πλευρικά διόδια με τους υπαλλήλους κοστίζουν λιγότερο από τα 2-3.000€ που χρειάζονται για ένα σύστημα ANPR σε κάθε σταθμό διοδίων. Αν διαβάζω τέτοιες απόψεις, χάνω κάθε ιδέα για τον 'ειδικό' μηχανικό και το μόνο που το πονηρό μου μυαλό αντιλαμβάνεται είναι, πως το υπάρχον σύστημα εξυπηρετεί καταστάσεις, γιατί διαφορετικά, η άγνοια των σύγχρονων εξελίξεων της τεχνολογίας, θα οδηγούσε σε σκέψεις περί 'ειδικότητας' ή μη, που πονάει ακόμα περισσότερο, όπως καταλαβαίνεις. Δε θέλω να προσβάλλω κόσμο, αλλά στο σύστημα ηλεκτρονικής χρέωσης μόνο προσκόμματα παρουσιάζονταν (από συγκεκριμένο χρήστη), ενώ το υπάρχον, παρά τις ατέλειές του είναι το ιδανικό. Πώς γίνεται, λοιπόν, ιδανικό για την περίσταση, αλλά με ατέλειες για την περίσταση, δεν το καταλαβαίνω.
Τελικά γιά να το ξεκαθαρίσουμε γιά άλλη μιά φορά .
Οι υποδομές είναι αναγκαίες παντού , σε όλη την χώρα γιατί αυτές φέρνουν την ανάπτυξη , αλλιώς η Ελλάδα μαραζώνει .
Ο χρήστης πληρώνει . Ο ρυπαίνων πληρώνει .
Το δημόσιο συμφέρον είναι πάνω από το ιδιωτικό .Δε διαφωνούμε, αλλά όπως έγραψες, το ΔΗΜΟΣΙΟ συμφέρον είναι πάνω από το ιδιωτικό. Δεν μπορεί, λοιπόν, ένας Υπουργός (δεν ξέρω τους λόγους, αλλά τους φαντάζομαι) να υπογράφει μια σύμβαση και ο ιδιώτης μετά να κάνει ό,τι θέλει και εμείς να λέμε ναι. Ο Υπουργός ελέγχεται, ο ιδιώτης το ίδιο. Όταν βλέπεις όμως ότι Υπουργός πρώην, Υπουργός νυν, εταιρείες, υπάλληλοι κτλ τα έχουν κάνει πλακάκια και, παρά τις αντιδράσεις, δε γίνεται τίποτε, κάπως πρέπει να αντιδράσουν οι πολίτες, όπως ορίζει και το Σύνταγμα σε περιπτώσεις που αυτό καταπατείται (βλ. συμβάσεις / ΦΕΚ που είναι παράλογα / παράνομα / αντι-Συνταγματικά).Και ποια άλλη αντίδραση υπάρχει ως προς τα διόδια, εκτός της άρνησης πληρωμής; Πηγαίνοντας από επαρχιακές οδούς; Τότε, ο ιδιώτης θα κάνει τα διόδια 100€ / σταθμό για να βγάλει τα ίδια κέρδη και πάλι κάποιοι θα βρεθούν να τον πληρώσουν, οπότε τελικά, θα έχουμε υποδομές για τους έχοντες και όχι για το σύνολο του λαού που έχει δώσει λεφτά μέσω φόρων για μέρος της κατασκευής του δρόμου, είτε στο παρελθόν (έτοιμα κομμάτια), είτε δίνει ακόμα.
Δεν το βλέπω, λοιπόν, κομματικά ή στενά επαγγελματικά. Το βλέπω από την πλευρά του πολίτη που καλείται να πληρώσει την Παρασκευή που θα πάει Θεσσαλονίκη ~45€ διόδια στο πήγαινε-έλα, όταν πριν 2 χρόνια πλήρωνε ~25€. Πώς θα αντιδράσει ο πολίτης; Πώς θα κάνει το κράτος να λειτουργήσει και τον ιδιώτη να συμπεριφερθεί σωστά; Είμαι σίγουρος πως, ακόμα και τα δικαστήρια, θα βγάλουν την απόφαση που όλοι γνωρίζουμε ότι θα βγει. Πώς; Μα γνωρίζοντας εκ των προτέρων ότι ο ισχυρός κερδίζει πάντα, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, αφού έχει ήδη φτιάξει τα πράγματα όπως τον βολεύουν.
Ευχαριστώ.
-
Από την στιγμή που δεν είσαι a priori κατά των διοδίων , δεν έχουμε διαφωνία .
Ολοι μπορούμε να προτείνουμε τρόπους βελτίωσης του συστήματος και διόρθωσης των κακώς κειμένων .
Δυστυχώς όμως η άρνηση των τζαμπατζήδων , δεν αφορά την βελτίωση του συστήματος , αλλά την ακύρωση του , χωρίς να προτείνουν άλλους τρόπους κατασκευής των απαιτούμενων υποδομών από την στιγμή που το κράτος δεν μπορεί να τις κατασκευάσει .Εκεί που τελικά διαφωνούμε , είναι ότι γιά μένα όλη η Ελλάδα είναι ενιαίο κράτος και επειδή πρέπει να γίνουν οι υποδομές , ακόμα και εκεί που οι κυκλοφοριακοί φόρτοι δεν επιτρέπουν την κατασκευή τους με αυτοχρηματοδότηση , είναι λογικό να επιβαρυνθούν οι χρήστες των περιοχών που απορροφούν πολλούς δημόσιους πόρους .
Σε ότι αφορά τα δημόσια έργα , δεν διαφώνησα με αυτά που λές , αφού και εγώ γνωρίζω τι γίνεται , αλλά μόνο σαν πολίτης μιά και σαν επαγγελματίας δεν είχα ποτέ καμμιά σχέση μαζί τους , αφού με ενοχλεί η καμαρίλα .
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Είναι όπως όταν πίνουμε τον καφέ μας στην δημόσια πλατεία που έχει παραχωρήθεί έναντι αντιτίμου στην καφετέρια .Νατα πάλι... Θα το ξαναπούμε, να το εμπεδώσεις: ΑΜΑ θέλω πάω στη εν λόγω καφετέρια, πράγμα που δε συμβαίνει με τους δρόμους μας. Στις περισσότερες των περιπτώσεων ή δεν υπάρχουν εναλλακτικές ή οι εναλλακτικές είναι επιεικως τριτοκοσμικές.
Όσο για τον χαρακτηρισμό 'τζαμπατζήδες' που επαναλαμβάνεις ξανά και ξανά, λες και προσπαθήσεις να πείσεις τους μετριοπαθείς, δείχνει τελικά αν σε κόφτουν ή όχι τα συμφέροντα του... συναφιού σου. Έλα τώρα μεταξύ μας (που λένε και στο 'ράδιο αρβύλα')πες μας σε ποια από αυτές τις μεγάλες εταιρείες δουλεύεις, αλήθεια δε θα σε παρεξηγήσουμε, έχουμε κατανόηση.
-
Φίλε μου δεν είμαι υπάλληλος , οπότε δεν δουλεύω σε καμμιά εταιρεία .
Οσο γιά τα επιχειρήματα σου περί μη ύπαρξης εναλλακτικών , προφανώς εναλλακτικοί αυτοκινητόδρομοι δεν υπάρχουν .
Υπάρχουν όμως δρόμοι , τριτοκοσμικοί όπως τους λές , που είναι όμως οι μοναδικοί γιά μεγάλο μέρος της χώρας και οι τζαμπατζήδες επιθυμούν να μείνουν έτσι τα πράγματα , μιά και αυτοί βολέψανε τον εαυτούλη τους .Γιά πες τώρα και εσύ , μεταξύ μας , σε ποιά κομματική συνιστώσα μαθητεύεις ?
Αλλάξτε όμως και κανένα βιβλίο , γιατί 30 χρόνια τώρα τα ίδια έχετε και τα ίδια λέτε . -
Είμαι φουντικός και χασίστας. Καλύφθηκες τώρα?
Δε μου λες όμως... Ποιος εαυτούλης βολεύτηκε στην Πατρών-Κορίνθου, στα Τέμπη και στο άφτιαχτο κομμάτι του Μαλιακού?
Αυξηση διοδίων (ξανά!)