-
Κλείνει συμβολικά τα διόδια Νεστάνης η Αγωνιστική Συνεργασία Πελοποννήσου !
*Με αφορμή την λειτουργία του νέου σταθμού διοδίων Ασέας στον αυτοκινητόδρομο Τρίπολης - Καλαμάτας και τις αυξήσεις που γίνονται από τα μεσάνυχτα, λόγω χιλιομετρικής χρέωσης στις τιμές διοδίων, σε όλους τους σταθμούς του αυτοκινητοδρόμου Κορίνθου - Τρίπολης - Καλαμάτας, η 'Αγωνιστική Συνεργασία Πελοποννήσου', με ανακοίνωσή της σημειώνει μεταξύ άλλων ότι ''ο ασφαλής αυτοκινητόδρομος γίνεται πλέον πολύ ακριβός για τους χρήστες, αφού σ' έναν οδηγό Ι.Χ. κοστίζει το δρομολόγιο από Καλαμάτα μέχρι Αθήνα και η επιστροφή του 18,40 €.Η εξέλιξη αυτή προοιωνίζει το τι θα συμβεί αν ολοκληρωθεί ο αυτοκινητόδρομος μέχρι την Καλαμάτα. Θα υπάρχει δρόμος αλλά δεν θα μπορούν οι χρήστες να τον χρησιμοποιήσουν''. Η 'Αγωνιστική Συνεργασία' ''καταγγέλλει την τεράστια αυτή αύξηση της τιμής των διοδίων και καλούμε όλους τους φορείς και τις συλλογικότητες που θέλουν να αγωνιστούν ενάντια στα διόδια και την ιδιωτικοποίηση των δρόμων στη δεύτερη συμβολική απελευθέρωση των διοδίων που οργανώνουμε την Κυριακή 28 Νοεμβρίου στις 4 μ.μ. στα διόδια της Νεστάνης''.
Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ*
http://www.arcadiaportal.gr/news/kleine ... loponnisou -
χωρις σχολια απο μενα, οτι μου φανηκε ενδιαφέρον το... μαύρισα
Oι απαλλοτριώσεις φρενάρουν τη νέα Κορίνθου - Πατρών
Κατά το τέλος του 2012 με αρχές του 2013 αναμένεται να δοθούν στην κυκλοφορία τα πρώτα τμήματα του νέου αυτοκινητόδρομου στον οδικό άξονα Κορίνθου -Πατρών, ενώ το 2014 υπολογίζεται πως θα έχει ολοκληρωθεί το μεγαλύτερο μέρος του έργου. Οι κατασκευαστές δίνουν πραγματική μάχη με τον χρόνο, καθώς καταγράφεται ήδη καθυστέρηση δύο ετών εξαιτίας των αργών ρυθμών στις απαλλοτριώσεις και των σημαντικών αρχαιολογικών ευρημάτων που ανευρέθησαν σε πολλά σημεία, κυρίως στο τμήμα Αρχαία Κόρινθος - Κιάτο.Αποτέλεσμα των καθυστερήσεων είναι η αναβολή στην εφαρμογή των διοδίων και η σοβαρή μείωση των διαθέσιμων πόρων. Φυσικά η οικονομική κρίση επιδεινώνει τα πράγματα. Από τις αρχές του χρόνου μέχρι σήμερα, η κίνηση των οχημάτων μειώθηκε 12% κατά μέσο όρο, ενώ κατά τους μήνες Ιούνιο, Ιούλιο και Σεπτέμβριο η μείωση άγγιξε το 19%. Το Δημόσιο καθυστερεί να επιστρέψει τον ΦΠΑ, ενώ οι τράπεζες πιέζονται και απαιτούν την αποπληρωμή των δανείων τους.
«Η χρηματοδότηση (του έργου) βρίσκεται υπό πίεση», δήλωσε χαρακτηριστικά ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας παραχώρησης «Ολυμπία Οδός ΑΕ» κ. Gilles Godard στη διάρκεια χθεσινής περιοδείας στα εργοτάξια του αυτοκινητόδρομου. Οπως είπε, για κάθε ευρώ που εισπράττεται από τα διόδια, επανεπενδύονται στην κατασκευή πέντε ευρώ. «Πρέπει να «ματώσουμε» όλοι που εμπλεκόμαστε -Δημόσιο, τράπεζες, παραχωρησιούχος- ο καθένας συνεισφέροντας, υποστηρίζοντας το έργο», δήλωσε ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος Γιώργος Συριανός και τόνισε πως γίνονται συνεχείς προσπάθειες ώστε να ελαχιστοποιηθούν οι καθυστερήσεις.
Μέχρι σήμερα έχει πραγματοποιηθεί το 50% των απαλλοτριώσεων και το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων διαβεβαίωσε τους κατασκευαστές πως στο τέλος του α’ εξαμήνου του 2011 θα έχει απαλλοτριωθεί και παραδοθεί το σύνολο των εκτάσεων. Σύμφωνα με τη σύμβαση, όλοι οι χώροι έπρεπε να είχαν παραδοθεί έναν χρόνο μετά την έναρξη της παραχώρησης που έγινε στις 4 Αυγούστου 2008.
Ο οδικός άξονας Ολυμπία Οδός έχει συνολικό μήκος 365 χιλιομέτρων και περιλαμβάνει τα εξής έργα: Αναβάθμιση των υφισταμένων αυτοκινητόδρομων Ελευσίνας - Κορίνθου και παράκαμψης Πάτρας και κατασκευή του νέου αυτοκινητόδρομου Κορίνθου - Πατρών, Πάτρας- Πύργου και Πύργου - Τσακώνας. Το έργο στην περιοχή του Καϊάφα έχει σταματήσει ύστερα από αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας και της Ευρωπαϊκής Ενωσης. Εχουν γίνει επίσης προσφυγές από φορείς για αλλαγή της χάραξης στο τμήμα Μιντιλόγλι - Κάτω Αχαΐα.
Το συνολικό κόστος κατασκευής του έργου είναι 2,177 δισ. ευρώ. Οι καθημερινές εισπράξεις από τα διόδια είναι περίπου 200.000 ευρώ, ενώ το καθημερινό κατασκευαστικό κόστος αγγίζει το 1 εκατομμύριο ευρώ.
Μήκους 16 χλμ.
Εργασίες σε 12 σήραγγεςΑυτήν την περίοδο πραγματοποιούνται εντατικές εργασίες σε δώδεκα σήραγγες, συνολικού μήκους 16 χιλιομέτρων, σε Δερβένι, Μαύρα Λιθάρια, Ακράτα, Πλάτανο και Παναγοπούλα. Στο τελευταίο αυτό σημείο, κατασκευάζονται από δέκα μέτωπα, τέσσερις σήραγγες (τρεις προς Αθήνα και μία προς Πάτρα), συνολικού μήκους οκτώ χιλιομέτρων που αναμένεται να ολοκληρωθούν στο τέλος του 2012. Στον Πλάτανο κατασκευάζονται δύο σήραγγες 1.600 μέτρων η καθεμία, που θα παρακάμψουν τελείως τον υφιστάμενο δρόμο που παρουσιάζει σοβαρό πρόβλημα κατολίσθησης. Στο Δερβένι κατασκευάζονται δύο σήραγγες 600 μέτρων η καθεμία.
http://www.ethnos.gr -
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
αφού οι φορολογούμενοι πλήρωσαν/πληρώνουν ΄τα έργα γιατί χρειάζονται τα διόδια και δει εντόνως αυξανόμενα?
φόροι+δάνεια+διόδια=μισοτελειωμένα έργα + απειλές για άγριες αυξήσεις.
πως σου φαίνεται σαν ισότητα, λογική?μα καλα? Δεν εχεις ακούσει ότι οι έλληνες φορολογούμενοι δεν τα πάνε καλα με την φορολογία?
Εφοσον είμαστε φοροφυγάδες το Κράτος στην κάνει γυριστη και δεν έχει ΠΔΕ και τελικά πληρώωεις για όλα.
Απλά τα πράγματα.
Ιδ. Νοσοκομείο, Ιδ. Σχολείο κλπ και σε λίγο θα πληρώνεις και ιδιώτη να μαζεύει τα σκουπίδια από την γειτονιά
Αν το Κράτος είχε έσοδα και λειτουργούσε σωστά θα είχες δρόμο με λιγότερα διόδια χωρίς να χρειάζεται να αφηνεις premium στον ιδιώτη.
Αν θέλουμε να φοροδιαφεύγουμε έχει και τίμημα που τώρα θα βγει στο προσκήνιο με την αδυναμάι επενδύσεων από το Κράτος.
Και εγω σου λέω ότι το Κράτος λεει τέλος τα διόδια τσάμπα... θα φύγουν οι διαχειριστές και μετά τι? Θα τα τρέξει το ελληνικό δημόσιο με τι λεφτά κύριοι? -
Oτι θυμαμαι χαιρομαι αλλα....παλια οι αποδειξεις των διοδιων εγραφαν οτι πρεπει να κραταμε την αποδειξη γιατι σε ελενχο μπορει να μας ζητηθει και αν δεν την εχουμε θα πληρωσουμε προστιμο 'χ' φορες την αξια .Τωρα υπαρχει κατι αναλογο;Επειδη δεν το εχω προσεξει το ρωταω.
-
Ενταξει τωρα αφου τα δημοσιευει το ΕΘΝΟΣ= μπομπολας ο καθενας πιστευει η οχι τα νουμερα... Ομως καπου εκει ειναι η κατασταση..Οποιος εχει επισημα νουμερα διαφορετικα ας τα παραθεσει.... επισης που ηταν αυτοι που διαμαρτυρονται οταν περναγαν αυτα απο τη βουλη να αμφισβητησουν το δικαιο η οχι... του μηχανισμου χρηματοδοτησης και γενικα το μοντελλο ΣΔΙΤ.. κ.λ.π.... προτεινοντας κατι αλλο για λυση... Τροποι πληρωμης υπαρχουν πολλοι... και χωρις να σταματας....ακιμα και να περναει καποιος απο τρια συνεχομερνα μεσα σε ενα χρονικο διαστημα αλλα να του χρεωνουν τα δυο κ.λ.π. Βρειτε τους εισηγητες των υπουργειων και τους υπουργους και κανετε μηνηση για απιστια.....
bill33
με εχουν ελεγξει για αυτο... εδω και χρονια... -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
αφού οι φορολογούμενοι πλήρωσαν/πληρώνουν ΄τα έργα γιατί χρειάζονται τα διόδια και δει εντόνως αυξανόμενα?
φόροι+δάνεια+διόδια=μισοτελειωμένα έργα + απειλές για άγριες αυξήσεις.
πως σου φαίνεται σαν ισότητα, λογική?ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ..
Και εγω σου λέω ότι το Κράτος λεει τέλος τα διόδια τσάμπα... θα φύγουν οι διαχειριστές και μετά τι? Θα τα τρέξει το ελληνικό δημόσιο με τι λεφτά κύριοι?
Χρόνο δεν έχω πολύ να σου απαντησω σε όλα ,στο τελευταίο η απαντηση ειναι πολύ απλή :ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ( τέλη χρήσης δρόμων , ετσι δεν ειναι Κε Μηχανικέ ? ,ή κανω λάθος και ειναι ήδη ** εξωφρενικά και τα πληρώνουμε χρόοοονιαα .. **),ακόμη πληρώνεις(-νες_) και στα ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΑ ενα μικρό ποσό για Ταμειο εθνικής Οδοπιοίας ( χρόοοονια και αυτο..) για ψαξτο λίγο και γω το ψαχνω το τελευταίο..
-
Εγώ λοιπόν, προτιμώ να πληρώνεις και εσύ που χρησιμοποιείς και φθείρεις τον δρόμο, και εσύ που δημιουργείς κίνηση κάθε μέρα, και εσύ που δημιουργείς τα ατυχήματα και κοστίζεις στο κράτος εκατομμύρια €€ σε χαμένες εργατοώρες, παρά να αυξάνονται δυσανάλογα τα δικά μου τέλη κάθε χρόνο γιατί έκανα το τραγικό λάθος να αγοράσω αυτοκίνητο με πολλά κυβικά εκατοστά στην Ελλάδα.
Να αρνηθώ να πληρώσω το σήμα που θα μου έρθει και να ανοίξω ένα topic παρακινώντας όλους όσους βρέθηκαν στην ίδια θέση με εμένα να κάνουν το ίδιο; Τι λες;
-
δεν εχω κανενα προβλημα να πληρωνω διοδια αλλα σε δρομους που τα αξιζουν, τωρα αν αλλες περιοχες δεν εχουν δρομους της προκοπης:
α. ειναι ο κανονας και οχι η εξαιρεση. η εξαιρεση ειναι οι περιοχες που εχουν σωστους δρομους, στις οποιες δεν εχω κανενα προβλημα να πληρωσω
β. ουτε εγω εχω δρομο για τη δικη μου εβδομαδιαια μετακινηση (πατρα- κορινθος) παρ'ολο που την πληρωνω εδω και 200 χρονια. τουλαχιστον η κρητη που αναφερθηκε δεν εχει διοδια, δηλαδη στα ιδια σκατα κολυμπαμε απλως αυτοι δεν πληρωνουν. και οι αλλες περιοχες το ιδιο, και μαλιστα δεν εχουν ουτε τη μιση κινηση απ'τον πατρων-κορινθου, οποτε βολευονται καλυτερα με τους κωλοδρομους τους παρα εμεις με τους δικους μας
γ. ετσι δουλευει ο καπιταλισμος. οποιος εχει σημασια παιρνει τα λεφτα και τους δρομους (πχ αττικη οδος), οι υπολοιποι παιρνουν τον πουλο, tough luck. εξ ορισμου δε γινεται η αθηνα να εχει την ιδια προσοχη με το λασιθι.
τα περι συντηρησης και επεκτασης οδικου δικτυου σε αλλες περιοχες μεσω του αντιτιμου που εγω πληρωνω τα ακουω βερεσε. ας πανε πρωτα στο δρομο τον οποιο πληρωνω αμεσα και οταν φτιαχτει ας τα πηγαινουν και στην κωλοπετεινιτσα, no problem. ειναι σα να μην εχω να φαω και να μου ζητανε να δωσω για το κεντρο απορων, δεν παει ετσι φιλος πρωτα κοιτας τη δικη σου επιβιωση
και επειδη παντοτε υπαρχει η ερωτηση, αμα δεν πληρωνεις πως περιμενεις να φτιαχτει ο κορινθου πατρων;
εχοντας δει φιλους να τραυματιζονται πολυ ασχημα στον εν λογω δρομο, λεω οτι δεν περιμενω να φτιαχτει, περιμενα τοσα χρονια και εμεινα με το πουλι στο χερι. ας μεινει ως εχει, αρκει να φυγουν τα διοδια, εκτος αν γινει ανθρωπινος, τοτε ας τα διπλασιασουν κιολας για να πηγαινουν τα λεφτα και στην αλλη ακρη της χωρας. περιμενω μονο οι κινεζοι να αγορασουν τον οσε και να φτιαξουν κανα τρενο της προκοπης αθηνα-πατρα να ησυχασουμε. -
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Εγώ λοιπόν, προτιμώ να πληρώνεις και εσύ που χρησιμοποιείς και φθείρεις τον δρόμο, και εσύ που δημιουργείς κίνηση κάθε μέρα, και εσύ που δημιουργείς τα ατυχήματα και κοστίζεις στο κράτος εκατομμύρια €€ σε χαμένες εργατοώρες, παρά να αυξάνονται δυσανάλογα τα δικά μου τέλη κάθε χρόνο γιατί έκανα το τραγικό λάθος να αγοράσω αυτοκίνητο με πολλά κυβικά εκατοστά στην Ελλάδα.Να αρνηθώ να πληρώσω το σήμα που θα μου έρθει και να ανοίξω ένα topic παρακινώντας όλους όσους βρέθηκαν στην ίδια θέση με εμένα να κάνουν το ίδιο; Τι λες;
τωρα που πληρωνεις και ηλιθια και υπερβολικα τελη, αλλα και πανακριβα διοδια σε ημιτελεις δρομους εισαι ικανοποιημενος;
η μηπως θα σταματησεις να πληρωενις κατι απο τα 2;
οσο για το σημα, χιλιαδες δεν το πληρωσαν περυσι, δεν νομιζω να τους εκανε κανεις ελεγχο
αν δεν το πληρωσει κανεις το σημα, ισως το ξανασκεφτουν
-
Ο χρήστης papatzas έγραψε:
Εγώ λοιπόν, προτιμώ να πληρώνεις και εσύ που χρησιμοποιείς και φθείρεις τον δρόμο, και εσύ που δημιουργείς κίνηση κάθε μέρα, και εσύ που δημιουργείς τα ατυχήματα και κοστίζεις στο κράτος εκατομμύρια €€ σε χαμένες εργατοώρες, παρά να αυξάνονται δυσανάλογα τα δικά μου τέλη κάθε χρόνο γιατί έκανα το τραγικό λάθος να αγοράσω αυτοκίνητο με πολλά κυβικά εκατοστά στην Ελλάδα.
Να αρνηθώ να πληρώσω το σήμα που θα μου έρθει και να ανοίξω ένα topic παρακινώντας όλους όσους βρέθηκαν στην ίδια θέση με εμένα να κάνουν το ίδιο; Τι λες;
τωρα που πληρωνεις και ηλιθια και υπερβολικα τελη, αλλα και πανακριβα διοδια σε ημιτελεις δρομους εισαι ικανοποιημενος;
η μηπως θα σταματησεις να πληρωενις κατι απο τα 2;
οσο για το σημα, χιλιαδες δεν το πληρωσαν περυσι, δεν νομιζω να τους εκανε κανεις ελεγχο
αν δεν το πληρωσει κανεις το σημα, ισως το ξανασκεφτουν
Είμαι ικανοποιημένος στην Αττική Οδό. Είμαι Ικανοποιημένος στον ΠΑΘΕ μέχρι Λαμία που τον κάνω συχνά. Είμαι ικανοποιημένος στον Κορίνθου Τρίπολης. Εκεί τουλάχιστον βλέπω που πηγαίνουν τα χρήματα μου. Το χιλιάρικο από τα τέλη κυκλοφορίας που θα δώσω φέτος δεν βλέπω που πηγαίνει.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Εγώ λοιπόν, προτιμώ να πληρώνεις και εσύ που χρησιμοποιείς και φθείρεις τον δρόμο, και εσύ που δημιουργείς κίνηση κάθε μέρα, και εσύ που δημιουργείς τα ατυχήματα και κοστίζεις στο κράτος εκατομμύρια €€ σε χαμένες εργατοώρες, παρά να αυξάνονται δυσανάλογα τα δικά μου τέλη κάθε χρόνο γιατί έκανα το τραγικό λάθος να αγοράσω αυτοκίνητο με πολλά κυβικά εκατοστά στην Ελλάδα.
Να αρνηθώ να πληρώσω το σήμα που θα μου έρθει και να ανοίξω ένα topic παρακινώντας όλους όσους βρέθηκαν στην ίδια θέση με εμένα να κάνουν το ίδιο; Τι λες;
τωρα που πληρωνεις και ηλιθια και υπερβολικα τελη, αλλα και πανακριβα διοδια σε ημιτελεις δρομους εισαι ικανοποιημενος;
η μηπως θα σταματησεις να πληρωενις κατι απο τα 2;
οσο για το σημα, χιλιαδες δεν το πληρωσαν περυσι, δεν νομιζω να τους εκανε κανεις ελεγχο
αν δεν το πληρωσει κανεις το σημα, ισως το ξανασκεφτουν
Είμαι ικανοποιημένος στην Αττική Οδό. Είμαι Ικανοποιημένος στον ΠΑΘΕ μέχρι Λαμία που τον κάνω συχνά. Είμαι ικανοποιημένος στον Κορίνθου Τρίπολης. Εκεί τουλάχιστον βλέπω που πηγαίνουν τα χρήματα μου. Το χιλιάρικο από τα τέλη κυκλοφορίας που θα δώσω φέτος δεν βλέπω που πηγαίνει.
στις τσεπες διαφορων δημαρχων (εκει πανε τα τελη). για τους δρομους που αναφερεις, εισαι σιγουρος οτι τα τρελλα διοδια καθε 50 χιλ ,πανε στη συντηρηση και κατασκευη;
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
αφού οι φορολογούμενοι πλήρωσαν/πληρώνουν ΄τα έργα γιατί χρειάζονται τα διόδια και δει εντόνως αυξανόμενα?
φόροι+δάνεια+διόδια=μισοτελειωμένα έργα + απειλές για άγριες αυξήσεις.
πως σου φαίνεται σαν ισότητα, λογική?μα καλα? Δεν εχεις ακούσει ότι οι έλληνες φορολογούμενοι δεν τα πάνε καλα με την φορολογία?
Εφοσον είμαστε φοροφυγάδες το Κράτος στην κάνει γυριστη και δεν έχει ΠΔΕ και τελικά πληρώωεις για όλα.
Απλά τα πράγματα.
Ιδ. Νοσοκομείο, Ιδ. Σχολείο κλπ και σε λίγο θα πληρώνεις και ιδιώτη να μαζεύει τα σκουπίδια από την γειτονιά
Αν το Κράτος είχε έσοδα και λειτουργούσε σωστά θα είχες δρόμο με λιγότερα διόδια χωρίς να χρειάζεται να αφηνεις premium στον ιδιώτη.
Αν θέλουμε να φοροδιαφεύγουμε έχει και τίμημα που τώρα θα βγει στο προσκήνιο με την αδυναμάι επενδύσεων από το Κράτος.
Και εγω σου λέω ότι το Κράτος λεει τέλος τα διόδια τσάμπα... θα φύγουν οι διαχειριστές και μετά τι? Θα τα τρέξει το ελληνικό δημόσιο με τι λεφτά κύριοι?να σταματήσει να μου έρχεται ένα ετήσιο μπιλιετάκι με κόκκινο χρώμα, να σουτάρουμε όλους τους (τουλάχιστον κατά τα φαινόμενα) απολύτως άχρηστους εφοριακούς και μετά να γυρίσει σε φουλ ιδιωτικό.
έτσι ναι, γιατί αλλιώς να πληρώνω ΠΑΝΤΟΥ και να παίρνω αποτα 3 το καλύτερο δε λέει. -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ουτε ειναι και κομματοσκυλο οποιος βαρεθηκε να πληρωνει τοσα χρονια για δρομους που ποτε δεν φτιαχτηκανEπειδή απορείς σε ποιούς αναφέρομαι
'Η 'Αγωνιστική Συνεργασία' καταγγέλλει την τεράστια αυτή αύξηση της τιμής των διοδίων και καλούμε όλους τους φορείς και τις συλλογικότητες που θέλουν να αγωνιστούν ενάντια στα διόδια και την ιδιωτικοποίηση των δρόμων στη δεύτερη συμβολική απελευθέρωση των διοδίων που οργανώνουμε την Κυριακή 28 Νοεμβρίου στις 4 μ.μ. στα διόδια της Νεστάνης''
Νομίζω είναι προφανές .
τα περι συντηρησης και επεκτασης οδικου δικτυου σε αλλες περιοχες μεσω του αντιτιμου που εγω πληρωνω τα ακουω βερεσε. ας πανε πρωτα στο δρομο τον οποιο πληρωνω αμεσα και οταν φτιαχτει ας τα πηγαινουν και στην κωλοπετεινιτσα, no problem. ειναι σα να μην εχω να φαω και να μου ζητανε να δωσω για το κεντρο απορων, δεν παει ετσι φιλος πρωτα κοιτας τη δικη σου επιβιωση
Κάπως ανάλογα θα σκεφτούν και οι κάτοικοι του Αλιβερίου , της Μεγαλόπολης και της Πτολεμαίδας και θα σου κόψουν το ρεύμα .
Κάπως ανάλογα θα σκεφτούν οι περί τον Εύηνο και τον Μόρνο και θα σου κόψουν το νερό .Ολα γιά την πάρτη μας λοιπόν.
-
Τα χωριά περιξ του φράγματος του Ευήνου είχαν και αυτά ένα κέρδος από την υπόθεση. Θέσεις εργασίας και επίσης δρόμους που επιτέλους κατασκευάστηκαν για να μπορούν τα φορτηγά να πηγαίνουν στο εργοτάξιο. Πριν από αυτό... άστα. Η λέξη 'Γκράβαρα' σου λέει τίποτα?
-
Και οι πουτάνες έχουν οικονομικό όφελος , αλλά δεν παύουν να είναι πουτάνες .
-
Κατά πρώτον, μπορω και εγώ να κάνω μπουρδέλο το τοπικ, χωρίς να φέρω πουτάνες μάλιστα.
Κατά 2ον, ποιο είναι το πρόβλημα μ' αυτό δηλαδή? Οι πουτάνες δεν πάνε στον κρεοπώλη? Δεν ψωνίζουν ρούχα? Δεν πάνε σε καφετέριες?
Και συμπληρώνοντας το προηγούμενο σκεπτικό μου, μπορεί να έχουν καταστραφεί σε ένα μεγάλο βαθμό η Μεγαλόπολη και η Πτολεμαΐδα, θα σου έλεγα όμως που θα βρισκόντουσαν όλοι αν δεν υπήρχαν τα εργοστάσια. Ιδιαίτερα στη Μεγαλόπολη, η οποία -εδώ που τα λέμε- δεν βρίσκεται και σε κανένα ιδιαίτερα σημαντικό σημείο για να έχει άλλου είδους ανάπτυξη...
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Και οι πουτάνες έχουν οικονομικό όφελος , αλλά δεν παύουν να είναι πουτάνες .Η συλλογιστική σου είναι απλή:
Χωρίζεις την Ελλάδα σε περιοχές και λες: ο κάτοικος στο Αλιβέρη τρώει ρύπανση, άρα εσύ θα πληρώνεις το δρόμο στη Λαμία για να φτιάξουμε δρόμο στη Ρόδο. Τότε, αυτομάτως, εξαφανίζεται η χρέωση με τη χρήση και πηγαίνουμε σε άλλο μοντέλο που στην πράξη όμως, οδηγεί ξανά σε διαμοιραζόμενη χρέωση ανάλογα με τη χρήση.
Εξηγώ: ο κάτοικος στο Αλιβέρη ας μου κόψει το ρεύμα κι εγώ στην Αθήνα θα του κόψω το νοσοκομείο, το Υπουργείο και το Παν/μιο. Ρεύμα θα εισάγω, θα παράγω στη Σαλαμίνα (νομός Αττικής), στην Αίγινα που θα την γεμίσω φωτοβολταϊκά και από 1000 ανεμογενήτριες. Και όχι μόνο αυτό, αλλά τρόφιμα από Τουρκία και άλλα υλικά από Ε.Ε. Όταν ο κάτοικος στο Αλιβέρη θελήσει όμως γιατρό, θα τον χρεώσω 100000€ την επίσκεψη γιατί, ναι μεν πληρώνει φόρους, αλλά από την άλλη, κι εγώ πληρώνω βενζίνες για το μποτιλιάρισμα που μου προκαλεί, για το ασθενοφόρο που θα τον φέρει και τρώω και τη ρύπανση που προκαλεί, άσε που μου γεμίζει και την πόλη χωρίς να πληρώνει (δεν πληρώνει δημοτικά τέλη για τα πεζοδρόμια που περπατάει) κτλ. Εγώ, λοιπόν, πρέπει να πληρώνω περισσότερους φόρους από τον κάτοικο στο Αλιβέρη, αλλά από την άλλη και οι κάτοικοι τριγύρω να με πληρώνουν γιατί τόσα χρόνια είχα χωματερή στο Κερατσίνι και 2 νεκροταφεία. Παράλογα πράγματα που δεν τα περίμενα από εσένα.
Η συλλογιστική αυτή, το μόνο που προκαλεί, άθελά σου ελπίζω, είναι τοπικιστικές διαφορές μεταξύ των κατοίκων της χώρας. Αν την ακολουθήσουμε, άκρη δε θα βγει και ο μόνος που θα κερδίσει είναι οι υπάρχουσες δομές: πληρώνω 2-3 Υπουργούς, κάνω τις συμβάσεις όπως θέλω, στη συνέχεια τραβάω στα άκρα αυτές τις συμβάσεις και η επόμενη κυβέρνηση (πάλι πληρώνω 2-3 Υπουργούς) κρύβεται πίσω από την προηγούμενη, ενώ ούτε τα έργα γίνονται όπως πρέπει, ούτε σωστή τιμολόγηση θα υπάρξει και με λίγα λόγια, οι υπηρεσίες θα είναι ελλιπείς και δυσανάλογα ακριβές, ακριβώς όπως σήμερα.
Ευχαριστώ.
- Κάποτε, ένας συνάδελφός σας, με ρώτησε πώς πληρώνεις τους Υπουργούς. Τα πράγματα είναι απλά και το κάνετε 100% όλοι οι Μηχανικοί όταν κατασκευάζετε ένα έργο. Πχ πλακάκια 4000€ με ΦΠΑ, του λες να τα γράψει 2000 για να γλυτώσεις το ΦΠΑ και τα υπόλοιπα μαύρα. Ο Υπουργός, λοιπόν, δηλώνει 1 προεκλογική δαπάνη και έχει ξοδέψει 10, που φυσικά δεν έχουν βγει από την τσέπη του, αλλά από την τσέπη του επιχειρηματία που θέλει τη σύμβαση. Πώς αποδεικνύεται αυτό; Μα από εκλογικά γραφεία στο κέντρο των Αθηνών που δηλώνονται με ενοίκια που αντιστοιχούν σε διαμερίσματα στο Αιγάλεω. Να μην μιλήσουμε για εταιρείες ολόκληρες που ψηφίζουν συγκεκριμένα άτομα (είναι γνωστά τα περί Siemens και αμφιθεάτρων με υπαλλήλους που συμβουλεύονται να ψηφίσουν τον γνωστό σε όλους μας Υπουργό).
** Ξεπερνάω το σαθρό του επιχειρήματος, γι' αυτό απάντησα και τυπικά και όχι με . Απλά, να έχουμε υπόψη μας ότι τέτοιες τοπικιστικές φανφάρες, οδηγούν σε υδροκέφαλα κράτη που ενδιαφέρονται για Αττική και Μύκονο και έχουν αφήσει την υπόλοιπη Ελλάδα στο έλεος του Θεού, απλά για να παράγει ρεύμα, φρούτα, γάλα και χώρο διακοπών για τους Αθηναίους / Θεσσαλονικείς.
-
Και μιας και βρισκόμαστε, ας δούμε στην παρακάτω διεύθυνση:
http://www.aegeanmotorway.gr/eway/
Το μηχάνημα που χρησιμοποιείται, είναι ίδιο με της Α.Ο. Γιατί τα συστήματα δεν είναι συμβατά; Και άντε και το δεχόμαστε αυτό.
Γράφει:
Οι τιμές των διοδίων όταν γίνεται χρήση του eway δεν διαφοροποιούνται και η χρέωση παραμένει ίδια με τις λωρίδες με εισπράκτορα.
Γιατί; Γιατί το ίδιο ισχύει σε όλες τις Ε.Ο. πλην Α.Ο. και ακόμα και αν πάρουμε μηχανάκι δεν έχουμε εκπτώσεις; Για να πάρεις μηχανάκι, σημαίνει ότι θα κάνεις αρκετές διαδρομές μέσα στο έτος. Τους χαλάει να βάλουν 1€ τη διέλευση - στις υπάρχουσες δομές διοδίων - αν έχεις μηχανάκι; Τους χαλάει να έχουν κοινό σύστημα όλες οι εταιρείες; Πού βρίσκεται το πελατοκεντρικό σύστημα που υποτίθεται ότι έχουν και οι υπηρεσίες που προσφέρουν; Το κράτος, αν δεν είναι μιλημένο, τι είναι και κοιτάει από μακριά σαν θεατής;
Προφανώς, αν οι υποστηρικτές των διοδίων μιλάνε για επαναστάτες με σκοπιμότητα (κομματικά ενεργούμενα), φαντάζομαι ότι θα πουν απατεώνες τις εταιρείες που 3-4 χρόνια τώρα σφυρίζουν αδιάφορα στα παραπάνω που έγραψα και ακόμα χειρότερα για κράτος δοσιλόγων που τα κάνουν πλακάκια με τους επιχειρηματίες και δεν τους ενοχλούν όταν αυτοί παίζουν παιχνίδια στην πλάτη των πολιτών.
Ευχαριστώ.
-
Aντε πάλι από την αρχή .
Πρώτον εγώ είμαι μηχανικός του ιδιωτικού τομέα . Με τα δημόσια έργα δεν είχα , ούτε έχω καμμιά σχέση .Γιά το θέμα των διοδίων , όλα αυτά τα 'τοπικιστικά' επιχειρήματα τα έβαλα όπως έχω ήδη πεί αρκετές φορές , γιατί δεν μπορώ να ανεχθώ την λογική του άσπρου - μαύρου . Δηλαδή η άποψη καθόλου διόδια με βρίσκει κάθετα αντίθετο γιατί τότε αντί να πληρώνουν γιά τους δρόμους οι χρήστες , θα τους πληρώνουν όλοι οι φορολογούμενοι , που το θεωρώ ανήθικο .
Αντίθετα , θεωρώ ότι το σύστημα των διοδίων χρειάζεται διορθώσεις , κυρίως γιά τα μετωπικά διόδια και γιά το κόστος .
Αυτή όμως την λογική την αρνούνται οι τζαμπατζήδες .
Δεν θεωρώ ότι επειδή σε κάποιους έτυχε να έχουν αυτοκινητόδρομο , αυτοί πρέπει να μην ενδιαφέρονται γιά τους υπόλοιπους .
Οι υποδομές είναι προαπαιτούμενο της ανάπτυξης . Είδαμε ήδη τι ανάπτυξη έφερε η Εγνατία σε παρατημένες περιοχές . Και επιτέλους το δημόσιο συμφέρον είναι πάνω από το ατομικό .
Λένε οι τζαμπατζήδες ότι θα πληρώνουν μόνο στα δημόσια διόδια . Μα δεν υπάρχουν ιδιωτικά διόδια . Και τα άλλα δημόσια είναι , αφού τα μισά σχεδόν πάνε απαευθείας στο κράτος και τα άλλα μισά πάνε πάλι στο κράτος που έχει παραχωρήσει τους δρόμους στους ιδιώτες αφού δεν πληρώνει το κόστος κατασκευής . Είναι όπως όταν πίνουμε τον καφέ μας στην δημόσια πλατεία που έχει παραχωρήθεί έναντι αντιτίμου στην καφετέρια .Το σύστημα κατασκευής δρόμων με παραχώρηση , είναι υγιέστερο από την κατασκευή σαν δημόσιο έργο , αφού προυποθέτει την κατασκευή του από πραγματικές εταιρείες που έχουν πρόσβαση στον διεθνή τραπεζικό δανεισμό και όχι από εταιρείες φαντάσματα που γινόταν μέχρι τώρα , από χορηγούς των πολιτκών . Σίγουρα και το νέο σύστημα θέλει διορθώσεις , αλλά όχι κατάργηση , πράγμα που θα συμβεί , αν καταργηθούν τα διόδια , ενώ ούτε οι απαραίτητες υποδομές θα γίνουν .
Τελικά γιά να το ξεκαθαρίσουμε γιά άλλη μιά φορά .
Οι υποδομές είναι αναγκαίες παντού , σε όλη την χώρα γιατί αυτές φέρνουν την ανάπτυξη , αλλιώς η Ελλάδα μαραζώνει .
Ο χρήστης πληρώνει . Ο ρυπαίνων πληρώνει .
Το δημόσιο συμφέρον είναι πάνω από το ιδιωτικό . -
εγω παντως χθες που εκανα 2 φορες το Κορινθος Πατρα υπο βροχη, νιωθω μεγαλος πιλοτος που καταφερα και γυρισα ζωντανος.
ευχαριστω το Ελληνικο κρατος που ανεβαζει με τον τροπο του την αυτοεκτιμιση μου.
Αυξηση διοδίων (ξανά!)