Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αυξηση διοδίων (ξανά!)
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Αυξηση διοδίων (ξανά!)
    • 1
    • 2
    • 76
    • 77
    • 78
    • 79
    • 80
    • 102
    • 103
    • 78 / 103
    Περί αυτοκίνησης
    232
    2043
    7141
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spiros last edited by

      Ο χρήστης komis1 έγραψε:
      Για να πάω Αθήνα από Πάτρα (με Α.Ο.) γιατί να δίνω €9 έχοντας και το φόβο του χάρου;;;;;;;

      για να μη σε πουνε τζαμπατζη

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • 2
        224-v last edited by

        @tpapo
        ουτε και εσενα θα καταφερεικαποιος να σε πεισει περιμενε λοιπον τι θα πουν τα δικαστηρια..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tpapo last edited by

          Ο χρήστης 224.v έγραψε:
          @tpapo
          ουτε και εσενα θα καταφερεικαποιος να σε πεισει περιμενε λοιπον τι θα πουν τα δικαστηρια..

          αντε ντε γιατι δε παμε στα δικαστηρια ,αυτο επιδιωκω και εγω τοσο καιρο!, **μάλλον δεν εχουν δικηγορους οι εταιρίες **

          Υ.Γ μη βιαστεις να απαντησεις ,γνωρίζω πολύ καλά ( ΓΙΑ ΤΗ αθηνων -πατρων..κτλ κτλ) ,εννοώ γιατι δεν προχωρούν στις διαταγές πληρωμές οι εταιρείες για εμας που κινουμαστε 1 χρόνο κοντα στη ΠΑΘΕ χωρίς να πληρώνουμε ..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            pipinos1976 last edited by

            Ο χρήστης criuser έγραψε:
            Ετσι φημολογείται ότι οι κάτοικοι της Αιτωλοακαρνανίας (Εύηνος) , Φωκίδας (Μόρνος) , Αρκαδίας (Μεγαλόπολη) , Ευβοίας Αλιβέρι) , Δυτ. Μακεδονίας (Πτολεμαίδα) κλπ , οι οποίοι τροφοδοτούν με ρεύμα και νερό τους υδροκέφαλους και επιβαρύνονται από οπτική , φυσική κσι περιβαντολλογική μόλυνση , ζητούν να επιβαρυνθούν οι υδροκέφαλοι στους λογαριασμούς ρεύματος και νερού με βαρύ περιβαντολλογικό τέλος που θα πηγαίνει στην δημιουργία υποδομών στις πιό πάνω περιοχές .

            Αυτή η λογική είναι ακριβώς ανάλογη των τζαμπατζήδων των διοδίων . Ολα γιά την πάρτη μας .

            Πραγματική συζήτηση γιά το κόστος , τις θέσεις και τους τρόπους χρήσης των διοδίων , δεν γίνεται μιά και οι τζαμπατζήδες μαζί με τις λαικίζουσες φυλλάδες και κανάλια , έχουν εκτρέψει το θέμα στην λογική του άσπρου - μαύρου .

            Φαντάζομαι, ότι τα ίδια θα γίνουν και με τα νοσοκομεία, τα Παν/μια κτλ, έτσι δεν είναι;

            Αυτά που γράφεις, πέρα από τη χιουμοριστική πλευρά, δεν έχουν λογική. Είναι εντελώς ανόητο να κάνεις σύγκριση διαφόρων περιοχών και να βγάζεις αυτά τα συμπεράσματα. Μπορώ να σου πω χιλιάδες άλλα παραδείγματα:

            1. Οι κάτοικοι του Έβρου να πληρώνουν γιατί τα παιδιά τους φοιτούν στο Αριστοτέλειο και οι Θεσσαλονικείς γιατί πίνουν γάλα από τον Έβρο.
            2. Οι κάτοικοι της Ηπείρου να πληρώνουν γιατί κάνουν μπάνιο στις Κυκλάδες και οι Κυκλαδίτες γιατί τρώνε φέτα 'Ήπειρος'.
            3. Οι Θεσσαλοί να πληρώνουν επιπλέον φόρο γιατί τα ζώα τους - που τρέφουν τους υδροκέφαλους, που θα πληρώσουν παραπάνω - πέρδονται και αυξάνουν το CO2.
              κτλ κτλ
              ....

            Ό,τι και να γράψεις, λοιπόν, όσο χιουμοριστικό και αν είναι, δεν πρόκειται να παρακάμψει την πραγματικότητα που είναι απλή: πανάκριβα διόδια, υπερβολικά σε αριθμό, με αυθαίρετες αυξήσεις, με συμβάσεις που δεν τηρούνται και έργα που είτε δεν έχουν γίνει, είτε βρίσκονται αλλού, είτε δεν είναι ολοκληρωμένα, είτε είναι προβληματικά.

            Να τονίσω το γεγονός ότι: οι τρεις (3) κύριοι υπέρμαχοι του παρόντος συστήματος, είναι Πολ. Μηχανικοί (υποτίθεται δεν έχουν σχέση με τα έργα - υποψιάζομαι πως έχουν, αλλά δεν μπορώ και να το αποδείξω) που, αν και υποτίθεται έχουν γνώσεις τεχνολογίας, αγνοούν τις εξελίξεις της ηλεκτρονικής και ξαφνικά ξεχνούν και τα οικονομικά που λένε για εκπτώσεις, πακέτα προσφορών κτλ κτλ που έχω αναφέρει πολλές φορές.

            Έτσι, η βινιέτα είναι αδύνατον να εφαρμοστεί, η ηλεκτρονική χρέωση / Km δεν μπορεί να δουλέψει λόγω έλλειψης κατάλληλων τεχνολογιών, τα πακέτα προσφορών απλά δεν υπάρχουν και το μόνο που μένει είναι μετωπικά διόδια σε κατάλληλα σημεία με υψηλή χρέωση και πλευρικά, εκεί που μπορείς να παρακάμψεις τα μετωπικά.

            Φυσικά, τα δικαστήρια θα βγάλουν τη σωστή απόφαση, αφού οι κ.κ. Δικαστές είναι ανεξάρτητοι και δεν επηρεάζονται από πολιτικούς και οικονομικά συμφέροντα (βλ. Καλούσης κλπ δικαστικό κύκλωμα). Το έδειξαν άλλωστε πρόσφατα. Το μνημόνιο είναι Συνταγματικό, σύμφωνα με την εισηγήτρια του ΣτΕ, λόγω εκτάκτου ανάγκης. Φυσικά, οι αυξήσεις των διοδίων, θα βγουν το ίδιο νόμιμες, μιας και οι εταιρείες, έχουν φτιάξει τους παραδρόμους σύμφωνα με τις συμβάσεις που υπέγραψαν, οπότε ένας που δε θέλει διόδια, μπορεί να κινηθεί ασφαλώς από το παράπλευρο δίκτυο.

            Ποιον προσπαθείτε να δουλέψετε κύριοι;

            Ευχαριστώ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cpp last edited by

              Συμφωνώ με τον cruiser

              Πάντως και εγώ που δηλώνω κερδοσκόπος θεωρώ ότι ΝΑΙ πρέπει να ισχύει ένα ορθό τίμημα στα διόδια το οποίο θα καλύπτει ανα χλμ. το κόστος συντήρησης-κατασκευής και θα αφήνει ένα περιθώριο κέρδους για τον φορέα εκμετάλλευσης.

              Με τις μαγκές δεν πληρώνουμε κλπ διαφωνω κάθετα και imo θα τα πληρώσουν εντοκα μετά τα δικαστήρια όσοι τώρα αρνούνται. Βέβαια τι να πει κανεις? Eίναι μέρος της κλασικής φιλοσοφίας των Ελλήνων να μην πληρώνουν για τίποτα και μετά να γκρινιάζουν για παροχές.

              Πάντως εγώ κοπάνες και παρακάμψεις δεν κάνω. Όποιος θέλει να μην πληρώνει για να απολαμβάνει αυτοκινητόδρομο ας πάει δωρεάν από τον επαρχιακό.

              Στο Κόρινθος- Πάτρα με τα έργα έχουν μειωθεί τα Τροχαία

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • 2
                224-v last edited by

                Ναι αυτο το ελεγαν και στα παραθυρα εχθες οι εκπροσωποι της εταιριας... στο Mega.. που αλλου? θα εχει λεει 20+ χιλιομετρα τουννελ... και θα τελειωσει το 14...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  efthymis last edited by

                  cpp Θα μου δωσεις εσυ πισω τη μιση ωρα που εφαγα στην Πατρων κορινθου την κυριακη λογω **ατυχηματος ** εχοντας κανονικοτατα πληρωσει τα απαραδεκτα διοδια???

                  Δεν ειναι δρομος αυτος για να υπαρχουν διοδια μη λεμε ο,τι θελουμε!! Τα 'εργα' που λες ειναι το αυτονοητο για ενα δρομο με τετοια κυκλοφορια, αλοιμονο αν δεν εχουν αποσβεστει με τα κερδη του 1ου μηνα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • 2
                    224-v last edited by

                    Ο χρήστης efthymis έγραψε:
                    cpp Θα μου δωσεις εσυ πισω τη μιση ωρα που εφαγα στην Πατρων κορινθου την κυριακη λογω **ατυχηματος ** εχοντας κανονικοτατα πληρωσει τα απαραδεκτα διοδια???

                    Δεν ειναι δρομος αυτος για να υπαρχουν διοδια μη λεμε ο,τι θελουμε!! Τα 'εργα' που λες ειναι το αυτονοητο για ενα δρομο με τετοια κυκλοφορια, αλοιμονο αν δεν εχουν αποσβεστει με τα κερδη του 1ου μηνα

                    Ε!!! να ειμαστε σοβαροι....

                    Για την καθυστερηση κ.λ.π. Ο.Κ. αυτα που λες... αλλα για το κοστος εισαι φαουλ και δεν γινεται να το αναλυσουμε εδω μεσα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      pipinos1976 last edited by

                      Ο χρήστης cpp έγραψε:
                      Στο Κόρινθος- Πάτρα με τα έργα έχουν μειωθεί τα Τροχαία

                      Το εξηγείς καλύτερα; Υπάρχουν 2 ερμηνείες:

                      1. Λόγω έργων πηγαίνουμε σαν κότες ο ένας πίσω από τον άλλο = δεν έχουμε τροχαία ατυχήματα.

                      2. Λόγω των έργων, υπήρξε βελτίωση του δρόμου = δεν έχουμε ατυχήματα.

                      Αν και φαντάζομαι ότι εννοείς το 1ο (κάθε λογικός άνθρωπος αυτό καταλαβαίνει, μιας και τελειωμένα κομμάτια δεν υπάρχουν ακόμα), θα ήθελα να το εξηγήσεις ώστε να είμαι σίγουρος ότι το κατάλαβα σωστά.

                      Τη μείωση την καταγράφουν και οι στατιστικές πάντως. Μέσα στους 5 ασφαλείς δρόμους της Ελλάδος είναι η Κορίνθου - Πατρών. Μετά την Α.Ο. έχουμε Αντιρρίου - Ιωαννίνων, Εγνατία, Κορίνθου - Πατρών, Αθηνών - Θεσσαλονίκης. Βασικά, καλύτερα να μην φτιάξουμε νέους δρόμους γιατί, τα πράγματα δεν μπορεί να γίνουν πολύ καλύτερα από το σημερινό επίπεδο.

                      Ευχαριστώ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης efthymis έγραψε:
                        cpp Θα μου δωσεις εσυ πισω τη μιση ωρα που εφαγα στην Πατρων κορινθου την κυριακη λογω **ατυχηματος ** εχοντας κανονικοτατα πληρωσει τα απαραδεκτα διοδια???

                        Δεν ειναι δρομος αυτος για να υπαρχουν διοδια μη λεμε ο,τι θελουμε!! Τα 'εργα' που λες ειναι το αυτονοητο για ενα δρομο με τετοια κυκλοφορια, αλοιμονο αν δεν εχουν αποσβεστει με τα κερδη του 1ου μηνα

                        Και εσυ ειδες το ατυχημα με τα 3 αμαξια και την νταλικα που εμεινε?? Πηγες Αγρινιο??

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          efthymis last edited by

                          Ο χρήστης 224.v έγραψε:

                          Για την καθυστερηση κ.λ.π. Ο.Κ. αυτα που λες... αλλα για το κοστος εισαι φαουλ και δεν γινεται να το αναλυσουμε εδω μεσα...

                          Ενταξει υπερβολη ηταν, αν κ μιλαω αποκλειστικα για τις βελτιωσεις της υπαρχουσας οδου οχι για τον υπο κατασκευη αυτοκινητοδρομο τον οποιο πρεπει να αρχισουμε να πληρωνουμε αφου παραδοθει

                          Και εσυ ειδες το ατυχημα με τα 3 αμαξια και την νταλικα που εμεινε?? Πηγες Αγρινιο??

                          οχι μεχρι την Πατρα εφτασα για απονομη πτυχιου Εσυ πηγες στο χωριο ε?? Ωραιος!!

                          Το ατυχημα παλι καλα δεν το ειδα, το 'ενιωσα' ομως!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cpp last edited by

                            Μειώθηκαν τα ατυχήματα γιατι είναι μια λωρίδα ο δρόμος!

                            Επίσης αν το μετρήσεις χρονικά η καθυστέρηση λόγω έργων δεν ξεπερνά τα 5 - 7 λεπτά και ο ρυθμοί που κρατιούνται στα έργα είναι στα 90χλμ/ ώρα που είναι το όριο στον παλαιό δρόμο ανοικτό.

                            Όσοι κάθονται στα διόδια για διαπράγματευση ανοίξτε μου δεν πληρώνω κλπ χάνουν επιπλέον χρόνο.

                            Εγώ σε δρόμους με διόδια νιώθω μεγαλύτερη ασφάλεια γιατί ξέρω ότι κατά 99% υπάρχει ομάδα παρακουλούθησης που πχ θα βρει και θα τραβήξει ένα νεκρό σκυλί από τον δρόμο, θα ρίξει πριονίδι και θα σημάνει ένα κίνδυνο κλπ. Αυτά αξίζουν λεφτά

                            Στον Πατρών - Πύργου χωρίς διόδια και σκυλί μπορεί να βρεις το βράδυ νεκρό και τρακτερ χωρις φώτα και τοματόζουμο. Πρωτιμώ να πληρώνω και να ξέρω ότι είναι λιγότεροι οι κίνδυνοι.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tpapo last edited by

                              Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:

                              ....

                              Να τονίσω το γεγονός ότι: **οι τρεις (3) κύριοι υπέρμαχοι του παρόντος συστήματος, είναι Πολ. Μηχανικοί **(υποτίθεται δεν έχουν σχέση με τα έργα - υποψιάζομαι πως έχουν, αλλά δεν μπορώ και να το αποδείξω) που, αν και υποτίθεται έχουν γνώσεις τεχνολογίας, αγνοούν τις εξελίξεις της ηλεκτρονικής και ξαφνικά ξεχνούν και τα οικονομικά που λένε για εκπτώσεις, πακέτα προσφορών κτλ κτλ που έχω αναφέρει πολλές φορές.

                              ......

                              Ποιον προσπαθείτε να δουλέψετε κύριοι;

                              Ευχαριστώ.

                              **@pipinos1976
                              **
                              Ηταν και είναι φανερό ότι οι παραπάνω κυριοι ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΚΥΚΛΩΜΑ ΤΗΣ ΑΦΑΙΜΑΞΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ,το ανεφερα και εγω πιο πάνω ,ευχαριστώ πολύ που το ξεκαθαρισες ,αν και παλιός εδώ μέσα δεν γραφω συχνά για ευνόητους λόγους όπως καταλαβαινεις ,...και δεν γνωρίζω τα πρόσωπα ...τι και πώς ,αν και δεν θέλει πολύ να καταλάβεις ..

                              Προς ενημερωση των υγιών σκεπτόμενων πολιτών αυτής της χώρας , σημερα στα διόδια της Αγ.Τριάδας (Μώλος Λαμία) κατατεθηκε και μήνυση ( μάλλον ) εναντίον του προσωπικού - προισταμενου για παρακώλυση απο γνωστο νομικό της Λαμίας ,δειτε και το σχετικό video -καταγγελία http://www.youtube.com/watch?v=gUkWYKYT9o8&feature=player_embedded

                              Σημειώστε το εξής 10 κιλα ελιές = κόστος διοδίων πηγαινε -ελα ( 0,30 λεπτά /1 κιλό βρώσιμης ελιάς )

                              Ξερω ξέρω τι είναι τα 3 ευρώ για τους αποπάνω 'μηχανικούς', ή μήπως τι είναι η βρωσιμη ελιά ή το παρακάνω ;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spiros last edited by

                                Ο χρήστης cpp έγραψε:
                                Μειώθηκαν τα ατυχήματα γιατι είναι μια λωρίδα ο δρόμος!

                                Επίσης αν το μετρήσεις χρονικά η καθυστέρηση λόγω έργων δεν ξεπερνά τα 5 - 7 λεπτά και ο ρυθμοί που κρατιούνται στα έργα είναι στα 90χλμ/ ώρα που είναι το όριο στον παλαιό δρόμο ανοικτό.

                                μα καλα γιατι δε το ειχε σκεφτει κανενας;;;
                                να κανουμε ολους τους δρομους 1 λωριδα!!!
                                τωρα, αμα χρειαζεσαι 2 μερες για να πας Αθηνα - Θεσ/νικη ειναι λεπτομερεια , τουλαχιστον θα φθανεις ασφαλης και χωρις νευρα...

                                η καθυστερηση ειναι πανω απο 15' σε φυσιολογικη κινηση, αν οντως πεσεις σε κινηση ειναι χαλαρα πανω απο 1 ωρα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  infinity last edited by

                                  Ποιά είναι τα τσιράκια του Μπόμπολα;
                                  Πίσσα και πούπουλα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • xenos
                                    xenos last edited by

                                    Η αθηνών πατρών είναι σα να κάνεις μπάντζυ τζάμπινγκ, για τόση αδρεναλίνη μιλάμε. Αχάριστοι....

                                    Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Ο χρήστης cpp έγραψε:
                                      Μειώθηκαν τα ατυχήματα γιατι είναι μια λωρίδα ο δρόμος!

                                      Επίσης αν το μετρήσεις χρονικά η καθυστέρηση λόγω έργων δεν ξεπερνά τα 5 - 7 λεπτά και ο ρυθμοί που κρατιούνται στα έργα είναι στα 90χλμ/ ώρα που είναι το όριο στον παλαιό δρόμο ανοικτό.

                                      Όσοι κάθονται στα διόδια για διαπράγματευση ανοίξτε μου δεν πληρώνω κλπ χάνουν επιπλέον χρόνο.

                                      Εγώ σε δρόμους με διόδια νιώθω μεγαλύτερη ασφάλεια γιατί ξέρω ότι κατά 99% υπάρχει ομάδα παρακουλούθησης που πχ θα βρει και θα τραβήξει ένα νεκρό σκυλί από τον δρόμο, θα ρίξει πριονίδι και θα σημάνει ένα κίνδυνο κλπ. Αυτά αξίζουν λεφτά

                                      Στον Πατρών - Πύργου χωρίς διόδια και σκυλί μπορεί να βρεις το βράδυ νεκρό και τρακτερ χωρις φώτα και τοματόζουμο. Πρωτιμώ να πληρώνω και να ξέρω ότι είναι λιγότεροι οι κίνδυνοι.

                                      Συγγνωμη αλλα το προηγουμενο Σ/Κ που ανεβηκα Αγρινιο και σκοτωμενα σκυλια ειχε και γατες στην ΕΟ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        christos-dimou last edited by

                                        Ο χρήστης tpapo έγραψε:

                                        ....

                                        Να τονίσω το γεγονός ότι: **οι τρεις (3) κύριοι υπέρμαχοι του παρόντος συστήματος, είναι Πολ. Μηχανικοί **(υποτίθεται δεν έχουν σχέση με τα έργα - υποψιάζομαι πως έχουν, αλλά δεν μπορώ και να το αποδείξω) που, αν και υποτίθεται έχουν γνώσεις τεχνολογίας, αγνοούν τις εξελίξεις της ηλεκτρονικής και ξαφνικά ξεχνούν και τα οικονομικά που λένε για εκπτώσεις, πακέτα προσφορών κτλ κτλ που έχω αναφέρει πολλές φορές.

                                        ......

                                        Ποιον προσπαθείτε να δουλέψετε κύριοι;

                                        Ευχαριστώ.

                                        **@pipinos1976
                                        **
                                        Ηταν και είναι φανερό ότι οι παραπάνω κυριοι ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΚΥΚΛΩΜΑ ΤΗΣ ΑΦΑΙΜΑΞΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ,το ανεφερα και εγω πιο πάνω ,ευχαριστώ πολύ που το ξεκαθαρισες ,αν και παλιός εδώ μέσα δεν γραφω συχνά για ευνόητους λόγους όπως καταλαβαινεις ,...και δεν γνωρίζω τα πρόσωπα ...τι και πώς ,αν και δεν θέλει πολύ να καταλάβεις ..

                                        Προς ενημερωση των υγιών σκεπτόμενων πολιτών αυτής της χώρας , σημερα στα διόδια της Αγ.Τριάδας (Μώλος Λαμία) κατατεθηκε και μήνυση ( μάλλον ) εναντίον του προσωπικού - προισταμενου για παρακώλυση απο γνωστο νομικό της Λαμίας ,δειτε και το σχετικό video -καταγγελία http://www.youtube.com/watch?v=gUkWYKYT9o8&feature=player_embedded

                                        Σημειώστε το εξής 10 κιλα ελιές = κόστος διοδίων πηγαινε -ελα ( 0,30 λεπτά /1 κιλό βρώσιμης ελιάς )

                                        Ξερω ξέρω τι είναι τα 3 ευρώ για τους αποπάνω 'μηχανικούς', ή μήπως τι είναι η βρωσιμη ελιά ή το παρακάνω ;

                                        Προς mods

                                        Καθώς είμαι προφανώς ένας από τους τρεις μηχανικούς που είμαι υπέρμαχος κατά τα λεγόμενα των εδώ κυρίων των διοδίων και όπως δηλώνει ευθαρσώς ο κύριος εδώ έχω σχέση με το κύκλωμα 'αφαίμαξης' θα παρακαλούσα όπως μου διαβιβάσετε τα στοιχεία του χρήστη tpapo καθώς έχω κάθε έννομο συμφέρον να προστατεύσω τόσο την υπόληψη μου όσο και το δικαίωμα μου να έχω άποψη διαφορετική από την άποψη κάποιου άλλου.

                                        Από εδώ και πέρα θα μιλήσουν οι δικηγόροι.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          komis1 last edited by

                                          Ο χρήστης cpp έγραψε:
                                          Μειώθηκαν τα ατυχήματα γιατι είναι μια λωρίδα ο δρόμος!

                                          Επίσης αν το μετρήσεις χρονικά η καθυστέρηση λόγω έργων δεν ξεπερνά τα 5 - 7 λεπτά και ο ρυθμοί που κρατιούνται στα έργα είναι στα 90χλμ/ ώρα που είναι το όριο στον παλαιό δρόμο ανοικτό.

                                          Όσοι κάθονται στα διόδια για διαπράγματευση ανοίξτε μου δεν πληρώνω κλπ χάνουν επιπλέον χρόνο.

                                          Εγώ σε δρόμους με διόδια νιώθω μεγαλύτερη ασφάλεια γιατί ξέρω ότι κατά 99% υπάρχει ομάδα παρακουλούθησης που πχ θα βρει και θα τραβήξει ένα νεκρό σκυλί από τον δρόμο, θα ρίξει πριονίδι και θα σημάνει ένα κίνδυνο κλπ. Αυτά αξίζουν λεφτά

                                          Στον Πατρών - Πύργου χωρίς διόδια και σκυλί μπορεί να βρεις το βράδυ νεκρό και τρακτερ χωρις φώτα και τοματόζουμο. Πρωτιμώ να πληρώνω και να ξέρω ότι είναι λιγότεροι οι κίνδυνοι.

                                          Φίλε cpp η νοοτροπία το μη χείρον βέλτιστον είναι εξαιρετικά επικίνδυνη και μας έχει οδηγήσει εκεί που φτάσαμε.

                                          Αυτό με τα νεκρά ζώα το προσπερνώ τελείως, πιο επικίνδυνα είναι τα ζωντανά ζώα σε όλες τις εθνικές, ειδικά τα σαραβαλιασμένα χρέπια με τους κρεμάμενους προφυλακτήρες δίχως φώτα, καθώς και αυτά που μπαστακώνονται στη μεσαία λωρίδα με 70, αλλά η αστυνομία που έπρεπε να τα μαζεύει, αγρόν αγοράζει... Σε κανένα ελληνικό δρόμο δεν πρέπει να αισθάνεσαι ασφάλεια γιατί οι μεγαλύτεροι κάφροι οδηγικά στην Ευρώπη είμαστε εμείς και στο λέω εκ πείρας.

                                          Όσο για το άλλο θέμα, αν είναι να πληρώνει κανείς για να πηγαίνει με το όριο 90 τότε γιατί να πληρώνει; Τα διόδια ήταν και είναι παράνομα, υπάρχει ευρωπαϊκή νομοθεσία σαφέστατη που ορίζει ότι δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν διόδια σε δρόμους που δεν πληρούν συγκεκριμένες προδιαγραφές.

                                          Ακόμα κι αν δεχόταν κανείς το επιχείρημα ότι υπάρχει ομάδα που φροντίζει κάπως το δρόμο, το βρίσκει κανείς δίκαιο ο χρήστης της Πατρών-Κορίνθου να πληρώνει €3 και να λαμβάνει χειρότερες υπηρεσίες από αυτές που λαμβάνει ο χρήστης της Αθηνών-Κορίνθου με το ίδιο ποσό, και ακόμα χειρότερα, χειρότερες υπηρεσίες και από το χρήστη της Πατρών-Πύργου που σε ίδιου επιπέδου δρόμο, μην πω και καλύτερο μιας και στερείται έργων (πολύ σωστά) ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ;;;;

                                          Νομίζω ότι κανείς δεν θα είχε πρόβλημα να πληρώσει ΑΝ το σύστημα ήταν δίκαιο (δηλαδή χρέωση κατά την έξοδο και ανάλογη με τη διανυθείσα απόσταση, καλή ποιότητα δρόμου, σωστή συντήρηση, επαρκές παράπλευρο δίκτυο). Βλέπε π.χ. Αττική Οδό. Πόσοι είναι οι τζαμπατζήδες; Μηδέν; Γιατί; Επειδή προσφέρεται όντως μια καλή υπηρεσία (προαιρετική κιόλας); Αν υπήρχαν οι σωστές υποδομές τότε ο μη-πληρώνων θα ήταν όντως κατάπτυστος τζαμπατζής αλλά δεν υπάρχουν, οπότε κι από εμάς δεν βλέπω γιατί πρέπει να συμμορφωθεί κανείς σε ηλίθιους και άδικους νόμους (ΔΕΝ αναφέρομαι σε καλά κομμάτια όπως π.χ. Κόρινθος-Αθήνα ή Α.Ο.). Ο καθένας κατά συνείδηση και δεν δίνω άδικο σε κανέναν, ούτε σε όποιον πληρώνει για τους λόγους του, αλλά ούτε και σε όποιον δεν πληρώνει.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            infinity last edited by

                                            Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:

                                            Προς mods

                                            Καθώς είμαι προφανώς ένας από τους τρεις μηχανικούς που είμαι υπέρμαχος κατά τα λεγόμενα των εδώ κυρίων των διοδίων και όπως δηλώνει ευθαρσώς ο κύριος εδώ έχω σχέση με το κύκλωμα 'αφαίμαξης' θα παρακαλούσα όπως μου διαβιβάσετε τα στοιχεία του χρήστη tpapo καθώς έχω κάθε έννομο συμφέρον να προστατεύσω τόσο την υπόληψη μου όσο και το δικαίωμα μου να έχω άποψη διαφορετική από την άποψη κάποιου άλλου.

                                            Από εδώ και πέρα θα μιλήσουν οι δικηγόροι.

                                            Άλλωστε για ένα κούτελο ζούμε!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 76
                                            • 77
                                            • 78
                                            • 79
                                            • 80
                                            • 102
                                            • 103
                                            • 78 / 103
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr