-
-
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
Απ´ ό,τί κατάλαβα, το 0-40 εξατμίζεται-καίγεται περισσότερο στις υψηλές στροφές επειδή έχει υψηλότερο NOACK?
Εκεί καταλήγουμε; Μήπως η διαφορά είναι ελάχιστη; Ποιο θα διαλέγατε;Σόρρυ για τις ερωτήσεις... Γνωρίζω ελάχιστα περί ιξώδους σε χαμηλή κ υψηλή θερμοκρασία με βάση το σύστημα πχ 5w-30. Τις υπόλοιπες παραμέτρους κτλ περί noack δεν τις γνωρίζω... Για αυτό ρωτώ.
Οχι δεν καίγεται περισσότερο γιατί δεν ξέρουμε τον δείκτη NOACK (η Castrol δεν τον δημοσιεύει). Ομως εγώ εννοούσα το αντίθετο, ότι ίσως το 0-40 έχει καλύτερο NOACK επειδή είναι group IV άρα καίγεται δυσκολότερα από το 5-30 που είναι (?) group III. Τέλος πάντων, μικρή σημασία έχει αυτό. Αφού σε ενδιαφέρει το στροφάρισμα, ο δείκτης HTHS είναι υψίστης σημασίας και εκεί είναι που τα δύο λιπαντικά ισοδυναμούν.
-
Ο χρήστης mariost έγραψε:
Απ´ ό,τί κατάλαβα, το 0-40 εξατμίζεται-καίγεται περισσότερο στις υψηλές στροφές επειδή έχει υψηλότερο NOACK?
Εκεί καταλήγουμε; Μήπως η διαφορά είναι ελάχιστη; Ποιο θα διαλέγατε;Σόρρυ για τις ερωτήσεις... Γνωρίζω ελάχιστα περί ιξώδους σε χαμηλή κ υψηλή θερμοκρασία με βάση το σύστημα πχ 5w-30. Τις υπόλοιπες παραμέτρους κτλ περί noack δεν τις γνωρίζω... Για αυτό ρωτώ.
Οχι δεν καίγεται περισσότερο γιατί δεν ξέρουμε τον δείκτη NOACK (η Castrol δεν τον δημοσιεύει). Ομως εγώ εννοούσα το αντίθετο, ότι ίσως το 0-40 έχει καλύτερο NOACK επειδή είναι group IV άρα καίγεται δυσκολότερα από το 5-30 που είναι (?) group III. Τέλος πάντων, μικρή σημασία έχει αυτό. Αφού σε ενδιαφέρει το στροφάρισμα, ο δείκτης HTHS είναι υψίστης σημασίας και εκεί είναι που τα δύο λιπαντικά ισοδυναμούν.
σε ευχαριστώ πολύ μάριε
-
Πέρασα χθες από το κατάστημα-αποθήκη με τα λάδια κ συζήτησα μαζί του περί λιπαντικών.
Για όσους ενδιαφέρονται οι τιμές είναι πολύ καλές.
Castrol edge 5w-30 κ castrol sport 0w-40 κοστίζουν 11-12€/λίτρο σε μονόλιτρες συσκευασίες.
Aral supertronic 0w-40 σε μονόλιτρη συσκευασία 8,33€/λίτρο.Η ερώτηση είναι η εξής:
Πηγαίνοντας ήμουν αποφασισμένος για castrol. Πριν 3 μήνες η aral έβαλε μερικά πρόσθετα στο supertronic 0w-40 κ έχει πλέον την οδηγία longlife 4.
Προσωπικά είμαι πολύ ευχαριστημένος με την aral σε άλλα αυτοκίνητα. Μάριε κ όνυχα, ποια είναι η γνώμη σας για το supertronic 0w-40 ; Σε σχέση με το castrol sport 0w-40?Η τιμή δε με ενδιαφέρει τόσο, η ποιότητα κυρίως.
-
Με μια μικρή επιφύλαξη, το Aral supertronic 0w-40, Castrol edge sport 0w-40 και BP Visco 7000 0w-40 είναι ακριβώς τα ίδια λιπαντικά. Καλύπτουν ακριβώς τις ίδιες προδιαγραφές και έχουν τα ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά. Εξάλλου η Aral και CAstrol ανήκουν στον όμιλο της BP.
-
Ο χρήστης mariost έγραψε:
Με μια μικρή επιφύλαξη, το Aral supertronic 0w-40, Castrol edge sport 0w-40 και BP Visco 7000 0w-40 είναι ακριβώς τα ίδια λιπαντικά. Καλύπτουν ακριβώς τις ίδιες προδιαγραφές και έχουν τα ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά. Εξάλλου η Aral και CAstrol ανήκουν στον όμιλο της BP.Σε ευχαριστώ πολύ Μάριε
Οπότε θα το δοκιμάσω... -
Παρέλαβα την ανάλυση του Blackstone για τα Total 9000 5-40 τα οποία άλλαξα πρόσφατα στα 10κ. Το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό και από δευτέρα θα το σκανάρω και θα το ανεβάσω
-
αναμένουμε .... τα total, τα έχουν πάει πολύ καλά σε παρόμοιες αναλύσεις !!! Από εβδομμάδα, στέλνω και τα δικά μου για ανάλυση
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Παρέλαβα την ανάλυση του Blackstone για τα Total 9000 5-40 τα οποία άλλαξα πρόσφατα στα 10κ. Το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό και από δευτέρα θα το σκανάρω και θα το ανεβάσωΔε στελνουν τα αποτελεσματα με email?
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Παρέλαβα την ανάλυση του Blackstone για τα Total 9000 5-40 τα οποία άλλαξα πρόσφατα στα 10κ. Το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό και από δευτέρα θα το σκανάρω και θα το ανεβάσωαναμένουμε .... τα total, τα έχουν πάει πολύ καλά σε παρόμοιες αναλύσεις !!! Από εβδομμάδα, στέλνω και τα δικά μου για ανάλυση
Ποσο στοιχιζει και πια ειναι η διαδικασια για να τα στειλεις ? Τι συμπερασματα βγαινουν απο αυτες τις μετρήσεις ?
Το ξερω οτι εχει ξαναειπωθεί αλλα μου ειναι αδυνατον να το βρω !
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Παρέλαβα την ανάλυση του Blackstone για τα Total 9000 5-40 τα οποία άλλαξα πρόσφατα στα 10κ. Το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό και από δευτέρα θα το σκανάρω και θα το ανεβάσω
Δε στελνουν τα αποτελεσματα με email?
εμένα και με μαιλ μου τα έστελναν.
η τελευταία ανάλυση που έχω
Uploaded with ImageShack.us
@Drunkard, δες εδώ
http://www.blackstone-labs.com/standard-analysis.php
και εδώ
http://www.bobistheoilguy.com/forums/ub ... p?ubb=cfrm
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Παρέλαβα την ανάλυση του Blackstone για τα Total 9000 5-40 τα οποία άλλαξα πρόσφατα στα 10κ. Το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό και από δευτέρα θα το σκανάρω και θα το ανεβάσωΑνυπομονω και εγω να δω τα αποτελεσματα. Θελω να δω τι προσθετα εχουν και σε τι ποσοτητες.
-
Να και η ανάλυση -
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Ολα αυτά κινέζικα μου φαίνονται.....ποτέ δεν ασχολήθηκα με τα λάδια.Μου βάζουν πάντα ότι λέει ο κατασκευαστής.Δεν ασχολούμαι.Εχω αυτοκίνητο που έχω τα λάδια πάνω από 2 χρόνια (10.000 χλμ).Ο υπεύθυνος μηχανικός μου είπε κράτα τα ακόμα.Θα τα αλλάξω την άνοιξη....Θεμιτό αν και δεν βλέπω λόγο να ποστάρεις ή να διαβάζεις αυτή την ενότητα αν δεν ασχολείσαι αλλά οκ ο καθένας περνάει τον χρόνο του όπως νομίζει καλύτερα
-
Good for you then
-
Οντως πολυ καλα αποτελεσματα. Το flashpoint γιατι ειναι SHORT ? Λαθος της BS ή υπερβολικα χαμηλο ?
Επισης ποσο χρονικο διαστημα τα ειχες τα λαδια στον κινητηρα και τι χρηση εκανες εκεινο τον καιρο (χρηση σε εθνικη ή σε πολη, σκισιμο ή χαλαρη οδηγηση κτλ κτλ) ?
-
Είναι short γιατί δεν υπήρχε αρκετό λάδι για να κάνουν τον έλεγχο. Τα λάδια τα είχα 1 χρόνο και ένα μήνα περίπου. Κίνηση βασικά Εθνική με αρκετό σκίσιμο, λίγο επαρχιακό και λίγο πόλη αλλά όχι για μικρές αποστάσεις. Συνήθως η μετακίνηση ήταν της τάξης των 30 με 35 λεπτών ενώ πολλές φορές κινήθηκε και σε έντονα μποτιλιαρισμένους δρόμους στο Παρίσι. Προφίλ θερμοκρασιών σαφώς χαμηλότερο απο τα Ελληνικά δεδομένα και φυσικά και αρκετά λιγότερη σκόνη στον δρόμο.
-
Αρα οι συνθηκες χρησης δεν μπορουν να χαρακτηριστουν ιδανικες. Πολυ καλο και το TBN. Ρωτησα γιατι θελω και εγω να αλλαξω λαδια στα 10.000χλμ αλλα οι δικες μου συνθηκες χρησης ειναι 90% πολη με αρκετη κινηση, πολυ σκισιμο και το 30% των διαδρομων μου ειναι λιγοτερο απο 15 λεπτα...
Ισως τα 10.000χλμ να ειναι οριακα για μενα. Θα μου πεις μονο μια αναλυση θα δειξει...
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Ολα αυτά κινέζικα μου φαίνονται.....ποτέ δεν ασχολήθηκα με τα λάδια.Μου βάζουν πάντα ότι λέει ο κατασκευαστής.Δεν ασχολούμαι.Εχω αυτοκίνητο που έχω τα λάδια πάνω από 2 χρόνια (10.000 χλμ).Ο υπεύθυνος μηχανικός μου είπε κράτα τα ακόμα.Θα τα αλλάξω την άνοιξη....o AEHaas προτείνει να αλλάζουμε τα λάδια μας πριν πιάσουν τα χοντρά κρύα και όχι πριν πιάσουν οι ζέστες.
http://ferrarichat.com/forum/faq.php?faq=haas_articlesΕξαρτάται από την χρήση που κάνεις, αν είναι αρκετές οι κρύες εκκινήσεις σου και μικρές οι διαδρομές σου, πιστεύω πως θέλουν αλλαγή επειδή θα έχουν χάσει τις ιδιότητες τους και θα έχουν 'παχύνει'.
Αν έχεις διάθεση για διάβασμα δεν και το λινκ που δίνει ο mousatos εδώ viewtopic.php?f=6&t=6779&start=75
-
ρε παιδιά η πατέντα με την σύριγγα και το σωληνάκι για να τραβήξεις τα λάδια δεν μου έπαιξε διότι το σωληνάκι βάζοντάς το βρίσκει στα μηχανικά μέρη και δεν μπορεί να φτάσει στο σημείο που λιμνάζει το λιπαντικό.
μήπως κάνω καμια μια χοντρή κοτσάνα?
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]