-
Ο χρήστης lpgnik έγραψε:
Μ' αρεσεις, ως mod με απειλείς πως τι θα με διώξεις; χαχαχα ε και;
τσιφλίκι το κάνατε και εδώ; Αν δε σου αρέσει που μιλάω ελεύθερα μπορείς να φύγεις φίλτατε (και αυτό είναι υποτιμητικό ξέρεις),
όσο για το τρελαίνεσαι κοίτα να γίνεις επαγγελματίας και τότε μιλάμε.... until then... δεν!
(δεν είδα κανέναν επαγγελματία να διαφωνεί μαζί μου, μόνο εσένα.... φίλτατε)
Άμα γουστάρεις και την πας τη φάση σβήσε με..... απλά θα φανεί ξεκάθαρα πως τα τσιφλίκια ζουν και βασιλεύουν στην Ελλαδίτσα μας....
Όσον αφορά για το τι θυσιάζω, θα το μάθεις μόνο άμα γίνεις ποτέ πελάτης μου... πράγμα αδύνατο γιατί όπως ΔΕΝ έχεις καταλάβει εγώ δεν κάνω άγρα πελατών εδώ, έχω αρκετούς.-Ναι, αν ψαρεύεις πελατεία θα φύγεις.
Αν δεν σου αρέσει ο τρόπος που λειτουργούμε εδώ (λόγος-αντίλογος), σου υπέδειξα πως μπορείς να φύγεις μόνος σου. Αλλιώς, όσο κάθεσαι στην παρέα μας θα υπάρχει και κριτική στα λεγόμενά σου.
Απλό δεν είναι;
Για την ταμπακιέρα πάλι τίποτα φυσικά.
-
Έχεις χαβά, παρέα σας;
Την αγοράσατε;
Για την ταμπακιέρα είπαμε, άμα είσαι πολύ καλό παιδί, και μεταναστεύσεις ίσως και να..... γιατί τα στοιχεία μου είναι απόρρητα και θα πρέπει να με βρεις κατά τύχη... δοκίμασε χαρτορίχτρα!
Όσον αφορά τα λεγόμενα μου ο μόνος που έχει θέμα με αυτά είσαι εσύ....φαίνεται πως δε σου αρέσει που μιλάω, αλλά τι να κάνω..... θα με ανεχτείς θες δε θες, κατά τα άλλα ένα κόλλημα με την μπάλλα το έχεις, ελπίζω να σου περάσει, μαζί με τα θεματάκια εξουσίας που παίζουν.-
Φιλακια στα αυτάκια γλυκουλη! -
2 συγκεκριμένα θέματα:
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Αν έχει πρόβλημα ο κινητήρας σου και με τη λίγο μεγαλύτερη θερμοκρασία που θα δουλέψει, γιατί με το αέριο θα δουλέψει σε υψηλότερη θερμοκρασία το εμφανίσει γιατί να το πληρώσω εγώ?
Αν ΕΣΥ δεν ξέρεις αν ο κινητήρας έχει πρόβλημα, τότε ποιός ξέρει; Ο καημένος που θέλει να γλυτώσει δέκα φράγκα για να τα χώσει στα ιδιαίτερα των παιδιών του ή εσύ που υποτίθεται πως σου έρχεται εμπιστευόμενός σε; Δεν ξέρεις αν θα έχει πρόβλημα και δέχεσαι να κάνεις την εγκατάσταση παίρνοντας τα λεφτά του άλλου;
Ακόμα απάντηση για το τι θυσιάζεις στον προγραμματισμό και έχεις ελάχιστα αυξημένη κατανάλωση σε σχέση με τα εργοστασιακά bifuel δεν έχουμε πάρει.
Θα μας πεις;
ΥΓ: το γεγονός ότι άλλοι δεν σε ρωτάνε μπορεί να σημαίνει χίλια δυό πράγματα, πχ μπορεί να μην γνωρίζουν, όπως παραδείγματος χάριν εσύς δεν γνωρίζεις αν ένα μοτέρ έχει πρόβλημα με τις θερμοκρασίες όταν εσύ του βάλεις σύστημα υγραερίου.
ΥΓ: τα άλλα χαρωπά τα προσπερνάω.
-
Ο χρήστης lpgnik έγραψε:
Όσον αφορά για το τι θυσιάζω, θα το μάθεις μόνο άμα γίνεις ποτέ πελάτης μου...
-
πως μπορουμε να ξερουμε αν το υγραεριο που βαζουμε εχει το σωστο μειγμα?
εχω παρατηρηση οτι πριν να ξεκινισει η αντλια να βαζει αεριο (οταν βαζει ειναι 10βαρ)
η πιεση ειναι απο 1-3 βαρ.
οταν το μειγμα ειναι σωστο ποσα βαρ πρεπει να λεει το μανομετρο?
Η¨΄ δεν μπορουμε να ξερουμε με κανενα τροπο? -
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Αν έχει πρόβλημα ο κινητήρας σου και με τη λίγο μεγαλύτερη θερμοκρασία που θα δουλέψει, γιατί με το αέριο θα δουλέψει σε υψηλότερη θερμοκρασία το εμφανίσει γιατί να το πληρώσω εγώ?
όταν έρχομαι και σου λέω θέλω να βάλω υγραέριο στο αμάξι μου, έρχομαι σε σένα που υποτίθεται ότι ξέρεις ποιά αμάξια μπορούν να βάλουν υγραέριο, και αναλαμβάνεις την ευθύνη της εγκατάστασης, ή μου λές ότι ξέρεις φίλε, δεν έχω ιδέα αν ο κινητήρας σου παίρνει υγραέριο, γουστάρεις να ρισκάρεις και να πάρεις τα πιστόνια στο χέρι μετά απο κανα χρόνο?
Λες κάτι παρόμοιο στους πελάτες σου?Στο συγκεκριμένο θέμα, θα'θελα να μάθω την απάντηση. Υπήρξα για 5 χρόνια ελεύθερος επαγγελματίας, αλλά δεν ξέρω αν έκλεισα το μαγαζί λόγω κρίσης ή λόγω τιμιότητας μέχρι βλακείας. Γι'αυτό και μ'ενδιαφέρει η απάντηση. Χωρίς ειρώνίες, χωρίς εμπάθεια. Αν δεν απαντηθεί, no offence..
-
Πολλοί 'επαγγελματίες' πλάκωσαν στο φόρουμ τελευταία
Ένα καιρό είχαμε αυτούς που πουλάγανε τα μπλε χαπάκια με το κιλό, τώρα πλάκωσαν αυτοί με τα μπλε γκαζάκια.
Επαγγελματίες του κώλου -
Άντε για να τελειώνει το θέμα.....
Μπορώ να γνωρίζω μέχρι ενός σημείου (όσο μου επιτρέπουν τα διαγνωστικά), όμως δεν είναι δικό μου θέμα η κατάσταση του μοτέρ, συχνά έρχονται οχήματα με πρόβλημα που ενώ τους το λες πως είναι πιθανό να πάθουν ζημιά σου λένε βάλτο. Ο χρόνος που απαιτείται για έναν ενδελεχή έλεγχο υπερβαίνει τις υποχρεώσεις μου έναντι του υποψήφιου πελάτη.
Αλλά ακόμα και τότε, πιθανές βλάβες που προκαλούνται (βλέπε βαλβίδες) επί το πλείστον είναι γνωστές και πάντα ενημερώνουμε τον πελάτη ότι θα τοποθετηθεί και λιπαντήρας για τη δική του προστασία. Επειδή όμως δεν γεμίζω εγώ τον λιπαντήρα, δεν είναι δυνατό να τον εξασφαλίσω ούτε και για αυτό ότι δεν θα πάθει ζημιά.
Αν δε σε κάλυψα λυπάμαι αλλά δεν είμαι κατά συνέπεια ο τεχνικός που θα απευθυνθείς για τη δική σου εγκατάσταση.Υ.Γ.
Μην τα προσπερνάς χαρωπά, δε θέλω χαρές, αν έχεις κάτι να πεις πες το.
Όπως είπες, λόγος αντίλογος -
Μια ιστορία για το θέμα με ευτυχώς αίσιο τέλος.
Πριν κάνα 6μηνο, έστησα σε ένα micra από το στόλο μιας σχολής οδηγών και φυσικά έβαλα και λιπαντήρα. Περίπου ένα μήνα μετά το αυτοκίνητο ήρθε σε κακά χάλια. Όπως έλεγε ο πελάτης άλλαξε μπαταρία και από τη άλλη μέρα δεν ανέβαζε πάνω από 2500 στροφές με τπτ. Πράγματι έτσι ήταν.
Από την εξάτμιση έβγαζε μαυρίλα, καμμένα λάδια και το μοτέρ δούλευε σαν καβουρντιστήρι. Επί 4 ώρες δεν βρίσκαμε τίποτα μέχρι που τυχαία είδα την ένδειξη του λιπαντήρα. Τυχαία; από βλακεία; κάποιος είχε πειράξει το ρυθμιστή και είχε πνίξει τον κινητήρα στο λάδι. Ευτυχώς ήταν κάτι μικρό και απλό. Μπορείτε να φανταστείτε πόσα τέτοια και χειρότερα συναντάμε στη δουλειά μας;
Καλό βράδυ -
Ο χρήστης thlanaras έγραψε:
πως μπορουμε να ξερουμε αν το υγραεριο που βαζουμε εχει το σωστο μειγμα?
εχω παρατηρηση οτι πριν να ξεκινισει η αντλια να βαζει αεριο (οταν βαζει ειναι 10βαρ)
η πιεση ειναι απο 1-3 βαρ.
οταν το μειγμα ειναι σωστο ποσα βαρ πρεπει να λεει το μανομετρο?
Η¨΄ δεν μπορουμε να ξερουμε με κανενα τροπο?δεν μπορούμε πριν βάλουμε, μετά απλά φαίνεται στην απόδοση.!
-
Ο χρήστης Dodger έγραψε:
Αν έχει πρόβλημα ο κινητήρας σου και με τη λίγο μεγαλύτερη θερμοκρασία που θα δουλέψει, γιατί με το αέριο θα δουλέψει σε υψηλότερη θερμοκρασία το εμφανίσει γιατί να το πληρώσω εγώ?
όταν έρχομαι και σου λέω θέλω να βάλω υγραέριο στο αμάξι μου, έρχομαι σε σένα που υποτίθεται ότι ξέρεις ποιά αμάξια μπορούν να βάλουν υγραέριο, και αναλαμβάνεις την ευθύνη της εγκατάστασης, ή μου λές ότι ξέρεις φίλε, δεν έχω ιδέα αν ο κινητήρας σου παίρνει υγραέριο, γουστάρεις να ρισκάρεις και να πάρεις τα πιστόνια στο χέρι μετά απο κανα χρόνο?
Λες κάτι παρόμοιο στους πελάτες σου?Στο συγκεκριμένο θέμα, θα'θελα να μάθω την απάντηση. Υπήρξα για 5 χρόνια ελεύθερος επαγγελματίας, αλλά δεν ξέρω αν έκλεισα το μαγαζί λόγω κρίσης ή λόγω τιμιότητας μέχρι βλακείας. Γι'αυτό και μ'ενδιαφέρει η απάντηση. Χωρίς ειρώνίες, χωρίς εμπάθεια. Αν δεν απαντηθεί, no offence..
Νομίζω ότι απάντησα και σε αυτό πλέον.-
-
Για να συνεχίσουμε στα τεχνικά θέματα, και αφού ακούστηκε το ζήτημα της θερμοκρασίας, όταν είμαι Εθνική ο θερμοστάτης είναι μόνιμα στους 60 βαθμούς. Με βενζίνη είναι σταθερά, άσχετα από την οδήγησή μου, στους 90. Τώρα με το υγραέριο ανεβαίνει μέχρι τους 90 μόνο εντός πολής και με πολλή κίνηση. Σε καμία περίπτωση δεν έχω ένδειξη θερμοκρασίας υψηλότερη από ότι με την βενζίνη. Το αντίθετο... Στην Εθνική οδηγώ με 120 και 3500 στροφές σε Seat Leon 1.6 μοντέλο 2005 (το προηγούμενο).
Επειδή διαθέτω λιπαντήρα, πουλάει κάποιος λιανικά Lubeflash στην Ελλάδα; Δυστυχώς ο εγκαταστάτης μου το χρεώνει 25 ευρώ τα 500ml ο αθεόφοβος (εννοείται ότι δεν αγοράζω από αυτόν!!!). Έχω βρει από Γερμανία σε καλή τιμή (έχει και Βουλγαρία αλλά το site είναι στα Βουλγαρικά αποκλειστικά και δεν το 'χω), αλλά αν κάποιος το έχει στην Ελλάδα σε λογική τιμή να τον στηρίξουμε!
-
Ο χρήστης tgi έγραψε:
Ίσως η πιο φθηνή τιμή να είναι πλέον στην οδό Μαρκόνι στον Ελαιώνα στο Αιγάλεω. Σύμφωνα με το gasprice η τιμή πριν 2 μέρες ήταν 0,69...
Είναι πολύ καλός!!!
και φτηνός αλλά και καλό υγραέριο (με καλή πρόσμιξη υγραερίου - προπανίου)
έβαλα δύο φορές και η κατανάλωση μου έπεσε από 13,5 lt/100 Km στα 12,5 lt/100Km!
Τον προτείνω ανεπιφύλακτα!!!Πριν από αυτον έβαζα στην Μεταμόρφωση αλλα αυτός το πήγε 0.72 και το καύσιμο του μου έφτανε τα 14 - 14,5 lt/100Km!
Σκεφτεστε τίποτα για την τιμή του lpg; Τι μπορούμε να κάνουμε; Οι πρατηριούχοι (το έχουν βγάλει τα μάτια )που λέμε!!!!!....
Αν εχεί καμιά ιδέα κανείς ας μας το γράψει.Πρέπει όλοι μαζί να αξιώσουμε καλύτερη τιμή στο γκάζι! Μας έχουν πρίξει με αυτά που λένε για ελεύθερη αγορά εδώ μάλλον μιλάμε για ελεύθερη κλεψιά. Ακούει κανείς; Υπάρχει ελεγκτικός μηχανισμός σ'αυτή την Μπανανία που μας έτυχε να ζούμε; Μήπως βρισκόμαστε σε πλήρη αδιέξοδο και δεν το έχουμε καταλάβει;Μαλλον το καταλάβαμε αλλα δεν γίνεται τίποτα. -
Ο χρήστης konos έγραψε:
Για να συνεχίσουμε στα τεχνικά θέματα, και αφού ακούστηκε το ζήτημα της θερμοκρασίας, όταν είμαι Εθνική ο θερμοστάτης είναι μόνιμα στους 60 βαθμούς. Με βενζίνη είναι σταθερά, άσχετα από την οδήγησή μου, στους 90. Τώρα με το υγραέριο ανεβαίνει μέχρι τους 90 μόνο εντός πολής και με πολλή κίνηση. Σε καμία περίπτωση δεν έχω ένδειξη θερμοκρασίας υψηλότερη από ότι με την βενζίνη. Το αντίθετο... Στην Εθνική οδηγώ με 120 και 3500 στροφές σε Seat Leon 1.6 μοντέλο 2005 (το προηγούμενο).Επειδή διαθέτω λιπαντήρα, πουλάει κάποιος λιανικά Lubeflash στην Ελλάδα; Δυστυχώς ο εγκαταστάτης μου το χρεώνει 25 ευρώ τα 500ml ο αθεόφοβος (εννοείται ότι δεν αγοράζω από αυτόν!!!). Έχω βρει από Γερμανία σε καλή τιμή (έχει και Βουλγαρία αλλά το site είναι στα Βουλγαρικά αποκλειστικά και δεν το 'χω), αλλά αν κάποιος το έχει στην Ελλάδα σε λογική τιμή να τον στηρίξουμε!
Δεν είναι πολύ καλό βέβαια να κάνεις πορεία με 60 βαθμούς. Είσαι σίγουρος πως στο κάνει μόνο στο υγραέριο;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Για να συνεχίσουμε στα τεχνικά θέματα, και αφού ακούστηκε το ζήτημα της θερμοκρασίας, όταν είμαι Εθνική ο θερμοστάτης είναι μόνιμα στους 60 βαθμούς. Με βενζίνη είναι σταθερά, άσχετα από την οδήγησή μου, στους 90. Τώρα με το υγραέριο ανεβαίνει μέχρι τους 90 μόνο εντός πολής και με πολλή κίνηση. Σε καμία περίπτωση δεν έχω ένδειξη θερμοκρασίας υψηλότερη από ότι με την βενζίνη. Το αντίθετο... Στην Εθνική οδηγώ με 120 και 3500 στροφές σε Seat Leon 1.6 μοντέλο 2005 (το προηγούμενο).
Επειδή διαθέτω λιπαντήρα, πουλάει κάποιος λιανικά Lubeflash στην Ελλάδα; Δυστυχώς ο εγκαταστάτης μου το χρεώνει 25 ευρώ τα 500ml ο αθεόφοβος (εννοείται ότι δεν αγοράζω από αυτόν!!!). Έχω βρει από Γερμανία σε καλή τιμή (έχει και Βουλγαρία αλλά το site είναι στα Βουλγαρικά αποκλειστικά και δεν το 'χω), αλλά αν κάποιος το έχει στην Ελλάδα σε λογική τιμή να τον στηρίξουμε!
Δεν είναι πολύ καλό βέβαια να κάνεις πορεία με 60 βαθμούς. Είσαι σίγουρος πως στο κάνει μόνο στο υγραέριο;
είναι σίγουρα σωστή η στάθμη του paraflu στο ψυγείο σου;
-
Ο χρήστης lpgnik έγραψε:
Για να συνεχίσουμε στα τεχνικά θέματα, και αφού ακούστηκε το ζήτημα της θερμοκρασίας, όταν είμαι Εθνική ο θερμοστάτης είναι μόνιμα στους 60 βαθμούς. Με βενζίνη είναι σταθερά, άσχετα από την οδήγησή μου, στους 90. Τώρα με το υγραέριο ανεβαίνει μέχρι τους 90 μόνο εντός πολής και με πολλή κίνηση. Σε καμία περίπτωση δεν έχω ένδειξη θερμοκρασίας υψηλότερη από ότι με την βενζίνη. Το αντίθετο... Στην Εθνική οδηγώ με 120 και 3500 στροφές σε Seat Leon 1.6 μοντέλο 2005 (το προηγούμενο).
Επειδή διαθέτω λιπαντήρα, πουλάει κάποιος λιανικά Lubeflash στην Ελλάδα; Δυστυχώς ο εγκαταστάτης μου το χρεώνει 25 ευρώ τα 500ml ο αθεόφοβος (εννοείται ότι δεν αγοράζω από αυτόν!!!). Έχω βρει από Γερμανία σε καλή τιμή (έχει και Βουλγαρία αλλά το site είναι στα Βουλγαρικά αποκλειστικά και δεν το 'χω), αλλά αν κάποιος το έχει στην Ελλάδα σε λογική τιμή να τον στηρίξουμε!
Δεν είναι πολύ καλό βέβαια να κάνεις πορεία με 60 βαθμούς. Είσαι σίγουρος πως στο κάνει μόνο στο υγραέριο;
είναι σίγουρα σωστή η στάθμη του paraflu στο ψυγείο σου;
Αλήθεια, πρόσεξε το αυτό...
Το είχα και εγώ το πρόβλημα και είδα ότι μου είχε τελειώσει το υγρό στο ψυγείο!!!!
να τσεκάρεις συχνά την στάθμη του paraflu!!! -
Προς ενημέρωση. Σήμερα το πρωί, Θεσσαλονίκη αεροδρόμιο στο αετζίαν, τιμή υγραερίου 0,789 !!
Έψαξα βρήκα γείτονα με ίδιο δρομολόγιο, παμε μαζί στη δουλειά και έριξα την καθημερινή κατανάλωσή μου σχεδόν στο 50%.
Ρωτώ τον κύριο βενζινά. Ποιός έχασε και ποιός κέρδισε;
Όσο για τους κυρίους εγκαταστάτες εδω μέσα θα προτιμούσα περισσότερη ειλικρίνεια (ότι τίποτα δεν είναι στάνταρτ και σαφής εγγύηση ΔΕΝ υπάρχει - μιλάμε άλλωστε για μια πατέντα στο αυτοκίνητο) παρά ανόητους-ειρωνικούς χαρακτηρισμούς σε όσους εκφράζουν τις αμφιβολίες τους και τους προβληματισμούς τους για μια τέτοια μετατροπή.
Υ.Γ. αν κάποιο μέλος εδώ έχει την καλοσύνη ας μου στείλει ΠΜ με πληροφορίες για εγκαταστάτες στη Βουλγαρία. Ευχαριστώ.
-
Lpgnik, σε ευχαριστουμε για τις γνωσεις που μας δινεις αν και με λιγο πολεμοχαρο χαρακτηρα. :-))
Αν εχεις την καλοσυνη (που την εχεις!) εχω ενα ψιλοπροωληματακι με το κιτ μου.
Συγκεκριμενα, το αυτοκινητο οταν παει με βενΖινη δεν σβηνει ποτε στο ρελαντι μετα απο ελεγχο ολοκληρης εβδομαδας.
Αν τωρα λειτουργει με το υγραεριο ( βαζω παντα απο ιδιο πρατηριο) γινεται ανα 2-3 το εξης:
Οταν ξεκιναω ολα καλα. Στην κινηση επανω ολα καλα. Οταν καποιες φορες παω να πλησιασω στο φαναρι, σταματωντας σχεδον τελειως, εκει που παω να βγαλω την ταχυτητα στο νεκρο και ενω ακομα το αυτοκινητο ρολαρει με 2-3 χλμ/ωρα ΕΚΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΑΠΟΤΟΜΟ ΒΥΘΙΣΜΑ ΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΒΗΝΕΙ Ή ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΟ ΞΑΝΑΒΡΙΣΚΕΙ ΚΑΙ ΜΕΝΕΙ ΑΝΑΜΜΕΝΗ Η ΜΗΧΑΝΗ.
Αυτο μπορει να το κανει τυχαια μπορει ανα 2-3 μερες περιπου και μονο 1-2 φορες την ιδια μερα. Πολλες μερες ομως και καθολου.
Το προβλημα ειναι οτι το παιρνει η γυναικα με το παιδι και φοβαμαι μην της σβησει καπου και τα χασει.
Να αναφερω οτι μετα απο δυο ρυθμισεις στον εγκαταστατη με παρεπεμψε ατην αντιπροσωπεια για καθαρισμο της πεταλουδας του αερα το οποιο και εκανα. Στο καπακι μου εκανε νεα ρυθμιση λεγοντας οτι τωρα ο εγκεφαλος του κιτ δειχνει οτι ζητουσε λιγο παραπανω υγραεριο. Το αυτοκινητο παει ομορφα. Σβηνει πολυ λιγοτερο συχνα αλλα εχθες παλι εσβησε σε ενα φαναρι σταματωντας ποτε ομως οταν ειναι στο ρελαντι σταματημενο αλλα παντα μολις παω να σταματησω και το βαζω στο νεκρο!!!
Ερωτηματα: μηπως θελει και αλλο καυσιμο και αν ναι που θα φτασει αυτο; Μηπως εται θα σπαταλαω παρα πολυ υγραεριο γιατι με τις τελευταιες ρυθμισεις ηδη το αυτοκινητο πεταει.
Μηπως εχουν προβλημα τα μπεκ; Σε ολες ομως τις στροφες δεν παρατηρω Απωλεια ισχυος πουθενα.
Μηπως τα μπουζι να θελουν αλλαγη. Θα γινει σερβις τον φεβρουαριο και ειναι ηδη 4 ετων;
Αν μου απαντησεις θα σε ευγνωμονω γιατι ειμαι λιγο χαμενος.
Ευχαριστω εκ των προτερων!
ΠΑΙΔΙΑ, επειδη ο Lpgniκ μαλλον δεν ειδε το ποστ μου ή δεν μπορει να απαντησει, αν γνωριζει καποιος κατι σχετικο με αυτο.
Και παλι συγνωμμη για το διπλο ποσταρισμα.
-
Ο χρήστης lpgnik έγραψε:
η απάντησή μου ήταν σαφής φίλτατε , ελληνικά γράφω! Η λάθος ρύθμιση είναι μέρος της εγκατάστασης, κατά συνέπεια καλύπτεται οποιαδήποτε βλάβη παρουσιαστεί εξαιτίας αυτής. Είναι άτοπο να προσπαθείς να με βγάλεις λάθος, δοκίμασε απλά να είσαι θετικός.
με συγχωρείς, αλλά ως οδηγός, τί ακριβώς μπορεί να κάνω εγώ λάθος στη χρήση υγραερίου που να σε οδηγήσει να μου κάνεις έκπτωση εγγύησης?
Έχει κάποιες ειδικές οδηγίες χρήσης που πρέπει να τηρώ αν βάλω υγραέριο?
Πχ, απαγορεύεται να πηγαίνω πάνω απο κάποια ταχύτητα?Και πως ακριβώς θα το αποδείξεις αυτό?
απαγορεύεται να πηγαίνεις πάνω από 2.000 χλμ την ώρα.
Αν όμως το αέριο που θα βάλεις έχει μάπα μείγμα πράγμα συνηθισμένο στη Ελλάδα και αυτό σου κάνει ζημιά γιατί να την πληρώσω εγώ? Αν έχει πρόβλημα ο κινητήρας σου και με τη λίγο μεγαλύτερη θερμοκρασία που θα δουλέψει, γιατί με το αέριο θα δουλέψει σε υψηλότερη θερμοκρασία το εμφανίσει γιατί να το πληρώσω εγώ? Πολλά άλλα τέτοια γιατί μπορώ να σου αναφέρω. Έτσι λοιπόν, επειδή εσύ είσαι ένας (ο κάθε πελάτης είναι ένας) και δεν έχεις να χάσεις τίποτα από το να μου πεις ψέματα και να με φεσώσεις τη ζημιά σου χωρίς να φταίω, ενώ εγώ έχω όλους εσάς και εσάς και εσάς, πρέπει να είμαι σωστός γιατί αύριο απλά θα κλείσω αν έχετε προβλήματα, και αν όταν υπάρξει πρόβλημα δεν είμαι κοντά σας, σωστός απέναντι στο πρόβλημα.
Όσον αφορά την απόδειξη, ρώτα στην αντιπροσωπεία σου, θα σου πουν πως όλα μπορούν να διαβαστούν.ερχεται ο ταδε ....... και σου λεει: σου εφερα το καινουγιο μου αυτοκινητο...μολις το εστρωσα...εχει 1490χμ...συνοδευεται απο 3 ΄η 6 χρόνια εγγύηση.....
συμφωνα με τα παραπανω σου λεγομενα απο την στιγμη που μιλαμε για ολοκαινουγιο αυτοκινητο χωρις χμ δεν τειθεται θεμα παλαιοτητας και φθορας....
**ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥ ΠΑΡΕΧΕΙς ΕΓΓΥΗΣΗ ΙΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΤΆΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΜΟΤΕΡ **(σε ορισμενες περιπτωσεις φτανει και ξεπερανει τα 15κ ενα καινουργιο μοτερ) -
Ο χρήστης lpgnik έγραψε:
Μ' αρεσεις, ως mod με απειλείς πως τι θα με διώξεις; χαχαχα ε και;
τσιφλίκι το κάνατε και εδώ; Αν δε σου αρέσει που μιλάω ελεύθερα μπορείς να φύγεις φίλτατε (και αυτό είναι υποτιμητικό ξέρεις),
όσο για το τρελαίνεσαι κοίτα να γίνεις επαγγελματίας και τότε μιλάμε.... until then... δεν!
(δεν είδα κανέναν επαγγελματία να διαφωνεί μαζί μου, μόνο εσένα.... φίλτατε)
Άμα γουστάρεις και την πας τη φάση σβήσε με..... απλά θα φανεί ξεκάθαρα πως τα τσιφλίκια ζουν και βασιλεύουν στην Ελλαδίτσα μας....
Όσον αφορά για το τι θυσιάζω, θα το μάθεις μόνο άμα γίνεις ποτέ πελάτης μου... πράγμα αδύνατο γιατί όπως ΔΕΝ έχεις καταλάβει εγώ δεν κάνω άγρα πελατών εδώ, έχω αρκετούς.-= whatever
Υγραεριοκίνηση!