Ο χρήστης DIMITRIOSA έγραψε:
Λοιπον φιλε beles9 , εδω μεσα διαβαζουμε και γραφουμε για να βγει κατι καλο για ολους μας , ο καθενας μας κρινει και αξιολογει διαφορετικα , Εγω για παραδειγμα εχω βαλει λαδιερα ενω εσυ εισαι δυσπιστος , δεκτον , αλλα για το συστημα που εχεις το zavolli σιγουρα σου εχουν πει οτι δεν χρειαζεται λαδιερα διοτι ψεκαζει βενζινη σε τακτα χρονικα διαστηματα, εχω φιλους που εχουν το ιδιο συστημα και μου παραπονιουνται για αυξημενη καταναλωση βενζινης (ρυθμιζεται να ψεκαζει πολυ η λιγο) . Οποτε ας παρουν το λογο οι εγκαταστατες και οι τεχνικοι να μας πουν τη γνωμη τους, οσον αφορα για το κοστος εχω δινω λιγοτερα για το ψυκτικο λαδι απο οτι εσυ για την παραπανω βενζινη. Το κυριοτερο εγω πιστευω οτι ειναι αποτελεσματικο και βοηθαει.
Φίλε Γίωργο,
δεν θέλω να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου ούτε να έρθω σε αντιπαράθεση με κανέναν. Απλά θα σου πω τη δική μου γνώμη για τις λαδιέρες και ας μην είμαι ειδικός:
- Όσον αφορά το σύστημα zavoli που έχω και εγώ, δεν έχω παρατηρήσει καμία ιδιαίτερη κατανάλωση βενζίνης πέρα από αυτή που έρχεται με την πορεία με βενζίνη από το ξεκίνημα μέχρι να περάσει αυτόματα σε υγραέριο. Επίσης μου είναι αδύνατο να υπολογίσω τη βενζίνη που καταναλώνεται ΜΟΝΟ για τον ψεκασμό όσο κινείται με υγραέριο, οπότε το 'δίνω λιγότερα ή περισσότερα για λιπάντικο ή βενζίνη' για μένα δεν μπορεί να λεχθεί με σιγουριά
- Προσωπικά θα πειστώ για λαδιέρα μόνον όταν δω στατιστικά (και όταν λέμε στατιστικά μιλώ για 1000+ περιπτώσεις) χρήσης αυτοκινήτων με μετατροπή lpg (και μάλιστα θα ήθελα να τα δω από τον ίδιο εγκαταστάτη, ο νοών νοείτο) και προβλημάτων στις βαλβίδες μετά από πχ 50-100.000 χιλιόμετρα. Έχω διαβάσει και γω όλες τις σελίδες και πέρα από μία περίπτωση που θυμάμαι και ίσως και κανα 2 που δεν θυμάμαι, δεν έχω δει κάποιον από εμάς να λέει πως έμεινε με τις βαλβίδες στο χέρι. Ο γνωστός του γνωστού είναι συνήθως. Αλλά και πάλι, το τι λέμε εδώ μέσα δεν φιλτράρεται ούτε μπορεί να διασταυρωθεί. Εφόσον λοιπόν στατιστικές δεν υπάρχουν, μπορεί ο καθένας να έχει τη γνώμη του. Εγώ επέλεξα να μην βάλω λαδιέρα, εσύ να βάλεις, όλα καλά. Μία φορά την άλλαξα την κυλινδροκεφαλή και δεν ήταν το υγραέριο αλλά η γάτα του γείτονα, οπότε τα λεφτά της λαδιέρας τα έφαγα σε αεροβόλο (αστειεύομαι στο τελευταίο).
- Σε 1-2 χρόνια που θεωρητικά θα χρειαστούν για να πάθουμε ζημιά στις βαλβίδες μας εμείς οι αλάδωτοι θα έχουμε όλοι πεθάνει από το άγχος για την τιμή του υγραερίου. Θα ήθελα πολύ να συμμετάσχω σε οποιαδήποτε κίνηση σχετικά με αυτό το θέμα. Δημιουργία συλλόγου καταναλωτών υγραερίου θα είναι αυτή? Τηλεφωνικές απλές ενοχλήσεις σε υπουργεία / ενώσεις καταναλωτών? Μία συγκέντρωση μελών του φόρουμ και συζήτηση? Δεν ξέρω, αλλά στην Ελλάδα που ζούμε ή οργανωνόμαστε ή οργωνόμαστε σαν το στάρι...
Φιλικά και χωρίς καμία διάθεση αντιπαράθεσηςΥ.Γ. Περί της αύξησης της τιμής στα πρατήρια,παραθέτω...:
http://www.gasprice.gr/main/gforum_topi ... 291&catid=[/url]ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ
ΠΑΡΟΤΙ ΝΕΟΣ ΣΤΟ CLUB ΛΟΓΩ ΠΡΟΣΦΑΤΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ ΣΤΟ ΙΧ ΜΟΥ ΕΧΩ 20ΕΤΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΜΠΟΡΙΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΜΟΥ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗΣ...
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΑΥΞΗΣΗΣ ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ ΤΟΥ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΤΑ ΕΞΗΣ..
.
- ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ 100% ΠΡΟΠΑΝΙΟ ΟΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝΕΦΕΡΕ..ΕΙΝΑΙ AUTOGAS
(ΜΙΓΜΑ ΒΟΥΑΝΙΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΝΙΟΥ) ΚΑΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΕΤΑΙ ΣΕ 'ΕΙΔΙΚΕΣ' ΔΕΞΑΜΕΝΕΣ ΣΤΑ ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΑ ....
2)** ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΙ ΔΙΕΘΝΩΣ ΚΑΤΑΡΧΗΝ http://www.platts.com/AboutPlattsHome (.ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ) ΚΑΙ ΤΟ REGION ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΤΟ WEST MEDITERRANEAN...KAI ΚΑΤΑ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΟΤΙΜΙΑ ΕΥΡΩ / ΔΟΛΛΑΡΙΟΥ ΔΙΟΤΙ ,ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ, ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΣΕ ΔΟΛΛΑΡΙΑ ΕΝΩ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΣΕ ΕΥΡΩ... **
ΟΝΤΩΣ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ (ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΕΩΝ ΤΗΣ ΠΑΓΩΜΕΝΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ....) ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ ΚΑΙ ΔΗ ΤΟ LPG (LIQUID PETROLEUM GAS) ΑΛΛΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΞΕΦΥΓΑΝ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΟΙ ΤΙΜΕΣ...
ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΝ ΤΙΣ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ (ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ) ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΚΡΑΤΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΑΓΟΡΑΣ ΤΟΥ ΒΑΡΕΛΙΟΥ (ΑΡΓΟΥ ΔΗΛ CRUDE OIL) ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ ΤΟ ΛΙΤΡΟ 0,60 ΜΕ 0,65 ΕΥΡΩ MAXIMUM ΚΑΙ ΕΔΩ ΟΣΟ ΘΕΛΟΥΝ....ΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ,** ΜΗΠΩΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΕΠΕΤΡΕΨΕ ΤΟ ΟΛΙΓΟΠΩΛΕΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΓΚΡΙΣΕΙΣ ΕΞΑΓΟΡΑΣ ΤΗΣ ΒP ΑΠΟ ΤΑ ΕΛΠΕ (ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΔΥΙΛΙΣΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΛΑΤΣΗ) ΚΑΙ ΤΗΣ SHELL ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΜΟΤΟΡΟΙΛ (ΤΟΥ ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ ) ΟΠΟΥ ΤΑ ΔΥΟ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΔΥΙΛΙΣΤΗΡΙΑ ΚΑΘΟΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ 100% ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ (ΑΝ ΕΞΑΙΡΕΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΕΙΣΑΓΩΓΕΣ..) ΑΝΕΒΑΖΟΥΝ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΠΕΡΑΝ ΤΩΝ PLATTS???ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΧΕΙ???ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ?? ΜΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΝΑ ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΠΡΑΤΟΥΝ ΑΥΞΗΜΕΝΟ ΦΠΑ.....**
ΩΣ ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΒΛΕΠΩ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΑΣ ,ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΦΘΗΝΟΤΕΡΟΥ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΜΑΖΙΚΑ ΩΣ ΜΕΛΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΜΑΣ ΣΤΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ (ΩΣ ΣΥΛΛΟΓΟΙ)...
AΥΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ....
Εδω φίλε συμβαινει το εξωφρενικό: η Ευρώπη να έχει τρελό κρύο και παγωνια -20 C με τιμή lpg ανα λίτρο 65-72 λεπτα, και στη Ελλάδα με θερμοκρασία 16 C 80 ή και 90 λεπτά ανά λίτρο. Άρα για ποια μεγαλύτερη ζήτηση και κολοκύθια τύμπανα μας παραμυθιάζουν......
Το κακό με την Ελάδα είναι ότι κάθε μέρα έχουμε 1000 λόγους για να πάθουμε εγκεφαλικο!!!!! Υπάρχει Κράτος;;;;.......