-
Τώρα μιλάς σοβαρά;
Επειδή κάποιοι το κάνουν το θεωρείς αποδεκτή πρακτική; Η φράση 'κρατάω αποστάσεις ασφαλείας' σου λέει τίποτα;
-
Bρε Λάππα, την ώρα που περνάει ο άλλος τα διόδια έχει 20-30 χαω, στην κίνηση του Κηφησού με πιο πολλά πας και είσαι το ίδιο κοντά με τον άλλον.
-
Ειναι πολυ μειωμενες οι πιθανοτητες να χτυπησουν απο οτι εντος πολης αφενος λογω της μικρης ταχυτητας και αφετερου λογω επιταχυνσης. Στο 99% των περιπτωσεων δεν υπαρχει κατι που να σε κανει να φρεναρεις στα 1-2 μετρα μετα τη μπαρα. Η μηχανη που ειναι κ πιο ευελικτη ακομα κ στην περιπτωση φρεναρισματος μπορει να ελιχθει κ να μην ακουμπησει καν.
Εγω δε θα το εκανα, θα την ανοιγα επιδεικτικα, ειναι ομως πολυ πιο δυσκολο να προκαλεσεις ατυχημα απ'οτι κινουμενος στις απαραδεκτες 'παλαιες' εθνικες. Καπου ειχα γραψει το καλοκαιρι οτι επεστρεψα απο λουτρακι μεσω του παλαιου δρομου λογω κινησης και σε μηκος 2-3 χιλιομετρων συναντουσα ανα 20-30 μετρα 15 μετρα ξυσμενης ασφαλτου!! Επεφτα δηλαδη στην ταφρο των 3 εκατοστων εκανα off road και για να βγω επρεπε να ξαναχτυπησω το κρασπεδο με ταχυτητα ~50χλμ. Δε θα ηθελα να μου τυχει αυτο με μηχανη, ποσο μαλλον βραδυ
-
Ευθύμη, δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε σε κάτι τόσο απλό.
Το να περνάς κολλητά πίσω από κάποιον (ή δίπλα του ) για να αποφύγεις να πληρώσεις, ειδικά όταν ο άλλος δεν έχει ιδέα για τις προθέσεις σου είναι ΠΟΛΥ επικίνδυνο.Το ότι έχουμε φτάσει στο σημείο να το θεωρούμε αποδεκτό γιατί 'στους δρόμους γίνονται πολύ χειρότερα', είναι απλά ένα ακόμα δείγμα του καθημερινού χάους που βιώνουμε και σε καμία περίπτωση δεν αποδεικνύει την ασφάλεια τέτοιων πρακτικών. Αν μη τι άλλο, είναι θλιβερό το να διαφημίζονται με υπερηφάνεια (όχι από εσένα) σε fora αυτοκινήτων όπου υποτίθεται ότι οι χρήστες έχουν στοιχειώδη επίγνωση κανόνων ασφαλείας.
-
Δε διαφωνουμε, απλα το βλεπουμε απο διαφορετικη σκοπια
Οταν διαβασα το ποστ σκεφτηκα μια μηχανη να κυκλοφορει σε τετοιο επαρχιακο δρομο νυχτα και μετα να περναει πισω απο αυτοκινητο στα διοδια οποτε μετα την τρομακτικη πρωτη σκηνη η δευτερη μου φαινεται απο καρτουν
Παρολα αυτα ουτε κι εγω θα το τολμουσα οχι μονο για το λογο που εγραψα πριν (να το κανω επιδεικτικα) αλλα και επειδη δε θα ρισκαρα ουτε στο ελαχιστο να διακινδυνευσω.
Δεν ειμαι τοσο ριψοκινδυνος λοιπον απλα το θεωησα λιγοτερο επικυνδυνο απο αλλες καταστασεις που αντιμετωπιζουμε καθημερινα και ναι, ειναι καταντια που σκεφτομαστε ετσι αλλα εκει εχουμε φτασει πλεον με την ασυδοσια που μας περιβαλλει.
-
Aν είχες κάνει την Πατρων Κορίνθου με μηχανή ΝΥΧΤΑ Χρήστο, το να περάσεις τα διόδια με 20 χαω πίσω από το προπορευομενο αυτοκινητο και σε αποσταση 2 μέτρων (1 μηκος μηχανής δλδ) θα σου φαινόταν οδοντόκρεμα.
-
Είναι το ίδιο στρεβλό επιχείρημα με όσους, στην προσπάθεια να δικαιολογήσουν τις υψηλές ταχύτητες, επισημαίνουν ότι είναι πιο ασφαλές να οδηγείς με 230 ένα EVO, παρά με 130 ένα Lada (ενώ θα έπρεπε να συνειδητοποιήσουν ότι -αναμφισβήτητα- ένα EVO που κινείται με 130 είναι πολύ πιο ασφαλές από ένα ίδιο EVO που κινείται με 230, all other things being equal).
Το σωστό ερώτημα λοιπόν δεν είναι αν περνώντας με αυτό τον τρόπο τις μπάρες είσαι πιο ασφαλής από αν πήγαινες βράδυ στην Πατρών Κορίνθου, (ή από το να ήσουν Αμερικάνος φαντάρος στο Αφγανιστάν for that matter). Το σωστό ερώτημα είναι αν βάζεις σε αναίτιο κίνδυνο αυτόν που περνάει νόμιμα και έχει πληρώσει το μερίδιο που του αναλογεί για την χρήση του αυτοκινητόδρομου επειδή εσύ τσιγκουνεύεσαι τα χρήματα για τα διόδια -αλλά όχι για την βενζίνη, (διαφορετικά δεν θα ήσουν εκεί). Επίσης, το σωστό ερώτημα είναι αν θα ήσουν και εσύ πιο ασφαλής αν αντί να αγνοείς τον θεμελιώδη κανόνα για αποστάσεις ασφαλείας, απλά πλήρωνες τα διόδια και περνούσες τις μπάρες όπως είναι σχεδιασμένες να ανοίγουν.
Για την ιστορία, στην χώρα της λακκούβας δεν θα έκανα καμία απολύτως διαδρομή με μηχανή, τις θεωρώ πολύ επικίνδυνες.
-
έλα ρε Λάππα μην άγχεσαι, δεν θα σου γρατζουνίσουν το καρ.
είπαμε απο πίσω είναι, το πολύ πολύ να φάει τη μπάρα στο κεφάλι.
εκτός και αν θελήσεις να το παίξεις ντιρτυ χάρυ και τιμωρός και τσαρουχώσεις τα φρένα.πιο ασφαλές θα ήταν να μην έχουν καθόλου μπάρες και πιο δίκαιο να μην έχουν διόδια αλλά life is a bitch.
σχετικά με το παράδρομο θα διαφωνήσω και θα πω οτι εγώ τον βρίσκω σαφώς ασφαλέστερο, τουλάχιστον με μηχανή.
αν βάλεις στο κεφάλι σου οτι είσαι σε παράδρομο και όχι σε εθνική και δεν πηγαίνεις με 180, νομίζω οτι οι περισσότερες καταστάσεις είναι πιο εύκολα διαχειρίσιμες.
δεν το λέω απλώς το πράττω κιόλας και έτσι δεν έχω ηθικά και πρακτικά θεματάκια με μπαριέρες. -
Έχεις προσπαθήσει ποτέ να στρίψεις στοιχειωδώς με μηχανή στον παραδρομο των Αφιδνων, εκεί κοντά στο καρτόδρομο?
Χρήστο, δεν είναι τσιγκουνιά, είναι ηθικό το ζήτημα. Δεν έχω σκοπό να πληρώσω, όταν μπαίνει η ζωή μου σε τέτοιο ρίσκο, για μαλακίες άλλων, ιδιαίτερα όταν είμαι με τη μηχανή. Btw, το ξέρεις οτι παλιότερα τις μηχανές τις άφηναν πολλές φορές από μόνοι τους τζάμπα οι υπάλληλοι των διοδίων στην Κόρινθο για να μπουν στον Πατρών-Κορίνθου? Μου έχει τύχει και δε μου έκανε εντύπωση, ήξεραν οι άνθρωποι πού μας αφήνουν να μπούμε, καλό θα ήταν το ευρώ να μείνει να έχουμε να πληρώσουμε στον Αχέροντα.
Και κάτι άλλο. Όταν ποστάρεις τελειωμένα κοντέρ και κουφές μέσες ωριαίες και καταναλώσεις (σαφές δείγμα 'πάω τάπα' δηλαδή), ε... όταν λες οτι προκαλώ κινδύνους περνωντας τα διόδια με τη μηχανή πίσω από ΙΧ με 20 είναι λίγο άκυρο βρε συ...
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Έχεις προσπαθήσει ποτέ να στρίψεις στοιχειωδώς με μηχανή στον παραδρομο των Αφιδνων, εκεί κοντά στο καρτόδρομο?πολλάκις
πιάνω τον παράδρομο απο έξοδο Αγ.Στεφάνου ή Ν.Ερυθραίας/Βαρυμπόπης και πάω μέχρι έξοδο για Σχηματάρι/Χαλκίδα.
μέχρι 100-120 είσαι μια χαρά. -
wannabe, το παίρνεις εντελώς αψήφιστα, γιατί όχι θα μου πεις, έτσι συνήθισες σε αυτή την χώρα (εδώ σκοτώθηκε η αρχαιολόγος στον πεζόδρομο από μηχανάκι και δεν άνοιξε μύτη). Φαντάσου όμως λίγο την φάση:
Οικογενειάρχης με το πιτσιρίκι του δεμένο στο πίσω κάθισμα και στα διόδια την στιγμή που περνά την μπάρα πέφτει -με λίγα χιλιόμετρα- πάνω του ο από πίσω που προσπαθούσε να περάσει τσάμπα.Θα ήθελα σε αυτό το σημείο να σχολιάσεις τις απόψεις περί απλών γρατζουνιών του... 'καρ' και αποβολής του άγχους.
Taurus, ΠΟΤΕ δεν ισχυρίστηκα ότι είμαι σωστός οδηγός γιατί... απλά δεν είμαι. Τρέχω και μάλιστα πολύ και το έχω πληρώσει ουκ ολίγες φορές και σίγουρα θα το πληρώσω και άλλες. Ποτέ όμως δεν προσπάθησα να δικαιολογήσω την πράξη μου, ή να εκλογικεύσω τις επιλογές μου, να υπερασπιστώ το δικαίωμα μου να τρέχω στο forum. Είμαι λάθος, το ξέρω, το παραδέχομαι και δεν παρακινώ κανέναν άλλο να με μιμηθεί.
Παρόλα αυτά, δεν θυμάμαι να έχω φωτογραφίσει ποτέ κοντέρ μου εν κινήσει, πόσο μάλλον με τελικές.
-
μα και ο υποθετικός το ξέρει και το παραδέχεται οτι είναι λάθος και αν κάτσει η στραβή θα πληρώσει.
τώρα, εκτός και αν ο υποθετικός οικογενειάρχης με το υποθετικό πιτσιρίκι βγαίνει μόνο εθνική, θέλω να μου πεις τι θα συμβεί αν πέσει πίσω του με λίγα στη Συγγρού ή στη Κηφισίας. -
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
μα και ο υποθετικός το ξέρει και το παραδέχεται οτι είναι λάθος και αν κάτσει η στραβή θα πληρώσει.
τώρα, εκτός και αν ο υποθετικός οικογενειάρχης με το υποθετικό πιτσιρίκι βγαίνει μόνο εθνική, θέλω να μου πεις τι θα συμβεί αν πέσει πίσω του με λίγα στη Συγγρού ή στη Κηφισίας.Έχει σημασία; Το θέμα μας εδώ δεν είναι η οδική ασφάλεια ως σύνολο, αλλά μια συγκεκριμένη πρακτική που προσωπικά θεωρώ απαράδεκτη ακριβώς γιατί εισάγει τον κίνδυνο ως παράγοντα σε μια κατάσταση που μέχρι χτες ήταν 100% ασφαλής. Σαν να μαλώνουμε επειδή οδηγείς με την μηχανή πάνω στο πεζοδρόμιο και να δικαιολογείσαι με την επισήμανση ότι μπορείς να με χτυπήσεις και την στιγμή που διασχίζω τον δρόμο.
BTW, αν ξαναδιαβάσεις τα προηγούμενα μηνύματα, θα δεις ότι η συγκεκριμένη πρακτική στα διόδια ουσιαστικά διαφημίζεται στο forum και κάποιοι υπέρμαχοι της μόνο λάθος δεν θεωρούν τους εαυτούς τους.
-
το τι θεωρείς εσύ απαράδεκτη είναι το ένα.
το τι θεωρεί ο νόμος και ο ΚΟΚ και τι ποινή προβλέπει είναι το άλλο.
100% ασφαλής δεν ήταν όπως τίποτα δεν είναι, δες πχ το σκηνικό που περιγράφει κάποιος στα ανώμαλα των ελληνικών δρόμων που δύο πάνε να περάσουν απο την ίδια λωρίδα σε ανοιχτά! διόδια.πολλά διαφημίζονται στο φόρουμ και δεν τα κάνουμε και πολλά δεν διαφημίζονται και τα κάνουμε. ο νόμος του έδωσε δίπλωμα οδήγησης πιστοποιώντας την ικανότητά του να οδηγεί στο κοινό μας οδικό δίκτυο. αν εσύ το αμφισβητείς ζήτα να αλλάξει, και για παραβάσεις που θεωρείς απαράδεκτες να προβλέπει αφαίρεση διπλώματος στις ποινές. μέχρι τότε όμως, και δεδομένης της ισχύουσας νομοθεσίας, που και εσύ κατά δήλωση σου παραβαίνεις κατά άρθρο, ο καθένας έχει το δικαίωμα να σταθμίζει την προβλεπόμενη ποινή και να πράττει δεχόμενος την ευθύνη.
και εγώ διαφημίζω την κίνηση σε παράδρομο με 120. λες οτι δεν υπάρχει κάπου κάποιος Λάππας που το θεωρεί απαράδεκτο?
-
Ο χρήστης tassaras έγραψε:
Επειδή το θράσος τους είναι απύθμενο, αλλά και για το λόγο ότι αρκετές φορές κόντεψα να σκοτωθώ στους παράδρομους ως κλασσικός αρνητής να συμμετάσχω σ' αυτή τη ληστεία που υφίσταται ο Έλληνας οδηγός, σήμερα, πηγαίνοντας για Λεπτοκαρυά, πέρασα χωρίς να τους δώσω μία. Βέβαια, για την ενέργεια αυτή, με βοήθησε πολύ και το γεγονός ότι ήμουν με το δίκυκλο και όποτε έφτανα σε σταθμό διοδίων περνούσε ο μπροστινός και ακριβώς από πίσω του περνούσα κι εγώ προτού κατέβει η μπάρα.Και όλα ΟΚ. Επομένως, δεν με αφορά καθόλου τι επικαλούνται αυτοί και τι έξοδα έχουν οι ανύπαρκτοι αυτοκινητόδρομοί τους. Άμα δεν μπορούσαν να αντεπεξέλθουν, να μην τους έφτιαχναν, ας τα παρατούσαν. Πάντως, αν ψάχνουν για κορόιδα να τους ξελασπώσουν, ΛΑΘΟΣ ΠΟΡΤΑ ΧΤΎΠΗΣΑΝ. ΑΣ ΤΑ ΒΓΆΛΟΥΝ ΠΈΡΑ ΜΌΝΟΙ ΤΟΥΣ...Όσοι αγαπάτε τη μηχανή και κινείσθε αρκετά μ' αυτή, κάντε το. Μη φοβάστε τίποτα. Από την πλευρά μου τουλάχιστον και για όσο ακόμα ο καιρός κρατάει, θα το εφαρμόσω πλήρως αυτό το σχέδιο. Γιατί, αν βρεθείς σε επικίνδυνη κατάσταση οδηγώντας μοτοσυκλέτα σε παράδρομο της Ε.Ο. , κλάφτα Χαράλαμπε. Κατά το 90% είσαι χαμένος. Δεν αξίζει να πάθουμε τίποτα επειδή αυτοί κάνουν ότι θέλουν χωρίς να υπολογίζουν κανέναν. Επομένως και αυτοί δεν παίρνουν μία και εμείς φτάνουμε σώοι στον προορισμό μας.
ΔΕΝ ΑΞΙΖΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ.
Δεν θα κρίνω το αν αυτό που κάνεις είναι ασφαλές ή όχι...αλλά δεν νομίζεις ότι μια τέτοια κίνηση είναι ελληνική κουτοπονηριά; Αν είσαι εναντίον των διοδίων και θεωρείς δίκαια ή άδικα ότι δεν θα έπρεπε να είναι εκεί, μπορείς απλά όταν έρθει η σειρά σου να αρνηθείς να πληρώσεις, να ζητήσεις να σου ανοίξουν τη μπάρα και απο εκεί και πέρα να δεχτείς τις όποιες συνέπειες μπορεί να υπάρχουν ή να μην υπάρχουν. Το να πηγαίνεις πίσω απο τα αυτοκίνητα και όταν ανοίγει η μπάρα να περνάς και εσύ δε νομίζω ότι δείχνει κάποια επαναστατική τακτική στα διόδια...απλά την κλασσική ελληνική νοοτροπία...ο εαυτούλης μου και οι υπόλοιποι στα....μου
-
Λιγάκι έχουμε ξεφύγει μου φαίνεται....
-
Ο χρήστης harskouf έγραψε:
Δεν θα κρίνω το αν αυτό που κάνεις είναι ασφαλές ή όχι...αλλά δεν νομίζεις ότι μια τέτοια κίνηση είναι ελληνική κουτοπονηριά; Αν είσαι εναντίον των διοδίων και θεωρείς δίκαια ή άδικα ότι δεν θα έπρεπε να είναι εκεί, μπορείς απλά όταν έρθει η σειρά σου να αρνηθείς να πληρώσεις, να ζητήσεις να σου ανοίξουν τη μπάρα και απο εκεί και πέρα να δεχτείς τις όποιες συνέπειες μπορεί να υπάρχουν ή να μην υπάρχουν. Το να πηγαίνεις πίσω απο τα αυτοκίνητα και όταν ανοίγει η μπάρα να περνάς και εσύ δε νομίζω ότι δείχνει κάποια επαναστατική τακτική στα διόδια...απλά την κλασσική ελληνική νοοτροπία...ο εαυτούλης μου και οι υπόλοιποι στα....μου
Καθόλου. Ευτυχώς υπάρχουν επίσης πολλοί που το κάνουν και μπράβο τους. Όποιος πάλι δεν θέλει, δεν το κάνει, δεν τον υποχρεώνει κανένας. Δικαίωμά του να πληρώνει διόδια στους υπερσύγχρονους αυτοκινητοδρόμους μας.Εγώ πάλι δεν έχω σκοπό να τους δώσω μία, γιατί θεωρώ το όλο σύστημα μια κοροϊδία. Ας φτιάξουν δρόμους σωστούς πρώτα και μετά βλέπουμε.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
wannabe, το παίρνεις εντελώς αψήφιστα, γιατί όχι θα μου πεις, έτσι συνήθισες σε αυτή την χώρα (εδώ σκοτώθηκε η αρχαιολόγος στον πεζόδρομο από μηχανάκι και δεν άνοιξε μύτη). Φαντάσου όμως λίγο την φάση:
Οικογενειάρχης με το πιτσιρίκι του δεμένο στο πίσω κάθισμα και στα διόδια την στιγμή που περνά την μπάρα πέφτει -με λίγα χιλιόμετρα- πάνω του ο από πίσω που προσπαθούσε να περάσει τσάμπα.Θα ήθελα σε αυτό το σημείο να σχολιάσεις τις απόψεις περί απλών γρατζουνιών του... 'καρ' και αποβολής του άγχους.
Taurus, ΠΟΤΕ δεν ισχυρίστηκα ότι είμαι σωστός οδηγός γιατί... απλά δεν είμαι. Τρέχω και μάλιστα πολύ και το έχω πληρώσει ουκ ολίγες φορές και σίγουρα θα το πληρώσω και άλλες. Ποτέ όμως δεν προσπάθησα να δικαιολογήσω την πράξη μου, ή να εκλογικεύσω τις επιλογές μου, να υπερασπιστώ το δικαίωμα μου να τρέχω στο forum. Είμαι λάθος, το ξέρω, το παραδέχομαι και δεν παρακινώ κανέναν άλλο να με μιμηθεί.
Παρόλα αυτά, δεν θυμάμαι να έχω φωτογραφίσει ποτέ κοντέρ μου εν κινήσει, πόσο μάλλον με τελικές.
OK, μπορεί να θυμάμαι λάθος για την τελική, αλλά δε θυμάμαι λάθος για τη μέση ωριαία. Και θα συμφωνήσω αν μου πεις 'είναι ανήθικο, είναι έτσι, είναι αλλιως να περάσεις μαζί με τον άλλο', όχι όμως στο 'επικίνδυνο'. Ο μόνος κίνδυνος στα 20 χαω ειναι να του γρατζουνίσω τον προφυλακτήρα και τπτ άλλο. Ε, η ασφάλεια να είναι καλά, πιστεύω οτι όποιος το κάνει, έχει και τη συναίσθηση του 'μεγάλου' ρίσκου που παίρνει. Το παιδάκι λοιπόν δε στέκει στο παράδειγμα, αν είναι να κινδυνεύει το παιδάκι με ένα χτύπημα από πίσω με τόσο μικρή ταχυτητα ή δεν είναι δεμένο ή μιλάμε για αυτοκίνητο από χαρτόνι.
Υπόψη: Δεν το έχω κάνει με τον τρόπο που περιγράφηκε πιο πάνω να περάσω τα διόδια, δηλαδή ακολουθώντας άλλον, σαφώς και έχω περάσει διόδια της Πατρων-Κορίνθου με τη μηχανή από κενό που βρήκα, απλά θα μπορούσα να το κάνω υπο προϋποθέσεις και σαφέστερα διαφωνώ με το επικίνδυνο του πράγματος, εκεί έχω τις ενστάσεις μου. Προτιμώ να μου πεις οτι δε γουστάρεις να με δεις να περνάω τη στιγμή που εσύ πληρώνεις, παρά οτι κινδυνεύεις από την πράξη μου αυτή, είναι λίγο τραβηγμένο imo.
Wannabe τι να σου πω... Μπορεί να είμαι κουλάδι, μπορεί και χέστης. Αλλά άνετα με 100-120 σε αυτό το κομμάτι (το οποίο έχω κάνει αρκετές φορές) με τη μηχανή ΔΕΝ πάω. Θες να μου πεις οτι πας με τόσα και στο κατηφορικό αριστερό-δεξί ες πριν τα διόδια? Ή δε βλέπεις τον χάρο με τα μάτια σου στη δεξιά μετά το καρτόδρομο που οι ανωμαλίες από τα φορτηγά γίνονται σαν τους αμμόλοφους του Παρίσι-Ντακάρ σε ύψος?
-
Ο χρήστης tassaras έγραψε:
Δεν θα κρίνω το αν αυτό που κάνεις είναι ασφαλές ή όχι...αλλά δεν νομίζεις ότι μια τέτοια κίνηση είναι ελληνική κουτοπονηριά; Αν είσαι εναντίον των διοδίων και θεωρείς δίκαια ή άδικα ότι δεν θα έπρεπε να είναι εκεί, μπορείς απλά όταν έρθει η σειρά σου να αρνηθείς να πληρώσεις, να ζητήσεις να σου ανοίξουν τη μπάρα και απο εκεί και πέρα να δεχτείς τις όποιες συνέπειες μπορεί να υπάρχουν ή να μην υπάρχουν. Το να πηγαίνεις πίσω απο τα αυτοκίνητα και όταν ανοίγει η μπάρα να περνάς και εσύ δε νομίζω ότι δείχνει κάποια επαναστατική τακτική στα διόδια...απλά την κλασσική ελληνική νοοτροπία...ο εαυτούλης μου και οι υπόλοιποι στα....μου
Καθόλου. Ευτυχώς υπάρχουν επίσης πολλοί που το κάνουν και μπράβο τους. Όποιος πάλι δεν θέλει, δεν το κάνει, δεν τον υποχρεώνει κανένας. Δικαίωμά του να πληρώνει διόδια στους υπερσύγχρονους αυτοκινητοδρόμους μας.Εγώ πάλι δεν έχω σκοπό να τους δώσω μία, γιατί θεωρώ το όλο σύστημα μια κοροϊδία. Ας φτιάξουν δρόμους σωστούς πρώτα και μετά βλέπουμε.
Το πρόβλημα μου δεν είναι αν θα πληρώσεις ή όχι...αυτό είναι δικαίωμα σου....αν διαβάσεις αυτά που είναι με bold θα καταλάβεις...το ότι κολλάς πίσω από άλλον που πλήρωσε και περνάς μαζί με αυτόν θεωρώ ότι είναι κουτοπονηριά...Αν δεν θέλεις να πληρώσεις μπράβο σου...αλλά μην εκμεταλεύσαι ότι θα ανοίξει η μπάρα απο αυτούς που πληρώνουν...κάντο μόνο σου αν αυτό θες, ώστε να έχεις εσύ τις όποιες συνέπειες
-
Έιχε χθες η tv τους κατοίκους Χαλάστρας
Αυξηση διοδίων (ξανά!)