Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    T
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 30
    • Best 0
    • Groups 0

    tassaras

    @tassaras

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    30
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location ΒΟΛΟΣ

    tassaras Unfollow Follow

    Latest posts made by tassaras

    • RE: Παρακάμψεις σταθμών διοδίων...

      Σήμερα είδα ότι η τιμή στα Μάλγαρα μειώθηκε από 2,80 σε 2,40 (χ....κε η φοράδα στο αλώνι δηλαδή)

      Στην παράκαμψη της Λεπτοκαρυάς, στην κάθοδο, έχω την εντύπωση ότι υπήρχε πινακίδα ''Σκοτίνα'' όταν στρίβαμε αριστερά για να βγούμε παράλληλα με τις γραμμές του τρένου. Τώρα δεν υπάρχει, ενώ υπάρχει μία άλλη (αφού στρίψουμε) που είναι πίσω από κάτι δέντρα και είναι και μουτζουρωμένη.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      tassaras
    • RE: Παρακάμψεις σταθμών διοδίων...

      Eυχαριστώ.Ποιο πολύ η Λεπτοκαρυά με ένοιαζε, αφού λειτουργεί πάνω και κάτω, οκ.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      tassaras
    • RE: Παρακάμψεις σταθμών διοδίων...

      Mπράβο παιδιά. Ευχαριστούμε για την ενημέρωση
      Κατά τη γνώμη σας αξίζει να κάνει κανείς την παράκαμψη στο Μακρυχώρι ή όχι;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      tassaras
    • RE: Παρακάμψεις σταθμών διοδίων...

      Έχουν το δικαίωμα να κλείνουν παράδρομους σε σημεία που δεν είναι καν Ε.Ο.;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      tassaras
    • RE: Παρακάμψεις σταθμών διοδίων...

      Καλησπέρα παιδιά. Έκανα την παράκαμψη των διοδίων Μοσχωχωρίου Λάρισας σήμερα και θα εφιστούσα την προσοχή σας σε κάτι.
      Λίγο μετά το εγκαταλελειμμένο μοτέλ και την επικίνδυνη στροφή, έχει ανοίξει ένας κρατήρας μεγάλος ακριβώς μπροστά από μία υπόγεια διάβαση της Ε.Ο., η οποία νομίζω ότι είναι από τις τελευταίες, ίσως και η τελευταία, πριν μπούμε στη διασταύρωση για Λάρισα. Παραλίγο θα έπεφτα μέσα
      Προσέξτε τη λοιπόν.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      tassaras
    • RE: Παρακάμψεις σταθμών διοδίων...

      Παιδιά, υπάρχει περίπτωση να επαναλειτουργήσει ο σταθμός του Αιγινίου;
      Αν όχι τότε γιατί τον κρατάνε όρθιο ακόμη;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      tassaras
    • RE: Παρακάμψεις σταθμών διοδίων...

      Ο χρήστης elvet έγραψε:

      Στον πυργετο τι έκαναν;
      έβαλαν κατι 'σκαλωσιές' για να μην περναν τα φορτηγά, αλλα την Κυριακή που πέρασα ήταν ξηλωμένα (;)

      Τι να πω, από τότε που έγινε η παράκαμψη και στρώθηκε/ φτιάχτηκε ο δρόμος υπήρχε η πινακίδα απαγορευτική για οχήματα >10t, πάντα αναρωτιόμουν γιατί δεν εφαρμόζεται. Την Παρασκευή με κατεύθυνση Κατερίνη, στη διασταύρωση (ευθεία προς Πυργετό, δεξιά προς Μεσσάγαλα-παράκαμψη) υπήρχε περιπολικό που εμπόδισε το φορτηγό μπροστά μου να στρίψει δεξιά. Ακριβώς μετά τη διασταύρωση, μέσα στο δρόμο που χρησιμοποιούμε για την παράκαμψη υπήρχε ένα μεταλλικό πλαίσιο που όριζε με δύο μπάρες (αναρτημένες με αλυσίδες από το πλαίσιο) ανώτατο όριο ύψους 2,8 μέτρα. Το ίδιο ακριβώς υπήρχε και στο τέλος του δρόμου πριν τη διασταύρωση στη γέφυρα που πάει προς παραλία. Την Κυριακή με κατεύθυνση προς Λάρισα, συναντώ νταλίκα (δυστυχώς δεν είχα φωτογραφική μηχανή μαζί μου) με alarm μπροστά στο πλαίσιο στη μέση του δρόμου. (Σημειώνω ότι ήταν μέρα και ώρα που απαγορεύεται η διέλευση νταλικών από τον Πλαταμώνα έως τα Τέμπη). Ο τύπος (Σάκης-Κατερίνη έγραφε η νταλίκα) πήγε όλος στο αντίθετο ρεύμα για να περάσει κάτω από το πλαίσιο, γιατί από το αντίθετο ρεύμα έλειπε η μπάρα που οριοθετούσε το ύψος. Πέρασε ξυστά και πολύ σιγά την ώρα που οι απέναντι έρχονταν στο δικό μου ρεύμα πάνω στη στροφή γιατί η νταλίκα έκλεινε το δικό τους. Ευτυχώς είχα σταματήσει και περίμενα γιατί αιφνιδιάστηκα από την νταλίκα μέσα στη μέση. Στη συνέχεια ο νταλικιέρης συνέχισε κανονικά (η δεύτερη μπάρα στην έξοδο του δρόμου είχε κυριολεκτικά ξεριζωθεί). Εννοείται αστυνομία πουθενά. Δεν ξέρω ποιος έβαλε τις μπάρες, φαντάζομαι ποιοι τις ξήλωσαν.

      Πρέπει να γίνει κάτι οπωσδήποτε με τις νταλίκες, γιατί προβλέπω να γίνεται σοβαρό ατύχημα. Σήμερα, στην Παράκαμψη Μοσχοχωρίου, βγήκε μια νταλίκα από μία υπόγεια διάβαση και ο μπροστινός μου πλακώθηκε στα φρένα. Στο παρά ένα γλίτωσε τα χειρότερα, γιατί από την άλλη ερχότανε άλλη νταλίκα και ήταν αδύνατο να κάνει ελιγμό. Ο άνθρωπος είδε το χάρο με τα μάτια. Επίσης, σε κάποια σημεία έχει αρχίσει να ξηλώνεται η πίσσα, αυτή που είχαν ρίξει πέρυσι.
      Προσοχή παιδιά.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      tassaras
    • RE: Παρακάμψεις σταθμών διοδίων...

      Πριν από λίγο έκανα την παράκαμψη στο Μοσχοχώρι Λάρισας και έχω να πω ότι η κατάσταση με τα βαρέα οχήματα είναι απαράδεκτη. (Και στους δύο παράδρομους)

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      tassaras
    • RE: Παρακάμψεις σταθμών διοδίων...

      Ο χρήστης wannabe έγραψε:

      ενδεικτικό οτι το έχουν δει τσιφλίκι τους.

      Καλά... πες τους να πάνε στη γωνία να δουν αν έρχομαι.

      Συνεχίστε το άνοιγμα της μπάρας και απλά αγνοήστε τους.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      tassaras
    • RE: Αυξηση διοδίων (ξανά!)

      Ο χρήστης soch έγραψε:
      Διόδια Αθήνα - Θεσσαλονίκη: Ακριβά όσο το αεροπλάνο - Ραγδαία αύξηση οδηγών που αρνούνται να τα πληρώσουν

      • 'Καζάνι που βράζει' οι εθνικές οδοί μετά τις νέες αυξήσεις στα διόδια αλλά και την λειτουργία νέων σταθμών
      • Σχεδόν οι μισοί οδηγοί δεν πληρώνουν πλέον διόδια, υποστηρίζουν μέλη των κινημάτων κατά των διοδίων
      • 141 ευρώ το κόστος για την διαδρομή Αθήνα Θεσσαλονίκη Αθήνα με το αυτοκίνητο - 166 ευρώ με αεροπλάνο!

      Οι αυξήσεις 'φωτιά' που ισχύουν από σήμερα στον αυτοκινητόδρομο Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα, η δημιουργία νέου σταθμού διοδίων στις Θερμοπύλες και αύξηση στο ποσό διεύλευσης στο σταθμό Μαλγάρων μοιάζει να είναι η τελευταία πράξη στο ντόμινο αυξήσεων που έχουν επιβληθεί τα τελευταία δύο χρόνια στα διόδια των εθνικών οδών.

      Η διαδρομή Αθήνα Θεσσαλονίκη με επιστροφή, πλέον ξεπερνά τα 140 ευρώ αν υπολογιστει ως ποσό κατάλωσης βενζίνης τα 100 ευρώ (10 λεπτά/ χιλιομετρο) για ένα μεσαίου κυβισμού αυτοκίνητο.

      Τα διόδια για την διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Αθήνα με τις νέες προσθήκες διοδίων φθάνουν πλεον τα 42,60 ευρώ κάνοντας ακόμα και τη σκέψη της μετακίνησης με αεροπλάνο τουλάχιστον δελεαστική.

      Την ώρα που η μετακίνηση με αυτοκίνητο από και προς την συμπρωτεύουσα κοστίζει 142,60 ευρώ το αεροπορικό εισιτήριο με επιστροφή δεν ξεπερνά τα 166 ευρώ ανα άτομο αν κλειστεί ένα μηνα νωρίτερα, για παράδειγμα.

      Ωστόσο αυτό που προκαλεί μεγάλη εντύπωση είναι το γεγονός μέσα σε 5 χρόνια τα διόδια αυτής της διαδρομής αυξήθηκαν κάτα 300%. Το 2005 η διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη- Αθήνα κόστιζε μόλις 11 ευρώ. Σήμερα κοστίζει 42,60.

      Ιδιαίτερο πρόβλημα αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι που ζούν έξω από τα όρια της πόλης και των διοδίων, όπως για παράδειγμα είναι οι κάτοικοι της Πέλλας, πολλοί από τους οποίους καλούνται να πληρώσουν καθημερινά 5,6 ευρώ για να πάνε στην εργασία τους στην Θεσσαλονίκη. Το μηνιαίο κόστος ξεπερνά κατά πολύ τα 100 ευρώ μόνο για την μετακινηση από και προς την δουλειά τους ενώ το ετήσιο κόστος φθάνει ακόμα και τα 1.500 ευρώ ή δύο μισθούς.

      Ανάλογη είναι η κατάσταση και για τους κατοίκουςτης Αττικής που ζουν στα περίχωρα του νομού. Όσοι έχουν την 'ατυχία' να εργάζονται σε περιοχές που μπορούν να φθάσουν μόνο πληρώνοντας διόδια χάνουν σημαντικό μέρος του μισθού τους στα διόδια.

      Αυτή η κατάσταση, σύμφωνα με τις συντονιστικές επιτροπές κατά των διοδίων, έχει οδηγήσει αρκετούς ιδιοκτήτες αυτοκινήτων να μην πληρώνουν.

      Σύμφωνα με εκτιμήσεις τους τον τελευταίοι ενάμιση χρόνο περίπου το 40% των οδηγών δεν πληρώνουν διόδια αντιδρώντας με αυτό τον τρόπο στις υψηλές τιμες τους.

      http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=52755&catid=3

      Και καλά κάνουν και δεν πληρώνουν...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      tassaras
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr