-
Ο χρήστης RedarT έγραψε:
Σου φάνηκε απλά επαρκής ο 1.2 στο polo??
Μήπως ... Λέω εγω Τώρα.... Είσαι καραυπερβολικος ;;;Οταν επεμενες στο γκαζι το αυτοκινητο εφευγε γρηγορα, δε μπορω να πω.. Αλλα η χειροτερη αποκριση του σε συγκριση με τον 1.4, το εκανε να δειχνει νωχελικο καπως... Επισης ειχε αισθητο lag κατω απο τις 2000σαλ πραγμα που δεν συμβαινει με τον 1.4. Ολα αυτα μαζι με προβληματιζουν για το πως θα ειναι σε βαρυτερο αυτοκινητο.
Οχι ρε εντάξει τραβούσε μια χαρά το λεον 1,2 στο τεστ αλλα ήμασταν 2 άτομα! Απο το παλιό 1,6 8v με την μετατροπή της τεχνοκαρ στα 115 είναι σχεδόν ίδιοσ! Αλλα εκείνος είνα 1,6 κ αυτός 1,2! Δεν ξέρω πως θα είναι λιγο φορτωμένο κ σε ανηφορες επαρχιακούς δρόμουσ σαν αυτον που πηγαινω εγώ για δουλεια! λαρισα - ελασσονα(για όσους ξέρουν) Ο δρόμος είναι γεμάτος λακκούβες από νταλίκες κ κακη ασφαλτο με αναποδες κλίσεις κ τυφλές στροφές. εχουν σκοτωθεί πολλοι εκεί! εχουν φύγει απο γκρεμους ΕΛΛΑΔΑ ΡΕ
-
βγαίνει το leon 1.2 με το dsg? ξέρει κανεις πόσο έχει τελικά το 1.2 start/stop dsg; (αν βγαίνει)
-
Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
βγαίνει το leon 1.2 με το dsg? ξέρει κανεις πόσο έχει τελικά το 1.2 start/stop dsg; (αν βγαίνει) -
Για dsg δεν ακουσα κατι ακομα!
-
Οχι ρε εντάξει τραβούσε μια χαρά το λεον 1,2 στο τεστ αλλα ήμασταν 2 άτομα! Απο το παλιό 1,6 8v με την μετατροπή της τεχνοκαρ στα 115 είναι σχεδόν ίδιοσ! Αλλα εκείνος είνα 1,6 κ αυτός 1,2! Δεν ξέρω πως θα είναι λιγο φορτωμένο κ σε ανηφορες επαρχιακούς δρόμουσ σαν αυτον που πηγαινω εγώ για δουλεια! λαρισα - ελασσονα(για όσους ξέρουν) Ο δρόμος είναι γεμάτος λακκούβες από νταλίκες κ κακη ασφαλτο με αναποδες κλίσεις κ τυφλές στροφές. εχουν σκοτωθεί πολλοι εκεί! εχουν φύγει απο γκρεμους ΕΛΛΑΔΑ ΡΕ
στο τρεχον τευχος των 4Τ, εχουν δοκιμη και του ιμπιζα και του λεον με το μοτερ που θες. σε συγκριση μετρησεων σε σχεση με το 1,6 mpi το μικρο tsi είναι παντου πιο γρηγορο και πιο οικονομικο.
επειδη τους προηγουμενους μηνες ανεβοκατεβαινα πτολεμαιδα και περνουσα το κομματι που λες, δεν μου φανηκε και τοσο χαλια (οχι οσο το ελασσονα - σερβια τουλαχιστον)
παντως στις στροφες πανω στο λοφο που μαζευεις και πολλα θα εκτιμησεις το στησιμο και το μεταξονιο του λεον.καλοταξιδο!
-
θέλω να ευχαριστήσω όλους για τις απόψεις/βοηθεια σας. τελικά η επιλογή έγινε!
Εκλεισα seat leon 1,2 tsi elegance έκδοση 14990/200 € έκπτωση από έμπορο κ δώρο τους αισθητήρες παρκαρίσματος
Και αραββώνας 02/2011.
Το λεον το περιμένω σε 10 - 15 μέρες πως κ πως το δευτερο δεν θελω να το σκέφτομαι ακόμαΤο θέμα μπορει να κλειδωθεί!
-
Να είναι καλοτάξιδο!
-
Καλοτάξιδο το Leon (άριστη επιλογή) και σιδεροκέφαλος εσύ.
-
Καλοτάξιδο και απροβλημάτιστο...να το χαρείς !!!!!!!!!!!
-
Καλοτάξιδο! Καλύτερο σε όλα από ibiza , fiesta.Η τιμή είναι με το κλειδί στο χέρι?
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Με τα χιλιόμετρα που θα κάνει καθημερινά το diesel είναι μονόδρομος.Το πρόβλημα είναι ότι με 16000 ευρώ μπάτζετ τελική τιμή δύσκολα παίρνεις diesel ,ίσως punto και corsa 1.3.για μεγαλύτερο αποκλείεται
Γιατί μονόδρομος; Υπάρχει κόσμος που κάνει τα ίδια και παραπάνω χιλιόμετρα τη μέρα και δεν αποχωρίζεται τη βενζίνη για πολλούς και διάφορους λόγους...
Γιατί με το diesel θα έχει οικονομία από τη διαφορά της τιμής των καυσίμων και από τη μικρότερη κατανάλωση ,πιο αραια service άρα και πάλι οικονομία και μεγαλύτερη αντοχή κινητήρα που θα κρατήσει για πολλά περισσότερα χιλιόμετρα.ΕΚΤΟΣ αν όλα αυτά είναι αδιάφορα οποτε....
Πολλοί προτιμούν τα βενζινοκίνητα επειδή είναι ταχύτερα, πολύ πιο εύστροφα, με καλύτερη αποκριση, μεγαλύτερο εύρος στροφών, πολύ καλύτερο ήχο και ραφιναρισμένη λειτουργία. ΕΚΤΟΣ αν δεν ενδιαφέρουν αυτά οπότε...
Είδες που δεν είναι μονόδρομος; Είναι καθαρά θέμα προτεραιοτήτων. Εγώ κάνω 100 χιλιόμετρα τη μέρα αλλά δεν μπαίνω ούτε με το ζόρι σε ντίζελ... Ή μάλλον ίσως να αγόραζα ένα αλλά μόνο ως το καθημερινό μου μουλάρι αρκεί να είχα και ένα καλό, γρήγορο βενζινοκίνητο για βόλτες, ταξίδια κλπ. Για μοναδικό μου αυτοκίνητο, ντίζελ ούτε με σφαίρες.
Δεν έχεις δίκιο φίλε REALZEUS. Αν μπορείς ή αν σε υποχρεώνουν (αθήνα-σαλόνικα) τότε κοιτάς μόνο βενζινοκίνηση, για όλους τους γνωστούς λόγους. Αν όμως κάνεις 200 χλμ τη μέρα (τόσα κάνω, πράγματι!) για τη δουλειά σου & δε θες να επενδύεις το οικογενειακό σου εισόδημα στο βενζινάδικο, τότε το μοναδικό σου αυτοκίνητο καταναλώνει diesel. Σκέψου πως με αυτά που εξοικονομώ κάθε μήνα, αποσβένω το αυτοκίνητο (20000€) στην 5ετία... (Καλορίζικο το Leon chrris1983, συμφωνώ απόλυτα με την επιλογή)
-
Γιατί δεν έχω δίκιο φίλε μου; Δεν έχουν τα βενζινοκίνητα τα χαρακτηριστικά/προτερήματα που απαρίθμησα;
Όσο για εμένα, θα μπορούσα να έχω ντίζελ καθότι και η κατοικία μου και η έδρα της επιχείρησής μου είναι εκτός πολεοδομικού συγκροτήματος και δικαιούμαι ντίζελ και σαν ιδιώτης αλλά και σαν επαγγελματίας. Επιλέγω το βενζινοκίνητο όμως (βέβαια εγώ κάνω 100 χιλιόμετρα τη μέρα, όχι 200 όπως εσυ, αλλά πάλι είναι αρκετά πιστεύω) για καθαρά οδηγικούς λόγους. Δε νομίζω ότι υπάρχει λάθος και σωστό σε μια καθαρά προσωπική επιλογή. Εσένα σου αρέσει το ψάρι, εμένα το κρέας...
-
Καλοριζικο και καλοταξιδο!
Να ειστε καλα και να το χαιρεστε εσυ και η αραβωνιαστικια σου! -
Ο χρήστης giorgosvet έγραψε:
Καλοτάξιδο! Καλύτερο σε όλα από ibiza , fiesta.Η τιμή είναι με το κλειδί στο χέρι?Δεν εχει διαφορα μετρητοίς με χρηματοδότηση εαν αυτό θες να μάθεις giorgosvet. Η seat αυτην την στιγμή στον 1,2 τσι δεν έχει εκπτωσιακά προγράματα και τα 200 € είναι και καλά του έμπορα. Τόσα μπορεί να κάνει λέει. το 14.990,00 € είναι η τιμή εκκίνησης της έκδοσης elegance στην Ελλάδα.
-
Ο χρήστης chrris1983 έγραψε:
Καλοτάξιδο! Καλύτερο σε όλα από ibiza , fiesta.Η τιμή είναι με το κλειδί στο χέρι?
Δεν εχει διαφορα μετρητοίς με χρηματοδότηση εαν αυτό θες να μάθεις giorgosvet. Η seat αυτην την στιγμή στον 1,2 τσι δεν έχει εκπτωσιακά προγράματα και τα 200 € είναι και καλά του έμπορα. Τόσα μπορεί να κάνει λέει. το 14.990,00 € είναι η τιμή εκκίνησης της έκδοσης elegance στην Ελλάδα.
Αλλο ρωτάω.Στον τιμοκατάλογο η τιμή του είναι 14990,μειον 200 ευρώ παμε στα 14790,+ τέλη,πινακίδες, έξοδα φακέλου,μεταφορας κλπ σωστα?.Οπότε η τελική τιμή του πια είναι? Αυτό ρωτάω.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Γιατί δεν έχω δίκιο φίλε μου; Δεν έχουν τα βενζινοκίνητα τα χαρακτηριστικά/προτερήματα που απαρίθμησα;Όσο για εμένα, θα μπορούσα να έχω ντίζελ καθότι και η κατοικία μου και η έδρα της επιχείρησής μου είναι εκτός πολεοδομικού συγκροτήματος και δικαιούμαι ντίζελ και σαν ιδιώτης αλλά και σαν επαγγελματίας. Επιλέγω το βενζινοκίνητο όμως (βέβαια εγώ κάνω 100 χιλιόμετρα τη μέρα, όχι 200 όπως εσυ, αλλά πάλι είναι αρκετά πιστεύω) για καθαρά οδηγικούς λόγους. Δε νομίζω ότι υπάρχει λάθος και σωστό σε μια καθαρά προσωπική επιλογή. Εσένα σου αρέσει το ψάρι, εμένα το κρέας...
Δεν εννοούσα (προφανώς) πως έχεις άδικο σε όσα είπες για τις διαφορές ανάμεσα σε βενζίνη & diesel, αλλά στο ότι δεν μπάινεις ούτε με το ζόρι σε diesel (ή κάπως έτσι). Δεν είναι σίγουρα η πλέον σπορτίφ επιλογή αλλά είναι μονόδρομος για χρήση σαν τη δική μου. Εσύ στα 100 χλμ/μέρα είσαι επάνω σε αυτό που θεωρείται κατώφλι για να διαλέξεις ανάμεσα στα δύο, εγώ απ' την άλλη ανήκω σαφώς στο diesel-άτο στρατόπεδο. Δηλαδή, δεν είναι θέμα προτιμήσεων, είναι θέμα οικονομικής προσέγγισης...
SEAT IBIZA 1,2 TSI VS FORD FIESTA 1,4 κΑΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ LEON