Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αυξηση διοδίων (ξανά!)
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Αυξηση διοδίων (ξανά!)
    • 1
    • 2
    • 72
    • 73
    • 74
    • 75
    • 76
    • 102
    • 103
    • 74 / 103
    Περί αυτοκίνησης
    232
    2043
    9458
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      highfidelity last edited by

      Τώρα ο ntinaras θα με πει τσιράκι του Λάππα, όταν παλιότερα είχαμε διαφωνήσει για το θέμα (ήμουν και είμαι ενάντια στις παραχωρήσεις τύπου Σουφλιά, ας όψεται όμως ο Λαλιώτης και η ΑΟ... . Θα ξαναπώ πως παραχωρήσεις με γνώμονα το συμφέρον των εργολάβων, είναι Ό,ΤΙ χειρότερο, παρόλο που σαφώς και προσωπικά με συμφέρουν τα μάλα μιας και ...βγάζω το ψωμάκι μου με δαύτους! )

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Αφαιρεθηκαν τα offtopic και flame baiting μηνυματα.[MOD]

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          bebes last edited by

          Συμφωνώ σε αρκετα σημεία με HF.

          να κανω μια 'χαζη' ερώτηση: Δεν μπορούμε να πληρώνουμε στα διόδια 1€;

          να μας κόβουν αποδειξη για το 1€ κι ας κόψουν το λαιμό τους για τα υπόλοιπα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            apanti last edited by

            http://www.facebook.com/l/f4308IjoGCs3r ... re=related
            Διόδια STOP! Εκπληκτικό... δεν πληρώνουν διόδια σε όλη την Ελλάδα! (video)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tpapo last edited by

              Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

              ρε HiFi ειλικρινά τώρα, στο πέταλο?!
              συζητάμε για διόδια στο πέταλο και λέμε κάτι παραπάνω απο οχι και αϊ στο δι@ολο?
              τι σχέση έχει η Γέφυρα με το πέταλο μόνο εσύ μπορείς να μας εξηγήσεις και πραγματικά δεν θα μπω ούτε στο κόπο να το διαβάσω. ας κάνουν τη ζεύξη και μιλάμε.

              Δεν γνωρίζω πού ακριβώς είναι αυτά τα διόδια, νομίζω όμως πως βρίσκονται στο έτοιμο κομμάτι, μετά την Λαμία όπως κατεβαίνεις προς Αθήνα. Πρόκειται για εξαιρετικό δρόμο (τον κάνω συχνά λόγω δουλειάς) με κορυφαίες προδιαγραφές (New Jersey παντού πχ, σωστή άσφαλτος, σήμανση) στον οποίο χαίρεσαι να οδηγείς χωρίς να φοβάσαι.

              Το πρόβλημα δεν είναι πως θα βάλουν διόδια σ' αυτό το δρόμο, είναι πως το μεγαλύτερο κομμάτι του το είχε ήδη φτιάξει το Δημόσιο και πως η εταιρεία εισπράττει για να φτιάξει τον Ε65 ο οποίος είναι πολύ πίσω την στιγμή που μιλάμε.

              Αγαπητέ HF ,ΕΝΩ συμφωνώ στα περισσότερα των γραπτών σου ,**ΓΙΑΤΙ ** στο τέλος μένω με την εντύπωση ότι κάνω λαθος με σένα
              Αυτά είναι για τα οποία φωνάζουμε εδώ και καιρό εμείς που αγωνιζόμαστε κατά των διοδίων

              Τεσπα ,να σε ενημερωσω τωρα για να μη δημιουργουνται ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ότι ειναι και ΣΩΣΤΑ ΟΛΑ αυτα που γραφεις ότι :

              1. Κατεβαινοντας προς Αθηνα ,τα συναντας στην Αγ.Τριάδα ( Μώλος) πριν τα Καμμένα και όντως ο δρόμος ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ειναι Οκ, ** Ανεβαινοντας όμως απο Αθηνα προς Λαμία ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ** , σε μήκος περίπου 30χλμ μέχρι τις ΡΑΧΕΣ εχουμε το γνωστό δρόμο καρμανιόλα του πετάλου του Μαλιακού ,με κάποια λίγα 'έτοιμα' κομμάτια που ξαφνικά στενεύουν και γίνεται χαμός ..ΑΡΑ και μετά απο 5-6 χλμ πάλι τα ΔΙΟΔΙΑ της Πελασγιας ( 2,40Ε)
                Επίσης μπήκαν σταθμοί διοδίων και στην εισοδο-εξοδο του ΜΩΛΟΥ, μη χάσουν κανένα πελάτη απο εκεί ...

              2. Ακόμη επειδή κινουμαι περισσότερο απο εσένα στη περιοχή να σε ενημερώσω ότι ,ειναι ήδη έτοιμα και τα διόδια στην έξοδο προς ΜΠΡΑΛΛΟ ( Ε.Ο ΠΑΤΡΏΝ) τα οποια και αυτά είναι θεμα χρόνου και αυτά στις Θερμοπύλες κοντά... ,άραγε για ποιο δρόμο ,αφου ο υπάρχων υπάρχει εκει για 30 χρόνια με την ιδια χαραξη και τα ιδια στροφιλικια ( α ρε καλοσκοπή με το 'παλαι ποτε' θρυλικο ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ! , ΠΑΥΛΙΑΝΗ ΚΑΙ ΜΑΥΡΟΛΙΘΆΡΙ )

              Με λίγα λόγια γεμίσαμε ΔΙΟΔΙΑ ,σε λίγο και σε κάθε γειτονιά ..

              Αυτά

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης tpapo έγραψε:

                1. ...Ανεβαινοντας όμως απο Αθηνα προς Λαμία ...., σε μήκος περίπου 30χλμ μέχρι τις ΡΑΧΕΣ εχουμε το γνωστό δρόμο καρμανιόλα του πετάλου του Μαλιακού ,με κάποια λίγα 'έτοιμα' κομμάτια που ξαφνικά στενεύουν και γίνεται χαμός ..
                  Με λίγα λόγια γεμίσαμε ΔΙΟΔΙΑ ,σε λίγο και σε κάθε γειτονιά ..

                Δεν είσαι δίκαιος λέγοντας ότι είναι ο γνωστός δρόμος καρμανιόλα, καμία σχέση με το κλασικό χαρακτηρισμό για το πέταλο του παρελθόντος. Μιλάμε για παραδοσιακό δρόμο μία λωρίδας και hard shoulder ανά κατεύθυνση χωρίς κλίσεις, χωρίς κλειστές στροφές και κυρίως ευθείες. Είναι από τα πιο καλά κομμάτια του πετάλου και ίσως για αυτό να έμεινε και τελευταίο. Η επικινδυνότητά του έγκειται νομίζω κυρίως στο μεγάλο αριθμό οχημάτων που δυσκολεύει τις προσπεράσεις και την ανυπομονησία μερικών και όχι στον ίδιο το δρόμο. Καθώς είναι μόνο ~30χλμ νομίζω κάνεις λίγο υπομονή για 15-20 λεπτά. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι δεν αποτελεί ντροπή να έχει μείνει ένα τέτοιο εύκολο σημείο άφτιαχτο στον βασικό οδικό άξονα της χώρας....

                Συμφωνώ για την ενοχλητική συχνότητα των διοδίων και μάλλον και με τη λάθος χρήση των εσόδων από τα διόδια αλλά διαφωνώ με το δεν πληρώνω διόδια γενικά. Προτιμώ ένα μέρος των εξόδων των δρόμων να πληρώνεται από αυτούς που τον χρησιμοποιούν περισσότερο και όχι από όλους (έστω κι αν δεν με συμφέρει...).

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pipinos1976 last edited by

                  Δεν είναι αξιοπερίεργο που όσες φορές έχω αναφέρει για συστήματα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν, το μόνο που σχολιάστηκε ήταν η βινιέτα και αυτή με σκόπιμες διαστρεβλώσεις και 'υποτιθέμενη' άγνοια τεχνολογικών λύσεων γνωστών εδώ και 10 χρόνια τουλάχιστον (βλ. έλεγχος πινακίδας που θα χρειαζόταν υπάλληλος όταν ΟΛΕΣ οι κάμερες έχουν software ANPR), ενώ όλα τα υπόλοιπα έχουν περάσει λες και δεν υπήρξαν ποτέ; Όταν έγραφα για σοβαρές εκπτώσεις σε συχνούς χρήστες (πχ κάνω 20.000 Km το χρόνο ΜΟΝΟ με το 1 από τα 3 αυτοκίνητα της ευρύτερης οικογένειας και αυτά σε Ε.Ο. και επαρχιακούς δρόμους) της τάξης του 1€/διέλευση (με μελλοντική τοποθέτηση διοδίων σε εισόδους / εξόδους ΜΟΝΟ), ώστε να προσελκύσουν κόσμο, δεν το σχολίαζε κανείς. Τώρα, που γεμίζει ο κόσμος διόδια με παράλογες χρεώσεις, για δρόμους που δεν είναι έτοιμοι, ή με προπληρωμές, όχι του δρόμου που κινούμαστε, αλλά κάποιου άλλου 250 Km μακριά, αρχίζει ο κόσμος να συνειδητοποιεί ότι κάτι στραβό υπάρχει στο όλο σύστημα.

                  Πρόταση: Σε ΚΑΘΕ είσοδο των κεντρικών λεωφόρων της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης, και των κεντρικών οδών των πόλεων πάνω από 10.000 κατοίκων, να μπουν διόδια της τάξης των 3€ ώστε:

                  1. Να μειωθεί ο φόρτος σε αυτούς τους δρόμους και να οδηγηθούν οι πολίτες σε χρήση των ΜΜΜ.

                  Προτείνω επίσης:

                  1. Μείωση δρομολογίων των ΜΜΜ με ταυτόχρονη αύξηση εισιτηρίων στα 2€ / διαδρομή (όχι χρονοχρέωση όπως σήμερα) ώστε, να οδηγηθούμε σε χρήση, είτε μηνιαίων καρτών, είτε σε χρήση ΤΑΧΙ. Στο άμεσο μέλλον, η είσοδος θα γίνεται με ελεγχόμενες μπάρες και προσωπικές κάρτες ή κινητό τηλέφωνο ή κάρτα του πολίτη, ώστε να εξαφανιστεί το φαινόμενο των πολιτών που δε χτυπούν εισιτήρια και το αφορολόγητο να μπορεί να ελέγχεται άμεσα.

                  2. Αύξηση της χρέωσης στα ΤΑΧΙ κατά 100% ώστε να οδηγηθούμε στα ΜΜΜ και επιβολή συχνότατων ελέγχων / εξάμηνο, από ανεξάρτητα κλιμάκια μηχανικών ερχόμενων από κράτη του εξωτερικού ώστε να περιοριστούν τα προβληματικά οχήματα και να οδηγηθούν εκτός επαγγέλματος οι απατεώνες του κλάδου.

                  3. Δημιουργία εταιρειών ΤΑΧΙ που θα λειτουργούν μόνο με τηλ. παραγγελία οχήματος, με αλλοδαπούς οδηγούς χαμηλού κόστους, που θα βασίζονται στο GPS και στο TMC (που θα επεκταθεί παντού στην Αθήνα) για τις μεταφορές, οπότε ο πελάτης θα απολαμβάνει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες αντικειμενικά (GPS), χωρίς διαμάχες και διπλές κούρσες.

                  4. Τα χρήματα που θα μαζεύονται από τα διόδια μπορεί να χρησιμοποιηθούν για δημιουργία υποδομών σε άλλα μέρη της χώρας. Πχ αυτοκινητόδρομος στην Κρήτη και σε μέρη που σήμερα δεν υπάρχουν σοβαρές οδικές υποδομές.

                  5. Σε σύντομο χρονικό διάστημα, μέσω παραχώρησης, μπορούμε να βάλουμε χρέωση και στους επαρχιακούς δρόμους, με σύστημα ANPR που θα προμηθεύσει κάποια εταιρεία (διαφορετική ανά περιφέρεια) η οποία και θα εισπράττει το 50% των διοδίων που θα βρίσκονται σε χαμηλότερο επίπεδο από αυτά των Ε.Ο.*.

                  6. Επίσης, οι κάμερες αυτές, μπορούν να χρησιμοποιηθούν για απόδοση κλήσεων στους παραβάτες του ορίου ταχύτητας με άμεσο τρόπο και χωρίς δυνατότητα εφέσεων. Παραβίαση μέχρι 20-30-+30 Km/h θα κοστίζει 50-100-200€ που αυτομάτως θα μπαίνουν στη φορολογική δήλωση του ιδιοκτήτη του οχήματος, οπότε οι εισπράξεις θα είναι εξασφαλισμένες.

                  7. Ενίσχυση των ΚΤΕΛ με διπλασιασμό της τιμής του εισιτηρίου και εξορθολογισμό των διαδρομών (να κοπούν τελείως τα επιδοτούμενα δρομολόγια) με χρέωση των επιβατών αντίστοιχη της διαδρομής για να βγαίνει οπωσδήποτε το κόστος (πχ Ελληνο-Αλβανικά σύνορα δρομολόγια με 2-3-5-10 επιβάτες που θα πληρώνουν το κόστος της διαδρομής ώστε το κράτος να μην χρειάζεται να επιδοτεί τα ΚΤΕΛ).

                  8. Δημιουργία τμημάτων της ΕΛΑΣ σε ΟΛΟΥΣ τους δρόμους και σε αποστάσεις της τάξης των 20-30 Km, με περιπολικά σε άμεση ετοιμότητα (Octavia όπως σήμερα), που σε περιπτώσεις σοβαρών παραβάσεων (πχ σε κάποια κάμερα εξόδου εμφανίζεται ΙΧ που δεν έχει εμφανιστεί σε είσοδο) θα επεμβαίνουν αμέσως για σύλληψη του παραβάτη και κατάσχεση του ΙΧ.

                  9. Κλιμάκια ελέγχου σε όλους τους δρόμους με φορητές κάμερες και πιστόλια που θα γράφουν τους όποιους παραβάτες δοκιμάσουν να ξεγελάσουν το σύστημα (τρέχω, σταματάω στα ΣΕΑ και περνάω αργότερα) σε συνδυασμό με τοποθέτηση καμερών ANPR (μέτρηση μέσης ταχύτητας) εκτός από τις εισόδους / εξόδους και σε διάφορα άλλα σημεία των οδών (πχ σίγουρα στα διάφορα ΣΕΑ).

                  10. Ιδιωτική αστυνομία σε σύμβαση με τους Δήμους / Περιφέρειες, που θα γράφει για παραβάσεις στάθμευσης φωτογραφίζοντας τον παραβάτη και λαμβάνοντας η ίδια το 50% της κλήσης για στάθμευση που θα μειωθεί στα 10€ / παράβαση. Οι παραβάτες, με αυτόν τον τρόπο, θα μπορούν να παρκάρουν παράνομα μεν, αλλά θα γνωρίζουν ότι μέσα σε μία εβδομάδα θα έχουν δεχθεί τουλάχιστον 2-3 κλήσεις, οπότε και ακόμα και στάθμευση να έχουν, το κράτος θα έχει τουλάχιστον αυξημένα έσοδα από τις κλήσεις.

                  11. Όσοι έχουν διαμερίσματα σε πολυκατοικία με pilotis θα πληρώνουν διπλάσια δημοτικά τέλη αν κατέχουν ΙΧ που βρίσκεται εκτός pilotis.

                  12. Τα 11 και 12 μπορούν να εφαρμοστούν μόνο να γίνει εξορθολογισμός της κατοικίας σε συνδυασμό με τη Δημότευση,τα μητρώα Αρρένων, τους λογαριασμούς ΔΕΚΟ κτλ που με άνεση μπορεί να εκτελεστεί από μία ιδιωτική εταιρεία εντός 1 έτους. Αν μένεις μόνιμα πχ στη Λάρισα, είσαι αυτομάτως Δημότης Λάρισας, γραμμένος στα μητρώα αρρένων Λάρισας και παίρνεις λογαριασμούς ΔΕΚΟ, εφορίας, Δημ. τελών από τη Λάρισα. Έτσι, ούτε οι παραβάτες θα μπορούν να ξεφεύγουν (διπλές κατοικίες χωρίο / πόλη) και στις εκλογές θα μειώσουμε τις μετακινήσεις και οι ΔΕΚΟ δε θα χάνουν χρήματα και οι εφορίες / πολεοδομίες θα δουλεύουν με άνεση.

                  13. Χρήση Δημόσιων υπηρεσιών, εκτός διαδικτύου, θα χρεώνεται. Η είσοδος σε μία εφορία ή σε μία Περιφέρεια ή σε ένα Δήμο θα χρεώνεται 3€ ασχέτως αν πρόκειται για απλή ερώτηση ή για πρόσκληση της υπηρεσίας. Έτσι, θα μειώσουμε τους Δημοσίους υπαλλήλους, θα αναγκάσουμε τον κόσμο να χρησιμοποιεί το διαδίκτυο και θα έχουμε και έσοδα στο κράτος. Δεν μπορεί να πληρώνουμε λογαριασμούς στο ταμείο ή να παίρνουμε την επιστροφή της εφορίας επιβαρύνοντας το σύστημα. Αντιστοίχως, Δημόσια και Ιδιωτικά σχολεία θα έχουν ένα κοινό ελάχιστο χρέωσης, απαραίτητο για πληρωμές προσωπικού (Δάσκαλοι / Καθηγητές, συνεργεία καθαρισμού κτλ). Από εκεί και μετά, αντιστοίχως των προσφερόμενων υπηρεσιών και των συμβάσεων που θα κάνουν οι διδάσκοντες, η χρέωση αυξάνει. Καθηγητής με μετ/κο ή διδ/κο δε δικαιούται αύξηση. Επιδόματα καταργούνται. Αν ο κλάδος αντιδράσει, σε πολλά μαθήματα μπορούν να χρησιμοποιηθούν καθηγητές από γειτονικές χώρες (πχ Αλβανία, Βουλγαρία) που γνωρίζουν τη γλώσσα και δέχονται χαμηλότερες αμοιβές. Δωρεάν μεταφορές, πάσα κτλ καταργούνται. Φοίτηση σε ΑΕΙ / ΤΕΙ, που πρέπει να μειωθούν σε 1+1 / Περιφέρεια, δε νοείται να είναι δωρεάν. Βιβλία, σημειώσεις κτλ φυσικά πληρώνονται από τους φοιτητές, όπως και η φοίτηση. Αν σε ΙΕΚ κοστίζει ~ 400€ / εξάμηνο (πρέπει να ανέβει στα 500-1000€ / εξάμηνο), σε ΑΕΙ/ΤΕΙ θα κοστίζει 1000-3000€ / εξάμηνο, ανάλογα τη σχολή και στα μετ/κα 5000-10000€ / εξάμηνο, ανάλογα το μετ/κο. Διδακτορικό θα κοστίζει 30000€ / έτος και ο φοιτητής θα έχει υποχρέωση να διδάσκει και δωρεάν στο Παν/μιο ώστε να μειώσουμε τους Καθηγητές. Στις ανώτερες θέσεις της ιεραρχίας θα ανεβαίνουν άτομα από το εξωτερικό, έστω και αν δε γνωρίζουν την ελληνική, ώστε να αποφύγουμε τη διαφθορά. Η ελληνική γλώσσα θα γίνει ισοδύναμη της αγγλικής για ευκολία συναλλαγών, με σταδιακή μεταφορά της σε 2ο επίπεδο, της τοπικής διαλέκτου. Στα σχολεία τα μαθήματα θετικών επιστημών θα γίνονται στην Αγγλική. Δημ. Υπάλληλοι και Δάσκαλοι / Καθηγητές (αυτοί θα προλαμβάνονται με ετήσιες συμβάσεις από τους Δήμους) θα χρειάζονται άριστη γνώση της αγγλικής για να προσληφθούν καθώς οι συναλλαγές, τα έγγραφα, θα βιβλία θα χρησιμοποιούν αυτή σαν κύρια γλώσσα (σε αρχικό στάδιο και ελληνικά).

                  14. Αυτοκίνητα που δεν είναι ενεργειακά αποδοτικά (δηλαδή δεν είναι υβριδικά) θα έχουν τέλη ανάλογα με τους ρύπους τους, 3€ / g CO2. Τα υβριδικά θα έχουν τέλη πολύ χαμηλότερα, δηλαδή 0,5€ / g CO2. Οι ασφάλειες θα κοστίζουν κατ' ελάχιστον 500€ / εξάμηνο, ώστε να είναι όλες μικτές. Σε περιπτώσεις οικοδομών χωρίς pilotis, θα επιβάλλεται τέλος στάθμευσης που θα αντιστοιχεί σε 50€ / ΙΧ / μήνα.

                  15. Κτήρια που δεν είναι ενεργειακά αποδοτικά θα πληρώνουν αυξημένους λογαριασμούς ΔΕΗ και πετρελαίου / φ. αερίου κατά 50%. Έλεγχος των κτηρίων θα γίνεται κάθε έτος δειγματοληπτικά από ειδικά συνεργεία που θα έρχονται με συμβάσεις από το εξωτερικό, ώστε να περιοριστεί η διαφθορά. Έλεγχο σε ΟΛΑ τα κτήρια θα κάνει κάποιος διπλωματούχος μηχανικός που θα υπογράφει. Αν βρεθεί αναντιστοιχία μηχανικού - ελεγκτή, ο μηχανικός χάνει την άδειά του αυτομάτως. Οι μηχανικοί θα πρέπει να ενταχθούν σε μεγάλες εταιρείες (καλή ιδέα οι τωρινές κατασκευαστικές) που θα είναι οι ανάδοχοι των έργων. Οικοδομές μεγαλύτερες των 25, 50, 75 ετών θα επιβαρύνονται με 25, 50, 75% μεγαλύτερα Δημοτικά τέλη, επί των οποίων θα υπολογίζονται όλες οι υπόλοιπες φορολογίες και ποσοστά. Έτσι, θα οδηγηθούμε σε νεότερα και ενεργειακά αποδοτικότερα κτήρια.

                  • Για διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη, μια λογική χρέωση είναι η εξής:
                    Εφόσον ένα μέσο ΙΧ σήμερα έχει κατανάλωση ~7-8 L / 100 με αυτές τις ταχύτητες και ένα φυσιολογικό φορτίο 2 ατόμων + αποσκευές, το ταξίδι κοστίζει: 500 Km * 7-8 L / 100 Km = 35-40 L καυσίμου ή 50-60 €, ανάλογα την τιμή του καυσίμου. Αντίστοιχη πρέπει να είναι και η χρέωση των διοδίων, δηλαδή 50 € / 500 Km = 0,1 € / Km. Στους επαρχιακούς δρόμους η χρέωση μπορεί να είναι η μισή 0,05 € / Km, ή για κομμάτια δρόμων μεγάλης σημασίας (πχ παράκαμψη Αγρινίου ή Άρτας που δεν μπορούν να μπουν ακόμα στο σύστημα των διοδίων) να υπάρχει συγκεκριμένη χρέωση (πχ 1-2-3€ η χρήση του δρόμου).

                  Αυτές είναι οι προτάσεις μου κύριοι, για εξορθολογισμό του κράτους και των υπηρεσιών που προσφέρει στους πολίτες. Είναι καιρός, να κάνουμε την κρίση ευκαιρία που λέει και ο πρωθυπουργός. Να δημιουργήσουμε ένα κράτος πρότυπο για τα υπόλοιπα, ένα κράτος που η ανάπτυξη και η πρόοδος θα φέρουν ευημερία και χαρά στους πολίτες του.

                  Ευχαριστώ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    djalma last edited by

                    Δυστυχώς είμαι από το κινητό και δεν μπορώ να απαντήσω σε ορισμένα παράλογα που λες. Το μόνο που δεν πρότεινες είναι να αρχίσουμε να χρησιμοποιούμε το peugeot 2

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dodger last edited by

                      Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:
                      .................................................Ευχαριστώ.

                      Προφανώς τα 2.5kg κρασί που είχες πιεί, σε έχουν επηρεάσει. Σύμφωνα με τα δικά σου γραφόμενα, αν γίνουν όλα αυτά, καλύτερα να κάτσουμε σπίτι μας, να οδηγούμε στην αυλή μας και αν θέλουμε να πάμε για καφέ/σε κάποια άλλη πόλη/στα χωριά μας, να πάμε με τα άλογα.

                      Sorry, αλλά εκει που εκτιμούσα αυτά που λες στο θέμα με τα ραντάρ, τώρα τα γ@μησες όλα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • H
                        highfidelity last edited by

                        Ο χρήστης tpapo έγραψε:

                        ρε HiFi ειλικρινά τώρα, στο πέταλο?!
                        συζητάμε για διόδια στο πέταλο και λέμε κάτι παραπάνω απο οχι και αϊ στο δι@ολο?
                        τι σχέση έχει η Γέφυρα με το πέταλο μόνο εσύ μπορείς να μας εξηγήσεις και πραγματικά δεν θα μπω ούτε στο κόπο να το διαβάσω. ας κάνουν τη ζεύξη και μιλάμε.

                        Δεν γνωρίζω πού ακριβώς είναι αυτά τα διόδια, νομίζω όμως πως βρίσκονται στο έτοιμο κομμάτι, μετά την Λαμία όπως κατεβαίνεις προς Αθήνα. Πρόκειται για εξαιρετικό δρόμο (τον κάνω συχνά λόγω δουλειάς) με κορυφαίες προδιαγραφές (New Jersey παντού πχ, σωστή άσφαλτος, σήμανση) στον οποίο χαίρεσαι να οδηγείς χωρίς να φοβάσαι.

                        Το πρόβλημα δεν είναι πως θα βάλουν διόδια σ' αυτό το δρόμο, είναι πως το μεγαλύτερο κομμάτι του το είχε ήδη φτιάξει το Δημόσιο και πως η εταιρεία εισπράττει για να φτιάξει τον Ε65 ο οποίος είναι πολύ πίσω την στιγμή που μιλάμε.

                        Αγαπητέ HF ,ΕΝΩ συμφωνώ στα περισσότερα των γραπτών σου ,**ΓΙΑΤΙ ** στο τέλος μένω με την εντύπωση ότι κάνω λαθος με σένα
                        Αυτά είναι για τα οποία φωνάζουμε εδώ και καιρό εμείς που αγωνιζόμαστε κατά των διοδίων

                        -Δεν ξέρω αν κάνεις λάθος με μένα και ούτε είναι και ο στόχος μου ν' αποδείξω κάτι. Μπορείς να συνεχίσεις να πιστεύεις ό,τι θέλεις προφανώς.

                        -Αν αγωνιζόμαστε να μην υπάρχουν άδικα και ακριβά διόδια το καταλαβαίνω, απλώς κάποιοι συναγωνιστές σας δηλώνουν απλώς... ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ γενικώς και αορίστως! Με την δική τους λογική λοιπόν δεν θα πλήρωναν ποτέ και πουθενά για κανέναν λόγο... Με τέτοιο σκεπτικό δεν αποκτάς ούτε δρόμους , ούτε γέφυρες. Μένεις με την καρμανιόλα του Πετάλου και με την Κορίνθου-Πατρών στα γνωστά χάλια και με τις παντόφλες να ενώνουν Ρίο-Αντίρριο...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spiros last edited by

                          Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                          -Αν αγωνιζόμαστε να μην υπάρχουν άδικα και ακριβά διόδια το καταλαβαίνω, απλώς κάποιοι συναγωνιστές σας δηλώνουν απλώς... ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ γενικώς και αορίστως! Με την δική τους λογική λοιπόν δεν θα πλήρωναν ποτέ και πουθενά για κανέναν λόγο... Με τέτοιο σκεπτικό δεν αποκτάς ούτε δρόμους , ούτε γέφυρες. Μένεις με την καρμανιόλα του Πετάλου και με την Κορίνθου-Πατρών στα γνωστά χάλια και με τις παντόφλες να ενώνουν Ρίο-Αντίρριο...

                          κανεις δε λεει να μην υπαρχουν καλοι δρομοι, αλλα λενε οτι δε πρεπει να τους πληρωνουμε 10φορες τον καθενα. Εσυ μονος σου πιο πριν εγραψες για το τι 'φαι' εχει πεσει...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • H
                            highfidelity last edited by

                            Ο χρήστης spiros έγραψε:

                            -Αν αγωνιζόμαστε να μην υπάρχουν άδικα και ακριβά διόδια το καταλαβαίνω, απλώς κάποιοι συναγωνιστές σας δηλώνουν απλώς... ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ γενικώς και αορίστως! Με την δική τους λογική λοιπόν δεν θα πλήρωναν ποτέ και πουθενά για κανέναν λόγο... Με τέτοιο σκεπτικό δεν αποκτάς ούτε δρόμους , ούτε γέφυρες. Μένεις με την καρμανιόλα του Πετάλου και με την Κορίνθου-Πατρών στα γνωστά χάλια και με τις παντόφλες να ενώνουν Ρίο-Αντίρριο...

                            κανεις δε λεει να μην υπαρχουν καλοι δρομοι, αλλα λενε οτι δε πρεπει να τους πληρωνουμε 10φορες τον καθενα. Εσυ μονος σου πιο πριν εγραψες για το τι 'φαι' εχει πεσει...

                            Εγώ τα έγραφα από πολύ παλιότερα αν θυμάσαι...

                            Απλώς, όταν το δίκαιο αίτημα (--> σωστά και δίκαια και προσιτά διόδια ) ξεχειλώσει (-->ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ κανέναν και ποτέ ) χάνεται το μέτρο και το όποιο δίκαιο...

                            Σε κάθε διεκδίκηση, τα ακραία στοιχεία πρέπει ν' απομονώνονται, αλλιώς καπελώνουν και φθείρουν τα δίκαια αιτήματα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              pipinos1976 last edited by

                              Ο χρήστης Dodger έγραψε:

                              .................................................Ευχαριστώ.

                              Προφανώς τα 2.5kg κρασί που είχες πιεί, σε έχουν επηρεάσει. Σύμφωνα με τα δικά σου γραφόμενα, αν γίνουν όλα αυτά, καλύτερα να κάτσουμε σπίτι μας, να οδηγούμε στην αυλή μας και αν θέλουμε να πάμε για καφέ/σε κάποια άλλη πόλη/στα χωριά μας, να πάμε με τα άλογα.

                              Sorry, αλλά εκει που εκτιμούσα αυτά που λες στο θέμα με τα ραντάρ, τώρα τα γ@μησες όλα.

                              Αν διαβάσεις το φινάλε:

                              Αυτές είναι οι προτάσεις μου κύριοι, για εξορθολογισμό του κράτους και των υπηρεσιών που προσφέρει στους πολίτες. Είναι καιρός, να κάνουμε την κρίση ευκαιρία που λέει και ο πρωθυπουργός. Να δημιουργήσουμε ένα κράτος πρότυπο για τα υπόλοιπα, ένα κράτος που η ανάπτυξη και η πρόοδος θα φέρουν ευημερία και χαρά στους πολίτες του.

                              θα δεις ότι δεν μπορεί το κείμενο να είναι τόσο σοβαρό. Απλή μεταφορά των εντολών που εκτελεί η κυβέρνηση έκανα, τίποτε περισσότερο

                              Είναι δυνατόν να πιστεύεις ότι θα έγραφα εγώ τέτοια θέματα; Με 2,5 Kg κρασί μόνο, να λέω τέτοιες βλακείες; Σε κώμα μπορεί να πέσω . Τέτοιες βλακείες να πιστεύω... Α Π Ο Κ Λ Ε Ι Ε Τ Α Ι.... !!!

                              Ευχαριστώ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spiros last edited by

                                Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                                -Αν αγωνιζόμαστε να μην υπάρχουν άδικα και ακριβά διόδια το καταλαβαίνω, απλώς κάποιοι συναγωνιστές σας δηλώνουν απλώς... ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ γενικώς και αορίστως! Με την δική τους λογική λοιπόν δεν θα πλήρωναν ποτέ και πουθενά για κανέναν λόγο... Με τέτοιο σκεπτικό δεν αποκτάς ούτε δρόμους , ούτε γέφυρες. Μένεις με την καρμανιόλα του Πετάλου και με την Κορίνθου-Πατρών στα γνωστά χάλια και με τις παντόφλες να ενώνουν Ρίο-Αντίρριο...

                                κανεις δε λεει να μην υπαρχουν καλοι δρομοι, αλλα λενε οτι δε πρεπει να τους πληρωνουμε 10φορες τον καθενα. Εσυ μονος σου πιο πριν εγραψες για το τι 'φαι' εχει πεσει...

                                Εγώ τα έγραφα από πολύ παλιότερα αν θυμάσαι...

                                Απλώς, όταν το δίκαιο αίτημα (--> σωστά και δίκαια και προσιτά διόδια ) ξεχειλώσει (-->ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ κανέναν και ποτέ ) χάνεται το μέτρο και το όποιο δίκαιο...

                                Σε κάθε διεκδίκηση, τα ακραία στοιχεία πρέπει ν' απομονώνονται, αλλιώς καπελώνουν και φθείρουν τα δίκαια αιτήματα.

                                Βλεπεις να υπαρχει η παραμικρη θεληση για προσιτα και δικαια διοδια;
                                Αρα κατι αλλο πρεπει να γινει.

                                Sent from my HTC Desire using Tapatalk

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • W
                                  wannabe last edited by

                                  Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                                  -Αν αγωνιζόμαστε να μην υπάρχουν άδικα και ακριβά διόδια το καταλαβαίνω, απλώς κάποιοι συναγωνιστές σας δηλώνουν απλώς... ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ γενικώς και αορίστως! Με την δική τους λογική λοιπόν δεν θα πλήρωναν ποτέ και πουθενά για κανέναν λόγο... Με τέτοιο σκεπτικό δεν αποκτάς ούτε δρόμους , ούτε γέφυρες. Μένεις με την καρμανιόλα του Πετάλου και με την Κορίνθου-Πατρών στα γνωστά χάλια και με τις παντόφλες να ενώνουν Ρίο-Αντίρριο...

                                  κανεις δε λεει να μην υπαρχουν καλοι δρομοι, αλλα λενε οτι δε πρεπει να τους πληρωνουμε 10φορες τον καθενα. Εσυ μονος σου πιο πριν εγραψες για το τι 'φαι' εχει πεσει...

                                  Εγώ τα έγραφα από πολύ παλιότερα αν θυμάσαι...

                                  Απλώς, όταν το δίκαιο αίτημα (--> σωστά και δίκαια και προσιτά διόδια ) ξεχειλώσει (-->ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ κανέναν και ποτέ ) χάνεται το μέτρο και το όποιο δίκαιο...

                                  Σε κάθε διεκδίκηση, τα ακραία στοιχεία πρέπει ν' απομονώνονται, αλλιώς καπελώνουν και φθείρουν τα δίκαια αιτήματα.

                                  έτσι ξεκίνησε το θέμα?
                                  ή μήπως οι διαμαρτυρίες για το ύψος των διοδίων είχαν προηγηθεί για μακρό διάστημα και αρκετή ένταση αλλά τα αφεντικά σου έλεγαν, βάλτο παραπάνω μωρέ, τι θα κάνουν? και η συνολική άρνηση είναι η απάντηση στο 'τι θα κάνουν?'

                                  τα ίδια, για άμυαλους τζαμπατζήδες ακάλυπτους, λέγαν μια φορά και ένα καιρό για τα πανωτόκια...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    taurus last edited by

                                    Βασικά για να κερδίσεις λίγα πρέπει να ζητάς πολλά. Στο κάτω-κάτω το ίδιο μας κάνει και το κράτος. Μας λέει οτι θα μας τον βάλει 20 πόντους και τελικά είμαστε ευχαριστημένοι που μας τον βάζει μόνο 10.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      spiros last edited by

                                      Ο χρήστης taurus έγραψε:
                                      Βασικά για να κερδίσεις λίγα πρέπει να ζητάς πολλά. Στο κάτω-κάτω το ίδιο μας κάνει και το κράτος. Μας λέει οτι θα μας τον βάλει 20 πόντους και τελικά είμαστε ευχαριστημένοι που μας τον βάζει μόνο 10.

                                      κανει και κατι αλλο το κρατος...
                                      βαζει καποιους δικους του και μας λενε ολη μερα οτι 'ευτυχως μας τον εβαλε μονο 10 ποντους, αν δε μας τον εβαζε θα καταστρεφοταν η χωρα, θα ερθει ο Αρμαγεδων κτλ κτλ....'

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        tpapo last edited by

                                        Ο χρήστης spiros έγραψε:

                                        Βασικά για να κερδίσεις λίγα πρέπει να ζητάς πολλά. Στο κάτω-κάτω το ίδιο μας κάνει και το κράτος. Μας λέει οτι θα μας τον βάλει 20 πόντους και τελικά είμαστε ευχαριστημένοι που μας τον βάζει μόνο 10.

                                        κανει και κατι αλλο το κρατος...
                                        βαζει καποιους δικους του και μας λενε ολη μερα οτι 'ευτυχως μας τον εβαλε μονο 10 ποντους, αν δε μας τον εβαζε θα καταστρεφοταν η χωρα, θα ερθει ο Αρμαγεδων κτλ κτλ....'

                                        Σωστός

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Διαβάζοντας του pipinos λέω ωραία, έχει μια λογική αλλά σιγά σιγά είπα, δεν μπορεί, μας δουλεύει (κάτι για διόδια σε είσοδο πόλης, επαρχιακούς δρόμους, πληρωμή για σπουδές και βιβλία και το αμίμητο μη προκαθορισμένη τιμή εισιτηρίου ΚΤΕΛ!). Αυτά δεν γίνονται πουθενά και με τίποτα δεν μπορούν να γίνουν στην Ελλάδα.... Από την άλλη ίσως μόνο στην Ελλάδα να προσπαθήσουν να τα κάνουν!!
                                          Πάντως για να μην ξεφεύγουμε και από το θέμα(!) με τα διόδια έτσι όπως πάνε χαίρομαι πολύ που έχω μειώσει τις διαδρομές στις εθνικές οδούς...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • monman2
                                            monman2 last edited by

                                            Ο pipinos πλάκα έκανε . Στην αρχή και εγώ φοβήθηκα ,κάτι έπαθε το παιδί είπα , αλλά τελικά κατάλαβα το νόημα

                                            Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                                            Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 72
                                            • 73
                                            • 74
                                            • 75
                                            • 76
                                            • 102
                                            • 103
                                            • 74 / 103
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr