-
Το δημόσιο σε ρόλο εισπράκτορα των πολυεθνικών εταιριών
Το ΑΠΕ-ΜΠΕ (Αθηναϊκό και Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων) μετέδωσε:
Υπ. Υποδομών - Οι εισπράξεις από τα διόδια των Μαλγάρων θα χρησιμοποιηθούν για τη συντήρηση του οδικού άξονα, που δεν έχει παραχωρηθεί στην ιδιωτική κοινοπραξία
Το σύνολο σχεδόν των εισπράξεων από τα διόδια των Μαλγάρων θα χρησιμοποιούνται από το Δημόσιο (Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας) για τη συντήρηση του οδικού άξονα, που δεν έχει παραχωρηθεί στην ιδιωτική κοινοπραξία, με τη σύμβαση του 2007, από τα Μάλγαρα μέχρι το Δερβένι Θεσσαλονίκης, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων. Στην ανακοίνωση του υπουργείου σημειώνεται ότι η αύξηση στην τιμή των διοδίων Μαλγάρων, που ισχύει από σήμερα, ήταν προγραμματισμένη. 'Πρόκειται για τιμαριθμική προσαρμογή, η οποία δεν είχε πραγματοποιηθεί, εδώ και επτά χρόνια, ενώ αποτελεί και συμβατική υποχρέωση του Ταμείου Εθνικής Οδοποιίας για τη συντήρηση του δρόμου, αφού δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει χρήματα από τον κρατικό προϋπολογισμό, για το σκοπό αυτό', επισημαίνεται στην ανακοίνωση. Ειδικότερα, όσα αυτοκίνητα περνούν από τα Μάλγαρα, διασχίζουν την Εγνατία Οδό, στην οποία, μέχρι σήμερα, δεν λειτουργούσαν σταθμοί διοδίων. Επίσης, με την αύξηση στην τιμή των διοδίων Μαλγάρων, ισοσκελίζεται σε ένα βαθμό, κατόπιν συμφωνίας με τους αυτοκινητόδρομους Αιγαίου, η κατάργηση των διοδίων Αιγινίου, που προβλέπονταν στη σύμβαση παραχώρησης. Εάν ήταν σε ισχύ η πρόβλεψη στη σύμβαση παραχώρησης των αυτοκινητοδρόμων Αιγαίου του 2007 για τη λειτουργία διοδίων στο Αιγίνιο και ταυτόχρονα, αναπροσαρμόζονταν τα διόδια των Μαλγάρων με βάση τον τιμάριθμο, τότε αθροιστικά το κόστος των διοδίων θα ήταν αρκετά υψηλότερο. Γ.Μ.
'Το σύνολο ΣΧΕΔΟΝ χρησιμοποιούνται για τη συντήρηση' και 'ισοσκελίζεται κατόπιν συμφωνίας με τους αυτοκινητόδρομους Αιγαίου'! Δηλαδή πλέον το δημόσιο έχει το ρόλο του εισπράκτoρα των πολυεθνικών εταιριών. Γιατί δεν έχει δοθεί στη δημοσιότητα αυτή η συμφωνία;
Επίσης στην Καθημερινή διαβάζουμε ότι:
Η αναπροσαρμογή αποφασίστηκε για να καλυφθεί το κόστος της μη λειτουργίας του σταθμού διοδίων στο Αιγίνιο Πιερίας από την εταιρεία Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε. Για τη μη λειτουργία του συγκεκριμένου σταθμού, απόφαση που παρουσιάστηκε... ως νίκη από το υπουργείο Υποδομών, το Δημόσιο καταβάλλει στην εταιρεία από τις αρχές του έτους περίπου 800 - 850.000 μηνιαίως.
Δηλαδή 'η αναπροσαρμογή αποφασίστηκε για να καλυφθεί το κόστος της μη λειτουργίας του σταθμού διοδίων' αλλά 'πρόκειται για τιμαριθμική προσαρμογή'! Ποιός αποφάσισε να δίνουν αυτό το εξωφρενικό ποσό και με ποιές διαδικασίες; Γιατί και αυτή η συμφωνία δεν έχει δοθεί στη δημοσιότητα;Δεν ανεχόμαστε άλλο να μας κατακλέβουν.
Όλοι την Τετάρτη 24 Νοεμβρίου στις 7 το απόγευμα στο Εργατικό Κέντρο Θεσσαλονίκης στην οργανωτική συνέλευση για την κατάργηση όλων των διοδίων που φράζουν τις ζωές μας. -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
χμμμ.....Υποθέτω ότι ο 'μπαρο-ανοικτής' θα έχει στοιχίσει κάτι. Άρα για να κάνει κάποιος απόσβεση μάλλον χρησιμοποιεί συχνά το συγκεκριμένο δρομολόγιο....
χμμμ...
3€ με τα μεταφορικα!! με 2 περασματα την καναμε την αποσβεση
http://global.ebay.com/Long_Reach_Litte ... 71517/item
-
Δώσε, δώσε κι άλλο.
Τι να πω ρε, έχουμε χάσει την μπάλα τελείως, αλλά σε ένα κράτος ανύπαρκτο όλα επιτρέπονται.....http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_art ... 010_422731
-
Νέος σταθμός μπαινει σε λειτουργία στην ΠΑΘΕ εξω απο τα Καμμένα Βούρλα , στο ημιτελές 'πέταλο' του μαλιακού
http://lamianews.blogspot.com/2010/11/blog-post_20.html
Τι έγινε ρε σεις ,πάμε καλά αφηστε τις κουβέντες και βγειτε στους δρόμους
Υ.Γ Να γίνει 'group buy' του μπαρο-ανοιχτή
-
Ο χρήστης ntinaras έγραψε:
edit modΤερμα οι κουβεντες ,θα μιλήσουν τα 'ανοιχτήρια ' πλέον ..,οι άλλοι ας πίνουν καφέ και ας κανουν διαβούλευση στο net
Τ Ε Λ Ο Σ
Υ.Γ Για τόσο μα@άκες ρε σείς μας έχουν ,τόσο πολύ πλέον
-
Σαφώς και είναι τραγικό να πληρώνουμε διόδια στην Πατρών-Κορίνθου που αυτή την στιγμή είναι ένα απέραντο και επικίνδυνο γιαπί...
Χθες παραλίγο να τρακάρω λόγω της ηλίθιας σήμανσης τους, ξαφνικά και χωρίς προειδοποίηση, ο δρόμος στένεψε και στην μέση είχε τα πλαστικά κολωνάκια! Τα είδα όλα, προσπαθούσα να προσπεράσω έναν @@ με Merc που δεν έκανε δεξιά για να βοηθήσει λίγο, το 207 με τα 75 ψοφίμια πάλευε και ξαφνικά... ΣΟΚ και ΔΕΟΣ. Ευτυχώς, φρένα, πέρασε δίπλα η Merc και με ένα ελιγμό ανάμεσα στα κολωνάκια μπήκα πάλι στο ρεύμα μου. Εννοείται πως απέναντι έρχονταν αυτοκίνητα...
Σαφώς και είναι παράλογο να ΜΗΝ πληρώνουμε διόδια στην Εγνατία που στοίχισε ένα σκασμό λεφτά να γίνει (από τα δυσκολότερα τεχνικά έργα που έχουν γίνει ποτέ, ειδικά στο δυτικό του τμήμα...), που ακόμη έχει υπόλοιπα και ΚΥΡΙΩΣ, θέλει ένα σκασμό λεφτά για να λειτουργήσει (έχω ξαναπεί πως οι λογαριασμοί ρεύματος είναι πολλά εκατομμύρια € το χρόνο για να μην μιλήσουμε για την συντήρηση που θέλει η άσφαλτος, τα Η/Μ κλπ κλπ ).
Βρίσκω ΛΟΓΙΚΟΤΑΤΟ να υπάρχουν διόδια λοιπόν σε έναν καλό δρόμο, γιατί είναι προς το συμφέρον ΟΛΩΝ μας να υπάρχουν τέτοιοι... Απλώς είναι ΠΑΡΑΛΟΓΟ τα διόδια να πηγαίνουν για να κλείσουν άλλες τρύπες, ή στις τσέπες των εργολάβων ή σε εξόφληση δανείων (Σημίτης-MorganStanley ).
Μ' αρέσει όταν οι πολίτες οργανώνονται και παλεύουν για κάτι καλύτερο, αλλά με ενοχλεί η αμετροέπεια και το όλα τα σφάζω όλα τα μαχαιρώνω.
Τι θέλω να πω: εύκολα θα σήκωνα την μπάρα στην Κορίνθου-Πατρών, αλλά δεν θα το τολμούσα για ηθικούς λόγους στην Γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου. Παρότι είναι τσουχτερότατα τα 12.20€ , όποιος έχει ζήσει την ταλαιπωρία πριν την γέφυρα και την συμπεριφορά των καραβοκύρηδων (που μετά την γέφυρα ρίξαν την τιμή στο μισό... ), καταλαβαίνει απόλυτα...
Θεωρώ λοιπόν πως πρέπει να αγωνιζόμαστε για τους σωστούς λόγους και όχι με τσαμπουκά να λέμε απλώς 'Δεν πληρώνω'...
-
μας κλεβουν τοσα χρονια σε τοσους δρομους και θα τους λυπηθω και θα το παιξω ηθικος για να πληρωσω στους 'καλους δρομους'??
εγω αμα μπω σε λεωφορειο και δε πληρωσω εισιτηριο και με πιασει ο ελενγκτης δε θα πληρωσω 1 ευρω προστιμο,θα πληρωσω 60
ετσι,αφου μας κλεβαν τοσα χρονια στους δρομους καρμανιολες,τωρα και εγω θα τους κλεψω στο 60πλασιο σε καλους και κακους δρομους. -
ρε HiFi ειλικρινά τώρα, στο πέταλο?!
συζητάμε για διόδια στο πέταλο και λέμε κάτι παραπάνω απο οχι και αϊ στο δι@ολο?
τι σχέση έχει η Γέφυρα με το πέταλο μόνο εσύ μπορείς να μας εξηγήσεις και πραγματικά δεν θα μπω ούτε στο κόπο να το διαβάσω. ας κάνουν τη ζεύξη και μιλάμε. -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Σαφώς και είναι τραγικό να πληρώνουμε διόδια στην Πατρών-Κορίνθου που αυτή την στιγμή είναι ένα ί...Θεωρώ λοιπόν πως πρέπει να αγωνιζόμαστε για τους σωστούς λόγους και όχι με τσαμπουκά να λέμε απλώς 'Δεν πληρώνω'...
Φιλε αγαπητε στο πεταλο του μαλιακου εχουν σκοτωθει πολλοιιί και ακόμη ένας πριν τις εκλογές
Ο δρομος ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΘΗΛΗ ΜΕΧΡΙ ΤΙς ΡΑΧΕΣ (40 χλμ) ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕς ΕΧΟΥΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ,οι εργολαβοι εφυγαν και δεν προκειται, οι εργαζομενοι οι μισοι είναι απλήρωτοι , τα σιδερα στις γεφυρες σκουριάζουν και ερχεσαι ΕΣΥ και βαζεις και διοδια 1,55 ευρω ,για ξανασκεψου τοΜήπως εχεις καιρο να περασεις ή μηπως έλειπες τιποτα στο abroad ?
τεσπα ** Τριτη Μεσημερι στις 3μμ ** ** ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΚΛΕΙΣΟΥΜΕ** ,οργανωνεται τωρα , ...**αιδώς αργείοι **
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
ρε HiFi ειλικρινά τώρα, στο πέταλο?!
συζητάμε για διόδια στο πέταλο και λέμε κάτι παραπάνω απο οχι και αϊ στο δι@ολο?
τι σχέση έχει η Γέφυρα με το πέταλο μόνο εσύ μπορείς να μας εξηγήσεις και πραγματικά δεν θα μπω ούτε στο κόπο να το διαβάσω. ας κάνουν τη ζεύξη και μιλάμε.Δεν γνωρίζω πού ακριβώς είναι αυτά τα διόδια, νομίζω όμως πως βρίσκονται στο έτοιμο κομμάτι, μετά την Λαμία όπως κατεβαίνεις προς Αθήνα. Πρόκειται για εξαιρετικό δρόμο (τον κάνω συχνά λόγω δουλειάς) με κορυφαίες προδιαγραφές (New Jersey παντού πχ, σωστή άσφαλτος, σήμανση) στον οποίο χαίρεσαι να οδηγείς χωρίς να φοβάσαι.
Το πρόβλημα δεν είναι πως θα βάλουν διόδια σ' αυτό το δρόμο, είναι πως το μεγαλύτερο κομμάτι του το είχε ήδη φτιάξει το Δημόσιο και πως η εταιρεία εισπράττει για να φτιάξει τον Ε65 ο οποίος είναι πολύ πίσω την στιγμή που μιλάμε.
Τι πιστεύω εγώ για τα διόδια το είπα παραπάνω, πρέπει να πηγαίνουν αποκλειστικά για την λειτουργία και συντήρηση του δρόμου πρωτίστως και δευτερευόντως για την κατασκευή νέου οδικού δικτύου... Στην παρούσα φάση πρωτίστως πάνε στην τσέπη των εργολάβων. Το Δημόσιο παρέδωσε δρόμους σχεδόν έτοιμους (μέχρι στιγμής ελάχιστα έχουν ξοδέψει οι κοινοπραξίες σε σχέση μ' αυτά που εισπράττουν... ) με σκοπό να φτιαχτούν νέοι... Ε, δεν νομίζω πως πρέπει να είναι κάποιος ευχαριστημένος με την πρόοδο των εργασιών με τις διαδικασίες που ακολουθούνται, το αντίθετο, απλώς η αντίδραση ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΓΕΝΙΚΩΣ, είναι μάλλον περίεργη... Την ίδια λογική πρέπει να την εφαρμόσουμε τότε και στα σουπερ μάρκετ και στις λαϊκές, να πάμε να τα βουτάμε γιατί ...μας έκλεβαν και μας κλέβουν τόσα χρόνια!
Κάνω πολλά χιλιόμετρα το χρόνο λόγω εργασίας και πραγματικά, το να οδηγείς σε καλούς δρόμους είναι ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΑΣΑ. Ξέρετε πως νιώθω κάθε φορά που φεύγω από Γιάννενα για Αθήνα και πρέπει να περάσω τις στροφές μετά την Παναγιά για Καλαμπάκα ή αν ακολουθήσω την νότια διαδρομή, τα διάφορα Μενίδια, ή την ...τρομακτική πλέον Πατρών-Κορίνθου;
ΠΡΕΠΕΙ να υπάρχουν καλοί δρόμοι και θεωρώ πως είναι σωστό να τους πληρώνουμε εμείς που τους χρησιμοποιούμε και όχι η ...γιαγιά μου που δεν οδηγεί, δηλαδή είμαι υπέρ των λογικών διοδίων και όχι των παράλογων, απλώς δεν καταλαβαίνω την λογική του όλα τα σφάζω όλα τα μαχαιρώνω!
Πληροφοριακά πάντα, στον ΠΑΘΕ υπάρχουν δύο εργολάβοι, από Αθήνα μέχρι Λαμία (περίπου) είναι η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ μαζί με τους Ισπανούς της και από Λαμία (περίπου ) μέχρι Θεσσαλονίκη τα 120 Ενωμένα Μπομπολεϊκά Εργοτάξια μαζί με την ΑΕΓΕΚ (σε ρόλο κομπάρσου λόγω των απίστευτων χρεών της... ) και κάμποσους άλλους Γερμανούς και όχι Πορτογάλλους!
Το τμήμα στο πέταλο του Μαλιακού που απομένει το Δημόσιο είχε πει στους εργολάβους πως θα το έφτιαχνε αυτό (μην με ρωτάτε γιατί, ρωτήστε τον Σουφλιά που προσπαθούσε να μοιράσει δίκαια την πίτα, αλλά τον Λαλιώτη δεν τον φτάνει μάλλον σε τέτοια....), αυτοί που το ανέλαβαν χρεωκόπησαν και τώρα είναι ολόκληρη ιστορία απ' ότι φαίνεται...
Δείτε και εδώ.
-
Τώρα ο ntinaras θα με πει τσιράκι του Λάππα, όταν παλιότερα είχαμε διαφωνήσει για το θέμα (ήμουν και είμαι ενάντια στις παραχωρήσεις τύπου Σουφλιά, ας όψεται όμως ο Λαλιώτης και η ΑΟ... . Θα ξαναπώ πως παραχωρήσεις με γνώμονα το συμφέρον των εργολάβων, είναι Ό,ΤΙ χειρότερο, παρόλο που σαφώς και προσωπικά με συμφέρουν τα μάλα μιας και ...βγάζω το ψωμάκι μου με δαύτους! )
-
Αφαιρεθηκαν τα offtopic και flame baiting μηνυματα.[MOD]
-
Συμφωνώ σε αρκετα σημεία με HF.
να κανω μια 'χαζη' ερώτηση: Δεν μπορούμε να πληρώνουμε στα διόδια 1€;
να μας κόβουν αποδειξη για το 1€ κι ας κόψουν το λαιμό τους για τα υπόλοιπα...
-
http://www.facebook.com/l/f4308IjoGCs3r ... re=related
Διόδια STOP! Εκπληκτικό... δεν πληρώνουν διόδια σε όλη την Ελλάδα! (video) -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
ρε HiFi ειλικρινά τώρα, στο πέταλο?!
συζητάμε για διόδια στο πέταλο και λέμε κάτι παραπάνω απο οχι και αϊ στο δι@ολο?
τι σχέση έχει η Γέφυρα με το πέταλο μόνο εσύ μπορείς να μας εξηγήσεις και πραγματικά δεν θα μπω ούτε στο κόπο να το διαβάσω. ας κάνουν τη ζεύξη και μιλάμε.Δεν γνωρίζω πού ακριβώς είναι αυτά τα διόδια, νομίζω όμως πως βρίσκονται στο έτοιμο κομμάτι, μετά την Λαμία όπως κατεβαίνεις προς Αθήνα. Πρόκειται για εξαιρετικό δρόμο (τον κάνω συχνά λόγω δουλειάς) με κορυφαίες προδιαγραφές (New Jersey παντού πχ, σωστή άσφαλτος, σήμανση) στον οποίο χαίρεσαι να οδηγείς χωρίς να φοβάσαι.
Το πρόβλημα δεν είναι πως θα βάλουν διόδια σ' αυτό το δρόμο, είναι πως το μεγαλύτερο κομμάτι του το είχε ήδη φτιάξει το Δημόσιο και πως η εταιρεία εισπράττει για να φτιάξει τον Ε65 ο οποίος είναι πολύ πίσω την στιγμή που μιλάμε.
Αγαπητέ HF ,ΕΝΩ συμφωνώ στα περισσότερα των γραπτών σου ,**ΓΙΑΤΙ ** στο τέλος μένω με την εντύπωση ότι κάνω λαθος με σένα
Αυτά είναι για τα οποία φωνάζουμε εδώ και καιρό εμείς που αγωνιζόμαστε κατά των διοδίωνΤεσπα ,να σε ενημερωσω τωρα για να μη δημιουργουνται ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ότι ειναι και ΣΩΣΤΑ ΟΛΑ αυτα που γραφεις ότι :
-
Κατεβαινοντας προς Αθηνα ,τα συναντας στην Αγ.Τριάδα ( Μώλος) πριν τα Καμμένα και όντως ο δρόμος ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ειναι Οκ, ** Ανεβαινοντας όμως απο Αθηνα προς Λαμία ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ** , σε μήκος περίπου 30χλμ μέχρι τις ΡΑΧΕΣ εχουμε το γνωστό δρόμο καρμανιόλα του πετάλου του Μαλιακού ,με κάποια λίγα 'έτοιμα' κομμάτια που ξαφνικά στενεύουν και γίνεται χαμός ..ΑΡΑ και μετά απο 5-6 χλμ πάλι τα ΔΙΟΔΙΑ της Πελασγιας ( 2,40Ε)
Επίσης μπήκαν σταθμοί διοδίων και στην εισοδο-εξοδο του ΜΩΛΟΥ, μη χάσουν κανένα πελάτη απο εκεί ... -
Ακόμη επειδή κινουμαι περισσότερο απο εσένα στη περιοχή να σε ενημερώσω ότι ,ειναι ήδη έτοιμα και τα διόδια στην έξοδο προς ΜΠΡΑΛΛΟ ( Ε.Ο ΠΑΤΡΏΝ) τα οποια και αυτά είναι θεμα χρόνου και αυτά στις Θερμοπύλες κοντά... ,άραγε για ποιο δρόμο ,αφου ο υπάρχων υπάρχει εκει για 30 χρόνια με την ιδια χαραξη και τα ιδια στροφιλικια ( α ρε καλοσκοπή με το 'παλαι ποτε' θρυλικο ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ! , ΠΑΥΛΙΑΝΗ ΚΑΙ ΜΑΥΡΟΛΙΘΆΡΙ )
Με λίγα λόγια γεμίσαμε ΔΙΟΔΙΑ ,σε λίγο και σε κάθε γειτονιά ..
Αυτά
-
-
Ο χρήστης tpapo έγραψε:
- ...Ανεβαινοντας όμως απο Αθηνα προς Λαμία ...., σε μήκος περίπου 30χλμ μέχρι τις ΡΑΧΕΣ εχουμε το γνωστό δρόμο καρμανιόλα του πετάλου του Μαλιακού ,με κάποια λίγα 'έτοιμα' κομμάτια που ξαφνικά στενεύουν και γίνεται χαμός ..
Με λίγα λόγια γεμίσαμε ΔΙΟΔΙΑ ,σε λίγο και σε κάθε γειτονιά ..
Δεν είσαι δίκαιος λέγοντας ότι είναι ο γνωστός δρόμος καρμανιόλα, καμία σχέση με το κλασικό χαρακτηρισμό για το πέταλο του παρελθόντος. Μιλάμε για παραδοσιακό δρόμο μία λωρίδας και hard shoulder ανά κατεύθυνση χωρίς κλίσεις, χωρίς κλειστές στροφές και κυρίως ευθείες. Είναι από τα πιο καλά κομμάτια του πετάλου και ίσως για αυτό να έμεινε και τελευταίο. Η επικινδυνότητά του έγκειται νομίζω κυρίως στο μεγάλο αριθμό οχημάτων που δυσκολεύει τις προσπεράσεις και την ανυπομονησία μερικών και όχι στον ίδιο το δρόμο. Καθώς είναι μόνο ~30χλμ νομίζω κάνεις λίγο υπομονή για 15-20 λεπτά. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι δεν αποτελεί ντροπή να έχει μείνει ένα τέτοιο εύκολο σημείο άφτιαχτο στον βασικό οδικό άξονα της χώρας....
Συμφωνώ για την ενοχλητική συχνότητα των διοδίων και μάλλον και με τη λάθος χρήση των εσόδων από τα διόδια αλλά διαφωνώ με το δεν πληρώνω διόδια γενικά. Προτιμώ ένα μέρος των εξόδων των δρόμων να πληρώνεται από αυτούς που τον χρησιμοποιούν περισσότερο και όχι από όλους (έστω κι αν δεν με συμφέρει...).
- ...Ανεβαινοντας όμως απο Αθηνα προς Λαμία ...., σε μήκος περίπου 30χλμ μέχρι τις ΡΑΧΕΣ εχουμε το γνωστό δρόμο καρμανιόλα του πετάλου του Μαλιακού ,με κάποια λίγα 'έτοιμα' κομμάτια που ξαφνικά στενεύουν και γίνεται χαμός ..
-
Δεν είναι αξιοπερίεργο που όσες φορές έχω αναφέρει για συστήματα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν, το μόνο που σχολιάστηκε ήταν η βινιέτα και αυτή με σκόπιμες διαστρεβλώσεις και 'υποτιθέμενη' άγνοια τεχνολογικών λύσεων γνωστών εδώ και 10 χρόνια τουλάχιστον (βλ. έλεγχος πινακίδας που θα χρειαζόταν υπάλληλος όταν ΟΛΕΣ οι κάμερες έχουν software ANPR), ενώ όλα τα υπόλοιπα έχουν περάσει λες και δεν υπήρξαν ποτέ; Όταν έγραφα για σοβαρές εκπτώσεις σε συχνούς χρήστες (πχ κάνω 20.000 Km το χρόνο ΜΟΝΟ με το 1 από τα 3 αυτοκίνητα της ευρύτερης οικογένειας και αυτά σε Ε.Ο. και επαρχιακούς δρόμους) της τάξης του 1€/διέλευση (με μελλοντική τοποθέτηση διοδίων σε εισόδους / εξόδους ΜΟΝΟ), ώστε να προσελκύσουν κόσμο, δεν το σχολίαζε κανείς. Τώρα, που γεμίζει ο κόσμος διόδια με παράλογες χρεώσεις, για δρόμους που δεν είναι έτοιμοι, ή με προπληρωμές, όχι του δρόμου που κινούμαστε, αλλά κάποιου άλλου 250 Km μακριά, αρχίζει ο κόσμος να συνειδητοποιεί ότι κάτι στραβό υπάρχει στο όλο σύστημα.
Πρόταση: Σε ΚΑΘΕ είσοδο των κεντρικών λεωφόρων της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης, και των κεντρικών οδών των πόλεων πάνω από 10.000 κατοίκων, να μπουν διόδια της τάξης των 3€ ώστε:
- Να μειωθεί ο φόρτος σε αυτούς τους δρόμους και να οδηγηθούν οι πολίτες σε χρήση των ΜΜΜ.
Προτείνω επίσης:
-
Μείωση δρομολογίων των ΜΜΜ με ταυτόχρονη αύξηση εισιτηρίων στα 2€ / διαδρομή (όχι χρονοχρέωση όπως σήμερα) ώστε, να οδηγηθούμε σε χρήση, είτε μηνιαίων καρτών, είτε σε χρήση ΤΑΧΙ. Στο άμεσο μέλλον, η είσοδος θα γίνεται με ελεγχόμενες μπάρες και προσωπικές κάρτες ή κινητό τηλέφωνο ή κάρτα του πολίτη, ώστε να εξαφανιστεί το φαινόμενο των πολιτών που δε χτυπούν εισιτήρια και το αφορολόγητο να μπορεί να ελέγχεται άμεσα.
-
Αύξηση της χρέωσης στα ΤΑΧΙ κατά 100% ώστε να οδηγηθούμε στα ΜΜΜ και επιβολή συχνότατων ελέγχων / εξάμηνο, από ανεξάρτητα κλιμάκια μηχανικών ερχόμενων από κράτη του εξωτερικού ώστε να περιοριστούν τα προβληματικά οχήματα και να οδηγηθούν εκτός επαγγέλματος οι απατεώνες του κλάδου.
-
Δημιουργία εταιρειών ΤΑΧΙ που θα λειτουργούν μόνο με τηλ. παραγγελία οχήματος, με αλλοδαπούς οδηγούς χαμηλού κόστους, που θα βασίζονται στο GPS και στο TMC (που θα επεκταθεί παντού στην Αθήνα) για τις μεταφορές, οπότε ο πελάτης θα απολαμβάνει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες αντικειμενικά (GPS), χωρίς διαμάχες και διπλές κούρσες.
-
Τα χρήματα που θα μαζεύονται από τα διόδια μπορεί να χρησιμοποιηθούν για δημιουργία υποδομών σε άλλα μέρη της χώρας. Πχ αυτοκινητόδρομος στην Κρήτη και σε μέρη που σήμερα δεν υπάρχουν σοβαρές οδικές υποδομές.
-
Σε σύντομο χρονικό διάστημα, μέσω παραχώρησης, μπορούμε να βάλουμε χρέωση και στους επαρχιακούς δρόμους, με σύστημα ANPR που θα προμηθεύσει κάποια εταιρεία (διαφορετική ανά περιφέρεια) η οποία και θα εισπράττει το 50% των διοδίων που θα βρίσκονται σε χαμηλότερο επίπεδο από αυτά των Ε.Ο.*.
-
Επίσης, οι κάμερες αυτές, μπορούν να χρησιμοποιηθούν για απόδοση κλήσεων στους παραβάτες του ορίου ταχύτητας με άμεσο τρόπο και χωρίς δυνατότητα εφέσεων. Παραβίαση μέχρι 20-30-+30 Km/h θα κοστίζει 50-100-200€ που αυτομάτως θα μπαίνουν στη φορολογική δήλωση του ιδιοκτήτη του οχήματος, οπότε οι εισπράξεις θα είναι εξασφαλισμένες.
-
Ενίσχυση των ΚΤΕΛ με διπλασιασμό της τιμής του εισιτηρίου και εξορθολογισμό των διαδρομών (να κοπούν τελείως τα επιδοτούμενα δρομολόγια) με χρέωση των επιβατών αντίστοιχη της διαδρομής για να βγαίνει οπωσδήποτε το κόστος (πχ Ελληνο-Αλβανικά σύνορα δρομολόγια με 2-3-5-10 επιβάτες που θα πληρώνουν το κόστος της διαδρομής ώστε το κράτος να μην χρειάζεται να επιδοτεί τα ΚΤΕΛ).
-
Δημιουργία τμημάτων της ΕΛΑΣ σε ΟΛΟΥΣ τους δρόμους και σε αποστάσεις της τάξης των 20-30 Km, με περιπολικά σε άμεση ετοιμότητα (Octavia όπως σήμερα), που σε περιπτώσεις σοβαρών παραβάσεων (πχ σε κάποια κάμερα εξόδου εμφανίζεται ΙΧ που δεν έχει εμφανιστεί σε είσοδο) θα επεμβαίνουν αμέσως για σύλληψη του παραβάτη και κατάσχεση του ΙΧ.
-
Κλιμάκια ελέγχου σε όλους τους δρόμους με φορητές κάμερες και πιστόλια που θα γράφουν τους όποιους παραβάτες δοκιμάσουν να ξεγελάσουν το σύστημα (τρέχω, σταματάω στα ΣΕΑ και περνάω αργότερα) σε συνδυασμό με τοποθέτηση καμερών ANPR (μέτρηση μέσης ταχύτητας) εκτός από τις εισόδους / εξόδους και σε διάφορα άλλα σημεία των οδών (πχ σίγουρα στα διάφορα ΣΕΑ).
-
Ιδιωτική αστυνομία σε σύμβαση με τους Δήμους / Περιφέρειες, που θα γράφει για παραβάσεις στάθμευσης φωτογραφίζοντας τον παραβάτη και λαμβάνοντας η ίδια το 50% της κλήσης για στάθμευση που θα μειωθεί στα 10€ / παράβαση. Οι παραβάτες, με αυτόν τον τρόπο, θα μπορούν να παρκάρουν παράνομα μεν, αλλά θα γνωρίζουν ότι μέσα σε μία εβδομάδα θα έχουν δεχθεί τουλάχιστον 2-3 κλήσεις, οπότε και ακόμα και στάθμευση να έχουν, το κράτος θα έχει τουλάχιστον αυξημένα έσοδα από τις κλήσεις.
-
Όσοι έχουν διαμερίσματα σε πολυκατοικία με pilotis θα πληρώνουν διπλάσια δημοτικά τέλη αν κατέχουν ΙΧ που βρίσκεται εκτός pilotis.
-
Τα 11 και 12 μπορούν να εφαρμοστούν μόνο να γίνει εξορθολογισμός της κατοικίας σε συνδυασμό με τη Δημότευση,τα μητρώα Αρρένων, τους λογαριασμούς ΔΕΚΟ κτλ που με άνεση μπορεί να εκτελεστεί από μία ιδιωτική εταιρεία εντός 1 έτους. Αν μένεις μόνιμα πχ στη Λάρισα, είσαι αυτομάτως Δημότης Λάρισας, γραμμένος στα μητρώα αρρένων Λάρισας και παίρνεις λογαριασμούς ΔΕΚΟ, εφορίας, Δημ. τελών από τη Λάρισα. Έτσι, ούτε οι παραβάτες θα μπορούν να ξεφεύγουν (διπλές κατοικίες χωρίο / πόλη) και στις εκλογές θα μειώσουμε τις μετακινήσεις και οι ΔΕΚΟ δε θα χάνουν χρήματα και οι εφορίες / πολεοδομίες θα δουλεύουν με άνεση.
-
Χρήση Δημόσιων υπηρεσιών, εκτός διαδικτύου, θα χρεώνεται. Η είσοδος σε μία εφορία ή σε μία Περιφέρεια ή σε ένα Δήμο θα χρεώνεται 3€ ασχέτως αν πρόκειται για απλή ερώτηση ή για πρόσκληση της υπηρεσίας. Έτσι, θα μειώσουμε τους Δημοσίους υπαλλήλους, θα αναγκάσουμε τον κόσμο να χρησιμοποιεί το διαδίκτυο και θα έχουμε και έσοδα στο κράτος. Δεν μπορεί να πληρώνουμε λογαριασμούς στο ταμείο ή να παίρνουμε την επιστροφή της εφορίας επιβαρύνοντας το σύστημα. Αντιστοίχως, Δημόσια και Ιδιωτικά σχολεία θα έχουν ένα κοινό ελάχιστο χρέωσης, απαραίτητο για πληρωμές προσωπικού (Δάσκαλοι / Καθηγητές, συνεργεία καθαρισμού κτλ). Από εκεί και μετά, αντιστοίχως των προσφερόμενων υπηρεσιών και των συμβάσεων που θα κάνουν οι διδάσκοντες, η χρέωση αυξάνει. Καθηγητής με μετ/κο ή διδ/κο δε δικαιούται αύξηση. Επιδόματα καταργούνται. Αν ο κλάδος αντιδράσει, σε πολλά μαθήματα μπορούν να χρησιμοποιηθούν καθηγητές από γειτονικές χώρες (πχ Αλβανία, Βουλγαρία) που γνωρίζουν τη γλώσσα και δέχονται χαμηλότερες αμοιβές. Δωρεάν μεταφορές, πάσα κτλ καταργούνται. Φοίτηση σε ΑΕΙ / ΤΕΙ, που πρέπει να μειωθούν σε 1+1 / Περιφέρεια, δε νοείται να είναι δωρεάν. Βιβλία, σημειώσεις κτλ φυσικά πληρώνονται από τους φοιτητές, όπως και η φοίτηση. Αν σε ΙΕΚ κοστίζει ~ 400€ / εξάμηνο (πρέπει να ανέβει στα 500-1000€ / εξάμηνο), σε ΑΕΙ/ΤΕΙ θα κοστίζει 1000-3000€ / εξάμηνο, ανάλογα τη σχολή και στα μετ/κα 5000-10000€ / εξάμηνο, ανάλογα το μετ/κο. Διδακτορικό θα κοστίζει 30000€ / έτος και ο φοιτητής θα έχει υποχρέωση να διδάσκει και δωρεάν στο Παν/μιο ώστε να μειώσουμε τους Καθηγητές. Στις ανώτερες θέσεις της ιεραρχίας θα ανεβαίνουν άτομα από το εξωτερικό, έστω και αν δε γνωρίζουν την ελληνική, ώστε να αποφύγουμε τη διαφθορά. Η ελληνική γλώσσα θα γίνει ισοδύναμη της αγγλικής για ευκολία συναλλαγών, με σταδιακή μεταφορά της σε 2ο επίπεδο, της τοπικής διαλέκτου. Στα σχολεία τα μαθήματα θετικών επιστημών θα γίνονται στην Αγγλική. Δημ. Υπάλληλοι και Δάσκαλοι / Καθηγητές (αυτοί θα προλαμβάνονται με ετήσιες συμβάσεις από τους Δήμους) θα χρειάζονται άριστη γνώση της αγγλικής για να προσληφθούν καθώς οι συναλλαγές, τα έγγραφα, θα βιβλία θα χρησιμοποιούν αυτή σαν κύρια γλώσσα (σε αρχικό στάδιο και ελληνικά).
-
Αυτοκίνητα που δεν είναι ενεργειακά αποδοτικά (δηλαδή δεν είναι υβριδικά) θα έχουν τέλη ανάλογα με τους ρύπους τους, 3€ / g CO2. Τα υβριδικά θα έχουν τέλη πολύ χαμηλότερα, δηλαδή 0,5€ / g CO2. Οι ασφάλειες θα κοστίζουν κατ' ελάχιστον 500€ / εξάμηνο, ώστε να είναι όλες μικτές. Σε περιπτώσεις οικοδομών χωρίς pilotis, θα επιβάλλεται τέλος στάθμευσης που θα αντιστοιχεί σε 50€ / ΙΧ / μήνα.
-
Κτήρια που δεν είναι ενεργειακά αποδοτικά θα πληρώνουν αυξημένους λογαριασμούς ΔΕΗ και πετρελαίου / φ. αερίου κατά 50%. Έλεγχος των κτηρίων θα γίνεται κάθε έτος δειγματοληπτικά από ειδικά συνεργεία που θα έρχονται με συμβάσεις από το εξωτερικό, ώστε να περιοριστεί η διαφθορά. Έλεγχο σε ΟΛΑ τα κτήρια θα κάνει κάποιος διπλωματούχος μηχανικός που θα υπογράφει. Αν βρεθεί αναντιστοιχία μηχανικού - ελεγκτή, ο μηχανικός χάνει την άδειά του αυτομάτως. Οι μηχανικοί θα πρέπει να ενταχθούν σε μεγάλες εταιρείες (καλή ιδέα οι τωρινές κατασκευαστικές) που θα είναι οι ανάδοχοι των έργων. Οικοδομές μεγαλύτερες των 25, 50, 75 ετών θα επιβαρύνονται με 25, 50, 75% μεγαλύτερα Δημοτικά τέλη, επί των οποίων θα υπολογίζονται όλες οι υπόλοιπες φορολογίες και ποσοστά. Έτσι, θα οδηγηθούμε σε νεότερα και ενεργειακά αποδοτικότερα κτήρια.
- Για διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη, μια λογική χρέωση είναι η εξής:
Εφόσον ένα μέσο ΙΧ σήμερα έχει κατανάλωση ~7-8 L / 100 με αυτές τις ταχύτητες και ένα φυσιολογικό φορτίο 2 ατόμων + αποσκευές, το ταξίδι κοστίζει: 500 Km * 7-8 L / 100 Km = 35-40 L καυσίμου ή 50-60 €, ανάλογα την τιμή του καυσίμου. Αντίστοιχη πρέπει να είναι και η χρέωση των διοδίων, δηλαδή 50 € / 500 Km = 0,1 € / Km. Στους επαρχιακούς δρόμους η χρέωση μπορεί να είναι η μισή 0,05 € / Km, ή για κομμάτια δρόμων μεγάλης σημασίας (πχ παράκαμψη Αγρινίου ή Άρτας που δεν μπορούν να μπουν ακόμα στο σύστημα των διοδίων) να υπάρχει συγκεκριμένη χρέωση (πχ 1-2-3€ η χρήση του δρόμου).
Αυτές είναι οι προτάσεις μου κύριοι, για εξορθολογισμό του κράτους και των υπηρεσιών που προσφέρει στους πολίτες. Είναι καιρός, να κάνουμε την κρίση ευκαιρία που λέει και ο πρωθυπουργός. Να δημιουργήσουμε ένα κράτος πρότυπο για τα υπόλοιπα, ένα κράτος που η ανάπτυξη και η πρόοδος θα φέρουν ευημερία και χαρά στους πολίτες του.
Ευχαριστώ.
-
Δυστυχώς είμαι από το κινητό και δεν μπορώ να απαντήσω σε ορισμένα παράλογα που λες. Το μόνο που δεν πρότεινες είναι να αρχίσουμε να χρησιμοποιούμε το peugeot 2
-
Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:
.................................................Ευχαριστώ.Προφανώς τα 2.5kg κρασί που είχες πιεί, σε έχουν επηρεάσει. Σύμφωνα με τα δικά σου γραφόμενα, αν γίνουν όλα αυτά, καλύτερα να κάτσουμε σπίτι μας, να οδηγούμε στην αυλή μας και αν θέλουμε να πάμε για καφέ/σε κάποια άλλη πόλη/στα χωριά μας, να πάμε με τα άλογα.
Sorry, αλλά εκει που εκτιμούσα αυτά που λες στο θέμα με τα ραντάρ, τώρα τα γ@μησες όλα.
-
Ο χρήστης tpapo έγραψε:
ρε HiFi ειλικρινά τώρα, στο πέταλο?!
συζητάμε για διόδια στο πέταλο και λέμε κάτι παραπάνω απο οχι και αϊ στο δι@ολο?
τι σχέση έχει η Γέφυρα με το πέταλο μόνο εσύ μπορείς να μας εξηγήσεις και πραγματικά δεν θα μπω ούτε στο κόπο να το διαβάσω. ας κάνουν τη ζεύξη και μιλάμε.Δεν γνωρίζω πού ακριβώς είναι αυτά τα διόδια, νομίζω όμως πως βρίσκονται στο έτοιμο κομμάτι, μετά την Λαμία όπως κατεβαίνεις προς Αθήνα. Πρόκειται για εξαιρετικό δρόμο (τον κάνω συχνά λόγω δουλειάς) με κορυφαίες προδιαγραφές (New Jersey παντού πχ, σωστή άσφαλτος, σήμανση) στον οποίο χαίρεσαι να οδηγείς χωρίς να φοβάσαι.
Το πρόβλημα δεν είναι πως θα βάλουν διόδια σ' αυτό το δρόμο, είναι πως το μεγαλύτερο κομμάτι του το είχε ήδη φτιάξει το Δημόσιο και πως η εταιρεία εισπράττει για να φτιάξει τον Ε65 ο οποίος είναι πολύ πίσω την στιγμή που μιλάμε.
Αγαπητέ HF ,ΕΝΩ συμφωνώ στα περισσότερα των γραπτών σου ,**ΓΙΑΤΙ ** στο τέλος μένω με την εντύπωση ότι κάνω λαθος με σένα
Αυτά είναι για τα οποία φωνάζουμε εδώ και καιρό εμείς που αγωνιζόμαστε κατά των διοδίων-Δεν ξέρω αν κάνεις λάθος με μένα και ούτε είναι και ο στόχος μου ν' αποδείξω κάτι. Μπορείς να συνεχίσεις να πιστεύεις ό,τι θέλεις προφανώς.
-Αν αγωνιζόμαστε να μην υπάρχουν άδικα και ακριβά διόδια το καταλαβαίνω, απλώς κάποιοι συναγωνιστές σας δηλώνουν απλώς... ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ γενικώς και αορίστως! Με την δική τους λογική λοιπόν δεν θα πλήρωναν ποτέ και πουθενά για κανέναν λόγο... Με τέτοιο σκεπτικό δεν αποκτάς ούτε δρόμους , ούτε γέφυρες. Μένεις με την καρμανιόλα του Πετάλου και με την Κορίνθου-Πατρών στα γνωστά χάλια και με τις παντόφλες να ενώνουν Ρίο-Αντίρριο...
Αυξηση διοδίων (ξανά!)