Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τι εννοούμε "Κλασικό Αυτοκίνητο"?
    1. Home
    2. Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    3. Τι εννοούμε "Κλασικό Αυτοκίνητο"?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    24
    45
    213
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • 7
      7pas100 last edited by

      Ο χρήστης GeZ έγραψε:

      Δηλαδη το 2000 μου ειναι κλασικο!!!!

      Γιουπιιιιιι !

      Για μενα παντως κλασικα ειναι τα οχηματα που μου αποπνεουν τον αερα μιας αλλης εποχης!Δηλαδη αυτοκινητα το πολυ μεχρι των αρχων του '70!Και παλι οχι ολα!Το δικο μου για παραδειγμα δεν το θεωρω κλασικο!

      Τι να πω και για το δικο μου ακόμα είναι ''συγχρονο'' καθως ήταν το αμάξι που αλλαξε τα χαρακτηριστηκα της μικρομεσαιας κατηγορίας (εμπρος κίνηση, ανεξαρτητη αναρτηση,4 δισκοφρενα,αεροδυναμικο (αργοτερα και hatchback) αμαξωμα, εμπρος ελαστικη ζώνη παραμορφωσης με ''σκληρη'' καμπινα επιβατων κλπ) που είναι και ο λογος οτι για να θεωρηθει κλασσικο θα περασει πολυς καιρος ακόμα...

      στο κρας τεστ παντως τα πηγε καλα
      http://www.youtube.com/watch?v=ZYUSQoulyAc' target='_blank' target='_blank

      Σωστός, για το GS τί να πείς, ότι 'αποπνέει τον αέρα μιας άλλης εποχής'?
      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Up!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          a-110-alpine last edited by

          πάντως ένα είναι το σίγουρο ότι κλασικό αυτοκίνητο δεν εννοούμε επί ουδενί ένα DEFFENDER.

          τι έγινε BILL και ξέθαψες αυτό το θέμα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης Α 110 ΑLPINE έγραψε:
            πάντως ένα είναι το σίγουρο ότι κλασικό αυτοκίνητο δεν εννοούμε επί ουδενί ένα DEFFENDER.

            τι έγινε BILL και ξέθαψες αυτό το θέμα.

            Ενα ξεσκονισμα δεν βλαπτει

            Διαβασα το viewtopic.php?f=16&t=27504&p=2046822#p2046668 και κατω και ειπα να φερω παλι μπροστα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              a-110-alpine last edited by

              Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

              πάντως ένα είναι το σίγουρο ότι κλασικό αυτοκίνητο δεν εννοούμε επί ουδενί ένα DEFFENDER.

              τι έγινε BILL και ξέθαψες αυτό το θέμα.

              Ενα ξεσκονισμα δεν βλαπτει

              Διαβασα το viewtopic.php?f=16&t=27504&p=2046822#p2046668 και κατω και ειπα να φερω παλι μπροστα.

              ναι το ειδα μετα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • B
                blanc-ange last edited by

                Η 3η επιλογη απο μενα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • N
                  nikzhk last edited by

                  Η τρίτη επιλογή και από εμένα. Ιστορικό είναι ένα αμάξι που και όταν βγήκε αλλά και τώρα ξεχωρίζει από τα άλλα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dstou last edited by

                    Ένα Opel Kaddet του 1965 δεν έλεγε και τίποτα τότε . Και όμως σήμερα ξεχωρίζει σαν την μύγα μες το γάλα μέσα σε όλα τα υπόλοιπα αυτοκίνητα, και στο μέλλον ακόμη περισσότερο. Φαντάζεστε ένα παιδί σήμερα να δει στο δρόμο ένα Ford Popular του 1950? Θα του πέσουν τα ώτα, και όμως στα χρόνια του το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ήταν μάλλον για φτύσιμο.
                    Άρα ο τρίτος ορισμός είναι φάουλ. Το ίδιο και ο δεύτερος. Ο πρώτος παρά τα τρωτά του, ποιά είναι τα σωστά χρόνια για να θεωρηθεί κάτι ως κλασσικό, είναι ΙΜΟ ο πλέον σωστός.
                    Είναι θέμα σύμβασης από εκεί και πέρα για τον ορισμό μιας ημερομηνίας, και από εκεί και πέρα το καθένα μοντέλο ας πιάσει ότι τιμή μπορεί στο χρηματιστήριο των εραστών του παρελθόντος.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • G
                      gabyy7 last edited by

                      To Peugeot 304 το Θεωρείτε κλασσικό; Γιατί εγώ πιστεύω πως δεν είναι!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dstou last edited by

                        Ορθόν, διότι δεν πιάνει τις ημερομηνίες. Είναι απλώς άλλο ένα μοντέλο που δικαιούται συμβατικά να λέγεται ιστορικό.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          istorikos6 last edited by

                          μια χαρα κλασικο ειναι το 304 ..!!
                          τι εννοεις δεν πιανει της ημερομηνιες..??

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dstou last edited by

                            Το 304 δεν είναι κλασσικό τώρα* διότι δεν εμπίμπτει στις συμβάσεις που διέπουν τους ορισμούς αυτούς και είναι είτε με βάση την ημερομηνία παραγωγής όπως αυτού του κλαμπ :

                            The Classic Car Club of America defines a CCCA Classic car as a fine or distinctive automobile, either American or foreign built, produced between 1946 and 1985

                            είτε έχουν σχέση με την συλλεκτικότητά του (εδώ με βάση τα βρετανικά στάνταρντς) :

                            United Kingdom
                            There is no fixed definition of a classic car.

                            αλλά

                            Ιn the UK the Modern Classic definition is open to the discretion often by Insurance Brokers and Insurance Companies who regard a Modern Classic as a vehicle that is considered collectible regardless of age.

                            *Τίποτα δεν αποκλείει πάντως το αυτοκίνητο αυτό να θεωρείται κλασσικό μετά από 200 χρόνια.

                            Αυτό που γράφεις ιστορικέ6 είναι μια διαπίστωση ότι το αυτοκίνητο είναι κλασσικό με την γενικότερη εγυκλοπαιδική έννοια του όρου, αλλά όχι με κάποιες συμβατικές διότι πρέπει να καλύπτει κάποιες ημερομηνίες ή κάποιες (ασαφείς εν πολλοίς) ιδιότητες όπως γενικά αποδεκτή συλλεκτικότητα, κάτι που το 304 αυτή τη στιγμή δεν καλύπτει.

                            Πάντως το αυτοκίνητο αυτό θεωρείται κλασσικό σύμφωνα με αυτό το κλαμπ, οπότε μπορεί κάποιος να παει με αυτό αφού έτσι νομίζει

                            The Antique Automobile Club of America defines an antique car as 45 years old or older. A Classic as 20-45 years old

                            Κοινώς μπάχαλο, δεν υπάρχουν ευρέως αποδεκτά στάνταρντς, και το ερωτηματολόγιο του θρεντ, όπως ξαναείπα πάσχει.

                            http://en.wikipedia.org/wiki/Classic_car

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              niga last edited by

                              Για ποιό λόγο θα πρέπει κανείς να ακολουθήσει αμερικάνικους ορισμούς και Αγγλικούς ορισμούς και όχι τον παγκόσμιο ορισμό της FIVA που γίνεται δεκτός και στην Ελλάδα και είναι τα 30 χρόνια και με βάση τον οποίο το Peugeot 304 είναι κλασικότατο;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dstou last edited by

                                Άρα πάμε ΚΑΙ ΠΑΛΙ στην επιλογή 1 (σχεδόν) του κουίζ, με βάση την οποία κλασσικό είναι αυτό που πληρεί αποκλειστικά και μόνο κάποια ηλικιακά κριτήρια παραγωγής, εν προκειμένω της FIVA. Είναι αυτό που λέω θέμα σύμβασης και μόνο, οι υπόλοιπες δύο επιλογές του κουίζ είναι εντελώς άκυρες.
                                Άλλωστε το 304 των εκατοντάδων χιλιάδων αντιτύπων μαζικής παραγωγής, όπως και το Ώστιν Αλλέγκρο, ή η Κορόλλα κ.ο.κ. δεν είχαν ΤΙΠΟΤΑ ιδιαίτερο επάνω τους στα χρόνια τους ή τώρα για να χαρακτηριστούν ως κλασσικά σύμφωνα με την τρίτη επιλογή.
                                Εν κατακλείδι, συμφωνείστε σε διεθνώς αποδεκτά ηλικιακά όρια, και μετά κάνετε ότι βαφτίσια θέλετε. Αλλιώς ο καθένας με την αγιαστούρα του θα αναγορεύει το οτιδήποτε ότι του λείπει.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  a-110-alpine last edited by

                                  Ο χρήστης NIGA έγραψε:
                                  Για ποιό λόγο θα πρέπει κανείς να ακολουθήσει αμερικάνικους ορισμούς και Αγγλικούς ορισμούς και όχι τον παγκόσμιο ορισμό της FIVA που γίνεται δεκτός και στην Ελλάδα και είναι τα 30 χρόνια και με βάση τον οποίο το Peugeot 304 είναι κλασικότατο;

                                  συμφωνώ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    tsargy last edited by

                                    Βρίσκω έναν τουλάχιστον λόγο να υπάρχει ηλικιακός διαχωρισμός (κλασικό ή μη) αρκεί όταν ελέγχεται το αυτοκίνητο να είναι πράγματι όπως βγήκε απο το εργοστάσιο (προδιαγραφές)...
                                    Ο λόγος είναι ότι πχ:
                                    Εχω συντηρήσει και κρατήσει σε άψογη κατάσταση, ας πούμε ένα Opel Kadett του 79 (πολυπουλημένο αυτοκίνητο)...Ούτε τα τέλη είναι τραγικά, αλλά επιβαρύνουν, όπως και η ασφάλεια...Εστω ότι αυτά δεν μας ενοχλούν και τα πληρώνουμε...
                                    Εκεί που το βγάζουμε έξω για να κάνει μία βολτίτσα συντήρησης, έρχεται απο ένα ΣΤΟΠ κάποιος και μας χτυπάει όλη την πλευρά...
                                    Ποιά είναι η αποζημίωση της ασφάλειας του φταίχτη στις δύο περιπτώσεις...Πιστοποιημένου ή μη?

                                    Μπορώ να μιλήσω για την συναισθημετική αξία επίσης, που είναι καθαρά υποκειμενική, είτε έχουν κυκλοφορήσει 500 κομμάτια, είτε 5000000...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dstou last edited by

                                      Άλλο θέμα αυτό που θίγεις. Σύμφωνα με τις ασφαλιστικές διατάξεις έχει δικαίωμα να απαιτήσεις την επισκευή του αυτοκινήτου με ορίτζιναλ καινούργια ανταλλακτικά, όση και να είναι η ηλικία του. Βέβαια πρέπει να υπάρχουν τέτοια στην αγορά. Παλιά αυτό καταστρατηγείτο.
                                      Επίσης σε άλλη περίπτωση ο δρόμος για τα δικαστήρια είναι ελεύθερος αν νομίζεις ότι θίγεσαι, οι δικεόροι κάτι τέτοια θέλουν.

                                      Για συναισθηματική αξία, χλωμότατο να την αποδεχτεί ένα δικαστήριο. Ένα καταναλωτικό αγαθό είναι το αυτοκίνητο, δεν νομίζω να το νοιάζει π.χ. αν στο πίσω του κάθισμα σε γέννησε η μάνα σου επειδή δεν πρόλαβε να πάει στο γιατρό και από τότε του έχεις αδυναμία και το φυλάττεις ως κόρη οφθαλμού.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • E
                                        efthymis last edited by

                                        Το θεμα 'κλασικο αυτοκινητο' ειναι καθαρα προσωπικο. Για τον καθενα μπορει να σημαινει κατι διαφορετικο οποτε να βγαλουμε ενα κοινως αποδεκτο ορισμο το θεωρω αδυνατο. Για καποιον ενα πολυπουλημενο αυτοκινητο 40 ετων δε θα γινει ποτε κλασικο, γι'αυτον που το εχει κληρονομησει απο τους γονεις του κι εχει περασει εκει τα παιδικα του ταξιδια, ειναι απλα κομματι της ψυχης του! Δεν εχει το δικαιωμα ο ανθρωπος αυτος να μπορει να το διατηρησει -εστω για συναισθηματικους λογους- χωρις να επιβαρυνεται??? Για μενα ναι, και καλως υπαρχει ο διαχωρισμος αυτος ωστε να καλυπτονται ολοι.

                                        2 ρητορικες ερωτησεις:

                                        Ενα αυτοκινητο υπερβολικα μαζικης παραγωγης που τα περισσοτερα μοντελα ειναι πλεον ειτε ανακυκλωμενα ειτε σαπια, δεν αξιζει να σωθει?? Αξιζει και λογω μαζικοτητας μαλιστα, θα υποστηριχθει απο πολλους που ισως καποτε να το ειχαν ενω τη δεδομενη στιγμη δεν υπαρχουν ουτε για δειγμα.

                                        Ποσο περισσοτερο αξιζει μια mercedes που ο ευκαταστατος συλλεκτης θα στειλει σε διαφορα συνεργεια για ανακατασκευη και θα την παραλαβει ετοιμη, απο ενα ταπεινο 304 (που αναφερθηκε παραπανω) πανω στο οποιο ο κατοχος με ειλικρινες μερακι θα αφιερωσει πολυ απο το χρονο και τα χρηματα του -που δεν του περισσευουν- ωστε να το φερει σε αναλογη κατσταση??

                                        Υπηρχε καποτε ενα διαφημιστικο σποτ με το σλογκαν,

                                        'αξια: ανεκτιμητη'

                                        Αναφεροταν σε τραπεζικα προιοντα, η σημασια της φρασης ομως δεν επηρεαζεται. Η ψυχη του καθενος ειναι πολυ μεγαλυτερης αξιας απο την οποια δυνατοτητα δημοπρατησης του αυτοκινητου που κατεχει

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          gabyy7 last edited by

                                          σας ευχαριστω πολυ ολους! βασικα εχω μπερδευτει εαν ειναι κλασικο η οχι! αλλα ξερω οτι για εμενα εχει τεραστια αξια και πολυ μεγαλυτερη απο ενα πραγματικο κλασικο θα κανω οτι μπορω για το κανω τελειο οπως κανω απο 14 χρονων μαζευοντας οτι χρειαζεται για τη περιφημη ανακατασκευη που θα γινει τελικα μετα το καλοκαιρι!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • N
                                            nonos last edited by

                                            Ο χρήστης gabyy7 έγραψε:
                                            σας ευχαριστω πολυ ολους! βασικα εχω μπερδευτει εαν ειναι κλασικο η οχι! αλλα ξερω οτι για εμενα εχει τεραστια αξια και πολυ μεγαλυτερη απο ενα πραγματικο κλασικο θα κανω οτι μπορω για το κανω τελειο οπως κανω απο 14 χρονων μαζευοντας οτι χρειαζεται για τη περιφημη ανακατασκευη που θα γινει τελικα μετα το καλοκαιρι!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr