-
Θωρητικά γνωρίζουμε όλοι πως, η διπλή ή μονή συνεχόμενη διαγράμμιση που υπάρχει στο οδόστρωμα, έχει την ιδιότητα να γνωρίζει στους οδηγούς τα επικίνδυνα σημεία που υπάρχουν στο δρόμο.
Εφόσον εκεί που βρίσκεται δηλώνει κίνδυνο, γιατί όλοι μας όταν την βλέπουμε κάνουμε σαν να μην την βλέπουμε;
Η απορία μου γεννήθηκε όταν επιστρέφοντας από ταξίδι παρατηρούσα πως σε κάθε στροφή που υπήρχε η διπλή συνεχόμενη γραμμή, όλοι οι οδηγοί βρίσκονταν για κάποιο διάστημα αριστερά από αυτήν.
Προσπεράσεις, επάνω στην διπλή, χωρίς να υπάρχει λόγος πάνω στην διπλή, με αποτέλεσμα αντίθετο ρεύμα.
Ας καταλάβουμε όλοι μας πως μεγαλύτερη μαγκιά είναι θα χρησιμοποιείς 3 μέτρα (σε πλάτος) δρόμο και όχι 6.
Ας καταλάβουμε όλοι μας κάποτε, πως το αντίθετο ρεύμα ΔΕΝ είναι δικό μας, είναι των αντιθέτως ερχόμενων.
-
Θωρητικά γνωρίζουμε όλοι πως, η διπλή ή μονή συνεχόμενη διαγράμμιση που υπάρχει στο οδόστρωμα, έχει την ιδιότητα να γνωρίζει στους οδηγούς τα επικίνδυνα σημεία που υπάρχουν στο δρόμο.
Εφόσον εκεί που βρίσκεται δηλώνει κίνδυνο, γιατί όλοι μας όταν την βλέπουμε κάνουμε σαν να μην την βλέπουμε;
Η απορία μου γεννήθηκε όταν επιστρέφοντας από ταξίδι παρατηρούσα πως σε κάθε στροφή που υπήρχε η διπλή συνεχόμενη γραμμή, όλοι οι οδηγοί βρίσκονταν για κάποιο διάστημα αριστερά από αυτήν.
Προσπεράσεις, επάνω στην διπλή, χωρίς να υπάρχει λόγος πάνω στην διπλή, με αποτέλεσμα αντίθετο ρεύμα.
Ας καταλάβουμε όλοι μας πως μεγαλύτερη μαγκιά είναι θα χρησιμοποιείς 3 μέτρα (σε πλάτος) δρόμο και όχι 6.
Ας καταλάβουμε όλοι μας κάποτε, πως το αντίθετο ρεύμα ΔΕΝ είναι δικό μας, είναι των αντιθέτως ερχόμενων.
-
Θωρητικά γνωρίζουμε όλοι πως, η διπλή ή μονή συνεχόμενη διαγράμμιση που υπάρχει στο οδόστρωμα, έχει την ιδιότητα να γνωρίζει στους οδηγούς τα επικίνδυνα σημεία που υπάρχουν στο δρόμο.
Εφόσον εκεί που βρίσκεται δηλώνει κίνδυνο, γιατί όλοι μας όταν την βλέπουμε κάνουμε σαν να μην την βλέπουμε;
Η απορία μου γεννήθηκε όταν επιστρέφοντας από ταξίδι παρατηρούσα πως σε κάθε στροφή που υπήρχε η διπλή συνεχόμενη γραμμή, όλοι οι οδηγοί βρίσκονταν για κάποιο διάστημα αριστερά από αυτήν.
Προσπεράσεις, επάνω στην διπλή, χωρίς να υπάρχει λόγος πάνω στην διπλή, με αποτέλεσμα αντίθετο ρεύμα.
Ας καταλάβουμε όλοι μας πως μεγαλύτερη μαγκιά είναι θα χρησιμοποιείς 3 μέτρα (σε πλάτος) δρόμο και όχι 6.
Ας καταλάβουμε όλοι μας κάποτε, πως το αντίθετο ρεύμα ΔΕΝ είναι δικό μας, είναι των αντιθέτως ερχόμενων.
-
Ο χρήστης luck έγραψε:
Θωρητικά γνωρίζουμε όλοι πως, η διπλή ή μονή συνεχόμενη διαγράμμιση που υπάρχει στο οδόστρωμα, έχει την ιδιότητα να γνωρίζει στους οδηγούς τα επικίνδυνα σημεία που υπάρχουν στο δρόμο.Εφόσον εκεί που βρίσκεται δηλώνει κίνδυνο, γιατί όλοι μας όταν την βλέπουμε κάνουμε σαν να μην την βλέπουμε;
Η απορία μου γεννήθηκε όταν επιστρέφοντας από ταξίδι παρατηρούσα πως σε κάθε στροφή που υπήρχε η διπλή συνεχόμενη γραμμή, όλοι οι οδηγοί βρίσκονταν για κάποιο διάστημα αριστερά από αυτήν.
Προσπεράσεις, επάνω στην διπλή, χωρίς να υπάρχει λόγος πάνω στην διπλή, με αποτέλεσμα αντίθετο ρεύμα.
Ας καταλάβουμε όλοι μας πως μεγαλύτερη μαγκιά είναι θα χρησιμοποιείς 3 μέτρα (σε πλάτος) δρόμο και όχι 6.
Ας καταλάβουμε όλοι μας κάποτε, πως το αντίθετο ρεύμα ΔΕΝ είναι δικό μας, είναι των αντιθέτως ερχόμενων.
Σώστα και αυτονόητα όλα αυτά.
Ειναι όμως και κάποιες περιπτώσεις.......!!!!! σου έχει τύχει να είσαι πίσω απο τρακτερ πχ σε εθνικό ή ακόμα και επαρχιακό δύκτιο με 2 ρεύματα κυκλοφορίας και διπλή διαχωριστική γραμμή? τι θα κάνεις ? θα πας παρέα με το τρακτερ ή θα περάσεις στην πρώτη ευκαιρία που θα σου δωθεί πατώντας την διπλή γραμμή??? -
Σε αυτην την περιπτωση πρεπει να υπαρχει πινακιδα οτι μπορεις να τα προσπερασεις!
Εδω πανω αυτες οι πινακιδες ειναι πολυ διαδεδωμενες!
Σπυρος -
Ο χρήστης alfasud έγραψε:
Σε αυτην την περιπτωση πρεπει να υπαρχει πινακιδα οτι μπορεις να τα προσπερασεις!
Εδω πανω αυτες οι πινακιδες ειναι πολυ διαδεδωμενες!
ΣπυροςΕκεί πάνω ναι..! Εδώ 'κάτω' πολλά πράγματα λείπουν...
-
.[/quote]
Σώστα και αυτονόητα όλα αυτά.
Ειναι όμως και κάποιες περιπτώσεις.......!!!!! σου έχει τύχει να είσαι πίσω απο τρακτερ πχ σε εθνικό ή ακόμα και επαρχιακό δύκτιο με 2 ρεύματα κυκλοφορίας και διπλή διαχωριστική γραμμή? τι θα κάνεις ? θα πας παρέα με το τρακτερ ή θα περάσεις στην πρώτη ευκαιρία που θα σου δωθεί πατώντας την διπλή γραμμή???[/quote]Φυσικά και θα το προσπεράσω, και δεν βγάζω τον εαυτό μου εκτός από αυτούς που δεν παραβιάζουν την διπλή γραμμή. Το θέμα είναι άλλο, εάν κάποιος σκοτωθεί σε μία τέτοια περίπτωση, δεν θα ήταν καλύτερα να πάει παρέα με το τρακτέρ; εντάξει καταλαβαίνω πως πιάνω τα άκρα, αλλά εγώ δεν σκέφτομαι αυτές τις περιπτώσεις, σκέφτομαι την εμμονή του κάθε οδηγού να προσπερνάει παντού,
Παρόλα αυτά για σκεφτείτε πόσες φορές κινδυνέψαμε, παραβιάζοντας την διπλή συνεχόμενη.
-
Με τη διπλή διαχωριστική γραμμή συμβαίνει περίπου ότι και με τις πινακίδες ορίων ταχύτητας και όχι μόνο. Μπαίνει πολύ συχνά χωρίς λογική εξήγηση ή αναγκαιότητα με αποτέλεσμα να αγνοείται τις περισσότερες φορές ακόμα και εκεί που έχει σωστά μπει.
Με κανένα τρόπο δεν υποστηρίζω την παραβίαση της ιδικά σε στροφές ή ευθείες που δεν έχεις ορατότητα σε βάθος λόγω καμπυλότητας του δρόμου -
σε επαρχιακο δικτυο εχω δει διακεκκομενη γραμμη πανω σε στροφες και διπλη συνεχομενη σε ευθεια 500 μετρων Μιλωντας παντα για επαρχιακο δικτυο πιστευω οτι το ο κινδυνος ειναι ο ιδιος αν προσπερνας -ασχετως με τις γραμμες-
Οπως λεει και ενας φιλος μας , αμα σε βλεπει ο απεναντι σε δρομο 2 λοριδων χωρανε και τρια αμαξια Δεν παυω να το θεωρω επικινδυνο και φυσικα δεν το εφαρμοζω -
Με κανένα τρόπο δεν υποστηρίζω την παραβίαση της ιδικά σε στροφές ή ευθείες που δεν έχεις ορατότητα σε βάθος λόγω καμπυλότητας του δρόμου
Σωστά, πολλές φορές σου φαίνεται αστεία η διπλή γραμμή σε ένα δρόμο που νομίζεις πως είναι ανοιχτός και μπορείς να προσπεράσεις... και αναρωτιέσαι 'γιατί άραγε έχουν διπλή διαχωριστική εδώ ???' .
Όμως η καμπυλότητα που φέρνει μειωμένη ορατότητα από την αντίθετη πλευρά, η ανάποδη κλίση πολλές φορές οι οποίες δεν φαίνονται με την πρώτη ματιά, έρχονται να επιβεβαιώσουν την ύπαρξή τους οι διπλές διαχωριστικές και εμείς οι οδηγοί επειδή πολλές φορές δεν καταλαβαίνουμε τις παγίδες του δρόμου, ας κοιτάμε και τις διαγραμμίσεις κάτω...
-
Πιστέυω πως θα συμφωνήσει ο καθένας, πως κάθε νόμος που έχει γίνει, έχει γίνει διότι έχει πραγματοποιηθεί κάποια καταστροφή (θάνατος τραυματισμός κ.λ.π.) και αναφέρομαι σε όλα τα επίπεδα και όχι μόνο στην οδήγηση.
Στην περίπτωση μας λοιπόν πιστεύω, πως κανένας δεν θα διαφωνήσει,στο γεγονός πως, αν όλοι εφάρμοζαν πιστά το κώδικα οδικής κυκλοφορίας δεν είχε συμβεί ποτέ κανένα ατύχημα.
Δεν καταργώ τους επιστήμονες που αποφάσισαν να εφαρμόσουν κάποια νομοθεσία, διαφωνώ όμως με τα διοικητικά όργανα του κράτους που δεν κάνουν καλά την δουλειά τους. Εάν στα χαρτιά το σχέδιο ήταν αλλιώς, και αυτός που το εφάρμοσε έκανε λάθος, δεν καταργούμε το σχέδιο.
Αν λοιπόν αυτός που έκανε λάθος στη τοποθέτηση των διαγραμμίσεων, στην τοποθέτηση των ορίων ταχύτητας, είναι υπαίτιος για ατυχήματα, ποιος τον ελέγχει; ποιος τον τιμωρεί και πολύ περισσότερο ποιος διορθώνει το λάθος;
Ας μη γίνουμε εμείς τα θύματα κάποιου, που αντί να κάθεται σπίτι του, τον έχουν, να διαγραμμίζει δρόμους και να τοποθετεί όρια ταχύτητας άσχετα αν αυτός είναι απλός εργάτης ή υπουργός.Κάντε ένα πείραμα: Στην επόμενη διαδρομή που θα κάνετε σε επαρχιακό δίκτυο, μετρήστε από μόνοι σας πόσες φορές θα πατήσετε την διπλή διαχωριστική γραμμή χωρίς λόγο και θα καταλάβετε τι εννοώ.
-
Ο χρήστης alfasud έγραψε:
Σε αυτην την περιπτωση πρεπει να υπαρχει πινακιδα οτι μπορεις να τα προσπερασεις!
Εδω πανω αυτες οι πινακιδες ειναι πολυ διαδεδωμενες!
ΣπυροςEδώ κάτω, πινακίδες δεν. Υπάρχουν στρουμφάκια ωστόσο.
Με γράψανε στο Ρϊβιο (μετά το Αγρίνιο) όταν προσπέρασα αγροτικό κινούμενο δεξιά και αργά, γιατί λέει πάτησα τη διπλή γραμμή. Λες και θα μπορούσα να μη τη πατήσω. Είχανε μαζί τους και ραντάρ που με κατέγραψε με την αστρονομική ταχύτητα των 42 χλμ με όριο 50. Οτι κι αν έλεγα ο μπαρμπαΣτρούμφ ανένδοτος.
-
Ο χρήστης harryv έγραψε:
Σε αυτην την περιπτωση πρεπει να υπαρχει πινακιδα οτι μπορεις να τα προσπερασεις!
Εδω πανω αυτες οι πινακιδες ειναι πολυ διαδεδωμενες!
ΣπυροςEδώ κάτω, πινακίδες δεν. Υπάρχουν στρουμφάκια ωστόσο.
Με γράψανε στο Ρϊβιο (μετά το Αγρίνιο) όταν προσπέρασα αγροτικό κινούμενο δεξιά και αργά, γιατί λέει πάτησα τη διπλή γραμμή. Λες και θα μπορούσα να μη τη πατήσω. Είχανε μαζί τους και ραντάρ που με κατέγραψε με την αστρονομική ταχύτητα των 42 χλμ με όριο 50. Οτι κι αν έλεγα ο μπαρμπαΣτρούμφ ανένδοτος.
Έπεσες στην ΕΞΟΥΣΙΑ της περιοχής....
-
Αντίστοιχα στην Αργολίδα σε ευθεία με διπλή διαγράμμηση έγραψαν πάνω από 10 αυτοκίνητα που προσπέρασαν τρακτέρ.
-
Ο χρήστης luck έγραψε:
Πιστέυω πως θα συμφωνήσει ο καθένας, πως κάθε νόμος που έχει γίνει, έχει γίνει διότι έχει πραγματοποιηθεί κάποια καταστροφή (θάνατος τραυματισμός κ.λ.π.) και αναφέρομαι σε όλα τα επίπεδα και όχι μόνο στην οδήγηση....Αχαχα πολυ καλο ανεκδοτο (δεν σε ειρωνευομαι προσωπικα).
Αμα ηξερες ποσοι και ποσοι νομοι εχουν βγει για να μας τα περνουν 'νομιμα'...
Μονο την φορολογια (προσοχη μιλαω για νομους, οχι τους φορους αυτους καθ'αυτους) να πιασεις, θα βρεις ΠΑΡΑ πολλους... -
Οντως, έγραψες... Δεν το είχα σκεφτεί έτσι. Πάντως ευχαριστώ προσωπικά, γιατι μου έφτιαξες την διάθεση!
-
Σωστά, πολλές φορές σου φαίνεται αστεία η διπλή γραμμή σε ένα δρόμο που νομίζεις πως είναι ανοιχτός και μπορείς να προσπεράσεις... και αναρωτιέσαι 'γιατί άραγε έχουν διπλή διαχωριστική εδώ ???' .
Όμως η καμπυλότητα που φέρνει μειωμένη ορατότητα από την αντίθετη πλευρά, η ανάποδη κλίση πολλές φορές οι οποίες δεν φαίνονται με την πρώτη ματιά, έρχονται να επιβεβαιώσουν την ύπαρξή τους οι διπλές διαχωριστικές και εμείς οι οδηγοί επειδή πολλές φορές δεν καταλαβαίνουμε τις παγίδες του δρόμου, ας κοιτάμε και τις διαγραμμίσεις κάτω...
Επίσης υπάρχουν κάθετοι μικροί αγροτικοί δρόμοι (χωματόδρομοι), κατοικίες, καταστήματα, βενζινάδικα, τα οποία έχουν έξοδο προς το αντίθετο ρεύμα από το οποίο εμείς κινούμαστε. Γι΄αυτο το λόγο πολλές φορές υπάρχει διπλή ακόμη και σε 'ασφαλείς' ευθείες γιατί μπορεί π.χ ένα όχημα να βρεθεί από έναν μικρό αγροτικό μπροστά μας τη στιγμή που παραβιάζουμε την διαχωριστική.
-
Ο χρήστης Asenna έγραψε:
Σωστά, πολλές φορές σου φαίνεται αστεία η διπλή γραμμή σε ένα δρόμο που νομίζεις πως είναι ανοιχτός και μπορείς να προσπεράσεις... και αναρωτιέσαι 'γιατί άραγε έχουν διπλή διαχωριστική εδώ ???' .
Όμως η καμπυλότητα που φέρνει μειωμένη ορατότητα από την αντίθετη πλευρά, η ανάποδη κλίση πολλές φορές οι οποίες δεν φαίνονται με την πρώτη ματιά, έρχονται να επιβεβαιώσουν την ύπαρξή τους οι διπλές διαχωριστικές και εμείς οι οδηγοί επειδή πολλές φορές δεν καταλαβαίνουμε τις παγίδες του δρόμου, ας κοιτάμε και τις διαγραμμίσεις κάτω...
Επίσης υπάρχουν κάθετοι μικροί αγροτικοί δρόμοι (χωματόδρομοι), κατοικίες, καταστήματα, βενζινάδικα, τα οποία έχουν έξοδο προς το αντίθετο ρεύμα από το οποίο εμείς κινούμαστε. Γι΄αυτο το λόγο πολλές φορές υπάρχει διπλή ακόμη και σε 'ασφαλείς' ευθείες γιατί μπορεί π.χ ένα όχημα να βρεθεί από έναν μικρό αγροτικό μπροστά μας τη στιγμή που παραβιάζουμε την διαχωριστική.
Διαγράμμιση υπάρχει πινακίδα που να δείχνει ότι προσεγγίζεις διασταύρωση όμως δεν υπάρχει τις περισσότερες φορές. Συχνά ανακαλύπτεις τον χωματόδρομο όταν σου πετάγεται ανάμεσα από δυο ελιές το τρακτέρ και άντε βόηθα θεέ μου.
ΔΙΠΛΗ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ ΔΙΑΓΡΑΜΜΙΣΗ