-
Ο χρήστης thlanaras έγραψε:
ναι τα πασα 3χιλιοστα μετα την ακιδα δεν ειχαν τιποτα (ξερα) γιατι τα βλεπει η φλογα.
ο υπολοιπος 1,5 ποντος ειχε λιγο λαδι?βενζινη? μαλλον λαδι ηταν.
Ισως να χυθηκε λιγο λαδι κατα την αλλαγη λαδιων γιατι αυτοι οι κυλινδροι ειναι οι πλυσιεστεροι στην ταπα
λαδιων.
Την έδωσες φίλε μου την απάντηση μόνος σου!!!....
Α. -
Πρόσφατο άρθρο για υγραεριοκίνηση
http://www.energia.gr/article.asp?art_id=41766 -
Ο χρήστης cheetos109 έγραψε:
Πρόσφατο άρθρο για υγραεριοκίνηση
http://www.energia.gr/article.asp?art_id=41766δεν αφορα την υγραεριοκίνηση αυτό. Μιλάει για το φυσικό αέριο....
-
Ο χρήστης lpgnik έγραψε:
ας με διαφωτησει καποιος βρε παιδια. εχω κυλινδρικη δεξαμενη 60λ κανονικα πρεπει να γεμιζει με 48λ σωστα?
οταν πηρα το αμαξι γεμιζε με 40λ!!! το πηγα πισω αλλαξαν τη κλιση (προς τα κατω για να πετυχουν τις 30μοιρες)και τωρα γεμιζει με 45λ. δεν πετυχαν τις μοιρες ή συμβαινει κατι αλλο?
να σημειωσω πως η δεξαμενη ειναι δεμενη χωρις βαση απο κατω(εχω δει σε καποιες φοτο δεξαμενη με βαση)Όταν λες γεμίζει με 45, εννοείς ότι έχει ανάψει η ρεζέρβα και το πας κατευθείαν για γέμισμα χωρίς να προλάβει να γυρίσε σε βενζίνη, ή το συνεχίζεις μέχρι να αδειάσει εντελώς, δηλαδή μέχρι γυρίζει στο ρελαντί αυτόματα σε βενζίνη; Αν δεν συμβαίνει το τελευταίο (δηλαδή αυτόματο γύρισμα ενώ είσαι στο ρελαντί), τότε μπορεί να έχουν μείνει 1- λίτρα στη δεξαμενή, οπότε εξηγούνται τα λίτρα που πιστεύεις ότι σου λείπουν. Επιπλέον, πόσο γεμίσματα έχεις κάνει μετά τη μετατροπή; Χρειάζονται 2-3 για να φύγει εντελώς ο αέρας που έχει μέσα.
Εξαρτάται και το πόσο δυνατή είναι η αντλία του κάθε πρατηρίου. Προσωπικά το παρατήρησα επειδή στο ένα που γέμιζα μετρούσα κανονικά και όταν έβαζα σε άλλο μετρούσε περισσότερο και φυσικά έκανα και τα ανάλογα χιλιόμετρα. Μετά από γεμίσματα κατάλαβα οτι η κάθε αντλία έχει και διαφορετική πίεση όπως έχει γραφτεί εδώ μέσα πιο παλιά. Πολύ σωστά έγραψε ο konos, μένει και κάτι μέσα. Ανάλογα επίσης και το αν έχει κρύο ή ζέστη. Έχουν γραφτεί από ειδικούς αυτά καλύτερα από μένα.
οχι δεν μου αναβει ρεζερβα.απο οταν τελειωνει τελειως και γυρναει μονο του σε βενζινη εννοω.το εχω γεμισει πανω απο δεκα φορες και σε διαφορετικα πρατηρια αλλα παντου το ιδιο
α και ενα αλλο παραδοξο. οταν μου γεμιζε με 40λ ειχα αυτονομια 390χλμ περιπου.οταν αλλαξαν τη κλιση γεμιζε με 45λ και η αυτονομια παρεμεινε η ιδια!!!!!!!
οποτε με τις φτωχες μου γνωσεις νομιζω οτι,ή καπου καπως εχει διαροη(μου εχει μυρισει καποιες φορες σε ταχυτητες 120-140) η επειδη ο θερμοστατης μου,οπως και σε ολα τα focus ll εχει κωλησει ανοιχτος.
ειχε καποιος αλλος αναλογα προβληματα?επειδη εχω και εγω ακριβως το ίδιο πρόβλημα ,δηλαδή εχω εξηντάρα δεξαμενή και γεμίζει με 40 λίτρα .εχω κάνει 10 γεμίσματα και συνεχίζει και γεμιζει εντελος άδεια με 40 λίτρα ..το αμάξι μου ειναι audi a3 . μήπως φταίει η κλίση της δεξαμενής και μένα ?
μαλλον αυτο φταιει. η καθε δεξαμενη γραφει πανω στις ποσες μοιρες πρεπει να ''κοιταει'' αυτο το καπακι που εχει πανω της. εμενα γραφει 30 μοιρες ομως παλι δεν γεμιζει οσο πρεπει.τι να πω ισως καποιος τεχνικος στο forum μας βοηθησει...
αληθεια τι αυτονομια εχεις με τα 40λιτρα και τι κυβικα/ιππους εχει το audi?Καλησπέρα σας....
Στις κυλινδρικές δεξαμενές έχουμε δύο θέματα, ένα που αφορά τις μοίρες της δεξαμενής όπως σωστά ήδη ειπώθηκε και ένα που αφορά την σωστή τοποθέτηση της πολυβαλβίδας. Σε περίπτωση που αυτή δεν έγινε σωστά τότε απλά δεν αδειάζει τελείως η δεξαμενή με αποτέλεσμα πλέον να μην γεμίζει με τα ίδια λίτρα. Μπορείτε εύκολα να δείτε τις μοίρες της δεξαμενής σας με ένα ηλεκτρονικό αλφάδι, τοποθετώντας το επάνω στο καπάκι της πολυβαλβίδας. Όσο για το φαινόμενο των ίδιων χλμ. με περισσότερα λίτρα θα αφορά το πρώτο γέμισμα μετά την αλλαγή θέσης της δεξαμενής και απλά μας μπερδεύει. Όσο για τις διαρροές, η δεξαμενή έχει βαλβίδα εκτόνωσης και δε πολλές περιπτώσεις θα νιώσουμε αυτή τη μυρωδιά, η οποία σε αρκετές περιπτώσεις εμφανίζεται από την εξάτμιση και όχι από την δεξαμενή.
Δεν ξέρω αν απάντησα στο ερώτημα σας, αν όχι ευχαρίστως να το αναλύσουμε.η βαλβιδα εκτονωσης ειναι μπροστα σωστα? σε τι ακριβως περιπτωσεις ειναι φυσιολογικο να βγαινει η μυρωδια και γιατι ειναι ποιο συχνη απο την εξατμιση? υπ οψην οτι εχω μικρα μπεκ(ανα 3ms περιπου ψεκασμος με βενζινη και ανα 5ms ψεκασμος στο υγραεριο), καποια στιγμη θα παω για αλλαγη
για τη σωστη τοποθετηση της πολυβαλβιδας εννοεις τη σωστη εγκατάστασή της πανω στη δεξαμενη ή καποια ρυθμιση στο πισω μερος της?(εννοω απο τη πλευρα που ειναι το φλοτερ)
ευχαριστω για το χρονο σου -
Η βαλβίδα εκτόνωσης είναι επάνω στην πολυβαλβίδα, σε καμία περίπτωση δεν είναι φυσιολογικό να έχεις απώλεια καυσίμου εκτός από την εκτόνωση, όσο για τις τιμές που δίνεις για τα μπέκ σου είναι διάρκεια ψεκασμού και όχι διάστημα μεταξύ ψεκασμών όπως λες. Θα έλεγα ότι έχεις μεγάλα μπέκ διότι αν έχεις και μικρά μπέκ και μικρότερο χρόνο ψεκασμού τότε απλά σβήνει, ειδικά σε τόσο μεγάλη διαφορά τιμής (3ms και 5 ms). Θα ήθελα πολύ να μάθω τον εγκαταστάτη και αν αυτός σου έδωσε την πληροφορία για τα μπέκ.
Από την εξάτμιση μυρίζει διότι όπως και η βενζίνη κάποια φορά βγαίνει άκαυτο (κρύος κινητήρας, πλούσιο μιγμα).
Σωστή τοποθέτηση εννοώ την τοποθέτηση της στη σωστή θέση ώστε να τραβάει αρχικά όλο το καύσιμο και 2ον την τοποθέτηση της χωρίς να τσακίσει το σωληνάκι παροχής που έχει ενσωματωμένο η βαλβίδα γιατί τότε απλά δεν τραβάει σωστά. Ίσως σε πολλούς ακούγονται λεπτομέρειες όμως μέχρι τώρα έχει αποδειχθεί πως αυτές οι λεπτομέρειες έχουν γλυτώσει από προβλήματα. -
Διαβάζω εδώ κ πολύ καιρό το θέμα και σας αναφέρω κάποιες σκέψεις και εντυπώσεις μου.
Ζητώ προκαταβολικά συγνώμη για το μέγεθος που μπορεί να κουράσει.Είμαι κάτοχος ενός C5 2.0 16V τελευταίας εσοδείας, 13 μηνών, και εδώ κ 3 μήνες έχει εγκατασταθεί σύστημα 4ης γενιάς, της τουρκικής Aldesa. Δεν μπήκε λαδιέρα, αλλά ένα πρόσθετο που ανανεώνεται κάθε 10 χιλιάδες km και κοστίζει 50ευρώ.
Είναι 2 ζουμιά, το ένα πέφτει στο ρεζερβουάρ βενζίνης και το άλλο πρεσσάρεται στη φιάλη υγραερίου. http://www.tunap.com/en/ranges/automotive/application.html#k6
Έχω γράψει περίπου 12.000 χιλιόμετρα με υγραέριο χωρίς το παραμικρό πρόβλημα (μέχρι στιγμής). Ούτε check engine, ούτε δυσκολία στην εκκίνηση, ούτε ρεταρίσματα, ούτε τίποτα. Tο μόνο κουσούρι που απέκτησε το αυτοκίνητο είναι ότι ο δείκτης βενζίνης πέφτει και δεν επιστρέφει πάντα στο σωστό σημείο. Μικρό το κακό, αφού είναι συνεχώς φουλαρισμένο αμόλυβδη.
Να ξεκινήσω αναφέροντας ότι καμία επένδυση δεν είναι σίγουρη κ εγγυημένη. Τα μόνα σίγουρα στο μάταιο αυτό κόσμο είναι η εφορία και ο θάνατος! (και η επόμενη τελευταία ευκαιρία της περαίωσης)
Με δεδομένο ότι βρισκόμαστε στην Ελλάδα του ΔΝΤ και της παιδικής χαράς που κυβερνάει, πραγματικά δεν ξέρεις τι θα ξημερώσει αύριο.
Πέρα από τους κυβερνώντες, και οι καραγκιόζηδες βενζινάδες της Θεσσαλονίκης αδυνατούν να καταλάβουν πως αυτοκτονούν με την ηλίθια συμπεριφορά τους.Με τις τιμές να έχουν πάρει την πάνω βόλτα, όλο κ λιγότεροι θα σκεφτούν να κάνουν τη μετατροπή, ενώ από ένα σημείο κ μετά (πχ 1,1e/lt ) δε θα αξίζει η ιστορία ακόμα κ για αυτούς που έβαλαν lpg κ το έκαναν απόσβεση.
Και δεν μπορώ να δεχτώ ότι ο βενζινάς της Αθήνας/Φλώρινας/Καστοριάς που πουλάει 0,68 δεν έχει κέρδος και η κακούργα κενωνία/η ανέχεια/το πάθος για άριστη ποιότητα lpg/η συναστρία Ερμή-Αφροδίτης αναγκάζει το βενζινά-εγκαταστάτη της Θεσσαλονίκης να πουλά 10-15% πάνω για «να βγαίνει»!
Εκτός αν ξέρουν κάτι που δεν ξέρουμε, κάτι που θα αλλάξει τελείως την κατάσταση….
Το υγραέριο δεν είναι για τον καθένα. Είναι για αυτόν που γράφει πολλά χιλιόμετρα ανά έτος, με αυτοκίνητο που καταναλώνει αρκετά. Πάνω από 20χιλιάδες τουλάχιστον, πάνω από 8lt/100km αμόλυβδης (που θα μεταφράζεται σε τουλάχιστον 9,5lt/100km για LPG), πάντα για το δικό μου φτωχό μυαλουδάκι.
Έχω βάλει υγραέριο σε αυτοκίνητο 10 μηνών, και πραγματικά μετανιώνω που δεν το έβαλα από την πρώτη ημέρα. Στους 3 μήνες που το χρησιμοποιώ, έχω ήδη κάνει απόσβεση τα 1100e της εγκατάστασης.
Διαβάζω post από αρκετούς «πολέμιους» του αερίου. Προσωπικά έχω σταματήσει να αναφέρω σε γνωστούς κ φίλους πως το C5 μου κινείται κ με LPG, πρώτον γιατί πρέπει να εξηγώ (τι είναι/τι κάνει/αν θα εκραγεί/αν μυρίζει/αν τη φιάλη μπορείς να τη βγάλεις κ να τη χρησιμοποιήσεις στη σόμπα κλπ) και δεύτερον γιατί οι περισσότεροι που είναι κατά του υγραερίου ούτε έχουν οδηγήσει ποτέ αμάξι με LPG, ούτε γνωρίζουν κάποιον που να έχει, ούτε έφτασαν να δίνουν 750 ευρώ το μήνα (επτακόσια πενήντα!) για αμόλυβδη.
Offtopic: Για πετρέλαιο δεν το συζητάω, το δίλιτρο C5 αν αγοραζόταν πετρελαιοκίνητο είχε πάνω από δέκα χιλιάδες ευρώ διαφορά συν το άγχος για όταν κατεβαίνω Θεσσαλονίκη, συν το άγχος μιάς ενδεχόμενης βλάβης από τα υπέροχα καύσιμα των φίλων βενζινάδων, συν το αυξημένο κόστος συντήρησης, συν την αίτηση που πρέπει να κάνεις για να έρθει το ανταλλακτικό από τη Γαλία….Κλείνει το offtopic
Πριν κάνω το βήμα, είχα θετικότατες απόψεις από 2 φίλους που χρησιμοποιούσαν LPG επί τριετία. Πέρα από μία καμένη αντλία βενζίνης κ ένα βουλωμένο μπεκ υγραερίου, καμία άλλη βλάβη. (Nissan Almera 1.5 ->80.000km με LPG, Opel Corsa--> 50.000km με LPG). Αν όμως ήξερα έστω κ μία περίπτωση γερού προβλήματος, θα το σκεφτόμουν πολύ πολύ περισσότερο.
Θέλω να καταλήξω στο ότι δεν υπάρχει απόλυτο ναι ή όχι στο υγραέριο. Συμφέρει από απίστευτα πολύ έως καθόλου, ανάλογα με την περίπτωση. Και στους υπολογισμούς σας, βάλτε μια αρκετά μεγαλύτερη τιμή ανά λίτρο για να μη βρεθείτε προ εκπλήξεως…
Κάποιοι φίλοι σε προηγούμενες σελίδες αναφέρουν κάποιες soureal καταναλώσεις με ZX 14άρια και Jimny που κινούνται με 5η και 90. Αφού μπορούν κ το πετυχαίνουν, μπράβο τους! Αφού χαίρονται τη διαδικασία, διπλό το μπράβο, είμαι μαζί τους!
ΑΛΛΑ ένας από τους λόγους που δουλεύω 11 ώρες την ημέρα είναι για να ΜΗΝ κυκλοφορώ με ΖΧ ή Jimny, πόσο μάλλον με 5η και 90-100 (άσε που και στα δύο δεν μπορείς να ταξιδεύεις πάνω από 140 λόγω θορύβου).Αν έγραφα 10 χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο (200 την εβδομάδα) , με Yaris/C1/Clio θα κυκλοφορούσα, δεν θα είχα τον πεντάμετρο μπόγο να προσπαθώ να τον (μ)παρκάρω. Ούτε το πορτ μπαγκάζ ή τους χώρους χρειάζομαι, ανύμφευτο παιδί είμαι. Αλλά με 60 χιλιάδες χιλιόμετρα σε Ελληνικούς δρόμους με Έλληνες οδηγούς, θέλω/ζητάω/χρειάζομαι(?) την άνεση και την ασφάλεια ενός μεγαλύτερου μοντέλου.
Όχι πως είμαι «γρήγορος» ή γκαζοφονιάς, αλλά συγχωρέστε με που θέλω να ταξιδεύω με δίλιτρο υδροπνευματικό C5 και 130 στην Εγνατία οδό και να έχω κόστος Daewoo Matiz/Hyundai i10 στις μετακινήσεις μου!
Φυσικά όλο αυτό το «κέρδος» δεν έρχεται χωρίς κάποιο κόστος.
- Έχω χάσει την εγγύηση του κινητήρα (αν όχι όλου του αυτοκινήτου),
- Έχω χάσει το μισό πορτ μπαγκάζ,
- Έχω χάσει σε επιδόσεις. Ελάχιστα, ανεπαίσθητα, αλλά έχω χάσει!
- Έχω επιπλέον λόγους να αγχώνομαι για το αν η μετατροπή έγινε πραγματικά όπως έπρεπε,
- Έχω έναν τουρκικό εγκέφαλο συνδεμένο με τα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου μου (ο Θεός είναι Μεγάλος!), με το προγραμματιστικό touch νεοέλληνα εγκαταστάτη (αυτός τουλάχιστον μου φάνηκε σοβαρός),
- Έχω ένα κάρο τουρκικά εξαρτήματα συνδεμένα στον ολοκαίνουργιο κινητήρα μου,
- Έχω ένα κάρο σωληνάκια να διατρέχουν το αυτοκίνητο, και μέσα σε αυτά κυκλοφορεί εύφλεκτο υλικό,
- Υπάρχει η σιγουριά οτι κάποια στιγμή αργά ή γρήγορα –είτε μετά από 10km είτε μετά από 200.000km- οι βαλβίδες εξαγωγής ή κάποιο άλλο εξάρτημα του κινητήρα θα παραδώσουν το πνεύμα πριν την ώρα τους.
- Και λέω ΣΙΓΟΥΡΙΑ με κεφαλαία, γιατί σε αντίθετη περίπτωση ο κάθε εγκαταστάτης θα έδινε γραπτή εγγύηση. Απ’τη στιγμή που ΚΑΝΕΝΑΣ δε δίνει -ούτε καν για πχ 20 χιλιάδες χιλιόμετρα- το έχω 100% ΣΙΓΟΥΡΟ, δεδομένο, προμελετημένο, καρφωτό και μιλημένο πως θα προκύψει ζημιά!
- Απλά, το θέμα είναι πότε θα προκύψει η ζημιά. Για να γίνει σωστή δουλειά πρέπει πρώτα να αποσβεστεί η εγκατάσταση LPG (Check!), μετά ο κινητήρας (στα 30-40 χιλιάδες Km), και τέλος το αυτοκίνητο! (πχ στα 150 χιλιάδες km)
Για να ολοκληρώσω, είχα άριστες εντυπώσεις από το υγραέριο αλλά οι βενζινάδες της Θεσσαλονίκης τις μετέτρεψαν σε πολύ καλές.
Και για να το χοντρύνω λίγο, υπάρχει κάποιος που μπορεί να αποκλείσει τιμή LPG στη Θεσσαλονίκη πάνω από 1e/lt μέσα στο 2011, με στοίχημα 1000 ευρώ και πιθανότητες 1/20?
-
Ο χρήστης kobulis έγραψε:
...- Υπάρχει η σιγουριά οτι κάποια στιγμή αργά ή γρήγορα –είτε μετά από 10km είτε μετά από 200.000km- οι βαλβίδες εξαγωγής ή κάποιο άλλο εξάρτημα του κινητήρα θα παραδώσουν το πνεύμα πριν την ώρα τους.
- Και λέω ΣΙΓΟΥΡΙΑ με κεφαλαία, γιατί σε αντίθετη περίπτωση ο κάθε εγκαταστάτης θα έδινε γραπτή εγγύηση. Απ’τη στιγμή που ΚΑΝΕΝΑΣ δε δίνει -ούτε καν για πχ 20 χιλιάδες χιλιόμετρα- το έχω 100% ΣΙΓΟΥΡΟ, δεδομένο, προμελετημένο, καρφωτό και μιλημένο πως θα προκύψει ζημιά!
- Απλά, το θέμα είναι πότε θα προκύψει η ζημιά. Για να γίνει σωστή δουλειά πρέπει πρώτα να αποσβεστεί η εγκατάσταση LPG (Check!), μετά ο κινητήρας (στα 30-40 χιλιάδες Km), και τέλος το αυτοκίνητο! (πχ στα 150 χιλιάδες km)...
Εγώ πρόλαβα και απόσβεσα την εγκατάσταση (1500 Ε) και την επισκευή του κινητήρα (1200 Ε) , 60000 χλμ έκανα με το mondeo μου πριν την καταστροφή (των βαλβίδων ). Κέρδος επομένως μηδέν , τι μηδέν αν υπολογίσουμε τις άπειρες επισκέψεις στα συνεργεία και τη ψυχική ταλαιπωρία και πολύ μείον ήμουν ,το πούλησα και ησύχασα!
-
Ο χρήστης lpgnik έγραψε:
Η βαλβίδα εκτόνωσης είναι επάνω στην πολυβαλβίδα, σε καμία περίπτωση δεν είναι φυσιολογικό να έχεις απώλεια καυσίμου εκτός από την εκτόνωση, όσο για τις τιμές που δίνεις για τα μπέκ σου είναι διάρκεια ψεκασμού και όχι διάστημα μεταξύ ψεκασμών όπως λες. Θα έλεγα ότι έχεις μεγάλα μπέκ διότι αν έχεις και μικρά μπέκ και μικρότερο χρόνο ψεκασμού τότε απλά σβήνει, ειδικά σε τόσο μεγάλη διαφορά τιμής (3ms και 5 ms). Θα ήθελα πολύ να μάθω τον εγκαταστάτη και αν αυτός σου έδωσε την πληροφορία για τα μπέκ.
Από την εξάτμιση μυρίζει διότι όπως και η βενζίνη κάποια φορά βγαίνει άκαυτο (κρύος κινητήρας, πλούσιο μιγμα).
Σωστή τοποθέτηση εννοώ την τοποθέτηση της στη σωστή θέση ώστε να τραβάει αρχικά όλο το καύσιμο και 2ον την τοποθέτηση της χωρίς να τσακίσει το σωληνάκι παροχής που έχει ενσωματωμένο η βαλβίδα γιατί τότε απλά δεν τραβάει σωστά. Ίσως σε πολλούς ακούγονται λεπτομέρειες όμως μέχρι τώρα έχει αποδειχθεί πως αυτές οι λεπτομέρειες έχουν γλυτώσει από προβλήματα.οταν ρωτησα τι ειναι αυτο το κενο σωληνακι στο πνευμονα,μου ειπε οτι αν ανεβει η πιεση στη δεξαμενη εκτωνονει το αεριο απο κει. η πολυβαλβιδα μου ειναι aldesa και το υπολοιπο συστημα lovato.δε θα πρεπε να ναι μια μαρκα ολα?
εχεις δικιο ειναι διαρκεια ψεκασμου
τις τιμες των μπεκ τις εβλεπα στον υπολογιστη αφου ολοκληρωθηκε η εγκατασταση. στην αρχη το υγραεριο ειχε τιμη γυρω στα 7ms και επειτα τα αλλαξε και εβαλε τα αμεσως μεγαλυτερα που δινει η εταιρια(τα ειδα οτι ειχαν μεγαλυτερη διατομη). αφου τα εβαλε εδειξε 5ms το εκανε βολτα και μου ειπε οτι το μειγμα ειναι λιγο φτωχο.το καταλαβαινω κιολας,εχει λιγοτερη αποδοση με το υγραεριο.
η διαρκεια ψεκασμου πρεπει να ειναι ιδια? πχ αν στη βενζινη ειναι 3ms στο υγραεριο ποσο πρεπει να ειναι? -
Ο χρήστης kobulis έγραψε:
.....**Έχω έναν τουρκικό εγκέφαλο συνδεμένο με τα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου μου **(ο Θεός είναι Μεγάλος!)....Μακάρι και οι πολιτικοί μας να είχαν τούρκικο εγκέφαλο (θα προτιμούσα του Ερτογκάν) στις πολιτικές τους αποφάσεις, ωραίο post.
-
Φιλε kobukis εχεις ολοκληρωμενη αποψη η οποια συγκλίνει με την δικια μου.Θα μπορουσες να μας πεις λεπτομέρειες οσον αφορα το ΄΄ζουμι΄΄που το περνεις,ποιος το σύστησε,το βαζεις όντως καθε 10.000χλμ ?
Αυτο εννοείς ? http://www.tunap.com/en/ranges/automoti ... /p164.html πως το βαζεις? εχει αντάπτορα ? -
φιλε μου απο που παιρνω το TUNAP micrologic PREMIUM 163. Απο που?
-
Tαξι με υγραεριο υπαρχουν πολλα.απειρα χλμ επαγγελματιες οδηγοι.αλαζουν μοτερ καθε 60000 η 120000χλμ?αν τελικα το lpg ειναι τοσο ζυμιαρικο γιατι τοποθετουν τοσοι οδηγοι και μαλιστα σε πανακριβα ΙΧ?
-
Ο χρήστης val k11 έγραψε:
Η βαλβίδα εκτόνωσης είναι επάνω στην πολυβαλβίδα, σε καμία περίπτωση δεν είναι φυσιολογικό να έχεις απώλεια καυσίμου εκτός από την εκτόνωση, όσο για τις τιμές που δίνεις για τα μπέκ σου είναι διάρκεια ψεκασμού και όχι διάστημα μεταξύ ψεκασμών όπως λες. Θα έλεγα ότι έχεις μεγάλα μπέκ διότι αν έχεις και μικρά μπέκ και μικρότερο χρόνο ψεκασμού τότε απλά σβήνει, ειδικά σε τόσο μεγάλη διαφορά τιμής (3ms και 5 ms). Θα ήθελα πολύ να μάθω τον εγκαταστάτη και αν αυτός σου έδωσε την πληροφορία για τα μπέκ.
Από την εξάτμιση μυρίζει διότι όπως και η βενζίνη κάποια φορά βγαίνει άκαυτο (κρύος κινητήρας, πλούσιο μιγμα).
Σωστή τοποθέτηση εννοώ την τοποθέτηση της στη σωστή θέση ώστε να τραβάει αρχικά όλο το καύσιμο και 2ον την τοποθέτηση της χωρίς να τσακίσει το σωληνάκι παροχής που έχει ενσωματωμένο η βαλβίδα γιατί τότε απλά δεν τραβάει σωστά. Ίσως σε πολλούς ακούγονται λεπτομέρειες όμως μέχρι τώρα έχει αποδειχθεί πως αυτές οι λεπτομέρειες έχουν γλυτώσει από προβλήματα.οταν ρωτησα τι ειναι αυτο το κενο σωληνακι στο πνευμονα,μου ειπε οτι αν ανεβει η πιεση στη δεξαμενη εκτωνονει το αεριο απο κει. η πολυβαλβιδα μου ειναι aldesa και το υπολοιπο συστημα lovato.δε θα πρεπε να ναι μια μαρκα ολα?
εχεις δικιο ειναι διαρκεια ψεκασμου
τις τιμες των μπεκ τις εβλεπα στον υπολογιστη αφου ολοκληρωθηκε η εγκατασταση. στην αρχη το υγραεριο ειχε τιμη γυρω στα 7ms και επειτα τα αλλαξε και εβαλε τα αμεσως μεγαλυτερα που δινει η εταιρια(τα ειδα οτι ειχαν μεγαλυτερη διατομη). αφου τα εβαλε εδειξε 5ms το εκανε βολτα και μου ειπε οτι το μειγμα ειναι λιγο φτωχο.το καταλαβαινω κιολας,εχει λιγοτερη αποδοση με το υγραεριο.
η διαρκεια ψεκασμου πρεπει να ειναι ιδια? πχ αν στη βενζινη ειναι 3ms στο υγραεριο ποσο πρεπει να ειναι?Επειδή εγκαθιστώ και lovato, το κενό σωληνάκι είναι απλά βοηθητικός αισθητήρας που συνήθως δεν συνδέεται και όχι βαλβίδα εκτόνωσης. Ίσως κάποιοι συνάδελφοι δυσαρεστηθούν από το ότι λέω τα πράματα όπως είναι όμως.... σε όποιον αρέσει. Το σύστημα σου είναι lovato, η πολυβαλβίδα είναι ανεξάρτητο κομμάτι. Στα lovato, κατά τον προγραμματισμό μας λέει το σύστημα αν θέλει μεγαλύτερα ή μικρότερα μπέκ, όσον αφορά το χρόνο ψεκασμού πρέπει να είναι ο ίδιος + 10% το μέγιστο στο ρελαντί, οι ρυθμίσεις στα ψηλά εξαρτώνται από το Ο2.
-
Μια χαρη αν δεν σας κανει κοπο...
Μπορειτε να δημοσιευσετε μια δυο φωτο απο τον τροπο στιριξης της δεξαμενης σας???
μια σαν κι αυτη πχ...
εχει σχεση με... την υπογραφη μου!!!!!!!!
-
Ο χρήστης lpgnik έγραψε:
Η βαλβίδα εκτόνωσης είναι επάνω στην πολυβαλβίδα,....................
οταν ρωτησα τι ειναι αυτο το κενο σωληνακι ...................................?
Επειδή εγκαθιστώ και lovato, το κενό σωληνάκι........................................ρυθμίσεις στα ψηλά εξαρτώνται από το Ο2.
σ'ευχαριστω πολυ φιλε μου για τις πληροφοριες. κατι τελευταιο
υπαρχει περιπτωση η πολυβαλβιδα να μην εχει βαλβιδα εκτονωσης?? -
[
Απο τον Ιουνιο που εβαλα υγραεριο η τιμη στην Θεσ/νικη πηγε μεσα σε 5 μηνες απο το 0.65 στο 0.78 σημερα.
Η μονη αυξηση που δικαιολογηται ειναι 2 λεπτα λογο αυξησης φπα στο 23%.
Η υπολοιπη αυξηση των 11 λεπτων ειναι παντελως Α-Δ-Ι-Κ-Α-Ι-Ο-Λ-Ο-Γ-Η-Τ-Η
Και αυξηση 11 λεπτων σε προιον που κοστιζε 65 λεπτα ειναι αυξηση +17%
Εγω προσωπικα περιμενα κατι τετοιο απο τους ταλιμπαν βενζιναδες και προμηθευτες.
Ενα ακομα κακο ειναι οτι η τιμη του υγραεριου στην Θεσ/νικη αυξανεται συνεχως χωρις πραγματικα να φαινεται διαθεση απο τους προμηθευτες και τους βενζιναδες να εχουν σκοπο να την σταματησουν καπου...
Χαβαλε κανουν τα παιδια!
Αμα τους ρωτησεις που οφειλεται η αυξηση θα σου πουν χιλιες δυο ψευτιες...
Αυξησαν την τιμη τα διυληστηρια, αυξηθηκε η ελληνικη τιμη του πετρελαιου απο το οποιο φτιαχνεται το lpg, αυξηθηκε η παγκοσμια τιμη πετρελαιου και εγω δεν ξερω τι αλλη μπαρουφα-ψευτια.
Ε οχι λοιπον!
Η αυξηση ειναι καθαρα εκ του πονηρου, δεν φαινεται να εχουν σκοπο να την σταματησουν καπου και παει κατευθειαν στις τσεπες τους. -
Ο χρήστης laskos32 έγραψε:
[
Απο τον Ιουνιο που εβαλα υγραεριο η τιμη στην Θεσ/νικη πηγε μεσα σε 5 μηνες απο το 0.65 στο 0.78 σημερα.
Η μονη αυξηση που δικαιολογηται ειναι 2 λεπτα λογο αυξησης φπα στο 23%.
Η υπολοιπη αυξηση των 11 λεπτων ειναι παντελως Α-Δ-Ι-Κ-Α-Ι-Ο-Λ-Ο-Γ-Η-Τ-Η
Και αυξηση 11 λεπτων σε προιον που κοστιζε 65 λεπτα ειναι αυξηση +17%
Εγω προσωπικα περιμενα κατι τετοιο απο τους ταλιμπαν βενζιναδες και προμηθευτες.
Ενα ακομα κακο ειναι οτι η τιμη του υγραεριου στην Θεσ/νικη αυξανεται συνεχως χωρις πραγματικα να φαινεται διαθεση απο τους προμηθευτες και τους βενζιναδες να εχουν σκοπο να την σταματησουν καπου...
Χαβαλε κανουν τα παιδια!
Αμα τους ρωτησεις που οφειλεται η αυξηση θα σου πουν χιλιες δυο ψευτιες...
Αυξησαν την τιμη τα διυληστηρια, αυξηθηκε η ελληνικη τιμη του πετρελαιου απο το οποιο φτιαχνεται το lpg, αυξηθηκε η παγκοσμια τιμη πετρελαιου και εγω δεν ξερω τι αλλη μπαρουφα-ψευτια.
Ε οχι λοιπον!
Η αυξηση ειναι καθαρα εκ του πονηρου, δεν φαινεται να εχουν σκοπο να την σταματησουν καπου και παει κατευθειαν στις τσεπες τους.SYMPHONO APOLYTA ! FILE laskos32
-
Ε μα και φυσικα συμφωνεις. Δεν μπορεις να διαφωνησεις ουτε εσυ ουτε κανεις αλλος.
Αυτα που εγραψα δεν ειναι προσωπικη μου αποψη, ειναι απλα γεγονοτα. -
File kobulis poly oraio keimeno ! kai poly kalo fainetai to proion http://www.tunap.com/en/ranges/automoti ... on.html#k6 , kapoies parapano plirofories ?
-
όχι, όλες οι πολυβαλβίδες έχουν και εκτόνωση.
Υγραεριοκίνηση!