Navigation

  • Unread
  • Recent
  • Popular
  • Search
  • Register
  • Login
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΑΓΩΝΕΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
  • CLASSIC
  • ΤΙΜΕΣ
  • VIDEO
  • 4ΤΡΟΧΟΙ
  • Register
  • Login
  • Search
  • Unread
  • Recent
  • Popular
Περί Ευθυγραμμίσεων....
  1. Home
  2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
  3. Περί Ευθυγραμμίσεων....
  • 1
  • 2
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 17
  • 18
  • 9 / 18
Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
75
342
6.1k
Loading More Posts
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • ?
    A Former User last edited by Oct 21, 2010, 9:33 AM

    Μπορεί να είναι ευθυγραμμισμένο σωστά αλλά το τιμόνι να χάνει λίγο. Το πιο πιθανό είναι ότι ήταν ευθυγραμμισμένο σωστά με το τιμόνι στη μέση αλλά μετά κάτι άλλαξε. Βασικά κάτι κουνήθηκε με τον καιρό ή από καμιά τρύπα, πεζοδρόμιο, ζόρισμα. Το αποτέλεσμα είναι ότι η μια ρόδα η πειραγμένη στρίβει πιο πολύ ή λιγότερο από την άλλη οπότε η νέα θέση ισορροπίας του συστήματος είναι με το τιμόνι λίγο στριμμένο. Μια σωστή ευθυγράμμιση θα πρέπει να τα επαναφέρει όλα στο ίσιο τους.

    1 Reply Last reply Reply Quote 0
    • 2
      21-quadra last edited by Oct 21, 2010, 12:43 PM

      Όταν το αυτοκίνητο κινείται ίσια στην ευθεία, αλλά το τιμόνι δείχνει να χάνει, πρέπει να το φέρει στα ίσια στην ευθυγράμμιση ο μάστορας από τα ημίμπαρα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • X
        xeno last edited by Oct 21, 2010, 1:42 PM

        Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
        Όταν το αυτοκίνητο κινείται ίσια στην ευθεία, αλλά το τιμόνι δείχνει να χάνει, πρέπει να το φέρει στα ίσια στην ευθυγράμμιση ο μάστορας από τα ημίμπαρα.

        θέλει δουλίτσα αυτό ε; όταν μου είχε συμβεί στο σουζούκι και τόλεγα στον τότε μάστορα, μου έλεγε : 'μην ασχολείσαι, ... άστο'

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 2
          21-quadra last edited by Oct 21, 2010, 1:55 PM

          Ήταν άσχετος ή τεμπέλης.

          Κλειδώνουν το τιμόνι σε ευθεία θέση με ένα ρυθμιζόμενο στήριγμα ( ιδιοκατασκευή νομίζω είναι ) και μετά βλέπουν στο μηχάνημα την απόκλιση από την ευθεία, λασκάροντας ή σφίγγοντας ανάλογα το κάθε ημίμπαρο φέρνουν τους τροχούς στην ευθεία πάντα εντός των στοιχείων του κατασκευαστή.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            karavlaxos last edited by Oct 21, 2010, 2:37 PM

            Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
            Το πιο πιθανό είναι ότι ήταν ευθυγραμμισμένο σωστά με το τιμόνι στη μέση αλλά μετά κάτι άλλαξε. Βασικά κάτι κουνήθηκε με τον καιρό ή από καμιά τρύπα, πεζοδρόμιο, ζόρισμα.

            Σιγουρα αυτο θα εγινε, αλλα τι εννοεις κατι κουνηθηκε; Αυτο το κατι τι μπορει να ειναι;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              harlek last edited by Oct 21, 2010, 2:51 PM

              Μια φορά, πηγα για ευθυγράμμιση το αμάξι της αδελφής μου. Τις επόμενες μέρες, παραπονιόταν ότι το τιμόνι της είναι λίγο στραβό. Της λέω 'δεν είναι τίποτα', υποθέτοντας ότι δεν θα το είχαν κεντράρει απόλυτα κατά τη ρύθμιση. Τις επόμενες μέρες, παραπονιόταν ότι το τιμόνι στράβωνε όλο και περισσότερο. 'Ιδέα σου', λέω, 'εκτός κι αν έπεσες σε τίποτα κρατήρες'. 'Δεν έπεσα'. Μερικές μέρες μετά 'έλα να το δεις, στραβώνει όλο και πιο πολύ!'. Ε κατεβαίνω τελικά και τι να δω: Το πρόβλημα συγκλισης των τροχών φαινόταν αμέσως με το μάτι! Ο ένας ίσιος, ο άλλος 5-6 μοίρες στριμμένος με το τιμόνι στην ευθεία! Δεν το πίστευα. Το πάω στο βουλκανιζατέρ όπου ο μάστορας όντως ανήσυχος ξαναέκανε ευθυγράμμιση και ασφάλισε σωστά τα ημίμπαρα (υποθέτω αυτό δεν είχε κάνει την πρώτη φορά). Εν τω μεταξύ, έδειχνε να απορεί πραγματικά με αυτό που συνέβη και αρνήθηκε κατηγορηματικά ότι υπάρχει πιθανότητα έστω και 1 στο εκατομμύριο να έφταιγε αυτό. Χωρίς όμως να μπορεί να το εξηγήσει και με κάποιο αλλο τρόπο. Από τον φόβο του μάλιστα ζήτησε μια φορά τη βδομάδα για ένα χρονικό διάστημα να περνάει από το μαγαζί να ελέγχει αν στράβωσε. Βέβαια δεν ξαναστράβωσε...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • 2
                21-quadra last edited by Oct 21, 2010, 3:07 PM

                Θα είχε ξεχάσει να σφίξει τα κόντρα παξιμάδια.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tsigrimas-service-gr last edited by Oct 22, 2010, 5:11 AM

                  γιατι διαφορετικη συμπεριφορα εχει ο τροχοσ την ωρα που γυρναει πανω στο αυτοκινητο κ διαφορετικη εκτος..οπωσ κ στις ευθυγραμμισεις οι περισσοτεροι κανουν ευθυγραμμισεις χωρισ τον οδηγο μεσα αυτο ειναι πολυ λαθος η σωστη ευθυγραμμιση γινεται με τον οδηγο μεσα ετσι ωστε το αυτοκινητο να ρυθμιστει αψογα.....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by Oct 22, 2010, 5:27 PM

                    Σωστός! Υπάρχουν πολύ συγκεκριμένες οδηγίες από τους κατασκευαστές αλλά λίγοι τις τηρούν.
                    Έτσι πχ στις BMW θέλουν φορτίο 75 κιλών στη θέση οδηγού, συνοδηγού, πίσω και 20+ στο πορτπαγκάζ. Ίσως έτσι εξηγείται και γιατί δυσκολευόταν κάποιος κακομοίρης να του βγει το σωστό κάμπερ στις πίσω ρόδες με ξεφόρτωτο αυτοκίνητο...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • topic:timeago_later,8 days
                    • P
                      panos3 last edited by Oct 30, 2010, 5:02 PM

                      παιδια καλησπερα εχω ενα φιατ πουντο σπορτινγκ 1.4 μετα την αλλαγη αναρτησεων σε bilstein sport b6 το τιμονι βαρυνε και εχει αργη επαναφορα και στο ανοιγμα της πρωτης εχω την εντυπωση οτι γλυστραει περισσοτερο, στο ανοιγμα 2ης κ3ης δεν γλυστραει καθολου.το τιμονι ειναι πληρως ευθυγραμμισμενο με το δρομο φρενα και κρατηματα εχει φοβερα.του εχω κανει 2 ευθυγραμμισεις σε διαφορετικο μηχανημα και το προβλημα παραμενει.μου λενε οτι ετσι ειναι λογω σκληρων αναρτησεων.τα τοπ μαουντ δεν τα εχω αλλαξει.εσεις τι πιστευεται ετσι ειναι τα αμορτισερ η φταιει η ευθυγραμμιση?ευχαριστω για το χρονο σας.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by Oct 31, 2010, 4:32 PM

                        Μάλλον κάτι με την ευθυγράμμιση πρέπει να παίζει. Ίσως άλλαξε κάτι στη γεωμετρία με τη νέα ανάρτηση. Μήπως μπήκαν αμορτισέρ από λάθος μοντέλο; Μήπως άλλαξες ελατήρια κι έβαλες πιο χαμηλά; Τότε είναι αναμενόμενο να χρειάζεσαι ευθυγράμμιση που θα διαφέρει από την εργοστασιακή που είναι για τα ψηλά ελατήρια.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          panos3 last edited by Oct 31, 2010, 6:42 PM

                          τα αμορτισερ ειναι για αυτο το μοντελο αφου ημουν μπροστα και τα ελεχξα με κωδικους.ελατηρια ειναι τα ιδια αλλα παρατηρησα οτι το αυτοκινητο εχει σηκωθει αφου ειναι αζωτου λαδιου.μηπως φταινε τα τοπ μαουντ?α ξεχασα αλλαξα και τα λαστιχα και δεν γλυστραει καθολου ειναι οπως ηταν καινουριο το αυτοκινητο αλλα παραμενει η αργη επαναφορα.η γωνια καστορ ειναι υπευθυνη για την επαναφορα τιμονιου?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            leonp last edited by Oct 31, 2010, 8:11 PM

                            Όταν σηκώσεις το αμάξι μπορεί ο μηχανικός να στρίψει τους τροχούς με το χέρι ή μαγκώνουν;
                            (όχι από το τιμόνι αλλά πιάνοντας τον τροχό)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              panos3 last edited by Oct 31, 2010, 10:22 PM

                              αυτο δεν το ξερω.γιατι το λες αυτο?για τη κρεμαργιερα?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                aserf last edited by Nov 6, 2010, 6:31 PM

                                Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                Όταν σηκώσεις το αμάξι μπορεί ο μηχανικός να στρίψει τους τροχούς με το χέρι ή μαγκώνουν;
                                (όχι από το τιμόνι αλλά πιάνοντας τον τροχό)

                                Όταν το αμάξι είναι στον αέρα στα περισσότερα αυτοκίνητα οι τροχοί γυρίζουν για ΠΛΑΚΑ με το χέρι!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mirage last edited by Nov 6, 2010, 6:33 PM

                                  Ο χρήστης aserf έγραψε:

                                  Όταν σηκώσεις το αμάξι μπορεί ο μηχανικός να στρίψει τους τροχούς με το χέρι ή μαγκώνουν;
                                  (όχι από το τιμόνι αλλά πιάνοντας τον τροχό)

                                  Όταν το αμάξι είναι στον αέρα στα περισσότερα αυτοκίνητα οι τροχοί γυρίζουν για ΠΛΑΚΑ με το χέρι!

                                  Σε όλα όταν όλα είναι εντάξει

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • topic:timeago_later,12 days
                                  • P
                                    panos3 last edited by Nov 18, 2010, 11:26 AM

                                    το πηγα σε μηχανικο και απο κατω ειναι ολα μια χαρα δεν εχει καθολου τσογους και στριβει μια χαρα σηκωμενο το αυτοκινητο οποτε μαλλον ειναι η ευθυγραμμιση.ξερεται κανεναν καλο ευθυγραμμισα?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dog80 last edited by Nov 18, 2010, 11:35 AM

                                      Ο χρήστης mirage έγραψε:

                                      Όταν σηκώσεις το αμάξι μπορεί ο μηχανικός να στρίψει τους τροχούς με το χέρι ή μαγκώνουν;
                                      (όχι από το τιμόνι αλλά πιάνοντας τον τροχό)

                                      Όταν το αμάξι είναι στον αέρα στα περισσότερα αυτοκίνητα οι τροχοί γυρίζουν για ΠΛΑΚΑ με το χέρι!

                                      Σε όλα όταν όλα είναι εντάξει

                                      Εκτός αν έχουν DIRAVI

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        panos3 last edited by Nov 18, 2010, 2:25 PM

                                        Ο χρήστης dog80 έγραψε:

                                        Όταν σηκώσεις το αμάξι μπορεί ο μηχανικός να στρίψει τους τροχούς με το χέρι ή μαγκώνουν;
                                        (όχι από το τιμόνι αλλά πιάνοντας τον τροχό)

                                        Όταν το αμάξι είναι στον αέρα στα περισσότερα αυτοκίνητα οι τροχοί γυρίζουν για ΠΛΑΚΑ με το χέρι!

                                        Σε όλα όταν όλα είναι εντάξει

                                        Εκτός αν έχουν DIRAVI

                                        τι ειναι το diravi?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by Nov 18, 2010, 3:09 PM

                                          http://en.wikipedia.org/wiki/DIRAVI

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          180 out of 342
                                          • First post
                                            180/342
                                            Last post
                                          • 1
                                          • 2
                                          • 7
                                          • 8
                                          • 9
                                          • 10
                                          • 11
                                          • 17
                                          • 18
                                          • 9 / 18
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          APRILIOS

                                          ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr